بررسی شیائومی می میکس 3

گوشی های سری میکس شیائومی از همان ابتدا با تمرکز ویژه روی طراحی، تولید شده اند و نسخه اول می میکس، به نوعی یکی از اولین گوشی هایی به شمار می آید که به نمایشگری با حاشیه های بسیار کوچک، مجهز شده بود. بعد از آن در نسخه دوم می میکس، شیائومی طراحی محصول را تغییر داد و به نوعی خوش دست تر کرد؛ اما همچنان حاشیه پایینی بزرگ و محل بد قرار گیری دوربین سلفی از مواردی بود که باعث می شد شیائومی می میکس 2 و می میکس 2 اس، آنطور که باید و شاید، طرفدار پیدا نکنند. اکنون در می میکس 3 اما داستان کاملا فرق کرده و شاهد مکانیزم جدیدی هستیم. شرکت های مختلف برای کاهش حاشیه های اطراف نمایشگر روش های گوناگونی مانند استفاده از ناچ، استفاده از لبه های خمیده، استفاده از سوراخ نمایشگر، استفاده از دوربین جهنده و … را امتحان کرده اند، اما شیائومی در گوشی می میکس 3 از طرفند نمایشگر کشویی استفاده کرده است که نه تنها به نوعی نوستالوژی بوده و یاد آور گوشی های قدیمی است، بلکه نمایشگری با حاشیه های بسیار کوچک را در اختیار می گذارد که هیچگونه بریدگی یا سوراخ دوربینی در آن به چشم نمی خورد. در ادامه با بررسی شیائومی می میکس 3 و جعبه گشایی این محصول جذاب، همراه سایمان دیجیتال باشید.

جعبه گشایی از شیائومی می میکس 3

نگاه نزدیک به شیائومی می میکس 3

طراحی

گوشی شیائومی می میکس 3 نه تنها زیباترین گوشی ساخته شده توسط شیائومی به شمار می آید، بلکه دارای یکی از بهترین طراحی ها در بین گوشی های سال 2018 است. این گوشی همانند چیزی که در آنر مجیک 2 دیده ایم، از 2 قسمت اصلی تشکیل شده است؛ اولین قسمت نمایشگر می باشد که از مکانیزم کشویی استفاده می کند و با کشیدن آن به سمت پایین، دوربین سلفی دوگانه در دسترس قرار خواهد گرفت. دومین قسمت اما پنل پشتی است که به لطف استفاده از سرامیک و آلومینیوم در ساختارش، جلوه بسیار جذاب و زیبایی دارد.

پنل پشتی سرامیکی در رنگ مشکی جلوه ای کاملا براق و آینه ای دارد که به شدت جاذب لکه اثر انگشت می باشد. در کمال تعجب و برخلاف چیزی که در می 8 پرو دیده بودیم، شیائومی از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده نکرده و آن را در قسمت میانی پنل پشتی قرار داده است عملکرد فوق العاده سریع و دقیق دارد. گذشته از این موارد، پنل سرامیکی امکان استفاده از شارژ بی سیم را به می میکس 3 افزوده است و شیائومی در اقدامی قابل ستایش، شارژر بی سیم 10 واتی و آداپتور سریع 18 واتی را در داخل جعبه محصول قرار داده است.

می میکس 3

زمانی که بدانید می میکس 3 از نمایشگر بزرگ 6.39 اینچی استفاده می کند، احتمالا انتظار ابعاد بزرگی از بدنه را خواهید داشت؛ اما استفاده از نمایشگری با حاشیه های واقعا باریک و مکانیزم کشویی در کنار گوشه های گرد و لبه های خمیده پنل پشتی باعث شده است که می میکس 3 دستگاه خوش دستی به شمار بیاید. با این حال، هرچند استفاده از سرامک مقاومت بیشتر در برابر خط و خش را در اختیار می گذارد و حس و حال مرغوب تری را منتقل می کند، اما وزن دستگاه را هم افزایش می دهد که باعث می شود می میکس 3 با وزن 218 گرمی، یکی از سنگین ترین پرچمداران سال 2018 به شمار آید.

پرچمدار شیائومی در زمینه ضخامت هم عملکرد مناسبی نداشته و ضخامت بدنه آن به 8.5 میلی متر می رسد؛ بنابراین باید در نظر داشته باشید که هنگام استفاده از کاور و حتی ضد خش، ضخامت و وزن گوشی به بیشتر از این ها نیز خواهد رسید. در کنار این موضوع، در نظر داشته باشید که با وجود ضخامت 8.5 میلی متری، شیائومی جک هدفون را از این گوشی حذف کرده است؛ اما خوشبختانه کابل تبدیل USB Type-C به جک هدفون در داخل جعبه قرار دارد که تا حدود جلوی هزینه های اضافی را خواهد گرفت.

می میکس 3

حالت کشویی نمایشگر در هنگام استفاده حس رضایت بخشی را منتقل می کند و شیائومی در طراحی این مکانیزم از دو آهنربای قدرتمند نئودیومی استفاده کرده است که شاید در ابتدا با توجه به لغزنده بودن بدنه، پایین کشیدن نمایشگر را کمی دشوار سازد، اما با گذشت زمان به آن عادت خواهید کرد و استفاده از آن، واقعا لذت بخش خواهد بود. آهنربای نئودیومی از قوی ترین آهن رباهای دائمی می باشد و به گفته شیائومی این مکانیزم از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است که حتی بعد از 300 هزار بار استفاده شدن، کیفیتی مشابه با روز اول را در اختیار قرار خواهد داد.

قربانی دیگری که مکانیزم کشویی داشته است، عدم دستیابی به استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار می باشد می میکس 3 را در دسته سایر پرچمداران ارزان قیمت همچون وان پلاس 6T (بررسی) قرار داده و در مجموع این موضوع برای پرچمداری در این رنج قیمت، ایراد بزرگی به شمار نمی آید.

محل قرار گیری اجزای مختلف در این گوشی، مشابه سایر محصولات شیائومی بوده و کلید پاور و تنظیم حجم صدا در سمت راست دستگاه قرار گرفته اند. در لبه سمت چپ اما یک کلید جدید به نام AI Buttun به چشم می خورد که به طور پیش فرض مسئول راه اندازی دستیار صوتی گوگل (در نسخه رام جهانی) بوده و می توان وظایف مختلفی را به دلخواه برای آن در نظر گرفت. درگاه سیمکارت هم روی لبه سمت چپ دستگاه قرار داده شده و سایر اجزا مانند اسپیکر، میکروفون و درگاه USB Type-C در سمت پایین حضور دارند.

نمایشگر و اسپیکر

همانطور که گفتیم، شیائومی با تولید گوشی می میکس جزو اولین شرکت هایی بود که به دنبال ساخت گوشی هوشمند با نمایشگر کم حاشیه رفت و اکنون در گوشی می میکس 3 شاهد استفاده از نمایشگری با حاشیه های بسیار ناچیز در سه سمت و حاشیه پایینی نسبتا کوچک در نسبت تصویر کشیده 19:5:9 هستیم که حدود 93.4 مساحت قسمت جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است.

نمایشگر بدون حاشیه، بدون بریدگی و بدون سوراخ می میکس 3 تجربه ای خاص و لذت بخش از تماشای هر گونه محتوا از جمله گیم، فیلم، وب و … را در اختیار می گذارد و با توجه به استفاده از پنل سوپر آمولد ساخت سامسونگ، می توانیم انتظار بالایی از کیفیت آن داشته باشیم. جایگزینی نمایشگر آمولد با پنل LCD، نه تنها کنتراست بهتر و رنگ های غنی تر را در اختیار می گذارد، بلکه به دلیل مصرف پایین و خاموش بودن پیکسل ها در هنگام نمایش رنگ مشکی، شیائومی ویژگی ambient display را نیز به این محصول افزوده است که مشابه ویژگی Always on گوشی های سامسونگ بوده و اطلاعاتی چون تاریخ، زمان و نوتیفیکیشن ها را به نمایش می گذارد.

می میکس 3

پنل اولد بکار رفته در mi MIX 3 از وضوح تصویر 1080P استفاده می کند که با توجه به اندازه 6.39 اینچی، تراکم پیکسلی 403 ppi را در اختیار می گذارد. این رقم هرچند قابل مقایسه با پرچمداران گران قیمت بازار نمی باشد، اما وضوح بسیار خوبی را در اختیار می گذارد که برای تماشای انواع محتوا همچون متن ها، بازی ها، ویدئو ها و … مناسب است. علاوه بر این، نمایشگر می میکس 3 در حالت دستی حداکثر روشنایی 430 نیت را در اختیار می گذارد که در حالت خودکار تا 600 نیت افزایش پیدا می کند و برای استفاده در فضاهای باز، بسیار مناسب است. حداقل نور نمایشگر هم به حدود 2 نیت می رسد، که در کنار ویژگی Reading mode استفاده آسان در محیط های تاریک را به همراه خواهد داشت.

می میکس 3

همانطور که گفتیم روی لبه پایینی می میکس 3 اسپیکر تک کاناله قرار گرفته است و این یکی از مواردی است که پرچمداران ارزان قیمت نمی توانند در آن با پرچمدار های اصلی رقابت کنند. صدای خروجی از اسپیکر می میکس 3 دارای حجم و کیفیت بالایی است که در حداکثر ظرفیت خروجی خود نیز کیفیتش را حفظ می کند؛ با این حال جای خالی افکت استریو به شدت حس می شود و عمق بیس آن را نمی توان به خوبی پرچمدارانی چون گلکسی نوت 9 (بررسی) و آیفون 10 اس دانست.

می میکس 3

دوربین

شیائومی می میکس 3 جزو معدود گوشی های بازار محسوب می شود که از دوربین دوگانه در دو قسمت پشتی و سلفی استفاده می کند. دوربین دوگانه پشتی این گوشی، ساختاری مشابه با چیزی که می 8 (بررسی) دیده بودیم دارد و دوربین اصلی آن از سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX363 با پیکسل های بزرگ 1.4 میکرونی استفاده می کند. این دوربین برای فوکوس خودکار از تکنولوژی Dual-Pixel بهره می برد و به لرزشگیر 4 محوره نیز مجهز شده است. این در حالی است که دوربین دوم که به لنز تله فوتو برای زوم 2 برابر مجهز شده، از سنسور 12 مگاپیکسلی S5K3M3+ ساخت سامسونگ استفاده می کند که دارای پیکسل هایی با اندازه کوچکتر 1 میکرونی است.

ویژگی جدیدی که شیائومی در گوشی می میکس 3 به قسمت دوربین افزوده است، night mode می باشد که با گرفتن 8 عکس در نوردهی های مختلف و ترکیب آن ها با یکدیگر، تصاویر روشن تری را در محیط های کم نور در اختیار می گذارد. سایر حالت های دوربین مانند اسلوموشن، پرتره و … نیز همانند حالت شب روی نواری در بالای دکمه شاتر چیده شده اند که با سوایپ کردن می توان بین آن ها جا به جا شد. در قسمت بالای رابط کاربری دوربین هم می توان مواردی چون HDR ، هوش مصنوعی، افکت ها و … را مشاهده کرد.

می میکس 3

حالت دستی دوربین هم امکانات مناسبی از جمله کنترل نور سفید یا دمای رنگ ها، سرعت شاتر، میزان ایزو و … را در اختیار می گذارد و در زمینه فیلم برداری هم باید گفت که می میکس 3 قادر به فیلمبرداری 4K با 60 فریم در ثانیه و همچنین فیلم برداری صحنه آهسته با 960 فریم در ثانیه می باشد که از این منظر قابلیت رقابت با سایر پرچمداران مطرح را دارد.

همانطور که گفتیم در قسمت جلویی این گوشی هم از دوربین دوگانه استفاده شده است که متشکل از دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی و دوربین دوم 2 مگاپیکسلی است که صرفا برای سنجش عمق کاربرد خواهد داشت. دوربین اصلی در این قسمت، از لنزی با گشودگی دهانه دیافراگم f/2.2 بهره می برد و فاقد فوکوس خودکار می باشد. خوشبختانه شیائومی از قسمت کشویی نهایت استفاده را کرده و فلاش LED جداگانه ای برای دوربین سلفی در نظر گرفته است که برای عکاسی در محیط های کم نور، بسیار کاربردی خواهد بود.

می میکس 3

در محیط هایی با نور کافی، دوربین می میکس 3 تصاویری با جزئیات بالا به ثبت می رساند که البته میزان نویز آن ها را نمی توان عالی دانست. هنگام خاموش بودن ویژگی هوش مصنوعی، این تصاویر دارای رنگ های طبیعی هستند و به لطف ویژگی HDR خودکار نیز داینامیک رنج تصاویر در سطح بسیار خوبی قرار می گیرد.

ویژگی هوش مصنوعی اما مشابه چیزی که در گوشی های هواوی دیده ایم و البته با شدت کمتر، اقدام به اشباع کردن رنگ ها و افزایش کنتراست می کند و این افزایش کنتراست در برخی موارد می تواند باعث از دست رفتن جزئیات در قسمت های تیره شود. بنابراین اگر جزو افرادی هستید که به عکاسی اهمیت زیادی می دهید، برای دریافت نتیجه بهتر توصیه می شود که هوش مصنوعی را در حالت غیر فعال قرار دهید و بعدا به ویرایش آن ها بپردازید؛ با این حال اگر بیشتر تصاویری که ثبت می کنید، برای استفاده در شبکه های اجتماعی کاربرد دارند، احتمالا ویژگی هوش مصنوعی برای شما مفید واقع شود.

دوربین دوم هم که از لنز تله استفاده می کند، در محیط های روشن تصاویری با جزئیات بالا به ثبت می رساند. البته هنگام استفاده از این دوربین، باید لرزش دست را به حداقل برسانید، چرا که این دوربین فاقد لرزشگیر اوپتیکال است و ثابت نگه داشتن دستگاه در ثبت نتایج بهتر، موثر خواهد بود. در زمینه شارپنس و دقت رنگ ها نیز عملکرد این دوربین مشابه دوربین اصلی بوده و داینامیک رنج آن در سطح گسترده ای قرار می گیرد.

درمورد تصاویر ثبت شده در محیط های کم نور با دوربین می میکس 3 هم باید گفت که این تصاویر دارای جزئیات مناسب و رنگ های خوبی هستند که البته میزان نویز آن ها به خوبی کنترل نمی شود. در هنگام روشن بودن هوش مصنوعی، دوربین در حالت عکاسی شب قرار می گیرد که البته متفاوت از حالت شب پیشرفته ای است که به صورت جداگانه در رابط کاربری دوربین به چشم می خورد و هوش مصنوعی در هنگام عکاسی در محیط های کم نور، تنها اقدام به اشباع کردن رنگ ها می کند.

می میکس 3

دوربین دوم تله فوتو نیز مشابه سایر گوشی ها به دلیل داشتن سنسوری با پیکسل های کوچکتر و نداشتن لرزشگیر اوپتیکال، در مواقع عکاسی در محیط های کم نور تصاویری با جزئیات به مراتب کمتر و نویز بیشتر از دوربین اصلی به ثبت می رساند.

اما برسیم به حالت شب پیشرفته که شیائومی برای اولین بار در می میکس 3 از آن استفاده کرده و پیش از این اولین نمونه آن را در گوشی پی 20 پرو هواوی دیده بودیم. شیائومی در حالت شب اختصاصی خود، زمان پردازش تصویر را کاهش داده و می توان گفت که سرعت ثبت عکس با گوشی شیائومی در حالت شب، حدود 2 برابر گوشی های هوآوی می باشد. این مورد به خودی خود پیشرفت خوبی به شمار می آید که نیاز به ثابت نگه داشتن گوشی در مدت زمان طولانی را تا حدودی برطرف می کند.

حالت عکاسی در شب شیائومی تصاویری به مراتب روشن تر، با داینامیک رنج وسیع تر و جزئیات بیشتر به ثبت می رساند که البته همچنان میزان نویز آن ها را نمی توان عالی دانست؛ با این حال استفاده از این حالت برای عکاسی در محیط های کم نور، بسیار مفید خواهد بود و جالب تر این که night mode کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین تله فوتو را نیز بهبود می بخشد.

دوربین سلفی می میکس 3 اما در مقایسه با نسل های قبلی می میکس پیشرفت و بهبود زیادی داشته و سنسور 24 مگاپیکسلی تصاویری با جزئیات و رنگ های خوب به ثبت می رساند که به لطف استفاده از HDR خودکار داینامیک رنج آن ها نیز در سطح قابل قبولی قرار می گیرد. نا گفته نماند که می میکس 3 در زمینه ثبت تصویر پرتره با هر دو دوربین، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد و تشخیص سوژه از پس زمینه در بیشتر مواقع با دقت بالایی انجام می گیرد.

سخت افزار و عملکرد

mi MIX 3 همانند بیشتر پرچمداران سال 2018، از تراشه اسنپدراگون 845 استفاده می کند که در حال حاضر یکی از قدرتمند ترین ها به شمار می آید. این گوشی در دو نسخه با حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار شده و در سه نسخه با حافظه رم های 6، 8 و 10 گیگاباتی موجود خواهد بود.

می میکس 3

پیش از این به معرفی مفصل این تراشه پرداخته ایم و عملکرد آن در بین پرچمداران 2018، کاملا ثابت شده است؛ بنابراین مطابق انتظار، می میکس 3 اسمارتفون سریعی می باشد که وظایف مختلف از جمله وبگردی، ویرایش فیلم و عکس، استفاده از شبکه های اجتماعی و … را به نحو احسن انجام می دهد و پردازنده گرافیکی Adreno 630 نیز همچنان یکی از بهترین های بازار به شمار می آید که توانایی بالایی در اجرای بازی های مختلف به می میکس 3 بخشیده است. گفتنی است که رابط کاربری شیائومی یعنی MIUI نیز بهینه سازی های خوبی به خود دیده و لگ و تاخیر خاصی در هنگام استفاده از گوشی به چشم نمی خورد و در هنگام اجرای بازی هایی با گرافیک بالا و یا انجام پردازش های سنگین نیز دمای می میکس 3 به خوبی کنترل می شود.

نرم افزار

می میکس 3 از آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 9 پای استفاده می کند که آخرین نسخه رابط کاربری شیائومی (MIUI 10) روی آن نصب شده است. نسخه جدید رابط کاربری شیائومی از نظر طراحی، تغییرات خوبی به خو دیده و از آیکون هایی با طراحی ساده استفاده می کند و در مجموع می توان گفت که استفاده از آن، آسان می باشد.

به طور پیش فرض، کلید های ناوبری اندروید در قسمت پایین قرار داده شده است؛ با این وجود در MIUI 10 می توان از ژست های حرکتی نیز استفاده کرد که به جرأت یکی از بهترین عمکلرد ها در بین گوشی های اندرویدی را در اختیار می گذارد. این ژست های حرکتی تقریبا مشابه با چیزی است که پیش از این در آیفون 10 دیده بودیم و با کشیدن انگشت از قسمت پایین؛ صفحه اصلی، با کشیدن و نگه داشتن انگشت؛ اپلیکیشن های در حال اجرا و با کشیدن انشگت از طرفین، عمل بازگشت انجام خواهد شد.

می میکس 3

منوی اپلیکیشن های در حال اجرا در نسخه جدید رابط کاربری شیائومی، به صورت هوشمندانه ای طراحی شده است. این منو از دو ستون استفاده می کند و در آنِ واحد می تواند 4 مورد از اپلیکیشن های پس زمینه را به نمایش بگذارد که از این منظر یک سر و گردن بهتر از سایر گوشی های اندرویدی می باشد.

رابط کاربری MIUI دارای برخی ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز می باشد که آن را از سایر رابط های کاربری، مجزا می کند؛ به عنوان مثال در این رابط کاربری می توان بدون نیاز به اپلیکیشن شخص ثالث اقدام به ظبط مکالمه ها کرد و یا دو پروفایل کاملا جداگانه مانند پروفایل کاری و پروفایل بازی برای آن در نظر گرفت.

گفتنی است که شیائومی یک بخش جداگانه برای اسلایدر در قسمت تنظیمات در نظر گرفته است که به وسیله آن می توان عملکرد قسمت کشویی را به دلخواه تنظیم کرد. به صورت پیش فرض با باز کردن قسمت کشویی، دوربین سلفی در اختیار فرار می گیرد؛ با این حال گزینه های دیگری مانند میانبرها و یا اجرای اپلیکیشن های دلخواه را نیز می توان برای آن در نظر گرفت.

باتری

شیائومی می میکس 3 از باتری 3200 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که شاید در نگاه اول با توجه به نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی، رقم چشمگیری نباشد، اما این باتری از شارژدهی مناسبی برخوردار است و حتی شاید عملکردی بهتر از نسل قبلی را در اختیار می گذارد. این گوشی در تست پخش مداوم ویدئو حدود 13 ساعت دوام می آورد که نشان از شارژدهی خوب آن بوده و می توان گفت که در استفاده نیمه سنگین می توان تا یک روز روی آن حساب باز کرد.

می میکس 3

این گوشی از شارژ سریع نسخه 3.0 و 4.0 پلاس پشتیبانی می کند و با آداپتور 18 واتی داخل جعبه آن می توان در 30 دقیقه حدود 50 درصد باتری را شارژ کرد. علاوه بر این، می میکس 3 از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند و شیائومی در اقدامی تحسین برانگیز، شارژر بیسم 10 واتی با کیفیت بسیار خوب را در داخل جعبه قرار داده است که در مدت 30 دقیقه قادر است تا 30 درصد باتری گوشی را شارژ نماید.

نقاط قوت

  • طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا
  • مکانیزم جالب کشویی
  • عملکرد سریع
  • نمایشگر بسیار خوب آمولد
  • عملکرد بسیار خوب در زمینه دوربین
  • شارژدهی مناسب باتری
  • شارژر بی سیم در داخل جعبه

نقاط ضعف

  • وزن بالا
  • ضخامت بدنه
  • بدنه لغزنده
  • نبود لرزشگیر دیجیتالی برای فیلمبرداری 4K
  • نبود اسپیکر دوگانه
  • فقدان استاندارد لازم برای مقاومد در برابر نفوذ آب و گرد و غبار

نظر شما در مورد گوشی شیائومی می میکس 3 چیست؟

یک دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا بررسی گالاکسی ام 20 قرار بدین

مطالب بیشتر

نقد و بررسی ویدیویی مچ بند سلامتی شیائومی Smart Band 7

 سری می‌بند به دلیل ارائه امکانات بی‌شمار در کنار قیمتی مناسب طرفداران بسیاری در سراسر جهان و...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱

جعبه گشایی و نقد و بررسی ویدیویی گوشی P50 Pro / پرچمدار فضایی هواوی

سری P هواوی محبوب‌ترین گوشی های این برند شناخته می‌شوند که در این ویدئو آخرین و بهترین مدل آن...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ تیر ۱۴۰۱

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی A33 / یک میان‌رده خوب برای چند سال استفاده

امسال هم مثل سالیان اخیر، گوشی‌های سری A سامسونگ بروز شدند و نسل جدید آن‌ها نیز مدتی است که...

معین کریمی time-alt ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی گلکسی A23 سامسونگ به همراه ویدیو

سامسونگ با هر بودجه‌ای که داشته باشید برای شما یک مدل گوشی دارد. اگر در هزینه کردن مشکلی...

معین کریمی time-alt ۹ خرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی ویدیویی نوکیا G21 / چشیدن طعم اندروید خام با یک گوشی ارزان قیمت

نوکیا که با ظهور گوشی‌های هوشمند مدت‌ها از بازار موبایل فاصله گرفته بود، حالا چند سالی است که...

معین کریمی time-alt ۲ خرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی گلکسی A13 سامسونگ / یک محصول اقتصادی همه‌کاره

گلکسی ‌A13 یکی از جدیدترین گوشی‌های رده ابتدایی و ارزان قیمت سری A سامسونگ است. البته این گوشی...

معین کریمی time-alt ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

نقد و بررسی ردمی نوت ۱۱ پرو 5G به همراه ویدیو؛ فرمانروای جدید گوشی‌های میان‌رده

شیائومی مدت‌هاست ثابت کرده که یکی از برترین تولیدکنندگان گوشی‌های مقرون به صرفه است و امکانات...

معین کریمی time-alt ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

نقد و بررسی همه‌جانبه گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ به همراه ویدیو

گوشی اس ۲۲ اولترا، یک پرچمدار اندرویدی بزرگ، قدرتمند و تأثیرگذار است که از یک قلم هوشمند...

معین کریمی time-alt ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

نقد و بررسی جامع گلکسی A53 5G سامسونگ

گلکسی A53 یکی از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده خانواده A سامسونگ است که با یک نمایشگر بزرگ، باتری...

معین کریمی time-alt ۲۲ فروردین ۱۴۰۱