معرفی و راهنمای آدیداس ترینینگ

معرفی و راهنمای استفاده از اپلیکیشن سلامتی adidas Training

با پاندمی کرونا، بسیاری به اپلیکیشن‌های ورزشی و سلامتی روی آوردند. یکی از این اپلیکیشن‌ها که به موفقیت بالایی دست یافت آدیداس ترینینگ است.

با میانگین نمرات 4.6 و 4.8 در پلی استور و اپ استور، مشخص است با یکی از بهترین اپ‌های سلامتی و ورزشی از یکی از غول‌های این عرصه رو‌به‌رو هستیم.

اپلیکیشن‌های سلامتی و ورزش می‌توانند برای افراد تازه وارد کمی ترسناک باشند. حتی اگر نمی‌دانید از این برنامه چه می‌خواهید و اهداف ورزشی‌تان چیست، آدیداس ترینینگ مانند مربی ورزشی خوبی که می‌خواهد باشد به آرامی شما را راهنمایی خواهد کرد. در ابتدا تعدادی سوال ورزشی، سلامتی و انگیزشی از کاربر پرسیده می‌شود. برای مثال اولین سوال این است که هدف شما از ورزش چیست؟ از میان «سلامتی»، «کاهش وزن»، «بدنسازی» و داشتن بدن سالم می‌توانید گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. پس از آن برنامه پیشنهادی خود را خواهید گرفت. در نهایت با تأیید کردن قوانین استفاده و رد کردن تعدادی تبلیغ و غیره، بالاخره به رابط کاربری جذاب و غنی اما در عین حال ساده اپلیکیشن وارد خواهید شد. 

آدیداس ترینینگ چه خدماتی ارائه می‌کند؟

در طول استفاده از این اپلیکیشن بارها با تبلیغات محصولات شرکت آدیداس مواجه خواهید شد که کاملا طبیعی‌ست. خوبی این برنامه در مقایسه با رقبا این است که حتی بدون پرداخت هزینه اشتراک، محتوای بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. از برند مشهوری مانند آدیداس کمتر از این هم انتظار نمی‌رود اما مشخص است زمان زیادی صرف شناخت نیازهای قشرهای مختلف کاربران و پاسخ‌گویی به همه آن‌ها شده است.

در بخش Plan برنامه ورزشی که اپلیکیشن به طور خودکار برایتان ارائه کرده است را خواهید دید. این برنامه بر اساس هدف ورزشی، وزن و زمانی که می‌خواهید برای ورزش بگذارید تدوین می‌شود. از این بخش به تعداد بیشتری از برنامه‌های ورزشی رایگان آدیداس ترینینگ که مناسب شما هستند دسترسی خواهید داشت. در صورت تمایل می‌توانید برنامه خود را تغییر دهید.

ویدیوهای آموزشی اپلیکیشن آدیداس ترینینگ
آموزش قدم به قدم همراه با راهنمای تصویری

اما اگر می‌خواهید برنامه‌های بیشتر و متنوع‌تری را بررسی کنید نگاهی به قسمت Workouts داشته باشید. در اولین نگاه، تعداد برنامه‌ها حتی بدون اشتراک شگفت آور است. زمانی که به طور جدی وارد برنامه شوید و شروع به ورزش کنید متوجه کیفیت بالای برنامه‌ها، ویدیو‌های آموزشی و همچنین مربی صوتی هوشمند اپلیکیشن خواهید شد. حتی اگر نمی‌خواهید هم‌گام با آدیداس ترینینگ پیش بروید، به آخر قسمت Workouts برای کتاب‌خانه حرکت‌های ورزشی آن سوایپ کنید. از این جا می‌توانید به اطلاعات (در حال حاضر) 30 برنامه ورزشی و 310 حرکت ورزشی دسترسی داشته باشید.

ورزش‌هایی که برای محیط‌های مسکونی و آپارتمان‌ها مناسب هستند یعنی نیازی به پریدن و دیگر حرکت‌های پر سروصدا ندارند، با نماد یک خانه نمایش داده می‌شوند. عظلاتی که هر ورزش هدف قرار می‌دهد نیز مشخص است. بهتر اینکه هر حرکت ورزشی با یک ویدیوی آموزشی کامل همراه شده که از صفر تا صد حرکت را آموزش می‌دهد تا به طور صحیح ورزش کنید. همانطور که می‌دانید، ورزش نکردن از ورزش غلط بهتر است.

قابلیت منحصر به فرد دیگری که adidas Training ارائه می‌کند، امکان ساخت برنامه براساس اهداف است. بخش‌هایی از بدن که می‌خواهید هدف قرار دهید و زمان برنامه را انتخاب کنید تا اپلیکیشن یک برنامه ورزشی به شما تحویل دهد. استفاده از این ویژگی بسیار ساده و سریع است و دقت فوق العاده بالایی هم دارد.

قسمت مهم دیگر اپلیکیشن که باید با آن آشنا شوید Progress است. در اینجا تاریخچه فعالیت‌های خود در ماه گذشته را با همه جزئیات لازم به صورت رایگان مشاهده و بررسی کنید. هر هفته با آدیداس ترینینگ چالش جدیدی وجود دارد که به صورت گروهی انجام می‌شود. این چالش برای افرادی که نمی‌توانند به تنهایی به برنامه ورزشی خود متعهد بمانند عالی‌ست. در واقع هدف قسمت Progress بیشتر دادن انگیزه به کاربران این اپلیکیشن است. آموزش تغذیه و ارائه برنامه غذایی نیز در این اپ تعبیه شده که تنها برای مشترکین فعال، قابل دسترسی است.

چه چیزی این اپلیکیشن را از دیگر اپ‌های سلامتی متمایز می‌کند؟

همانطور که گفتیم بازار اپلیکیشن‌های سلامتی و ورزشی پس از تعطیل شدن باشگاه‌ها با مخاطبان جدیدی روبه‌رو شد. جایی که تقاضا زیاد شود عرضه هم زیاد می‌شود و از همین رو توسعه دهندگان برنامه‌های ورزشی همگی اپ‌های خود را پیشرفت دادند. با این وجود، کم پیدا می‌شود توسعه دهنده‌ای به منابع ورزشی آدیداس، سومین برند ورزشی برتر جهان به ارزش 11 میلیارد دلار دسترسی داشته باشد.

منابع انسانی و مالی آدیداس باعث می‌شود جایی که اکثر اپلیکیشن‌های رقیب برای کوچک‌ترین برنامه‌های ورزشی حق اشتراک می‌طلبند، آدیداس حراسی از ارائه بهترین‌ها به صورت رایگان نداشته باشد. محیط این اپ برای افراد تازه وارد به ورزش ساده و گرم است. جدا از منابع آموزشی و راهنمای انجام ورزش‌ها و برنامه‌های خوب رایگان، آدیداس ترینینگ از نظر انگیزشی نیز یک سر و گردن بالاتر از رقیبان قرار می‌گیرد.

چه تازه وارد باشید و چه ورزشکار حرفه‌ای، آدیداس ترینینگ چیزی برای ارائه در آستین خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: معرفی سایر اپلیکیشن‌های کاربردی

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

هدفون گیمینگ چیست و بهترین هدست های گیمینگ بازار کدامند؟

لوازم جانبی اهمیت زیادی برای گیمرها دارد. این لوازم به بازیکن کمک می‌کنند تجربه گیمینگ بهتری...

معین کریمی time-alt ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

بهترین بازی های فوتبالی 2021

اگر به خاطر داشته باشید، در ابتدا که خبری از گوشی‌های هوشمند یا حتی کامپیوتر و کنسول‌های پلی...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

بهترین بازی های رایگان 2021

از جهان‌های فانتزی و به یادماندنی Genshin Impact, Dota 2 و League of Legends گرفته تا گیم پلی...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۱ خرداد ۱۴۰۰

۹ مورد از برترین اپ های انحصاری آیفون

اپل همواره از توسعه‌دهندگان پلتفرم‌های خود بهترین را می‌خواهد و همین باعث شده است که گاهی اپ...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

معرفی بهترین بازی های رانندگی اندروید و iOS

بازی های سبک رانندگی و ماشین سواری از محبوب‌ترین بازی‌های پلتفرم موبایل هستند. این بازی‌ها با...

پارسا جهانبانی time-alt ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

معرفی اپلیکیشن های پرورش و مراقبت از گل و گیاه

پرورش و نگهداری از گیاهان برای بسیاری از مردم آرامش بخش است، اما شاید آن‌طور که به نظر می‌رسد،...

پارسا جهانبانی time-alt ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

معرفی اپ های کنترل کننده میزان استفاده از گوشی

وابستگی شدیدی به گوشی هوشمند خود دارید؟ شاید استفاده از یک اپلیکیشن برای کنترل زمان استفاده از...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۷ فروردین ۱۴۰۰

آیا کلاب هاوس به میزان کافی امن هست؟

به احتمال بسیار زیاد اسم کلاب هاوس به گوش‌تان خورده است و حداقل هیاهویی که این برنامه در چند...

احسان نیک‌پی time-alt ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

معرفی بهترین بازی های انحصاری PS5 همراه با تاریخ انتشار

هر موقع صحبت از کنسول‌های پلی استیشن سونی می‌شود اولین چیزی که به ذهنمان خطور می‌کند، عناوین...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

بهترین بازی های اکشن برای گوشی های هوشمند اندروید و iOS

روز به روز بازی‌های ویدیویی موبایل جای بیشتری در دنیای سرگرمی ما به خود اختصاص می‌دهند....

پارسا جهانبانی time-alt ۲ بهمن ۱۳۹۹