بهترین بازی های فوتبالی

بهترین بازی های فوتبالی 2021

اگر به خاطر داشته باشید، در ابتدا که خبری از گوشی‌های هوشمند یا حتی کامپیوتر و کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس نبود، مجبور بودیم هر روز قبل و بعد از مدرسه چند دست بازی هیجان انگیز فوتبال روی سگا یا نینتندو تجربه کنیم. صد البته که در دوران قدیم با دردسرهای زیادی سر و کله می‌زدیم اما خوشبختانه امروزه می‌توانیم به راحتی روی گوشی هوشمند خود از بهترین بازی های فوتبالی 2021 لذت ببریم.

کمپانی‌هایی همچون گیم لافت پیشگامان ساخت بازی‌های فوتبالی روی اندروید بودند. در پی موفقیت چشمگیر بازی‌های ورزشی و به خصوص فوتبالی روی موبایل، سازندگان بیشتری توجه‌شان به این سبک بازی جلب شد و شاهد افزایش روزافزون کیفیت و تعداد بازی‌های فوتبالی بودیم. البته پیشرفت تکنولوژی و افزایش کیفیت صفحه نمایش گوشی‌‌ها، توان CPU ها (پردازنده‌های مرکزی) و GPU‌ ها (پردازنده‌های گرافیکی) در این امر تاثیر قابل توجهی گذاشتند و می‌گذارند.

پس با معرفی بهترین بازی های فوتبالی 2021 کامپیوتر و موبایل همراه ما باشید. هر کدام از این بازی‌ها با ویژگی‌ها و برتری‌های خود توسط ما گلچین شده اند تا شما را ساعت‌ها میخکوب گوشی‌تان کنند. پس اگر دنبال بازی های فوتبالی خوش ساخت با بهترین گرافیک و گیم پلی ممکن هستید، چه تک نفره چه چند نفره، پیشنهاد می‌کنیم حداقل یک بار هم که شده، بازی‌های زیر را امتحان کنید.

بهترین بازی های فوتبالی

راکت لیگ شبیه هیچ بازی فوتبالی دیگری که تابه‌حال دیده اید، نیست. استودیو خلاق Psyonix با ترکیب فوتبال و ماشین سواری، موفق به خلق تجربه‌ای بی‌نظیر و آرکید از ورزش محبوب فوتبال شده است. در این بازی به جای پا، از بدنه ماشین برای گل زدن یا برعکس، برای دروازه‌بانی استفاده می‌کنیم.

اگر از هر کسی که راکت لیگ را تجربه کرده، سوال بپرسید، ساعت‌ها برایتان از ویژگی‌های خوبش تعریف خواهد کرد. خیلی چیزها هستند که در این بازی از آنها لذت ببرید. البته که عیب و ایراداتی هم دارد، اما گیم پلی، گرافیک و صداگذاری بازی به حدی باکیفیت انجام شده که حاضر نمی‌شوید چشمتان را از صفحه بردارید.

مسابقات که اغلب 3v3 صورت می‌گیرند، همیشه حساس و هیجان انگیز هستند چرا که هر حرکت کوچک و هر اشتباه ممکن است نتیجه مسابقه را تغییر دهد. البته که شانس نیز خیلی در راکت لیگ نقش دارد؛ مثل آن گل‌های عجیب و اغلب خنده دار که کلیپ‌هایشان را در فضای مجازی می‌بینید.

اگر مشغول داد و فریاد و حرص خوردن از دست هم‌تیمی‌هایتان نباشید، پس احتمالا در مُد دوئل (1v1) سرگرم به خاک سیاه نشاندن دوستانتان هستید؛ یا شاید هم شخصی سازی وسیع و فوق العاده‌ی بازی حسابی جذبتان کرده است! بخش بزرگی از راکت لیگ، ساخت ماشینی است که مخصوص خود شما باشد و در هر بازی از دیدنش لذت ببرید.

بهترین بازی های فوتبالی

فوتبال منیجر، فرنچایزی نام آشنا که مثل FIFA و PES سالانه نسخه جدیدی برایش منتشر می‌شود اما از هر دوی آنها قدمت بیشتری دارد. طرفداران پروپاقرص فوتبال حتما با این بازی و دلیل حضورش در فهرست بهترین بازی های فوتبالی 2021 آشنایی دارند.

علاقه به مربی گری فوتبال دارید؟ می‌خواهید حرفه‌ی مربی گری را مجازی آغاز کنید؟ اگر جوابتان مثبت است پس Football Manager دقیقا همان چیزی است که می‌خواهید! ابتدا از میان باشگاه‌هایی که به آنها دعوت شده‌ اید، یکی را انتخاب می‌کنید. سپس مشغول خرید و فروش بازیکن، انتخاب تاکتیک برای کل تیم یا هر بازیکن به صورت جداگانه، پاسخ دادن به سوالات طرفداران بعد از هر بازی و مسئولیت‌های دیگر یک مربی خواهید بود.

فوتبال منیجر یک شبیه ساز واقع گرایانه از مربی گری فوتبال است پس از شما انتظار صبر و زمان بسیار زیاد دارد. در صورتی که دنبال تجربه‌ای آرکید و کوتاه مدت هستید، توجه‌تان را به بازی‌های دیگر این لیست جلب می‌کنیم.

بهترین بازی های فوتبالی

در جدیدترین نسخه از فیفا، کمپانی EA تمرکزش را بر بهبود VOLTA (حالت خیابانی) و Career mode قرار داده است. همچنین شاهد بعضی ایده‌های گیم پلی جدید هستیم که کم و بیش به خوبی پیاده سازی شده اند.

وقتی به عمق بازی نگاه می‌کنیم، در مقایسه با سال‌های قبلی فرق چندانی نکرده اما با این حال، روان‌تر به نظر می‌آید و سیستم سانتر و سر زدن دقت بیشتری دارد. FIFA 21 خبر خوشی برای طرفداران فوتبال خیابانی دارد؛ حالت VOLTA بازی پیشرفت چشمگیری داشته هرچند که انیمیشن‌ها هنوز حس مصنوعی دارند. با در نظر گرفتن ارتقای رایگان نسل نهمی و گرافیک خارق العاده روی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X|S، هم اکنون می‌توانید بهترین تجربه تک نفره یا چند نفره را در حالت خیابانی تجربه کنید.

بهترین بازی های فوتبالی

هر موقع صحبت از بهترین بازی های فوتبالی 2021 می‌شود، شاهد بحث میان طرفداران FIFA و PES هستیم. البته منطقی است، از آنجایی که هر یک برتری‌ها و نقاط ضعف غیر قابل انکار خود را دارند؛ مثل برتری PES از نظر انیمیشن‌ها اما ضعف هوش مصنوعی آن یا برتری FIFA از نظر گرافیک اما ضعف انیمیشن‌ها (به خصوص در مد VOLTA).

PES 2021 یک بازی جدید نیست و خود شرکت کونامی در این مورد با صداقت عمل کرده است. نسخه 2021 در حقیقت یک به‌روزرسانی ارزان قیمت برای نسخه سال قبل است که تیم‌ها و بازیکن‌های جدید اضافه و کمی تغییرات گرافیکی اعمال کرده است.

بازی FIFA Soccer 96 یادتان هست؟ گیم پلی ساده و گاه مسخره اما دوست داشتنی بازی‌های قدیمی فوتبالی را به خاطر می‌آورید؟ در دنیای بازی‌های مدرن با گرافیک سه بعدی و واقع گرایانه، Pixel Cup Soccer 17 تلاش بر تجدید خاطرات‌مان دارد.

از حس نوستالژیک و پیکسلی بازی تک نفره علیه هوش مصنوعی، یا دو نفره در کنار دوستان لذت ببرید. از 3 حالت آشنا و محبوب دوستانه، رقابتی و ضربه پنالتی پشتیبانی می‌کند و با قیمت ناچیزی که دارد می‌تواند بازی مورد علاقه جدیدتان باشد.

نسخه موبایلی بازی با نام Pixel Cup Soccer 16 به صورت پولی در فروشگاه‌های گوگل پلی (اندروید) و اپ استور (iOS) منتشر شده است.

فوتبال دستی یا فوتبال رومیزی را اکثرا تجربه کرده ایم و یکی از بهترین بازی های فیزیکی به حساب می‌بریم. خوشبختانه Artur Rezende، خالق برزیلی بازی Totoball نیز همین حس را نسبت به فوتبال دستی داشته و تصمیم گرفته یک کپی کربنی از این بازی دوست داشتنی برای پلتفرم کامپیوتر بسازد.

درست مثل نسخه فیزیکی فوتبال دستی، Totoball کنترل بسیار ساده‌ای دارد؛ به قدری ساده که هر بازیکن از تنها 2 دکمه کیبورد برای کنترل بازیکنان روی زمین استفاده می‌کند. اگر شما نیز خواهان تجربه فوتبال دستی با دوستان (به صورت آفلاین یا همان local) روی کامپیوتر هستید، پیشنهاد می‌کنیم بازی توتوبال را امتحان کنید چرا که یکی از بهترین تجربه های فان و دوستانه‌ی عمرتان را خواهید داشت.

بهترین بازی های فوتبالی

رامبل استارز به بیان ساده،‌ حاصل ترکیب فوتبال با بازی معروف Clash Royale است. در مسابقات آنلاین 1v1، هر سمت زمین یک دروازه‌بان ثابت دارد و می‌توانید از ده‌ها کارت متنوع برای احضار بازیکنان جدید استفاده کنید. درست مثل کلش رویال احضار بازیکن‌ نیازمند نیرویی به نام Mana است؛ نیرویی که با گذشت زمان به دست می‌آید.

هر کارت علاوه بر طراحی بامزه، کاربرد منحصر به فرد خود را دارد. برای مثال بعضی کارت‌ها وظیفه پاس دادن به هم‌تیمی‌های خود را دارند در حالی که بعضی کارت‌ها کلا به توپ اهمیت نمی‌دهند بلکه مستقیم به بازیکنان تیم حریف یورش می‌برند. یاد گرفتن قدرت هر کارت و ترکیب کارت‌های مختلف با یکدیگر، کلید موفقیت در Rumble Stars Football است.

برای مثال، یکی از ساده‌ترین استراتژی‌ها این است که از کارت سگ برای گرفتن توپ، از کارت آهن ربا برای دور کردن دروازه‌بان و در نهایت از کارت پاندا برای پرتاب توپ به سمت دروازه استفاده کنید. البته که نیازمند کارت‌های مدافع نیز هستید پس صبوری و مصرف بهینه‌ی Mana، کلید پیروزی در رقابت‌های حساس است.

در کنار گیم پلی اعتیادآور، گرافیک کارتونی و خیره کننده بازی جزو بهترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. مسابقات در انواع زمین سبز، برفی و خاکی اتفاق می‌افتند و به خوبی می‌توان دقت سازنده در طراحی محیط‌ها و بازیکنان را نظاره‌گر بود. همه این ویژگی ها دست به دست هم داده اند تا تجربه‌ای چندنفره و بی‌نظیر برای کسانی به ارمغان بیاورند که خواهان بهترین بازی فوتبالی موبایل هستند.

جالب است بدانید Rumble Stars Football در سال 2019 در زمینه بهترین بازی های رقابتی، از سوی گوگل پلی برنده انتخاب شد؛ پس در جذابیت این بازی فوتبالی هیچ شکی باقی نمی‌ماند.

نسخه موبایلی فیفا هم اکنون با گرافیک خیره کننده به صورت رایگان روی گوشی‌های هوشمند قابل دانلود است و طبق رسم همیشگی، با PES بر سر لقب بهترین سری بازی های فوتبالی 2021 رقابت دارد.

گیم پلی ساده فیفا موبایل در عین حال که بازیکنان تازه کار را گیج نمی‌کند، به حدی جذابیت دارد که لبخندی بر صورت طرفداران سرسخت فوتبال بنشاند. درمسابقات کوتاه 45 ثانیه‌ای شرکت کنید، با سکه به دست آمده کارت بازیکن بخرید و از میان صدها تیم و هزاران بازیکن واقعیِ لایسنس شده، تیم دلخواه خود را بسازید تا به مرور در لیگ‌های برتر علیه بازیکنان حرفه‌ای پیروز واقع شوید. ساده به نظر می‌رسد‌ اما در عمل برای ساعت‌ها سرگرم کننده خواهد بود.

نسخه موبایلی فیفا پیش‌تر با نام FIFA Soccer شناخته و یک نسخه مستقل از نسخه کنسولی و کامپیوتری محسوب می‌شد. تا این‌که کمپانی EA تصمیم گرفت بازی را پابه‌پای بازی‌های کنسول و کامپیوتر پیش ببرد و به همان روش محتوای جدید منتشر کند. در پی این تغییر، شاهد تم سالانه فیفا به همراه رویدادهایی همچون TOTS (بهترین تیم‌های هر فصل) روی این نسخه از سری بازی های فوتبالی هستیم.

بهترین بازی های فوتبالی

Dream League Soccer 2021 یک بازی بسیار اعتیادآور با بیش از 100 میلیون دانلود سراسر اندروید و iOS است که هم به صورت آفلاین و هم آنلاین قابل بازی است. یکی از معدود بازی های فوتبالی موبایل محسوب می‌شود که لایسنس رسمی نهاد FIFPro را دارد تا با حضور تیم‌های واقعی فوتبال، بهترین تجربه ممکن را ایجاد کند.

اگر با قسمت FUT یا همان فیفا آلتیمیت تیم بازی‌های فیفا آشنایی داشته باشد، گیم پلی Dream League Soccer تا حد زیادی برایتان آشنا خواهد بود. ابتدا یک باشگاه با نام، لوگو و لباس دلخواه ایجاد می‌کنید. سپس از پایین جدول شروع می‌کنید و با سکه به دست آمده از بازی‌های تک نفره یا چند نفره، بازیکن قوی‌تر خریداری می‌کنید یا بازیکنان فعلی تیم را تمرین می‌دهید.
به مرور استادیوم و حتی ساختمان‌های دیگر همچون زمین تمرین باشگاه خودتان را ارتقا می‌دهید و شخصی سازی می‌کنید. با تکرار این روند، کم کم به رتبه‌های بالای جدول صعود می‌کنید.

با اینکه گرافیک ساده بازی بهترین ویژگی‌اش نیست، اما خوشبختانه گیم پلی اعتیادآورش همراه با انیمیشن‌های باورنکردنی به حدی میخکوب‌تان می‌کند که حتی متوجه ایرادی نشوید. پیروزی در کاپ‌ها و چالش‌های متنوع از جمله چمپیونز لیگ، هرگز انقدر لذت بخش نبوده است.

همه خوب می‌دانیم که هر موقع بازی‌های فوتبال به پنالتی کشیده می‌شوند، هیجان بازی بلافاصله چندین برابر می‌شود. حالا فوتبالی را در نظر بگیرید که کاملا از پنالتی تشکیل شده باشد!

با بیش از 25 میلیون دانلود، فاینال کیک جزو بهترین بازی های پنالتی روی موبایل است و یک تجربه فوتبالی فوق العاده برای طرفداران به ارمغان می‌آورد. برای هر چه طبیعی‌تر بودن انیمیشن‌ها، سازندگان بازی از جدیدترین تکنولوژی موشن کپچر (ضبط حرکت) و بازیکنان حرفه‌ای از جمله Gerard Piqué کمک گرفته است. و با داشتن بهترین گرافیک، از میان تمام بازی های مشابه واقع گرایانه‌ترین حس فوتبالی را ارائه می‌دهد.

در صورتی که دنبال جایگزین برای این بازی می‌گردید، به شما Mobile Soccer و Football Strike پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین بازی های فوتبالی

هد بال 2 یک بازی دو بعدی چند نفره درمورد دو فوتبالیست کاریکتاور است که کل بدنشان از یک سر و پا تشکیل شده و با نقض تمام قوانین فوتبال، باید بیشترین تعداد گل را به یکدیگر بزنند. بازی بیش از 125 شخصیت خاص و قابل ارتقا دارد که برخی بازیکنان واقعی همچون مسی و نیمار هستند. علاوه بر سر و پا، استفاده به موقع از قدرت خاص هر شخصیت راز موفقیت در مسابقات حساس 90 ثانیه‌ای است. ویژگی برتر این بازی این است که می‌توانید دوستان خود را به چالش بکشید.

بهترین بازی های فوتبالی

Top Eleven با اختلاف بهترین جایگزین بازی Football Manager روی موبایل است؛ با همان فوت و فن اما به صورت چندنفره. این بازی با ویژگی‌هایی مثل بازار آزاد و خرید و فروش بازیکنان به قیمت دلخواه، اجازه می‌دهد بهتر از همیشه زندگی یک مربی فوتبال را تجربه کنید. تاپ ایلِوِن 11 سال پیش منتشر شد و به لطف کیفیت بالایش در زمینه گرافیک، گیم پلی و صداگذاری، همچنان پرقدرت ادامه می‌دهد.

یک دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از این مطلب کاربردی

مطالب بیشتر

هدفون گیمینگ چیست و بهترین هدست های گیمینگ بازار کدامند؟

لوازم جانبی اهمیت زیادی برای گیمرها دارد. این لوازم به بازیکن کمک می‌کنند تجربه گیمینگ بهتری...

معین کریمی time-alt ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

بهترین بازی های رایگان 2021

از جهان‌های فانتزی و به یادماندنی Genshin Impact, Dota 2 و League of Legends گرفته تا گیم پلی...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۱ خرداد ۱۴۰۰

معرفی و راهنمای استفاده از اپلیکیشن سلامتی adidas Training

با پاندمی کرونا، بسیاری به اپلیکیشن‌های ورزشی و سلامتی روی آوردند. یکی از این اپلیکیشن‌ها که...

پارسا جهانبانی time-alt ۶ خرداد ۱۴۰۰

۹ مورد از برترین اپ های انحصاری آیفون

اپل همواره از توسعه‌دهندگان پلتفرم‌های خود بهترین را می‌خواهد و همین باعث شده است که گاهی اپ...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

معرفی بهترین بازی های رانندگی اندروید و iOS

بازی های سبک رانندگی و ماشین سواری از محبوب‌ترین بازی‌های پلتفرم موبایل هستند. این بازی‌ها با...

پارسا جهانبانی time-alt ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

معرفی اپلیکیشن های پرورش و مراقبت از گل و گیاه

پرورش و نگهداری از گیاهان برای بسیاری از مردم آرامش بخش است، اما شاید آن‌طور که به نظر می‌رسد،...

پارسا جهانبانی time-alt ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

معرفی اپ های کنترل کننده میزان استفاده از گوشی

وابستگی شدیدی به گوشی هوشمند خود دارید؟ شاید استفاده از یک اپلیکیشن برای کنترل زمان استفاده از...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۷ فروردین ۱۴۰۰

آیا کلاب هاوس به میزان کافی امن هست؟

به احتمال بسیار زیاد اسم کلاب هاوس به گوش‌تان خورده است و حداقل هیاهویی که این برنامه در چند...

احسان نیک‌پی time-alt ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

معرفی بهترین بازی های انحصاری PS5 همراه با تاریخ انتشار

هر موقع صحبت از کنسول‌های پلی استیشن سونی می‌شود اولین چیزی که به ذهنمان خطور می‌کند، عناوین...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

بهترین بازی های اکشن برای گوشی های هوشمند اندروید و iOS

روز به روز بازی‌های ویدیویی موبایل جای بیشتری در دنیای سرگرمی ما به خود اختصاص می‌دهند....

پارسا جهانبانی time-alt ۲ بهمن ۱۳۹۹