بهترین گوشی های میانرده برای بازی

بهترین گوشی های میانرده برای بازی

یکی از کاربردهای اصلی تلفن همراه هوشمند امروزی، کاربرد گیمینگ است. این نوع از کاربرد نیاز به سخت‌افزار قدرتمندی دارد تا در حین انجام بازی، گوشی را دچار مشکل نکند. تلفن‌های همراهی که این نوع از سخت‌افزارها را دارند، معمولا قیمت بالایی دارند و نیازمند پرداخت هزینه‌های هنگفت هستند، اما هستند گوشی‌هایی که با قیمت اندکی پایین‌تر از پرچم‌داران، ویژگی‌های سخت‌افزاری مناسبی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به همین دلیل، در این متن تصمیم داریم بهترین گوشی های میانرده برای بازی را معرفی کنیم تا در کنار پرداخت هزینه نه چندان بالا، بتوانید از تجربه گیمینگ مناسب نیز بهره ببرید.

۱) آیفون اس ای

آیفون اس ای
آیفون اس ای

در هر لیستی از بهترین‌ها، نام محصولات شرکت اپل به چشم می‌خورد و این لیست نیز از این قاعده مستثنی نیست. محصولی از اپل که در لیست ما جای دارد آیفون اس ای (iPhone SE) است.

این تلفن همراه که از تاریخ ۲۴ آپریل سال ۲۰۲۰ در دسترس کاربران است، گوشی میان‌رده اپل به حساب می‌آید. صفحه نمایش آن از نوع IPC LCD است و رزولوشن ۷۵۰ در ۱۳۳۴ را در اختیار کاربران می‌گذارد. از لحاظ سخت‌افزاری، این محصول تراشه Apple A13 Bionic را در کنار پردازنده مرکزی ۶هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Apple GPU شش هسته‌ای برای روان‌تر اجراشدن بازی‌های موبایلی در اختیار دارد.

آیفون اس ای در ۳ نسخه دارای حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه شده است که هر کدام از این نسخه‌ها رم ۳ گیگابایتی دارند. باید دقت کنید که این تلفن همراه اجازه استفاده از کارت حافظه جانبی را به کاربران نمی‌دهد. در کنار آن، اگر علاقمند به استفاده از هندزفری‌های سیمی حین انجام بازی هستید، این گوشی پاسخگوی نیازهای‌تان نخواهد بود؛ چرا که جک ۳.۵ میلیمتری هدفون در آیفون اس ای وجود ندارد. البته در چنین شرایطی با وجود تبدیل‌های سخت‌افزاری موجود در بازار، چنین گوشی‌هایی نیز برای کاربرد گیمینگ قابل استفاده خواهند بود.

باتری آیفون اس ای نیز از نوع لیتیوم یونی است و حجم ۱۸۲۱ میلی‌آمپرساعت دارد. بنابراین اگر علاقمند به بازی‌کردن طولانی مدت با گوشی هستید، حین استفاده از آیفون اس ای، باید پاوربانک همراه‌تان باشد. البته، تکنولوژی شارژ سریع ۱۸ واتی، توانایی شارژ ۵۰ درصدی باتری گوشی را در ۳۰ دقیقه دارد و از این لحاظ می‌تواند تجربه گیمینگ مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

اگر شما هم از طرفداران اپل و گوشی‌های آیفون هستید و دوست دارید از تلفن همراه‌تان برای انجام بازی‌های موبایلی بهره ببرید، بهترین گزینه ممکن برای‌تان، آیفون اس ای است.

بررسی تخصصی آیفون اس ای
جعبه گشایی از آیفون اس ای

نقاط منفی و مثبت آیفون اس ای

نقاط منفینقاط مثبت
فاقد جک ۳.۵ میلیمتریوزن کم
حجم کم باتریصفحه نمایش روشن و با کنتراست بالا
عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبیعملکرد بالای تراشه A13
وجود حاشیه‌های بزرگ در صفحه نمایشاسپیکرهای استریو با توانایی پخش صدای بلند
 ارزان‌ترین قیمت در بین گوشی‌های آیفون
نقاط منفی و مثبت آیفون اس ای

۲) سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت
سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت

دومین جایگاه در لیست بهترین گوشی های میانرده برای بازی ، مخصوص گوشی از سامسونگ به نام سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت (Samsung Galaxy S10 Lite) است. این اسمارت فون که از ۳ فوریه سال ۲۰۲۰ برای مشتریان قابل خرید است از جمله میان‌رده‌هایی است که می‌تواند در کنار کاربردهای روزمره، کاربرد گیمینگ مطلوبی نیز به کاربران ارائه دهد.

این گوشی از سامسونگ که ۱۸۶ گرم وزن دارد، با صفحه نمایش سوپر آمولد پلاس خود می‌تواند تصاویر وفیلم‌های بازی‌های  شما را جذاب‌تر از پیش کند و شما را برای ساعت‌های طولانی مشغول خود نماید. رزولوشن صفحه نمایش اس ۱۰ لایت ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ است و با نسبت تصویر ۲۰ در ۹ و صفحه نمایش همیشه روشن، می‌تواند علاقمندان به تلفن‌های همراه را به سمت خود جلب نماید.

تراشه اس ۱۰ لایت اسنپ‌دراگون ۸۵۵ است و در کنار پردازنده مرکزی ۸هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 640، گلکسی اس ۱۰ لایت را گزینه مناسبی برای علاقمندان به بازی‌های موبایلی می‌کند.

باتری که شرکت سامسونگ برای این محصول خود در نظر گرفته است، ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم پلیمری است و از شارژ سریع ۴۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

بررسی تخصصی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت

جعبه گشایی از سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت

نقاط منفی و مثبت سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت

نقاط منفینقاط مثبت
عدم وجود جک ۳.۵ میلیمتری هدفونصفحه نمایش آمولدی ۶.۷ اینچی با کیفیت شبیه به گوشی‌های پرچم‌دار
وجود اسپیکر یگانه و عدم پشتیبانی از صدای دالبیتراشه باکیفیت اسنپ‌دارگون و داغ نشدن ناشی از استفاده از گوشی
عدم پشتیبانی از شارژ بی‌سیمطراحی زیبا
قیمت بالاطول عمر باتری بالا و پشتیبانی از شارژ سریع
نقاط منفی و مثبت سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت

۳) ریلمی ۶ پرو

ریلمی ۶ پرو
ریلمی ۶ پرو

شرکت ریلمی که با محصولات با قیمت پایین و با کیفیت بالا، اسم خود را بر سر زبان‌ها انداخته است، این بار در لیست بهترین گوشی های میانرده برای بازی، تلفن همراه ریلمی ۶ پرو (Realme 6 Pro) خود را دارد. این گوشی از ۱۳ مارس ۲۰۲۰ برای مشتریان قابل خرید است.

ابعاد ریلمی ۶ پرو ۱۶۳.۸ در ۷۵.۸ در ۸.۹ است و با وزن ۲.۲ گرم می تواند تجربه گیمینگ مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

نمایشگر ریلمی ۶ پرو از نوع IPS LCD است و با ابعاد ۶.۶ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ تصاویر و فیلم‌های جذابی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در کنار آن، نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتز باعث می‌شود حین انجام بازی‌های موبایلی، تصاویر آپدیت‌تری در اختیار کاربران باشد. هر چقدر نرخ نوسازی مانیتور بالاتر باشد، تجربه گیمینگ بهتری شامل حال کاربر خواهد شد.

سخت‌افزار ریلمی ۶ پرو نیز مانند مانیتور آن، از کیفیت بالایی برخوردار است. تراشه در نظر گرفته شده توسط شرکت ریلمی برای این محصول، اسنپ‌دراگون ۷۲۰ جی است و در کنار پردازنده مرکزی ۸هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 618، می‌تواند در بین میانرده‌ها، یکی از بهترین گزینه‌های گیمینگ برای مشتریان باشد.

باتری این گوشی ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و لیتیوم پلیمری است. با استفاده از شارژ سریع ۳۰ واتی باتری ریلمی ۶ پرو، در مدت ۵۷ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

اگر دوست دارید از محصول منحصربفردتری برای استفاده‌های روزمره خود بهره ببرید و همچنین هزینه کمی را پرداخت کنید، می‌توانید روی ریلمی ۶ پرو، به عنوان میانرده‌ای مناسب برای گیمینگ، حساب ویژه‌ای باز کنید.

نقاط منفی و مثبت ریلمی ۶ پرو

نقاط منفینقاط مثبت
خروجی صوتی متوسططراحی متفاوت
 نرخ نوسازی بالای مانیتور و کیفیت بالای رنگ‌های نمایش‌داده در صفحه نمایش
 طول عمر باتری بالا و پشتیبانی از شارژ سریع
 قدرت پردازش بالا در مقایسه با رقبا
نقاط منفی و مثبت ریلمی ۶ پرو

۴) شیائومی ردمی کی ۳۰ ۵جی

 شیائومی ردمی کی ۳۰ ۵جی
شیائومی ردمی کی ۳۰ ۵جی

یکی از محصولات موبایلی با طراحی زیبا که در لیست بهترین گوشی های میانرده برای بازی قرار دارد، شیائومی ردمی کی ۳۰ 5جی (Xiaomi Redmi K30 5G) است.

شرکت شیائومی این محصول خود را از تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۰ به بازار عرضه کرده است و از آن مدت هم توانسته است نقدهای مثبتی را از سوی منتقدین دریافت کند. این گوشی ۱۶۵.۳ در ۷۶.۶ در ۸.۸ میلیمتر است و از صفحه نمایش IPS LCD بهره می‌برد. این گوشی ۲۰۸ گرمی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ است. یکی از جذابیت‌های صفحه نمایش این محصول، نرخ بازسازی تصویر ۱۲۰ هرتز است که می‌تواند برای علاقمندان به بازی‌های موبایلی، نقطه عطفی در ردمی کی ۳۰ ۵جی باشد.

از لحاظ سخت‌افزاری، ردمی کی ۳۰ ۵جی در بر درانده پردازنده مرکزی ۸هسته‌ای و تراشه اسنپ‌دراگون ۷۶۵ جی است. شرکت شیائومی برای بهبود تجربه کاربری در کارهای گرافیکی نیز، در داخل این گوشی، پردازنده گرافیکی Adreno 620 را تعبیه کرده است.

ردمی کی ۳۰ ۵جی با بهره‌مندی از بلندگوهای باکیفیت و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، از لحاظ صدا نیز می‌تواند کاربران را راضی نگه دارد.

شیائومی ردمی کی ۳۰ ۵جی دارنده باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم پلیمری است و می‌تواند در عرض ۵۷ دقیقه به طور کامل شارژ شود. لازم به ذکر است که این سرعت بالای شارژ، ناشی از پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع ۴۰ واتی است.

برای علاقمندان به شرکت شیائومی و محصولاتش، ردمی کی ۳۰ ۵جی می‌تواند تجربه گیمینگ مطلوبی را ارائه دهد.

نقاط منفی و مثبت شیائومی ردمی کی ۳۰ ۵جی

نقاط منفینقاط مثبت
عدم وجود بلندگوهای استریوبهره‌مندی از اتصالات ۵جی قابل استفاده برای مصارف گیمینگ
تبلیغات موجود در رابط کاربری MIUI آزاردهنده استوجود جک ۳.۵ میلیمتری هدفون
نقاط منفی و مثبت شیائومی ردمی کی ۳۰ ۵جی

۵) آنر پلی ۴تی پرو

آنر پلی ۴تی پرو
آنر پلی ۴تی پرو

همان طور که از اسم آنر پلی ۴تی پرو (Honor Play 4T pro) نیز مشخص است، این گوشی به طور اختصاصی برای کاربردهای گیمینگ طراحی شده است. شرکت هواوی این گوشی را از تاریخ ۹ آپریل ۲۰۲۰ در دسترس کاربران قرار داده است. این تلفن همراه با ابعاد ۱۵۷.۴ در ۷۳.۲ در ۷.۸ میلیمتر و با وزن ۱۶۵ گرم، برای بازی‌کردن مناسب است و در درازمدت باعث آزاد کاربر نمی‌شود.

آنر پلی ۴تی پرو با دارابودن صفحه نمایش اولد ۶.۳ اینچی و با رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ در لیست بهترین گوشی های میانرده برای بازی ما قرار دارد.

درباره سخت‌افزار این میانرده، باید به تراشه Kirin 810، پردازنده مرکزی ۸هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP6 اشاره کنیم.

در زیر قاب پشتی آنر پلی ۴تی پرو باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم پلیمری قرار داده شده است که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

در حالت کلی، سری گوشی‌های پلی هواوی، از جمله بهترین گوشی‌های مخصوص بازی هستند که می‌توانند در عین ارزان‌بودن، تجربه گیمینگ مناسبی را برای‌تان به همراه داشته باشند.

نقاط منفی و مثبت آنر پلی ۴تی پرو

نقاط منفینقاط مثبت
عدم پشتیبانی از سرویس‌های گوگلطول عمر باتری بالا
صفحه نمایش متوسطعدم کاهش کارایی گوشی حین انجام بازی‌های سنگین
گرم‌شدن گوشی حین انجام بازی‌های سنگین 
نقاط منفی و مثبت آنر پلی ۴تی پرو

۶) پوکو ایکس ۲

پوکو ایکس ۲
پوکو ایکس ۲

یکی دیگر از گوشی‌های شرکت شیائومی که در لیست بهترین گوشی های میانرده برای بازی قرار دارد، شیائومی پوکو ایکس ۲ (Xiaomi Poco X2) است.

این گوشی که در لیست ما، جزو جدیدترین گوشی‌ها محسوب می‌شود، از تاریخ ۱۱ فوریه سال ۲۰۲۰ قابل خرید توسط مشتریان است. پوکو ایکس ۲ ابعادی به بزرگی ۱۶۵.۳ در ۷۶.۶ در ۸.۸ دارد و وزن ۲.۸ گرمی را برای کاربر به همراه می‌آورد.

صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی این گوشی دارای پنل IPS LCD می‌باشد و از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ برخوردار است. از نقاط جذاب صفحه نمایش این گوشی، نرخ بازسازی تصویر ۱۲۰ هرتز آن است که این گوشی را به یکی از بهترین گوشی های میانرده مخصوص بازی تبدیل می‌کند.

سخت‌افزار قرار داده شده در داخل پوکو ایکس ۲ می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. تراشه‌ای که شیائومی برای این تلفن همراه در نظر گرفته است، اسنپ دراگون ۷۳۰ جی است و در کنار آن، پردازنده مرکزی ۸هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 618 باعث بهبود کارایی این گوشی در حوزه گیمینگ می‌شود.

باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم پلیمری این گوشی در کنار پشتیبانی از شارژ سریع ۲۷ واتی می‌تواند کاربر را علاقمندتر به اجرای بازی‌های موبایلی با این گوشی بکند. بنا به ادعای شرکت سازنده، در طول ۶۸ دقیقه، باتری این گوشی از ۰ تا ۱۰۰ درصد پر می‌شود.

نقاط منفی و مثبت شیائومی پوکو ایکس ۲

نقاط منفینقاط مثبت
عدم وجود بلندگوهای استریوتراشه ۸ میلیمتری مناسب برای کاهش مصرف باتری
تبلیغات موجود در رابط کاربری MIUI آزاردهنده است 
نقاط منفی و مثبت شیائومی پوکو ایکس ۲

۷) نوبیا پلی

نوبیا پلی
نوبیا پلی

شاید در بازار تلفن‌های همراه، شرکت زد تی ای (ZTE) کمترین سهم را به خود اختصاص داده باشد، اما این واقعیت، نشان از کیفیت نامناسب گوشی‌های این شرکت ندارد. نوبیا پلی (ZTE Nubia Play) یکی از بهترین گوشی‌های این شرکت است که همانطور که از نامش هم پیداست، کارایی گیمینگ مناسبی می‌تواند داشته باشد.

این تلفن همراه از تاریخ ۲۴ آپریل ۲۰۲۰ در دسترس کاربران قرار گرفت و توانست افراد زیادی را راضی کند. این گوشی ۲۱۰ گرمی، ابعادی به بزرگی ۱۷۱.۷ در ۷۸.۵ در ۹.۱ دارد و از صفحه نمایش آمولدی ۶.۶۵ اینچی برخوردار است. رزولوشن قابل استفاده توسط این نمایشگر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ است و تصاویر نمایش داده‌شده در آن، نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ را دارند.

در بین گوشی‌های معرفی‌شده در این لیست، نوبیا پلی، بیشترین نرخ نوسازی تصویر را با مقدار ۱۴۴ هرتز دارد که برای گیمرها عددی بسیار ایده‌آل است.

این محصول دارنده تراشه اسنپ‌دراگون ۷۶۵ جی در کنار پردازنده مرکزی ۸هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 620 است. متاسفانه این گوشی فاقد جک ۳.۵ میلیمتری است و در صورت نیاز به استفاده از هندزفری و هدفون، باید از انواع بی‌سیم آن استفاده شود.

باتری این تلفن همراه نیز در بین گوشی‌های معرفی‌شده تا به اینجای لیست، از حجم بیشتری (۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعت) برخوردار است. این باتری از شارژ سریع ۳۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

نقاط منفی و مثبت نوبیا پلی

نقاط منفینقاط مثبت
فاقد جک ۳.۵ میلیمتری هدفونبهره‌مندی از اتصالات 5G
رابط کاربری متفاوت با سایر محصولات موجود در بازار که باعث سخت‌شدن عادت‌کردن به آن و استفاده از آن می‌شود.سخت‌افزار قوی قابل استفاده در بازی‌های سنگین
وزن نسبتا زیادنرخ نوسازی بالا
 طراحی ارگونومیک مخصوص بازی
نقاط منفی و مثبت نوبیا پلی

۸) ریلمی ایکس ۲ پرو

ریلمی ایکس ۲ پرو
ریلمی ایکس ۲ پرو

محصول دیگر شرکت ریلمی که در لیست ما جای می‌گیرد، ریلمی ایکس ۲ پرو (Realme X2 Pro) است. این گوشی از اکتبر ۲۰۱۹ در دسترس است و نسبت سایر گوشی‌های معرفی‌شده تا به اینجای متن، از سن بیشتری برخوردار است. این گوشی ۱۹۹ گرمی ابعاد ۱۶۱ در ۷۵.۷ در ۸.۷ دارد و از صفحه نمایش سوپر آمولدی برخوردار است.

این صفحه نمایش رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ دارد و ۶.۵ اینچی است. نرخ نوسازی تصویر توسط این مانیتور ۹۰ هرتز می‌باشد و می‌تواند برای کاربردهای گیمینگ مناسب باشد.

تراشه‌ای که شرکت ریلمی برای این تلفن همراه در نظر گرفته است، یکی از قدرتمندترین تراشه‌های ذکرشده در لیست ماست. تراشه داخل ریلمی ایکس ۲ پرو اسنپ‌دراگون ۸۵۵ پلاس است. این گوشی از پردازنده مرکزی ۸هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 640 نیز استفاده می‌کند.

بلندگوهای این میانرده، توانایی تولید صدای استریو و دالبی را دارند که می‌توانند در حین انجام بازی‌های موبایلی، جذابیت این گیم‌ها را صدچندان کنند.

حجم باتری ریلمی ایکس ۲ پرو در مقایسه با سایر سخت‌افزارهای آن، کمتر به چشم می‌آید. این باتری حجم ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد و از شارژ سریع ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. بنا به ادعای شرکت ریلمی در طول ۳۵ دقیقه، این گوشی می‌تواند باتری خود را از ۰ تا ۱۰۰ درصد به طور کامل پر کند.

نقاط منفی و مثبت ریلمی ایکس ۲ پرو

نقاط منفینقاط مثبت
گرم‌شدن حین شارژ با شارژ سریع ۵۰ واتیتکنولوژی شارژ بسیار سریع ۵۰ واتی
 پشتیبانی از USB-PD
 توانایی ارائه صدای بسیار بلند و استریو
نقاط منفی و مثبت ریلمی ایکس ۲ پرو

۹) وان پلاس ۷تی

وان پلاس ۷تی
وان پلاس ۷تی

یکی دیگر از برندهای گوشی‌های چینی، وان پلاس است که در لیست بهترین گوشی های میانرده برای بازی ، وان پلاس ۷تی (OnePlus 7T) را جای داده است. این گوشی که یکی از ریش سفیدهای لیست ما نیز است، از تاریخ ۲۷ سپتامبر سال ۲۰۱۹ در دسترس کاربران قرار دارد.

این گوشی وزن ۱۹۰ گرمی دارد و ابعاد بدنه ۱۶۰.۹ در ۷۴.۴ در ۸.۱ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. صفحه نمایش این میانرده، از نوع آمولد است و اندازه ۶.۵۵ اینچ را دارد. رزولوشنی که با استفاده از این تلفن همراه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ است. نرخ نوسازی تصویر صفحه نمایش وان پلاس ۷تی نیز ۹۰ هرتز در نظر گرفته شده است.

به عنوان سخت‌افزار وان پلاس ۷تی نیز باید به پردازنده مرکزی ۸هسته‌ای، تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ پلاس و پردازنده گرافیکی Adreno 640 اشاره کنیم.

این میانرده نیز مانند نوبیا پلی، از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون محروم است. باتری در نظر گرفته شده برای وات پلاس ۷تی، ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از شارژ سریع ۳۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

نقاط منفی و مثبت وان پلاس ۷تی

نقاط منفینقاط مثبت
طراحی عادی قاب جلویی گوشیصفحه نمایش با روشنایی بالا
فاقد جک ۳.۵ میلیمتریطراحی پنل پشتی جذاب
 تراشه قدرتمند
نقاط منفی و مثبت وان پلاس ۷تی

۱۰ ) شیائومی ردمی کی ۲۰ پرو

شیائومی ردمی کی ۲۰ پرو
شیائومی ردمی کی ۲۰ پرو

شیائومی ردمی کی ۲۰ پرو (Xiaomi Redmi K20 Pro) که برادر بزرگتر ردمی کی ۳۰ ۵جی به حساب می‌آید نیز در لیست بهترین گوشی های میانرده برای بازی قرار دارد. این تلفن همراه از تاریخ ۱ ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ در دسترس قرار دارد و دارای ابعاد ‍۵۶.۷ در ۷۴.۳ در ۸.۸ میلیمتر است. این گوشی با وزن ۱۹۱ گرم و صفحه نمایش باکیفیت سوپرآمولدی ۶.۳۹ اینچی، می‌تواند در بین بهترین گوشی های میانرده برای بازی ، حرفی برای گفتن داشته باشد.

رزولوشن نمایشگر شیائومی ردمی کی ۲۰ پرو ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ است و نسبت تصویر ۱۹.۵ در ۹ با استفاده از نمایشگر این تلفن همراه، در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.

تراشه‌ای که شیائومی برای ردمی کی ۲۰ پرو در نظر گرفته است اسنپ‌دراگون ۸۵۵ است. برای بهبود کارایی این گوشی، پردازنده مرکزی ۸هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 640 نیز در این گوشی تعبیه شده‌اند.

ردمی کی ۲۰ پرو دارای باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم پلیمری با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۷ واتی نیز می‌باشد.

نقاط منفی و مثبت شیائومی ردمی کی ۲۰ پرو

نقاط منفینقاط مثبت
تبلیغات موجود در رابط کاربری MIUI آزاردهنده استصفحه نمایش تمام صفحه بدون ناچ، ایده‌آل برای بازی‌کردن
 طراحی زیبا بدنه گوشی
 طول عمر بالای باتری
 تراشه بالارده اسنپ‌دراگون ۸۵۵
نقاط منفی و مثبت شیائومی ردمی کی ۲۰ پرو

 به نظر شما، جای کدام گوشی در این لیست خالی است؟

۵ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Pocco x3چیشد پس نوت9اس چیشد a71,a70اینا همه گیمینگ هستند a30s،نوت8پرو اونام گیمینگن،ولی تو این لیست من فقط ردمی K20رو میپسندم چون واقعا عالیه

1″‘`–

اصلا لیست خوبی نیست
1 ایفون se هرچند چیپست خوبی داشته بااشه ولی صفحش اصلا برای بازی مناسب نیست
بهتری بود موبایلی مثل poco f2 pro رو جا نمیذاشتید چون snd 865 داره و یک صفحه ی فوق العاده و تمام صغحه

پس mi note 10 lite و mi 10 lite چی شد؟؟

فقط و فقط وان پلاس نورد

مطالب بیشتر

هدفون گیمینگ چیست و بهترین هدست های گیمینگ بازار کدامند؟

لوازم جانبی اهمیت زیادی برای گیمرها دارد. این لوازم به بازیکن کمک می‌کنند تجربه گیمینگ بهتری...

معین کریمی time-alt ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

بهترین بازی های فوتبالی 2021

اگر به خاطر داشته باشید، در ابتدا که خبری از گوشی‌های هوشمند یا حتی کامپیوتر و کنسول‌های پلی...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

بهترین بازی های رایگان 2021

از جهان‌های فانتزی و به یادماندنی Genshin Impact, Dota 2 و League of Legends گرفته تا گیم پلی...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۱ خرداد ۱۴۰۰

معرفی و راهنمای استفاده از اپلیکیشن سلامتی adidas Training

با پاندمی کرونا، بسیاری به اپلیکیشن‌های ورزشی و سلامتی روی آوردند. یکی از این اپلیکیشن‌ها که...

پارسا جهانبانی time-alt ۶ خرداد ۱۴۰۰

۹ مورد از برترین اپ های انحصاری آیفون

اپل همواره از توسعه‌دهندگان پلتفرم‌های خود بهترین را می‌خواهد و همین باعث شده است که گاهی اپ...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

معرفی بهترین بازی های رانندگی اندروید و iOS

بازی های سبک رانندگی و ماشین سواری از محبوب‌ترین بازی‌های پلتفرم موبایل هستند. این بازی‌ها با...

پارسا جهانبانی time-alt ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

معرفی اپلیکیشن های پرورش و مراقبت از گل و گیاه

پرورش و نگهداری از گیاهان برای بسیاری از مردم آرامش بخش است، اما شاید آن‌طور که به نظر می‌رسد،...

پارسا جهانبانی time-alt ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

معرفی اپ های کنترل کننده میزان استفاده از گوشی

وابستگی شدیدی به گوشی هوشمند خود دارید؟ شاید استفاده از یک اپلیکیشن برای کنترل زمان استفاده از...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۷ فروردین ۱۴۰۰

آیا کلاب هاوس به میزان کافی امن هست؟

به احتمال بسیار زیاد اسم کلاب هاوس به گوش‌تان خورده است و حداقل هیاهویی که این برنامه در چند...

احسان نیک‌پی time-alt ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

معرفی بهترین بازی های انحصاری PS5 همراه با تاریخ انتشار

هر موقع صحبت از کنسول‌های پلی استیشن سونی می‌شود اولین چیزی که به ذهنمان خطور می‌کند، عناوین...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۶ بهمن ۱۳۹۹