نقد و بررسی Mi 10T lite: عضو کوچک خانواده Mi 10T

شرکت‌های سازنده بزرگ طبق سیاست‌های جدید خود، گوشی‌های مختلفی در بازه‌های قیمتی متفاوت تولید می‌کنند تا کاربران قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند و بتوانند محصولی منطبق بر نیازهای خود خریداری کنند. سری می 9T سال قبل توانست موفقیت و فروش خوبی را برای سازنده چینی به ارمغان بیاورد و حالا شیائومی تلاش می‌کند تا با تولید سری می 10T موفقیت سال قبل را تکرار کند.

پیشنهاد مشاهده: جعبه گشایی از می 10T لایت

در این مطلب و در ادامه این متن قصد داریم به بررسی ارزان‌ترین گوشی این سری یعنی می 10T لایت بپردازیم و با هم ارزش خرید، نکات مثبت و نکات منفی آن را مرور کنیم.

طراحی

می 10T لایت در زمینه طراحی راه برادران بزرگ‌تر خود یعنی می 10T و می 10T پرو را دنبال نکرده و طراحی متفاوتی در قاب پشتی نسبت به آن‌ها دارد و تا حد زیادی شبیه به پوکو X3 به نظر می‌رسد. قاب پشتی این گوشی که از جنس شیشه می‌باشد و با گوریلاگلس نسخه 5 محافظت می‌شود از دوربین‌ها در یک فریم دایره‌ای و نماد Mi در پایین میزبانی می‌کند و طراحی بسیار جذابی در رنگ رزگلد دارد.

طراحی قاب پشتی گوشی Mi 10T lite
طراحی قاب پشتی گوشی Mi 10T lite

در این رنگ قاب پشتی از پایین و رنگ صورتی کم رنگ آغاز شده و در بالا با رنگ آبی روشن به پایان می‌رسد که واقعا ظاهر چشم نوازی برای این میانرده پدید آورده است. فریم اطراف این دستگاه اما پلاستیکی می‌باشد و در سمت راست از دکمه پاور یکپارچه با حسگر اثرانگشت و دکمه‌های ولوم، در بالا از اینفرارد و میکروفون دوم، در سمت چپ از درگاه سیم‌کارت و کارت حافظه جانبی و در پایین از میکروفون اصلی، جک 3.5 میلی متری صدا، درگاه Type C و اسپیکر میزبانی به عمل می‌آورد.

طراحی قاب پشتی گوشی Mi 10T lite
طراحی قاب پشتی گوشی Mi 10T lite

قاب جلویی نیز صفحه نمایش 6.67 اینچی را شامل می‌شود که حدود 85 درصد از این فضا را به خود اختصاص داده و در بالا توسط حفره کوچک برای قرار گیری دوربین سلفی قطع شده است. این حفره واقعا کوچک طراحی شده تا کمترین تأثیر را در لذت بردن از نمایشگر بزرگ این گوشی داشته باشد. در بالای این دوربین سلفی و چسبیده به انتهای فضای جلویی اسپیکر مکالمه به صورت کشیده دیده می‌شود که کمک می‌کند تا هنگام پخش موزیک نیز صدا استریو به گوش برسد.

طراحی قاب جلویی گوشی Mi 10T lite
طراحی قاب جلویی گوشی Mi 10T lite

حاشیه‌های اطراف نمایشگر برای یک گوشی میانرده کاملا مناسب به نظر می‌رسد و فقط در حاشیه‌ی پایینی ترجیح میدادیم که سیاهی کمتری را شاهد باشیم تا تماشای محتوا در می 10T لایت جذاب‌تر باشد. این گوشی در دو رنگ دیگر خاکستری و آبی آتلانتیک نیز موجود می‌باشد که می‌توانید بنا به سلیقه خود بین ‌آن‌ها انتخاب کنید.

طراحی قاب پشتی گوشی Mi 10T lite
طراحی قاب پشتی گوشی Mi 10T lite

نکته‌ای که در بخش طراحی شایان ذکر است، بیرون زدگی نسبتا زیاد دوربین می‌باشد که با وجود ضخامت 9 میلی متری این محصول اتفاق افتاده و هم باعث آسیب‌پذیری دوربین‌ها و هم باعث قرار نگرفتن صحیح این گوشی به روی میز می‌شود. البته وزن این گوشی نیز نسبتا زیاد بوده و 215 گرم می‌باشد و این باعث می‌شود ارگونومی خیلی خوبی را شاهد نباشیم و کار با یک دست با می 10T لایت کمی دشوار به نظر برسد.

طراحی قاب پشتی گوشی Mi 10T lite
طراحی قاب پشتی گوشی Mi 10T lite

البته ناگفته نماند که به دلیل شیشه‌ای بودن قاب پشتی زمانی که این میانرده را در دست می‌گیرید حس خوبی به شما منتقل می‌شود و خیلی حس نمی‌کنید که با یک محصول میانرده مواجه هستید.

نمایشگر: 120 هرتز

نرخ نوسازی نمایشگر گوشی‌های هوشمند در حال حاضر به یکی از مهم‌ترین ارکان این بخش تبدیل شده است، چرا که وقتی شما با صفحه نمایش 120 هرتزی کار کرده باشید خیلی سخت می‌توانید به نرخ 60 هرتز معمول قانع شوید. در نرخ نوسازی 120 هرتزی همه چیز به روان‌ترین شکل ممکن به نمایش درمی‌آید و شما از این بابت حس بسیار خوب و لذت بخشی را دریافت می‌کنید، گویی که تمام توقف‌های لحظه‌ای موجود در نمایشگر از بین می‌رود و تمام آنچه باقی می‌ماند به لطیف‌ترین شکل ممکن چشم‌های شما را نوازش می‌کند.

نمایشگر گوشی Mi 10T lite
نمایشگر گوشی Mi 10T lite

گذشته از این صحبت‌ها به سراغ مشخصات و کیفیت این صفحه نمایش برویم، جایی که با یک نمایشگر 6.67 اینچی از نوع IPS مواجه هستیم که رزولوشن مرسوم FHD+ و تراکم پیکسلی 395 ppi را ارائه می‌کند. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی که در بالا توضیح دادیم و همچنین HDR10 پشتیبانی می‌کند تا در این بخش کاملا رضایت شما را جلب کند.

نمایشگر گوشی Mi 10T lite و پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی
نمایشگر گوشی Mi 10T lite و پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی

دقت رنگ‌های به نمایش گذاشته شده در این صفحه نمایش و همچنین شادابی و پویایی رنگ‌ها کاملا رضایت بخش ارزیابی می‌شود و شما می‌توانید در تنظیمات گرمی و سردی رنگ‌ها را به سلیقه خود مشخص کنید. در مورد روشنایی این صفحه نمایش هم باید گفت که به اندازه کافی روشن می‌باشد و در محیط باز و زیر نور مستقیم خورشید شما را با مشکل مواجه نمی‌کند و محتوا همچنان خوانا به نمایش در می‌آیند.

نمایشگر گوشی Mi 10T lite
نمایشگر گوشی Mi 10T lite

نکته‌ی دیگری که بد نیست در این بخش گفته شود برش دقیق و بدون سایه اطراف دوربین سلفی می‌باشد. در حالت کلی زمانی که سازندگان نمایشگرهای IPS را برای قرار دادن دوربین سلفی برش می‌زنند در اطراف آن برش هاله‌هایی مشاهده می‌شود که این نکته از نکات منفی این نوع پنل است، اما خوشبختانه در می 10T لایت شاهد این موضوع نیستیم و هاله‌ای اطراف حفره دوربین سلفی مشاهده نمی‌شود همه چیز به بهترین شکل کنار هم قرار گرفته‌اند.

نمایشگر گوشی Mi 10T lite
نمایشگر گوشی Mi 10T lite

قابلیت دیگری که شیائومی برای این صفحه نمایش در نظر گرفته و باعث کاهش مصرف شارژ می‌شود، Smart AdaptiveSync Display نام دارد. این قابلیت نرخ نوسازی نمایشگر را بنا به محتوای در حال پخش و کاری که شما با گوشی انجام می‌دهید تنطیم می‌کند و به طور خودکار آن را در نرخ‌های نوسازی 30، 48، 50، 60، 90، 120 قرار می‌دهد تا هم شما از نرخ نوسازی بالا در صورت نیاز لذت ببرید و هم در مصرف شارژ صرفه جویی شود.

اسپیکر

همین که در یک گوشی میانرده شاهد اسپیکرهایی استریو باشیم باعث خرسندی است و باعث می‌شود تا محصول از رقیب‌های هم قیمت خود پیشی بگیرد. می 10T لایت یک اسپیکر در لبه‌ی پایینی دارد و برای تولید صدای استریو از اسپیکر مکالمه قرار گرفته در بالای نمایشگر کمک می‌گیرد. بلندی صدای تولید شده توسط این گوشی کاملا خوب و مناسب ارزیابی می‌شود و می‌تواند نمره‌ی خوبی بگیرد.

لبه‌ی پایینی و اسپیکر گوشی Mi 10T lite
لبه‌ی پایینی و اسپیکر گوشی Mi 10T lite

در زمینه‌ی کیفیت صدا هم شرایط راضی کننده است و طبیعتا نباید انتظار یک پرچمدار را از یک گوشی میانرده داشته باشیم. زمانی که ولوم را تا انتها زیاد کنید کمی صدا خش دار شده و به نسبت از کیفیت آن کاسته می‌شود. اما در نهایت می‌توان عملکرد کلی این بخش را مطلوب در نظر گرفت و گفت که شما را راضی خواهد کرد.

دوربین

می 10T لایت از چهار دوربین استفاده می‌کند که نحوه‌ی چینش آن در قاب پشتی شباهت زیادی با پوکو X3 دارد و چهار لنز عریض، فوق عریض، ماکرو و عمق میدان را شامل می‌شود که در ادامه به طور جداگانه به عملکرد هر کدام می‌پردازیم و برای درک بهتر نمونه عکس‌هایی نیز ارائه می‌کنیم.

چیدمان دوربین‌های گوشی Mi 10T lite
چیدمان دوربین‌های گوشی Mi 10T lite

دوربین اصلی

دوربین اصلی از سنسوری 64 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.73 اینچ و اندازه پیکسل 0.8 میکرونی استفاده می‌کند که در پس یک لنز 26 میلی متری با گشودگی دیافراگم f/1.9 قرار گرفته و از فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند. این دوربین به دلیل برخورداری از قابلیت Quad-Bayer به صورت پیش فرض تصاویری 16 مگاپیکسلی ثبت می‌کند، اما امکان انتخاب رزولوشن کامل 64 مگاپیکسل نیز وجود دارد.

منوی دوربین Mi 10T lite
منوی دوربین Mi 10T lite

عکس‌های گرفته شده با دوربین اصلی در نور روز از جزئیات و دقت رنگ مطبوبی برخوردار هستند، ولی شارپنس عکس‌ها مانند دیگر فاکتورها کاملا مطلوب نیست. رنج دینامیکی نیز در حالت کلی و نور مناسب در عکس‌ها خوب است، اما در برخی محیط‌های تاریک‌تر در برخی از مواقع کمی با مشکل روبرو می‌شود. قابلیت HDR نیز در این دوربین عملکرد خوبی دارد و می‌تواند تا حد خوبی به نوردهی تصویر تعادل ببخشد. نکته‌ی بسیار مثبت تصاویر گرفته شده در نور مطلوب این است که نویز تا حد بسیار خوبی پایین نگه داشته می‌شود و تنها در برخی سوژه‌های شلوغ با نویز کم مواجه هستیم.

تصاویر ثبت شده در نور کم و شب همان طور که از یک میانرده انتظار می‌رود عالی نیست، اما نمی‌توان آن را بد نامید. نویز در این عکس‌ها تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند، ولی خوشبختانه همچنان جزئیات در سطح رضایت بخشی می‌باشد. شارپنس چندان خوب نیست اما کنتراست و دقت رنگ در سطح مطلوبی ارزیابی می‌شود.

زمانی که نایت مود را روشن کنید و عکس بگیرید گوشی چند ثانیه عکس را پردازش می کند، اما قطعا این چند ثانیه ارزش صبر کردن را دارد، چرا که نویز تا حد خوبی کاهش پیدا می‌کند و با بهبود رنج دینامیکی سایه‌ها بهتر و با جزئیات بیشتری به ثبت می‌رسند. به طور کلی با روشن کردن این قابلیت عکس بهتر و با کیفیت‌تری در نور کم تحویل می‌گیرید و حتما پیشنهاد می‌کنیم از آن استفاده کنید.

دوربین فوق عریض

سنسور 8 مگاپیکسلی برای لنز فوق عریض در گوشی‌های میانرده‌ها هم قیمت می 10T لایت کاملا مرسوم می‌باشد و گویی به یک رسم تبدیل شده است. این سنسور که اندازه 1/4.0 اینچی و اندازه پیکسل 1.12 میکرونی دارد در پس یک لنز با دیافراگم f/2.2 قرار گرفته و می تواند عکس‌هایی 120 درجه‌ای به ثبت برساند.

عکس‌های گرفته شده با دروبین فوق عریض در نور روز رنج دینامیکی، شارپنش و جزئیات خیلی خوبی ندارند و رنگ‌ها نیز خیلی دقیق به ثبت نمی‌رسند. گوشی‌های عکس نیز جزئیات حالت نرم و به هم ریخته به خود می‌گیرند و نویز هم به راحتی قابل مشاهده است. درواقع در حالت کلی از دوربین فوق عریض گوشی‌های میانرده خیلی نباید انتظار داشت، اما این دوربین فوق عریض کمی نا امیدکننده بنظر می‌رسد و خیلی نمی‌تواند در ثبت تصاویری با کیفیت خوب عمل کند.

عکس‌های فوق عریض در شب بدون روشن بودن نایت مود که عملا ارزش استفاده ندارند، چرا که نویز بسیار زیاد است و به دلیل مطلوب نبودن رنج دینامیکی و جزئیات با عکس بی‌کیفیتی مواجه خواهید شد. روشن کردن نایت مود می‌تواند تا حدی این مشکلات را حل کند، اما نه به گونه‌ای که بتوانیم دوربین فوق عریض در شب را مناسب ارزیابی کنیم.

دوربین ماکرو

سنسور لنز ماکروی این گوشی 2 مگاپیکسلی می‌باشد، درست همانند چیزی که در بسیاری از محصولات حال حاضر می‌بینیم. این دوربین می‌تواند عکس‌های ماکرو با شارپنس، جزئیات و دقت رنگ مناسبی ثبت کند، هرچند که به دلیل نبود فوکوس خودکار کار دشواری برای پیدا کردن فاصله‌ی مناسب با سوژه دارید، اما اگر در نهایت بتوانید این فاصله‌ی درست را پیدا کنید، می‌توان تصاویر ماکرو قابل قبولی با این گوشی گرفت.

دوربین سلفی

سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی با اندازه 1/3.06 اینچی و اندازه پیکسل 1.0 میکرونی در پس یک لنز 25 میلی متری با گشودگی دیافراگم f/2.5 قرار گرفته و می‌تواند تا نهایت کیفیت 1080p 30fps به ضبط ویدئو بپردازد. کیفیت عکس‌های سلفی در حالت کلی مناسب و خوب است و جزئیات، رنج دینامیکی، دقت رنگ و کنتراست مطلوب ارزیابی می‌شود و تنها ایرادی که در اینجا وجود دارد این است که در برخی از عکس‌های سلفی شارپنس چندان تعریفی نیست و همین موضوع کیفیت تصاویر را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

عکس‌های پرتره

عکس‌های پرتره با دوربین اصلی و به کمک دوربین سنجش عمق میدان با سنسور 2 مگاپیکسلی انجام می‌شود. در عکس‌های پرتره رنگ پوست نزدیک به واقعیت ثبت شده و سوژه نیز با دقت خوبی از پس‌زمینه جدا می‌شود، مگر این که به عنوان مثال سوژه مدل موهای پیچیده‌ای داشته باشد که دوربین نتواند به خوبی آن را از پس‌زمنیه تشخیص دهد.

بک گراند تصاویر پرتره نیز به اندازه کافی مات می‌شود و جزئیات به حد مناسبی وجود دارد، شارپنس هرچند مانند دیگر دوربین‌های این گوشی کاملا عالی نیست ولی هچنان در نهایت عکس‌های پرتره خوبی مشاهده می‌کنید.

سخت افزار: پرقدرت برای یک میانرده!

اسنپدراگون 750G، تراشه‌ی جدید و 8 نانومتری شرکت کوالکام که از هشت هسته پردازنده مرکزی (2×2.2 GHz Kryo 570 & 6×1.8 GHz Kryo 570) و پردازنده گرافیکی Adreno 619 میزبانی می‌کند. این تراشه برای یک گوشی میانرده قدرت بسیار خوبی را به ارمغان می‌آورد و به شما امکان می‌دهد که بازی‌های سنگینی مانند کال آف دیوتی موبایل و یا آسفالت 9 را با بالاترین درجه گرافیکی ممکن و همچنین بدون افت فریم اجرا کنید.

قدرت سخت افزاری خوب این گوشی
قدرت سخت افزاری خوب این گوشی

این مجموعه سخت افزاری را 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند و امکان استفاده از کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد (مشترک با درگاه سیم‌کارت دوم) تا شما بتوانید بنا به نیاز به حافظه‌ی این گوشی بیفزایید.

همه چیز در این گوشی کاملا روان و بدون مکس اجرا می‌شود و همچنین به دلیل نرخ نوسازی 120 هرتزی و نمایشگر بزرگ در کنار این سخت افزار قدرتمند می 10T لایت محصول مناسبی برای بازی ارزیابی می‌شود.

نرم افزار و امنیت: همان Miui همیشگی

می 10T لایت به صورت پیش فرض از Miui 12 بر مبنای اندروید 10 بهره می‌برد. رابط کاربری شیائومی در حال حاضر به یک بلوغ نسبی رسیده و حالا امکانات بسیار کاربردی ارائه می‌کند. امکان شخصی سازی بالا نیز از دیگر مشخصات این رابط کاربری سازنده چینی است. البته تبلیغ‌های گاه و بی‌گاه را می‌توان از معایب این رابط کاربری به حساب آورد، به علاوه این که Miui کاملا بهینه نیست و گاهی اوقات در بعضی بخش‌ها کمی بلاتکلیف به نظر می‌رسد.

رابط کاربری آشنای Miui شرکت شیائومی
رابط کاربری آشنای Miui شرکت شیائومی

در کل اما شما با این رابط کاربری مشکلی نخواهید داشت و همچنین اگر قصد آشنایی بیشتر با Miui 12 را دارید پیشنهاد می‌کنیم مطلب می یو آی ۱۲ ؛ امکانات و ویژگی های جالب رابط کاربری جدید شیائومی را در وبلاگ سایمان دیجیتال مطالعه کنید.

رابط کاربری آشنای Miui شرکت شیائومی
رابط کاربری آشنای Miui شرکت شیائومی

بیشتر بخوانید: معرفی MIUI 12.5 ؛ سریع‌تر و امن‌تر از همیشه

در بخش امنیت دو روش حسگر اثرانگشت و تشخیص چهره دو بعدی به کمک دوربین سلفی را نظاره‌گر هستیم. حسگر اثرانگشت با دکمه پاور یکپارچه شده و در لبه‌ی سمت راست قرار گرفته تا به راحتی بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید. از منظر سرعت و دقت شناسایی نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌تواند سریع و دقیق به بازگشایی قفل صفحه اقدام کند.

حسگر اثر انگشت موجود به روی لبه‌ی سمت راست و یکپارچه با دکمه پاور
حسگر اثر انگشت موجود به روی لبه‌ی سمت راست و یکپارچه با دکمه پاور

روش تشخیص چهره نیز سرعت و دقت قابل قبولی دارد، اما از آنجایی که به صورت دو بعدی می‌باشد نمی‌توان خیلی به روی امنیت آن حساب باز کرد و پیشنهاد می‌کنیم از همان روش اول یعنی حسگر اثرانگشت بهره ببرید.

باتری و ارتباطات

بیشتر گوشی‌های میانرده حال حاضر بازار از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کنند و این گوشی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با داشتن ظرفیت 4820 میلی آمپر ساعتی راه دیگر رقبا را پیش گرفته است. این گوشی از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی می‌کند که برای یک محصول در این بازه‌ی قیمتی نکته‌ی بسیار مثبت و خوبی است.

عملکرد باتری Mi 10T lite
عملکرد باتری Mi 10T lite

گذشته از اعداد و ارقام می 10T لایت شارژدهی مطلوبی نیز دارد و با استفاده معمول می‌تواند تا 1.5 روز و با استفاده سنگین‌تر بیش از یک روز کامل شما را همراهی کند. البته توجه داشته باشید که این اعداد حدودی هستند و همه چیز به الگوی استفاده شما از این محصول باز می‌گردد.

می 10T لایت شیائومی
می 10T لایت شیائومی

در زمینه سرعت شارژ شدن نیز این گوشی عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌تواند در 30 دقیقه تا 68 درصد شارژ شود. شارژ کامل نیز برای این دستگاه چیزی حدود یک ساعت زمان می‌برد که واقعا عملکرد تحسین برانگیزی برای یک میانرده به حساب می‌آید (آداپتور درون جعبه نیز 33 واتی می‌باشد و نیازی نیست تا هزینه‌ی جداگانه‌ای متحمل شوید).

جمع بندی

در این بررسی به جنبه‌های مختلف می 10T لایت پرداختیم و مزایا و معایب آن را در بخش‌های مختلف عنوان کردیم. اگر سخت افزار قدرتمند، پشتیبانی از شبکه 5G، نرخ نوسازی 120 هرتزی و باتری خوب جزو اولویت‌های شماست این گوشی می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای خرید باشد. اما باید در نظر داشته باشد که در بخش دوربین شاید برخی از محصولات هم‌قیمت این گوشی عملکرد بهتری داشته باشند و اگر کیفیت عکس‌ها برایتان اهمیت بالایی دارد شاید بهتر باشد به سراغ محصول دیگری بروید.

Mi 10T lite
Mi 10T lite

البته این به معنای بد بودن دوربین‌های می 10T لایت نمی‌باشد ولی اگر این بخش اولویت اصلی شماست، شاید بتوانید گوشی‌های هوشمندی با دوربین بهتر در بازه‌ی قیمتی پیدا کنید.

8.4
نگاه کلی به می 10T لایت

می 10T لایت یک گوشی میانرده از شرکت شیائومی است که با داشتن صفحه نمایش بزرگ 120 هرتزی، باتری با شار‌ژدهی خوب، پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی، قدرت سخت افزاری بسیار خوب و همچنین دوربین‌ها با کیفیت مناسب می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای خرید باشد. در کنار همه‌ی این‌ها باید طراحی زیبا، جنس بدنه شیشه‌ای و پشتیبانی از 5G را هم اضافه کنید تا به ارزش خرید این دستگاه پی ببرید.

طراحی
8.3
نمایشگر
8.7
نرم افزار
8
سخت افزار
8.7
دوربین
7.8
باتری
9
ارزش خرید
8.5
مزایا
  • طراحی زیبا و کیفیت ساخت مناسب
  • صفحه نمایش بزرگ با کیفیت خوب
  • نرخ نوسازی 120 هرتزی قابل انطباق
  • قدرت سخت افزاری بسیار خوب برای یک میانرده
  • باتری با شارژدهی خوب
  • پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات
  • اسپیکر استریو
  • پشتیبانی از 5G
معایب
  • وزن و ضخامت نسبتا زیاد
  • بیرون زدگی لنز دوربین‌ها
  • نبود نسخه رم 8
  • دوربین اصلی میتوانست بهتر باشد
  • دوربین فوق عریض نه چندان خوب
18
7
0
1
1

یک دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام
سایمان یه گله ازتون دارم . چرا سایتتون آرشیو موضوعی نداره ؟! مثلا بتونیم تمام بررسی های سایمان رو یکجا ببینیم ؟!

……………
در مورد گوشی بسیار گوشی خوب و خوش دست . ایراداتی که به نظرم اومد طراحی پشت دوربین خوشایند نیست . منظورم اینه که حالت چند ضلعه گرفته داخل جزیره دایره ای شکل . به نظرم اگر کلا اون قسمت دایره ای مشکی بود زیباتر بود .

بعد ناچ هم خیلی بزرگه .

مطالب بیشتر

نقد و بررسی ویدیویی مچ بند سلامتی شیائومی Smart Band 7

 سری می‌بند به دلیل ارائه امکانات بی‌شمار در کنار قیمتی مناسب طرفداران بسیاری در سراسر جهان و...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱

جعبه گشایی و نقد و بررسی ویدیویی گوشی P50 Pro / پرچمدار فضایی هواوی

سری P هواوی محبوب‌ترین گوشی های این برند شناخته می‌شوند که در این ویدئو آخرین و بهترین مدل آن...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ تیر ۱۴۰۱

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی A33 / یک میان‌رده خوب برای چند سال استفاده

امسال هم مثل سالیان اخیر، گوشی‌های سری A سامسونگ بروز شدند و نسل جدید آن‌ها نیز مدتی است که...

معین کریمی time-alt ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی گلکسی A23 سامسونگ به همراه ویدیو

سامسونگ با هر بودجه‌ای که داشته باشید برای شما یک مدل گوشی دارد. اگر در هزینه کردن مشکلی...

معین کریمی time-alt ۹ خرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی ویدیویی نوکیا G21 / چشیدن طعم اندروید خام با یک گوشی ارزان قیمت

نوکیا که با ظهور گوشی‌های هوشمند مدت‌ها از بازار موبایل فاصله گرفته بود، حالا چند سالی است که...

معین کریمی time-alt ۲ خرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی گلکسی A13 سامسونگ / یک محصول اقتصادی همه‌کاره

گلکسی ‌A13 یکی از جدیدترین گوشی‌های رده ابتدایی و ارزان قیمت سری A سامسونگ است. البته این گوشی...

معین کریمی time-alt ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

نقد و بررسی ردمی نوت ۱۱ پرو 5G به همراه ویدیو؛ فرمانروای جدید گوشی‌های میان‌رده

شیائومی مدت‌هاست ثابت کرده که یکی از برترین تولیدکنندگان گوشی‌های مقرون به صرفه است و امکانات...

معین کریمی time-alt ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

نقد و بررسی همه‌جانبه گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ به همراه ویدیو

گوشی اس ۲۲ اولترا، یک پرچمدار اندرویدی بزرگ، قدرتمند و تأثیرگذار است که از یک قلم هوشمند...

معین کریمی time-alt ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

نقد و بررسی جامع گلکسی A53 5G سامسونگ

گلکسی A53 یکی از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده خانواده A سامسونگ است که با یک نمایشگر بزرگ، باتری...

معین کریمی time-alt ۲۲ فروردین ۱۴۰۱