راهنمای خرید هدفون های بی سیم ارزان قیمت

با چند دقیقه قدم‌زدن در بازار کالاهای دیجیتال و یا گشت‌وگذار در وب‌سایت‌های فروشنده کالاهای دیجیتال، متوجه خواهید شد که هدفون‌ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند. اگر بخواهید هدفون مناسبی را برای خود انتخاب کنید، باید معیارهای متنوعی را مورد بررسی قرار دهید.

از جمله مهم‌ترین این معیارها، قیمت این هدفون‌ها هستند. اغلب افراد علاقمند هستند از هدفون های بی سیم استفاده کنند، اما قیمت بالای برخی از این محصولات، آن‌ها را از خرید این محصولات منصرف می‌کند. در کنار این مورد، کاربران و مشتریان، نمی‌توانند از کیفیت هدفون های بی سیم ارزان قیمت اطمینان حاصل کنند. ما در این متن سعی داریم ۷ هدفون بی سیم ارزان قیمت را بررسی و معرفی کنیم تا انتخاب از بین آن‌ها برای شما، آسان‌تر شود و به‌راحتی بتوانید محصول مورد نظر انتخاب کنید.

۱) بیسوس دبلیو ۰۱

بیسوس دبلیو ۰۱
بیسوس دبلیو ۰۱

یکی از برندهای هدفونی که در بازار ایران یافت می‌شود و اتفاقا کیفیت قابل قبولی هم دارد، برند بیسوس (Baseus) است. از جمله هدفون های بی سیم ارزان قیمت این شرکت، بیسوس دبلیو ۰۱ است.

همان طور که اطلاع دارید، اغلب هدفون‌های بی‌سیم، دارای کیسی هستند که گوشی‌های هدفون در آن قرار گرفته و شارژ می‌شوند. تفاوت عمده‌ای که این هدفون با سایر هدفون های بی سیم ارزان قیمت دارد، باتری با حجم بالای کیس هدفون است. کیس این هدفون بی سیم، باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. این حجم باتری حجمی قابل قبول برای هدفون بی سیم است و می‌تواند گوشی‌های هدفون را نزدیک به ۱۵ بار از صفر تا صد درصد شارژ نماید.

به عبارت دیگر، با استفاده از شارژ کیس، این هدفون می‌تواند نزدیک به ۸۰ ساعت کارایی برای کاربر به همراه داشته باشد. بله درست متوجه شدید، ۸۰ ساعت! این مقدار رقمی بسیار مطلوب است و در کمتر هدفونی می‌شود چنین قابلیتی یافت. لازم به ذکر است که فرآیند شارژشدن گوشی‌های هدفون که در داخل کیس قرار می‌گیرند، ۱/۵ ساعت طول می‌کشد. زمان شارژ کامل کیس هدفون هم توسط شرکت سازنده، ۴ ساعت مشخص شده است.

همین میزان باتری، باعث می‌شود کیس این هدفون، اندکی بزرگتر از اندازه عادی باشد، ولی با در نظر گرفتن کارایی آن، کیسی بزرگتر از حد عادی، قابل قبول است.

شاید نکته مهم در استفاده از هدفون های بی سیم ارزان قیمت ، جنس آن‌ها باشد. در این هدفون، بیشتر از سیلیکون و پلیمر ABS استفاده شده است که می‌تواند تجربه کاربری مناسبی را به کاربر عرضه کند. این محصول در ۲ رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است.

نسخه بلوتوث قابل استفاه در این هدفون، ۵ است و کاربران با استفاده از آن می‌توانند از ویژگی‌های بروز نسخه ۵ بهره ببرند. این نسخه از بلوتوث در این محصول، دارای برد ۱۰ متری است.

نکته جذاب این هدفون، زمان ممکن برای گوش‌دادن به موسیقی و برقراری تماس است. با یک بار شارژ این هدفون، کاربر قادر خواهد بود به اندازه ۶ ساعت به موسیقی گوش فرادهد یا به برقراری تماس بپردازد.یکی دیگر از مزایای این هدفون، استفاده از ایرتیپ‌های دوطبقه است. ایرتیپ یا پلاستیک‌هایی که روی بلندگوهای هدفون‌ها قرار می‌گیرند و سبب چفت‌شدن آن‌ها در داخل گوش می‌شوند، در این محصول، به شکل دو طبقه طراحی شده است که باعث می‌شود گوشی‌های هدفون، به طور کامل در داخل گوش کاربر قرار گیرند و از دخالت نویزهای محیطی در صدای پخش‌شده از هدفون خودداری کنند.

محتویات جعبه بیسوس دبلیو ۰۱

۱) هدفون بی سیم بیسوس دبلیو ۰۱

۲) کابل شارژ micro-USB

۳) دو جفت ایرتیپ یدک با سایزهای متفاوت

۴) دفترچه راهنما

نکات مثبت و منفی بیسوس دبلیو ۰۱

نکات منفینکات مثبت
وزن زیادایرتیپ‌های دوطبقه
اندازه بزرگ کیسباتری با حجم بالای کیس
لمسی‌نبودن گوشی‌هاساختار شیک و زیبا
عدم وجود خروجی در کیس برای شارژ تلفن همراه در مواقع ضروریصدای مطلوب و بیس قابل قبول صدا
آهنربایی‌نبودن در کیس 
نکات مثبت و منفی بیسوس دبلیو ۰۱

۲) شیائومی می ترو وایرلس ایرفون ۲

شیائومی می ترو وایرلس ایرفون ۲
شیائومی می ترو وایرلس ایرفون ۲

شیائومی که چند سالی می‌شود اسم خود را بر سر زبان‌ها انداخته است، توانسته است در بازار هدفون‌های بی سیم نیز حرفی برای گفتن داشته باشد. این شرکت با عرضه محصولات ارزان‌قیمت ولی باکیفیت، توانسته است مشتریان را جلب خود کند.

در این بین، یکی از محصولات این شرکت که در بین هدفون های بی سیم ارزان قیمت قرار می‌گیرد، شیائومی می ترو وایرلس ایرفون ۲ (Xiaomi Mi True Wireless Earphone 2) است. این محصول، شباهت زیادی به ایرپادزهای شرکت اپل دارد.

همچنین کیس نگهدارنده گوشی‌های هدفون، شباهت نسبتا زیادی به ایرپادز اپل دارد. این محصول، دارای کیس با اندازه مناسب است و می‌تواند حمل آن را برای کاربران راحت‌تر کند.

با یک بار شارژ کامل کیس هدفون، توانایی ۳ الی ۴ بار شارژ از صفر تا صد درصد گوشی‌های هدفون برای کاربر فراهم می‌شود. علاوه بر آن، با هر بار شارژ کامل هدفون، کاربر قادر خواهد بود از هدفون به مدت تقریبی ۴ ساعت استفاده کند. با در نظرگرفتن کیس هدفون، با یک بار شارژ کامل کیس، قادر خواهید بود به اندازه تقریبا ۱۴ ساعت از هدفون استفاده کنید.

نکته جالب توجه این هدفون بی سیم ارزان قیمت ، توانایی همگام‌سازی (Sync) با گوشی‌های شیائومی است. به عبارت ساده‌تر، اگر از گوشی‌های شیائومی برای استفاده از این هدفون، بهره ببرید، قادر خواهید بود با بازکردن در کیس هدفون، انیمیشنی جذاب از هدفون‌ها ببینید و همچنین به اطلاعاتی از قبیل میزان شارژ هدفون‌ها دست یابید.

این هدفون، به نسبت قیمتی که دارد، دارای قابلیت‌های جذاب و کاربردی برای کاربران است. به عنوان مثال، اگر یکی از گوشی‌ها را در حین پخش موسیقی از گوش خود دربیاورید، موسیقی قطع خواهد شد و با قراردادن مجدد آن در گوش خود، موسیقی به پخش‌شدن ادامه خواهد داد. این اتفاق به این خاطر رخ می‌دهد که کاربر با اراده خود هدفون را از گوشش خارج کند و از گم‌شدن هدفون خودداری شود.

نشخه بلوتوث پشتیبانی‌شده در این محصول، نسخه ۵ است و مانند بیسوس دبلیو ۰۱ می‌تواند کارایی مناسبی برای کاربر از این لحاظ داشته باشد.

در این هدفون بی سیم، از سیستم (ENC (Electronic Noise Cancellation و تکنولوژی کاهش نویز استفاده می‌شود که می‌تواند تجربه کاربری را به مقدار قابل قبولی بهبود بخشد. این محصول شیائومی، بر خلاف هدفون بیسوس دبلیو ۰۱، فاقد ایرتیپ است و به طور کامل گوش را از صداهای محیط ایزوله نمی‌کند. این هدفون برای افرادی مناسب است که علاقه‌ای به استفاده از هدفون‌های داخل گوشی دارای ایرتیپ ندارند.

هدفون شیائومی می ترو وایرلس ایرفون ۲ از فرامین لمسی نیز پیروی می‌کند و کاربر می‌تواند به‌راحتی موسیقی را عوض کند، پخش‌شدن موسیقی را قطع کند و یا تماس را قطع نماید.

وزن هر کدام از هدفون‌ها، ۴.۵ گرم است و در درازمدت باعث آزار کاربر نمی‌شود.

محتویات جعبه شیائومی می ترو وایرلس ایرفون ۲

۱) هدفون بی سیم شیائومی می ترو وایرلس ایرفون ۲

۲) دفترچه راهنما به زبان چینی

۳) کابل شارژ USB-C

نکات مثبت و منفی شیائومی می ترو وایرلس ایرفون ۲

نکات منفینکات مثبت
فاقد دفترچه رهنما به زبان انگلیسیشارژ با استفاده از USB-C
جفت‌شدن با چند دستگاهشارژ سریع
عدم کارایی مناسب در گیممناسب برای تماس
طراحی نه چندان خلاقانهراحتی استفاده در داخل گوش
کاهش نویز نه چندان قویصدای مطلوب و بیس قابل قبول صدا
پشتیبانی از کدک‌های LHDC
نکات مثبت و منفی شیائومی می ترو وایرلس ایرفون ۲

۳) شیائومی ردمی ایرداتز

شیائومی ردمی ایرداتز
شیائومی ردمی ایرداتز

شیائومی ردمی ایر داتز (Xiaomi Redmi Airdots) یکی دیگر از محصولات شیائومی است که نسبت به برادر بزرگتر خود (شیائومی می ترو وایرلس ایرفون ۲) ارزان‌قیمت‌‌تر است.

این محصول، دارای قیمت پایینی است و به‌طبع آن، ویژگی‌های پایین‌رده‌تری دارد. کیس هدفون‌ها، دارای ظرفیتی برابر با ۳۰۰ میلی‌آمپرساعت است که می‌تواند بین ۲ الی ۳ بار این هدفون را به طور کامل شارژ کند. لازم به ذکر است که این هدفون که در بین هدفون های بی سیم ارزان قیمت قرار دارد، با هر بار شارژ، به اندازه ۲ الی ۳ ساعت کارایی دارد.

کیس این هدفون‌ها، با کابل micro-USB شارژ می‌شود.

محتویات جعبه شیائومی ردمی ایرداتز

۱) هدفون شیائومی ردمی ایرداتز

۲) ۳ جفت ایرتیپ با اندازه‌های گوناگون

۳) دفترچه راهنما به زبان چینی

نکات مثبت و منفی شیائومی ردمی ایرداتز

نکات منفینکات مثبت
بیس صدای نه چندان قویقیمت پایین
یکسان‌نبودن صدای گوشی راست و چپ در بعضی از مواقعدر نظر گرفتن اندازه‌های گوناگون برای ایرتیپ
نداشتن دفترچه راهنمای انگلیسی در بسته‌بندیچفت‌شدن کامل گوشی‌ها در گوش
کیفیت نه‌چندان مناسب صدا برای تماس در محیط‌های سربستهمناسب برای گوش‌دادن به موسیقی حین ورزش
قفل کیس هدفون، در زمان کم، کیفیت خود را از دست می‌دهد و قفل‌کردن کیس را مثل بار اول انجام نمی‌دهد.ضدآب بودن
نکات مثبت و منفی شیائومی ردمی ایرداتز

۴) هایلو GT1 XR

هایلو GT1 XR
هایلو GT1 XR

یکی دیگر از هدفون های بی سیم ارزان قیمت که در لیست ما قرار دارد، هایلو GT1 XR است. وقتی بسته‌بندی این محصول را می‌بینید، به‌خاطر طراحی زیبای آن، شگفت‌زده می‌شود. با بازکردن بسته بندی، طراحی جذاب خود محصول هم شما را حیرت‌زده می‌کند.

باتری کیس این محصول، ۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی و ظرفیت باتری هر هدفون ۴۳میلی‌آمپرساعت است. بنابه گفته شرکت سازنده این هدفون، با استفاده از کیس هدفون، می‌توان به اندازه ۳۶ ساعت از هدفون‌ها استفاده کرد، یعنی طول عمر باتری شگفت‌انگیز! البته با یکبار شارژ هدفون‌ها، به اندازه ۵ ساعت، شارژدهی خواهند داشت.

در داخل هدفون‌ها، از پردازنده کوالکام QC3020 استفاده‌شده است که می‌تواند نکته مزیتی برای این هدفون به حساب آید.

محتویات جعبه هایلو GT1 XR

۱) هدفون هایلو GT1 XR

۲) کابل شارژ Micro-USB

۳) دو جفت ایرتیپ یدک با اندازه‌های متفاوت

۴) دفترچه راهنما محصول

نکات مثبت و منفی هایلو GT1 XR

نکات منفینکات مثبت
پشتیانی‌نکردن از حالت گیمینگکیفیت صدای مطلوب حین برقراری تماس
عدم وجود پیشرفت در کیفیت صدا این محصول به نسبت نسخه قبلیحجم مناسب باتری کیس هدفون
وجود مشکلات لمسی در گوشی‌های هدفونسایز قابل قبول کیس هدفون
 کیفیت قابل قبول میکروفون
 ضدآب بودن
 استفاده از نسل جدید پردازنده کوالکام
 تاخیر نه‌چندان بالا و نزدیک به ۴۴۰ میلی‌ثانیه در بازی‌ها
نکات مثبت و منفی هایلو GT1 XR

۵) هایلو GT15

هایلو GT15
هایلو GT15

یکی دیگر از هدفون های بی سیم ارزان قیمت شرکت هایلو، مدل GT15 است. این محصول، با باتری پرحجم ۲۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی کیس‌اش، هر فرد علاقمند به تهیه هدفون های بی سیم ارزان قیمت را به سمت خود می‌کشد. شرکت هایلو ادعا می‌کند که این باتری باعث می‌شود کاربران بتوانند به‌طور تقریبی ۱۰۰ ساعت از هدفون استفاده کنند. با آزمایش‌هایی که روی این هدفون بی سیم انجام شده است، قابلیت استفاده از این هدفون به‌جای ۱۰۰ ساعت به اندازه ۶۰ ساعت مشخص شده است. شارژشدن کیس این هدفون، زمانی به اندازه ۳ ساعت به طول می‌انجامد. شارژشدن هدفون‌ها هم در داخل کیس، زمانی به اندازه ۹۰ دقیقه نیاز دارد.

این هدفون با حالت گیمینگ، می‌تواند علاوه بر کاربران عادی، کاربران بازی‌های ویدیویی را هم جلب کند. علاوه بر آن، باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی که حجم نسبتا زیادی برای هدفون بی سیم محسوب می‌شود، باعث شده است که شرکت سازنده، پورت USB خروجی از کیس برای شارژ تلفن‌همراه در نظر بگیرید. به عبارت دیگر، این کیس، می‌تواند به عنوان پاوربانک هم استفاده شود.

شکل ظاهری گوشی‌های این هدفون، با هدفون‌های معمول بازار مقداری متفاوت است. بنابراین اگر می‌خواهید این محصول را تهیه کنید، بهتر است ابتدا از جایگیری مناسب هدفون در گوش‌تان مطمئن شوید. ظاهر گوشی‌های این هدفون دارای زائده‌ای است که هنگام استفاده از آن‌ها در داخل گوش، بیرون از گوش واقع می‌شود. این زائده، محلی است که میکروفون هدفون در آن قرار دارد. بیرون قرارداشتن میکروفون، باعث می‌شود حین تماس، صدا کاربر به خوبی و با وضوح قابل قبول منتقل شود.

پشتیبانی از فرامین لمسی در این هدفون، باعث شده است که جابجایی هدفون در داخل گوش به‌سختی انجام شود و حین انجام این کار، فرامین لمسی عمل کنند و باعث آزار کاربر شوند.

در نهایت باید به قابلیت استفاده جداگانه از این هدفون اشاره کنیم. کاربران می‌توانند از هر کدام از گوشی‌های این هدفون به‌طور جداگانه استفاده کنند.

اگر تصمیم دارید هدفون بی سیم تهیه کنید و دوست ندارید هزینه‌ای جداگانه برای پاوربانک صرف کنید، هایلو GT15 می‌تواند کارایی پاوربانک و هدفون بی سیم را در کنار هم برای شما به ارمغان بیاورد.

محتویات جعبه هایلو GT15

۱)هدفون هایلو GT15

۲) کابل شارژ Micro-USB

۳) دو جفت ایرتیپ یدک با اندازه‌های متفاوت

۴) دفترچه راهنما

نکات منفی و مثبت هایلو GT15

نکات منفینکات مثبت
سخت‌بودن جابجایی هدفون در داخل گوشدارابودن حالت گیمینگ
 پشتیبانی از فرامین لمسی
 ضدآب بودن
 دارابودن پورت خروجی برای استفاده از کیس به عنوان پاوربانک
 اندازه قابل قبول کیس هدفون در مقایسه باتری پرحجم کیس
 بهره‌مندی از تکنولوژی کاهش نویز
نکات منفی و مثبت هایلو GT15

۶) JBL Tune 120TWS

JBL Tune 120TWS
JBL Tune 120TWS

شرکت جی بی ال که از دیرباز به محصولات صوتی و تصویری باکیفیت خود مشهور است، این بار رو به سوی تولید هدفون های بی سیم آورده است. محصول این شرکت که در بین هدفون های بی سیم ارزان قیمت قرار دارد، مدل Tune 120TWS است. این محصول به‌طور عمده برای تولید صدای بِیس‌دار تولید شده است.

این هدفون با یکبار شارژ می‌تواند به‌اندازه ۴ ساعت برای کاربر کارایی داشته باشد. اگر کیس هدفون را نیز در نظر بگیریم، این عدد به ۱۶ ساعت هم می‌رسد. با شارژ این هدفون به اندازه ۱۵ دقیقه، کاربر می‌تواند به اندازه ۱ ساعت از آن‌ها استفاده کند.

شرکت جی بی ال، برای این محصول، ۶ رنگ گوناگون را در نظر گرفته است که برای هر فردی می‌تواند ویژگی جذابی باشد.

توسط شرکت سازنده اطلاعاتی در مورد ضدآب‌بودن این محصول منتشر نشده است. به‌همین‌خاطر حین استفاده از آن، از محیط‌های مرطوب خودداری کنید.

محتویات جعبه JBL Tune 120TWS

۱) هدفون JBL Tune 120TWS

۲) دفترچه راهنما

۳) دو جفت ایرتیپ یدک با سایزهای متفاوت

۴) کابل شارژ Micro-USB

نکات منفی و مثبت JBL Tune 120 TWS

نکات منفینکات مثبت
استفاده از نسخه ۴.۲ بلوتوثمتنوع‌بودن رنگ‌های محصول
ممکن‌بودن افتادن خط‌وخش روی هدفون‌ها به‌خاطر جنس آن‌هاتاخیر کم
 صدای مطلوب
 راحتی استفاده در داخل گوش
نکات منفی و مثبت JBL Tune 120 TWS

۷) کیو سی وای T2C

کیو سی وای T2C
کیو سی وای T2C

در لیست هدفون های بی سیم ارزان قیمت ، محصولی از شرکت کیو سی وای (QCY) که به چشم می‌خورد، کیو سی وای T2C است. این محصول، دارای ویژگی‌های جذاب در کنار طول عمر باتری قابل قبول و ضدآب بودن است. شاید در حوزه صدا و هدفون، نام شرکت کیو سی وای را شنیده باشید، اما با معرفی این محصول از این شرکت، قطعا نام کیو سی وای در ذهن شما حک خواهد شد.

این محصول نیز مانند سایر هدفون های بی سیم ارزان قیمت ، از پلاستیک ساخته شده است و وزن کمی نیز دارد. این هدفون با پورت Micro-USB شارژ می‌شود.

نکته‌ای که در این هدفون بی سیم جذاب است، نمایان‌بودن چراغ نمایشگر شارژشدن گوشی‌های هدفون از درب کیس است. به عبارت دیگر، اگر گوشی‌های هدفون در داخل کیس قرار گیرند و در حال شارژشدن باشند، چراغ قرمزی که روی آن‌ها نمایش داده می‌شود، از روی درب کیس هدفون نیز قابل مشاهده است.

درباره باتری این هدفون، باید به کارایی ۴ ساعته این هدفون‌ها با یکبار شارژشدن اشاره کنیم. البته اگر کیس این هدفون همراه‌تان باشد، می‌توانید به اندازه تقریبی ۳۲ ساعت از این هدفون استفاده کنید.

نسخه بلوتوثی که در این هدفون بی سیم استفاده شده است، نسخه ۵ است و برای اتصال به دستگاه‌های متفاوت، دچار مشکل نمی‌شود.

دو هدفون این محصول، توانایی کارکردن به شکل جداگانه را نیز دارند. به عبارت دیگر، اگر می‌خواهید از یک هدفون یک موسیقی پخش شود و از دیگری، موسیقی دیگری، می‌توانید روی کیو سی وای T2C حساب کنید.

محتویات جعبه کیو سی وای T2C

۱) هدفون کیو سی وای T2C

۲) دفترچه راهنمای انگلیسی

۳) کابل شارژ Micro-USB

۴) ۳ جفت ایرتیپ یدک با اندازه‌های متفاوت

نکات مثبت و منفی کیو سی وای T2C

نکات منفینکات مثبت
فاقد دکمه‌های لمسیسرعت قابل قبول در جفت‌شدن اتوماتیک هدفون با دستگاه‌ها
احتمال جداشدن هدفون‌ها از گوش‌ها بعضی اوقات در حین ورزش‌کردن وجود دارد.عملکرد قابل قبول میکروفون در تماس‌ها
ضدآب بودن
کیفیت صدا مطلوب و ترکیب مناسب عناصر صدا
نکات مثبت و منفی کیو سی وای T2C

به نظر شما کدامیک از هدفون های بی سیم ارزان قیمت معرفی‌شده در این لیست می‌توانند کارایی بهتری داشته باشند؟

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین هدفون‌های زیر یک میلیون (دی 1401)

انواع هدفون و هندزفری همیشه جزو محبوب‌ترین لوازم جانبی بازار بوده‌اند؛ همچنین این‌روزها که...

پویا علیمی time-alt ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

شارژر فندکی چیست و بهترین شارژرهای فندکی بازار کدامند؟

ما این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به تلفن های همراه خود متکی هستیم. بسیاری از ما در سفرهای...

معین کریمی time-alt ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین کابل شارژ گوشی موبایل و تبلت

کابل‌های شارژر متنوعی در بازار وجود دارد که با رنج قیمتی متفاوتی عرضه می‌شوند. از کابل‌های...

معین کریمی time-alt ۲۴ فروردین ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین پاور بانک در رده‌های قیمتی مختلف

اگر به چند سال قبل برگردیم قطعا به خاطر دارید که تلفن‌های همراه تا چند هفته شارژ دهی می‌کردند...

معین کریمی time-alt ۱۷ فروردین ۱۴۰۱