سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ

بهترین بازی های ۲۰۲۰ به انتخاب کاربران گوگل پلی

کاربران در طول سال با امتیازدهی و تعداد دانلودها بهترین اپلیکیشن ها و بهترین بازی های ۲۰۲۰ را انتخاب کردند؛ و گوگل طبق روند همیشگی برنده بهترین بازی سال را از طریق نظرسنجی تعیین کرده است. در این مطلب ده بازی منتخب سال و برنده را معرفی می‌کنیم. بهترین اپلیکیشن‌های ۲۰۲۰ را نیز می‌توانید از لینک زیر مشاهده فرمایید.

Harry Potter: Puzzles & Spells

در اولین نگاه حتما با خود می‌گویید نمونه‌های بسیاری از بازی‌های پازلی این چنینی وجود دارد. شاید اولین بازی که به ذهن تان خطور کند کندی کراش باشد؛ پس چه چیزی باعث تمایز این بازی و راه یافتنش به فهرست بهترین بازی های ۲۰۲۰ می‌شود؟ شاید نام هری پاتر در اینجا تاثیری گذاشته باشد.

سراسر بازی پر شده است از اشاره‌های ریز و درشت به دنیای جادوگری جی‌کی رولینگ که می‌تواند برای طرفداران این سری، تداعی کننده نوستالژی باشد. به علاوه، Harry Potter: Puzzles and Spells به عنوان یک بازی پازلی نیز عالی عمل می‌کند و گیم‌پلی خوبی دارد.

Genshin Impact

اثر جنجالی استودیو miHoYo Limited که پس از یک ماه به آمار خارق‌العاده ۲۰ میلیون دانلود تنها روی موبایل رسید!! راستش را بخواهید، انتظار می‌رفت به لیست بهترین بازی های ۲۰۲۰ راه پیدا کند. به لطف گرافیک آرامش‌بخش و چشم‌نواز، گیم پلی وسیع با تنوع شخصیت بالا که هرکدام نقاط قوت و ضعف منحصربه‌فرد خود را دارند و البته تعداد زیاد مراحل، گنشین ایمپکت هرکسی را تا ساعت‌ها میخکوب می‌کند!

برگ برنده بازی بدون شک رایگان و کراس پلتفرم بودن آن است که اجازه می‌دهد بدون هیچ‌گونه دغدغه یا هزینه کنار دوستان‌تان محو دنیای انیمه‌ای و عظیم بازی شوید؛ هم‌اکنون می‌توانید آن را برای پلتفرم‌های اندروید، آی‌او‌اس، پیسی و پلی‌استیشن ۴ دانلود کنید (متاسفانه برای اکس‌باکس وان منتشر نشده است).

Disney Sorcerer’s Arena

ارتشی از شخصیت‌های نمادین و افسانه‌ای دیزنی و پیکسار جمع کنید و با آن‌ها به رقابت با بازیکنان دیگر بپردازید. با شخصیت‌هایی وفادار به داستان، با بازیکنان دیگر تشکیل تیم دهید، مبارزه کنید و شخصیت محبوبتان را آپگرید کنید. گرافیک بازی معمولی است و حجم بالایی نیز نمی‌گیرد. با بیش از یک میلیون دانلود و نام دیزنی، حضور این عنوان در این فهرست اجتناب ناپذیر بود.

Cell to Singularity – Evolution Never Ends

همیشه به آغاز هستی فکر کرده‌ام و دوست داشتم آن را از ابتدا تجربه کنم. اگر تا نیم قرن دیگر ماشین زمانی اختراع شد و دردسترس همه بود که چه عالی؛ در حال حاضر نزدیک‌ترین گزینه عنوان Cell to Singularity است. همانطور که نام بازی می‌گوید، تکامل هرگز متوقف نمی‌شود، اما آغاز که می‌شود. در این بازی با ضربه زدن به صفحه آنتروپی جمع می‌کنید و آنتروپی نقش واحد پول در بازی را دارد. با زمین و ماه شروع کرده تا دی‌ان‌وی و در نهایت گونه‌های زیستی پیچیده‌تر را خلق می‌کنید.

هر مرحله از تکامل با یکی از مشاهیر موسیقی کلاسیک همراه شده است تا حس حماسی بیشتری برانگیزد. مراحل بازی زیاد هستند و تنوع بالایی هم دارند. هشدار! بازی می‌تواند به شدت اعتیادآور باشد. پیشنهاد می‌کنیم آن را امتحان کنید.

The Seven Deadly Sins: Grand Cross

عنوان The Seven Deadly Sins اقتباسی از انیمه و مانگای محبوبی به همین نام است. این بازی سعی کرده تا جای ممکن به فضا، داستان و توانایی‌های شخصیت‌های داستان وفادار بماند و در این موضوع موفق بوده است.

از نقاط قوت آن می‌توان به گرافیک بالا و زیبای بازی شبیه به Genshin Impact، داستان جذب کننده با صداگذاری قوی، گیم‌پلی نقش‌آفرینی نوبتی و ماموریت‌های فرعی اشاره کرد. امکان شخصی‌سازی بالایی در بازی وجود دارد و می‌توانید کرکتر بازی را مطابق با سلیقه خود شکل دهید.

Grand Hotel Mania

در این بازی با مونیکا و تد در ماجرایشان برای داشتن بهترین هتل دنیا همراه خواهید شد و در این مسیر به آن‌ها یاری می‌رسانید. هر مرحله نوعی پازل است که باید به نیازهای همه مشتریان در زمان داده شده پاسخ دهید. گرافیک بازی قابل قبول است و تنوع بالایی در هتل‌ها وجود دارد. این عنوان با بیش از پنج میلیون دانلود، در کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، فرانسه، آلمان و هند به فهرست بهترین بازی های ۲۰۲۰ به انتخاب کاربران راه یافته است.

Arknights

داستان، گرافیک، موسیقی، شخصیت‌های متنوع و گیم‌پلی خوب از نقاط قوت کلیدی بازی Arknights هستند. در این بازی مدیریت شرکت داروسازی Rhodes Island خواهید داشت که با بیماری‌هایی کشنده و اثراتش مبارزه می‌کنند. هر مرحله یک بحران است که تنها شرکت شما و ماموران حرفه‌ایتان که جمع‌آوری و تعلیم داده‌اید می‌توانند حل کنند.

امکان شخصی‌سازی مرکز فرماندهی شرکت Rhodes Island وجود دارد تا کاملا حس خانه بودن داشته باشید. گیم‌پلی بازی در سبک استراتژی دفاع از هدف است. ماموران را به میدان نبرد بفرستید و جلوی پیشروی دشمنان را بگیرید. این بازی نیاز به رَم و فضای خالی ۲ گیگابایت دارد.

Legends of Runeterra

این بازی استراتژیک کارتی است که در دنیای League of Legends جریان دارد و توسط استدیو Riot Games برای پلتفرم‌های اندروید، iOS و ویندوز در سال جاری عرضه شد. در این بازی کارت‌های قهرمانان نام آشنای لیگ آف لجندز و قهرمانان جدید را جمع‌آوری می‌کنید و در مبارزه‌ای استراتژیک با توجه به قابلیت‌های هر کارت با حریف روبه‌رو می‌شوید.

طرفداران LoL مدت زیادی برای عنوانی مانند Hearthstone منتظر ماندند و خوشبختانه Legends of Runeterra ارزش صبر کردن را داشت. با بیش از ۵ میلیون دانلود در کمتر از یک سال، این عنوان به تمام طرفداران بازی‌های کارتی پیشنهاد می‌شود.

EverMerge

EverMerge بازی رنگارنگ در دنیایی جادویی است. در این عنوان پازلی باید از میان صدها آیتم دنیای بازی منابع خود را افزایش دهید، شخصیت‌های بازی را به کار بگیرید و در نهایت با متصل کردن آیتم‌های مشابه، دنیای بازی را آنطور که می‌خواهید در بیاورید. برعکس بازی‌های دیگری که تنها روی چسباندن چند آیتم به یک‌دیگر تمرکز دارند، گیم‌پلی EverMerge بسیار گسترده‌تر است. خوشبختانه تبلیغات اجباری و اعصاب-خورد-کن در اینجا حضور ندارد و به طور کلی تجربه بازی خوشایند است.

Spongebob: Krusty Cook-Off

همیشه جای خالی بهترین آشپز بیکینی باتم را میان بازی‌های سبک آشپزی حس می‌کردم. در این بازی در نقش باب اسفنجی در رستوران‌های مختلف شهر بیکینی باتم مهارت‌های مدیریت زمان و سرعت خود را به آزمون می‌گذارید. از ویژگی‌های دیگر بازی می‌توان به امکان شخصی‌سازی و تزیین رستوران و ارتقاء لوازم آشپزخانه برای انجام مراحل چالش برانگیز اشاره کرد. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های تفننی، مدیریت زمانی و آشپزی هستید بهترین بازی سال ۲۰۲۰ از نگاه کاربران گوگل پلی را از دست ندهید.

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

هدفون گیمینگ چیست و بهترین هدست های گیمینگ بازار کدامند؟

لوازم جانبی اهمیت زیادی برای گیمرها دارد. این لوازم به بازیکن کمک می‌کنند تجربه گیمینگ بهتری...

معین کریمی time-alt ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

بهترین بازی های فوتبالی 2021

اگر به خاطر داشته باشید، در ابتدا که خبری از گوشی‌های هوشمند یا حتی کامپیوتر و کنسول‌های پلی...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

بهترین بازی های رایگان 2021

از جهان‌های فانتزی و به یادماندنی Genshin Impact, Dota 2 و League of Legends گرفته تا گیم پلی...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۱ خرداد ۱۴۰۰

معرفی و راهنمای استفاده از اپلیکیشن سلامتی adidas Training

با پاندمی کرونا، بسیاری به اپلیکیشن‌های ورزشی و سلامتی روی آوردند. یکی از این اپلیکیشن‌ها که...

پارسا جهانبانی time-alt ۶ خرداد ۱۴۰۰

۹ مورد از برترین اپ های انحصاری آیفون

اپل همواره از توسعه‌دهندگان پلتفرم‌های خود بهترین را می‌خواهد و همین باعث شده است که گاهی اپ...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

معرفی بهترین بازی های رانندگی اندروید و iOS

بازی های سبک رانندگی و ماشین سواری از محبوب‌ترین بازی‌های پلتفرم موبایل هستند. این بازی‌ها با...

پارسا جهانبانی time-alt ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

معرفی اپلیکیشن های پرورش و مراقبت از گل و گیاه

پرورش و نگهداری از گیاهان برای بسیاری از مردم آرامش بخش است، اما شاید آن‌طور که به نظر می‌رسد،...

پارسا جهانبانی time-alt ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

معرفی اپ های کنترل کننده میزان استفاده از گوشی

وابستگی شدیدی به گوشی هوشمند خود دارید؟ شاید استفاده از یک اپلیکیشن برای کنترل زمان استفاده از...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۷ فروردین ۱۴۰۰

آیا کلاب هاوس به میزان کافی امن هست؟

به احتمال بسیار زیاد اسم کلاب هاوس به گوش‌تان خورده است و حداقل هیاهویی که این برنامه در چند...

احسان نیک‌پی time-alt ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

معرفی بهترین بازی های انحصاری PS5 همراه با تاریخ انتشار

هر موقع صحبت از کنسول‌های پلی استیشن سونی می‌شود اولین چیزی که به ذهنمان خطور می‌کند، عناوین...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۶ بهمن ۱۳۹۹