بهترین اسمارتفون هایی که نیمه دوم 2018 معرفی خواهند شد

بهترین اسمارتفون هایی که نیمه دوم 2018 معرفی خواهند شد

از نیمه دوم سال 2018، انتظار دیدن چه اسمارتفون هایی را داریم؟ و کدام اسمارتفون به عنوان بهترین گزینه سال 2018 برای خرید خواهد بود؟ بیشتر سازنگان گوشی های هوشمند، بروز رسانی سالانه خود را انجام داده اند و در حال آماده سازی پرچمدار بعدی خود می باشند که بر اساس شایعات، می توان زمان معرفی آن ها را اعلام کرد. اطلاعات موجود برای برخی از اسمارتفون ها، بیشتر از برخی دیگر بوده و مطمئنا تا زمان معرفی رسمی، این اطلاعات قابل تغییر خواهند بود. اگر می خواهید با اسمارتفون های احتمالی نیمه دوم 2018 آشنا شده و ایده ای کلی در مورد آن ها داشته باشید، در ادامه با ما همراه باشید.

در سال 2018، اکثر پرچمداران اندرویدی به استفاده از تراشه اسنپدراگون 845 تمرکز داشته اند و از بهبود های آن نهایت استفاده را برده اند. با توجه به این که اکثر پرچمداران اندرویدی سال 2017 از اسنپدراگون 835 استفاده کردند، انتظار می رود در سال 2018 اتفاق مشابهی برای اسنپدراگون 845 بیفتد. در سوی دیگر اما انتظار می رود که شرکت اپل، ویژگی های جدیدی برای تشخیص چهره و واقعیت افزوده داشته باشد و اینکه آیا جانشینی برای آیفون X وجود خواهد داشت یا خیر؟ همچنین در یک دوره زمانی به سر می بریم که شرکت ها در حال کوچک کردن هرچه بیشتر حاشیه های اطراف نمایشگر هستند و همین موضوع جذابیت های طراحی اسمارتفون های آینده را دو چندان می کند.

اسمارتفون ها

ویژگی های مورد انتظار و احتمالی

زمان احتمالی عرضه

قیمت احتمالی

اکسپریا XZ3

دوربین دوگانه – رابط کاربری جدید – طراحی تکامل یافته پائیز 800 دلار

نوکیا 9

دوربین چندگانه زایس با نوآوری پائیز 700 دلار

هواوی میت 20

شارژدهی عالی باتری – بهبود در زمینه عملکرد و دوربین مهر – آبان 700 دلار

موتو Z3 فورس

نمایشگر نشکن – بهبود در زمینه دوربین و عملکرد مرداد – شهریور 700 دلار

ال جی V40

تمرکز روی ویژگی های مثبت مانند صدا و فیلمبرداردی مهر – آبان 800 دلار

وان پلاس 6T

 مشخص نمی باشد آبان – آذر 500 دلار

پیکسل 3

طراحی جدید با نمایشگر بدون حاشیه – نسخه جدید اندروید – ویژگی های جدید هوش مصنوعی مهر – آبان 650 دلار

پیکسل 3 XL

نمایشگری با کیفیت بهتر – نسخه جدید اندروید – ویژگی های جدید هوش مصنوعی مهر – آبان 850 دلار

سامسونگ گلکسی نوت 9

قلم بهتر – حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر شهریور – مهر 950 دلار

آیفون 9

نمایشگر کم حاشیه LCD – ویژگی های جدید واقعیت افزوده 30 شهریور 700 دلار

آیفون 10 2018

بهبود در زمینه دوربین و عملکرد – ویژگی های جدید واقعیت افزوده 30 شهریور 1000 دلار

آیفون 9 پلاس

نمایشگر LED با حاشیه های کوچک – ویژگی های جدید واقعیت افزوده 30 شهریور بیشتر از 1000 دلار

Xpeia XZ3

اسمارتفون اکسپریا xz3

سونی بالاخره پس از انتظارات فراوان، طراحی پرچمداران خود را با سری XZ2 در سال 2018، بروز کرده و اکنون انتظار می رود این شرکت در گوشی Xperia XZ3 در زمینه های جدید دیگری گام بگذارد. بر اساس شایعات، این گوشی دارای سیستم دوربین دوگانه در قسمت پشتی خواهد بود، اما تغییر بزرگ آن می تواند استفاده سونی از رابط کابری جدیدی باشد که بر اساس اندروید 9 طراحی شده و از ژست های حرکتی پشتیبانی می کند. اخبار جدید منتشر شده نشان می دهند که سونی رابط کاربری فعلی خود را بروز نخواهد کرد و همین موضوع می تواند نشان دهد که این شرکت در حال توسعه رابط کاربری جدیدی می باشد.

Nokia 9

اسمارتفون نوکیا 9

HMD که امتیاز برند نوکیا را در اختیار دارد، توانست تا حدود زیادی محبوبیت سابق برند نوکیا را در سال 2017 بازگرداند؛ اما این شرکت تا کنون موفق به ساخت اسمارتفونی نشده است که صر و صدای زیادی بر پا کند. اگر این شرکت بخواهد برند خود را بزرگتر از قبل نشان دهد، مجبور به ساخت پرچمداری جسورانه تر و متفاوت تر می باشد. نوکیا از زمان قدیم نشان داده است که تمرکز زیادی روی دوربین محصولات خود دارد، بنابراین انتظار می رود که گوشی نوکیا 9 در سال 2018 با دوربین برجسته ای همراه باشد که با همکاری اوپتیک زایس توسعه داده شده است.

Huawei Mate 20

اسمارتفون نوکیا 9

هوآوی هنوز شرکتی نیست که در منطقه آمریکا شناخته شده باشد؛ اما در سطح جهانی، برند بزرگی به شمار می آید و در واقع سومین شرکت بزرگ سازنده اسمارتفون در دنیا به شمار می آید. این شرکت هرساله دو پرچمدار از سری مختلف روانه بازار می کند که یاد آور سری S و سری Note سامسونگ می باشد. پرچمدار سری P این شرکت در اوایل سال و در فصل بهار معرفی می شوند و سری میت نیز در فصل پاییز از راه می رسند.

پیش از این، هوآوی پی 20 پرو در اوایل 2018 معرفی شده است که دارای دوربین 3 گانه می باشد. انتظار می رود که میت 20 پرو نیز از چنین روندی پشتیبانی کند و شاهد استفاده از دوربین سه گانه در آن باشیم. علاوه بر این ها انتظار می رود که هواوی میت 20 پرو به نمایشگر و دوربین بزرگتری مجهز شده و هوش مصنوعی در پردازنده جدید آن ها، توسعه بیشتری بافته باشد.

Moto Z3 Force

موتورولا به عنوان یکی از قدیمی ترین سازندگان تلفن، در حال حاضر اسمارتفون های بسیار خوبی را در تمام رده های قیمتی روانه بازار می کند. از سری مقرون به صرفه G گرفته تا سری X میان رده و سری Z پرچمدار که همگی توانسته اند رضایت کاربران را کسب کنند. موتو Z3 فورس از 2 جهت می تواند پرچمدار احتمالی قدرتمندی باشد؛ دلیل اول نمایشگر منحصر به فرد و نشکن آن و دلیل دوم، پشتیبانی از ماژول های موتورولا.

LG V40

اسمارتفون نوکیا 9

ال جی نیز همانند سامسونگ و هوآوی معمولا هرساله 2 پرچمدار معرفی و روانه بازار می کند. پرچمدار نیمه اول 2018 این شرکت یعنی G7 thinq مدتی است که معرفی شده اما پرچمدار اصلی این شرکت که از جذابیت های بیشتری برخوردار است، LGV40 خواهد بود. به نظر می رسد که ال جی در این گوشی روی نقاط مثبت آن از جمله صدا و فیلمبرداری تمرکز خواهد داشت و ویژگی های جدیدی برای آن ها معرفی خواهد کرد.

oneplus 6

وان پلاس حدود 4 سال می باشد که در حال ساخت اسمارتفون می باشد و نمی توان همانند اوایل، آن را استارتاپی کم تجربه دانست. وان پلاس 6 در اویل سال به عنوان پرچمدار این شرکت معرفی شده و نسخه بهبود یافته آن احتمالا با نام وان پلاس 6T در اواخر سال معرفی خواهد شد. در حال حاضر نمی توان حدس زد که این گوشی چه تغییراتی به خود خواهد دید، اما احتمالا این شرکت، همانند شرکت هایی چون اوپو و ویوو به سراغ استفاده از طراحی عجیب برای دستیابی به نمایشگر بدون حاشیه خواهد رفت. با این حال انتظار تغییرات انقلابی در این نسخه وجود نخواهد داشت و همچنان با قیمتی رقابتی، وارد رقابت با پرچمداران بزرگ خواهد شد.

Google Pixel 3 |Pixel 3 XL

سری پیکسل گوگل، جزو معدود گوشی هایی هستند که توانستند به سرعت توجه طرفداران اندرویدی را به سمت خود جلب کنند. سری پیکسل گوگل در واقع ادامه دهنده راه گوشی های نکسوس هستند قبلا با همکاری شرکت های دیگر ساخته می شد. آپدیت های آنی نرم افزاری (موردی که بسیاری از گوشی های اندرویدی از نداشتن آن رنج می برند)، دوربین های عالی و عملکرد سریع و روان جزو مواردی هستند که باعث موفقیت پیکسل های گوگل شده اند. اما امسال گوگل باید چند مورد دیگر را نیز جدی بگیرد. بزرگترین موردی که در مورد پیکسل 3 باید مورد توجه قرار گیرد، کیفیت نمایشگر آن می باشد. در سایر موارد انتظار می رود که گوگل بهبود هایی در زمینه دوربین، سخت افزار و شارژدهی دستگاه به وجود بیاورد. همچنین احتمالا شاهد بهبود هایی در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به همراه اندروید P خواهیم بود.

Galaxy Note 9

سامسونگ به عنوان بزرگترین تولید کننده اسمارتفون، پرچمداران اندرویدی محبوبی را راهی بازار کرده است که البته نمی توان آن ها را کامل دانست. در سال 2018 انتظار می رود که این شرکت کره ای گلکسی نوت 9 را به نمایشگری (حتی) بهتر مجهز کرده و ویژگی های قدرتمندی برای قلم آن معرفی کند. همچنین می توان انتظار داشت که حسگر اثر انگشت این گوشی در جای مناسبی چون پایین دوربین یا زیر نمایشگر قرار بگیرد و شاهد استفاده از سخت افزار جدید و بهبود هایی در زمینه باتری آن باشیم.

iphone Xs | Iphone 9 | iphone 9 plus

اپل در سال 2017، آیفون 1000 دلاری را با نمایشگر بدون حاشیه ای که در قسمت بالای خود دارای بریدگی بزرگ بود، روانه بازار کرد. اکنون انتظار می رود که نسخه بهبود یافته آن که احتمالا آیفون Xs نام خواهد داشت، با همان اندازه و طراحی ظاهری معرفی شود، با این تفاوت که بروزرسانی هایی را در زمینه دوربین و سخت افزار به خود دیده باشد. همچنین اپل احتمالا گوشی های آیفون 8 و 8 پلاس خود را نیز بروز خواهد کرد که احتمالا با نام آیفون 8 اس و 8 اس پلاس و یا آیفون 9 شناخته خواهند شد.

شایعات نشان می دهند که نسخه کوچک این آیفون ها احتمالا به نمایشگر 6.1 اینچی از نوع LCD مجهز خواهد شد که البته فاقد تکنولوژی تاچ سه بعدی می باشد. همچنین گفته می شود که نسخه پلاس نیز به نمایشگری 6.5 اینچی از نوع amoled مجهز خواهد بود که قیمت احتمالی آن بیشتر از هزار دلار تخمین زده شده است. البته تمامی این موارد در حد شایعه بوده و واقعیت می تواند کاملا متفاوت باشد.

نظر شما در مورد اسمارتفون های 2018 چیست؟

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

چگونه تنظیمات VPN را از آیفون خود حذف کنیم؟

درحالی که سرویس های VPN راهکارهای راحتی را برای تنظیم کردن پروفایل بر روی آیفون ارائه می کنند،...

سارا صباح پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۱

نقد و بررسی گلکسی A23 سامسونگ به همراه ویدیو

سامسونگ با هر بودجه‌ای که داشته باشید برای شما یک مدل گوشی دارد. اگر در هزینه کردن مشکلی...

معین کریمی time-alt ۹ خرداد ۱۴۰۱

فست شارژ چیست؟ معرفی استانداردها و تجهیزات لازم برای فست شارژ

همین سه چهار سال گذشته بود که باتری‌های کم ظرفیت گوشی‌های هوشمند با سرعت کمی شارژ شده و صد در...

پویا علیمی time-alt ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

25 مورد از بهترین گوشی های سامسونگ بازار (دی۱۴۰۱)

خوشبختانه بازار تلفن‌های همراه هیچ‌وقت انحصاری نبوده و همواره شاهد حضور و قدرت‌نمایی برندهای...

معین کریمی time-alt ۷ فروردین ۱۴۰۱

بهترین گوشی های حال حاضر از لحاظ دوربین به ترتیب قیمت و نمونه تصاویر گرفته‌شده

با پیشرفت‌های تکنولوژیکی تلفن‌های همراه، دوربین این محصولات نیز به طور گسترده‌ای پیشرفت...

معین کریمی time-alt ۴ بهمن ۱۴۰۰

راهنمای کامل خرید گلس یا محافظ صفحه نمایش گوشی

افتادن خراش روی نمایشگر گوشی، مثل به خارش افتادن مغز سر است که نمی‌توانید به آن دسترسی پیدا...

معین کریمی time-alt ۳۰ دی ۱۴۰۰

بررسی گلکسی M52 5G سامسونگ + [ویدئو]

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی M52 فایوجی را در ادامه‌ی این مطلب، از نظر طراحی، نمایشگر، اسپیکر،...

مهدی حیدری time-alt ۲ دی ۱۴۰۰

مقایسه بنچمارک آیفون ۱۳ پرو مکس با گلکسی زد فولد ۳؛ بنچمارک های انتاتو، گیک بنچ و 3D مارک به‌همراه تست دما

زمانی که بهترین گوشی های اپل و سامسونگ رونمایی می‌شوند، کاربران علاقه دارند تا علاوه‌بر  انجام...

مهدی حیدری time-alt ۱۱ آبان ۱۴۰۰

استاندارد USB پاور دلیوری چیست و چگونه کار می‌کند؟ تمام آنچه که از یو اس بی پاور دلیوری باید بدانید

فناوری شارژ USB پاور دلیوری تبدیل به یکی از پرکاربردترین و بهترین استانداردهای شارژ گوشی‌های...

مهدی حیدری time-alt ۲ آبان ۱۴۰۰

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی واچ سری۴؛ آیا بالاخره رقیب اندرویدی اپل واچ از راه رسیده است؟

در بررسی گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ 4 کلاسیک به‌وضوح می‌توان دید که یک رقیب جدی برای اپل واچ پیدا...

مهدی حیدری time-alt ۲۹ مهر ۱۴۰۰