پر بازدیدترین مطالب وبلاگ سایمان دیجیتال در سال 99

طی سال گذشته در وبلاگ سایمان دیجیتال همواره هدف ما این بوده است که بتوانیم در زمینه‌های مختلف آگاهی شما عزیزان را افزایش دهیم تا هم هنگام خرید با دید بازتر محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

وبلاگ ما در دسته بندی‌های مختلفی مانند نقد و بررسی، جعبه گشایی، اخبار، آموزش، مقایسه و راهنمای خرید فعالیت می‌کند و ما همواره در تلاشیم تا کیفیت مطالب خود را افزایش داده و بهترین کیفیت ممکن را به شما همراهان گرامی ارائه دهیم.

در این مطلب قصد داریم به سراغ پر بازدیدترین مطالب وبلاگ سایمان دیجیتال در سال 99 برویم تا ببینیم کدام مطالب توانسته‌اند بیشتر از همه توجه شما را به خود جلب کنند.

۱) نگاهی به تنظیمات گوشی های شیائومی

این مطلب توانسته عنوان نخست این لیست را به خود اختصاص دهد و در واقع بیشترین بازدید وبلاگ سایمان دیجیتال را داشته باشد. در این مطلب به طور کامل به تنظیمات گوشی‌های شیائومی پرداخته شده که به احتمال زیاد برخی از آن‌ها را نمی‌دانید و اگر از محصولات این برند بزرگ چینی استفاده می‌کنید، حتما پیشنهاد می‌کنیم مطلب نگاهی به تنظیمات گوشی های شیائومی را مطالعه کنید.

پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99
پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99

البته این که این مطلب رتبه اول را به دست آورده موضوع دیگری را نیز اثبات می‌کند و آن هم نفوذ همه جانبه‌ی برند شیائومی به بازار کشور می‌باشد که توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند و به این واسطه فروش بالایی هم به دست آورد.

مطالعه مطللب: نگاهی به تنظیمات گوشی های شیائومی

۲) مقایسه‌ی سه گوشی Y9a هواوی، A51 سامسونگ و نوت ۹ پرو شیائومی

در بازار گوشی‌های هوشمند و به خصوص بخش میانی و میانرده‌ها رقابت بسیار شدیدی بین برندهای مختلف وجود دارد و از آنجایی که در بازار کشور ما سه برند سامسونگ، هواوی و شیائومی بیشترین فروش را دارند، طبیعی است که رقابت بین میانرده‌های آن‌ها نیز شدید باشد. از این رو این مطلب مقایسه سه گوشی Y9a هواوی، A51 سامسونگ و نوت ۹ پرو شیائومی توانسته عنوان دوم بازدید وبلاگ در سال 99 را به خود اختصاص دهد.

مقایسه‌ی سه گوشی Y9a هواوی، A51 سامسونگ و نوت ۹ پرو شیائومی
پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99

در این مطلب به طور کامل این سه گوشی را در زمینه‌های مختلف با هم مقایسه کرده و در پایان هر بخش محصول برتر را معرفی کرده‌ایم تا هر کاربر بسته به نیازهای خود بتواند دستگاه مناسب خود را انتخاب کرده و اقدام به خرید آن کند. پس حتما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید گوشی در بازه‌ی قیمتی این سه گوشی را دارید نگاهی به این مطلب جذاب داشته باشید.

مطالعه مطلب: مقایسه سه گوشی Y9a هواوی، A51 سامسونگ و نوت ۹ پرو شیائومی

۳) مقایسه ردمی نوت ۹ و گلکسی A21s : کدام‌یک را بخریم؟

مطلب بعدی نیز مقایسه است، البته نه بین سه گوشی، بلکه بین دو محصول اقتصادی و پرفروش از سامسونگ و شیائومی که جایگاه سوم این لیست را ازآن خود کرده و توانسته توجه شما کاربران را به خود اختصاص دهد. این مقایسه که بین گلکسی A21s و ردمی نوت 9 انجام شده برای شما نقاط ضعف و قوت هر گوشی در بخش‌های مختلف را عنوان کرده و به شما در انتخاب محصول مناسب کمک می‌کند.

پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99
پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99

در بخش کامنت‌های این مطلب نیز شما همراهان عزیز نظرات خود را در مورد این دو گوشی و تجربه کاربری آن‌ها عنوان کرده‌اید که می‌تواند برای افرادی که فصد خرید دارند مفید باشد و به همه‌ی دلایل گفته شده اگر قصد خرید گوشی اقتصادی دارید به مطلب مذکور نگاهی داشته باشید.

مطالعه مطلب: این مقایسه که بین گلکسی A21s و ردمی نوت 9

۴) راهنمای خرید گوشی‌های شیائومی در تمام رده‌های قیمتی

در برخی از موارد کاربران ترجیح می‌دهند که گوشی خود را از برند مشخصی خریداری کنند و به همین دلیل ما راهنمای خرید گوشی‌های شیائومی در تمام رده‌های قیمتی را ارائه کردیم که به شما کمک می‌کند در هر بازه‌‌ی قیمتی که قصد خرید دارید با گوشی شیائومی در آن حدود قیمتی و همچنین نکات مثبت و منفی آن‌ها آشنا شوید.

پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99
پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99

این مطلب به طور جامع تألیف شده و همه‌ی دسته بندی‌ها از پرچمدار تا گوشی اقتصادی را پوشش می‌دهد و به همین دلیل مورد توجه شما عزیزان واقع شده و توانسته مقام چهارم لیست را کسب کند. اگر شما نیز به گوشی‌های شیائومی علاقه دارید و می‌خواهید محصول جدیدی از این برند چینی خریداری کنید این مطلب دقیقا برای نیاز شما نوشته شده است.

مطالعه مطلب: راهنمای خرید گوشی‌های شیائومی در تمام رده‌های قیمتی

۵) بررسی ردمی نوت 9 اس شیائومی

شیائومی، شیائومی و باز هم شیائومی! اگر به این پنج مطلب اول این لیست توجه کنید متوجه خواهید شد که در هر پنج مطلب نام شرکت شیائومی به چشم می‌خورد که به واقع سرعت پیشرفت این شرکت و همه‌گیر شدن آن در بازار ایران در نوع خود بسیار جالب می‌باشد. عنوان پنچم را مطلب بررسی ردمی نوت 9 اس شیائومی به خود اختصاص داده که یک میانرده بسیار توانا و در عین حال خوش قیمت می‌باشد که داشتن همین ویژگی‌ها باعث شده تا فروش بالایی داشته باشد و بتواند نظر کاربران را به خود جلب کند.

پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99
پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99

ردمی نوت 9 اس محصول میانی سری ردمی نوت 9 می‌باشد که بین ردمی نوت 9 پرو و ردمی نوت 9 قرار دارد و ویژگی‌های جذابی مانند قدرت سخت افزاری خوب‌، باتری با طول عمر بالا، نمایشگر بزرگ، دوربین توانا و … از دلایل توجه زیاد به این دستگاه است.

مطالعه مطلب: بررسی ردمی نوت 9 اس شیائومی

۶) تفاوت پک گلوبال و پک چین در گوشی های شیائومی

افراد زمانی که قصد خرید گوشی شیائومی دارند حتما با موضوع پک گلوبال و پک چین مواجه خواهند شد و افراد تفاوت بین این دو نوع پک را نمی‌دانند که در این مطلب به طور کامل به آن پرداخته شده و تفاوت آن‌ها به طور مفصل تشریح شده است.

پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99

اگر شما هم قصد خرید گوشی از این برند چینی دارید بد نیست نگاهی به این مطلب داشته باشید تا با این دو اصطلاح بیشتر آشنا شده و بتوانید با آگاهی بیشتری اقدام به خرید کنید.

مطالعه مطلب: پک گلوبال و پک چین

۷) معرفی کامل گوشی گلکسی A21s

بالاخره در رتبه هفتم این لیست با مطلبی مواجه شدیم که با شیائومی هیچ گونه ارتباطی ندارد و بررسی یک کهکشانی اقتصادی از سامسونگ می‌باشد. در بررسی گلکسی A21s به طور کامل به جنبه‌های مختلف این محصول پرداخته شده و در کنار نقاط قوت، نقاط ضعف آن نیز به طور کامل توضیح داده شده تا شما کاربران گرامی بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید.

پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99
پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99

این محصول همچنان نیز با توجه به قیمت ارزش خرید دارد و اگر به برند کره‌ای سامسونگ و گوشی‌های آن علاقه مند هستید و در عین حال بودجه خیلی زیادی ندارید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را به طور کامل مطالعه کرده و سپس اقدام به خرید آن و یا هر محصول هم قیمت دیگری کنید.

مطالعه مطلب: بررسی گلکسی A21s

۸) نقد و بررسی POCO X3 NFC

یکی از گوشی‌های میانرده که در حال حاضر بیشترین ارزش خرید را داراست همین POCO X3 NFC می‌باشد، محصول میانرده‌ای که صفحه نمایش آن از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی کرده و سخت افزار و دوربین و باتری و دیگر بخش‌های آن نیز حقیقتا یک پله از قیمت دستگاه بهتر عمل می‌کنند.

پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99
پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99

دلیل قرار گرفتن در رتبه‌ی هشتم این لیست و همچنین فروش بالای پوکو ایکس 3 نیز همین می‌‌باشد که به طور کامل در نقد و بررسی POCO X3 NFC به آن پرداخته شده و از گفتن آن در اینجا خودداری می‌شود. اگر به خرید گوشی میانرده همه فن حریف با قیمت مناسب علاقه دارید پس حتما نگاهی به این گوشی و بررسی تخصصی آن داشته باشید.

مطالعه مطلب: بررسی گلکسی A21s

۹) مقایسه دوربین گلکسی A51 با ردمی نوت 8 پرو

بار دیگر شاهد رقابت میانرده‌ای از سامسونگ با میانرده‌ای از شیائومی هستیم، اما این بار نه به صورت کامل، بلکه به طور اختصاصی مقایسه دوربین آن‌ها! در مقایسه دوربین گلکسی A51 با ردمی نوت 8 پرو به طور کامل به بخش دوربین این دو گوشی پرداخته‌ایم و لنزهای مختلف این دو گوشی را در شرایط نوری مختلف مورد مقایسه قرار داده‌ایم تا دستگاه بهتر مشخص شود.

پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99

این مطلب از آنجایی توانسته مقام نهم لیست پر بازدیدترین مطالب وبلاگ سایمان دیجیتال را به خود اختصاص دهد که بحث دوربین‌ها در حال حاضر در دنیای میانرده‌ها بسیار داغ است و شرکت‌های مختلف تلاش می‌کنند در این بخش به خصوص، از یکدیگر پیشی بگیرند تا کاربران نیز به دلیل برتری در بخش دوربین بیشتر به خرید محصول ترغیب شوند.

مطالعه مطلب: مقایسه دوربین گلکسی A51 با ردمی نوت 8 پرو

۱۰) معرفی بهترین گوشی های سامسونگ در تمام رده های قیمتی

در این مطلب به معرفی بهترین گوشی‌های سامسونگ در تمام رده‌های قیمتی پرداخته شده که با توجه به محبوبیت شرکت کره‌ای در بین کاربران ایرانی کاملا امری طبیعی به نظر می‌رسد.

پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99
پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99

این مطلب از آن جهت پر بازدید بوده و توانسته عنوان دهم لیست را به خود اهتصاص دهد که کاربرانی که قصد خرید گوشی سامسونگ را داشته‌اند در هر بازه‌ی قیمتی توانسته‌اند با مطالعه‌ی این مطلب جامع محصول مناسب خود را پیدا کرده و به خرید آن اقدام کنند. البته در نظر داشته باشید که این مطلب به روز نیست و به همین دلیل در وبلاگ سایمان دیجیتال در مطلبی تحت عنوان معرفی بهترین گوشی‌های سامسونگ در تمام رده‌های قیمتی سال 2020 بار دیگر به این موضوع پرداخته شده است.

۱۱) 11 گوشی شیائومی که در حال حاضر ارزش خرید دارند

مطلب 11 گوشی شیائومی که در حال حاضر ارزش خرید دارند در تاریخ 12 خرداد 99 به تآلیف رسیده و توانسته نظر شما کابران عزیز را به خود جلب کند. این متن همان طور که از نامش پیداست پیرامون 11 گوشی شیائومی نوشته شده که در زمان تألیف نوشته مذکور ارزش خرید بالایی داشته‌اند.

پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99
پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99

مطالعه مطلب: 11 گوشی شیائومی که در حال حاضر ارزش خرید دارند

۱۲) بررسی گلکسی A31 سامسونگ

گلکسی A31 سامسونگ و بررسی تخصصی آن در وبلاگ سایمان دیجیتال توانسته در جایگاه دوازدهم لیست قرار بگیرد. محبوبیت این گوشی کاملا مشهود است، چرا که از نمایشگر سوپر امولد استفاده می‌کند که در این بازه‌ی قیمتی قطعا یک برتری به حساب می‌آید.

پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99
پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99

در این بررسی به طور کامل به تمام جنبه‌های این کهکشانی پرداخته شده و تلاش کرده‌ایم تا نقاط ضعف آن را در کنار نقاط قوت آن بیان کنیم تا شما آگاهانه‌تر بتوانید محصول مورد نظر خود را گزینش کنید.

مطالعه مطلب: گلکسی A31 سامسونگ و بررسی تخصصی آن

۱۳) بهترین گوشی‌های گیمینگ برای خرید در سال ۲۰۲۰

دنیای همواره در حال تغییر می‌باشد و یکی از این تغییرات اساسی که همه‌ی ما آن را مشاهده می‌کنیم این است که بازی‌های کامپیوتری روز به روز محبوب‌تر می‌شوند و به همین دلیل هم کنسول‌های بازی با محبوبیت و تقاضای بیشتری مواجه شده‌اند.

پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99
پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99

دنیای گوشی‌های هوشمند نیز از این قاعده مستثنی نبوده و عناوینی مانند PUBG یا Call Of Duty توانسته‌اند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. موضوع مهم این است که گوشی که قرار باشد با آن بازی انجام دهید باید ویژگی‌های متناسبی با این موضوع داشته باشد، مثلا تراشه‌ی آن قدرتمند باشد و نمایشگر باکیفیت (ترجیحا با نرخ نوسازی بالا) داشته باشد و نکته‌ی مهم‌تر این که بعد انجام بازی‌ها خیلی داغ نشود و سیستم خنک کننده آن بتواند کار خود را به خوبی انجام دهد.

در همین راستا و برای این که شما کاربران عزیز بتوانید در صورتی که قصد خرید گوشی گیمینگ دارید در هر بازه‌ی قیمتی را دارید در نهایت دستگاه مناسبی خریداری کنید مطلب بهترین گوشی‌های گیمینگ برای خرید در سال ۲۰۲۰ را تألیف کرده‌ایم که خوشبختانه مورد توجه شما همراهان گرامی قرار گرفته و توانسته در این لیست جای بگیرد.

مطالعه مطلب: بهترین گوشی‌های گیمینگ برای خرید در سال ۲۰۲۰

۱۴) با ۷ گوشی قلم دار و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید

از ابتدای معرفی سری نوت این محصولات توانستند به دو دلیل کلی در دل کاربران جای خود را باز کنند، یکی اندازه‌ی بزرگ در آن زمان یک موضوع عجیب بود، چرا که دیگر محصولات از نمایشگرهای 3.5 اینچی استفاده می‌کردند، و دلیل دوم این است که دستگاه‌های سری نوت از قلم برخوردار بودند (البته همچنان برخوردار هستند، اگر سامسونگ مانند شارژر به مرور آن را حذف نکند).

پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99
پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99

قلم به شما اجازه‌ی می‌دهد تا میانبرهای بسیار کاربردی استفاده کنید و همچنین اگر اهل نقاشی کردن و یا طراحی هستید بتوانید خلاقیت خود را به راحتی به نمایشگر گوشی انتقال بدهید و آن را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش بگذارید. در مطلب با ۷ گوشی قلم دار و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید به هفت گوشی پرداخته شده که از قلم پشتیبانی می‌کنند و اگر علاقه به قلم دارید باید به فکر خرید آن‌ها باشید.

مطالعه مطلب: مطلب با ۷ گوشی قلم دار و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید

۱۵) شیائومی نوت ۸ بهتر است یا گلکسی A30s؟

باز هم رقابتی دیگر، باز هم شیائومی و سامسونگ! دیگر خیلی نیازی نیست تا توضیحی داده شود و در مطلب شیائومی نوت ۸ بهتر است یا گلکسی A30s؟ به طور مفصل به مقایسه این دو گوشی پرداخته شده است.

پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99
پر بازدیدترین مطالب وبلاگ در سال 99

مطالعه مطلب: مطلب شیائومی نوت ۸ بهتر است یا گلکسی A30s؟

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

مطالب پر بازدید هفته

مطالب پر بازدید هفته مقایسه ی سرعت گلکسی نوت 8 و آیفون 8 پلاس مشخصات گلکسی نوت8 ...

هادی غنی‌زادگان time-alt ۱۴ مهر ۱۳۹۶

آیا تلفن همراه، کارت های اعتباری را باطل می کند؟

واقعا کارت های اعتباری می سوزند ؟ شاید تا بحال پیش آمده باشد که از خود یا شخصی دیگر سوال گرفته...

سایمان دیجیتال time-alt ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

قابلیت ایر دراپ آیفون به چه دردی می خورد؟

اشتراک گذاری مطالب از آیفون، آی پد و آیپُد توسط قابلیت ایر دراپ شما با این قابلیت ایر دراپ...

سارا صباح پور time-alt ۵ اسفند ۱۳۹۴

هک تلگرام را چگونه انجام دهیم ؟

تاریخچه ساخت تلگرام برنامه ی تلگرام در سال 2013 توسط دو برادر روسی با نام های نیکولای و پاول...

سایمان دیجیتال time-alt ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

چگونه وضعیت و مدت زمان گارانتی محصولات اپل را چک کنیم؟

گارانتي اپل چگونه وضعیت و مدت زمان گارانتی محصولات اپل را چک کنیم؟ همانطور که می دانید تمامی...

سـایمان دیجیتال time-alt ۱۱ دی ۱۳۹۴