لوازم خانگی هوشمند

گام‌های اولیه برای هوشمند کردن خانه خود را بردارید!

تکنولوژی و پیشرفت همه جانبه‌ی آن همه چیز را به سمت هوشمندتر شدن می‌برد، خانه که پناه‌گاه امن همه‌ی ماست هم قطعا از این قاعده مستثنی نیست و در مسیر هوشمند شدن گام برمی‌دارد. به کمک لوازم خانگی هوشمندی که در ادامه این مطلب آن‌ها را معرفی می‌کنیم می‌توانید گام‌های ابتدایی به سمت هوشمند کردن خانه را بردارید.

این محصولات از این منظر پرکاربردتر شده‌اند که قبل از همه گیری بیماری کرونا افراد صبح از خانه خارج می‌شدند و عصر یا شب به خانه برمی‌گشتند، اما حالا دسته‌ی زیادی از مشاغل به صورت دورکار انجام می‌شود و افراد مدت زمان زیادی را (اگر نگوییم تمام روز) در خانه سپری می‌کنند و بودن این لوازم خانگی هوشمند می‌تواند آسایش را مهمان خانه‌هایمان کند.

پیش از پرداختن به ادامه مطلب پیشنهاد می‌کنیم حتما مطلب راهنمای راه اندازی خانه هوشمند را مطالعه کنید تا از موارد اولیه‌ی دستیابی به خانه‌ای هوشمند آگاه شوید.

تنظیم نور هوشمند

لامپ‌های هوشمند مدت زمان زیادی است که در بازار وجود دارند و به کمک آن‌ها می‌توان از راه دور و با گوشی هوشمند میزان نور خانه را تنظیم، روشن و یا خاموش کرد. این لامپ هوشمند از شیائومی به شما اجازه می‌دهد که با نرم افزار Mi Home رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید و یا این لامپ را به روی حالت تغییر دائمی تنظیم کنید.

این لامپ هوشمند همچنین به شما این امکان را می‌دهد که میزان سردی و گرمی نور ساطع شده را تنظیم کنید که این موضوع تأثیر شایانی به روی حالت روحی شما می‌گذارد و به عنوان مثال، قبل از خواب بهتر است که نور آن را به سمت گرمی تنظیم کنید تا ذهن شما آمادگی لازم برای خواب را پیدا کند. این محصول هم‌چنین می‌تواند به سنسورهای در و پنجره شیائومی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم متصل شود و هماهنگی جذابی را پدید بیاورد.

لامپ هوشمند شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند
لامپ هوشمند شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند

ناگفته نماند که این لامپ هوشمند از دستیار صوتی گوگل و الکسا پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد که تنها با گفتن جمله‌ای ساده لامپ را خاموش، روشن کنید و یا رنگ و میزان سردی و گرمی نور را تعیین کنید.

دسته‌ای دیگر از این محصولات وجود دارد که به سنسور تشخیص حرکت مجهز شده است و به لطف آن، می‌تواند حرکات حتی در تاریکی مطلق را تشخیص دهد و اقدام به روشن کردن لامپ کند. این نوع لامپ هوشمند می‌تواند کاربرد بسیار زیادی به خصوص در مکان‌های پر رفت و آمد خانه مانند راهروها داشته باشد. در ادامه لینک خرید دو مدل از آن‌ها را برای شما قرار می‌دهیم که بنا به نوع استفاده خود می‌توانید بین آن‌ها یکی را گزینش کنید.

لامپ هوشمند شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند
لامپ هوشمند شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند

اسپیکر هوشمند

اسپیکرهای هوشمند زیادی در حال حاضر در بازار وجود دارد که همگی آن‌ها از جمله هوم پاد مینی اپل از قیمت بالایی برخوردار هستند، اما اسپیکر هوشمند شرکت شیائومی آمده تا امکانات بسیار خوبی را درکنار قیمت رقابتی ارائه دهد، دقیقا مانند گوشی‌های هوشمندِ این برند چینی که ارزش خرید بالایی دارند.

اما حالا تفاوت اسپیکر هوشمند با اسپیکر عادی چیست و چرا باید شما این محصول را به جای یک اسپیکر معمول خریداری کنید؟ به بیان ساده اسپیکر هوشمند به غیر از پخش انواع محتوای صوتی مانند اسپیکرهای معمول، می‌تواند به شما کمک کند تا دیگر اجزای هوشمند خانه مانند لامپ‌ها و … را کنترل کنید و گذشته از این به راحتی آلارم تنظیم کنید و یا حتی از این اسپیکرها بخواهید تا آهنگ مورد نظر شما را پخش کند.

اسپیکر هوشمند شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند
اسپیکر هوشمند شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند

این اسپیکر هوشمند شیائومی از پوشش مشبک فلزی در دو رنگ مشکی و سفید ساخته شده و برای اتصال پایدار به بلوتوث نسخه 4.2 و وای فای مجهز شده است. خوشبختانه این اسپیکر از کروم کست هم پشتیبانی می‌کند و این یعنی به راحتی می‌توان از آن درخواست کرد تا فیلم مورد نظر شما را به روی تلویزیون هوشمندتان پخش کند.

از طرف دیگر پشتیبانی از میکروفون‌های دوگانه باعث شده تا فرمان‌های صوتی شما به خوبی به دستیار صوتی گوگل منتقل شود تا این دستیار هوشمند بتواند به انجام آن‌ها اقدام کند. اما در نهایت کیفیت صدای این اسپیکر چگونه است؟ این اسپیکر با داشتن درایور 63.5 می‌‌تواند صدایی 12 وات تولید کند که از حجم و کیفیت رضایت بخش و مناسبی برخوردار است. در نظر داشته باشید که برای داشتن صدای استریو باید دو عدد از این اسپیکر خریداری کنید تا در کنار هم بتوانند صدایی استریو با حجم و کیفیت بالا تولید کنند.

اسپیکر هوشمند شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند
اسپیکر هوشمند شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند

شما می‌توانید معرفی اسپیکر شیائومی می اسمارت را در وبلاگ مطالعه کنید. در نهایت شایان ذکر است که این اسپیکر از حلقه‌ای نورانی با پشتیبانی از 16 میلیون رنگ بهره می‌برد که می‌تواند به تناسب موزیک، رنگ را تغییر دهد تا فضای دل‌پذیر و جذابی به وجود بیاید.

جاروبرقی هوشمند

حرف از هوشمند کردن خانه باشد و سخن از جاروبرقی‌های هوشمند به میان نیاید؟ محصولات بسیار جذابی که می‌توانند به صورت پیشرفته خانه رو تمیز کنند، حتی زمانی که شما در خانه نیستید، تا هر روز هنگام ورود به خانه با محیطی تمیز و بدون کثیفی مواجه شوید. اما واقعا جاروبرقی‌های رباتیک چه فرقی با جاروبرقی‌های معمولی دارند؟

این محصولات در مدل‌های مختلف موجود هستند که در مطلب بسیار جامعی در وبلاگ به آن‌ها پرداخته شده و مطالعه‌ی آن حتما پیشنهاد می‌شود. در زیر اما لینک خرید مدلی قرار داده شده که توانایی بسیار بالایی در تمیزکردن دارد و گذشته آن رسما شما را وارد دنیای هوشمند می‌کند.

جاروبرقی هوشمند شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند
جاروبرقی هوشمند شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند

این ربات با دارا بودن 12 سنسور مختلف به خوبی محیط خانه را اسکن کرده و از کناره‌ها شروع به جمع کردن زباله‌ها می‌کند و با قدرت مکش بالایی که دارد اجازه نمی‌دهد تا زباله‌های کوچک جا بمانند. این سنسورها همچنین باعث می‌شوند تا ربات به وسایل خانه برخورد نکند و همچنین ابعاد کوچک آن باعث می‌شود تا امکان رفتن و جارو کردن زیر مبل و میز و … را هم داشته باشد.

این جاروبرقی هوشمند با توجه به درجه مکشی که از آن استفاده می‌کنید می‌تواند بین 1 تا 2 ساعت شارژدهی کند و به هنگام تمام شدن شارژ هم به صورت خودکار به داک شارژ برگردد. این ربات هم امکان طی کشیدن و هم امکان جارو زدن را دارد که شما می‌توانید به صورت جداگانه یا همزمان از این قابلیت‌ها بهره ببرید.

جاروبرقی هوشمند شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند
جاروبرقی هوشمند شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند

با متصل کردن این برنامه به اپلیکیشن Mi Home می‌توانید از تعداد زیادی قابلیت استفاده کنید، مثلا قدرت مکش را تنظیم کنید یا به ربات بگویید که هر روز در زمان مقرر شده خانه را جارو بزند و یا حتی برای آن مشخص کنید که اجازه‌ی ورود به اتاقی به خصوص را ندارد. شما در این برنامه حتی از راه دور می‌توانید ربات خود که در خانه هست را کنترل کنید و حتی مشاهده کنید که چه قسمت‌هایی از خانه جارو شده و چه قسمت‌هایی هنوز جارو نشده است.

تصفیه کننده هوای هوشمند

بدون غذا حدود 21 روز زنده می‌مانیم، بدون آب حدود 3 روز و اما بدون هوا و اکسیژن؟ تنها حدود 3 دقیقه! پس کاملا بدیهی است که هوایی که تنفس می‌کنیم تا چه حد می‌تواند در سلامت ما تأثیرگذار باشد. تصفیه کننده هوا هم دقیقا با همین هدف ساخته شده تا هوایی سالم و مناسب را برای شش‌های شما تولید کند تا حس بهتری در طول روز داشته باشید و کمتر به مشکلات تنفسی دچار شوید.

تصفیه کننده هوشمند هوا شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند
تصفیه کننده هوشمند هوا شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند

این تصفیه کننده هوشمند که به بررسی کامل آن پرداخته‌ایم با ساختار سه لایه‌ای که دارد می‌تواند تا 99.97 درصد از ورود هوای آلوده را به هوای پاک تبدیل کند. این محصول را می‌توان به حالت خودکار، خواب، تنظیمات دستی کم، متوسط و زیاد و حالت مورد‌ علاقه، قرار داد تا بر اساس آن به تصفیه کردن هوای خانه اقدام کند.

تصفیه کننده هوشمند هوا شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند
تصفیه کننده هوشمند هوا شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند

نمایشگر کوچک قرار گرفته در جلوی این دستگاه اطلاعات کلیدی از جمله میزان آلودگی هوا، دمای محیط، اتصال به وای فای، رطوبت و … را به نمایش می‌گذارد و برای داشتن کنترل کامل به روی این محصول باید از برنامه Mi Home شرکت شیائومی استفاده کنید. این برنامه قابلیت‌های جذابی را در اختیار قرار داده و به عنوان مثال به شما امکان می‌دهد تا زمانی که خارج از خانه هستید از وضعیت هوای خانه مطلع شوید و یا این که حالت تصفیه هوای این دستگاه را تغییر دهید.

برای اطلاع بیشتر از جزئیات این تصفیه هوای هوشمند لینک قرار داده شده در بالا را مطالعه کنید.

زنگ در هوشمند

وقتی از هوشمند کردن خانه صحبت می‌کنیم منظورمان تنها وسایل بزرگ و گران قیمت نیست، بلکه کوچک‌ترین وسایل مانند زنگ در و حتی سطل زباله را هم که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم شامل می‌شود. این محصول از زنجیره زیست محیطی شیائومی است و این یعنی به روی آن نامی از این شرکت چینی وجود ندارد، بلکه این محصول تحت نظارت این سازنده و همچنین کنترل کیفیت آن ساخته شده است.

زنگ در شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند
زنگ در شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند

زنگ در هوشمند شیائومی دو قطعه جداگانه را شامل می‌شود که یکی کنار در نصب شده و دیگری که اسپیکر است داخل خانه قرار می‌گیرد. برای این محصول قابلیت‌هایی نظیر دید در شب، فیلم‌برداری، دزدگیر و تغییر صدا در نظر گرفته شده که ارزش خرید آن را افزایش می‌دهد. خود زنگ را باید با استفاده از چسب بسیار محکم پشت آن به کنار درب ورودی بچسبانید و اسپیکر را هم در خانه در محل دلخواه قرار دهید.

زنگ در شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند
زنگ در شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند

این زنگ در هوشمند به برنامه Mi Home متصل می‌شود و از طریق آن می‌توانید به تنظیمات بیشماری از جمله کم و زیاد کردن صدای زنگ، تغییر صدای زنگ، تغییر حساسیت تشخیص حرکت، صحبت کردن با افراد، دریافت نوتیفیکیشن هنگام تشخیص حرکت، روشن و یا خاموش کردن قابلیت تشخیص چهره و … دسترسی پیدا کنید.

در نظر داشته باشید که کیفیت فیلم‌های ضبط شده توسط این دوربین 720p می‌باشد و دوربین این محصول به صورت خودکار زمانی که تاریکی را تشخیص بدهد به حالت دید در شب تغییر فاز می‌دهد.

فلاسک و کتری هوشمند

کتری و فلاسک هوشمند دیگر وسایل به ظاهر کوچکی هستند که هوشمند بودن آن‌ها می‌تواند به کمکتان بیاید و نوشیدن چای یا قهوه در خانه یا بیرون را برای شما لذت‌ بخش‌تر کند. این فلاسک با داشتن نمایشگر دمای مایع را به نمایش می‌گذارد و همچنین به کمک فیلتر داخلی آن می‌توان قهوه را درمدت زمان کمی آماده کرد. این محصول همچنین از استیل ضد زنگ و مقاوم 304 استفاده می‌کند که باعث می‌شود تا مقاومت خوبی نسبت به ضربه و زنگ زدن داشته باشد.

فلاسک هوشمند در مطلب لوازم خانگی هوشمند
فلاسک هوشمند در مطلب لوازم خانگی هوشمند

کتری برقی هوشمند شیائومی نیز از پلاستیک فشرده ساخته شده (جنس درونی آن استیل 304 می‌باشد) و می‌تواند در مدت زمان تنها 4 الی 5 دقیقه مخزن 1.5 لیتری را به جوش بیاورد که به شما کمک می‌کند تا در مدت زمان بسیار کمتری چایی یا هر نوشیدنی دیگری که نیاز به آب جوش دارد را تهیه کنید. این کتری به نمایشگر مجهز شده که در آن دما و دو نوع حالت جوش و گرم نگه داشتن به نمایش گذاشته می‌شود. این کتری هوشمند امکان متصل شدن به برنامه Mi Home را نیز داراست.

کتری هوشمند شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند
کتری هوشمند شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند

سطل زباله هوشمند

در دوره‌ای هستیم که همگی کم و بیش درگیر بیماری به نام کرونا شده‌ایم و این بیماری مستقیما شیوه‌ی زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده و حالا آموخته‌ایم که بیش از پیش به پاکیزگی اهمیت بدهیم. این سطل زباله هوشمند نیز با همین هدف تولید شده و به شما کمک می‌کند که بدون دست زدن به آن و تنها با نزدیک کردن دست خود به درب سطل آن را باز کنید و سپس به صورت خودکار بسته می‌شود.

سطل زباله هوشمند شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند
سطل زباله هوشمند شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند

زمانی که دست خود را به 25 سانتی متری این سطل زباله نزدیک کنید، درب آن به صورت خودکار باز می‌شود که به کمک دکمه‌ی لمسی این محصول می‌توانید این فاصله را بین 8 تا 32 سانتی متر به انتخاب خود تنظیم کنید. این دکمه لمسی همچنین می‌تواند درب سطل را به صورت دستی باز و بسته کند. زاویه باز شدن درب حدود 90 درجه می‌باشد و به مدت پیش فرض 5 ثانیه باز می‌ماند که به گفته‌ی سازنده اگر روزی حدود 20 بار درب را باز کنید، دو باتری قلمی AA برای تأمین انرژی 5 ماه آن کافی می‌باشد.

ترازوی هوشمند

اگر شما هم به طور مرتب ورزش می‌کنید و یا از طرفی رژیم غذایی دارید و باید به طور مرتب وزن خود را چک کنید این ترازوی هوشمند می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد، چرا که جدا از نشان دادن دقیق وزن شما به لطف قابلیت BIA می‌تواند ترکیب بدن و میزان چربی آن را تخمین بزند.

تفاوت ترازو خانگی هوشمند با ترازوهای معمولی

ترازوی هوشمند شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند
ترازوی هوشمند شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند

این قابلیت به کمک یک جریان ضعیف برق که از بدن شما عبور می‌دهد (هیچ ضرری برای شما نخواهد داشت و شما آن را حس نخواهید کرد) می‌تواند ترکیب بدنی شما را تخمین بزند، زیرا این جریان ضعیف برق از خون و ماهیچه سریع‌تر از چربی و استخوان عبور می‌کند و از این طریق و با محاسبات ریاضی این ترازوی هوشمند به اطلاعاتی در زمینه ترکیب بدنی شما دست پیدا می‌کند.

ترازوی هوشمند شیائومی در مطلب لوازم خانگی هوشمند

این محصول از طریق بلوتوث نسخه 4 به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود و جزئیات و اطلاعات را در برنامه مخصوص خود به نام Mi Body به نمایش می‌گذارد. در نظر داشته باشید که این ترازو برای تأمین انرژی خود از 3 باتری قلمی بهره می‌برد و برای صرفه جویی در مصرف زمانی که از روی ترازو پایین می‌آیید به صورت خودکار خاموش می‌شود.

سنسورهای هوشمند

در ابتدای امر توجه داشته باشید که محصولات این بخش به تنهایی کاربرد خاصی ندارند، بلکه در خانه‌ی هوشمند و در تعامل با دیگر محصولات هوشمند می‌توانند کارایی خود را نشان دهند.

سنسور هوشمند دما و رطوبت شیائومی

این سنسور تنها 20گرم وزن دارد و از بهترین مواد و پوسته ضد UV و فن آوری های پیشرفته در طراحی استفاده می‌کند. این سنسور برای تأمین انرژی از باتری دکمه‌ای بهره می‌برد و با سازگاری با گوشی‌های مجهز به اندروید 4 و ios 7 به بالا می‌تواند هشدارهایی در زمینه افزایش یا کاهش غیر طبیعی رطوبت و دما ارسال کند.

این سنسور هوشمند همچنین امکان اتصال به تصفیه کننده و یا مرطوب کننده هوا را داراست تا در صورت لزوم بتواند آن‌ها را برای بهتر کردن دما و رطوبت خانه روشن کند.

سنسور هوشمند دما و رطوبت شیائومی
سنسور در و پنجره شیائومی

این سنسور همان طور که از نام آن مشخص است باز و بسته شدن در و پنجره را متوجه می‌شود و از این طریق و با اتصال به دیگر وسایل هوشمند خانه مثلا می‌تواند زمانی که در باز می‌شود به صورت خودکار لامپ هوشمند را روشن کند و یا این که مثلا با اتصال به تصفیه هوا و به هنگام باز شدن پنجره این دستگاه را به حالت استندبای منتقل کند تا انرژی بیشتری ذخیره شود.

سنسور در و پنجره شیائومی
سنسور در و پنجره شیائومی

توجه داشته باشید که برای استفاده از این سنسور و دیگر سنسورهای گفته شده می‌بایست آن‌ها را به همراه سیستم کنترل کننده مرکزی تهیه نمایید.

سنسور هوشمند تشخیص حرکت شیائومی

این سنسور نیز می‌تواند با دقت بالایی حرکت را تشخیص دهد و از این طریق و با ارتباط با محصولات هوشمند دیگر دستوراتی را ارسال کند. این سنسور به نرم افزار Mi Home نیز متصل می‌شود و به کمک آن می‌توان عدم حرکت در خانه را تشخیص داد و به همین دلیل دستگاه‌های هوشمند خانه به حالت خاموش یا استندبای دربیایند. مثلا اگر مدتی حرکتی در منزل مشاهده نشود دیوایس تلویزیون و یا کولر را برای شما خاموش می کند.

سنسور هوشمند تشخیص حرکت شیائومی
سنسور هوشمند تشخیص حرکت شیائومی

پخش کننده رایحه

یکی از مواردی که می‌تواند نقش پر رنگی در آرامش شما داشته باشد، رایحه‌ای است که در محیط وجود دارد و حالا Asakuki آمده تا به شما کمک کند تا رایحه‌های خوشبو و آرامش بخشی را در خانه پخش کنید. این محصول همچنین با دستیار صوتی گوگل و آمازون نیز به خوبی کار می‌کند و در برنامه مربوط به آن می‌توانید تنظیمات فراوانی از جمله شدت نور، رنگ نور و … را متناسب با سلیقه‌ی خود تنظیم کنید.

پخش کننده رایحه Asakuki
ASAKUKI Smart Wi-Fi Essential Oil Diffuser

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

چگونه تنظیمات VPN را از آیفون خود حذف کنیم؟

درحالی که سرویس های VPN راهکارهای راحتی را برای تنظیم کردن پروفایل بر روی آیفون ارائه می کنند،...

سارا صباح پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۱

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین هدفون‌های زیر یک میلیون (دی 1401)

انواع هدفون و هندزفری همیشه جزو محبوب‌ترین لوازم جانبی بازار بوده‌اند؛ همچنین این‌روزها که...

پویا علیمی time-alt ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

گواهی MFi اپل در لوازم جانبی چیست و چه اهمیتی دارد؟

اگر صاحب محصولات اپل مثل آیفون یا آیپد باشید، مهم است که از چه لوازم جانبی روی آن‌ها استفاده...

معین کریمی time-alt ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

شارژر فندکی چیست و بهترین شارژرهای فندکی بازار کدامند؟

ما این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به تلفن های همراه خود متکی هستیم. بسیاری از ما در سفرهای...

معین کریمی time-alt ۲۹ فروردین ۱۴۰۱