بهترین گوشی های 2018

معرفی بهترین گوشی های 2018

همانطور که اطلاع دارید، سالانه هزاران گوشی تولید می شود که از طراحی های مختلف برخوردار هستند و این طراحی ها می توانند دارای نقاط قوت، ضعف باشند. سال 2018 نیز از این گوشی ها بی بهره نبوده و ما شاهد گوشی هایی با قابلیت های خاص در این سال بوده ایم. اکنون در این ویدئو که توسط مارکز یک یوتیوبر معروف تهیه شده است، بهترین گوشی های 2018 را با دسته بندی آن ها در گروه های مختلف معرفی می کنیم. البته در هر گروه، بعد از انتخاب رتبه نخست، رتبه های دوم و سوم را نیز معرفی می کنیم.

بهترین گوشی بزرگ 2018: گلکسی نوت 9

امروزه اکثر گوشی هایی که معرفی می شوند از صفحه نمایش بسیار بزرگی برخوردار می باشند و روز به روز اندازه نمایشگرهای گوشی رو به افزایش است. اگر بخواهیم لقب بهترین گوشی بزرگ را به یک گوشی نسبت دهیم، ابتدا بایستی آن گوشی از فضای بسیار بزرگ خود، بیشترین استفاده را داشته باشد و همچنین دربخش نرم افزار و سخت افزاری قدرتمند عمل نماید.

خرید گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9

سامسونگ گلکسی نوت 9 به عنوان بهترین گوشی بزرگ انتخاب می گردد. این گوشی از صفحه نمایش آمولد 6 اینچ، باتری 4000 میلی آمپر، درگاه جک 3.5 میلی متری،دوربین دوگانه و قلم S-Pen بهره می برد. علاوه بر اینکه که نوت 9 از سخت افزار قدرتمند برخوردار است، این گوشی مجهز به نرم افزار بسیار روان و انعطاف پذیر می باشد که قادر است از ویژگی های قلم اس پن و مولتی ویندوز پشتیبانی کند.

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی نوت 9

رتبه دوم: هواوی میت 20 پرو

میت 20 پرو دومین گوشی بزرگ می باشد که مجهز به صفحه نمایش آمولد 6 اینچ است. این گوشی مجهز به دوربین سه گانه با فاصله های کانونی متفاوت می باشد که در نوع خود بی نظیر است. از دیگر مشخصات mate 20 pro می توان به باتری 4200 میلی آمپر، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و شارژ وایرلس اشاره کرد.

بهترین گوشی جمع و جور 2018

همانطور که میدانید دوره گوشی های جمع و جور به پایان رسیده است و تمامی گوشی های جدید اکثرا از ابعاد بزرگ برخوردار می باشند. اما با این وجود در بین این گوشی ها می توان گوشی هایی را پیدا کرد که با طراحی خاص خود از اندازه جمع و جور و کوچک برخوردار هستند.

خرید گوشی آیفون 10 اس و 10 اس مکس

آیفون 10 اس بهترین گوشی جمع و جور 2018 می باشد که از صفحه نمایش 5 اینچ بهره می برد. این گوشی اپل همانند برادر بزرگتر خود آیفون 10 اس مکس مجهز به سریع ترین تراشه A12 bionic، رم 4 گیگ و دوربین دوگانه می باشد. در واقع تنها تفاوت آن ها باتری و صفحه نمایش است که در آیفون 10 اس این موارد در ابعاد کوچک تر می باشند.

گوگل پیکسل 3 دومین گوشی جمع و جور 2018 محسوب می گردد که ویژگی های نسخه بزرگتر را در ابعاد کوچک تر در خود جای داده است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به دوربین بسیار خوب، تراشه اسنپدراگون 845 و اندروید خالص اشاره کرد.

گلکسی اس 9 در رتبه سوم این گروه قرار گرفته است که صفحه نمایش فوق العاده، کیفیت ساخت عالی و دوربین بسیار خوب از ویژگی های این گوشی هستند. مواردی مانند دوربین تک گانه و رم محدود را نمی توان از نقاط ضعف این گوشی به شمار آورد. زیرا در استفاده روزانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار نیستند.

نقد و بررسی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

بهترین گوشی 2018 در زمینه دوربین

برای بسیاری از ما دوربین گوشی یکی از مهم ترین گزینه ها در انتخاب گوشی محسوب می شود. از آنجایکه بسیار ازگوشی های پرچمدار 2018 در این زمینه از عملکرد بسیار خوبی برخوردارند. اما باز می توان از بین آن ها بهترین ها را انتخاب کرد.

مقایسه دوربین پیکسل 3 ایکس ال با آیفون 10 اس مکس

پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال بدون شک و تردید در جایگاه اول بهترین گوشی های 2018 در زمینه دوربین قرار می گیرند. با وجود اینکه این گوشی ها از یک دوربین نسبت به رقبای خود برخوردارند. اما گوگل با دست یافتن به فناوری نرم افزاری در قسمت دوربین، توانسته است بهترین عملکرد را ارائه کند. برای مثال قابلیت Night Sight معرفی شده یکی از ویژگی های خیره کنند عکاسی در شب دوربین پیکسل 3 می باشد.

رتبه دوم مربوط به آیفون 10 اس می باشد. این گوشی شاید تنواند عکس های بسیار عالی را ثبت نماید. اما در زمینه ثبت ویدئو بسیار عالی عمل می نماید. جزئیات، دامنه دینامیکی، پایدارین نرخ فریم، لرزش گیری و ضبط صدا از مشخصه های ویدئو ضبط شده با این گوشی می باشد.

در گروه بهترین گوشی 2018 در زمینه دوربین، آوردن نام هواوی میت 20 پرو خالی از لطف نیست. این گوشی با مجهز بودن به سه دوربین با فاصله های کانونی متفاوت آن را به توانمند ترین گوشی از نظر دوربین تبدیل نموده است.

بهترین گوشی 2018 در زمینه باتری

طول عمر باتری یکی از مواردی که از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است. زیرا در صورتی که مدت زمان نگه داری شارژ باتری کم باشد، باعث می شود که هر لحظه در کنار خود پاور بانک داشته باشیم و یا در اواسط روز گوشی را شارژ کنیم. از این رو گوشی هایی که دراین زمینه عالی عمل می کنند را در ادامه معرفی می کنیم. در این بخش ویژگی هایی مانند شارژ سریع و پشتیبانی از شارژ بی سیم در نظر گرفته شده است.

لقب بهترین گوشی 2018 در زمینه باتری به هواوی میت 20 پرو تعلق می گیرد. این گوشی از باتری 4200 میلی آمپر بهره می برد که اجازه میدهد شما به راحتی یک روز کامل و حتی گاهی تا دو روز را بدون شارژ گوشی سپری کنید. همچنین شارژ سریع 40 واتی این گوشی پرچمدار هواوی باعث شده است یک سر و گردن از رقبا خود بالاتر باشد. جالب است بدانید که شارژ بی سیم و شارژ معکوس از دیگر مشخصات گوشی mate 20 pro می باشد.

گوشی آیفون 10 آر در رتبه دوم در این گروه قرار می گیرد. ترکیب تراشه کم مصرف a12 bionic اپل با رزولوشن پایین صفحه نمایش و بهینه سازی نرم افزار iOS، باعث شده است که باتری این گوشی از دوام بسیار بالایی برخوردار باشد.

iPhone Xr

نقد و بررسی گوشی آیفون 10 آر

بهترین گوشی 2018 در زمینه طراحی

همانطور که می دانید بسیار از ما از اینکه گوشی ها از نظر طراحی بسیار شبیه به هم هستند، ابراز ناراحتی می کنیم. برای مثال اکثر گوشی های جدید از بریدگی صفحه نمایش، دوربین دوگانه و بدنه شیشه ای و… برخوردار هستند که باعث می شود بسیار شبیه به یکدیگر شوند. اما در این بخش می خواهیم گوشی هایی را که در این زمینه خلاقانه تر عمل نموده اند را معرفی کنیم.

اوپو فایند 10 بهترین گوشی 2018 در زمینه طراحی است. زیرا مکانیسم کشویی استفاده شده در این گوشی باعث شده است تا دوربین سلفی و سایر حسگر ها از صفحه نمایش حذف شود و نمایشگر بدون حاشیه و بسیار زیبایی را برای شما فراهم کند.

گوشی های دیگر مانند می میکس 3 و ویوو نکس اس در رتبه های دوم و سوم قرار می گیرند. این گوشی ها همانند Oppo Find X از مکانیسم کشویی برخوردار هستند. با این تفاوت که می میکس 3 مجهز به کلید مکانیسم کشویی می باشد و ویوو نکس اس از یک اسلایدر کوچک فقط برای جای دادن دوربین سلفی استفاده می کند.

آشنایی با شیائومی می میکس

بهترین گوشی های مقرون به صرفه 2018

گوشی های مقرون به صرفه یکی از پرطرفدارترین گوشی ها می باشند که در کنار قیمت خوب، مشخصات بسیار خوبی را ارائه می کنند. اما متاسفانه با توجه به نوسانات ارزی، این گوشی ها دیگر به معناوی واقعی مقرون به صرفه برای ما نیستند.

پوکوفون اف وان بهترین گوشی مقرون به صرفه 2018 می باشد که در زمان معرفی توجه بسیاری از علاقمندان به دنیای تکنولوژی را جلب نمود. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 845، رم 6 گیگ،باتری 4000 میلی آمپر و کیفیت ساخت بالا بهره می برد و همچنین قیمت آن برابر با تقریبا 300 دلار می باشد.

خرید گوشی پوکوفون اف وان

پوکوفون اف وان

نقد و بررسی گوشی پوکوفون اف وان

رتبه دوم و سوم این گروه مربوط به گوشی نوکیا 7 و آنر 8 ایکس می باشد.

نقد و بررسی آنر 8 ایکس

آنر 8x

خرید گوشی آنر 8 ایکس

بهترین گوشی 2018 در زمینه بهبود و پیشرفت

همانطور که می دانید قیمت گوشی ها از سال قبل روند صعودی داشته است. اما تغییرات بسیار مهم و اساسی در بسیار از آن ها مشاهده نشد. برای مثال آیفون های جدید با کمی تغییر نسبت به آیفون های قدیمی معرفی شدند. با وجود این از بین گوشی های جدید می توان محصولاتی را معرفی کرد که در زمینه پیشرفت تغییرات اساسی داشته اند.

ریزرفون 2 به عنوان بهترین گوشی 2018 در زمینه پیشرفت انتخاب می شود. در این گوشی بسیاری از نقاط ضعف نسل اول (ریزفون 1) رفع شده و بسیار از مشخصات بسیار خوب به آن اضافه گردیده است.

بهترین گوشی 2018 از دیدگاه مارکز

اگر صرفاً بخواهیم در میان پرچم‌ داران واقعی سال بیشترین ارزش خرید را پیدا کنیم بی شک وان‌ پلاس 6T در رتبه اول قرار می گیرد. این گوشی شاید از نظر دوربین هم سطح با پیکسل 3 یا آیفون XS نباشد اما تقریباً در تمام موارد دیگر همگام با پرچم‌ داران هزار دلاری حرکت می‌کند. با قیمت ۵۵۰ تا ۵۸۰ دلار می‌توان گفت وان‌ پلاس یک شاهکار به بازار عرضه کرده است.

خرید گوشی وان پلاس 6 تی

وان پلاس 6T

نقد و بررسی گوشی وان پلاس 6 تی

در انتخاب بهترین گوشی 2018، گلکسی نوت 9 در جایگاه دوم قرار می گیرد. زیرا این گوشی تمامی انتظارات شما از یک گوشی هوشمند را تامین می کند. از ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش بسیار عالی، قلم اس پن،درگاه جک 3.5 میلی متری و دریچه دیافراگم متغییر اشاره کرد.

انتخاب سوم مارکز برای بهترین گوشی 2018، هواوی میت 20 پرو می باشد. با وجود اینکه این گوشی در آمریکا به فروش نمی رسد، اما به دلیل امکانات و مشخصات بسیار خوب، نمی توان آن را نادیده گرفت.

به نظر شما کدامیک بهترین گوشی 2018 می باشد؟
362 votes · 362 answers

منبع:youtube

یک دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وان پلاس چرا پیدا نمیشه 🙁

مطالب بیشتر

راهنمای خرید هولدر موبایل برای ماشین در تمامی رده‌های قیمتی (دی 1401)

"از هر چهار تصادف رانندگی یکی از آن‌ها به دلیل استفاده از گوشی هوشمند توسط راننده است." این...

پویا علیمی time-alt ۳۰ آذر ۱۴۰۱

چگونه تنظیمات VPN را از آیفون خود حذف کنیم؟

درحالی که سرویس های VPN راهکارهای راحتی را برای تنظیم کردن پروفایل بر روی آیفون ارائه می کنند،...

سارا صباح پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۱

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی ویدیویی مچ بند سلامتی شیائومی Smart Band 7

 سری می‌بند به دلیل ارائه امکانات بی‌شمار در کنار قیمتی مناسب طرفداران بسیاری در سراسر جهان و...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

مقایسه دوربین سامسونگ گلکسی S21 اولترا، آیفون 13 پرومکس و P50 هواوی

کیفیت دوربین یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های هوشمند است و برای بعضی‌ها مهمترین معیار برای خرید...

پویا علیمی time-alt ۸ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱