لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99

پرفروش‌ترین لوازم جانبی سایمان دیجیتال در سال 99

مدتی قبل در وبلاگ سایمان دیجیتال به پر بازدیدترین مطالب وبلاگ سایمان دیجیتال در سال 99 و پرفروش‌ترین گوشی‌های سایمان دیجیتال در سال 99 پرداختیم که پیشنهاد می‌شود حتما آن‌ها را مطالعه کنید. در این مطلب اما قصد داریم به سراغ لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99 برویم و شما را با این محصولات در دستبه بندی‌های مختلف آشنا کنیم.

شارژر

۱) آداپتور ۲۰ وات تایپ سی به لایتنینگ اپل

همان طور که احتمالا می‌دانید پرچمدارهای امسال اپل یعنی سری آیفون 12 از آداپتور بی‌بهره ماندند و به همین دلیل شما در صورت خرید این گوشی‌ها مجبور هستید تا شارژر را به صورت جداگانه تهیه کنید. گذشته از این آیفون 11 که پرچمدار میانی سال قبل اپل به حساب می‌آید نیز تنها داخل جعبه شارژر 5 واتی دارد، درصورتی که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند.

لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99
لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99

حال با دانستن این موضوع و همچنین علم به این که سه گوشی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99 از اپل بودند، پس طبیعی است که آداپتور 20 واتی شرکت اپل فروش بالایی را تجربه کند.

۲) شارژر مگ سیف اپل

شارژر جدیدی که همراه سری آیفون 12 معرفی شد مگ سیف نام دارد. این شارژر با آهنربا به پشت آیفون‌های سری 12 متصل شده و اقدام به شارژ کردن آیفون شما می‌کند. این محصول به دلیل خاصیت آهنربایی که دارد نیاز نیز تا گوشی را دقیقا در محل مناسب قرار دهید و زمانی که گوشی را به آن نزدیک کنید مگ سیف به صورت خودکار و با خاصیت آهنربایی به محل در نظر گرفته شده متصل می‌شود.

لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99

توجه داشته باشید که فقط گوشی‌های سری جدید اپل یعنی همان خانواده آیفون 12 از این نوع شارژر پشتیبانی می‌کنند و این محصول مناسب گوشی‌های قدیمی‌تر اپل نیست.

۳) شارژر فندکی فست شارژ 18 وات شیائومی

با وجود این که گوشی‌های هوشمند جدید به باتری‌های پر ظرفیت با شارژدهی خوب مجهز می‌شوند، باز هم به دلیل کاربرد زیادی که این محصولات دارند و استفاده طولانی که در طول روز از آن‌ها داریم با مشکل به اتمام رسیدن شارژ باتری مواجه می‌شویم و یکی از راه‌های حل این مشکل خرید شارژر فندکی می‌باشد، محصولی که به راحتی به جافندکی ماشین شما متصل شده و اقدام به شارژ گوشی می‌کند.

لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99
لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99

این محصول از شیائومی می‌تواند دو محصول را به طور مجزا شارژ کند و همچنین به شارژ سریع 18 واتی نیز مجهز شده تا گوشی شما را با سرعت بالاتری شارژ کند. این شارژر فندکی کیفیت ساخت خوبی دارد و برای آن حفاظت مدار چندگانه، حفاظت در برابر دمای بیش از حد، حفاظت از ولتاژ بیش از حد، حفاظت از جریان بیش از حد، حفاظت از اتصال کوتاه و تداخل ضد الکترومغناطیسی در نظر گرفته شده تا در نهایت آسیبی به گوشی شما وارد نکند.

۴) شارژر فندکی سامسونگ مدل EP-L1100

این محصول نیز شارژر فندکی از برند سامسونگ است که از دو ورودی پشتیبانی کرده و برای آن امکان شارژ سریع 15 واتی در نظر گرفته شده است. این شارژر طراحی جمع و جور و کوچکی دارد و هنگام استفاده در ماشین فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.

لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99
لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99

پاوربانک

۱) پاوربانک ردمی PB100LZM با ظرفیت 10000 میلی آمپر بر ساعت

پاوربانک‌ها، شارژرهای همراهی که در بیشتر مواقع به کمک ما می‌آیند تا گوشی هوشمند خود را سرپا نگه داریم و بتوانیم آن‌ها را شارژ کنیم. پاوربانک‌ها انواع مختلفی دارند و از تکنولوژی‌های مختلفی پشتیبانی می‌کنند. پرفروش‌ترین پاوربانک سایمان دیجیتال در سال 99 را این مدل به خود اختصاص داده است.

لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99
لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99

پاوربانکی که ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی دارد و از دو ورودی پشتیبانی کرده و می‌توان آن را هم با Micro Usb و هم با Usb type C شارژ کرد. این محصول از گوشی و دیگر دستگاه‌های شما در برابر نوسانات جریان هم محافظت کرده و جریان خروجی را بسته به دستگاهی که قصد شارژ آن را دارید تنظیم می‌کند.

۲) پاوربانک ردمی PB200LZM با ظرفیت 20000 میلی آمپر بر ساعت

ویژگی‌های این پاوربانک تا حد بسیار زیادی با محصول قبلی مشابه است و تفاوت آن‌ها را می‌توان در تفاوت ظرفیت و همچنین پشتیبانی این پاوربانک از شارژ سریع 18 واتی عنوان کرد. این پاوربانک با ظرفیت بالایی که دارد خیال شما را بابت شارژ کردن چندباره‌ی گوشی و تبلت شما آسوده می‌کند.

لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99
لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99

۳) پاوربانک شیائومی PLM13ZM با ظرفیت 10000 میلی آمپر بر ساعت

این پاوربانک محصول دیگری از شرکت شیائومی است که ویژگی‌های مشترک زیادی با دو پاوربانک قبلی دارد، اما ویژگی خوبی که آن را برای شارژ محصولاتی مانند دستبند سلامتی و هدفون بلوتوثی که به جریان کمی نیاز دارند مناسب می‌کند قابلیت شارژ با جریان کم می‌باشد.

لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99
لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99

۴) پاوربانک وایرلس شیائومی PLM11ZM با ظرفیت 10000 میلی آمپر بر ساعت

ویژگی اصلی که این پاوربانک را از دیگر محصولات این لیست و دسته بندی پاوربانک‌ها جدا می‌کند، امکان شارژ وایرلس گوشی‌های شما می‌باشد (البته باید توجه داشته باشید که کوشی شما نیز باید از این قابلیت پشتیبانی کند). البته امکان شارژ با سیم نیز برای این پاوربانک در نظر گرفته شده و به طور کلی با محصول نسبتا کاملی روبرو هستیم.

لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99

اسپیکر

۱) اسپیکر قابل حمل بلوتوثی شیائومی مدل Mi Compact 2

اسپیکرهای گوشی هوشمند هرچقدر هم که پیشرفت کنند و بر حجم و کیفیت صدای آن‌ها افزوده شود در نهایت شما برای گوشی دادن به موزیک در محیط خانه و به خصوص در محیط باز به اسپیکرهای بلوتوثی نیاز دارید، محصولاتی که در اندازه‌های متقاوت ساخته می‌شوند و قابلیت‌های مختلفی مانند چراغ ال ای دی و … دارند.

لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99

این اسپیکر بسیار کوچک از شیائومی توانسته در این دسته بندی عنوان اول را به خودش اختصاص دهد، اسپیکری که تنها 54 گرم وزن دارد و می‌توان به راحتی آن را درون جیب جا داد. کیفیت و بلندی صدای این اسپیکر به نسبت ابعاد آن بسیار خوب و راضی کننده است و در کنار همه‌ی این‌ها قیمت بسیار خوب و رقابتی از دیگر دلایل فروش بالای این اسپیکر می‌باشد.

هندزفری

۱) هدفون بلوتوث شیائومی مدل Mi

پس از حذف جک 3.5 میلی متری صدا، بادزها بیشتر مورد توجه قرار گرفتند، چرا که به راحتی می‌توان آن را به گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ و … متصل کرد و به راحتی به موزیک مورد علاقه گوش داد و یا این که به مکالمه پرداخت.

لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99
لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99

این مدل که عنوان پرفروش‌ترین هدفون بلوتوث سایمان دیجیتال را به خود اختصاص داده ساخت شرکت شیائومی می‌باشد و با هدف مکالمه ساخته شده است، هرچند که می‌توان با آن به موسیقی نیز گوش داد. این هدفون می‌تواند تا حد زیادی صدای اضافه محیط و نویزها را حذف کند تا شما مکالمه بهتر و با وضوح بیشتری را تجربه کنید.

قاب و کاور

۱) قاب محافظ شیائومی ردمی نوت 9 پرو/ ردمی نوت ۹ اس مدل Defender

ردمی 9 پرو و ردمی 9 اس در مطلب پرفروش‌ترین گوشی‌های سایمان دیجیتال در سال 99 و در دسته بندی گوشی‌های میانرده جایگاه بسیار خوبی داشتند و این یعنی افراد زیادی این دو گوشی را خریداری کرده‌اند. به همین دلیل به طبع درخواست برای قاب محافظ این دو دستگاه نیز زیاد بوده و در دسته بندی قاب و کاور این قاب توانسته عنوان پرفروش‌ترین سایمان دیجیتال را به خود اختصاص دهد.

لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99
لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99

این قاب مقاومت بسیار خوبی دارد و این ویژگی را به راحتی می‌توان از طراحی خشن آن متوجه شد. این قاب همچنین در قسمت پشتی از یک حلقه برخوردار است که به شما کمک می‌کند از آن به عنوان استند استفاده کنید و با گوشی به تماشای فیلم و محتوای مختلف بنشینید.

۲) کاور سیلیکونی سامسونگ به‌همراه قلم مناسب گلکسی اس 21 اولترا/اس 21 اولترا 5G

همان طور که احتمالا می‌دانید گلکسی S21 اولترا تنها پرچمدار سری S21 که از قلم پشتیبانی می‌کند، اما مانند سری نوت این قلم همراه گوشی درون جعبه وجود ندارد و همچنین درون گوشی نیز جایی برای قرار دادن آن تعبیه نشده است. این قاب که به همراه قلم مناسب سامسونگ توسط شرکت کره‌ای ساخته شده است هم جایگاه مناسبی برای قلم درون آن تعبیه شده و هم از گوشی شما در برابر ضربات و … محافظت می‌کند.

لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99

تجهیزات شبکه

۱) تقویت کننده وای فای نسخه 2 شیائومی

این محصول با اتصال به درگاه USB لپ تاپ شما، شارژر دیواری و یا مودم شروع به کار کرده و به شما کمک می‌کند تا وای فای قوی‌تر و پایدارتری در فواصل دورتر از مودم داشته باشید (منظور از نظر سرعت نیست، صرفا برد را افزایش می‌دهد).

لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99
لوازم جانبی پرفروش سایمان دیجیتال در سال 99

از ویژگی‌های اصلی این دستگاه می‌توان به برد 300 متری، آنتن دهی خوب، قیمت مناسب، کیفیت ساخت بالا، قابلیت حمل و چرخش 180 درجه‌ای اشاره کرد.

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین هدفون‌های زیر یک میلیون (دی 1401)

انواع هدفون و هندزفری همیشه جزو محبوب‌ترین لوازم جانبی بازار بوده‌اند؛ همچنین این‌روزها که...

پویا علیمی time-alt ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

شارژر فندکی چیست و بهترین شارژرهای فندکی بازار کدامند؟

ما این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به تلفن های همراه خود متکی هستیم. بسیاری از ما در سفرهای...

معین کریمی time-alt ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین کابل شارژ گوشی موبایل و تبلت

کابل‌های شارژر متنوعی در بازار وجود دارد که با رنج قیمتی متفاوتی عرضه می‌شوند. از کابل‌های...

معین کریمی time-alt ۲۴ فروردین ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین پاور بانک در رده‌های قیمتی مختلف

اگر به چند سال قبل برگردیم قطعا به خاطر دارید که تلفن‌های همراه تا چند هفته شارژ دهی می‌کردند...

معین کریمی time-alt ۱۷ فروردین ۱۴۰۱