ارزانترین گوشی های 5G

ارزان‌ ترین گوشی ‌های 5G

شبکه‌های 5G در حال توسعه و گسترش در کشور‌های مختلف دنیا از جمله ایران هستند. ازآنجا که داشتن سرعت بالای اتصال اینترنت برای مردم امر مهمی است، سرعت گسترش این نسل از اینترنتِ همراه نیز بسیار زیاد خواهد بود. اپراتورهای عرضه کننده اینترنت همراه در ایران نیز دست به کار شده و اولین سایت‌های 5G را در تهران و چند شهر دیگر راه‌اندازی کرده‌اند؛ پس احتمال می‌رود تا پایان سال بعد تعداد زیادی از کاربران به نسل پنجم اینترنت همراه دسترسی داشته باشند. از این رو منطقی به نظر می‌رسد که اگر قصد خرید گوشی هوشمند جدیدی دارید آن را ازبین گوشی‌هایی که اتصال 5G را پشتیبانی می‌کنند انتخاب کنید. ما لیستی از ارزانترین گوشی های 5G جدید برای شما تهیه کرده‌ایم تا انتخاب را برای شما آسان‌تر کنیم.

مقالات مرتبط: فناوری 5G چیست؟ راهنمایی برای مبتدیان و ناآشنایان با این فناوری پیشرفته

ارزانترین گوشی های 5G سامسونگ

گلکسی A22 5G

اگر حتماً اصرار دارید که گوشی شما علاوه براینکه از برند سامسونگ باشد، اینترنت ۵جی را نیز پشتیبانی کند و همچنین قصد ندارید بیش از ۵ میلیون تومان هزینه کنید، تنهای انتخاب ممکن شما گلکسی A22 5G خواهد بود. ای ۲۲ که از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ است، نمایشگر TFT با وضوح اچ‌دی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد.

رنگ بنفش گلکسی A22 5G لابه‌لای گل‌های قرمز و گیاهان
گلکسی A22 5G | ارزان ترین گوشی های 5G

عرضه با اندروید ۱۱، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، تراشه ۷ نانومتری و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم پلیمری از نقاط قوت A22 5G سامسونگ هستند. روشنایی نمایشگر و سرعت شارژ باتری این گوشی هردو کم هستند که خب با توجه به بازه قیمتی قابل توجیح هستند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از هرچیز سری به نقد و بررسی گلکسی A22 5G توسط تیم سایمان دیجیتال بزنید؛ همچنین این گوشی یک نسخه 4G دارد که می‌توانید تفاوت‌های این دو نسخه را دراینجا بخوانید.

ارزانترین گوشی های 5G  شیائومی

Poco M3 Pro 5G

پوکو ام 3 پرو 5جی | ارزانترین گوشی های 5G

این گوشی زیبای آسیایی علاوه بر قیمت در بسیاری از امکانات نیز مشابه همتای کُره‌ای خود یعنی A22 5G است. از برتری‌های M3 Pro 5G نسبت به A22 5G سامسونگ، می‌توان به روشنایی بیشتر و جنس بهتر نمایشگر، وجود مخافظ صفحه‌نمایش گوریلا گلس ۳، بلوتوث ۵.۱، بهره‌مندی از اینفرارد و سرعت شارژ ۱۸ واتی است؛ در باقی موارد می‌توان گفت دقیقاً مشابه هستند و یکی از بزرگ‌ترین فرق‌های آن‌ها طراحی ظاهری و برند سازنده این دو گوشی 5G است. برای دیدن نمونه عکس‌ها و ویدئوهای پوکو ام ۳ پرو 5جی می‌توانید سری به نقد و بررسی پوکو M3 پرو فایوجی بزنید.

Redmi Note 10 5G

ردمی نوت ۱۰ فایوجی در واقع نام دیگر پوکو ام ۳ پرو ۵جی است که فقط سازنده و شکل‌وشمایل ظاهری آن تغییر کرده است؛ شاید فکر کنید کمی اغراق می‌کنیم، اما تنها تفاوت‌های این دو گوشی فقط در تاریخ معرفی، تنوع در ظرفیت‌های مختلف و طراحی آن‌ها خلاصه می‌شود.

ردمی نوت 10 5جی | ارزانترین گوشی های 5G

پس اگر قصد خرید یک گوشی ارزان‌قیمت 5G دارید و به بین این دو گزینه دودل هستید، می‌توانید تنها از روی ظاهر و سلیقه‌ی شخصی یکی را انتخاب کنید؛ همچنین برای آشنایی بیشتر با ردمی نوت ۱۰ مدل ۵جی، می‌توانید بررسی Redmi Note 10 5G را توسط تیم سایمان دیجیتال بخوانید.

Galaxy A32 5G

گلکسی ای ۳۲ فایوجی یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G سامسونگ است که امکانات خوبی در این بازه‌ی قیمتی دارد. نمایشگر  ۶.۵ اینچی TFT این گوشی از رزولوشن ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۲۷۰ پیکسل‌براینچ بهره می‌برد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در ناچ قطه‌ای و بالای این نمایشگر قرار دارد که عکاسی و فیلم‌برداری سلفی و برقراری تماس تصویری را عهده‌دار است؛ همچنین این نمایشگر توسط لایه محافظ گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

گلکسی ای 32 5جی | ارزانترین گوشی های 5G

دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل، اولترا واید ۸ مگاپیکسل، ماکرو ۵ مگاپکیلسل و حسگر عمق سنج نیز ۲ مگاپیکسل هستند؛ این گوشی همچنین توانایی ضبط ویدئوهای 4K با دوربین اصلی خود را دارد.

تراشه ۵ نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰ فایوجی به عنوان پردازنده اصلی عمل می‌کند و ظرفیت‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به همراه ۴، ۶ یا ۸ گیگ رم این پردازنده را در اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها کمک می‌کنند.

اندروید ۱۱ با رابط اختصاصی سامسونگ One UI 3.1، بلوتوث ۵، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت به همراه شارژر ۱۵ واتی از دیگر ویژگی‌های این گلکسی 5جی هستند. شاید نبود نرخ نوسازی بالا، نمایشگر با وضوح پایین از نوع TFT و سرعت شارژ کم را بتوان از نقاط ضعف گلکسی A32 5G برشمرد.

Motorola Moto G50 5G

جدیدترین میان رده 5جی موتورولا از ارزان ترین گوشی های 5G بازار به حساب می‌آید که البته هنوز وارد بازار موبایل ایران نشده است. موتو G50 مدل 5G گوشی نسبتاً ضخیم و سنگینی است که به نمایشگری ۶.۵ اینچی با پنل IPS LCD مجهز است و تراکم پیکسلی ۲۶۹ پیکسل‌براینچ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد. این گوشی هیچ گواهی ضدآب یا پوشش محافظه نمایشگر ندارد؛ اما طراحی آن نسبتاً ضدآب است.

موتورولا موتو G50 فایوجی | ارزان ترین گوشی های 5G

سنسور دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر در دوربین ماکرو و عمق سنج ترکیب سه گانه دوربین‌ها پشتی را تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی نیز ۱۳ مگاپیکسلی است و در ناچ قطره‌ای مانندی بالای نمایشگر جای گرفته است. اندروید ۱۱،تراشه ۷ نانومتری Dimensity 700 5G، ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی، باتری حجیم و نمایشگر ۹۰ هرتزی از دیگر امکانات این گوشی 5G است؛ همچنین قیمت آن در زمان عرضه حدود ۲۵۰ یورو اعلام شده بود.

OnePlus Nord N10 5G

خب بالاخره به نماینده‌ی برند متفاوت و کمتر شنیده شده‌ی وانپلاس رسیدیم. این شرکت چندین سال است که در زمینه ساخت گوشی‌های قاتل پرچمدار فعالیت داشته وگوشی‌های بسیار خوب و باکیفیتی را روانه بازار کرده‌است. سال گذشته این شرکت از اولین پرچمدارها و میان‌رده‌های خود رونمایی کرد. گوشی وانپلاس نورد N10 5G یکی از ارزانترین گوشی های 5G این شرکت است. این گوشی 190 گرمی اواخر سال میلادی گذشته روانه بازارشده‌است. جنس قاب پشتی پلاستیکی است و قاب جلوی گوشی شیشه‌ای و توسط وگوریلاگلس 3 محافظت می‌شود.

وان‌پلاس نورد ان 10 5جی | ارزان ترین گوشی های 5G

پردازنده این گوشی ساخت شرکت کوآلکام است و اسنپدراگون 690 نام دارد که در ساخت این پردازنده از معماری 8 نانومتری استفاده شده‌است. صفحه‌نمایش وانپلاس نورد N10، 6.5 اینچی و از جنس IPS LCD است. رزولوشن این نمایشگر 2400×1080 است و تراکم پیکسلی 406 ppi دارد. نکته قابل توجه در صفحه‌نمایش این گوشی استفاده از نرخ نوسازی 90 هرتزی است.

در بخش دوربین تقریبا مشابه رقبای خود عمل کرده وترکیب 4  تایی دارد. دوربین اصلی 64، فوق‌عریض 8، ماکرو وعمق‌سنج  2 مگاپیکسلی ماژول دوربین این گوشی را شکل می‌دهند. همچنین دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن به صورت پانچ‌هول کوچکی در بالا و سمت چپ صفحه‌نمایش قرار دارد. حسگر اثر‌انگشت نیز درقاب پشتی قرار گرفته ‌است.

باتری 4300 میلی‌آمپری به همراه شارژر 30 واتی انرژی لازم این گوشی را تامین می‌کنند که ترکیب مناسبی به نظر‌‎می‌رسد. رابط کاربری این گوشی Oxygen OS 10.5 است که برپایه اندروید 10 قرار دارد. وانپلاس نورد N10 5G فقط در یک ظرفیت 128 گیگ حافظه داخلی و 6 گیگ رم عرضه می‌شود.

Motorola one 5G UW ace

گوشی ضخیم و سنگین دیگری از موتورلا را اینجا داریم که برخلاف مدل قبلی امکانات و ویژگی‌های خوبی دارد که ارزش خرید آن‌را در قیاس با رقیبان بیشتر می‌کند. موتورولا وان 5جی نمایگر بزرگ ۶.۷ اینچ LTPS IPS LCD دارد که از وضوح اچ‌دی و پشتیبانی از محتوای HDR10 بهره می‌برد؛ اما خبری از نرخ نوسازی بالا در آن نیست.

موتورولا وان 5جی UW ایس | ارزان ترین گوشی های 5G

این گوشی فقط در یک نسخه ۶۴ گیگ حافظه داخلی و ۴ گیگ رم عرضه شده است که به کمک تراشه اسنپدارگون 750G 5G از پس اکثر دستورات نیمه سنگین بر خواهد آمد. دوربین واید ۴۸ مگاپیکسلی بهترین دوربین و دوربین اصلی این گوشی است و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی این ترکیب سه تایی را کامل می‌کنند؛ همچنین یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای عکاسی و فیلم‌برداری سلفی درنظر گرفته شده است.

اندروید ۱۱، بلوتوث ۵.۱ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به همراه شارژر ۲۰ واتی از ویژگی‌های دیگر این میان رده‌ی 5G محسوب می‌شوند. همچنین این گوشی در بازار جهانی با قیمت حدودی ۲۵۰ یورو به فروش می‌رسد.

ارزانترین گوشی های 5G گیمینگ

شیائومی Mi 10T 5G

خب کم‌کم به بازه‌ی گوشی‌هایی می‌رسیم که  به‌واسطه پردازنده قدرتمند و کیفیت ساخت بهتر کمی خود را از میان‌رده‌ها جدا می‌کنند. Mi 10T شیائومی یک گوشی شیشه‌ای-فلزی است که امکاناتی نظیر  تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵، نرخ نوسازی نمایشگر ۱۴۴ هرتزی، امکان ضبط ویدئو 8K، بدنه‌ی فلزی و شیشه‌ای و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به همراه شارژ سریع ۳۳ وات آن‌را به یکی از بهترین گوشی‌های ارزان 5G تبدیل کرده است.

می 10 تی 5جی شیائومی | ارزانترین گوشی های 5G

دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، محافظ صفحه‌ی نمایش گوریلا گلس ۵، اسپیکرهای استریو و نمایشگر بزرگ و باکیفیت از دیگر ویژگی‌های این گوشی بالارده است؛ همچنین سنگینی و ضخامت زیاد و عدم پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی را می‌توان از نقاط ضعف آن برشمرد؛ همچنین ازآنجایی‌که تفاوت‌های این نسخه با مدل پرو این گوشی زیاد نیست، مطالعه نقد و بررسی می 10 تی پرو را از دست ندهید.

ارزانترین گوشی های 5G گیمینگ پوکو

پوکو ایکس ۳ جی تی

پوکو X3 GT شیائومی | ارزانترین گوشی های 5G

 ایکس ۳ جی تی که جدیدترین عضو خانواده X3 پوکو است، مانند دیگر اعضای خانواده خود؛ یعنی پوکو ایکس ۳ NFC و پوکو ایکس ۳ پرو، امکانات بسیار خوبی را  نسبت به رده‌ی قیمتی خود ارائه می‌دهد. تراشه ۶ نانومتری مدیاتک دایمنسیتی ۱۱۰۰، نمایشگر ۶.۶ اینچ IPS ال‌سی‌دی ۱۲۰ هرتز، MIUI 12.5 پوکو بر پایه‌ی اندروید ۱۱، ۸ گیگ رم به همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه‌یداخلی از نوع UFS 3.1، ماژول دوربین سه‌گانه‌ی ۶۴ مگاپیکسلی، اسپیکرهای استریو JBL و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت در کنار شارژر ۶۷ وات داخل جعبه، از امکاناتی هستند که ارزش خرید بسیار بالایی برای پوکو ایکس ۳ جی تی شیائومی ایجاد کرده‌اند. برای آشنایی بیشتر با این گوشی شیائومی و دیدن نتایج بنچمارک‌های مختلف و نمونه عکس‌های دوربین آن، می‌توانید سری به مقاله‌ی نقد و بررسی POCO X3 GT بزنید.

Poco F3 5G

گوشی‌های پوکو عموماً با اولویت قدرت پردازشی و نمایشگر خوب تولید می‌شوند و پوکو اف ۳ 5جی نیز ازاین قاعده مستثنی نیست. درکنار امکانات فوق‌العاده‌ای مانند نمایشگر  ۶.۶۷ اینچی آمولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، تراشه اسنپدراگون 870، اسپیکرهای استریو باکیفیت و شارژ سریع ۳۳ وات که همگی نزدیک به پرچمداران است، پوکو با حذف ویژگی‌هایی مانند شارژ بی‌سیم، دوربین باکیفیت، باتری حجیم و جنس بدنه‌ی شیشه‌ای یا فلزی، توانسته قیمت این گوشی را در حد بسیار خوبی حفظ کند.

پوکو اف 3 5جی | ارزانترین گوشی های 5G

این موضوع باعث شده علاوه براینکه Poco F3 در فهرست ارزان‌ترین گوشی‌های 5جی جای بگیرد؛ بلکه این گوشی جزو ارزشمندترین و بهترین گوشی‌های گیمینگ نیز به‌شمار می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید حتماً سری به نقد و بررسی کامل پوکو اف 3 شیائومی بزنید.

باریک ترین و سبک ترین گوشی 5G

شیائومی Mi 11 lite 5G

بسیاری از کاربران شیائومی را متهم به تولید گوشی‌های سنگین و ضخیم می‌کردند و تا حدود زیادی نیز این اتهام به چینی‌ها وارد بود، تا اینکه طراحان چینی با تولید و عرضه می ۱۱ لایت 5جی از زیر بار این دست انتقادها خلاص شدند.«باریک‌ترین گوشی 5جی دنیا» شعاری بود که شیائومی هنگام معرفی Mi 11 lite 5G به کار بُرده؛ البته این باریک بودن شاید گوشی را بسیار خوش‌دست و زیبا کرده است، از طرف دیگر  اما منجربه پایین آمدن ظرفیت باتری شده است.

می 11 لایت 5جی شیائومی | ارزانترین گوشی های 5G

می ۱۱ لایت ۵جی که تنها ۱۵۹ گرم سنگینی دارد از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی آمولد با رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۴۰۲ پیکسل‌براینچ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. همچنین پشتیبانی از HDR10+ و بیشینه روشنایی ۸۰۰ نیتی و تولید ۱ میلیارد رنگ باعث شده است که یکی از بهترین نمایشگرها را در این رنج قیمتی داشته باشد.

تراشه ۵نانومتری اسنپدراگون 780G، گواهی ضد گردوغبار و جلوگیری از نفوذ آب IP53، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی کارآمد، بلوتوث ۵.۲، اسپیکرهای استریو و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات از دیگر ویژگی‌های هستند که به موجب آن می ۱۱ لایت 5G تبدیل به یکی از بهترین گوشی‌ها ارزان‌قیمت 5G شده است.

شاید تنها خورده‌ای که بتوان به این گوشی زیبای ۵جی گرفت، باتری کم‌ظرفیت و عدم پشتیبانی از شارژ  بی‌سیم باشد.

بهترین گوشی های 5G تا ۱۰ میلیون تومان

گلکسی A52s سامسونگ

سامسونگ نیز مانند شیائومی نسخه‌ی جدیدی از میان‌رده‌ی حال حاضر خود را رونمایی کرده است که از تراشه‌ی مشترکی با شیائومی ۱۱ لایت ۵جی ان ای بهره می‌برد. ای ۵۲ اس سامسونگ، گوشی هوشمندی است که امکانات خوبی را با قیمتی معقول در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی سامسونگ A52s | ارزانترین گوشی های 5G
SAMSUNG Galaxy A52s 5G | ارزانترین گوشی های 5G

از مهم‌ترین این امکانات می‌توان به نمایشگر ۶.۵ اینچ سوپر آمولد ۱۲۰ هرتزی با نهایت روشنایی ۸۰۰ نیت و رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل، رابط کاربری One UI 3.1 بر پایه‌ی اندروید ۱۱، تراشه اسنپدراگون 778G، حافظه‌ی رم ۶ یا ۸ گیگ در کنار ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه‌ی داخلی، ماژول دوربین چهار گانه ۶۴ مگاپیکسلی، دو اسپیکر استریو و باتری لیتیوم پلیمری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات اشاره کرد.

این گوشی از گواهی ضدآب IP67 پشتیبانی می‌کند که به لطف این استاندارد، می‌تواند تا عمق ۳۰ متری، به مدت ۱ دقیقه زیر آب تاب بیاورد. این گوشی 5G سامسونگ در رنگ‌های مشکی، سفید، یاسی و نعنایی در اختیار کاربران خواهد بود؛ همچنین گلکسی A52s مدل ۵جی تفاوت‌های اندکی با گلکسی A52 مدل ۵جی دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پردازنده‌ی مرکزی و رنگ‌بندی اشاره کرد.

شیائومی ۱۱ لایت ۵جی NE

Xiaomi 11 lite 5G NE یکی از جدیدترین گوشی‌های شیائومی است که بعد از حذف پیش‌وند Mi از سری گوشی‌های این شرکت، عرضه شده است. این گوشی تفاوت زیادی با می ۱۱ لایت ۵جی ندارد و از لحاظ ظاهری کاملاً شبیه به هم هستند؛ البته شاید از رنگ‌بندی این گوشی‌ها بتوان آن‌ها را از هم تشخیص داد.

شیائومی ۱۱ لایت ۵جی ان ای | Xiaomi 11 lite 5G NE
Xiaomi 11 lite 5G NE | ارزانترین گوشی های 5G

مخشصات اصلی و کلیدی این گوشی عبارتند از نمایشگر ۶.۵۵ اینچ AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح فول اچ‌دی پلاس، ماژول دوربین سه گانه‌ی ۶۴ مگاپیکسلی، MIUI 12.5 برپایه‌ی اندروید ۱۱، پردازنده‌ی ۶ نانومتری اسنپدراگون 778G با هشت هسته‌ی پردازشی، ۶ یا ۸ گیگ رم به همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه‌ی داخلی، اسپیکرهای استریو و باتری لیتیوم پلیمری ۴۲۵۰ میلی‌آمپرساعت در کنار شارژر ۳۳ وات.

گواهی ضدآب این گوشی از نوع IP53 است که بدنه‌ی آن‌را در برابر پاشش آب و نفوذ آن به داخل قطعات مقاوم می‌کند؛ همچنین لایه‌ محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۵ است و حسگر تشخیص اثر انگشت نیز در قاب کناری و روی دکمه‌ی پاور ادغام شده است.

در این مقاله سعی شده نگاهی اجمالی به ارزانترین گوشی های 5G داشته باشیم تا در فرصت کوتاهی با هریک از این گوشی‌ها آشنا شوید. همچنین اگر قصد خرید این گوشی‌ها را دارید می‌توانید سری به فروشگاه سایمان دیجیتال بزنید.

البته گوشی‌های فایوجی دیگری نیز موجود هستند که ارزان نیستند؛ اما قیمتی کمتر از پرچمداران دارند و از ارزش خرید بالایی نیز برخوردارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به شیائومی ۱۱ تی، شیائومی ۱۱ تی پرو، می 10 تی پرو 5جی، می 11 آی 5جی و اس 20 اف ای 5جی اشاره کرد.

آیا برای هنگام خرید گوشی جدید، درحال حاضر 5جی بودن آن برای شما اهمیت دارد؟ یا ترجیح می‌دهید یک گوشی با امکانات بهتر و 4جی در همان بازه‌ی قیمتی تهیه کنید؟

۲ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسماعیل تدریسی
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۰:۱۶

سلام
امروز 27اسفند سفارش تبلت هوآوی مدلmatepadT8یاسامسونگ مدلGalexyTabA روبدیم کِی به دستمون میرسه(باتوجه به زمان تحویل سال)؟

سایمان دیجیتال
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۵:۴۷

سلام دوست عزیز
اگر سفارش شما امروز ثبت شود، محصولات موردنظرتان فردا ارسال می‌شه و بعد از دوم فروردین می‌تونید تحویل بگیرید.
برای اطلاع دقیق از زمان تحویل می‌تونید با بخش فروش سایمان دیجیتال تماس بگیرید و با مشخص کردن مقصدتون از زمان دقیق تحویل مطلع بشید.

مطالب بیشتر

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین هدفون‌های زیر یک میلیون (دی 1401)

انواع هدفون و هندزفری همیشه جزو محبوب‌ترین لوازم جانبی بازار بوده‌اند؛ همچنین این‌روزها که...

پویا علیمی time-alt ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

شارژر فندکی چیست و بهترین شارژرهای فندکی بازار کدامند؟

ما این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به تلفن های همراه خود متکی هستیم. بسیاری از ما در سفرهای...

معین کریمی time-alt ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین کابل شارژ گوشی موبایل و تبلت

کابل‌های شارژر متنوعی در بازار وجود دارد که با رنج قیمتی متفاوتی عرضه می‌شوند. از کابل‌های...

معین کریمی time-alt ۲۴ فروردین ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین پاور بانک در رده‌های قیمتی مختلف

اگر به چند سال قبل برگردیم قطعا به خاطر دارید که تلفن‌های همراه تا چند هفته شارژ دهی می‌کردند...

معین کریمی time-alt ۱۷ فروردین ۱۴۰۱