نقد و بررسی گلکسی ام 20

سری گلکسی ام سامسونگ بازار گوشی های میان رده را هدف قرار داده است و در تلاش است با عرضه کردن گوشی های با کیفیت بالا و در عین با حال قیمتی مناسب، تاج و تخت را از برند های شیائومی و آنر بگیرد چراکه گوشی های میان رده خواهان بیشتری نسبت به پرچمداران دارند. اکنون باید ببینیم آیا سامسونگ در واقعیت توانسته است موفقیتی در ساخت میان رده ای برای رقابت با شیائومی و آنر داشته باشد یا نه؟؟ در ادامه برای پاسخ به این سوال نگاهی مفصل تر به قسمت های مختلف گلکسی ام 20 خواهیم داشت و پیش از هر چیز شما را به تماشای ویدئوی جعبه گشایی محصول، دعوت می نماییم.

جعبه گشایی گلکسی ام 20

طراحی

طراحی گوشی های میان رده سال گذشته سامسونگ بسیار شبیه به هم بودند و شما به راحتی میان رده بودن این گوشی ها را تشخیص می دادید. ولی سامسونگ پایانی به این قضیه داده و طراحی گوشی های میانی خود را بهبود بخشیده است. گوشی های میانی سال گذشته یعنی A7 و A9 شروع این ماجرا بوده و هم اکنون در گلکسی ام 20 به وضوح می توان به بهتر شدن این گوشی از لحاظ طراحی نسبت به میان رده های قبلی، پی برد.

بزرگترین تقاوت گلکسی ام 20 با سایر میان رده های سامسونگ، ایجاد بریدگی V شکل در نمایشگر می باشد. این بریدگی در اندازه ای است که دوربین سلفی را در خود جای داده و بسیار خوب طراحی شده است. حاشیه های کناری بسیار کم شده و فقط از قسمت پایینی حاشیه نسبتا بزرگی به چشم می خورد.

نکته منفی طراحی گلکسی ام 20، به کار بردن پلاستیک در پنل پشتی و فریم این گوشی است. البته پلاستیک به کار رفته در این گوشی از جنس پلی کربنات می باشد و کیفیت قابل قبولی دارد و در دست گرفتن این گوشی حس خوبی به کاربر القا می کند.همچنین این گوشی علی رغم داشتن باتری بزرگ 5000 میلی آمپری وزن 186 گرمی دارد و این باتری بزرگ، ضخامت گوشی را افزایش نداده و ابعاد آن 8.8*74.5*156.4 میلی متر می باشد.

بر خلاف گلکسی ام 10، گلکسی ام 20 از USB Type-C در امتداد لبه پایینی استفاده کرده است که این گوشی در این زمینه نسبت به رقیبان هم قیمت خود که از پورت Micro USB استفاده می کنند، بهتر عمل کرده است. همچنین در کنار این درگاه، جک 3.5 میلی متری هدفون نیز به چشم می خورد و در مجاورت این دو درگاه، اسپیکر تک کاناله وجود دارد که صدایی با حجم بالا و با کیفیت قابل قبول تولید می کند.

در سمت راست این گوشی کلید های فیزیکی پاور و کنترل صدا حضور دارند و در سمت مقابل درگاه سیم کارت قرار گرفته است. لازم به ذکر است بر خلاف ابعاد بزرگ گلکسی ام 20، کلید های این گوشی در دسترس هستند. پنل پشتی گلکسی ام 20، میزبان دو دوربین می باشد که به صورت عمودی چیده شده اند و فلاش LED تک گانه آن ها را همراهی می کند. علاوه بر این، سنسور اثر انگشت نیز در پنل پشتی قرار گرفته که محل مناسبی بوده و استفاده از آن، آسان می باشد. همچنین عملکرد اثر انگشت این گوشی بسیار سریع بوده و از دقت بالایی برخوردار است.

نمایشگر

گلکسی ام 20 از صفحه نمایش 6.3 اینچی با نسبت تصویر19:5.9 استفاده می کند. این نسبت تصویر بلند به کاربران کمک می کند تا گوشی را راحت تر در دست بگیرند. همچنین این صفحه نمایش دارای رزولوشن 2340* 1080 با تراکم پیکسلی 404ppi می باشد که رنگ های آن نسبتا شاداب بوده و از کیفیت خوبی برخوردار هستند. بریدگی V شکل گلکسی ام 20 نیز موجب افزایش نسبت مساحت صفحه نسبت به بدنه تا 84 درصد شده است.

پنل استفاده شده برای نمایشگر گلکسی ام 20 از نوع TFT PLS می باشد که این پنل (PLS) ساخته خود سامسونگ بوده و 15 درصد ارزان تر از پنل های IPS می باشد. از لحاظ کیفیت رنگ، پنل های TFT به پای پنل های AMOLED استفاده شده در سری جی سامسونگ نمی رسند با این حال نمایشگر گلکسی ام 20 دارای رنگ های غنی و زاویه دید خوبی می باشد که برای کار های مولتی مدیا مناسب ارزیابی می شود.

در مورد روشنایی نمایشگر گلکسی ام 20 باید بگوییم که حتی در فضا های باز، عملکرد نسبتا رضایت بخشی از خود به نمایش می گذارد و با وجود داشتن شیشه منعکس کننده نور، محتوای به نمایش گذاشته شده در آن در تابش غیر شدید، قابل رویت است. نا گفته نماند سامسونگ از شیشه Dragontrail برای محافظت از صفحه نمایش گلکسی ام 20 استفاده کرده است که عملکردی مشابه گوریلا گلس دارد.

دوربین

گلکسی ام 20 همانند گلکسی ام 10، از ترکیب دو دوربین در پشت بهره می گیرد. دوربین اصلی از سنسور 13 مگاپیکسلی با لنزی به دریچه دیافراگم f/1.9 و دوربین ثانویه نیز از سنسور 5 مگاپیکسلی با لنزی به دریچه f/2.2 استفاده می کند که برای تصویر برداری فوق عریض به کار می رود.

رابط کاربری دوربین، دقیقا مشابه چیزی است که پیش از این در گلکسی نوت 9 نیز شاهد آن بوده ایم. حالت های مختلف دوربین همچون پرتره، پرو و … در قسمت بالا چیده شده اند که با سوایپ به سمت چپ و راست می توان بین آن ها جا به جا شد. .لازم به ذکر است قابلیت عکاسی پرو برای این گوشی فقط با تنظیمات محدود ISO، تنظیم سفیدی و تنظیم نور در نظر گرفته شده است.

عکس های گرفته شده با دوربین اصلی گلکسی ام 20 در شرایط با نور کافی، از جزئیات مناسبی بروخوردار بوده و کیفیت و رنج داینامیکی مناسبی دارند ولی در برخی تصاویر نویز زیادی حتی در فضاهای باز با نور کافی مشاهده شد. حالت HDR نیز در گوشی به طور خودکار فعال می شود و در بهبود رنج داینامیکی عکس کمک می کند و در مجموع می توان گفت که عملکرد دوربین اصلی گلکسی ام با توجه به سطح قیمت آن در سطح قابل قبولی قرار می گیرد.

اما نکته مثبت این گوشی نسبت به هم رده های خود، وجود دوربین فوق عریض می باشد؛ چراکه برای اولین بار در گوشی میان رده با این سطح قیمت شاهد استفاده از این دوربین هستیم که قابلیت عکاسی 120 درجه را در اختیار می گذارد. همچنین به گفته منتقدین زیادی، این دوربین بسیار کاربردی تر از دوربین تله فوتو است. لازم است بدانید که سنسور این دوربین، فاقد فوکوس خودکار بوده و دارای فوکوس ثابت است؛ بدین معنی که شما نمی توانید روی یک نقطه از صحنه فوکوس کنید و پس زمینه ای محو تر داشته باشید. در واقع در تصاویر ثبت شده با این دوربین، تمام نقاط صحنه در فوکوس هستند که با توجه به ماهیت دوربینی با لنز عریض، نباید آن را نکته ای منفی به شمار بیاوریم. تصاویر ثبت شده با این دوربین در محیط هایی با نور کافی، از کیفیتی مشابه دوربین اصلی بهره می برد، با این تفاوت که میزان جزئیات به دلیل رزولوشن پایین سنسور، کمتر بوده و نویز زیادی در تصاویر مشاهده می شود.

عکاسی پرتره یکی از قابلیت های امروزی می باشد که اکثر گوشی ها چه میان رده و چه پرچم دار از آن پشتیبانی می کنند. ولی نکته حائز اهمیت این است که آیا عملکرد مناسبی دارند یا خیر؟ گلکسی ام 20 هم از این قاعده مستثنی نیست و می تواند عکس های پرتره ثبت کند. کیفیت عکس های پرتره گرفته همانند دوربین اصلی بوده و در تشخیص لبه های سوژه عملکرد ضعیفی داشته و میزان بلور عکس ها به طور خودکار تنظیم می شود.

دوربین سلفی استفاده شده در Galaxy m20 دارای سنسور 8 مگاپیکسلی می باشد که در مواقع لازم از نمایشگر به عنوان فلاش استفاده می کند و عکس های ثبت شده با این دوربین از رنج داینامیکی و جزئیات کمی برخوردار هستند. عملکرد پرتره سلفی در حد مناسب ارزیابی می شود و در تشخیص لبه های سوژه به خوبی عمل می کند.

سخت افزار

گلکسی ام 20 از چیپ Exynos 7904 با لیتوگرافی 14 نانومتری ساخت سامسونگ استفاده می کند. این پردازنده از دو هسته Cortex-A73 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و شش هسته CortexA53 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز تشکیل شده است. همچنین این چیپ با پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP2 و 4 یا 3 گیگابایت رم همراه شده است که قلب تپنده این دستگاه را تشکیل می دهند.

حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای گلکسی ام 20 ، 32 یا 64 گیگابایت می باشد که برای نسخه 32 گیگابایتی 3 گیگابایت رم و برای نسخه دیگر 4 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است. هر دو نسخه قابلیت افزایش ظرفیت حافظه با درگاه مموری را تا 512 گیگابایت دارند و مودم وای فای استفاده شده در گلکسی ام 20، استاندارد های 802.11 b/g/n را پشتیبانی کرده و همچنین این گوشی قابلیت VoLTE نیز دارد.

در مورد اجرای بازی، این گوشی مشکلی در اجرای بازی های سبک ندارد و در مورد بازی های سنگین مثل PUBG و آسفالت 9 توانست به خوبی از عهده اجرای آنها بر آید و نرخ فریم های 22 برای PUBG و 30 برای آسفالت 9 در گرافیک بالا ثبت گردید.

عملکرد مودم Galaxy m20 نیز بسیار عالی ارزیابی می شود به طوری که در محیط هایی با آنتن دهی ضعیف اینترنت، توانست سرعت قابل قبولی در اختیار قرار دهد و کیفیت تماس های تلفنی نیز در سطح خوبی قرار دارد.

نرم افزار

گلکسی ام 20 به اندروید 8.1 به همراه رابط کاربری 9.5 Samsung Experience مجهز شده است که به خوبی با سخت افزار آن هماهنگ می باشد و در بیشتر مواقع عملکرد سریع و روان در اختیار قرار می دهد. با این حال در برخی مواقع شاهد کندی بودیم که امیدواریم با بروز رسانی به آخرین نسخه اندروید و رابط کاربری جدید این مشکلات برطرف شود.

رابط کاربری استفاده شده در Galaxy m20 برخی تفاوت هایی در شکل ظاهری آیکون داشته ولی در کل، بسیار مشابه نسخه های قبلی بوده و هیچ تغییری نکرده است. آیکون های استفاده شده شبیه به آیکون های استفاده شده در رابط کاربری جدید One UI بوده و نوار اعلان ها نیز با بریدگی کاملا سازگار شده و ظاهر زیبایی دارد. همچنین در این گوشی می توان نوار ناوبری را حذف کرد و ظاهری یکپارچه را ایجاد کرد.

رابط کاربری Galaxy m20 طبیعتا امکانات کمتری در مقایسه با پرچم داران دارد؛ اما با این حال برخی ویژگی های مفید مانند حالت استفاده با یک دست، ژست های سنسور اثر انگشت برای باز کردن پنل نوتیفیکیشن را دارد.

رابط کاربری جدید سامسونگ، طراحی بسیار خوبی دارد و علاوه بر آن، اگر این طراحی خوشایند شما نباشد، می توانید به راحتی از طریق قسمت تم، پوسته های مختلفی برای ظاهر آن در نظر بگیرید و آن را با سلیقه خود، شخصی سازی کنید. در کل رابط کاربری سامسونگ همیشه دارای امکانات متنوع بوده و این شرکت در نسخه جدید با حفظ امکانات مفید سعی در بهینه سازی هر چه بیشتر رابط کاربری خود داشته است.

باتری

در کنار سخت افزار کم مصرف Galaxy m20 ، سامسونگ کار فوق العاده ای در بهینه کردن این گوشی برای شارژدهی عالی، انجام داده است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی این دستگاه در نظر گرفته شده است که رقم بالایی برای یک میان رده محسوب می شود؛ چراکه میان رده ها اغلب از پردازنده ضعیف تر و نمایشگر کم مصرف تر نسبت به پرچم داران بهره می گیرند. در تست های انجام شده این گوشی توانست تا 20 ساعت به پخش ویدئو بپردازد. همچنین در تست ترکیبی pc mark برای باتری، توانست تا 18 ساعت دوام بیاورد که رقم بسیار بالایی محسوب می شود. خوشبختانه قابلیت شارژ سریع برای این گوشی از طریق درگاه USB Type-C در نظر گرفته شده و این باتری بزرگ برای پر شدن کامل حدود 2.5 ساعت زمان لازم است.

7.9
نقد و بررسی گلکسی ام 20

داشتن باتری بزرگ، صفحه نمایش دارای بریدگی و عملکرد رضایت بخش گوشی گلکسی ام 20، این گوشی را به یک رقیب سر سخت برای سایر برند ها اعم از آنر و شیائومی تبدیل کرده کرده است. در مقایسه گلکسی ام 20 با شیائومی ردمی نوت 6 و آنر 10 لایت (که در یک سطح قیمت قرار دارند) در می یابیم که، این گوشی با داشتن باتری قوی تر و صفحه نمایش بزرگتر نسبت به آنها برتر بوده و از ارزش خرید بالایی برخوردار می باشد.

طراحی
8
صفحه نمایش
7.5
دوربین
7
سخت افزار
7
نرم افزار
8
باتری
9.5
ارزش خرید
8.5
مزایا
  • باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی
  • عملکرد مناسب سخت افزاری
  • طراحی امروزی
  • صفحه نمایش با کیفیت
  • اثر انگشت با سرعت
  • استفاده از USB Type-C
معایب
  • دوربین نه چندان با کیفیت
  • بدنه پلاستیکی
  • مقاومت کم در برابر خط و خش
267
82
22
17
19

۱۳۸ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام منم گوشیم گلکسی ام بیسیته اما کلا 1 ساعت شارژ نگه میداره
ایداز علاعم کپی بودنشه؟

محمد کسری جالینوس
۲۳ دی ۱۴۰۱ در ۱۶:۵۱

سلام شما که میگین مشکل باتری 🔋 دارین بهتره بگم مشکل از گوشی نیست مشکل از باتری گوشی هست و یا گوشی ویروسی شده و باید ریست بشه

سلام دوستان من چند وقته گوشی گلکسیm20 دارم الان نزدیک دوماهه که وقتی دارم باهاش کار میکنم یک دفعه خاموش میشه و باید بزنم شارژ ک دوباره روشن بشه و میزان درصد شارژ باتریشم الکیه چکار باید کنم ؟ کسی با مورد مشابه برخورد کرده؟

سلام من بین m20وa10s سامسونگ موندم میشه کمکم کنید بگید کدومشونو بگیرم باکیفیت تره از همه نظر وهنگ نکه و طول عمر بیشتری داشته باشه
ممنون میشم جواب بدید

سایــمان دیــجیتال
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۹

درود خدمت شما
دوست عزیز برای راهنمایی در این مورد، لطفا با واحد فروش سایمان دیجیتال تماس بگیرید.
سپاس از همراهی شما

سلام من گوشی m20 دارم . من وقتی که حتی برای مدت کوتاهی با گوشیم کار می کنم بعد از اینکه برنامه ای که باهاش کار می کردمو می بندم هاله ای از اون برنامه روی صفحه ی گوشیم تا مدتی باقی می مونه. مخصوصا زمانی که پس زمینه ام توسی رنگه این هاله ی روی صفحه خیلی واضح تر دیده میشه. این موضوع رو تاحالا تو هیچ گوشیه دیگه ای ندیدم . می خواستم بدونم این اتفاق فقط واسه گوشی من می افته؟

سلام.دقیقا مال منم همینطوریه البته تازگیا اینجوری شده بهش میگن سایه.وقتی یه چیزی زیاده رو صفحه باشه سایش واسه چند دقیقه میمونه.میگن نرم افزارایی هست که مشکلو رفع میکنه.ولی واسه اینه که کیفیت ساختش پایینه

اره داش منم m۲۰دارم این مشکلو داره باتریشم گول ظاهرشو نخورید به درد نمیخوره

سلام سایمان جان لطفا کمکم کن
من بین m20وa20 موندم کدومو انتخاب کنم یه گوشی ک کم هنگ کنه اهل فیلم و کمی بازی هستم و عمر گوشی برام مهمه منظورم اینه وسایل گرونش مث رم و سی پی یو و هارد و اینجور چیزاش عمرشون بالا باشن

سایمان دیجیتال7
۷ خرداد ۱۳۹۹ در ۱۰:۱۵

درود
دوست عزیز، جهت دریافت راهنمایی بیشتر در این خصوص لطفا در طی ساعات کاری (10-18) با واحد فروش سایمان دیجیتال تماس حاصل فرمایید.
سپاس از شما

سلام
میخاستم بدونم که m20 هردو سیمکارتش 4.5G هست؟

سلام دلیل داغ کردن گوشی m20هنگام روشن کردن نت چیست؟؟

من دوربینم بعد ابدیت خیلی بی کیفیت شده

سلام من گوشی ام ۲۰ رو حدود ۵ ماه هست که خریدم البته دوتا خرید کردیم انصافا هم گوشیه خوبیه فقط تنها مشکلی که هر دو تا گوشی داشتن این بود که زمان تماس تلفنی و جواب دادن به تماس و بردن گوشی نزدیک گوش صفحه نمایش خاموش نمیشد و مجبور بودی دستی خاموشش کنی الان که اندروید ۱۰ رو بروز رسانی کردم این مشکل جوری شده که بعد از برقراری ارتباط و زدن کلید تماس صفحه کلا خاموش میشه و برای روشن کردنش باید به صورتی دستی روشنش کرد میخواستم بدونم که این مشکل ناشی از چیه ؟

سلام..این گوشی حالت slow motion توی فیلمبرداریش نداره؟؟؟؟؟نمیشه اضافه گزد با وپدیت

سلام گوشی m20 خوب است ایا؟

سلام .من نمیدونم بین دوربین ام ۲۰ ردمی ۷تفاوت خیلی زیادی هست یا نه؟روی کاغذ که دوربین ام ۲۰ بهتره اما توی واقعیت نمیدونم.اخه شنیدم گوشی شیائومی خیلی مقاوم ترن و عمر بیشتری دارن و دوربین خوبی دارن اما نمیدونم درسته یا نه.برام دوربین مهمه و اینکه هنگ نکنه.

با سلام خدمت سایمان دیجیتال و دوستان.یک ماه هست که ام بیست گرفتم وجود 4.5g برام خیلی مهمه از جاییکه تجمیع فرکانس ام بیست cat12 است این گوشی رو گرفتم اما باتوجه به اینکه خط ایرانسلم یوسیم، منطقه تحت پوشش 4.5هست ،اما همچنان گوشیم4Gرو نشون میده. با700 تماس گرفتم دفتر پیشخوان هم رفتم اما مشکل ام حل نشد. شما میتونین راهنمایی کنید؟

سلام و درود بر شما من M20دارم و قزیه این 4G+ چیه؟ من الان ۴ ماه هست فقط 4G هست و ۲ هفته هست فورجیه ولی خیلی کند شده دلیلش چیه واقعا؟ خیلی ازار دهنده هست (جواب بدین خیلی ممنون میشم باتشکر)

سایمان دیجیتال7
۵ آذر ۱۳۹۸ در ۱۷:۴۶

درود
دوست عزیز، با توجه به اختلالات به وجود آمده در شبکه اینترنتی کشور، فعلا دسترسی به این شبکه اینترنتی دیتا امکان پذیر نمی باشد. همچنین بسته به پشتیبانی خدمات اپراتور سیم کارت خود از شبکه 4.5G و محل منطقه مورد نظرتان، با تنظیم شبکه گوشی بر روی حالت LTE می توانید از این شبکه استفاده فرمائید.
سپاس ازشما

بین گوشی A 20 و M 20 کدوم بهتره؟

سلام
آیا تو قسمت پرتره میشه میزان محو شدن و بالا پایین کرد؟

سلام
سنسورمجاورتی ام ۲۰ را از کجافعال کنم؟

سلام دوستان
من بین گلکسی a20 و m20 موندم کدوم رو بگیرم من خیلی اهل بازی نیستم و اینستا و شبکه های مجازی فعال هستم و دوربین گوشی برام مهم هست و اینکه هنگی نداشته باشه
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
باتشکر از سایت عالی سایمان

سلام دوستان من چند روزه گوشی سامسونگ m20 خریدم ولی هرچی اهنگ دانلود میکنم تو موسیقی پلی نمیره کسی میدونه باید چیکار کنم؟و اینکه نحوه ارسال برنامه ب بقیه با این گوشی چجوریه؟ لطفا راهنمایی کنید

سلام با توجه به شرایط بد اقتصادی و تورم ناجور کشور و امنیت بسیار کم برای گوشی ذر اماکن مختلف و دیگر هزینه های پشت آن در مجموع تصمیم گرفتم که گوشی میان رده ای بخرم دو هفته مداوم پیگیری کردم گوشی های A50 و A6 و J6 و A20 و M20 و A7 2018 و شیائومی رد می نوت 7 و هواوی P30lite و هواوی Y9 2019 و هواوی P smart 2019 و شیائومی Mi 6 را پیدا کردم پرچمدار گوشیهای میان رده کدام است لطفا راهنمایی فرمائید گوشی بخرم که همه چیز تمام باشد(بدنه عالی و قدرت سخت افزار عالی و سرعت و آنتن دهی و اندروید بالا و صفحه نمایش خوب فقط دوربین برام مهم نیست ) پیشاپیش متشکرم

سلام ممنون از زحمات شبانه روزی تون . ایا سخت افزار گلکسی A30 بالاتره یا M20

سایــمان دیــجیتال
۲۸ مهر ۱۳۹۸ در ۰۹:۵۸

با سلام
بله دوست عزیز قدرت سخت افزاری گلکسی A30 تا حدودی بیشتر می باشد.
با تشکر

سایــمان دیــجیتال
۲۸ مهر ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۱

با سلام
دوست عزیز به طور کلی تفاوت فاحشی بین قدرت سخت افزاری این دو گوشی، دیده نمی شود.
با تشکر

با سلام میخواستم ببینم قدرت پردازش این گوشی بالاتره یا HONOR 8C این گوشی Exynos 7904 Octa (14 nm)
هستش ولی انر Qualcomm SDM632 Snapdragon 632 (14 nm) هستش توی اجرای بازی های سنگین کودومه بهتره لطفا راهنمایی کنید

سایــمان دیــجیتال
۲۹ مهر ۱۳۹۸ در ۰۹:۳۸

درود خدمت شما
دوست عزیز لطفا بنچمارک های قرار داده شده در بررسی هر دو محصول را مشاهده فرمایید.
با تشکر

میشه جواب بدین لطفا مرسی

سلام بازی pubg روی گوشیم خیلی لگ داره درحدی که نمیتونم بازی کنم گوشیم m20و۳۲ گیگم حافظه داره

سلام بین گوشی a20 و m20 موندم من اهل بازی اینا نیستم و فقط تو انستا و تلگرام سرو کار دارم فقط از هنگ و لک گوشی بیزارم میخواستم بدونم کدوم عمر بیشتر و عملکرد بهتری داره؟

سایــمان دیــجیتال
۱۶ مهر ۱۳۹۸ در ۰۹:۴۶

درود خدمت شما
دوست عزیز گوشی گلکسی A20 در مجموع گزینه بهتری می باشد.
با تشکر

من بین m20وa20مردد شدم .اهل بازی و فیلم هستم. در ضمن اینکه میگن انتن دهی a20ضعیفه و اینترنتش کندع ،حقیقت دارع؟

سایمان دیجیتال7
۴ آبان ۱۳۹۸ در ۱۶:۴۴

درود خدمت شما
دوست عزیز، گوشی Galaxy M20 در مجموع برای شما گزینه مناسبی می باشد و شایعات ذکر شده در مورد گوشی Galaxy A20 صحیح نمی باشد.
سپاس از اعتماد شما

اصلن راضی نیستم بخاطر بخاطر باطریش درسته خوبه اما سنگین دس ادمو خسته میکنه گاهی کند عمل میکنه و هرچی بروزرسانی میاد این مشکلو برطرف نکرده تاحالا.

با سلام اقا من گوشی j7 پرایم 2016 دارم و میخوام بفروشم چند سوال داشتم اولی اینه که M20 یا A20 بخرم من بازی خیلی میکنم مثل کلش اف کلنز و کلش رویال کدومو پیشنهاد میکنید؟ و اینکه سوال دومم این بود که یه جوری انگار حس میکنم M20 وA20 دوتا گوشی دکوری هستن چون خیلیا الکی ایراد میگیرن آیا درسته؟ ممنون اگر جواب سوالمو بدید.

سایمان دیجیتال7
۱۳ مهر ۱۳۹۸ در ۱۶:۴۲

درود
دوست عزیز، از بین دو محصول ذکر شده M20 گزینه مناسبی می باشد. همچنین نباید مشخصات بالاتر از حد انتظار به‌ عنوان یک میان‌رده از این محصولات داشت.
سپاس از شما

سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز. من این گوشی تازه خریدم ولی با یه مشکل خیلی عجیب برخورد کردم.گوشیم به هیچ عنوان و تو هیچ منطقه ای ۴جی پلاس نمیشه. گوشی قبلیم که ال جی ایکس پاور ۲ بود و به نسبت این خیلی ضعیفتر بود اینترنتش ۴جی پلاس میشد. موقع خرید دوستان حتما این قضیه رو درموردش تحقیق کنید. با تشکر

داداش منم ام ۲۰ دارم همیشه 4G+هستش احتمالا مشکل از آنتن دهی یا اپراتوره

سلام من این گوشی رو تازه خریدم امکاناتش عالیه نسبت به a20 باتری قدرتمند تری داره تقریبا از هر 3 روز یبار شارژش میکنم کیفیت صدای بالا با امکان تنظیم حالت های مختلف داره
حسگر اثر انگشتش فوق سریعه
موقع مکالمه یه سوراخ بالای گوشی گذاشتن تا بتونه صدا های اضافی مثل صدای باد رو کمتر کنه

سلام گوشی m20 هنگی نداره چون دوستان گفنتد که توی تایپ کردن هنگه و اگه هنگه A20 بخرم یا نه

سایــمان دیــجیتال
۳۰ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۸

با سلام
دوست عزیز برای راهنمایی در این مورد، لطفا منتظر پاسخ خریداران این محصول بمانید.
با تشکر

بین گوشی honor10liteو a20کدوم بهتره من بیشتر بازی های سنگین انجام میدم

سایــمان دیــجیتال
۳۰ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۳:۰۰

با سلام
دوست عزیز قدرت سخت افزاری گوشی آنر 10 لایت بیشتر می باشد.
با تشکر

سلام ممنون از زحماتتون من توی یه سایتی نظراتی راجع به تاچ گوشی خوندم که دوستان میگن که تاچ خودش بعضی وقتا کار میکنه یهو میپره بیرون و میگن که گوشی تو تایپ کردن هنگ میکنه و در حالتی که صفحه خاموشه گوشی داغ می کنه حالا این چیزا حقیقت داره اگه داره A20 این مشکلات رو نداره برای بازی هایی مثل gta sa میخوام استفاده کنم با تشکر

سایــمان دیــجیتال
۳۰ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۳:۱۰

درود خدمت شما
دوست عزیز لطفا برای رهنمایی در این مورد، منتظر پاسخ خریداران این محصول باقی بمانید.
با تشکر

سلام خسته نباشید من بین گوشی m20 و آنر مدل Lite10 LLD-L21 نمی دونم کدوم بهتر هم از لحاظ دور بین و سرعت عمل وصفحه نمایش موندم کدومو بگیرم

سلام خسته نباشید من بین گوشی m20 و a20 و آنر مدل Lite10 LLD-L21 نمی دونم کدوم بهتر هم از لحاظ دور بین و سرعت عمل وصفحه نمایش موندم کدومو بگیرم

سایــمان دیــجیتال
۲۳ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۰:۲۲

با سلام
دوست عزیز گوشی گلکسی M20 در مجموع گزینه بهتری می باشد.
با تشکر

سلام خسته نباشید من بین گوشی j7 و m20 و a20 موندم من خیلی ادم بی ملاحظه ایم و گوشیام زیاد زمین میخورن یک گوشی میخوام جون سخت باشه دوربین برام مهم نیست بیش تر برام مهمه در صورت نصب انواع بازیا و برنامه های سنگین درسیم هنگ نکنه و سرعتش کم نشه زیادم با گوشیم کار میکنم

سلام خسته نباشید من بینوشی j6 و m20 و a20 نمیدونم کدومشو بخرم من کسیم که خیلی بی ملاحظه با گوشیام برخورد میکنم و خیلی زمین میخورم میخوام بدونم کدوم جون سخت تره و اینک من با گوشیم خیلی بازی میکنم ممنون?

سایــمان دیــجیتال
۱۴ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۳

با سلام
دوست عزیز گوشی گلکسی A20 در مجموع گزینه بهتری می باشد.
با تشکر

ولی من شنیدم گوشی های سری Aسامسونگ خیلی نازک نارنجین? تین طوری نیست یعنی من دوتا از دوستام گوشی A7 2016 داشتن هردوتاشون LCD پِر پِر میکرد اخرم هر دوتاشون سوخت منم نظرم A20 بود از همون اول

سلام خسته نباشید. بین دو گوشی a30 و redmi note 7 کدوم یک برای اجرای بازی بدون لگ و فریم خوب قابل قبوله؟ کیفیت دوربین ها چطور؟

سایــمان دیــجیتال
۱۳ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۱

با سلام
دوست عزیز گوشی ردمی نوت 7 در مجموع گزینه بهتری می باشد.
با تشکر

سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم این گوشی میتونه بازی های نسبتا سنگین و سنگین رو در کیفیت متوسط و یا حداقل روان اجرا کنه؟
مثل پابجی و یا فورتنایت ، آسفالت و…
ممنون از سایت خوبتون

سایــمان دیــجیتال
۱۰ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۲:۱۳

با سلام
دوست عزیز لطفا نقد و بررسی محصول را مطالعه فرمایید.
با تشکر

بله من دوستم داره کیفیتش متوسطه ولی روان اجرا میشه کیفیت بالا رو باید پرچمدار بخری

M20بهتره یا A20ازنظر دوربین و کیفیت صفحه نمایش وایا گوشی های مقرون بسرفه ای هستند.
مرسی از سایت تون

سایــمان دیــجیتال
۱۰ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۲:۱۶

با سلام
دوست عزیز گوشی گلکسی A20 در زمینه های مورد نظر شما عملکرد بهتری دارد.
با تشکر

سلام .من m20خریدم فونت فارسی نداره موقع تایپ کردن.تو تنظیمات رفتم گوشیم به روزه.همه زبان ها هست الی فارسی ولی خود گوشی زبان فارسی داره فقط مشکل تایپ دارم .راهنمایی فوووری لطفا

سایــمان دیــجیتال
۹ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۷

با سلام
دوست عزیز برای افزودن تایپ فارسی باید از تنظیمات کیبورد اقدام نمایید.
با تشکر

من ھم تو m20 مشکل تایپ دارم
گوشی بہ روزہ
زبان نوشتن فارسی ندارہ زبانش اردو ھست
لطفا راھنمایی کنید

سلام
این نقد و بررسی بخصوص اجرای بازی مال گوشی با رم 3 گیگ هست یا 4 گیگ ؟
بعد بین نوکیا 6.1+ و m20 کدوم بهتر هست ؟

سایــمان دیــجیتال
۶ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۰

با سلام
دوست عزیز لطفا اولویت های خود از خرید گوشی هوشمند را مشخص فرمایید. هی یک از دو محصول مورد نظر شما، دارای نقاط ضعف و قوت خاص خود هستند.
با تشکر

سلام
کیفیت خود گوشی برایم مهم هست
شاید هر چندروز یکبار تومترو اتوبوس کمی بازی کنم مثل اسفالت بیقیه اش مشغول موزیک و فیلم و شبکه مجازی

سایــمان دیــجیتال
۱۰ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۲:۱۰

درود خدمت شما
دوست عزیز گوشی نوکیا 6.1 پلاس در مجموع گزینه بهتری می باشد.
با تشکر

سلام این باطری درحالت بازی کردن یا وب گردی چقدر شارژ مصرف میکنه میداره لطفا بگید

سایــمان دیــجیتال
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ در ۰۹:۵۱

با سلام
دوست عزیز لطفا نقد و بررسی محصول را مطالعه فرمایید.
با تشکر

چرا M 20 هندسفری نداره

آیا گوشی m20 ضد آب میباشد؟

سایــمان دیــجیتال
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۴:۰۶

با سلام
خیر دوست عزیز محصول مورد نظر شما فاقد استاندارد لازم برای مقاومت در برابر آب می باشد.
با تشکر

سلام ببخشید من بین خرید a30.m20.y9 2019 تردید دارم کدوم یکی توانایی اجرای بهتر بازی های با کیفیت و عکاسی بهتر رو داره؟

سایــمان دیــجیتال
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۰

با سلام
دوست عزیز گوشی هواوی Y9 2019 در مجموع گزینه بهتری می باشد.
با تشکر

با سلام.
من یک گوشی m20 خریدم الان که میبینم حسگر صفحه نمایش کار نمیکنه (هنگام مکالمه وقتی گوشی رو روی گوش میگیرم صفحه نمایش خاموش نمیشه) .
آیا m 20 اصلا حسگر صفحه نمایش نداره؟

سایــمان دیــجیتال
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ در ۰۹:۵۷

درود خدمت شما
دوست عزیز گوشی گلکسی M20 دارای سنسور مجاورت یا نزدیکی می باشد.
با تشکر

از زحمات شما خیلی ممنونم
خیلی جامع بود بازم تشکر

چرا خیلی از گوشیا هندسفری دارن ولی ام 20نه؟ و الان با تخفیف قیمتاشون چنده؟

سایــمان دیــجیتال
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ در ۰۹:۴۶

با سلام
دوست عزیز لطفا قیمت های بروز را از صفحه محصول، بررسی نمایید.
با تشکر

به نظرشما جی8 خوبه یا ام20

ولی توی نقدتون نوشتید میتونه پابجی رو اجرا کنه

سایــمان دیــجیتال
۷ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۴:۰۹

با سلام
دوست عزیز لطفا دقت بفرمایید، این گوشی قادر به اجرای بازی مورد نظر شما می باشد با این حال، همانطور که در پاسخ به سوال اول شما اشاره کردیم، نباید انتظار نرخ فریم بالا و یا بدون لگ بودن را از آن داشته باشید.
با تشکر

محمدباقرفلاح
۷ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۵

سلام.روزتون بخیر.من میخوام گوشی بخرم ولی نمیدونم چه گوشی بگیرم.تا 4.500میخام هزینه کنم.دوربین,صفحه نمایش و میزان نگهداری شارز باطری واسم مهمه

سایــمان دیــجیتال
۷ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۴:۱۲

با سلام
دوست عزیز گوشی گلکسی A70 و ردمی نوت 7 پرو گزینه ها مناسبی می باشند.
با تشکر

سلام ببخشید من بین y9 2019 با samsung galaxy m20 موندم کدومشونو بخرم؟ دوربین واسم خیلی مهمه .میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

سایــمان دیــجیتال
۵ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۵

با سلام
دوست عزیز گوشی گلکسی M20 در مجموع گزینه بهتری می باشد.
با تشکر

از نظر باطری کیفیت صفحه سرعت زیبایی

سلام بین این دو گوشی کدوم بهتره a20m20

سایــمان دیــجیتال
۶ مرداد ۱۳۹۸ در ۰۹:۲۷

با سلام
دوست عزیز گوشی A20 در مجموع گزینه بهتری می باشد.
با تشکر

این گوشی بازی پابجی رو بدون لگ انجام مده

سایــمان دیــجیتال
۵ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۸

با سلام
خیر دوست عزیز قدرت پردازشی این محصول برای اجرای بازی های سنگین، کافی نمی باشد.
با تشکر

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم گوشی سامسونگ m20 از نظر پردازنده بازی ها بهتره یا a20

سایــمان دیــجیتال
۱ مرداد ۱۳۹۸ در ۰۹:۴۴

با سلام
دوست غزیز گوشی M20 در این زمینه عملکرد بهتری دارد.
با تشکر

با سلام‌و عرض ادب میخواستم گوشی بخرم بین این‌گوشی و هواویp smart2019 گیر کردم ممنون‌میشم بگید که کدومشون بهتر هستن

سایــمان دیــجیتال
۳۱ تیر ۱۳۹۸ در ۰۹:۵۸

درود خدمت شما

دوست عزیز، هدف خود از خرید تلفن هوشمند را بفرمایید. هر یک از دو محصول مدنظر شما دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و انتخاب یک دستگاه در این میان به هدف و ملاک اصلی شما بستگی دارد.

سپاس از اعتماد شما

سلام خسته نباشید خیلیی متشکرم از سایت خوبتون فقط یک سوال داشتم اونم اینه که چجوری قسمت پرتره در دوربین را میشه فعال کرد؟

سایــمان دیــجیتال
۲۸ تیر ۱۳۹۸ در ۱۸:۴۷

با سلام
دوست عزیز عکاسی پرتره با نام Live Focus در این گوشی شناخته می شود.
با تشکر

سلام دوربین m20 بهتره یا y9 2019 کیفیت عکسای کدوم بهتره؟؟

سایــمان دیــجیتال
۲۸ تیر ۱۳۹۸ در ۱۸:۵۰

با سلام
دوست عزیز لطفا بررسی هر دو محصول را مطالعه فرمایید.
با تشکر

سلام خسته نباشین مرسی از سایت خوبتون.میخواستم بدونم کهM20قابلیت alwas on داره؟
بعد میگن ساخت ویتنام بهتر از هند هستش و چرا تو جعبش هندزفری نداره؟این موضوع خیلی زده تو ذوقم

سایــمان دیــجیتال
۲۲ تیر ۱۳۹۸ در ۰۹:۳۱

با سلام و تشکر
دوست عزیز گوشی M20 فاقد ویژگی Always On می باشد. همچنین تفاوتی در کیفیت محصول با ساخت کشور های مختلف وجود ندارد و محصول نهایی با استاندارد های سامسونگ ساخته شده است.
سپاس از همراهی شما

سلام ببخشید j6+بهتر است یا m20برای خریدن از نظر قدرت پردازش و کیفیت تصویر

باتشکر از شما

سایــمان دیــجیتال
۱۸ تیر ۱۳۹۸ در ۰۹:۵۷

با سلام
دوست عزیز گوشی gALAXY m20 در مجموع گزینه بهتری می باشد.
با تشکر

آیا فرتنات روش میاد

سایــمان دیــجیتال
۱۶ تیر ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۹

با سلام
دوست عزیز قدرت پردازشی این محصول برای اجرای بازی فرتنایت، کافی نخواهد بود.
با تشکر

سلام ،
میخواستم بدونم ،برای خرید گوشی، ام 20 بهتر یا محصولات دیگر سامسونگ
ممنون میشم جواب بدید

سایــمان دیــجیتال
۱۵ تیر ۱۳۹۸ در ۰۹:۳۰

با سلام
دوست عزیز لطفا ملاک های اصلی خود را مشخص فرمایید.
با تشکر

باسلام وعرض ادب..ببخشید من سامسونگm20 میخوام بخرم..ولی نمیدونم ازلحاظ عمر خوبه یانه؟؟؟خواهش میکنم راهنماییم کنین..لطفا بگین cpu هشت هسته ای هست یانه.ممنون ازلطفتون

باسلام وعرض ادب.من میخوام سامسونگ گلکسیm20 بخرم ولی نمیدونم ازلحاظ عمر وامکانات خوبه یانه؟؟لطفا منو راهنمایی کنین.ولطفا بگین آیا این گوشی دارایcpuهشت هسته ای هست یانه؟ممنون ازلطفتون..

سایــمان دیــجیتال
۱۳ تیر ۱۳۹۸ در ۱۰:۳۹

درود خدمت شما
دوست عزیز عمر مفید دستگاه به عوامل زیادی مانند نوع استفاده و مراقبت و … بستگی دارد. همچنین پردازنده مرکزی این محصول، دارای 8 هسته پردازشی می باشد.
با تشکر

سلام وقتتون بخیر پاسخی ندادین که ایا برای m20 راهی هست بشه کد my gallaxy رو از ۰۹۱به۰۹۸ تبدیل کرد تا فعال بشه ؟! متشکرم ازتون

سایــمان دیــجیتال
۹ تیر ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۷

با سلام
دوست عزیز این اپلیکیشن در ایران کاربردی نمی باشد.
سپاس از شما

سلام برای فعالسازی my galaxy کد ۰۹۱ میزنه و قابل تغییر نیست که بشه ۰۹۸ راهکاری هست ؟

سلام من بین m20 و a20 موندم کدوم بهتره؟

هادی غنی زادگان
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۴

با سلام
دوست عزیز گوشی A20 در مجموع گزینه بهتری می باشد.
با تشکر

سلام من میخام چند روز دیگه بخرم واقعا گوشی خوبیه؟؟؟ اینکه واسه هند ساختن مشکلی نداره توی ایران؟؟؟؟ بعد این عدد ارقام عجیب باتری ماندگاره یا یساله از بین میره؟؟؟ وسوال اخر میگن اینرتنت ۴جی ساپورت نمیکنه؟؟؟ درسته???? چطور فرق اصلی و کپی بدونیم؟؟؟ ممنون

هادی غنی زادگان
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۹

با سلام
دوست عزیز لطفا جهت راهنمایی بیشتر، با واحد فروش سایمان دیجیتال تماس حاصل فرمایید.
با تشکر

سلام.من ام20خریدم یکماهه.خودبخود خاموش میشه وباز روشن میشه.بعضی مواقع هم اصن روشن نمیشه.ریست کارخونم کردم ولی فرقی نکرد.راهنمایی میکنید.

هادی غنی زادگان
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۲:۰۳

سلام
دوست عزیز لطفا برای راهنمایی در این مورد، با واحد خدمات پس از فروش سایمان دیجیتال، تماس حاصل فرمایید.
با تشکر

سلام ببخشید من بین ام 20و ای 30 موندم کدومو بخرم.به نظر شما کدوم بهتره.با تشکر از سایت بسیار خوبتون

درود
دوست عزیز گلکسی A30 گزینه مناسب تری می باشد. با تشکر

سلام اینکه ام ٢٠ باتریش بهتره از چه جهت خوبه ای٣٠

هادی غنی زادگان
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۸

درود خدمت شما
دوست عزیز گوشی گلکسی A30 از نظر نمایشگر و دوربین، عملکرد بهتری در اختیار می گذارد.
با تشکر

با سلام میخواستم بدونم چرا این مدل ۶۴ gb تو

سلام میخواستم بدونم که اینترنت این گوشی فورجی پلاسه یا نه ممنون .

درود
دوست عزیز این محصول از قابلیت مورد نظر شما پشتیبانی می کند. با تشکر

سلام خسته نباشید من بین این گوشی و a6 موندم به نظر شما کدوم بهتره ملاکم اینه که قابلیت های بیشتری داشته باشن بهم به نظر شما کدوم خوبع از لحاظ امکانات ؟؟

درود
دوست عزیز، برای دریافت راهنمایی در این زمینه، منتظر پاسخ سایر کاربران باقی بمانید. با تشکر

گوشی سامسونگ ام ۲۰ always on دارد

سلام من بین دو گوشی انر 8x سامسونگ ام 20 موندم؟
ملاکم دوربین و کیفیت تصویر تو ثبت عکس

سلام‌ واقعا سایتتون عالیه من تازه آشنا شدم و خیلی خوب هستین، خواهشا بررسی m30 و A50 رو هم انجام بدید

سلام ببخشید m20 بهتره یا y9 2019
ملاکمم اجرای روان بازی ها هستش

سایمان دیجیتال
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ در ۱۱:۵۶

درود
دوست عزیز هر دو گوشی عملکرد یکسانی را ارائه می کنند. از این رو انتخاب هریک بستگی به سلیقه فردی شما دارد. با تشکر

با تشکر از بررسی خوبتون

لطفا اگه میشه این گوشیو با GALAXY A7 2018 مقایسه کنین چون خیلی از افراد نمیدونن A7 2018 بخرن یا M20 اگه یه مقایسه بین این دو گوشی بزارین خیلی خوب میشه

و یه سوال اختلاف بنچمارک M20 با A7 2018 بیست هزارتا هست این مقدار زیاده یا کم؟هنگام بازی کردن میشه این اختلاف رو حس کرد؟

درود
دوست عزیز گلکسی ام 20 در اجرای بازهای های سنگین بدون هیچگونه لگی می باشد. با تشکر

مطالب بیشتر

نقد و بررسی ویدیویی مچ بند سلامتی شیائومی Smart Band 7

 سری می‌بند به دلیل ارائه امکانات بی‌شمار در کنار قیمتی مناسب طرفداران بسیاری در سراسر جهان و...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

جعبه گشایی و نقد و بررسی ویدیویی گوشی P50 Pro / پرچمدار فضایی هواوی

سری P هواوی محبوب‌ترین گوشی های این برند شناخته می‌شوند که در این ویدئو آخرین و بهترین مدل آن...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ تیر ۱۴۰۱

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی A33 / یک میان‌رده خوب برای چند سال استفاده

امسال هم مثل سالیان اخیر، گوشی‌های سری A سامسونگ بروز شدند و نسل جدید آن‌ها نیز مدتی است که...

معین کریمی time-alt ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی گلکسی A23 سامسونگ به همراه ویدیو

سامسونگ با هر بودجه‌ای که داشته باشید برای شما یک مدل گوشی دارد. اگر در هزینه کردن مشکلی...

معین کریمی time-alt ۹ خرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی ویدیویی نوکیا G21 / چشیدن طعم اندروید خام با یک گوشی ارزان قیمت

نوکیا که با ظهور گوشی‌های هوشمند مدت‌ها از بازار موبایل فاصله گرفته بود، حالا چند سالی است که...

معین کریمی time-alt ۲ خرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی گلکسی A13 سامسونگ / یک محصول اقتصادی همه‌کاره

گلکسی ‌A13 یکی از جدیدترین گوشی‌های رده ابتدایی و ارزان قیمت سری A سامسونگ است. البته این گوشی...

معین کریمی time-alt ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

نقد و بررسی ردمی نوت ۱۱ پرو 5G به همراه ویدیو؛ فرمانروای جدید گوشی‌های میان‌رده

شیائومی مدت‌هاست ثابت کرده که یکی از برترین تولیدکنندگان گوشی‌های مقرون به صرفه است و امکانات...

معین کریمی time-alt ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

نقد و بررسی همه‌جانبه گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ به همراه ویدیو

گوشی اس ۲۲ اولترا، یک پرچمدار اندرویدی بزرگ، قدرتمند و تأثیرگذار است که از یک قلم هوشمند...

معین کریمی time-alt ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

نقد و بررسی جامع گلکسی A53 5G سامسونگ

گلکسی A53 یکی از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده خانواده A سامسونگ است که با یک نمایشگر بزرگ، باتری...

معین کریمی time-alt ۲۲ فروردین ۱۴۰۱

نقد و بررسی ردمی نوت ۱۱ و نوت ۱۱ اس شیائومی

شیائومی با گوشی‌های دو برند Redmi و Poco می‌خواهد به ما یادآوری کند که لزوماً نیازی نیست همه...

معین کریمی time-alt ۲۵ اسفند ۱۴۰۰