پرسش و پاسخ‌های متداول

خرید گارانتی
ارسال

خرید

فروشگاه سایمان دیجیتال دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن می‌باشد و لوگوی نماد اعتماد با بررسی کارشناسان آن مجموعه به این فروشگاه اعطا شده است. این نماد را می‌توانید در انتهای صفحه‌ی اول سایت مشاهده فرمایید و برای اطمینان بیشتر به آدرس سازمان مراجعه نمایید: (ای نماد)

هم‌چنین می‌توانید انبوه نظرات کاربران را در سایت سایمان دیجیتال، گوگل پلی و اپ بازار مطالعه فرمایید.

بله. برای خرید از سایمان دیجیتال باید ابتدا عضو سایت شوید و مشخصات کاربری خود را تکمیل کنید. راهنمای ثبت نام و خرید هم انتهای صفحه اول سایت موجود هست که مراحل خرید را به سادگی عنوان می‌کند. برای مطالعه می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

در حال حاضر فروش اقساطی وجود ندارد و پرداخت سفارشات بصورت نقدی و آنلاین انجام می‌­شود.

همواره سعی ما در سایمان دیجیتال ارائه‌ی محصولات با قیمت‌­های فوق رقابتی با حداقل سود ممکن و حذف واسطه‌ها می‌باشد. با این رویکرد سایمان دیجیتال توانسته است 85% محصولات موجود در فروشگاه را با کمترین قیمت ممکن در سرتاسر کشور به شما عزیزان ارائه کند.

بله. شما با استفاده از نام کاربری و رمز عبورتان وارد سیستم می­‌شوید و می‌توانید از بخش حساب کاربری، مشخصات و آدرس‌های حساب کاربری‌تان را تغییر دهید.

بعد از نهایی شدن آدرس، با تغییر آدرس در حساب کاربری، این تغییر صرفا برای سفارشات بعدی اعمال می‌شود. برای اعمال تغییر آدرس در سفارش پرداخت شده، حتما باید با همکاران واحد پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

بله. شما می‌توانید وارد سیستم شده و مستقیما به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشید و از بخش سفارش‌­های من، خریدهای قبلی و وضعیت خرید فعلی‌تان را مشاهده فرمایید.

بله. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید و حتما به زمان ارسال محصول هم دقت داشته باشید.

بله. شما می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و هزینه آن را بپردازید و در قسمت آدرس؛ نشانی مورد نظر خود را وارد کنید تا محصول خریداری شده به نشانی مورد نظر شما ارسال شود.

خیر. متاسفانه در حال حاضر امکان صدور فاکتور حقوقی وجود ندارد.

بله. همواره می توانید تا قبل از ارسال کالای خریداری شده (قبل از ساعت ۱۲ ظهر روز ارسال) آن را لغو نمایید (لازم به ذکر است که امکان تغییر در رنگ و یا مدل محصول وجود ندارد و برای این امر، شما بایستی کلا سفارش را لغو و مجددا کالای مورد نظر را ثبت سفارش نمایید). 

حائز اهمیت است، چنان‌چه مرسوله شما در قسمت سفارشات به حالت ارسال شده درآمده باشد باید در اولین فرصت، پس از دریافت کالای خریداری شده، در طی نهایتا یک هفته اقدام به ارسال مجدد کالا به سایمان دیجیتال نمایید. (برای توضیحات بیشتر لطفا شرایط بازگشت کالا را در صفحه اول سایت مطالعه فرمایید).

خیر. پس از ثبت سفارش تغییر وضعیت‌­های سفارش از طریق پیامک به مشتری اطلاع‌­رسانی می‌­شود. همچنین همکاران پشتیبانی ما در صورت نیاز با شما تماس خواهند گرفت.

خیر. تمامی سفارشات به صورت آنلاین بوده و شما می‌توانید از طریق وب سایت و اپلیکیشن سایمان دیجیتال اقدام به خرید نمایید.

بله. این امکان وجود دارد که شما کالایی را به عنوان هدیه برای شخص دیگری سفارش دهید و فاکتور برای شخص مورد نظر ارسال نشود. تنها درخواست خود را در بخش توضیحات سفارش درج کنید تا انجام شود.

بله. شما می­‌توانید در حین ثبت سفارش در توضیحات سفارش خود، درخواست کادوپیچ کردن کالا را بدهید. (درضمن کادوپیچ کردن کالا بدون هیچ هزینه ای برای مشتری انجام می‌­شود.)

خیر. واضح است که ما در سایمان دیجیتال تنها کالاهای اصلی را به مشتریان عرضه می­‌کنیم و از هرگونه دست‌کاری دستگاه چه به صورت نرم افزاری و چه به صورت سخت افزاری پرهیز می­‌کنیم.

در خصوص موجودی مجدد محصولات، تاریخ دقیقی نمی­‌توان عنوان نمود. با این حال، با فعال نمودن گزینه “به من اطلاع بده” در صفحه‌ی هر محصول، به محض موجودی مجدد کالا از طریق پیامک به شما اطلاع­‌رسانی خواهد شد (بدیهی است که این امکان بعد از ثبت نام در سایت امکان‌پذیر هست). هم‌چنین موجودی مجدد محصولات در شبکه‌های اجتماعی سایمان دیجیتال (@saymandigital) اطلاع‌­رسانی می­‌شود.

بله اگر شما آخرین موجودی کالا را خریده باشید و دیگر محصولی با آن مشخصات در انبار سایمان دیجیتال موجود نباشد، سیستم به صورت اتوماتیک آن کالا را ناموجود خواهد کرد.

بله. کلیه‌ی کالاهای موجود اصل می باشند و هیچ گونه کالای معیوب و یا غیراصلی به فروش نخواهد رسید.

محصولات عموما پلمپ هستند ولی جهت اطمینان بیشتر، شما می‌­توانید در قسمت توضیحات سفارش، این مورد را ثبت نمایید تا محصول برای شما به صورت پلمپ ارسال شود.

شما می‌توانید از هر کالا فقط به تعدادی که در سایت معین شده است را خریداری نمایید؛ در عین حال در نظر داشته باشید که اولویت ارسال سفارش در سایمان دیجیتال با مصرف کننده نهایی می‌باشد و از این رو همواره ممکن است سفارشات با تعداد انبوه یا برای همکاران لغو شوند.

محتویات جعبه محصولات معمولا همانی است که در ویدیوهای جعبه‌گشایی ما مشاهده می‌کنید. اما در شرایط خاص بنا به موجودی روز، سری ساخت و منطقه فروش ممکن است محتویات جعبه فرق داشته باشد. لازم به ذکر است با توجه به پلمپ بودن محصولات، نمی‌­توان اطلاع دقیقی از محتویات جعبه عنوان نمود.

درنظر داشته باشید این موارد بنا به موجودی روز فرق دارند. در عین حال اگر برای‌تان مهم هست که ساخت کدام کشور یا مربوط به کدام شرکت گارانتی کننده باشد، موقع ثبت سفارش در قسمت توضیحات سفارش خود ثبت بفرمایید تا در صورت مغایرت موارد مورد نظر، همکاران قبل از ارسال با شما هماهنگ شوند.

خیر. پیشنهادات ویژه صرفا با این هدف طراحی می‌شوند که به صورت مقطعی یک کالا را با قیمت ویژه و فوق العاده‌ای نسبت به بازار، از سایمان دیجیتال خریداری نمایید و پس از اتمام مدت زمان تعیین شده برای پیشنهاد ویژه، خرید با قیمت قبلی میسر خواهد بود.

بله. موجودی و قیمت‌های سایت ما همیشه به روز هستند.

در حال حاضر متاسفانه چنین امکانی وجود ندارد، اما در آینده‌ی نزدیک این قابلیت برای کلیه مشتریان وفادار ما عملی خواهد شد.

همواره تعیین قیمت­‌ها در سایمان دیجیتال براساس خریدهای قبلی انجام می‌­شود و به هیچ عنوان افزایش قیمت‌ها، در سفارشات پرداخت شده مشتری‌ها اعمال نمی­‌شود.

پرداخت و ارسال

ارسال سریع در فروشگاه آنلاین سایمان دجیتال در سه حالت امکانپذیر است که هریک را در ادامه توضیح خواهیم داد.

حالت اول:

 اگر شما سفارش خود را قبل از ساعت 12 ( ظهر) ثبت کنید و روش ارسال انتخابی پست پیشتاز باشد، فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال سفارش شما را همان روز به پست تحویل خواهد داد.

حالت دوم:

اگر شما سفارش خود را قبل از ساعت 16  ثبت کنید و روش ارسال انتخابی، چاپار،تی‌پاکس واتوبوس باشد، فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال سفارش شما را همان روزبه مراکز مذکورتحویل خواهد داد.

حالت سوم : سفارشات تبریز

درصورتی که موقعیت مکانی شما تبریزاست، اگر قبل از ساعت 16 بعد از ظهرسفارش خود را ثبت کنید ، سایمان دیجیتال سفارش شما را همان روز برای شما ارسال خواهد کرد.

عموما ارسال سفارشات از ۱ تا ۲ روز کاری آینده است که تحویل اداره پست شده و با پست پیشتاز برای مشتری ارسال می‌­شوند. بارکد پستی عصر همان روز ارسال، به مشتری هم پیامک و هم در حساب کاربری اش قرار داده می‌­شود که از طریق همان کد در سامانه رهگیری مرسولات پستی می­‌تواند پیگیر مرسوله‌اش باشد (سامانه رهگیری مرسولات پستی).

در نظر داشته باشید که به دلیل متفاوت بودن مسافت ها و شرایط متفاوت مناطق، امکان ذکر زمان دقیق برای تحویل سفارش وجود ندارد.

در حال حاضر به خاطر شرایط موجود، گزینه پرداخت در محل سایت غیر فعال هست.

ارسال سفارشات عموما از ۱ تا ۲ روز کاری آینده است. ولی همیشه سعی ما بر این است که سفارشات تبریز همان روز ثبت سفارش ارسال شوند (البته در صورتی که از شنبه تا چهارشنبه قبل از ساعت ۳ بعداز ظهر و پنجشنبه ها قبل از ساعت ۱ بعد از ظهر ثبت شوند). همچنین قبل از ارسال سفارش حتما برای هماهنگی با مشتری تماس گرفته شده و با پیک موتوری ارسال خواهد شد.

با تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب می­‌توانید سفارشات خود را خریداری کنید؛ فقط توجه داشته باشید رمز پویای کارت شما فعال باشد.

درگاه سایت با همکاری بانک ملت و سامان انجام پذیرفته و کاملا امن می‌­باشد.

هزینه­‌ی پستی با توجه به ملاک‌های اداره پست (مسافت، وزن و بیمه کالای مربوطه) توسط سیستم محاسبه می­‌شود.

خیر. در حال حاضر سفارشات فقط با پست پیشتاز ارسال می‌شوند.

خیر. در حال حاضر به دلیل این‌که سفارشات از طریق ماموران اداره پست به مشتریان توزیع می‌­شوند، این امکان میسر نیست.

در حال حاضر فقط سفارشات بالای 20 میلیون تومان (به خاطر محدودیت سقف بیمه پست) از طریق شرکت‌­های کالارسان چاپار یا تیپاکس ارسال می‌­شوند.

این موضوع به طور کامل در صفحه ”شرایط بازگشت کالا” توضیح داده شده است. به طور خلاصه می‌توان گفت که مبلغ پرداختی بعداز ۴۸ الی ۷۲ ساعت به کارت واریزی مشتری عودت داده خواهدشد.

در طی فعالیت سایمان دیجیتال هیچ گاه چنین مشکلی پیش نیامده است، اما چنانچه چنین اتفاقی برای شما افتاد طی ۲۴ ساعت حتما بعد از هماهنگی با واحد پشتیبانی، محصول را به شرکت ارسال کنید تا محصول جایگزین (طبق شرایط بازگشت کالا) برای شما ارسال گردد.

با توجه به متفاوت بودن شرایط بازگشت کالاها، برای کسب اطلاعات کامل در این زمینه به صفحه شرایط بازگشت کالا مراجعه نمایید.

نه متاسفانه این امکان وجود ندارد.

گارانتی محصولات

گارانتی محصولات عموما از تاریخ فاکتور کالا، محسوب می­‌شوند.

در صورت بروز این مشکل، لطفا با پشتیبانی شرکت گارانتی کننده تماس بگیرید تا مشکل شما را حل کنند.

شرایط و مواردی که شامل گارانتی شرکتی می­‌شوند، در وب‌سایت هر شرکت گارانتی کننده درج شده است. برای اطلاع بیشتر می­‌توانید شرایط آن شرکت را از سایت یا سایر منابع معتبر مطالعه بفرمایید.

بله. شما می‌توانید درصورت وجود ایراد در محصولات بدون گارانتی شرکتی، از اولین روزی که کالای مورد نظر به دست شما رسیده تا ۷ روز کالا را تعویض نمایید. (به غیر از موارد مربوط به نمایشگر دستگاه­‌های تلفن همراه یا تبلت که باید در بازه زمانی ۲۴ ساعت از زمان تحویل کالا اعلام شوند). (طبق شرایط بازگشت کالا)

لوازم جانبی از قبیل هندزفری، باتری و… دارای گارانتی ۷ روزه نبوده و سایر موارد شامل گارانتی می‌باشند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، شرایط بازگشت کالا را مطالعه فرمایید.