بهترین دستبند هوشمند

بهترین مچ بندهای هوشمند حال حاضر بازار به ترتیب قیمت

دستبندهای سلامتی محصولات جذابی هستند که دور مچ دست ما قرار می‌گیرند و مثل گوشی‌مان، در تمام طول روز همراه ما هستند. با این تفاوت که آن‌ها کمک می‌کنند زندگی سالم‌تری داشته باشیم و از میزان سلامت بدنمان مطلع بمانیم. اگر به دنبال خرید بهترین مچ بند هوشمند بازار هستید، این مقاله را درست انتخاب کرده‌اید. در ادامه با سایمان دیجیتال همراه باشید.

مچ بند هوشمند چیست؟

مچ بند هوشمند، دستگاهی است که مانند ساعت دور مچ دست شما بسته می‌شود و می‌تواند امکاناتی مثل گام‌شمار برای پیاده‌روی، نمایشگر مسافت دویده شده و نظارت روی ضربان قلب، الگوهای خواب و یا سطح اکسیژن خون شما را در اختیار کاربرانش بگذارد.

مچ بند هوشمند چیست و چه کاربردهایی دارد – بهترین دستنبد سلامتی

علاوه بر این، یک مچ بند هوشمند می‌تواند به شما اجازه دهد نوتیفیکیشن‌های دریافتی گوشی‌تان را روی صفحه نمایش این گجت مشاهده کنید. برخی از آن‌ها اجازه می‌دهند موسیقی در حال پخش روی گوشی خود را هم کنترل کنید.

خرید مچ بند سلامتی چه امکاناتی را در اختیار ما می‌گذارد؟

مچ بندهای سلامتی امکانات متنوعی را در اختیار کاربرانشان می‌گذارند که بسته به قیمت ارائه شده، می‌تواند تعداد این ویژگی‌ها کم و زیاد شود. در ادامه با امکاناتی که یک مچ بند سلامتی در اختیار شما قرار می‌دهد، بیشتر آشنا شوید.

بهترین مچ بند هوشمند

نمایشگر ضربان قلب

برخی از مچ بندهای سلامتی می‌توانند به صورت ۲۴ ساعتی ضربان قلب کاربر را اندازه‌گیری کنند. این کار به لطف یک سنسور به نام HRM انجام می‌شود و برای اندازه‌گیری ضربان قلب کاربر فقط کافیست آن به دور مچ دست بسته شود. این سنسورها با این هدف طراحی شده‌اند که افراد بتوانند بدون نیاز به سیستم‌های پیچیده قدیمی، در طول روز، در حین ورزش و یا هنگام خواب از وضعیت قلبی خود مطلع باشند.

همه‌ی مچ بندهای سلامتی به این سنسور مجهز نیستند. حتی آن‌هایی که از نمایشگر ضربان قلب بهره می‌برند هم نمی‌توانند با دقت یکسانی ضربان قلب کاربر را اندازه‌گیری کنند. به عنوان مثال این سنسور در دستبندهای ارزان‌تر، دقت پایین‌تری در اندازه‌گیری دارد.

نمایشگر سطح اکسیژن خون

تا پیش از آن که کروناویروس در کل جهان همه‌گیر شود، بسیاری از افراد از اهمیت سطح اکسیژن خون بدن مطلع نبودند. اکنون تقریباً همه می‌دانند که اکسیژن خون، یک شاخص بسیار مهم برای داشتن بدنی سالم و دوری از بیماری است.

یک دستبند سلامتی می‌تواند به صورت ۲۴ ساعتی سطح اکسیژن خون کاربر را بسنجد و هر زمانی که آن از حد طبیعی کمتر شد، فوراً به کاربر هشدار دهد.

گام شمار

گام شمار یا سنسور Pedometer، یکی از ابتدایی‌ترین امکاناتی است که تمام دستبندهای سلامتی بازار آن را ارائه می‌کنند. سنسور پدومتر با تشخیص حرکت دست‌ها یا انتهای کمر کاربر می‌تواند راه رفتن او را تشخیص دهد. سپس به لطف GPS به شما نشان می‌دهند که چه مقدار پیاده‌روی کرده و چه مسافتی را طی کرده‌اید. بسیاری از مچ بندها در کنار پدومتر از یک شتاب‌سنج نیز برای اندازه‌گیری دقیق‌تر تعداد قدم‌های برداشته شده و مسافت طی شده استفاده می‌کنند.

برخی دیگر مثل دستبند سلامتی هواوی مدل Band 3e به محض خوردن کف پای شما به زمین، متوجه قدم شما شده و آن را محاسبه می‌کنند.

نمایشگر تنفسی

برخی از مچ بندهای تناسب اندام به شما کمک می‌کنند با تمرکز بیشتر و آرامش خاطر به کارهایتان رسیدگی کنید. هر نفسی که وارد بدن شما می‌شود و از بدن شما خارج می‌شود، مهم است. اکثر ما به خوب نفس کشیدن اهمیت نمیدهیم، در حالی که یک دستبند سلامتی می‌تواند به شما کمک کند صحیح نفس بکشید و زندگی بهتری داشته باشید.

نمایشگر کالری سوخته شده

شما بسته به اینکه چقدر در طول روز تمرین می‌کنید، مقداری کالری خواهید سوزاند. هر چه کالری بیشتری بسوزد، بدن شما عملکرد بهتری خواهد داشت. برخی از مچ بندهای تناسب اندام دارای سنسوری برای اندازه‌گیری کالری سوخته شده در تمرینات ورزشی شما هستند. به لطف آن‌ها شما می‌توانید آسان‌تر و سریع‌تر کالری بسوزانید.

نظارت روی خواب

کیفیت خواب، تأثیر کاملاً مستقیمی روی خلق و خو و همچنین سلامت بدن شما دارد. بسیاری از ردیاب‌های تناسب اندام مثل شیائومی می بند ۶ به سنسوری مجهز هستند که می‌تواند مدت زمان و کیفیت خواب شما را بسنجد. برخی از مچ بندها به شما اجازه می‌دهند مراحل خواب خود (خواب عمیق و خواب سطحی) را بررسی کنید و با پیشنهادهایی به بهبود آن کمک خواهند کرد.

کاربردهای دستبند سلامتی – بهترین مچ بند هوشمند

هشدار بی‌صدا

بی‌شک هیچ کسی دوست ندارد صبح زود با صدای آزاردهنده زنگ ساعت از خواب بیدار شود. بسیاری از مچ بندهای سلامتی دارای قابلیت به نام هشدار بی‌صدا هستند که اگر هنگام خواب آن‌ها را به دور مچ دست خود بسته باشید، به جای صدا درآوردن یک آهنگ، با ایجاد لرزش آرام روی دست، شما را بیدار خواهند کرد.

تشخیص تمرینات ورزشی

برخی از دستگاه‌ها برای نظارت دقیق‌تر روی تمرینات شما دارای حسگرهای فعالیتی هستند که می‌توانند تشخیص دهند شما در حال انجام کار خاصی مثل دویدن، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، شنا و یا ورزش‌های هوازی هستید. سپس بدون نیاز به وارد کردن دستی، می‌توانند خودکار شروع به بررسی تمرینات شما کنند و داده‌های مرتبط با آن ورزش را ثبت کنند.

معمولاً مچ بندهای ارزان قیمت‌تر تعداد کمتری حالت ورزشی را تشخیص می‌دهند، در حالی که مچ بندهای گران قیمت‌تر بعضاً تا ۱۰۰ حالت ورزشی را هم می‌توانند به صورت خودکار تشخیص دهند.

شنا کردن

برخی از دستبندهای سلامتی ضد آب نیستند و نمی‌توانید هنگام شنا کردن از آن‌ها استفاده کنید. اما برخی دیگر به شما این امکان را می‌دهند تا عمق ۵۰ متری آب بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. بنابراین اگر شناگر یا غواص هستید، می‌توانید مچ بند هوشمند خود را دور مچ دست خود بسته و در تمام مدت شنا کردن، به آن اجازه دهید اطلاعات مورد نیاز را ثبت کند.

کنترل استرس

استرس چیز متداولی در سبک زندگی مدرن و شلوغ همه ما است. گاهی این استرس مربوط به کار و گاه ناشی از روابط شخصی ما است. اما استرس مزمن در حال تبدیل به یک مشکل بزرگ رو به رشد در جوامع است. یکی از امکاناتی که برخی از مچ بندهای سلامتی ارائه می‌کنند، قابلیت کنترل استرس است. یک سیستم نظارت کننده روی استرس شاخص‌های فیزیولوژیکی استرس را می‌سنجد. معمولاً این سیستم از ضربان قلب کاربر برای سنجش میزان استرس آن استفاده می‌کند.

هنگام خرید دستبند سلامتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مچ بندهای سلامتی چه در ظاهر و چه در مشخصات فنی با یکدیگر متفاوت هستند. این تفاوت می‌تواند روی قیمت تمام شده آن‌ها نیز تأثیرگذار باشد. در ادامه با شاخص‌های فنی یک دستبند سلامتی بیشتر آشنا شوید.

بهترین دستبندهای سلامتی بازار

باتری

از آنجا که مچ بندهای سلامتی کارایی کمتری در مقایسه با ساعت‌های هوشمند دارند، در نتیجه می‌توانند عمر باتری طولانی‌تری را هم ارائه کنند. البته مدت زمان شارژدهی باتری در دستبندهای هوشمند با یکدیگر متفاوت است. برخی از آن‌ها با قابلیت نمایشگر همیشه روشن و GPS دائمی می‌توانند تا ۳-۴ روز شارژدهی داشته باشند، در حالی که شارژدهی برخی دیگر می‌تواند به ۲ هفته هم برسد.

نمایشگر

معمولاً اندازه نمایشگر مچ بندهای هوشمند نسبت به ساعت‌های هوشمند کوچک‌تر است. چرا که کاربر قرار نیست محتوای تصویری پیچیده‌ای را روی نمایشگر آن‌ها مشاهده کند. اطلاعات مربوط به سلامت بدن مثل ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و غیره از جمله مواردی هستند که روی صفحه نمایش یک مچ بند سلامتی به نمایش درمی‌آید.

برخی از مچ بندها دارای نمایشگر رنگی و برخی دیگر دارای نمایشگر سیاه و سفید هستند. همچنین معمولاً نمایشگر مچ بندها از فناوری OLED استفاده می‌کند.

جنس بدنه

جنس بدنه مچ بندها در مقایسه با ساعت‌های هوشمند منعطف‌تر است. برخی از آن‌ها دارای صفحه نمایشی هستند که روی یک بند سیلیکونی تعبیه شده، در حالی که برخی دیگر مثل ساعت‌های هوشمند از دو قسمت بدنه و بند تشکیل می‌شوند و به کاربر این امکان را می‌دهند که بند آن را تعویض کند.

ضد آب بودن

برخلاف ساعت‌های هوشمند، اکثر مچ بندهای سلامتی ضد آب هستند. بسیاری از آن‌ها به لطف گواهی 5ATM به کاربر اجازه می‌دهند مچ بند را با خودش به عمق ۵۰ متری آب هم ببرد و بدون مشکل بتواند از آن استفاده کند. این ویژگی خوبی برای شناگران ماهر و غواص‌هایی است که می‌خواهند همواره از وضعیت بدن خود در زیر آب مطلع باشند.

اما در کنار عملکرد، زیبایی و راحتی دو فاکتور مهم برای انتخاب بهترین دستبند سلامتی هستند. شما باید از وسیله‌ای که هر روز قرار است به دست خود ببندید احساس خوشحالی و رضایت کنید. بنابراین هنگام انتخاب و خرید دستبند سلامتی باید تمامی این نکات را در نظر بگیرید.

تفاوت مچ بند سلامتی و ساعت هوشمند

این روزها مچ بندهای سلامت خیلی شبیه به ساعت‌های هوشمند شده‌اند. هر دو پوشیدنی هستند و از یک نمایشگر لمسی استفاده می‌کنند. همین باعث شده بسیاری از مشتریان هنگام خرید با چالش انتخاب مواجه شوند. اما هنوز هم تفاوت‌هایی بین آن‌ها وجود دارد.

مقایسه مچ بند سلامتی با ساعت هوشمند – بهترین دستبندهای سلامتی

به طور مثال اندازه نمایشگر یک اسمارت واچ بزرگ‌تر از دستبند سلامت است. اگرچه هر دو می‌توانند کنترل تمام لمسی را ارائه کنند، اما نمایشگر یک ساعت هوشمند فضای بزرگ‌تر و راحت‌تری را برای استفاده از امکانات در اختیار کاربران می‌گذارد.

در برخی قابلیت‌ها نیز این دو با یکدیگر متفاوت هستند. مچ بندهای هوشمند بیشتر روی امکانات تناسب اندام و سلامت مثل گام‌شمار، نمایشگر ضربان قلب، نظارت روی خواب و… متمرکز هستند. در حالی که ساعت‌های هوشمند امکاناتی مثل اسلات سیم کارت، اتصال وای فای، دوربین، اینترنت 4G LTE، اپلیکیشن‌های توانمند با فروشگاه اپلیکیشن‌ها و امکانات پیچیده سلامت را ارائه می‌کند که شما نمی‌توانید آن‌ها را در یک مچ بند سلامتی بیابید.

به خاطر همین امکانات کمتر، معمولاً عمر باتری مچ بندها خیلی بیشتر از ساعت‌های هوشمند است و در عین حال قیمت پایین‌تری را ارائه می‌کند.

معرفی بهترین مچ بند های هوشمند موجود در بازار

اگر در بین تمام دستبندهای هوشمندی که در بازار وجود دارد به دنبال خرید بهترین مچ بند هوشمند هستید، در زیر فهرستی از بهترین گزینه‌های ممکن در رده‌های قیمتی متفاوت و با برندهای مختلف را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

مچ بند شیائومی می بند ۶ (Mi Band 6)

قیمت: ۵۰ دلار

شیائومی می بند ۶ – بهترین دستبندهای سلامتی

شیائومی Mi Band 6 با قیمت ۵۰ دلاری خودش می‌تواند بهترین دستبند سلامتی باشد که دور مچ دست خود می‌بندید. این دیوایس به یک نمایشگر ۱.۵۶ اینچی AMOLED مجهز است که به شما اجازه می‌دهد مثل یک ساعت هوشمند کامل پیام‌های متنی، مکالمات و نوتیفیکیشن‌های روی گوشی خود را چک کنید. این مچ بند می‌تواند ۱۴ روز عمر باتری داشته باشد و در عمق ۵۰ متری از نفوذ آب جلوگیری کند.

این دیوایس دارای ظاهری دکمه‌ای با نمایشگری استوانه‌ای است که لبه‌های منحنی آن اجازه می‌دهد بتوانید آسوده آن را دور مچ دست خود ببندید و بدون مشکل ساعت‌ها از آن استفاده کنید. این مچ بند در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود و امکاناتی مثل نظارت روی خواب، نمایشگر ۲۴ ساعته ضربان قلب، سنجش استرس، کنترل چرخه عادت ماهیانه بانوان و حالت‌های مختلف ورزشی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نقاط مثبت

  • عمر باتری خوب
  • عملکرد مناسب
  • نمایشگر زیبا
  • ارزش خرید بالا

نقاط منفی

  • کیفیت ساخت پایین بندها
  • سرعت کم هنگام روشن کردن صفحه
  • همگام‌سازی نامطمئن با گوشی

آنر بند ۶ (Honor Band 6)

قیمت: ۵۰ دلار

آنر بند ۶ – بهترین دستبندهای سلامتی

دستبند سلامتی آنر بند ۶ به یک نمایشگر بزرگ ۱.۴۷ اینچی AMOLED مجهز است که باعث شده ظاهر مچ بند آنر بیشتر شبیه به یک ساعت هوشمند باشد. این دستگاه طیف گسترده‌ای از واچ فیس‌ها را در اختیار شما می‌گذارد که می‌توانید بسته به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و استفاده کنید.

این مچ بند با استفاده معمولی تا ۲ هفته و با استفاده سنگین تا ۱۰ روز شارژدهی دارد. همچنین به لطف فناوری باتری مدرن خود، می‌توانید با تنها ۱۰ دقیقه شارژ، تا ۳ روز از آن استفاده کنید.

اما از امکانات سلامت و تناسب اندام بهترین دستبند سلامتی آنر می‌توان به نظارت ۲۴ ساعته روی سطح اکسیژن خون، نظارت دائمی روی ضربان قلب، کمک به کاربر برای داشتن خواب عمیق‌تر، ردیاب عادت ماهیانه بانوان و بیش از ۹۵ حالت تمرینی مختلف اشاره کرد.

نقاط مثبت

  • نمایشگر بزرگ
  • ردیاب استرس و خواب
  • عمر باتری عالی

نقاط منفی

  • تنها ۱۰ حالت ورزشی
  • فاقد GPS و NFC
  • اندازه‌گیری نه چندان دقیق سطح اکسیژن خون

هواوی واچ فیت (Huawei Watch Fit)

قیمت: ۱۰۰ دلار

هواوی واچ فیت – بهترین دستبندهای سلامتی

مچ بند سلامت هواوی واچ Fit به یک نمایشگر بزرگ ۱.۶۴ اینچی AMOLED مجهز است که عمر باتری ۱۰ روزه دارد، نزدیک به ۱۰۰ حالت ورزشی را ارائه می‌کند و تمام طول روز سطح اکسیژن خون و ضربان قلب شما را می‌سنجد.

این دیوایس که می‌تواند بهترین دستبند سلامت بازار هم باشد، بیش از یک مچ بند، با نمایشگر بزرگ خود شبیه ساعت‌های هوشمند است. شما می‌توانید این مچ بند را در رنگ‌های مختلفی مثل صورتی، سبز، مشکی یا طلایی سفارش دهید تا با تیپ و استایل خود شما مطابقت داشته باشد.

هواوی Watch Fit یک مربی شخصی را برای تمرینات ورزشی در اختیار شما می‌گذارد که می‌تواند انجام صحیح انواع حرکت‌ها را به شما نشان دهد. علاوه بر این به شما کمک می‌کند از شر استرس‌هایتان خلاص شوید و با نظارت روی خواب به شما کمک می‌کنند خواب راحتی را تجربه کنید.

نقاط مثبت

  • نمایشگر خوب
  • امکانات متنوع
  • استفاده آسان
  • تمرینات ورزشی متحرک

نقاط منفی

  • نتایج نه چندان دقیق ردیاب‌ها
  • تجربه نرم افزاری متوسط
  • پشتیبانی نکردن از اپلیکیشن‌های متفرقه

فیت بیت اینسپایر ۲ (Fitbit Inspire 2)

قیمت: ۱۰۰ دلار

فیت بیت Inspire 2 – بهترین دستبندهای سلامتی

اگر به دنبال خرید بهترین دستبند سلامتی در رنج قیمتی ۱۰۰ دلاری هستید، مچ بند Fitbit Inspire 2 یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. این مچ بند به یک نمایشگر لمسی با بدنه پلاستیکی، دکمه‌های فیزیکی و بندهای قابل تعویض مجهز است؛ ولی نمایشگر آن پیشرفته نیست و محتوای ابتدایی را به صورت سیاه و سفید به نمایش می‌گذارد. اطلاعات کامل را باید روی گوشی خود مشاهده کنید.

از امکانات جذابی که این مچ بند سلامتی در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توان به نظارت ۲۴ ساعته ضربان قلب، عمر باتری ۱۰ روزه، مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری، امکان اطلاع از تماس‌ها و پیام های متنی گوشی، نظارت روی خواب و نظارت ۲۴ ساعته روی کلیه فعالیت‌های فیزیکی بدن کاربر اشاره کرد.

نقاط مثبت

  • طراحی باریک
  • عمر باتری ۱۰ روزه
  • نظارت دقیق روز ضربان قلب و خواب
  • شناسایی خودکار اکثر ورزش‌ها

نقاط منفی

  • نمایشگر کوچک
  • فاقد GPS
  • نمایشگر سیاه و سفید

گلکسی فیت (Galaxy Fit)

قیمت: ۱۰۰ دلار

گلکسی فیت – بهترین دستبندهای سلامتی

سامسونگ علاوه بر تولید ساعت های هوشمند، در ساخت دستبندهای سلامتی هم یکی از بهترین شرکت‌ها است. مچ بند سلامتی گلکسی فیت که بهترین دستبند سلامتی سامسونگ نیز هست، به یک نمایشگر تمام رنگی AMOLED مجهز است که می‌تواند جزئیات مربوط به فعالیت‌های بدنی شما را با کیفیت بالا به نمایش بگذارد.

این مچ بند به قدری سبک است که وقتی آن را به دست خود ببندید، به سختی متوجه حضور آن خواهید شد. عمر باتری این دستگاه به قدری مناسب است که بتواند از پس یک هفته استفاده با یک بار شارژ برآید. این دستگاه علاوه بر امکانات متداولی مثل گام‌شمار، کالری شمار و مقدار مایعات نوشیده شما در طول روز، می‌تواند در تمرینات ورزشی هم کنار شما باشد.

نقاط مثبت

  • قیمت مناسب
  • اندازه‌گیری دقیق سلامت و ضربان قلب
  • نمایشگر بزرگ و روشن
  • رابط کاربری آسان

نقاط منفی

  • کمی بزرگ برای مچ‌های کوچک
  • ضخامت زیاد بدنه
  • عدم پشتیبانی از GPS
  • فرآیند راه‌اندازی پیچیده

گارمین ویوو اسمارت ۴ (Garmin Vivo Smart 4)

قیمت: ۱۲۰ دلار

گارمین ویوو اسمارت ۴ – بهترین دستبندهای سلامتی

مچ بند Garmin Vivo Smart 4 یک گزینه مناسب برای کسانی است که می‌خواهند علاوه بر امکانات سلامت و تناسب اندام،  استایل شخصی خود را هم ارتقا بدهند. این مچ بند به شما کمک می‌کند زندگی فعال‌تری داشته باشید و سالم‌تر زندگی کنید. گارمین ویوو اسمارت ۴ دارای امکاناتی مثل سنجش سطح اکسیژن خون در طول روز یا هنگام خواب، نظارت روی استرس، مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۱۰ متری و عمر باتری ۷ روزه است. در عین حال می‌تواند شما را از دریافت پیام کوتاه یا تماس روی گوشی‌تان مطلع کند.

ورزشکاران حرفه‌ای نیز می‌توانند بهترین مچ بند سلامتی گارمین را دور مچ دست خود ببندند و در تمرینات ورزشی مختلف خود از آن استفاده کنند.

نقاط مثبت

  • طراحی باریک
  • عمر باتری ۱۰ روزه
  • نظارت دقیق روز ضربان قلب و خواب
  • شناسایی خودکار اکثر ورزش‌ها

نقاط منفی

  • نمایشگر کوچک
  • فاقد GPS
  • نمایشگر سیاه و سفید

فیت بیت شارژ ۵ (Fitbit Charge 5)

قیمت: ۱۸۰ دلار

فیت بیت Charge 5 – بهترین دستبندهای سلامتی

فیت بیت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولیدکننده گجت‌های پوشیدنی مثل ساعت و دستبندهای هوشمند در جهان فعالیت می‌کند. مچ بند سلامتی Fitbit Charge 5 یکی از جدیدترین و برترین محصولات این کمپانی است که به یک نمایشگر ۱.۰۴ اینچی مجهز است، تا عمق ۵۰ متری آب دوام میاورد و از امکاناتی مثل عمر باتری ۷ روزه (با وجود فعال بودن قابلیت نمایشگر همیشه روشن)، نظارت روی ضربان قلب، کنترل استرس و سنجش دمای پوست بدن برخوردار است.

نمایشگر این دستگاه درخشندگی مناسبی دارد، به آرامی و تنها با لرزش می‌تواند شما را صبح زود از خواب بیدار کند، ۲۰ حالت ورزشی را در اختیار شما می‌گذارد، روی خواب‌تان نظارت می‌کند و شما را از نوتیفیکیشن‌ها، تماس‌ها و پیام‌های متنی دریافتی روی گوشی‌تان مطلع می‌کند.

نقاط مثبت

  • وزن کم
  • احساس راحتی دور مچ دست
  • عمر باتری عالی
  • نمایشگر روشن OLED
  • عملکرد عالی ردیاب‌ها

نقاط منفی

  • قیمت بالا
  • استفاده از تمام امکانات فقط با خرید اشتراک
  • فاقد پخش آفلاین موسیقی

جمع‌بندی

ما در این مطلب فهرستی از بهترین مچ بندهای هوشمند سلامت موجود در بازار را گردآوری کردیم که می‌توانید تصویر، قیمت و امکانات آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه مورد نظر خودتان را خریداری کنید.

سایمان دیجیتال، یک فروشگاه اینترنتی معتبر و باسابقه است و شما می‌توانید با اطمینان خاظر، دستبند سلامتی یا ساعت هوشمند مورد نظر خودتان را از این فروشگاه دریافت کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین هدفون‌های زیر یک میلیون (دی 1401)

انواع هدفون و هندزفری همیشه جزو محبوب‌ترین لوازم جانبی بازار بوده‌اند؛ همچنین این‌روزها که...

پویا علیمی time-alt ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

شارژر فندکی چیست و بهترین شارژرهای فندکی بازار کدامند؟

ما این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به تلفن های همراه خود متکی هستیم. بسیاری از ما در سفرهای...

معین کریمی time-alt ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین کابل شارژ گوشی موبایل و تبلت

کابل‌های شارژر متنوعی در بازار وجود دارد که با رنج قیمتی متفاوتی عرضه می‌شوند. از کابل‌های...

معین کریمی time-alt ۲۴ فروردین ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین پاور بانک در رده‌های قیمتی مختلف

اگر به چند سال قبل برگردیم قطعا به خاطر دارید که تلفن‌های همراه تا چند هفته شارژ دهی می‌کردند...

معین کریمی time-alt ۱۷ فروردین ۱۴۰۱