مقایسه 11T Pro با S21 FE / کدام قاتل پرچمدار را بخریم؟

تا چند سال پیش گوشی‌ها فقط به سه دسته رده پایین، میان‌رده و پرچمداران تقسیم می‌شدند. اما حالا چند سالی است که دسته جدیدی به نام «پرچمداران اقتصادی» یا قاتل پرچمدار وارد بازار شده‌اند. این گوشی‌ها امکاناتی شبیه به پرچمداران دارند، با این تفاوت که از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند و به کاربران بیشتری اجازه می‌دهند از امکانات پیشرفته دنیای موبایل بهره‌مند شوند. سامسونگ S21 FE و شیائومی 11t Pro دو نمونه از این قاتلان پرچمدار هستنند که در این مقاله، قصد داریم آن‌ها را روبروی هم قرار داده و در ترازوی مقایسه قرار دهیم.

سامسونگ به تازگی یک پرچمدار اقتصادی به نام S21 FE را وارد بازار کرده که از یک چیپست مدرن قدرت می‌گیرد، به یک نمایشگر سریع و روشن با ابعاد مناسبی مجهز است و دوربین‌های توانمندی دارد که می‌توان عکس‌ها و فیلم‌های جذابی را با آن‌ها گرفت.

اما سامسونگ همیشه سایه‌ی شرکت چینی شیائومی را بالای سر خودش می‌بینید. حتی در پرچمداران اقتصادی هم شیائومی گزینه‌ای برای رقابت با گوشی‌ساز کره‌ای به نام شیائومی 11T Pro دارد که آن هم امکانات بسیار جذابی داشته و حتی در برخی موارد از گوشی سامسونگ برتر است.

همین بهانه‌ی خوبیست که ما این دو گوشی را در کنار یکدیگر قرار دهیم و با مقایسه آن‌ها از هر نظر با هم، به شما در انتخاب و خرید یک گوشی قاتل پرچمدار کمک کنیم.

طراحی

کیفیت ساخت و ارگونومی، دو مقوله مجزا از هم است که می‌تواند در انتخاب و خرید یک گوشی هوشمند تأثیرگذار باشد. اینکه شما می‌خواهید یک گوشی شیشه‌ای را در دست بگیرید یا جنس پلاستیکی هم شما را راضی می‌کند، کاملاً به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. هر دو مزایا و معایبی دارند. به طور مثال یک قاب پلاستیکی می‌تواند به پایین نگه داشتن وزن گوشی کمک کرده و در عین حال با زمین خوردن به راحتی نشکند. اما اگر یک گوشی با قاب شیشه‌ای را در دست بگیرید، احساس بهتری خواهید داشت و گوشی شما گران قیمت‌تر به نظر می‌رسد.

این موضوعی است که باید در مقایسه 11T Pro و S21 FE در نظر گرفت. گوشی شیائومی قاب پشتی شیشه‌ای با فریم پلاستیکی دارد، در حالی که گوشی سامسونگ از یک قاب پلاستیکی براق با فریم فلزی استفاده می‌کند. قاب پلاستیکی S21 FE باعث شده وزن آن ۱۷۷ گرمی باشد و ضخامت بدنه نیز ۷.۹ میلی‌متر بماند. در آن سو 11T Pro به طور قابل توجهی سنگین‌تر و ضخیم‌تر از نماینده سامسونگ است. این گوشی ۲۰۴ گرمی است و ضخامت ۸.۸ میلی‌متری دارد.

مقایسه 11t pro با s21 fe

اگر در محیط‌های مرطوب یا بارانی زندگی می‌کنید یا کار شما با آب مرتبط است، مقاومت گوشی هوشمندتان در برابر نفوذ آب اهمیت پیدا می‌کند. در اینجا پیروزی از آنِ گوشی سامسونگ است. این گوشی از گواهی ضد آب IP68 برخوردار است که می‌تواند آن را تا عمق ۱.۵ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه مقاوم کند. اما در آن سو گوشی 11T Pro از گواهی IP53 استفاده می‌کند که به معنی مقاومت فقط در برابر پاشش آب است.

وقتی این دو گوشی را پشت به پشت در کنار هم می‌گذاریم، سادگی و یکپارچگی گوشی S21 FE شما را جذب خودش خواهد کرد. اگرچه این گوشی از یک قاب پلاستیکی استفاده می‌کند، اما این پلاستیک به هیچ عنوان بی کیفیت نیست و با طراحی مات خودش می‌تواند جلوی به جا ماندن اثر انگشت روی قاب را بگیرد. این مشکلی است که شیائومی ۱۱ تی پرو در رنگ مشکی نتوانسته چاره‌ای برای آن بیاندیشد.

سه دوربین روی یک ماژول که با ظرافت خاصی با قاب پشتی گوشی یکپارچه شده، باعث زیبا به نظر رسیدن گوشی سامسونگ شده است. در آن سو دوربین‌ها روی گوشی شیائومی داخل یک ماژول مشکی‌رنگ قرار گرفته‌اند که این قسمت را از کل قاب پشتی گوشی جدا کرده است.

مقایسه 11t pro با s21 fe

در هر دو گوشی کلیدهای پاور و تنظیم ولوم روی فریم سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند، یک اسپیکر به همراه پورت USB-C در پایین قاب و یک اسپیکر نیز روی فریم بالایی آن‌ها تعبیه شده است.

از نظر کیفیت ساخت، گوشی شیائومی در وضعیت بهتری قرار دارد. این گوشی قاب پشتی شیشه‌ای دارد که باعث باکیفیت‌تر شدن کیفیت ساخت گوشی می‌شود. اما از طرفی گوشی سامسونگ با گواهی IP68 مقاومت کاملی در برابر آب را ارائه می‌کند و به اصطلاح گوشی خوش دست‌تری است.

نمایشگر؛ تجربه روان ۱۲۰ هرتزی

از آنجا که ما اکثر روزمان را با گوشی هوشمند خود سر می‌کنیم، نمایشگر آن که قرار است دائم چشممان به آن بیفتد اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. سامسونگ روی گوشی پرچمدار اقتصادی خودش از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی استفاده کرده که تراکم پیکسلی 411ppi داشته و یک حسگر اثر انگشت اولترا سونیک نیز در زیر آن نهفته است که با قرار دادن انگشتتان روی صفحه، می‌توانید قفل گوشی را باز کنید.

سامسونگ برای نمایشگر این گوشی از یک پنل Dynamic AMOLED 2X استفاده کرده که می‌تواند نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی را ارائه کند و از استاندارد +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید انتخاب کنید که نرخ رفرش صفحه ۶۰ یا ۱۲۰ هرتزی باشد. توجه داشته باشید که هر چه نرخ رفرش صفحه بالاتر باشد، تجربه استفاده از گوشی در وب‌گردی، گشت و گذار داخل منوهای گوشی و گیمینگ روان‌تر خواهد بود، اما در عین حال باعث مصرف بیشتر باتری نیز خواهد شد. اوج روشنایی این نمایشگر نزدیک به ۸۰۰ نیت است و می‌تواند روی دو حالت Vivid Mode یا Natural Mode تنظیم شود.

ابعاد مناسب و ضخامت کم بدنه، باعث شده وقتی S21 FE را در دست می‌گیرید بتوانید یک دستی از نمایشگر آن استفاده کنید. یک حفره نیز در مرکز بالای صفحه آن تعبیه شده که از دوربین سلفی گوشی میزبانی می‌کند. این طراحی متداول گوشی‌های مدرن بازار است.

مقایسه 11t-pro با s21 fe

در مقایسه 11T Pro و S21 FE گوشی شیائومی به یک نمایشگر بزرگ‌تر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی و تراکم پیکسلی 395ppi مجهز است. شیائومی در این گوشی از یک پنل AMOLED با پشتیبانی از گواهی +HDR10، فناوری Dolby Vision، امکان نمایش ۱ میلیارد رنگ و اوج روشنایی ۱۰۰۰ نیت استفاده کرده است.

این نمایشگر مثل پنل همتای خود نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی را هم ارائه می‌کند که می‌توانید با فعال کردن آن تجربه گیمینگ و وب‌گردی متفاوتی را تجربه کنید. اگرچه شما می‌توانید این نرخ رفرش را به ۶۰ هرتز نیز تنظیم کنید. در بالای نمایشگر این گوشی نیز حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی گوشی تعبیه شده که تفاوت زیادی با گوشی سامسونگ ندارد.

هر دو گوشی از ویژگی نمایشگر همیشه روشن (AOD) برخوردارند که گزینه‌های شخصی‌سازی متنوعی را ارائه می‌کنند. به لطف این قابلیت، نیازی نیست برای چک کردن تاریخ و ساعت و اطلاع پیدا کردن از دریافت نوتیفیکیشن‌ها صفحه نمایش گوشی را کاملاً روشن کنید. یک لایه محافظ قدرتمند به نام Gorilla Glass Victus نیز در هر دو گوشی وظیفه محافظت از نمایشگر گوشی آن‌ها را بر عهده دارد.

اسپیکرها؛ صدای استریو و باکیفیت

در مقایسه با گوشی‌های میان‌رده که معمولاً از یک اسپیکر استفاده می‌کنند، دو گوشی پرچمدار اقتصادی شیائومی و سامسونگ دو اسپیکر استریو را ارائه می‌کنند که می‌تواند تجربه چندرسانه‌ای متفاوتی را برای شما رقم بزند.

دو اسپیکر استریو به کار رفته در گوشی 11T Pro، توسط برند معتبر Harman Kardon تنظیم شده و صدای ۲۴ بیتی ۱۹۲ کیلوهرتزی را ارائه می‌کند. در آن سو سامسونگ از اسپیکرهای استریو باکیفیت‌تر ۳۲ بیتی ۳۸۴ کیلوهرتزی استفاده کرده که می‌تواند بیس بهتری را تولید کند و صدای باطراوت‌تری را به گوش کاربران برساند.

دوربین؛ ۱۰۸ مگاپیکسلی با فیلمبرداری 8K

شیائومی به استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در گوشی‌هایش قالب شده است. یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی که از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دیافراگم باز f/1.8 استفاده می‌کند، گوشی 11T Pro است. این دوربین از فناوری ادغام پیکسل 9 به ۱ استفاده می‌کند که می‌تواند عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی واقعی را ثبت کند. این دوربین قادر به فیلمبرداری با رزولوشن 8K در ۳۰ فریم بر ثانیه یا 4K در ۶۰ فریم بر ثانیه است. این دوربین دارای قابلیتی به نام Audio Zoom است که می‌تواند فوکوس صدا را در ویدیوها روی سوژه قرار دهد.

مقایسه 11t pro با s21 fe

اما در کنار این گوشی یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با دیافراگم f/2.2 و یک دوربین تله ماکرو ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 نیز قرار گرفته است که می‌تواند نقش دو دوربین را ایفا کند.

دوربین اصلی

دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی گوشی شیائومی از یک لنز واید f/1.8 استفاده می‌کند که می‌تواند عکس‌های درخشانی را ثبت کند. این دوربین از یک سنسور ۱/۱.۵۲ اینچی استفاده می‌کند و اندازه پیکسل‌هایش هم ۰.۷ میکرومتر هستند. علاوه بر این فوکوس خودکار تشخیص فاز را هم ارائه می‌کند. ولی شاید بزرگ‌ترین نقص آن، فقدان لرزشگیر اپتیکال تصویر باشد.

در مقایسه 11T Pro و S21 FE، گوشی سامسونگ از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که یک لنز واید ۲۶ میلی‌متری در جلوی آن قرار دارد، اندازه سنسور آن ۱/۱.۷۶ اینچ و اندازه پیکسل‌هایش هم ۱.۸ میکرومتری است. این دوربین از فوکوس خودکار تشخیص فاز Dual Pixel و لرزشگیر اپتیکال تصویر برخوردار است.

دوربین اولترا واید

دوربین فوق عریض به کار رفته در گوشی 11T Pro شیائومی ۸ مگاپیکسلی است. این دوربین قادر به ثبت عکس‌های ۱۲۰ درجه‌ای با یک لنز f/2.2 است.

در آن سو گوشی سامسونگ از یک دوربین فوق عریض باکیفیت‌تر ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که با زاویه بازتر ۱۲۳ درجه ای عکاسی می‌کند.

دوربین تله فوتو

یکی از بزرگ‌ترین برتری‌های گوشی سامسونگ مجهز بودن آن به یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی مستقل است. این دوربین از یک لنز ۷۶ میلی‌متری با دیافراگم f/1.8 استفاده می‌کند که فوکوس خودکار تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال و زوم اپتیکال ۳ برابری را ارائه می‌کند. یکی از ویژگی‌های جذاب این دوربین، قابلیتی به نام زوم ۳۰ برابری فضایی است که می‌تواند با ترکیب زوم ۳۰ برابری دیجیتال و ۳ برابری هیبرید اپتیکال، به شما امکان عکاسی از ماه و ستاره‌ها را بدهد.

دوربین ماکرو

هرچند گوشی سامسونگ از یک دوربین تله فوتو مستقل استفاده می‌کند، اما در این سمت گوشی شیائومی یک لنز ماکرو را ارائه می‌کند که S21 FE فاقد آن است. این گوشی به یک دوربین تله ماکرو ۵ مگاپیکسلی با لنز ۵۰ میلی‌متری و فوکوس خودکار مجهز است که می‌توانید به لطف آن از فاصله ۳ تا ۷ سانتی‌متری سوژه عکاسی کنید.

عکاسی پرتره

از آنجا که S21 FE سامسونگ به یک دوربین تله فوتو مستقل مجهز است، انتظار می‌رود بتواند عکس‌های بهتری را ثبت کند و پس زمینه را از سوژه به خوبی جدا می‌کند. هرچند عکس‌های پرتره‌ای که گوشی 11T Pro ثبت می‌کند هم کیفیت جالب توجهی دارند، اما قابل رقابت با S21 FE نیستند. دوربین سلفی هر دو گوشی نیز عکاسی پرتره را ارائه می‌کند.

دوربین سلفی

با گسترش پاندمی کروناویروس، نیاز کاربران به دوربین سلفی و کنفرانس‌های ویدیویی از راه دور نیز افزایش پیدا کرده است. به همین خاطر، سازندگان تلاش می‌کنند از دوربین‌های باکیفیتی روی گوشی خود استفاده کنند.

دوربین سلفی گوشی S21 FE سامسونگ ۳۲ مگاپیکسلی با لنز واید ۲۶ میلی‌متری و قابلیت HDR است. این دوربین قادر به فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه‌ای نیز هست.

دوربین سلفی گوشی 11T Pro شیائومی نیز ۱۶ مگاپیکسلی با لنز واید است و با کیفیت 1080p فیلمبرداری می‌کند.

سخت افزار؛ همه چیز نزدیک به هم

پرچمداران اقتصادی معمولاً مشخصاتی شبیه به یکدیگر دارند. این قضیه در مقایسه 11T Pro و S21 FE نیز به وضوح دیده می‌شود. در قلب تپنده هر دو گوشی از یک چیپست ۵ نانومتری به نام اسنپدراگون 888 5G قدرت استفاده شده است. اگرچه نسخه‌ی دیگری از گوشی سامسونگ وجود دارد که در برخی بازارها از جمله ایران با چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ عرضه می‌شود. این دو تراشه بسیار شبیه به یکدیگر هستند و علاوه بر ساختار، عملکرد مشابهی با یکدیگر دارند.

مقایسه 11t pro با s21 fe

بنچمارک‌ها نشان می‌دهند گوشی سامسونگ در برخی موارد موفق شده امتیاز بیشتری را به نام خودش ثبت کند، اما این گوشی شیائومی است که در بیشتر موارد موفق به کسب امتیازهای بیشتری شده است.

هیچ یک از این دو گوشی از کارت حافظه microSD پشتیبانی نمی‌کنند و در دو حافظه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شوند. ظرفیت رم در گوشی سامسونگ ۶ یا ۸ گیگابایت رم است، در حالی که گوشی شیائومی با ظرفیت‌های رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی به فروش می‌رسد. هر دو گوشی از اسپیکرهای استریو برخوردارند، اگرچه اسپیکرهای به کار رفته در گوشی سامسونگ توانمندتر است. حسگر اثر انگشت گوشی سامسونگ نیز در داخل خود نمایشگر قرار گرفته، در حالی که این حسگر در گوشی شیائومی زیر کلید پاور کناری گوشی گنجانده شده است. نسخه بلوتوث S21 FE سامسونگ ۵.۰ و در گوشی 11T Pro شیائومی ۵.۲ است.

نرم افزار و امنیت

دو گوشی شیائومی و سامسونگ از سیستم عامل اندروید با پوسته سفارشی استفاده می‌کنند. به صورت پیش‌فرض اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI 4 روی گوشی S21 FE نصب است. در حالی که شیائومی روی گوشی 11T Pro خودش اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12.5 را نصب کرده است، ولی اندروید ۱۲ نیز برای این گوشی منتشر خواهد شد.

انتخاب یک رابط کاربری کاملاً به سلیقه کاربر بستگی دارد. اینکه شما با طراحی کدام رابط کاربری بیشتر ارتباط برقرار می‌کنید، می‌تواند در تصمیم‌گیری نهایی شما تأثیرگذار باشد.

مقایسه 11t pro با s21 fe

اما یکی از برترین ویژگی‌های گوشی‌های سامسونگ، مجهز بودن آن‌ها به سیستم امنیتی Samsung Knox است که می‌تواند امنیت پایاپایِ سخت افزاری و نرم افزاری را برای محافظت از داده‌های شما ارائه کند. همچنین تجربه نشان داده است که این شرکت عملکرد بهتری در زمینه ارائه آپدیت‌های نرم‌افزاری دارد. ضمن اینکه هر دو گوشی از شبکه موبایل 5G پشتیبانی می‌کنند و اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که از این شبکه پشتیبانی می‌کند، می‌توانید از سرعت بالای اینترنت گوشی خود لذت ببرید.

باتری

گوشی S21 FE مثل نسل گذشته خودش از یک باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که با حداکثر توان ۲۵ واتی شارژ می‌شود؛ هرچند شارژری داخل جعبه آن قرار نگرفته و باید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید؛ اما شارژدهی یک گوشی کاملاً به میزان استفاده خود شما بستگی دارد. اگر بخواهید متعادل از گوشی خود استفاده کنید و نرخ رفرش آن دائماً روی حالت ۱۲۰ هرتزی تنظیم نشده باشد، می‌توانید امیدوار باشید که شارژ گوشی S21 FE به دو روز هم برسد.

آنطور که سامسونگ می‌گوید، این گوشی در عرض ۳۰ دقیقه به شارژ ۵۰ درصدی می‌رسد و شارژ کامل آن به کمی بیشتر از ۱ ساعت زمان نیاز دارد. شما می‌توانید باتری این گوشی را به صورت بی‌سیم با توان ۱۵ واتی نیز شارژ کنید. علاوه بر این، فناوری شارژ معکوس بی‌سیم روی این گوشی می‌تواند S21 FE را به یک پاوربانک بی‌سیم تبدیل کند و با آن بتوانید هدفون‌های بی‌سیم خود را شارژ کنید.

مقایسه 11t pro با s21 fe

در مقایسه 11T Pro و S21 FE از نظر باتری شاید برنده را باید نماینده شیائومی دانست. این گوشی نه تنها از یک باتری بزرگ‌تر ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است، بلکه از فناوری شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی نیز بهره می‌برد که به لطف آن می‌تواند تنها در عرض ۱۰ دقیقه ۷۲ درصد و در عرض ۱۷ دقیقه ۱۰۰ درصد شارژ شود.

شاید نقص بزرگ این گوشی پشتیبانی نکردن از فناوری شارژ بی‌سیم باشد، اما در عوض خیلی سریع‌تر به صورت سیمی شارژ می‌شود و می‌تواند عمر باتری نسبتا طولانی‌تری داشته باشد.

جمع‌بندی: 11T Pro بخریم یا S21 FE؟

پاسخ به این سوال که 11T Pro بخریم یا S21 FE کاملاً به نیازهای خود شما بستگی دارد. از آنجا که اختلاف سخت افزاری زیادی بین این دو گوشی وجود ندارد، باید چندین فاکتور را برای خرید در نظر بگیرید. آیا اینکه ابعاد جمع و جورتر، وزن پایین‌تر و استاندارد IP68 گوشی برای شما فاکتورهای مهمی در خرید است؟ پس قطعاً گوشی S21 FE سامسونگ گزینه بهتری برای شما خواهد بود. شارژدهی و سرعت شارژ شدن گوشی چطور؟ بی‌شک گوشی 11T Pro شیائومی گزینه بهتری است.

مقایسه 11t pro با s21 fe

و اگرچه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گوشی شیائومی چشمگیر به نظر می‌رسد، اما شاید از نظر کیفیتی خیلی متفاوت از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی گوشی سامسونگ نباشد. حضور دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو اختصاصی در S21 FE نیز باعث شده بتواند عکس‌های پرتره باکیفیت‌تر با افکت بوکه پس زمینه بهتر را ثبت کند و قابلیت جذاب زوم فضایی ۳۰ برابری را نیز ارائه می‌کند.

برتری‌های 11T Pro

  • شارژدهی طولانی‌تر
  • شارژ کامل سریع‌تر تنها در ۱۷ دقیقه
  • وجود شارژر 120 واتی داخل جعبه
  • قاب پشتی شیشه ای
  • فیلمبرداری 8K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه‌ای
  • دوربین ماکرو با فوکوس خودکار
  • قیمت پایین‌تر

برتری‌های S21 FE

  • گواهی ضد آب IP68
  • لرزشگیر دوربین اصلی
  • پشتیبانی نرم افزاری بهتر
  • دوربین تله فوتو مستقل
  • اسپیکرهای قدرتمندتر
  • فریم فلزی
  • عرضه اندروید 12

۵ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از همه لحاظ بجز باطری s21fe حرف اولو میزنه. باتشکر

فریم mi 11t pro آلمینیومه کی گفته پلاستیکه آخه … بعدشم یه آدم عاقل نمیاد بلند تر بودن صدای اسپیکر رو فدای با کیفیت تر بودن صداش بکنه . بعد به هیچ عنوان سامسونگ توی سی دقیقه پنجاه درصد شارژ نمیشه همون‌طور که شیا گفت توی یک ربع کامل میشه درست نیست توی بیست دقیقه کامل میشه . فعلا که هرکی s21 fe داره از سرعت تخلیه شارژ داره ناله میکنه یعنی چی تا دو روز شارژ نگه میداره . مدیر سایت امیدوارم نظرمو تایید کنی و توی سایت قرار بدی 😂

ابوالفضل خامسی
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۰۴:۴۰

S21FE

بهترین مقایسه ای بود که بین این دو تا گوشی دیده بودم
ولی فکر نکنم فرق زیادی بین اسپیکر های این دوتا گوشی باشه چون شیائومی هم از برند هارمن کاردون استفاده میکنه

سلام سوال داشتم خدمتتون با رنج قیمتی تا 20 میلیونی گوچی اندرویدی بخرم یاایفون کارکرده

مطالب بیشتر

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

مقایسه دوربین سامسونگ گلکسی S21 اولترا، آیفون 13 پرومکس و P50 هواوی

کیفیت دوربین یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های هوشمند است و برای بعضی‌ها مهمترین معیار برای خرید...

پویا علیمی time-alt ۸ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱

مقایسه شیائومی Redmi Note 11S با سامسونگ گلکسی A23 / کدام را بخریم؟

با توجه به عرضه محصولات متنوع اقتصادی توسط دو کمپانی سامسونگ و شیائومی، رقابت در این بخش از...

معین کریمی time-alt ۴ خرداد ۱۴۰۱

مقایسه دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس با S22 اولترا سامسونگ / نبرد گلادیاتورها

امسال جنگ بزرگی در دنیای اندرویدی و آیفون ها بین دو گوشی اس ۲۲ اولترا سامسونگ و آیفون ۱۳ پرو...

معین کریمی time-alt ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

36 مورد از بهترین گوشی های 5G هر برند به ترتیب قیمت

نسل پنجم شبکه (5G)، مبحث داغ این روزهای دنیای تکنولوژی است. فناوری که ظاهراً قرار است...

معین کریمی time-alt ۸ فروردین ۱۴۰۱

25 مورد از بهترین گوشی های سامسونگ بازار (دی۱۴۰۱)

خوشبختانه بازار تلفن‌های همراه هیچ‌وقت انحصاری نبوده و همواره شاهد حضور و قدرت‌نمایی برندهای...

معین کریمی time-alt ۷ فروردین ۱۴۰۱

راهنمای خرید گوشی ‌های هواوی به ترتیب قیمت

همه‌ی ما زمانی که تصمیم به خرید گوشی هوشمند می‌گیریم این سوال در ذهنمان نقش می‌بندد که کدام...

ثنا جهاندار time-alt ۱۸ اسفند ۱۴۰۰