راهنمای خرید بهترین کابل شارژ

راهنمای خرید بهترین کابل شارژ گوشی موبایل و تبلت

کابل‌های شارژر متنوعی در بازار وجود دارد که با رنج قیمتی متفاوتی عرضه می‌شوند. از کابل‌های اورجینال گرفته تا کابل‌هایی که به صورت فله‌ای با قیمت پایین در بازار عرضه می‌شوند. ما در سایمان دیجیتال، جامع‌ترین راهنمای خرید کابل شارژ را برای شما آماده کرده‌ایم. دعوت می‌کنیم قبل از تصمیم‌گیری برای خرید کابل، حتما این مقاله را مطالعه کنید.

توجه داشته باشید که اگر سلامت و امنیت دستگاهتان برایتان مهم است، حتماً از کابل‌های شارژ اورجینال استفاده کنید. کابل‌های شارژ اورجینال از فناوری‌های محافظتی بهره می‌برند، جنس بسیار باکیفیتی دارند و انرژی را به شکل مطلوبی به گوشی یا تبلت شما می‌رسانند.

شما همچنین باید به نوع کابلی که می‌گیرید توجه کنید. باید بدانید که چه کابلی ایده‌آل آداپتور شارژ و همچنین دستگاه شما است تا بتوانید بیشترین سرعت شارژ را دریافت کنید. این مهم است بدانید که گوشی و آداپتور شارژر شما حداکثر از چه شدت جریان و ولتاژی پشتیبانی می‌کنند و سپس اقدام به تهیه بهترین کابل شارژر مناسب آن‌ها کنید. در غیر این صورت ممکن است به باتری یا مادربرد گوشی شما و یا آداپتور شارژتان آسیب‌های جدی وارد شود.

مشاهده راهنمای ویدیویی انتخاب و خرید کابل شارژ مناسب

در ویدیوی زیر که به صورت اختصاصی توسط تیم سایمان دیجیتال تهیه شده، شما می‌توانید با نکات تاثیرگذار و با اهمیت در مورد انتخاب کابل شارژ آشنا شوید.

مشاهده ویدیو در یوتیوب

مشاهده ویدیو در آپارات

نکات طلایی قبل از خرید کابل شارژ

پیش از خرید کابل شارژر مهم است به نکاتی توجه کنید تا بتوانید بهترین گزینه را تهیه کنید. در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید کابل شارژر موبایل و تبلت

۱- اورجینال بودن کابل شارژر

کابل‌های شارژر تقلبی که قیمت به مراتب پایین‌تری از یک کابل شارژر اورجینال دارند، می‌توانند صدمات جدی به دستگاه شما وارد کنند. در صورتی که مدام از یک کابل بی‌کیفیت و تقلبی استفاده کنید، نه تنها ممکن است باتری گوشی یا تبلت شما آسیب ببیند، بلکه مادربرد آن نیز دچار صدمه خواهد شد و تعمیر آن می‌تواند هزینه‌ی چند میلیونی روی دست شما بگذارد. در نتیجه توصیه می‌کنیم حتماً یک کابل شارژر اورجینال تهیه کنید و با خیال آسوده گوشی یا تبلت خود را با آن شارژ کنید.

۲- برند سازنده کابل شارژر

برندهای مختلفی کابل‌های شارژر تولید و وارد بازار کرده‌اند. اما بهتر است کابل شارژ برندی را تهیه کنید که خودش را ثابت کرده باشد. شرکت‌هایی مثل انکر یا بیسوس ید طولایی در تولید لوازم جانبی موبایل دارند و اکنون اگر به دنبال بهترین نام در این زمینه باشیم، بی‌شک دو تا از بهترین‌ها هستند.

۳- جنس کابل شارژر

نکته‌ای که اهمیت بسیار زیادی دارد ولی توسط اکثر کاربران نادیده گرفته می‌شود، جنس کابل شارژی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر از کابل شارژ خود در محیط‌های کاری مثل کارگاه‌ها استفاده می‌کنید، حتماً باید از کابل‌هایی استفاده کنید که با روکش‌های مخصوصی پوشیده شده‌اند تا در برابر ساییدگی و خراش، مقاومت بالایی داشته باشند. این درحالیست که برای کاربران خانگی، کابل‌هایی با روکش پلاستیکی ساده هم مناسب است.

۴- طول کابل شارژر

کابل‌های شارژر با طول متفاوتی تولید می‌شوند و شما باید بسته به محیطی که قرار است از آن استفاده کنید، اقدام به خرید کنید. به فرض مثال اگر می‌خواهید گوشی‌تان را روی میز کار خود قرار دهید، نیازی نیست طول کابل شارژ شما بلند باشد؛ ولی اگر فاصله محلی که گوشی قرار می‌گیرد با شارژر و پریز برق زیاد است، حتماً باید کابلی را تهیه کنید که طول بیشتر از ۱ متر داشته باشد.

۵- فناوری های به کار رفته در کابل های شارژر

در برخی کابل‌ها از فناوری‌های محافظتی مختلفی استفاده می‌شود که می‌تواند از گوشی شما هنگام مواجه شدن با نوسان برق یا شارژ شدن بیش از حد محافظت کند. یکی از این فناوری‌ها، فناوری پاور دلیوری (Power Delivery) است که یک استاندارد جهانی برای شارژ سریع دستگاه‌ها محسوب می‌شود. هرچند نام این فناوری در برخی گوشی‌های اندرویدی می‌تواند متفاوت باشد، اما در آیفون‌ها از پاور دلیوری استفاده می‌شود.

۶- داشتن قابلیت فست شارژ یا همان شارژ سریع

تعدادی از کابل‌ها از قابلیت فست شارژ یا همان شارژ سریع بهره‌ می‌برند و در صورتی که گوشی و آداپتور شارژ شما از شارژ سریع پشتیبانی کند، می‌توانند وسیله شما را در کمترین زمان ممکن شارژ کنند.

۷ – انتقال همزمان داده و جریان برق

شماری از کابل‌هایی که در بازار وجود دارند، صرفا قابلیت شارژ کردن دستگاه شما را دارند و چنان‌چه شما بخواهید فایل‌هایتان را از طریق آن‌ها از گجتی به گجت دیگر منتقل کنید، شما را ناامید می‌کنند؛ در مقابل، کابل‌های دیگری هم موجود هستند که به اصطلاح دوکاره هستند و قادرند هم داده و هم جریان برق را از خودشان عبور بدهند. چنین کابل‌هایی را می‌توان هم برای انتقال داده و هم برای شارژ گوشی مورد استفاده قرار داد.

بهترین برند کابل شارژر

دو شرکت انکر و بیسوس در حال حاضر جزو برترین تولیدکنندگان لوازم جانبی موبایل و کالای دیجیتال هستند. تنوع کابل شارژر این دو برند به قدری زیاد است که با هر نیاز و بودجه‌ای که داشته باشید، قطعاً کابلی متناسب با احتیاج شما خواهند داشت. کابل های شارژ Anker و Baseus از نظر دوام و استحکام فوق‌العاده هستند، تمام فناوری‌های مربوط به محافظت ولتاژ و شارژ سریع در آن‌ها وجود دارد و در طول، جنس و انواع مختلفی روانه بازار شده‌اند.

راهنمای خرید کابل شارژر موبایل و تبلت – بهترین برندها

معرفی بهترین کابل فست شارژ

اگر می‌خواهید دستگاه الکترونیکی خود را با بیشترین سرعت ممکن شارژ کنید، علاوه بر آداپتور پرسرعت، به یک کابل فست شارژ نیز احتیاج دارید. کابلی که توام انتقال نیروی زیادی داشته باشد و بتواند با سرعت بالا گوشی یا تبلت شما را شارژ کند. در ادامه، تعدادی از بهترین مدل این کابل‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱. کابل فست شارژ USB به Type C بیسوس مدل Display

راهنمای خرید کابل شارژر موبایل و تبلت – کابل شارژ بیسوس مدل Display

یکی از خاص‌ترین کابل‌های فست شارژ موجود در بازار متعلق به کمپانی بیسوس است. کابل USB به تایپ C مدل Display بیسوس با طول ۱ متری خودش، می‌تواند شدت جریان ۵ آمپر یا توان ۴۰ واتی را عبور دهد. روکش این کابل به شکل بافت درآمده تا استحکام بالایی داشته باشد و در برابر خمیدگی مقاومت کند، در حالی که روی سوکت USB آن مانیتور کوچکی تعبیه شده که به صورت خلاقانه‌ای توان خروجی را به نمایش می‌گذارد. این کابل شارژر منحصر به فرد در رنگ‌های سفید و سبز عرضه می‌شود و می‌توانید بسته به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

امکانات کابل شارژ بیسوس مدل Display

  • نوع USB به USB-C
  • طول ۱ متر
  • روکش مقاوم و مستحکم بافته شده
  • نمایشگر توان شارژ فعلی
  • شدت جریان ۵ آمپر

۲. کابل دو سر Type C به Type C و لایتنینگ فست شارژ بیسوس مدل Flash Series

راهنمای خرید کابل شارژر موبایل و تبلت – کابل شارژ بیسوس مدل Flash Series

کمپانی بیسوس یک کابل شارژر چند کاره پر سرعت و باکیفیت را طراحی کرده که می‌تواند تنها با یک کابل، به صورت همزمان یک گوشی اندرویدی با پورت تایپ C و یک آیفون با پورت لایتنینگ را شارژ کند. پورت تایپ C این کابل شارژر از توان حداکثر ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند که به لطف آن می‌توان حتی لپ تاپ را هم شارژ کرد. ضمناً طول کابل شارژ دو سر بیسوس مدل Flash Series هم ۱.۲ متری است.

امکانات کابل شارژ بیسوس مدل Flash Series

  • نوع دو سر USB تایپ C به تایپ C و لایتنینگ
  • طول ۱.۲ متری
  • انتقال نیروی فوق‌العاده بالای ۱۰۰ وات
  • شارژ انواع گوشی، تبلت و لپ تاپ
  • شارژ همزمان دو دستگاه

معرفی بهترین کابل برای شارژ گوشی های اندرویدی

در حال حاضر USB تایپ C به پورت شارژ استاندارد تمام گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار تبدیل شده است. بنابراین اگر از آداپتوری استفاده می‌کنید که دارای ورودی USB-C است، می‌توانید یک کابل USB-C به USB-C را تهیه کنید. ولی اگر آداپتور شارژ گوشی اندرویدی شما از ورودی USB-A بهره می‌برد، باید یک کابل USB-C به USB-A را تهیه کنید.

۱. کابل شارژ ۹۰ سانتی‌متری USB-C به USB-A انکر مدل A8022

راهنمای خرید کابل شارژر موبایل و تبلت – کابل شارژ انکر مدل A8022

یکی از بهترین کابل‌های فست شارژ USB-C به USB-A بازار، کابل شارژ انکر مدل A8022 است که طول ۹۰ سانتی‌متری دارد. این کابل شارژ از روکشی بسیار مستحکم برخوردار است و ۱۵ برابر مقاومت بیشتری نسبت به کابل‌های شارژ اورجینال دستگاه‌ها ارائه می‌کند. قدرت انتقال نیرو این کابل ۹ وات/ ۲ آمپر است و داده‌ها را با سرعت بسیار زیاد ۴۸۰ مگابایت بر ثانیه‌ای انتقال می‌دهد.

امکانات کابل شارژ انکر مدل A8022

  • نوع USB-C به USB-A
  • فست شارژ ۹ ولت/ ۲ آمپر
  • انتقال داده سریع ۴۸۰ مگابایت بر ثانیه
  • طول ۹۰ سانتی‌متر
  • روکش مقاوم و مستحکم با توان ۱۵ هزار بار خم شوندگی

۲. کابل شارژ ۹۰ سانتی‌متری USB-C به USB-C انکر مدل A8032

راهنمای خرید کابل شارژر موبایل و تبلت – کابل شارژ انکر مدل A8032

اگر به دنبال خرید یک کابل شارژر بسیار باکیفیت با ارائه حداکثر توان شارژ هستید، می‌توانید کابل شارژ ۹۰ سانتیمتری انکر مدل A8032 را تهیه کنید. این کابل شارژ از نوع USB-C به USB-C است و در نتیجه برای استفاده به یک آداپتور با ورودی تایپ C نیاز دارد. روکش این کابل مقاومت بسیار بالایی دارد و در برابر بیش از ۱۵ هزار بار خم شدن هم دوام میاورد. این کابل قادر به انتقال نیرو با ۲۰ ولت/ ۳ آمپر است و داده‌ها را با سرعت بالای ۴۸۰ مگابایت بر ثانیه‌ای انتقال خواهد داد.

امکانات کابل شارژ انکر مدل A8032

  • نوع USB-C به USB-C
  • فست شارژ ۲۰ ولت/ ۳ آمپر
  • انتقال داده پرسرعت ۴۸۰ مگابایت بر ثانیه‌ای
  • طول ۹۰ سانتی‌متری
  • روکش مقاوم و مستحکم با توان ۱۵ هزار بار خم شوندگی

۳. کابل شارژ ۱۸۰ سانتی‌متری USB-C به USB-A انکر مدل A8023

راهنمای خرید کابل شارژر موبایل و تبلت – کابل شارژ انکر مدل A8023

کابل شارژ USBC به USBA انکر مدل A8023 دقیقاً مشابه مدل A8022 است، با این تفاوت که طول آن ۲ برابر شده است. بنابراین اگر به یک کابل شارژ بلند احتیاج دارید، می‌توانید این کابل شارژ ‌۱۸۰ سانتی‌متری را تهیه کنید.

امکانات کابل شارژ انکر مدل A8023

  • نوع USB-C به USB-A
  • فست شارژ ۹ ولت/ ۲ آمپر
  • انتقال داده سریع ۴۸۰ مگابایت بر ثانیه
  • طول ۱۸۰ سانتی‌متر
  • روکش مقاوم و مستحکم با توان ۱۵ هزار بار خم شوندگی

۴. کابل شارژ ۱۸۰ سانتی‌متری USB-C به USB-C انکر مدل A8033

راهنمای خرید کابل شارژر موبایل و تبلت – کابل شارژ انکر مدل A8033

اگر به یک کابل شارژ تایپ C دو طرفه با طول زیاد احتیاج دارید، می‌توانید کابل شارژ ۱۸۰ سانتیمتری USBC به USBC انکر مدل A8033 را تهیه کنید. این کابل با کیفیت ساخت بالا و روکش مستحکم خودش از پس بیش از ۱۵ هزار بار خم شدن هم بر می‌آید. قدرت انتقال نیروی آن ۲۰ ولت/ ۳ آمپر است و داده‌ها را نیز با سرعت ۴۸۰ مگابایت بر ثانیه انتقال می‌دهد.

امکانات کابل شارژ انکر مدل A8033

  • نوع USB-C به USB-C
  • فست شارژ ۲۰ ولت/ ۳ آمپر
  • انتقال داده پرسرعت ۴۸۰ مگابایت بر ثانیه‌ای
  • طول ۱۸۰ سانتی‌متری
  • روکش مقاوم و مستحکم با توان ۱۵ هزار بار خم شوندگی

معرفی بهترین کابل برای شارژ آیفون

آیفون‌های اپل برخلاف گوشی‌های اندرویدی همگی از پورت اختصاصی اپل یعنی لایتنینگ استفاده می‌کنند. این پورت که ویژگی‌هایی شبیه به پورت تایپ C دارد و دو طرفه است، می‌تواند سرعت بالای شارژ و انتقال فایل را ارائه کند. اپل از آیفون ۸ به بعد فست شارژ را به گوشی‌هایش اضافه کرد و بیشترین سرعت شارژ متعلق به گوشی‌های سری آیفون ۱۳ با توان ۲۰ وات است. کابل‌های شارژ متفرقه بلای جان آیفون‌ها هستند. بنابراین هنگام خرید کابل شارژر آیفون، حتماً به گواهی MFi روی آن توجه کنید.

۱. کابل شارژ‌ ۹۰ سانتی‌متری USB-A به لایتنینگ انکر مدل A8812

راهنمای خرید کابل شارژر موبایل و تبلت – کابل شارژ انکر مدل A8812

اگر به دنبال خرید کابل شارژ آیفون با کیفیت بالا و توان شارژ مناسب هستید، می‌توانید کابل شارژ ۹۰ سانتیمتری انکر مدل A8812 را تهیه کنید. این کابل شارژ از نوع USB-A به لایتنینگ است و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. کابل شارژ انکر برخلاف کابل شارژ اورجینال اپل که مقاومت پایینی دارد، پس از ۲۵ هزار بار خم شدن بدون ایراد به کار خودش ادامه می‌دهد و کششی برابر با ۸۰ کیلوگرم را تحمل می‌کند تا به یکی از «محکم‌ترین کابل‌های شارژ آیفون» در بازار تبدیل شود.

کابل شارژ انکر مدل A8812 دارای گواهی رسمی MFi است و می‌تواند گوشی شما را با ولتاژ خروجی ۵ ولت/ ۲.۴ آمپر شارژ کرده و داده‌ها را با حداکثر سرعت ۴۸۰ مگابایت بر ثانیه انتقال دهد.

امکانات کابل شارژ انکر مدل A8033

  • نوع USB-A به لایتنینگ
  • گواهی رسمی MFi‌ اپل
  • طول ۹۰ سانتی‌متر
  • مقاوم در برابر ۲۵ هزار بار خم شدن
  • تحمل کشش معادل ۸۰ کیلوگرم
  • ولتاژ خروجی ۵ ولت/ ۲.۴ آمپر
  • سرعت انتقال داده ۴۸۰ مگابایت بر ثانیه‌ای

۲. کابل شارژ ۹۰ سانتی‌متری USB-C به لایتنینگ انکر مدل A8662

راهنمای خرید کابل شارژر موبایل و تبلت – کابل شارژ انکر مدل A8662

اگر می‌خواهید با حداکثر سرعت آیفونتان را شارژ کنید، می‌توانید کابل شارژ ۹۰ سانتیمتری USBC به لایتنینگ انکر مدل A8662 را تهیه کنید. این کابل شارژ که دارای گواهی رسمی MFi اپل است، در برابر ۲۵ هزار بار خم شدن مقاوم بوده و ۲۵ برابر مستحکم‌تر از کابل شارژ اورجینال اپل است. انکر از روکشی با انعطاف‌پذیری بالا در این کابل استفاده کرده که با پوست انسان نیز سازگاری کاملی دارد.

کابل شارژ انکر می‌تواند ولتاژ خروجی ۲۰ ولت/ ۳ آمپر و سرعت انتقال داده ۴۸۰ مگابایت بر ثانیه‌ای را ارائه کند. با این کابل، آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ اپل در سریع‌ترین حالت ممکن شارژ خواهند شد.

امکانات کابل شارژ انکر مدل A8662

  • نوع USB-C به لایتنینگ
  • گواهی رسمی MFi‌ اپل
  • طول ۹۰ سانتی‌متر
  • مقاوم در برابر ۲۵ هزار بار خم شدن
  • ولتاژ خروجی ۲۰ ولت/ ۳ آمپر
  • سرعت انتقال داده ۴۸۰ مگابایت بر ثانیه‌ای

۳. کابل شارژ ۱۸۰ سانتی‌متری USB-C به لایتنینگ انکر مدل A8663

راهنمای خرید کابل شارژر موبایل و تبلت – کابل شارژ انکر مدل A8663

با خرید کابل شارژ ۱۸۰ سانتیمتری انکر مدل A8663 فقط یک بار هزینه می‌کنید و تا سال‌ها می‌توانید گوشی‌های مختلف آیفون‌تان را با خیال راحت شارژ کنید. این کابل شارژ که دارای گواهی رسمی MFi اپل است، ۲۵ هزار بار در برابر خم شدن مقاوم است و در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش عرضه می‌شود. ولتاژ خروجی کابل شارژ انکر ۲۰ ولت/ ۳ امپر است و سرعت انتقال داده آن هم ۴۸۰ مگابایت بر ثانیه است.

امکانات کابل شارژ انکر مدل A8663

  • نوع USB-C به لایتنینگ
  • گواهی رسمی MFi‌ اپل
  • طول ۱۸۰ سانتی‌متر
  • مقاوم در برابر ۲۵ هزار بار خم شدن
  • ولتاژ خروجی ۲۰ ولت/ ۳ آمپر
  • سرعت انتقال داده ۴۸۰ مگابایت بر ثانیه‌ای

۴.  کابل شارژ ۱ متری USB-C به لایتنینگ بیسوس مدل Cafule Series

راهنمای خرید کابل شارژر موبایل و تبلت – کابل شارژ بیسوس مدل Cafule Series

اگر بودجه خیلی زیادی برای خرید کابل شارژر آیفون ندارید ولی در عین حال می‌خواهید محصول باکیفیت و مناسبی را تهیه کنید، توصیه ما به شما خرید کابل شارژر ۱ متری بیسوس مدل Cafule Series است. شرکت معتبر بیسوس این کابل شارژ را در چهار رنگ متنوع مشکی، سفید، سبز و بنفش طراحی کرده، در حالی که قسمت سوکت‌ها در هر چهار رنگ از جنس آلومینیوم و به رنگ نقره‌ای است. خود کابل نیز از روکش بافته شده استفاده می‌کند که باعث استحکام بالای آن خواهد شد.

این کابل شارژ حداکثر توان ۲۰ واتی دارد که می‌تواند سری آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ را با نهایت سرعت شارژ کند. ضمن اینکه سرعت انتقال داده در آن نیز ۴۸۰ مگابایت بر ثانیه است.

امکانات کابل شارژ بیسوس مدل Cafule Series

  • نوع USB-C به لایتنینگ
  • طول ۱ متری
  • حداکثر توان ۲۰ واتی
  • سرعت انتقال داده ۴۸۰ مگابایت بر ثانیه‌ای
  • روکش بافته شده کابل
  • سری سوکت آلومینیومی

معرفی بهترین کابل برای شارژ تبلت

تبلت‌ها با توان بیشتری نسبت به اکثر گوشی‌های هوشمند شارژ می‌شوند. بنابراین به آداپتور شارژ و کابل شارژی احتیاج دارند که بتواند از پس این توان برآید.

۱. کابل فست شارژ USB به Micro USB انکر مدل A8132 طول 90 سانتی‌‌متر

راهنمای خرید کابل شارژر موبایل و تبلت – کابل شارژ انکر مدل A8132

اگر از تبلتی استفاده می‌کنید که به پورت شارژ microUSB مجهز است، کابل شارژر ۹۰ سانتیمتری انکر مدل A8132 یکی از بهترین و پرسرعت‌ترین کابل‌های موجود در بازار است. این کابل پس از ۵ هزار بار خم شدن، می‌تواند همچنان فعالیت کند و این باعث شده A8132 به «یکی از محکم‌ترین کابل‌های شارژ microUSB» تبدیل شود.

این کابل ۹۰ سانتی می‌تواند تبلت شما را با جریان ۵ ولت/ ۲.۴ آمپر، به سرعت شارژ کند. علاوه بر این شما می‌توانید با این کابل فست شارژ دیگر دستگاه‌های خود از جمله گوشی، پاور بانک و هر دستگاهی که به پورت microUSB مجهز است را نیز شارژ کنید.

امکانات کابل شارژ انکر مدل A8132

  • نوع USB به microUSB
  • طول ۹۰ سانتی‌متری
  • شارژ با ولتاژ ۵ ولت/ ۲.۴ آمپر
  • استحکام بالا با مقاومت در برابر 5 هزار بار خم شدن

۲. کابل شارژ سریع USB به Type C بیسوس مدل Purple Ring HW

راهنمای خرید کابل شارژر موبایل و تبلت – کابل شارژ بیسوس مدل Purple Ring HW

اگر تبلت شما از پورت تایپ C برای شارژ استفاده می‌کند، باید در انتخاب کابل شارژ مناسب برای آن دقت کنید تا بتوانید از نهایت توان شارژ دستگاه خود بهره‌مند شوید. کمپانی بیسوس یک کابل USB به تایپ C را به نام Purple Ring HW تولید کرده که به روکشی بافته شده با مقاومت بالا در برابر خم شدن و هرگونه آسیب محهز است.

کابل فست شارژ بیسوس مدل Purple Ring HW طول ۱ متری دارد و تبلت شما را با سرعت بالای ۴۰ واتی شارژ می‌کند. این کابل در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود.

امکانات کابل شارژر بیسوس مدل Purple Ring HW

  • نوع USB به USB-C
  • طول ۱ متری
  • توان شارژ ۴۰ واتی
  • روکش مقاوم بافته شده

کدام جنس کابل بیشترین مقاومت را دارد؟

سازندگان کابل‌های شارژ را با متریال‌های مختلفی تولید می‌کنند. سیم شارژ اورجینال گوشی‌ها که توسط سازندگان در داخل جعبه گوشی قرار می‌گیرد، از روکش پلاستیکی استفاده می‌کند. این ضعیف‌ترین جنسی است که امکان آسیب‌پذیری بالایی دارد. برخی از کمپانی‌ها مثل انکر و بیسوس، از متریال پلاستیکی خاصی برای روکش سیم شارژر موبایل استفاده می‌کنند که می‌توانند تحمل بیشتری در مقابل خم شدگی داشته باشند و تا ۲۵ برابر طول عمر آن‌ها در مقایسه با کابل‌های شارژ اورجینال گوشی‌ها بیشتر است.

راهنمای خرید کابل شارژر موبایل و تبلت

اما برخی دیگر از کابل‌ها، از روکش‌های مقاوم‌تر و ضخیم‌تری استفاده می‌کنند که می‌تواند از آن‌ها گزینه‌ای عالی برای استفاده در محیط‌های کارگاهی که امکان کشیدگی کابل روی زمین وجود دارد، ساخته است. مقاوم‌ترین جنس سیم شارژر، جنس کنفی بافته شده به همراه روکش نایلونی دوگانه است که معمولاً انکر در محصولاتش از آن استفاده می‌کند. این بافت باعث افزایش چندین برابری استحکام سیم، کاهش مقاومت آن و در نتیجه شارژ دستگاه شما با بیشترین قدرت ممکن خواهد شد.

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین هدفون‌های زیر یک میلیون (دی 1401)

انواع هدفون و هندزفری همیشه جزو محبوب‌ترین لوازم جانبی بازار بوده‌اند؛ همچنین این‌روزها که...

پویا علیمی time-alt ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

شارژر فندکی چیست و بهترین شارژرهای فندکی بازار کدامند؟

ما این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به تلفن های همراه خود متکی هستیم. بسیاری از ما در سفرهای...

معین کریمی time-alt ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین پاور بانک در رده‌های قیمتی مختلف

اگر به چند سال قبل برگردیم قطعا به خاطر دارید که تلفن‌های همراه تا چند هفته شارژ دهی می‌کردند...

معین کریمی time-alt ۱۷ فروردین ۱۴۰۱

36 مورد از بهترین گوشی های 5G هر برند به ترتیب قیمت

نسل پنجم شبکه (5G)، مبحث داغ این روزهای دنیای تکنولوژی است. فناوری که ظاهراً قرار است...

معین کریمی time-alt ۸ فروردین ۱۴۰۱