نقد و بررسی هدفون بی سیم B&O BeoPlay H7

نقد و بررسی هدفون بی سیم B&O BeoPlay H7

BeoPlay H8 یکی از بهترین هدفون های B&O به شمار می آید. این هدفون قیمت بسیار بالایی دارد که دلیل آن، کیفیت صدای بالا و ظاهر لوکس آن می باشد. BeoPlay H7 نسخه ارزان قیمت تر H8 می باشد که به دلیل نداشتن ویژگی حذف نویز، 50 دلار ارزان تر است. اما آیا کسی که بیش از 400 دلار برای یک هدفون هزینه می کند، حاضر به پرداخت 50 دلار بیشتر برای داشتن ویژگی مفید حذف نویز نمی باشد؟ با این اوصاف باید گفت که شاید بهتر بود BeoPlay H7 در زمینه قیمت، اختلاف بیشتری با H8 داشت.

این هدفون کیفیت ساخت بالایی دارد؛ قسمت هدبند آن از جنس آلومینیوم می باشد و بخشی که روی گوشی قرار می گیرد، از جنس چرم است که باعث می شود حس بسیار خوبی از لمس کردن آن، منتقل شود. به طور کلی می توان گفت که استفاده از این هدفون، لذت بخش می باشد؛ وزن BeoPlay H7 در حدود 280 گرم است که نه هدفون سنگینی به حساب می آید و نه سبک. در مقایسه با هدفون Bose SoundLink Around-ear با وزن 149 گرم، BeoPlay H7 هدفون سنگین تری به شمار می آید؛ اما در مقابل Master & Dynamic MW60 که 345 گرم وزن دارد، سبک تر است و در حالت کلی می توان گفت که این هدفون وزن متعادلی دارد و استفاده از آن، اذیتی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد.

کاپ های این هدفون به خوبی گوش را فرا می گیرند که باعث می شود میزان قابل توجهی از صداهای مزاحم، حذف شوند. با توجه به این که گوش افراد در هنگام استفاده از این هدفون، به طور کامل درون کاپ ها قرار می گیرد، امکان احساس گرما در هنگام استفاده در روزهای گرم وجود دارد؛ هرچند که این احساس در مقایسه با برخی از هدفون های دیگر چندان زیاد نیست و باید گفت که BeoPlay H7 هدفون راحتی به شمار می آید.

نقد و بررسی هدفون بی سیم B&O BeoPlay H7

همانطور که گفتیم، BeoPlay H7 نسخه ای از BeoPlay H8 می باشد که فاقد ویژگی active noise cancelling است. یا به تعبیر دیگر می توان گفت که BeoPlay H7 بر پایه نسخه سیمی BeoPlay H6 طراحی شده است که دارای کنترل های لمسی BeoPlay H8 می باشد. کنترل های لمسی روی کاپ سمت سمت راست قرار دارند که از طریق آن ها می توان کارهایی از جمله تغییر آهنگ، تعیین میزان صدای آهنگ و تماس و … را انجام داد. استفاده از پد لمسی روی هدفون ها، طرفداران و مخالفان خاص خود را دارد. از ایراداتی که به این روش می توان گرفت، این است که گاهی اوقات لمس های تصادفی باعث انجام کارهای ناخواسته می شود؛ اما در کل استفاده از کنترل های لمسی، روش جالبی به نظر می رسد.

همانند اکثر هدفون های بلوتوثی، هدفون BeoPlay H7 نیز دارای میکروفون داخلی برای تماس های تلفنی است. عملکرد این میکروفون خوب تلقی می شود اما در این زمینه، گزینه های بهتری هم در بازار به چشم می خورند. در بازه قیمتی این هدفون، هدفون های دیگری مانند Beats Studio Wireless ، Bose SoundLink Around-Ear و Plantronics BackBeat Pro وجود دارد که دارای دو میکروفون داخلی هستند که باعث می شود هنگام مکالمه تلفنی، علاوه بر صدای فردی که با آن صحبت می شود، صدای خود را نیز شنید.

یکی از ویژگی های خوب هدفون BeoPlay H7 این است که باتری 770 میلی آمپری آن، جداشدنی بوده و قابل تعویض است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که یک باتری پشتیبان تهیه کنید و هنگام تمام شدن باتری هدفون، باتری پشتیبان را جایگزین نمایید. طول عمر باتری این هدفون، حدودا 20 ساعت می باشد که بسیار خوب ارزیابی می شود. متاسفانه کیف همراه این محصول، هیچ جای اضافی برای قرار دادن باتری ندارد و انتظار می رفت که هدفونی در این رنج قیمت، با کیف سخت همراه باشد.

عملکرد

Bang and Olufsen Beoplay H7 Headphone

 

هدفون BeoPlay H8 با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن اتصال بلوتوث و صداهای عجیب در هنگام راه رافتن با هدفون روبه رو بود. اما این مشکلات در BeoPlay H7 وجود ندارند و برطرف شده‌اند. تنها مشکلی که در زمینه بلوتوث این هدفون می توان به آن اشاره کرد این است که BeoPlay H7 در برخی مواقع بعد از روشن شدن به طور خودکار با گوشی هوشمند، جفت نمی‌شود.

صدای خروجی از BeoPlay H7 در مجموع دوست داشتنی است. صدای این هدفون از تعادل خوبی برخوردار است. میزان بیس و شفافیت صدا هم در سطح خوبی قرار دارد. البته میزان عمق بیس می توانست بهتر باشد و در این زمینه انتظار بیشتری وجود داشت. در برخی مواقع احساس می شود که هدفون BeoPlay H7 سعی در افزایش صدا دارد و همین موضوع باعث می‌شود که صدای خروجی چندان خوشایند نباشد. (البته این مشکل همیشه قابل احساس نیست)

به غیر از مسائلی که در زمینه صدا به آن اشاره شد (که البته برای همه مهم نخواهد بود) ، هدفون BeoPlay H7 یک هدفون خوب، با راحتی مناسب، کیفیت ساخت بسیار بالا و طراحی شیک است که روی سر افراد با ظاهر زیبایی دیده می شود. همچنین می توان از طریق جک 3.5 میلی متری هدفون هم از آن استفاده کرد که در این صورت کیفیت صدای خروجی بهتر هم خواهد شد.

نقاط مثبت

طراحی زیبا و شیک

کیفیت ساخت بالا و استفاده از مواد مرغوب

شارژدهی مناسب

صدای خوب

راحتی و ارگونومی مناسب

نقاط منفی

قیمت بالا

عمق بیس کمتر در مقایسه با نسخه H8

نظر شما در مورد هدفون B&O BeoPlay H7 چیست؟

منبع : cNet

مشاهده و خرید محصول

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

نقد و بررسی ویدیویی مچ بند سلامتی شیائومی Smart Band 7

 سری می‌بند به دلیل ارائه امکانات بی‌شمار در کنار قیمتی مناسب طرفداران بسیاری در سراسر جهان و...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

جعبه گشایی و نقد و بررسی ویدیویی گوشی P50 Pro / پرچمدار فضایی هواوی

سری P هواوی محبوب‌ترین گوشی های این برند شناخته می‌شوند که در این ویدئو آخرین و بهترین مدل آن...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ تیر ۱۴۰۱

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی A33 / یک میان‌رده خوب برای چند سال استفاده

امسال هم مثل سالیان اخیر، گوشی‌های سری A سامسونگ بروز شدند و نسل جدید آن‌ها نیز مدتی است که...

معین کریمی time-alt ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی گلکسی A23 سامسونگ به همراه ویدیو

سامسونگ با هر بودجه‌ای که داشته باشید برای شما یک مدل گوشی دارد. اگر در هزینه کردن مشکلی...

معین کریمی time-alt ۹ خرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی ویدیویی نوکیا G21 / چشیدن طعم اندروید خام با یک گوشی ارزان قیمت

نوکیا که با ظهور گوشی‌های هوشمند مدت‌ها از بازار موبایل فاصله گرفته بود، حالا چند سالی است که...

معین کریمی time-alt ۲ خرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی گلکسی A13 سامسونگ / یک محصول اقتصادی همه‌کاره

گلکسی ‌A13 یکی از جدیدترین گوشی‌های رده ابتدایی و ارزان قیمت سری A سامسونگ است. البته این گوشی...

معین کریمی time-alt ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

نقد و بررسی ردمی نوت ۱۱ پرو 5G به همراه ویدیو؛ فرمانروای جدید گوشی‌های میان‌رده

شیائومی مدت‌هاست ثابت کرده که یکی از برترین تولیدکنندگان گوشی‌های مقرون به صرفه است و امکانات...

معین کریمی time-alt ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

نقد و بررسی همه‌جانبه گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ به همراه ویدیو

گوشی اس ۲۲ اولترا، یک پرچمدار اندرویدی بزرگ، قدرتمند و تأثیرگذار است که از یک قلم هوشمند...

معین کریمی time-alt ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

نقد و بررسی جامع گلکسی A53 5G سامسونگ

گلکسی A53 یکی از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده خانواده A سامسونگ است که با یک نمایشگر بزرگ، باتری...

معین کریمی time-alt ۲۲ فروردین ۱۴۰۱

نقد و بررسی ردمی نوت ۱۱ و نوت ۱۱ اس شیائومی

شیائومی با گوشی‌های دو برند Redmi و Poco می‌خواهد به ما یادآوری کند که لزوماً نیازی نیست همه...

معین کریمی time-alt ۲۵ اسفند ۱۴۰۰