پرفروش‌ترین گوشی‌های سایمان دیجیتال در سال 99

سال 99 نیز با همه‌ی اتفاقات خوب و بدی که داشت دارد به پایان رسید و در سال جدید همه‌ی شرایط مهیای شروعی جدید برای ماست. بسیار خرسندیم که یک سال دیگر نیز در کنار شما عزیزان بودیم و توانستیم در دسته‌بندی‌های محتلف محصولات مورد نیاز شما را فراهم آوریم.

با نزدیک شدن به پایان سال 99 به رسم هر سال بر آن شدیم تا مطلبی در مورد پرفروش‌ترین گوشی‌های سایمان دیجیتال در این سال تهیه کرده و این لیست را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. در ادامه این مطلب در هر بخش و دسته‌های قیمتی مختلف چند محصول که بیشترین فروش را داشته‌اند معرفی می‌کنیم و به طور مختصر به مشخصات بارز و کلیدی و همچنین دلیلی که احتمالا نظر کاربران به آن جلب شده است می‌پردازیم.

این متن صرفا یک گزارش از فروش دسته‌بندی گوشی‌های سایمان دیجیتال است و یک دید کلی در مورد گوشی‌های محبوب کاربران ایرانی ارائه می‌دهد. به یاد داشته باشید که عوامل بسیاری در این انتخاب‌ها تاثیرگذار بوده‌اند و ادامه‌ی متن را با این دید دنبال کنید.

گوشی‌های پرچمدار

۱) آیفون 11

رتبه‌ی اول پرفروش‌ترین پرچمدار سال 99 در سایمان دیجیتال به آیفون 11 می‌رسد، محصولی که نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا فروش بسیار بالا و خوبی را تجربه کرد و همچنان هم با وجود پرچمدارهای بعدی اپل یعنی سری آیفون 12 فروش خوبی را تجربه می‌کند.

گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال
گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال

دلیل اصلی فروش بالای این گوشی را می‌توان داشتن ویژگی‌های بسیار خوب در کنار قیمتی مناسب عنوان کرد. این گوشی همه‌ی چیزی‌هایی که شما از یک پرچمدار خوب انتظار دارید را داراست، از قدرت سخت افزاری بسیار خوب گرفته، تا دوربین‌های عالی، نمایشگر بزرگ Liquid Retina IPS LCD و نکته‌ی بسیار مهم شارژدهی بسیار خوب باتری! این دستگاه همچنان نیز مشخصات بسیار خوبی دارد و می‌توان به خرید آن به طور جدی فکر کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی آیفون 11

۲) آیفون 12 پرو مکس

آیفون 12 پرو مکس گرانترین پرچمدار امسال شرکت اپل می‌باشد که توانسته در رتبه‌ی دوم فروش پرچمداران سایمان دیجیتال قرار بگیرد. این موضوع دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد که یکی از آن‌ها ظاهر زیبا و کیفیت ساخت بسیار خوب این محصول گران قیمت می‌باشد. دلیل دیگری که می‌تواند خرید این پرچمدار را منطقی کند کیفیت دوربین‌های بسیار خوب آن است که چه در عکاسی و چه در فیلم برداری عملکردی تحسین برانگیز ارائه می‌کند.

گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال

به همه‌ی این‌ها داشتن تراشه‌ی A14 و قدرت مثال زدنی آن و نمایشگر 6.7 اینچی Super Retina XDR OLED با حداکثر روشنایی 1200 نیت را اضافه کنید تا متوجه شوید که چرا این دستگاه در جایگاه دوم این بخش قرار گرفته است. البته اگر قصد دارید درمورد آیفون 12 پرو مکس بیشتر بدانید و اطلاعات کامل‌تری کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب بررسی آیفون ۱۲ پرو مکس را مطالعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: بررسی آیفون 12 پرو مکس

۳) آیفون 12 پرو

جایگاه سوم نیز به آیفون 12 پرو می‌رسد. این گوشی اندازه خود را از آیفون 12 و برخی ویژگی‌های بالارده را از آیفون 12 پرو مکس به ارث برده تا به نوعی آن را آیفون 12 پرو مکس با نمایشگر کوچک‌تر بدانیم (البته این موضوع کاملا صحیح نیست، اما قرار نیست در این مطلب به جزئیات خیلی ریز بپردازیم).

گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال
گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال

این گوشی یک محصول خوش ساخت با ارگونومی مناسب است که به خوبی در دست می‌نشیند و در زمینه‌های مختلف نیز به طور کامل یک پرچمدار تمام عیار است. باید توجه داشته باشید که این گوشی از آیفون 12 پرو مکس حدود 40 گرم سبک‌تر می‌باشد و برای کسانی که گوشی بزرگ دوست ندارند مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

هر سه پرچم‌دار پرفروش از شرکت اپل ?

گوشی‌های میانرده

۱) ردمی نوت 8 پرو

بازار گوشی‌های میانرده به دو دلیل کلی بسیار پر رونق‌تر از گوشی‌های پرچمدار و گران قیمت می‌باشد، اول به خاطر همین بحث قیمت و دوم به خاطر این که همه‌ی کاربران به امکانات بالارده‌ی پرچمداران نیاز ندارند و می‌توانند نیازهای روزمره خود را با یک گوشی میانرده نیز برطرف کنند.

گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال
گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال

ردمی نوت 8 پرو که محصول سال 2019 می‌باشد از همان ابتدای معرفی توانست نظر کاربران مختلف را به خود جلب کند، چرا که امکاناتی بسیار خوب را با قیمت بسیار رقابتی ارائه می‌کرد و همین باعث شد تا در کانون توجهات قرار بگیرد. این موضوع باعث شد تا این میانرده فروش بسیاربالایی نیز در مقیاس جهانی تجربه کند و همین طور که مشاهده می‌کنید توانسته در خیل عظیم گوشی‌های میانرده در سال قبل در سایت سایمان دیجیتال هم بیشترین فروش را به خود اختصاص دهد.

دلالیل محبوبیت این گوشی را می‌توان در داشتن نمایشگر بزرگ با روشنایی مناسب، دوربین‌های توانا، سخت افزار خوب، عمر باتری بسیار مناسب و همچنین قیمت عالی جستجو کرد و همین دلیل‌ها برای فروش بسیار خوب آن کافی به نظر می‌رسند.

برای مطالعه بیشتر: بررسی ردمی نوت 8 پرو

۲) ردمی نوت 9s

سری ردمی نوت 9 از سه گوشی ردمی نوت 9، ردمی نوت 9s و ردمی نوت 9 پرو تشکیل می‌شود که نسخه میانی یعنی ردمی نوت 9s توانسته در رتبه دوم پرفروش‌ترین گوشی‌های میانرده سایمان دیجیتال قرار بگیرد. این گوشی نمایشگری 6.67 اینچی با رزولوشن FHD+ دارد و در بخش سخت افزاری برای آن اسنپدراگون 720G در نظر گرفته شده است.

گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال
گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، باتری 5020 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات و قیمت بسیار خوب از دلایل فروش بالای این گوشی به شمار می‌روند که توانسته‌اند به خوبی نظر شما را به خود جلب کنند.

مطالعه بررسی محصول: بررسی ردمی نوت 9s

۳) ردمی نوت 8

این گوشی نسخه ضعیف‌تر ردمی نوت 8 پرو می‌باشد اما این ضعیف‌تر بودن به هیچ عنوان به معنای بد بودن این گوشی نیست. ردمی نوت 8 از بدنه‌ای شیشه‌ای با محافظت گوریلاگلس 5 ساخته شده و از یک نمایشگر 6.3 اینچی FHD+ بهره می‌برد.

گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال
گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال

در بخش‌های مختلف این میانرده نیز تماما ویژگی‌های مثبت به چشم می‌خورد و به سختی می‌توان از آن ایراد بزرگی با توجه به قیمت محصول گرفت. اسنپدراگون 665، باتری 4000 میلی آنپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و از همه‌ی این‌ها گذشته طراحی زیبا و دوست داشتنی از دلایل فروش بالای این دستگاه می‌باشد.

۴) ردمی نوت 9

ردمی نوت 9 دیگر عضوی از خانواده این سری می‌باشد که در رتبه چهارم پروفروش‌ترین گوشی‌های میانرده سایمان دیجیتال در سال 99 قرار گرفته و توانسته فروش بالایی داشته باشد. دلیل اول و بسیار قوی این موضوع قیمت اقتصادی این گوشی است که آن را به محصولی با ارزش خرید بسیار بالا بدل می‌کند.

گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال
گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال

اما دلایل دیگری مانند نمایشگر 6.53 اینچی FHD+، تراشه‌ی مدیاتک هلیو G85، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت 5020 میلی آمپر ساعتی وجود دارند که باعث شده‌اند تا شما کاربران عزیز توجه ویژه‌ای به این میانرده از شیائومی داشته باشید.

۵) ردمی نوت 9 پرو

اگر تا به اینجای کار لیست را دنبال کرده باشید قطعا به دو نکته‌ی جالب برخورده‌اید، اول این که سری ردمی نوت 9 شیائومی هر سه توانسته‌اند در لیست پنج تایی میانرده‌های پرفروش قرار بگیرند و نکته‌ی دوم هم این که هر پنج گوشی پرفروش میانرده سایمان دیجیتال از شرکت شیائومی هستند! نکته‌ای بسیار جالب که نشان می‌دهد این برند چینی تا چه حد توانسته در بازار کشور ما نفوذ کرده و از پس رقبای سرسختی مانند سامسونگ و هواوی عبور کند.

گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال
گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال

بگذریم! ردمی نوت 9 پرو مدل جدید ردمی نوت 8 پرو می‌باشد که از جنس شیشه با محافظت گوریلاگلس 5 ساخته شده و قدرت خود را از اسنپدراگون 720G می‌گیرد و انرژی مورد نیاز خود را هم از طریق باتری 5020 میلی آنپر ساعتی موجود در قاب پشتی تأمین می‌کند. این باتری از شارژ سریع 30 واتی نیز پشتیبانی کرده و می‌تواند با سرعت بالایی شارژ شود.

نمایشگر 6.67 اینچی و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی از دیگر دلایل فروش بالای این محصول می‌باشد، البته طبق معمول گوشی‌های شیائومی قیمت مناسب این محصول به نسبت رقبا را نیز نباید نادیده بگیریم.

پیشنهاد مطالعه: بررسی ردمی نوت 9 پرو

گوشی‌های اقتصادی

۱) ردمی 9

پرفروش‌ترین گوشی سایمان دیجیتال در دسته گوشی‌های اقتصادی نیز متعلق به شرکت شیائومی و ردمی 9 می‌باشد، البته توجه داشته باشید که این گوشی را با ردمی نوت 9 که در بالا اشاره کردیم اشتباه نکنید (یکی از ایرادات اساسی شرکت شیائومی و گوشی‌های آن نامگذاری پیچیده‌ای است که برای همه‌ی کاربران گیج کننده به نظر می‌رسد).

گوشی ردمی ۹
گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال

این گوشی با وجود این که در دسته گوشی‌های اقتصادی قرار گرفته از یک نمایشگر 6.53 اینچی با رزولوشن FHD+ برخوردار است و برای آن چهار دوربین با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. تراشه‌ی مدیاتک هیلو G80، باتری 5020 میلی آمپر ساعتی و طراحی زیبا و پلاستیک بافت‌داری که به خوبی در دست جای می‌گیرد از دلایل اصلی فروش بالای این دستگاه می‌باشد.

مطالعه کنید: بررسی ردمی 9 شیائومی

۲) گلکسی A11

بالاخره سر و کله‌ی سامسونگ در این لیست پیدا شد و گلکسی A11 کره‌ای‌ها توانسته رتبه دوم فروش گوشی‌های اقتصادی در سایمان دیجیتال را به خود اختصاص دهد. این گوشی ویژگی‌های کاملا معمول و منطقی برای یک گوشی اقتصادی دارد، اما هیچ یک از بخش‌های آن به گونه‌ای نیست که بگوییم شرکت سامسونگ خیلی دست و دلبازی به خرج داده است.

گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال
گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال

از مشخصات کلیدی این دستگاه که نظر کاربران را متوجه خود کرده می‌توان به نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن HD+، اسنپدراگون 450، دوربین سه گانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی اشاره کرد.

بخوانید: بررسی گلکسی A11

۳) گلکسی A01

گلکسی A01 یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ است که توانسته جایگاه سوم را نصیب خود کند. این کهکشانی قیمت ارزانی دارد و در کنار این قیمت کم، مشخصات نسبتا ضعیفی را ارائه می‌دهد. البته شاید نتوان از شرکت کره‌ای خیلی ایراد گرفت چون طبیعتا نمی‌توان با این قیمت انتظار بالایی از آن داشت.

گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال
گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال

این کهکشانی نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن HD+ داشته و از اسنپدراگون 439 قدرت می‌گیرد. دوربین دوگانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و همچنین باتری 3000 میلی آمپر ساعتی از ویژگی‌های اصلی این محصول به شمار می‌آیند.

۴) گلکسی A10s

رتبه چهارم گوشی‌های اقتصادی نیز به یک کهکشانی دیگر به نام A10s می‌رسد، محصولی که با داشتن نمایشگر 6.2 اینچی، دو دوربین، حسگر اثرانگشت، باتری 4000 میلی آنپر ساعتی و مدیاتک هیلو P22 توتنسته به این میزان فروش دست پیدا کند.

گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال
گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال

۵) گلکسی A21s

گلکسی A21s دوربین چهارگانه دارد و یک صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی قدرت خود را از تراشه‌ی اگزینوس 850 گرفته و از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت تغذیه می‌کند.

گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال
گوشی های پرفروش 99 در سایمان دیجیتال

همان‌طور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم، عوامل مختلفی در ساخت این لیست تاثیرگذار بوده‌اند که تنها یکی از آن‌ها محبوبیت گوشی در بین کاربران بوده است.

نظر، پیشنهادات و انتقادات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید تا در سال ۱۴۰۰ بیش از پیش به خواسته‌های شما نزدیک باشیم.

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱

فست شارژ چیست؟ معرفی استانداردها و تجهیزات لازم برای فست شارژ

همین سه چهار سال گذشته بود که باتری‌های کم ظرفیت گوشی‌های هوشمند با سرعت کمی شارژ شده و صد در...

پویا علیمی time-alt ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

36 مورد از بهترین گوشی های 5G هر برند به ترتیب قیمت

نسل پنجم شبکه (5G)، مبحث داغ این روزهای دنیای تکنولوژی است. فناوری که ظاهراً قرار است...

معین کریمی time-alt ۸ فروردین ۱۴۰۱

25 مورد از بهترین گوشی های سامسونگ بازار (دی۱۴۰۱)

خوشبختانه بازار تلفن‌های همراه هیچ‌وقت انحصاری نبوده و همواره شاهد حضور و قدرت‌نمایی برندهای...

معین کریمی time-alt ۷ فروردین ۱۴۰۱

راهنمای خرید گوشی ‌های هواوی به ترتیب قیمت

همه‌ی ما زمانی که تصمیم به خرید گوشی هوشمند می‌گیریم این سوال در ذهنمان نقش می‌بندد که کدام...

ثنا جهاندار time-alt ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

مقایسه 11T Pro با S21 FE / کدام قاتل پرچمدار را بخریم؟

تا چند سال پیش گوشی‌ها فقط به سه دسته رده پایین، میان‌رده و پرچمداران تقسیم می‌شدند. اما حالا...

معین کریمی time-alt ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

مقایسه گلکسی A52s با شیائومی 11 Lite 5G NE / کدام ارزش خرید بیشتری دارد؟

وقتی قصد خرید یک گوشی میان‌رده با بازه قیمتی بین 7 تا 10 میلیون تومان را داشته باشید، دو برند...

معین کریمی time-alt ۱۶ بهمن ۱۴۰۰