راهنمای خرید بهترین شارژ فندکی بازار

شارژر فندکی چیست و بهترین شارژرهای فندکی بازار کدامند؟

ما این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به تلفن های همراه خود متکی هستیم. بسیاری از ما در سفرهای کوتاه داخل شهری نیز از گوشی هوشمندمان برای مسیریابی از طریق Google Maps و Waze، گوش دادن به موسیقی با Spotify و یا دنبال کردن پادکست‌های رادیویی استفاده می‌کنیم. استفاده از این نرم‌افزارها که عموماً اینترنتی هستند، نیازمند فعال کردن اینترنت سیم کارت موبایل شما است و این یعنی شارژ باتری دستگاه شما با سرعت بالایی مصرف خواهد شد و به اتمام خواهد رسید. بدیهی است که گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها عمر باتری محدودی دارند و حتی گوشی‌هایی با بزرگ‌ترین باتری هم چند ساعت پس از استفاده در اتومبیل، شارژ خالی می‌کنند. اینجاست که یک شارژر فندکی خوب می‌تواند دوای درد شما باشد.

شارژر فندکی چیست؟

فرض کنید داخل خودرویتان هستید و شارژ گوشی‌تان رو به اتمام است. در این موقعیت، حتی اگر در خودروی شما درگاه USB تعبیه شده داشته باشد، به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که آمپر و توان خروجی باتری ماشین پاسخگوی شارژ گوشی شما نیست. بدتر این‌که ولتاژ ماشین از ثبات بالایی برخوردار نیست؛ قسمت‌های دیگر خودرو که از باتری استفاده می‌کنند، ممکن است باعث تغییرات ولتاژ شوند و این امر باعث وارد شدن آسیب‌های جبران‌ناپذیر به باتری گوشی‌تان شود. اینجا است که شارژر فندکی اهمیت خودش را نشان می‌دهد.

شارژر فندکی خودرو چیست؟

شارژر فندکی دستگاه کوچکی است که مستقیماً داخل سوکت فندک اتومبیل شما قرار می‌گیرد و روی آن یک یا چند پورت خروجی در انواع مختلف مثل USB-A یا Type-C تعبیه شده که به شما اجازه شارژ کردن دستگاهتان را می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از یک شارژر فندکی انواع گوشی، تبلت و حتی برخی از لپ تاپ‌ها را شارژ کنید.

نحوه استفاده از شارژر فندکی

شارژر فندکی از دو بخش تشکیل شده است. یک بخش که داخل سوکت فندکی خودرو قرار می‌گیرد و یک بخش دیگر که به تعدادی پورت USB یا Type-C مجهز است. وقتی شارژر فندکی را به سوکت مربوطه وصل می‌کنید، این دستگاه انرژی مورد نیاز شما را از باتری خودرو دریافت می‌کند. سپس کافیست با استفاده از یک کابل، گوشی، تبلت یا لپ تاپ خود را به درگاه آن وصل کنید تا عملیات شارژ شروع شود.

نحوه استفاده از شارژر فندکی ماشین

توصیه می‌کنیم پیش از استارت زدن خودرو، حتماً شارژر فندکی را از سوکت ماشین جدا کنید. زیرا در زمان استارت زدن، نوسان برق بالاست و این امر باعث آسیب رسیدن به شارژر شما و یا گوشی متصل به آن خواهد شد.

هنگام خرید شارژر فندکی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

شارژرهای فندکی مدت‌هاست که وارد بازار شده‌اند و کاربر می‌تواند با اتصال آن‌ها به داخل سوکت فندک اتومبیل خود، وسایل الکترونیکی مثل گوشی و تبلتش را شارژ کند؛ اما طی همین چند سال اخیر، به لطف تولیدکنندگان لوازم جانبی بزرگی مثل انکر، این نوع از شارژرها پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. اکنون طیف گسترده‌ای از شارژرهای فندکی در نسخه‌های سیمی و بی‌سیم وارد بازار شده‌اند که به شما اجازه می‌دهند نه تنها گوشی و تبلت، بلکه حتی لپ تاپ‌ها را نیز داخل اتومبیل خود شارژ کنید.

فرقی نمی‌کند که چه بودجه‌ای دارید، قصد سفر با چه تعداد افرادی را دارید و یا می‌خواهید با چه سرعتی گوشی یا تبلت شما شارژ شود؛ برای هر نیاز، طیف وسیعی شارژر فندکی در بازار وجود دارد که قطعاً یکی از آن‌ها مناسب شماست. شاید همه به یک شارژ داخل اتومبیل خود نیاز نداشته باشند، اما اگر قصد خرید شارژر فندکی را دارید، بهتر است نیازهای خود و دیگر سرنشینان خودرو که عموماً خانواده و دوستان شما هستند را به خوبی بسنجید تا بهترین شارژر را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید. به همین خاطر هم هست که ما اینجاییم تا شما را در انتخاب و خرید بهترین شارژر فندکی راهنمایی کنیم.

در ادامه، معیارهای تاثیرگذار در انتخاب یک شارژر فندکی خوب را شرح خواهیم داد و سپس شارژرهای فندکی مناسب برای انواع نیازها و استفاده‌ها را معرفی خواهیم کرد.

راهنمای خرید شارژر فندکی

معیارهای مهم در انتخاب و خرید بهترین شارژر فندکی

توان خروجی

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، سرعت درگاه‌های USB که داخل اکثر ماشین‌ها می‌یابیم رضایت بخش نیست. حتی ممکن است هنگام استفاده از گوشی برای ناوبری، مقدار برق ورودی بیشتر از مقدار برق مصرف شده باشد و در نتیجه با همان درصد شارژ باتری به مقصد برسید یا حتی گوشی خاموش شود. پس در قدم اول، توان و آمپر خروجی شارژر فندکی را با آداپتور پیش‌فرض گوشی خود مقایسه کنید. اگر خروجی شارژر فندکی از آداپتور گوشی کمتر باشد، شارژ گوشی زمان بیشتری طول خواهد کشید.

خروجی 2.1 یا 2.4 آمپر برای شارژرهای فندکی رایج است، اما برخی شارژر‌ها از خروجی بالاتر نیز پشتیبانی می‌کنند. باید نیاز خود را و شدت جریان مورد نیاز دستگاه را در نظر بگیرید. تا صحبت از نیاز است، به این‌که ولتاژ ورودی شارژر فندکی چیست نیز توجهی داشته باشید. مدل‌هایی که از ۱۲ تا ۲۴ ولت پشتیبانی می‌کنند، برای رِنج گسترده‌تری از خودروها، از سواری تا سنگین مناسب هستند.

تعداد درگاه‌ها

عموماً شاهد حضور دو درگاه هستیم. اما برخی مدل‌ها چهار پورت هم ارائه می‌کنند و برخی دیگر از طراحی‌های غیر معمول و البته خلاقانه‌ای استفاده می‌کنند. جدا از تعداد، معیار دیگری هم وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. برخی شارژرهای فندکی با وجود این‌که چهار درگاه ارائه می‌کنند، تنها یک یا دوتای آن‌ها از شارژ سریع و خروجی بالا پشتیبانی می‌کنند که مطلوب نیست.

پشتیبانی از شارژ سریع

نیاز به گفتن نیست و همه از اهمیت شارژ سریع با خبر هستیم. در بررسی باتری دستگاه‌های هوشمند هم سرعت شارژ را در نظر می‌گیریم، پس چه حیف که نتوان این ویژگی دوست داشتنی را با شارژر فندکی که انتخاب می‌کنیم به کار گرفت. فناوری کوئیک شارژ کوالکام و شارژ سریع سامسونگ و اپل از رایج‌ترین فناوری‌های شارژ سریع هستند. بنابراین پیش از انتخاب شارژرهای فندکی، حتما دقت کنید که گزینه مورد نظرتان حتما از تکنولوژی فست شارژ پشتیبانی کند.

کیفیت ساخت بدنه

کیفیت کمیتی قابل اندازه گیری نیست. سخت است بگوییم چه محصولی با کیفیت است و چه محصولی نیست اما همیشه نشانه‌هایی وجود دارند. شارژرهای ارزان قیمت بسیاری از موارد امنیتی را رعایت نمی‌کنند. مانند همه عرصه‌های دیگر، هنگام خرید شارژر فندکی نیز انتخاب خود را از میان برندهای شناخته شده و ثابت شده انجام دهید و سلامت باتری گوشی خود را با شارژرهای فندکی بی‌کیفیت به خطر نیاندازید.

فناوری‌های محافظتی به کار رفته در شارژر

نکته مهم دیگری که نباید از قلم بیندازید، کیفیت ساخت و فناوری‌های محافظتی به کار رفته در شارژر است. از آنجا که همیشه احتمال نوسان برق در خروجی فندکی خودرو وجود دارد، برخی از شارژرهای فندکی اتومبیل که کیفیت ساخت بالایی دارند، به فناوری‌هایی مجهز شده‌اند که می‌تواند جلوی هرگونه نوسان برق را گرفته و به شما اجازه دهد با خیال راحت دستگاهتان را شارژ کنید.

طراحی مناسب با محیط داخل خودرو

طراحی ظاهری یک شارژر فندکی خوب برای ماشین نیز بسیار اهمیت دارد. ارتفاع شارژر فندکی نباید خیلی بلند باشد که باعث مزاحمت برای راننده هنگام تعویض دنده باشد. اندازه‌ی آن هم نباید خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد تا به سختی وارد سوکت فندکی خودرو شما شده و یا لق بزند.

برخی از آن‌ها از ال ای دی کوچکی دور پورت USB خود استفاده می‌کنند که به شما اجازه می‌دهد حتی در تاریکی هم بتوانید پورت ورودی را ببینید و کابل را به درستی وارد آن کنید؛ اما برخی از شارژرهای فندکی ارزان قیمت و متفرقه، نور غیر استانداردی را منتشر می‌کند که باعث حواس‌پرتی راننده بوده و در نتیجه چنین موضوع پیش پا افتاده‌ای می‌تواند سلامت سرنشینان خودرو را به خطر بیندازد.

یک شارژر فندکی مناسب همچنین فاقد هرگونه کابل مستقیم اتصال است و به جای آن، پورت‌های USB را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا هر نوع دستگاهی که دارد را بدون مشکل با استفاده از آن شارژ کند.

راهنمای خرید بهترین شارژ فندکی بازار

آیا شارژر فندکی برای باتری گوشی و اتومبیل مضر است؟

در اوایل ظهور شارژرهای فندکی مخصوص اتومبیل، بسیاری از کاربران از آن‌ها هراس داشتند. عده‌ای تصور می‌کردند که استفاده از یک شارژر در داخل اتومبیل می‌تواند باعث آتش‌سوزی و انفجار آن نیز شود. اما آیا واقعاً یک شارژر فندکی اینقدر می‌تواند خطرناک باشد؟

معمولاً ما وقتی از شارژرهای فندکی استفاده می‌کنیم که گوشی‌مان شارژ کمی دارد و ما هم برای رفتن به جایی عجله داریم. در نتیجه به راحتی شارژر را داخل سوکت فندک خودرو خود می‌زنیم و گوشی‌مان را هم به شارژر وصل می‌کنیم و با خیال راحت به سفر خود ادامه می‌دهیم. اینکه شارژر فندکی برای باتری گوشی و اتومبیل مضر است یا خیر، به چند عامل بستگی دارد.

۱. سال ساخت و مدل خودرو

اولین مورد نوع خودرو شما است. اگر از خودرو قدیمی استفاده می‌کنید، ممکن است جریان ورودی به پورت شارژ فندکی آن کمتر یا بیشتر از حد معقول باشد و در نتیجه می‌تواند برای شما مشکل ایجاد کند. این موضوعی است که در اتومبیل‌های جدیدتر وجود ندارد.

۲. کیفیت ساخت شارژر فندکی

کیفیت ساخت یک شارژر فندکی می‌تواند روی شارژدهی و شیوه کار آن تأثیرگذار باشد. در بسیاری از شارژرهای غیر استاندارد و متفرقه بازار، استانداردهای انرژی و محافظت ولتاژ رعایت نشده است. در نتیجه نمی‌توانند جلوی مشکلات احتمالی جریان ورودی را بگیرند و باعث آسیب رساندن به باتری گوشی شما می‌شوند. اما این مشکلی نیست که در شارژرهای فندکی با برندهای باکیفیت وجود داشته باشد. برندهای باکیفیتی مثل انکر و بیسوس همواره تلاش می‌کنند از جدیدترین فناوری‌های محافظتی در شارژرهای خود استفاده کنند و محصولاتی با کیفیت ساخت بالا را به دست مشتری برسانند تا شما با خیال راحت بتوانید در اتومبیل، گوشی، تبلت یا لپ‌تاپتان را شارژ کنید.

۳. نوع باتری گوشی

باتری گوشی‌های قدیمی از جریان ثابتی پشتیبانی می‌کنند که همین باعث می‌شود با کوچک‌ترین نوسان برق به مشکل خورده و آسیب ببینند. اما این اتفاق در باتری گوشی‌های مدرن‌تر که از فناوری فست شارژ استفاده می‌کنند وجود نخواهد داشت؛ چرا که دامنه جریان و ولتاژ آن‌ها وسیع‌تر است.

۴. کیفیت کابل شارژ

کابل شارژ تقلبی و بی‌کیفیت هم نقش به سزایی در آسیب دیدن باتری گوشی شما خواهد داشت. یک کابل بی‌کیفیت نمی‌تواند جریان و ولتاژ مناسبی را از شارژر به گوشی شما انتقال دهد و در نتیجه هم باعث خرابی شارژر فندکی شده و هم باتری گوشی شما را بعد از گذشت مدتی نابود خواهد کرد. بنابراین توصیه می‌کنیم همیشه از یک کابل شارژ اورجینال و باکیفیت استفاده کنید.

معرفی بهترین شارژر فندکی سال ۲۰۲۲

۱. شارژر فندکی ۳۶ وات انکر مدل A2729

بهترین شارژر فندکی سال ۲۰۲۲ – شارژر انکر مدل A2729

یک شارژر فندکی خوب جای زیادی از داشبورد اتومبیل شما را اشغال نمی‌کند و به پورت‌های پرقدرتی مجهز است که می‌توانند به سرعت دستگاه‌های الکترونیکی شما را شارژ کنند. این دقیقاً مشخصات شارژر فندکی انکر مدل A2729 است. این شارژر فندکی که با جنسی از آلیاژ بسیار مستحکم و ضد خط و خش ساخته شده، باعث زیباتر شدن داشبورد اتومبیل شما نیز خواهد شد. این دستگاه به دو پورت خروجی پرسرعت USB-A با فناوری PowerIQ 2.0 و Quick Charge 3.0 مجهز است که یک نشانگر LED آبی رنگ بدون حواس‌پرتی حین رانندگی، به شما اجازه می‌دهد این پورت‌ها را در تاریکی شب به خوبی ببینید.

دو خروجی USB این شارژر هر یک توان جداگانه ۱۸ واتی دارند و مجموع توان آن‌ها نیز ۳۶ وات است. بنابراین شما می‌توانید دو گوشی را به صورت همزمان به آن متصل کنید تا با سرعت بالا، آن‌ها را شارژ کند.

امکانات شارژر فندکی Anker A2729

  • دو پورت USB-A هر یک با توان ۱۸ وات
  • شارژ همزمان دو دستگاه
  • بدنه ضد خش و مستحکم
  • فناوری PowerIQ 2.0
  • پشتیبانی از شارژ سریع Quick Charge 3.0

۲. شارژر فندکی ۳۳ وات انکر مدل B2726

بهترین شارژر فندکی سال ۲۰۲۲ – شارژر انکر مدل B2726

کمتر شارژر فندکی در بازار پیدا می‌شود که پورت USB و تایپ C را در کنار هم ارائه کند. این یکی از خصوصیات شارژر فندکی انکر مدل B2726 است که باعث ارزشمند کردن آن شده است. دو پورت به کار رفته روی این شارژر مجموع توان ۳۳ واتی دارند که به تفکیک توان پورت تایپ C آن ۱۸ وات و توان پورت USB آن نیز ۱۵ وات است. این شارژر ماشینی از فناوری Power Delivery و PowerIQ استفاده می‌کند و دارای گواهی رسمی MFi از سوی اپل است که آن را محصولی کاملاً مناسب و استاندارد برای شارژ انواع محصولات اپل می‌کند. یک چراغ LED آبی با روشنایی مناسب که باعث حواس‌پرتی شما نمی‌شود در بالای این دو پورت تعبیه شده است و فناوری انحصاری Multiprotect انکر نیز می‌تواند امنیت گوشی، شارژر و سیستم برق اتومبیل شما را تضمین کند.

امکانات شارژر فندکی Anker B2726

  • پورت ۱۸ وات USB-C
  • پورت ۱۵ وات USB-A
  • گواهی رسمی MFi اپل
  • شارژ همزمان دو دستگاه
  • فناوری Power Delivery
  • فناوری PowerIQ

۳. شارژر فندکی و هاب خودرو ۱۲۰ وات بیسوس مدل Share Together PPS

بهترین شارژر فندکی سال ۲۰۲۲ – شارژر بیسوس مدل Share Together PPS

شرکت خوش‌نام بیسوس که سابقه درخشانی در تولید لوازم جانبی موبایل دارد، یک شارژر فندکی و هاب خودرو به نام بیسوس مدل Share Together PPS را تولید کرده که پورت‌های شارژ متنوع و توان بالای ۱۲۰ واتی را ارائه می‌کند. این شارژر که گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی است که دائم در حال سفر کردن با خانواده و دوستان خود هستند، علاوه بر این که یک پورت USB-A را به صورت جداگانه ارائه می‌کند، دارای یک هاب متصل است که می‌تواند دو پورت USB-A و یک پورت USB تایپ C دیگر را نیز در اختیار شما بگذارد تا بتوانید انواع گوشی و تبلت خود را به صورت همزمان با آن شارژ کنید. ضمن اینکه به لطف ولتاژ بالای خود، می‌تواند برخی از لپ تاپ‌ها را نیز شارژ کند. طول کابل این شارژر ۱.۵ متر است و کیفیت ساخت بالایی نیز دارد.

امکانات شارژر فندکی Baseus Share Together PPS

  • یک پورت مستقیم USB-A
  • یک هاب متصل با دو پورت USB-A و یک پورت USB-C
  • طول کابل ۱.۵ متر
  • مجموع توان ۱۲۰ وات
  • شارژ سریع تبلت و گوشی
  • شارژ لپ تاپ

سایر شارژرهای فندکی موجود در بازار

شارژر فندکی بیسوس مدل Tiny Star

فلفل نبین چه ریزه!
توان ۳۰ واتی
پشتیبانی از شارژ سریع کوالکام (QC)
ولتاژ ورودی 12-24 ولت
بسیار کوچک
کیفیت ساخت بالا

شارژر فندکی چیست

فهرست راهنمای خرید را با محصولی دوست‌داشتنی برای کسانی که تنها سفر می‌کنند و یک پورت برای‌شان کافی است آغاز می‌کنیم. در پاسخ این‌که بهترین ویژگی‌های این شارژر فندکی چیست باید به توان بالا و سرعت آن در شارژ کردن گوشی اشاره کنیم. توان 30 وات و البته پشتیبانی از Quick Charge این محصول را برای تمام گوشی‌ها به خصوص کوالکامی‌ها ایده‌آل می‌سازد.

کیفیت ساخت این محصول خوب است و آنقدر کوچک است که اصلاً متوجه آن نخواهید شد و مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد. از نظر طراحی یک دستگیره برای خارج کردن شارژر از فندک ماشین و یک چراغ LED برای پیدا کردن درگاه در تاریکی تعبیه شده که هر دو به ارزش این محصول می‌افزایند.

شارژر فندکی راوپاور مدل RP-PC086

دو درگاه
امنیت بالا
ولتاژ ورودی 12-24 ولت
کیفیت ساخت خوب
چراغ LED
شارژ همزمان دو دستگاه

شارژر فندکی چیست

این شارژر از شارژ همزمان دو دستگاه پشتیبانی می‌کند. فناوری iSmart استفاده شده در این شارژر به صورت هوشمند شدت جریان مورد نیاز دستگاه را تشخیص می‌دهد و با شدت جریان خروجی 2.4 آمپر هر درگاه، آن را برای گوشی و تبلت ایده‌آل می‌سازد. از شارژ سریع نیز با توان مناسب شارژر پشتیبانی می‌شود.

شرکت راوپاور در طراحی این محصول تمام جنبه‌های امنیتی مورد نیاز را در نظر گرفته است. به طور کلی این شارژر از گوشی و تبلت شما در مقابل گرمایش زیاد، شارژ بیش از حد، ولتاژ بیش از نیاز و اتصال کوتاه مواظبت می‌کند. ابعاد آن بزرگ نیست و دست و پاگیر نخواهد شد. پوشش بدنه از جنس فلز آلومینیوم است که در مقابل خش و ضربه مقاومت خوبی نشان می‌دهد. یک چراغ LED وضعیت شارژ را نمایش می‌دهد و در تاریکی کمک می‌کند درگاه ورودی را راحت‌تر پیدا کنید.

این محصول برای کسانی که دو پورت USB، امنیت بالا و سرعت شارژ مناسب می‌خواهند گزینه خوبی است.

شارژر فندکی بیسوس مدل PPS 30W

توان 30 واتی
دو درگاه
پشتیبانی از شارژ سریع اپل، هواوی، سامسونگ، اوپو و کوییک شارژ ۴ کوالکام
ولتاژ ورودی 12-24 ولت

اگر به آداپتورهایی که از درگاه USB-C استفاده می‌کنند فکر کنیم، احتمالاً اولین گزینه که به ذهن‌مان می‌رسد آداپتور پرچمدار جدید اپل باشد. با این‌که آداپتور داخل جعبه قرار ندارد، آیفون سری 12 از کابل لایتنینگ به USB-C استفاده می‌کند و خوب می‌دانیم کاری که اپل انجام دهد خیلی زود همه انجام می‌دهند!

این شارژر فندکی دو پورت ارائه می‌کند که یکی از آن‌ها تایپ سی است و با آن به راحتی می‌توانید آیفون 12 خود را به خوبی با پشتیبانی از شارژ سریع و توان بالا شارژ کنید. از آنجایی که احتمال می‌رود استفاده از USB-C حتی از این هم بیشتر شود، این شارژر فندکی تا مدت‌ها شما را پشتیبانی خواهد کرد.

جنس بدنه آن سیلیکونی و مقاوم در برابر گرما است. ابعاد کوچکی دارد و جاگیر نخواهد بود. شدت جریان خروجی 5 آمپر دارد که میان دو پورت تقسیم خواهد شد و امکان شارژ دو دستگاه به صورت همزمان را نیز ارائه می‌کند. اگر از آیفون‌های 12 و کابل شارژ ارائه شده در جعبه آن‌ها استفاده می‌کنید، این شارژر فندکی را پیشنهاد می‌کنیم.

شارژر فندکی راوپاور مدل RP-PC09

توان 36 واتی!
دو درگاه
ولتاژ 12-24 ولت
فناوری iSmart و Power Delivery
چراغ LED
درگاه USB-C، شارژر مناسب برای آیفون‌های 12

شارژر فندکی چیست

اگر شارژر فندکی بیسوس PPS 30W برای‌تان جذاب بود، پس این محصول را هم حتماً بررسی کنید! راوپاور با این شارژر فندکی توان بسیار خوب ۳۶ وات و پاور دلیوری 18 وات را در قالبی سبک و جذاب ارائه می‌کند. از نقاط مثبت طراحی آن می‌توان به پوشش آلومینیومی، وجود چراغ LED برای پیدا کردن درگاه در تاریکی و ابعاد کوچک اشاره کرد. از نظر پورت و نوع اتصال با نمونه‌ای مشابه با Baseus PPS 30W که کمی بالاتر معرفی کردیم مواجه هستیم.

از نظر امنیت باتری، نسل دوم فناوری iSmart از رسیدن شدت جریان مناسب باتری اطمینان حاصل می‌کند و محافظت در مقابل ولتاژ و گرمایش هم که از ویژگی‌های اصلی یک شارژر فندکی باکیفیت است را هم در این محصول خواهید یافت.

شارژر فندکی بیسوس مدل Enjoy

حمل کابل چرا؟!
یک درگاه یواس‌بی
کابل USB-C و تبدیل به لایتننیگ تعبیه شده به طول 1.2 متر
ولتاژ 12-24 ولت
ایمنی بالا و محافظت از باتری

شارژر فندکی Enjoy از شرکت شناخته شده و محبوب بیسوس طراحی جالبی دارد. همراه با این مدل، یک کابل 1.2 متری USB-C که قابلیت تبدیل به لایتنینگ برای آیفون را دارد خواهید داشت و می‌توانید بدون همراه داشتن کابل اضافه گوشی و تبلت خود را (در صورتی که از USB-C یا لایتنینگ استفاده کنند) شارژ کنید.

یک درگاه یواس‌بی اشغال نشده هم وجود دارد و در صورتی که مایل به شارژ همزمان دو دستگاه باشید، شدت جریان 4.8 آمپری آن را برای دو گوشی، دو تبلت و یک گوشی و تبلت کاملاً مناسب خواهید یافت.

کیفیت ساخت دستگاه مطلوب و زیبا است و ابعاد و وزن آن را هم مناسب خواهید یافت. از نظر ایمنی، این شارژر از باتری مقابل اتصال کوتاه، ولتاژ یا جریان بیش از حد و گرمایش محافظت خواهد کرد.

شارژر فندکی راوپاور RP-VC003

4 پورت!
توان 54 وات
ولتاژ ورودی 12-24 ولت
یک درگاه شارژ سریع
4 درگاه با پشتیبانی از فناوری iSmart
ایمنی بالا

شارژر فندکی چیست

تا اینجا شارژرهای فندکی پرتوان و سریعی معرفی کردیم. وقتش است لیست را بزرگ تمام کنیم؛ به بزرگی 4 پورت! 54 وات توان 4 درگاه این شارژر فندکی را آماده شارژ صحیح همزمان 4 دستگاه با فناوری iSmart می‌سازد. همانطور که در تصویر می‌بینید یکی از این درگاه‌ها که به رنگ سبز هم مشخص شده است از شارژ سریع 3 پشتیبانی می‌کند و باقی درگاه‌ها چنین نیستند. با این حال همچنان یک درگاه شارژ سریع را در کنار امکان شارژ همزمان 3 دستگاه دیگر دارید که گزینه‌ای بسیار خوب است.

اگر تعداد پورت برایتان اهمیت زیادی دارد، حتماً راوپاور VC003 را در نظر داشته باشید.

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین هدفون‌های زیر یک میلیون (دی 1401)

انواع هدفون و هندزفری همیشه جزو محبوب‌ترین لوازم جانبی بازار بوده‌اند؛ همچنین این‌روزها که...

پویا علیمی time-alt ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین کابل شارژ گوشی موبایل و تبلت

کابل‌های شارژر متنوعی در بازار وجود دارد که با رنج قیمتی متفاوتی عرضه می‌شوند. از کابل‌های...

معین کریمی time-alt ۲۴ فروردین ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین پاور بانک در رده‌های قیمتی مختلف

اگر به چند سال قبل برگردیم قطعا به خاطر دارید که تلفن‌های همراه تا چند هفته شارژ دهی می‌کردند...

معین کریمی time-alt ۱۷ فروردین ۱۴۰۱

36 مورد از بهترین گوشی های 5G هر برند به ترتیب قیمت

نسل پنجم شبکه (5G)، مبحث داغ این روزهای دنیای تکنولوژی است. فناوری که ظاهراً قرار است...

معین کریمی time-alt ۸ فروردین ۱۴۰۱