بهترین گوشی

بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2019

برند آشنا و قدیمی سامسونگ، بی شک یکی از برترین برند های تولید کننده گوشی های اندرویدی می باشد و کیفیت ساخت و برتری آن نسبت به سایر برند ها برای همه واضح است. سال 2019 برای این برند متفاوت تر از سال های قبل بود و شاهد تنوع زیاد محصولات عرضه شده توسط این شرکت کره ای بودیم. چنانچه شما قصد خرید گوشی موبایل داشته باشد، قطعا گوشی های سامسونگ سامسونگ جزء اولین انتخاب های شما خواهد بود و به دلیل تنوع زیاد محصولاتُ انتخاب از بین آن ها کار آسانی نمی باشد. این شرکت در اقدامی هوشمندانه، گوشی هایی در همه رنج های قیمتی روانه بازار کرده است و سعی در به دست گرفتن بازار گوشی های هشومند دارد. در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های این شرکت خواهیم پرداخت.

گوشی های پرچمدار

گلکسی اس 10 پلاس

گلکسی اس 10 پلاس

گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ، آخرین پرچمدار حال حاظر این شرکت می باشد، بنابراین طبیعی است انتظار عملکرد فوق العاده از این گوشی داشته باشیم. شرکت کره ای برای این گوشی خود آخرین نسخه از پردازنده اگزینوس یعنی 9820 را که یک چیپ 8 نانو متری می باشد، در نظر گرفته است تا این گوشی به یکی از سریع ترین گوشی های موجود بازار تبدیل شود. همچنین رم 8 گیگابایتی و باتری 4100 میلی آمپر ساعتی این پردازنده را همراهی می کنند تا از لحاظ شارژدهی و مولتی تسکینگ نیز بی نقص باشد. نو آوری جدید سامسونگ در این گوشی استفاده از نمایشگر سوراخ دار است که امکان کم کردن حاشیه را در این گوشی فراهم کرده است. دوربین 5 گانه نیز عملکرد بسیار عالی از خود نشان می دهد. برای اطلاع بیشتر از این گوشی، بررسی جامع گلکسی اس 10 پلاس را مطالعه نمایید.

گلکسی اس 10

گلکسی اس 10 برادر کوچکتر گلکسی اس 10 پلاس می باشد و از همان پردازنده و رم استفاده می کند و فقط در اندازه باتری، اندازه نمایشگر و تعداد دوربین باهم تفاوت دارند. گلکسی اس 10 از 4 دوربین استفاده می کند که 3 دوربین در پشت دقیقا مشابه اس 10 پلاس و بوده و دوربین سلفی نیز سنسور 10 مگاپسکسلی می باشد. باتری گلکسی اس 10 ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعتی دارد که به دلیل داشتن نمایشگر کوچکتر، شارژدهی مناسبی دارد.

گلکسی اس 10e

گلکسی اس 10 ای

این گوشی ارزان ترین عضو خانواده اس سامونگ می باشد و به نسبت قیمت خود یکی از بهرترین گوشی های حال حاظر است. این گوشی رقیب سرسخت آیفون XR می باشد و دقیقا با همین هدف تولید شده است. برند هایی مثل شیائومی که به تولید پرچمداران ارزان قیمت معروف بودند، اکنون گلکسی اس 10e را در مقابل خود می بینند. از تفاوت های این گوشی نسبت به برادران بزرگتر خود، می توان به نمایشگر تخت، اثر انگشت خازنی و دوربین دوگانه اشاره کرد. برای اطلاع بیشتر از این گوشی، بررسی جامع گلکسی اس 10e را مطالعه نمایید.

گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9 آخرین گوشی سری نوت سامسونگ تا به این حال می باشد. قابلیت های متنوع ، کیفیت ساخت بالا و طراحی فوق العاده زیبای آن باعث شده تا گلکسی نوت 9 یکی از بهترین گوشی های موجود بازار به شمار بیاید. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.4 اینچ QHD+ به همراه حاشیه های خم می باشد. قدرت نوت 9 از پردازنده اگزینوس 9810 گرفته می شود که رم 6 گیگابایتی آن را همراهی می نماید. آخرین پرچمدار سری نوت سامسونگ مانند سایر نسل های قبلی مجهز به S Pen می باشد که از قابلیت بلوتوث پشتیبانی می نماید. این قلم هوشمند به شما اجازه می دهد به راحتی عکس سلفی خود را بدون لرزش دست بگیرید.از دیگر مشخصات گلکسی نوت 9 می توان به باتری 4000 میلی آمپری، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی اشاره نمود. برای اطلاع بیشتر از این گوشی، بررسی جامع گلکسی نوت 9 را مطالعه نمایید.

گوشی های میان رده

گلکسی A80

گلکسی A80 عنوان میان رده را به خود گرفته است ولی عملکردی بسیار فراتر از این نام خواهد داشت. سامسونگ برای اولین بار در این گوشی از مکانیزم جدید دوربین کشویی استفاده کرده است که در آن دوربین های اصلی می توانند به عنوان دوربین سلفی نیز مورد استفاده قرار گیرد. همین امر باعث شده است، نمایشگر این گوشی بدون بریدگی با بدون سوراخ باشد و به صورت کاملا یک پارچه با حاشیه های خیلی کم می باشد. ما در سایمان دیجیتال بر این باوریم که هدف سامسونگ از عرضه A80، سنجش میزان بازخورد این نوآوری می باشد؛ چراکه همین کار در مورد A8s نیز صورت گرفته بود و برای اولین بار نمایشگر سوراخ دار در آن گوشی استفاده شد و سامسونگ با دیدین بازخورد مثبت، همین نوآوری را در سری اس خود استفاده کرد.

علاوه بر بخش دوربین، گلکسی A80 به پردازنده اسنپدراگون 730 مجهز خواهد شد که با لیتوگرافی 8 نانومتری ساخته شده و توان پردازشی بسیار بالایی دارد و عملکردی مشابه پرچمدار ارایه می دهد. رم 8 گیگابایتی در کنار پردازنده بسیار قدرتمند این محصول نشان دهنده این موضوع است که با یک گوشی تمام عیار روبه رو خواهیم بود. البته قیمت اعلام شده برای این گوشی حدود 600 دلار است.

گلکسی A70

گلکسی A70 یکی از گوشی های میان رده سامسونگ می باشد که با امکانات عالی می تواند طرفداران زیادی را بخود جذب کند. این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی +FHD استفاده می کند و پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 675 در کنار رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عملکرد بی نقص این گوشی را تضمین می کند. از سایر ویژگی های این گوشی می تواند به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

گلکسی A50

گلکسی A50

گلکسی A50 یکی از میان رده های جدید سامسونگ می باشد که از زبان طراحی جدید استفاده می کند و یکی از بهترین گوشی های موجود در این رده قیمتی می باشد. بدنه این گوشی از جنس پلاستیک می باشد که ظاهری شبیه به شیشیه دارد و کیفیت آن نیز از مرغوبیت خوبی برخوردار است. اگزینوس 9610 به همراه 4 گیگابایت رم عملکرد روان و بی نقصی در این گوشی ارایه می دهد و دوربین های سه گانه آن نیز در شرایط نوری مختلف، تصاویر مطلوبی ثبت می کند. برای اطلاع بیشتر از این گوشی، بررسی جامع گلکسی A50 را مطالعه نمایید.

گوشی های مقرون به صرفه

گلکسی A20

گلکسی A20

سامسونگ بعد از معرفی چند گوشی میان رده مثل گلکسی A30 و A50، پایین رده جدیدی به نام گلکسی A20 معرفی کرد. این گوشی بسیار شبیه به دو گوشی A30 و A50 می باشد ولی مشخصات سخت افزاری آن کمی ضعیف تر از آن دو می باشد. پردازنده این گوشی اگزینوس 7884 می باشد که مصرف باتری آن کم می باشد و از توان پردازشی متوسطی برخوردار است. گلکسی A20 به یک نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED مجهز شده است که کیفیت بسیار خوبی دارد و برای پایین رده، این نمایشگر یکی از نقاط مثبت آن به شمار می رود. برای اطلاع بیشتر از این گوشی، بررسی جامع گلکسی A20 را مطالعه نمایید.

گلکسی A10

گلکسی A10 ارزان ترین گوشی خانواده ای سامسونگ به شمار می رود. این گوشی از همان پردازنده استفاده شده در گلکسی A20 استفاده می کند و نمایشگر آن از نوع LCD می باشد. بدیهی است نمایشگر LCD کیفیت نمایشگر های امولد را ندارد، ولی به نسبت قیمت این محصول، استفاده از این پنل کاملا منطقی به نظر می رسد. دوربین تک گانه گلکسی A10 کیفیت مناسبی دارد و کاملا متناسب با رده قیمتی آن می باشد. در کل عملکرد این گوشی به دلیل استفاده از اندورید پای و آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ، روان و بدون لگ و کندی آزار دهنده می باشد.

گلکسی ام 20

گلکسی ام 20

گلکسی ام 20 دومین گوشی خانواده ام سامسونگ است. این گوشی از باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که در کنار پردازنده کم مصرف و نمایشگر LCD، گوشی را از لحاظ شارژدهی بی نقص می کند. بدنه پلاستیکی این محصول از جنس پلی کربنات ساخته شده است و کیفیت قابل قبولی دارد. در زمینه دوربین نیز گلکسی ام 20 عملکرد مطلوبی از خود نشان می دهد و برای استفاده روزمره مناسب می باشد. برای اطلاع بیشتر از این گوشی، بررسی جامع گلکسی ام 20 را مطالعه نمایید.

یک دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

واقعا عالی و کارامد مرسی از سایت خوبتون

مطالب بیشتر

راهنمای خرید هولدر موبایل برای ماشین در تمامی رده‌های قیمتی (دی 1401)

"از هر چهار تصادف رانندگی یکی از آن‌ها به دلیل استفاده از گوشی هوشمند توسط راننده است." این...

پویا علیمی time-alt ۳۰ آذر ۱۴۰۱

چگونه تنظیمات VPN را از آیفون خود حذف کنیم؟

درحالی که سرویس های VPN راهکارهای راحتی را برای تنظیم کردن پروفایل بر روی آیفون ارائه می کنند،...

سارا صباح پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۱

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی ویدیویی مچ بند سلامتی شیائومی Smart Band 7

 سری می‌بند به دلیل ارائه امکانات بی‌شمار در کنار قیمتی مناسب طرفداران بسیاری در سراسر جهان و...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

مقایسه دوربین سامسونگ گلکسی S21 اولترا، آیفون 13 پرومکس و P50 هواوی

کیفیت دوربین یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های هوشمند است و برای بعضی‌ها مهمترین معیار برای خرید...

پویا علیمی time-alt ۸ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱