بهترین گلس گوشی

بهترین برندهای گلس گوشی کدامند؟

قیمت گوشی‌های هوشمند به طور کلی نسبت به قبل کمی بیشتر شده و زمانی که این موضوع را در کنار دلار قرار بدهیم درمی‌یابیم که گوشی‌های هوشمند در داخل کشور قیمت بالایی دارند و خرید یک گوشی میانرده هم شاید خیلی آسان نباشد. اما زمانی که به هر زحمت یک گوشی هوشمند خریداری می کنیم نکته ابتدایی و مهم این است که بتوانیم آن را خوب و سالم نگه داریم تا مجبور نباشیم در مدت زمان کوتاهی مجددا اقدام به خرید کنیم و یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی برای این کار محافظ صفحه نمایش می‌باشد.

محافظ صفحه نمایش یا همان گلس به روی نمایشگر گوشی نصب شده و از آسیب رسیدن به آن جلوگیری می‌کند. البته شرکت‌های سازنده به نسبت قیمت محصول از گوریلاگلس نسخه‌های مختلف یا مثلا سرامیک شیلد (در آیفون‌های 12) استفاده می‌کنند، اما آیا این به تنهایی کافیست؟ و شاید بهتر است این گونه بگوییم که چقدر حاضریم سر کافی بودن آن شرط ببندیم؟

پس با این توضیحات استفاده از گلس کار بسیار منطقی و واجبی است، اما حالا چه برندی بخریم و چه جنسی و چه قیمتی؟ این‌ها دقیقا سوالاتی هستند که قصد داریم در این مطلب به آن‌ها پاسخ بدهیم و شما را برای خرید بهتر گلس‌ها راهنمایی کنیم.

قبل از پرداختن به ادامه‌ی متن مطالعه‌ی مطلب انواع گلس گوشی : با ناجی صفحه نمایش تلفن همراه بیشتر آشنا شوید خالی از لطف نیست.

چه گلسی باید بخرم؟

نکته بسیار مهمی که باید در ابتدای کار به آن توجه کنید خرید گلس مناسب برای گوشی خودتان است، چرا که گلس‌ها متناسب با اندازه صفحه نمایش گوشی‌های مختلف و همچنین ویژگی‌های آن‌ها (منظور مکان دوربین سلفی و … می‌باشد) برش می‌خورند و بسیار مهم است که گلسی متناسب با گوشی هوشمند خود خریداری کنید تا بتواند بهترین مقاومت را نشان دهد.

نکته‌ی بعدی این است که باید بدانید چه جنس محافظ صفحه‌ای می‌خواهید؟ شیشه حرارت دیده یا پلاستیک. شیشه‌ی حرارت دیده مقاومت بیشتری در برابر خط و خش و ضربات وارده دارد و به همان نسبت هم قیمت آن بالاتر می‌باشد.

گلس باید از چه ماده‌ای باشد؟

محافظ‌های پلاستیکی از دو ماده متفاوت ساخته می‌شوند، یکی پلی اتیلن ترفتالات (PET) و یکی هم پلی یورتن ترموپلاستیک (TPU). پلی اتیلن ترفتالات ارزان‌تر بوده و بیشتر می‌تواند از خود انعطاف نشان دهد و پلی یورتن ترموپلاستیک ضخیم‌تر می‌باشد و بیشتر می‌تواند از نمایشگر شما مراقبت کند.

اگر هم بهترین گلس برای مراقبت از نمایشگر خود را می‌خواهید باید شیشه حرارت دیده را انتخاب کنید که ضخامتی تقریبا هم اندازه (TPU) دارد اما از نظر مقاومت از هر دو نوع گفته شده در بالا بهتر می‌باشد.

چگونه آن را به درستی نصب کنم؟

قبلا در مطلب چسباندن گلس گوشی در چند مرحله ساده به طور مفصل به این موضوع پرداخته‌ایم در اینجا از تکرار آن خودداری می‌کنیم و شما را برای مطالعه به مطلب مذکور ارجاع می‌دهیم.

بهترین گلس‌های 2021

۱) محافظ صفحه JETech

اگر محافظ صفحه‌ای می‌خواهید که به خوبی از نمایشگر گوشی شما مراقبت کند اما در عین حال هم نمی‌خواهید هزینه‌ی زیادی را متحمل شوید JETech یکی از بهترین گزینه‌ها به حساب می‌آید. گلس‌های این سازنده از قیمت پایه‌ای 4 یورو شروع می‌شوند و قیمت ارزان آن اصلا به معنای بد بودن جنس آن نیست. تمام گلس‌های این سازنده از شیشه حرارت دیده هستند و مقاومت بسیار عالی را در برابر صدمات وارده ارائه می‌کنند. در آخر این برند برای طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند گلس تولید می‌کند و به احتمال زیاد می‌توانید محافظ صفحه متناسب با گوشی خود را از این برند خریداری کنید.

بهترین گلس های گوشی 2021
بهترین گلس های گوشی 2021

۲) محافظ صفحه Spigen

گلس‌های این برند از قابلیت نصب آسان و ساده برخوردار هستند و همچنین از چندین لایه تشکیل شده‌اند تا هم مقاومت بسیار زیاد را ارائه کنند و هم این که مقاومت خوبی در برابر جذب اثر انگشت و کثیفی داشته باشند. این گلس‌ها از قیمت پایه‌ای 7 یورو آغاز می‌شوند و همچنین این سازنده کاورهای بسیار خوبی هم تولید می‌کند که می‌توانید از این محصولات هم برای مراقبت از بدنه و قاب پشتی گوشی خود بهره ببرید.

بهترین گلس های گوشی 2021
بهترین گلس های گوشی 2021

۳) محافظ صفحه Tech21

هرچقدر هم که در حفظ گوشی هوشمند خود کوشا باشید در نهایت صفحه نمایش این محصولات در استفاده روزانه خط و خش به خود می‌گیرد و حالا این سازنده گلسی طراحی و تولید کرده که می‌تواند پس از خش افتادن خود را اهیا کند و همیشه صفحه نماشی واضح و بدون خط و خش را به شما نمایش دهد. قیمت گلس‌های این سازنده از 5 یورو آغاز می‌شود و در ساخت آن‌ها برای تضمین مقاومت بالا از تکنولوژی ساخت شیشه‌های ضد گلوله استفاده شده است.

بهترین گلس های گوشی 2021
بهترین گلس های گوشی 2021

۴) محافظ صفحه RhinoShield

اگر از دسته کاربرانی هستید که گوشی هوشمند زیاد از دستتان می‌افتد بهتر است که از گلس‌های RhinoShield استفاده کنید، سازنده‌ای که تمرکز اصلی آن در ساخت محافظ صفحه نمایش مقاومت آن در برابر ضربات وارده مانند سقوط از دست یا جیب و برخورد آن به زمین می‌باشد. این شرکت برای نشان دادن مقاومت گلس‌های خود در تست‌های مختلف از چکش برای ضربه زدن به صفحه نمایش گوشی که به وسیله محافظ صفحه‌های این شرکت مراقبت می‌شود استفاده می‌کند. در نهایت قیمت این گلس‌ها از 9 یورو آغاز می‌شود.

بهترین گلس های گوشی 2021
بهترین گلس های گوشی 2021

۵) محافظ صفحه Omoton

اگر محافظ صفحه نمایشی می‌خواهید که بیش از هر چیز بتواند گوشی‌ شما را در برابر خط و خش مصون بدارد باید این برند Omoton را خریداری کنید. شرکتی که تمرکز اصلی خود را به روی این موضوع گذاشته و گلس‌های بسیار باکیفیتی در این زمینه تولید می‌کند. قیمت گلس‌های این شرکت از 4 یورو آغاز می‌شود و به حدی این سازنده به محصولات خود اطمینان دارد که اکثر آن‌ها را با گارانتی مادام العمر راهی بازار می‌کند.

بهترین گلس های گوشی 2021
بهترین گلس های گوشی 2021

۶) محافظ صفحه Nillkin

به احتمال زیاد اسم این برند به گوشتان خورده است، سازنده‌ای که به داشتن قاب‌ها و همچنین محافظ صفحه‌های باکیفیت و در عین حال خوش قیمت شهرت دارد. این سازنده برای دسته‌ی بسیار زیادی از گوشی‌های هوشمند قاب و گلس دارد و شما به احتمال خیلی زیاد گلس متناسب با گوشی خود از این برند را خواهید یافت.

بهترین گلس های گوشی 2021

یک دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفابهترین‌پباکیفیت‌ترین‌برندگلس
برای
گوشی‌شیائومی12x
کدام‌برندهست
وهزینه‌اش‌ولطفاذکرنمائید

مطالب بیشتر

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱

چرا ساعت هوشمند Watch GT3 هوآوی را بخریم؟

ساعت‌های هوشمند روز به روز در حال تکامل و پیشرفت چشم‌گیری هستند و در هر مدل جدیدی که معرفی...

ثنا جهاندار time-alt ۸ اسفند ۱۴۰۰

بررسی گلکسی M52 5G سامسونگ + [ویدئو]

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی M52 فایوجی را در ادامه‌ی این مطلب، از نظر طراحی، نمایشگر، اسپیکر،...

مهدی حیدری time-alt ۲ دی ۱۴۰۰

نقد و بررسی شیائومی 11 تی + [ویدئو]

در نقد و بررسی گوشی شیائومی 11 تی به جوانب مختلف این گوشی خواهیم پرداخت و مشخصات جذاب روی کاغذ...

مهدی حیدری time-alt ۲۱ آذر ۱۴۰۰

مقایسه بنچمارک آیفون ۱۳ پرو مکس با گلکسی زد فولد ۳؛ بنچمارک های انتاتو، گیک بنچ و 3D مارک به‌همراه تست دما

زمانی که بهترین گوشی های اپل و سامسونگ رونمایی می‌شوند، کاربران علاقه دارند تا علاوه‌بر  انجام...

مهدی حیدری time-alt ۱۱ آبان ۱۴۰۰

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی واچ سری۴؛ آیا بالاخره رقیب اندرویدی اپل واچ از راه رسیده است؟

در بررسی گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ 4 کلاسیک به‌وضوح می‌توان دید که یک رقیب جدی برای اپل واچ پیدا...

مهدی حیدری time-alt ۲۹ مهر ۱۴۰۰

تست مقاومت آیفون ۱۳ پرو مکس

آیفون ۱۳ پرو مکس جدیدترین و قوی‌ترین گوشی کوپرتینویی‌ها به شمار می‌آید که حدوداً سه هفته پیش...

صدرا علی‌پور time-alt ۱۶ مهر ۱۴۰۰

مقایسه iOS 15 با iOS 14؛ به iOS 15 سوییچ کنیم یا نه؟

آیا حتماً باید گوشی خود را به آی او اس 15 به‌روزرسانی کنیم؟ اگر همچنان از آی او اس 14 استفاده...

مهدی حیدری time-alt ۷ مهر ۱۴۰۰

بررسی ویدئویی Mi 11 Ultra؛ آیا ادعاهای شیائومی در مورد بهترین گوشی هوشمندش درست است؟

می ۱۱ اولترا قوی‌ترین پرچمدار شیائومی در سال 2021 است که در این ویدئو به‌طور اختصاصی به بررسی...

مهدی حیدری time-alt ۱۸ شهریور ۱۴۰۰

سامسونگ پای دوربین 200 مگاپیکسلی را به گوشی‌ها باز کرد؛ معرفی دو سنسور دوربین جدید ایزوسل HP1 و GN5

دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ سرانجام رونمایی شد. این سنسور ایزوسل HP1 اولین سنسور 200...

مهدی حیدری time-alt ۱۱ شهریور ۱۴۰۰