بهترین گوشی های اندرویدی 2018 در زمینه دوربین

در سال های اخیر، گوشی های هوشمند جایگزین دوربین های نقطه ای شده اند و حتی عملکرد بهتری را نسبت به آن ها دارند. بسیاری از ما نیز این گوشی های هوشمند را به عنوان دوربین اصلی انتخاب می نماییم و در خرید گوشی، کیفیت تصویر و دوربین برای ما در اولویت اول قرار می گیرد. از این رو لیستی از بهترین گوشی های اندرویدی 2018 در زمینه دوربین را ارائه می کنیم.

معرفی بهترین گوشی های اندرویدی 2018 در زمینه دوربین

پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال

شاید پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال شروع خوبی برای این لیست نباشد. زیرا این گوشی های گوگل با داشتن باگ های نرم افزاری هنگام عرضه آن ها، طرفداران خود را ناامید کردند. از مواردی که در این پرچمداران گوگل زیاد خوشایند نیست، ناچ بی ریخت در پیکسل 3 ایکس ال و حافظه کم رم می باشد.

با وجود اینکه گوشی های پیکسل 2019 گوگل در برخی زمینه ها ضعف هایی را دارند اما آن ها توانسته اند در زمینه دوربین حرف اول را بزنند. این گوشی ها هنوز هم مانند یکسل 2 مجهز به دوربین تک گانه می باشند اما با این تفاوت که  پیشرفت های نرم افزاری بسیار زیادی به دوربین آن ها اضافه شده است. حالت Top shot یکی از ویژگی های است که به پیکسل 3 ایکس ال و پیکسل 3 اضافه شده است که قادر است از بین چندین عکس، بهترین را انتخاب کند. حالت Night Sight یکی دیگر از مواردی است که برای عکاسی در نور کم برای پیکسل ها در نظر گرفته شده است. حالت Motion Auto Focus آخرین ویژگی است که اجازه می دهد بر روی سوژه ای در ویدئو فوکوس شود.

اگر طراحی پیکسل 3 ایکس ال شما را راضی نمی کند، پیکسل 3 می تواند جایگزین خوبی باشد. پیکسل 3 به جز صفحه نمایش 5.5 اینچ فول اچ دی پلاس و باتری با ظرفیت کم تر در موارد دیگر مانند: شارژ وایرلس، دوربین دوگانه سلفی و رابط کاربری نرم افزاری مشابه بردار بزرگتر خود است.

مقایسه دوربین پیکسل 3 ایکس ال با آیفون 10 اس مکس

سامسونگ گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9 سامسونگ در واقع ترکیبی از دو گوشی گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 9 پلاس است که کاری به ویژگی های جدید و شاید به درد نخور نداشته و روی بهبود هرچه بیشتر ضروریات تمرکز داشته است. این گوشی برای اولین بار در بین پرچمداران سامسونگ، از باتری بزرگی استفاده می کند و نسخه پایه آن دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است که تا 512 گیگابایت از حافظه جانبی پشتیبانی می کند. قلم اس پن نیز با توجه به استفاده از فناوری بلوتوث، هوشمند تر از همیشه شده و کارهای مفید تری انجام می دهد. ادامه مطلب

هواوی میت 20 پرو

میت 20 پرو یکی از گوشی های مورد انتظار ما بود که در سال 2018 معرفی شد. این گوشی مجهز به طراحی تمام شیشه می باشد که در تنوع رنگی بسیار جذاب گرادیان عرضه می گردد. گوشی میت 20 پرو  از پردازنده کرین 980، رم 6 گیگ، حافظه داخلی 128 گیگ بهره می برد.

از دلایلی که می توان این گوشی را در لیست بهترین گوشی های اندرویدی در زمینه دوربین قرار داد، دوربین سه گانه در پنل عقب آن می باشد. دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی به همراه دیافراگم f/2.2 و لنز واید 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 برای این گوشی استفاده شده است.

مقایسه دوربین هواوی میت 20 پرو با گلکسی نوت 9 و آیفون XS MAX

گوشی اچ تی سی U12 پلاس

دوربین گوشی اچ تی سی U12 پلاس نیز مانند نسل های قبلی  خود یعنی یو 11 و یو 11 پلاس از عملکرد بسیار عالی برخوردار می باشد. این گوشی مجهز به دوربین دوگانه است که دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.75 و دوربین دوم تله فوتو با دیافراگم f/2.6 برای آن درنظر گرفته شده است. لازم است بدانید هردو دوربین U12 Plus دارای لرزشگیر اپتیکال و دیجیتال می باشند. همچنین دوربین این گوشی قادر به ثبت تصاویر در نورهای بسیار زیاد و بسیار کم می باشد.

با وجود اینکه اچ تی سی بروزرسانی های خود را برای نرم افزار دوربین به آرامی انجام می دهد  اما مطمئنا آن ها را ارائه خواهد داد. همچنین حالت پرو نرم افزار دوربین به شما اجازه می دهد به قابلیت های پانوروما،هایپر لپس و اسلوموشن دسترسی داشته باشید. یکی از قابلیت های جدید یو 12 پلاس “Sonic Zoom” می باشد که به شما اجازه می دهد هنگام فیلم برداری، با زوم کردن بروی سوژه، صدای بهتری را از سوژه مورد نظر دریافت کنید.

دوربین سلفی این پرچمدار اچ تی سی از دوربین دوگانه 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 بهره می برد. اگر این گوشی را برای دوربین اش خریداری کنید، مطمئن باشید شما را ناامید نخواهد کرد.

گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

بدنه S9 و +S9 همانند نسل قبل از جنس شیشه و فلز می باشد که همچنان در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است(استاندارد IP68). با این حال تغییری در ظاهر فریم فلزی این دو گوشی به وجود آمده است. فریم گلکسی اس 9 و گلسی اس 9 پلاس برخلاف نسل قبل، براق نبوده و ظاهری مات تر دارد. البته فریم جدید نه کاملا مات است و نه کاملا براق و در حقیقت چیزی بین اس 8 و اس 7 می باشد. فریم جدید ظاهر جالبی دارد؛ چرا که هم می تواند طرفداران جلوه براق را راضی کند و هم طرفداران جلوه مات ادامه مطلب

خرید سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

هواوی پی 20 پرو

از آنجاییکه دوربین دوگانه به ویژگی استاندارد در دوربین ها تبدیل شده است، هواوی مجبور شد این محدودیت را پس بزند و دوربین سه گانه را برای آخرین پرچمدار 2018 خود یعنی پی 20 پرو ارائه کند. این گوشی هواوی مجهز به یکی از بهترین دوربین ها می باشد که کیفیت و تجربه کار با دوربین DSLR را برای شما فراهم می کند.

هرکدام از دوربین های پی 20 پرو برای اهداف خاص در نظر گرفته شده است. به طوری که دوربین اصلی این گوشی مجهز به سنسور 40 مگاپیکسل است که قادر به ثبت رنگ های غنی می باشد و در ادامه دوربین دوم با سنسور منوکروم 20 مگاپیکسلی را برای ثبت جزئیات بیشتر داریم و در نهایت لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی را مشاهده می کنیم که برای زوم و فاصله کانونی بیشتر استفاده می شود. از دیگر قابلیت های دوربین پی 20 پرو می توان به زوم 3 برابری اپتیکال، زوم 5 برابری هیبریدی، ضبط ویدئو اسلوموشن با نرخ 960 فریم بر ثانیه و… می توان اشاره کرد.

البته علاوه بر اینکه دوربین پی 20 پرو می تواند دلیل خوبی برای خرید آن باشد، دلایل دیگری مانند عملکرد بسیار روان و نرم، پردازنده قدرتمند و باتری با طول عمر باتری عالی را برای انتخاب آن به حساب آورد.

منبع:androidauthority

۲ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به نظر من کاملا اشتباهه نوت ۹ توی بهترین ها هیچ جایی نداره چون دقیقا همون نوت۸ قطعا بهترین iPhone xs max هست و بعد از اون میتونم بگم OnePlus 6t یا mate 20 pro میتونه باشه

گوشی هواوی p20 prp تو سایت dxomark رتبه ی اوله من نمیدونم شما بر چه اساسی این گوشیارو رتبه بندی کردید که s9 و note9 (البته دوربین این گوشی ها هم خوبن) بالاتر قرار گرفتن و اصلا mi mix3 و آیفون xs max قرار نداره.

مطالب بیشتر

راهنمای خرید هولدر موبایل برای ماشین در تمامی رده‌های قیمتی (دی 1401)

"از هر چهار تصادف رانندگی یکی از آن‌ها به دلیل استفاده از گوشی هوشمند توسط راننده است." این...

پویا علیمی time-alt ۳۰ آذر ۱۴۰۱

چگونه تنظیمات VPN را از آیفون خود حذف کنیم؟

درحالی که سرویس های VPN راهکارهای راحتی را برای تنظیم کردن پروفایل بر روی آیفون ارائه می کنند،...

سارا صباح پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۱

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی ویدیویی مچ بند سلامتی شیائومی Smart Band 7

 سری می‌بند به دلیل ارائه امکانات بی‌شمار در کنار قیمتی مناسب طرفداران بسیاری در سراسر جهان و...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

مقایسه دوربین سامسونگ گلکسی S21 اولترا، آیفون 13 پرومکس و P50 هواوی

کیفیت دوربین یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های هوشمند است و برای بعضی‌ها مهمترین معیار برای خرید...

پویا علیمی time-alt ۸ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱