نقد و بررسی POCO X3 NFC

پوکو به عنوان برند زیر مجموعه شیائومی، در پی ساخت گوشی‌هایی با ارزش خرید بالا است و در این زمینه، حتی با خود شیائومی هم رقابت می‌کند. حتما اولین گوشی این کمپانی را با نام پوکوفون اف وان به‌خاطر دارید که تراشه اسنپدراگون 845 و دوربین دوگانه را با قیمت فوق‌العاده 350 دلار در اختیار می‌گذاشت. اکنون بعد از گذشت تقریبا 2 سال، سیاست‌های این شرکت تغییر پیدا کرده و آن‌ها قصد ورود به بازار میان‌رده‌ها را نیز دارند. گوشی POCO X3 مصداق بارزی از این موضوع می‌باشد. گوشی میان‌رده‌ای که با نمایشگر 120 هرتزی، دوربین چهارگانه، باتری بزرگ و شارژ سریع 33 واتی، تنها 229 یورو قیمت دارد و همین موضوع باعث شده تا روی کاغذ، ارزش خرید بالایی نسبت به ویژگی‌هایش داشته باشد. اما اینکه عملکرد POCO X3 در دنیای واقعی چگونه خواهد بود، سوالی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

نقد و بررسی پوکو ایکس ۳ پرو

خرید گوشی پوکو ایکس 3

ابعاد۱۶۵/۳x۷۶/۸x۹/۴ میلی‌متر
وزن۲۱۵ گرم
ساختار بدنهپنل جلو شیشه(گوریلا گلس ۵)، پنل پشتی پلاستیک، فریم آلومینیوم
تراشهSnapdragon 732G (هشت نانومتری)
نوع صفحه نمایشIPS LCD لمسی خازنی
اندازه صفحه نمایش۶/۶۷ اینچ (~۸۴/۶% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن صفحه نمایش۱۰۸۰x۲۴۰۰ پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش۳۹۵ پیکسل در اینچ
تعداد رنگ صفحه نمایش۱۶ میلیون رنگ
محافظت صفحه نمایشکورنینگ گوریلا گلس ۵
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت
مقدار RAM۶ گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبیmicroSDXC
شبکه 2GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 – SIM 1 & SIM 2
شبکه 3GHSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 20, 26, 28, 38, 40, 41
فن‌آوری‌های ارتباطی,NFC,Infrared port,Wi-Fi,Bluetooth,Radio
درگاه ارتباطیType-C 2.0
دوربین سلفی۲۰ مگاپیکسل (لنز واید، 1/3.4 اینچ سایز سنسور، ۰/۸ میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)
سیستم عاملاندروید ۱۰، MIUI 12
حسگرهاحسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما
مشخصات باتریباتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعت
شارژرشارژ سریع ۳۳ واتی
تعداد سیم‌کارتدوسیم کارت
پردازنده‌ی مرکزیهشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده‌ی مرکزیدو هسته‌ی ۲.۳ گیگاهرتز Kryo 470 Gold و شش هسته‌ی ۱.۷ گیگاهرتز Kryo 470 Silver
پردازنده‌ی گرافیکیAdreno 618
شبکه‌های ارتباطیGSM / HSPA / LTE
Wi FiWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
فن‌آوری مکان‌یابیA-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS
سایر قابلیت‌های دوربینپانوراما، HDR
دوربین اصلی۶۴ مگاپیکسل (۰.۸ میکرومتر سایز پیکسل، ۱/۱.۷۳ اینچ سایز سنسور، لنز واید ۲۶ میلی‌متری، f/1.9، فوکوس خودکار با تشخیص فاز) ۱۳ مگاپیکسل (لنز فوق‌عریض، ۱.۰ میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2) ۲ مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4) ۲ مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.4)
فلاشLED
بلوتوث5.0، A2DP، LE
فیلم‌برداری سلفی1080p@30fps
فیلم‌برداری دوربین اصلی2160p@30fps، 1080p@30/60/120fps; لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی
نوع حافظهUFS 2.1
جک 3.5 میلی‌متردارد
مشخصات فنی پوکو ایکس 3

طراحی

POCO X3 از طراحی خاصی برخوردار است که در آن، جزئیات اهمیت بالایی دارند. این گوشی مشابه بیشتر گوشی‌های شیائومی و البته پوکو، ضخامت و وزن زیادی دارد که قطعا برای بسیاری از کاربران، خوشایند نخواهد بود. ابعاد پوکو ایکس 3 معادل ۱۶۵/۳x۷۶/۸x۹/۴ میلی‌متر و وزن آن حدود 215 میلی‌متر می‌باشد که البته این وزن با توجه به باتری بزرگ، تاحدودی قابل چشم پوشی است. با این حال بدنه ظریف‌تر و وزن سبک‌تر، قطعا می‌توانست در طراحی و ارگونومی این محصول موثر باشد.

بدنه این محصول، ترکیبی از پلاستیک، شیشه و آلومینیوم است. پنل پشتی که ساختاری پلاستیکی دارد، طراحی نسبتا شلوغی دارد که عادت سازنده‌های چینی در این زمینه را نشان می‌دهد. در قسمت میانی این پنل، طراحی هاشور خورده به چشم‌می‌خورد که در داخل آن، ماژول دوربین و لوگوی POCO قرار گرفته است. لوگوی پوکو اندازه‌ای بزرگ‌تر از معمول دارد و برای آن طراحی هولوگرافیک در نظر گرفته شده است که باعث‌ می‌شود در زوایه مختلف، رنگ‌های متفاوت به خود بگیرد.

بررسی POCO X3 NFC

در قسمت بالا، دوربین چهارگانه به همراه فلاش LED وجود دارد که در داخل ماژولی با شکل هندسی متفاوت قرار گرفته است. این ماژول که توسط دایره‌ای احاطه شده است، به شکل قابل توجهی بالاتر از سطح بدنه قرار دارد که با توجه به ضخامت 9.4 میلی‌متری گوشی و سنسور‌های نه‌چندان بزرگ دوربین، یکی از ایراد‌های اساسی طراحی این گوشی به شمار می‌آید.

قسمت جلو اما شباهت زیادی به ردمی نوت 9 پرو دارد که دلیل آن استفاده از نمایشگر با سوراخ دوربین سلفی در قسمت میانی است. این قسمت که میزبان نمایشگر 6.67 اینچی است، با شیشه گوریلا گلس 5 پوشانده شده و حدود 84% مساحت آن را، پنل نمایشگر به خود اختصاص داده است. در قسمت بالای دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه حضور دارد که در داخل آن، چراغ نوتیفیکیشن قرار گرفته است. قسمت پایینی نمایشگر هم مطابق معمول، حاشیه بزرگ‌تری نسبت به حاشیه‌های سه سمت دارد.

بررسی POCO X3 NFC

در نهایت نوبت به فریم آلومینیومی می‌رسد که البته در آلومینیوم یا پلاستیک بودن آن، چندان مطمئن نیستیم؛ اما بر اساس گفته برخی منابع، ما هم جنس فریم را آلیاژ آلومینیوم در نظر می‌گیریم. در سمت راست این فریم، کلید تنظیم حجم صدا و پاور قرار دارد که در آن، سنسور اثر انگشت با کلید پاور ادغام شده است. این سنسور اثر انگشت عملکرد دقیقی دارد؛ اما انیمیشن بازگشایی قفل دستگاه به نحوی است که نمی‌توانیم این حسگر را بین سریع‌ترین‌ها قرار دهیم.

در سمت چپ فریم، درگاه سیمکارت وجود دارد که نشان می‌دهد POCO X3 از دوسیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و از جایگاه سیمکارت دوم آن می‌توان برای ارتقای حافظه نیز استفاده کرد. در سمت بالایی فریم هم فرستنده اینفرارد به همراه میکروفون حذف نویز و خروجی اسپیکر دوم به چشم می‌خورد و فریم پایینی، مطابق انتظار محل قرارگیری جک 3.5 میلی‌متری هدفون، پورت USB Type-C، میکروفون اصلی و اسپیکر اصلی است.

نمایشگر و اسپیکر

POCO X3 همانند ردمی نوت 9 اس و ردمی نوت 9 پرو از نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی استفاده می‌کند که در قسمت بالای آن، حفره‌ی مخصوص برای قرار‌گیری دوربین سلفی به چشم می‌خورد. پنل این نمایشگر از نوع IPS LCD می‌باشد که در نسبت تصویر 20:9 و با رزولوشن 1080×2400، تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ را در اختیار می‌گذارد.

نور پس زمینه در اطراف سوراخ دوربین سلفی، کمی نابرابر است و اگر در حال تماشای محتوای سفید رنگ باشید، می‌توانید کمی سایه در اطراف دوربین و همچنین قسمت پایینی نمایشگر مشاهده کنید. البته این موضوع، لزوما یک نکته منفی برای نمایشگر پوکو ایکس 3 نیست؛ چراکه نور پس زمینه نابرابر یک مشکل رایج در پنل های LCD در مقایسه با پنل های اولد به شمار می‌آید.

این نمایشگر از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند و به لطف قابلیت نرم‌افزاری L1 DRM می تواند محتواهای HDR از سرویس‌های نتفلیکس، پرایم ویدئو و یوتیوب را به نمایش بگذارد. اما چیزی که نمایشگر POCO X3 را بالاتر از سایر گوشی‌های هم‌رده قرار می‌دهد، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی آن است.

این ویژگی باعث شده تا رابط‌کاربری MIUI 12 با نرخ فریم 120 به نمایش گذاشته شود، اما هنگام نمایش تصاویر ثابت، نرخ تازه‌سازی نمایشگر، به 60 هرتز کاهش پیدا می‌کند که مطمئنا در کاهش مصرف باتری، موثر خواهد بود. علاوه بر این، نرخ شبیه‌سازی دستورات لمسی هم در این نمایشگر، به 240 هرتز ارتقا پیدا کرده است که قطعا خبر خوشحال کننده‌ای برای گیمرها خواهد بود.

بررسی POCO X3 NFC

اما یک نکته را باید در نظر داشته باشید که حس و حال نمایشگر 120 هرتزی POCO X3، قابل مقایسه با نمونه بکار رفته در گوشی‌های پرچم‌دار نیست. به نظر می‌رسد زمان پاسخ‌گویی پیکسل‌های این نمایشگر چندان خوب نیست و همین موضوع باعث می‌شود هنگام اسکرول متن‌ها و برخی منوها، شاهد نرمی مورد انتظار نباشیم. البته در این بحث، عدم بهینه‌سازی مناسب MIUI 12 و تراشه اسنپدراگون 732G هم می‌تواند دخیل باشد؛ با این حال در حالت کلی می‌توان گفت که انیمیشن‌های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگر، حس و حال بهتری در مقایسه با سایر اسمارتفون‌های هم‌رده قیمتی دارد.

حداکثر نور نمایشگر در حالت دستی و خودکار، به ترتیب حدود 450 و 610 نیت می‌باشد که از این منظر مشابه بیشتر گوشی‌های موجود در بازار بوده و نشان می‌دهد برای استفاده در محیط‌های روشن، مشکل خاصی وجود نخواهد داشت. حداقل نور نمایشگر نیز حدود 2.7 نیت می‌باشد که رقم چندان خوبی به شمار نمی‌آید؛ اما در کنار فیلتر نور آبی، مشکل خاصی از بابت استفاده از گوشی در محیط‌های تاریک وجود نخواهد داشت.

در زمینه دقت رنگ، نباید انتظار زیادی از نمایشگر POCO X3 داشته باشیم. نسبت کنتراست پنل این گوشی، 1300:1 می‌باشد که شاید رقم مناسبی برای یک LCD باشد؛ اما به هیچ وجه قابل مقایسه با پنل‌های اولد نیست و این نمایشگر نمی‌تواند رنگ‌های مشکی عمیقی تولید کند.

در قسمت تنظیمات، سه حالت رنگی محتلف برای کاربر در نظر گرفته شده است که عبارت‌اند از: خودکار، اشباع و استاندارد. در حالت خودکار، نمایشگر رنگ‌ها را بر اساس محیط تنظیم کرده و فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد که نباید انتظار دقت بالایی از آن‌ها داشته باشید. در حالت Saturated هم به شادابی رنگ‌ها افزوده می‌شود و به طور کلی تصاویر جذاب‌تر به نظر می‌رسند. اما اگر خواهان رنگ‌های طبیعی هستید، بد نیست حالت استاندارد را انتخاب کنید که نمایشگر با پوشش فضای رنگی sRGB، رنگ‌های دقیق‌تری به نمایش بگذارد.

بررسی POCO X3 NFC

گوشی POCO X3 نمونه نادری از گوشی‌های میان‌رده می‌باشد که از اسپیکر دوگانه بهره می‌برد. همانطور که در بخش طراحی اشاره کردیم، اسپیکر اصلی روی فریم پایینی قرار دارد و اسپیکر دوم، در واقع همان اسپیکر مکالمه می‌باشد که البته مشابه گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ، یک خروجی دیگر در فریم بالا برای آن در نظر گرفته شده است. استفاده از سیستم اسپیکر دوگانه باعث شده تا پوکو ایکس 3 توانایی مناسبی در زمینه پخش صدا داشته باشد.

حجم صدای خروجی از این اسپیکر‌ها در سطح بالایی قرار می‌گیرد و در حجم حداکثری شاهد افت کیفیت صدا نبودیم. عمق بیس هم مناسب ارزیابی می‌شود و تفکیک نوت‌ها در سطح رضایت‌بخشی قرار می‌گیرد؛ اما کمی ضعیف‌تر بودن اسپیکر بالایی، باعث می‌شود افکت استریو به خوبی اعمال نشود.

دوربین

POCO X3 در قسمت پشتی میزبان دوربین چهارگانه‌ای است که مشخصات آن، بسیار شبیه به نمونه بکار رفته در گوشی‌های سری ردمی است. دوربین اصلی این گوشی از سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX 682 با پیکسل‌های 0.8 میکرونی استفاده می‌کند که به وسیله فیلتر بِیِر 4 به 1، تصاویر 16 مگاپیکسلی در اختیار خواهد گذاشت. این سنسور که از سیستم فوکوس خودکار با تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند، در پس لنزی با گشودگی دهانه دیافراگم f/1.9 قرار گرفته است که از حالت شب نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در کنار این دوربین، یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر فوق عریض مشاهده می‌شود که از مشخصات آن می‌توان به پیکسل‌های 1.0 میکرونی و لنز 13 میلی‌متری با ضریب اف 2.2 اشاره کرد. دو دوربین دیگر پوکو ایکس 3 هم که کاربرد کمتری خواهند داشت، از سنسورهای 2 مگاپیکسلی بهره می‌برند که یکی از آن‌ها برای ثبت تصاویر ماکرو و دیگر برای سنجش عمق هنگام ثبت تصاویر پرتره کاربرد خواهد داشت.

بررسی POCO X3 NFC

رابط کاربری دوربین مشابه چیزی است که پیش از این در گوشی‌های شیائومی دیده بودیم؛ با این تفاوت که ظاهر آن مرتب‌تر و آراسته‌تر شده است. همچنان با کشیدن انگشت به سمت راست و چپ، می‌توان بین حالت‌های مختلف جا به جا شد. از قسمت بالای رابط‌کاربری هم می‌توان به مواردی مثل گوگل لنز، HDR، هوش مصنوعی و … دسترسی داشت.

کیفیت تصاویر

دوربین اصلی POCO X3 در محیط‌هایی با نور کافی، عکس‌های باکیفیتی ثبت می‌کند. این تصویر دارای جزئیات کافی، کنتراست زیاد، نویز کنترل شده و رنگ‌های زنده هستند که البته در برخی موارد، دمای رنگ‌ها کمی متمایل به گرم بوده و با واقعیت فاصله دارند. امکان عکاسی در رزولوشن کامل، یعنی 64 مگاپیکسل هم وجود دارد که ذخیره‌سازی آن‌ها چند ثانیه‌ای زمان می‌برد و حجم هر تصویر آن، حدود 30 مگابایت می‌باشد؛ با این حال باید در نظر داشته باشید که استفاده از این حالت، پیشرفت چندانی در کیفیت تصاویر ایجاد نمی‌کند.

شرکت پوکو با توجه به استفاده از سنسوری با رزولوشن بالا، در رابط کاربری گزینه زوم 2 برابری را در اختیار کاربران قرار داده است که در واقع زوم دیجیتالی را در اختیار می‌گذارد. این تصاویر از نظر رنگ، کنتراست و … بسیار شبیه به تصاویر ثبت شده در حالت عادی هستند؛ با این تفاوت که جزئیات آن‌ها پایین‌تر است.

بعد از دوربین اصلی، نوبت به دوربین فوق عریض می‌رسد که کیفیت تصاویر ثبت شده با آن، برای یک گوشی در رده قیمتی پوکو ایکس 3 ، کاملا رضایت بخش است. تصاویر 13 مگاپیکسلی این دوربین، جزئیات قابل قبول، رنگ‌های زنده و رنج داینامیکی نسبتا وسیعی دارد که طبیعتا بیشتر کاربران را راضی خواهد کرد؛ با این حال اصلاح به هم خوردگی گوشه‌های تصویر می‌توانست بهتر از این‌ها باشد.

دوربین ماکرو در POCO X3 ، مشابه نمونه بکار رفته در بیشتر گوشی‌های میان‌رده، فاقد فوکوس خودکار بوده و فوکوس ثابت آن در فاصله تقریبی 4 سانتی‌متر انجام می‌گیرد. این موضوع باعث می‌شود که عکاسی با آن، به سادگی دو دوربین دیگر نباشد و علاوه بر این؛ کنتراست تصاویر ثبت شده با این دوربین، کمتر بوده و به طور کلی نباید انتظار جزئیات زیادی از آن داشته باشیم؛ با این حال دوربین ماکرو در برخی موارد برای ثبت تصاویر خلاقانه، کاربردی خواهد بود.

در نهایت باید به عملکرد دوربین عمق سنج بپردازیم که در کنار دوربین اصلی ارزیابی می‌شود. گوشی POCO X3 در زمینه ثبت تصاویر پرتره، توانایی بسیار خوبی دارد و علاوه بر جداسازی بسیار خوب سوژه از پس‌زمینه، افکت بلور نسبتا طبیعی هم اعمال می‌کند که باعث می‌شود نمره قابل قبولی در این زمینه داشته باشد.

هنگام عکاسی در محیط‌های کم نور، نباید انتظار زیادی از یک گوشی میان‌رده داشته باشیم؛ اما دوربین اصلی پوکو ایکس 3 در چنین شرایطی، عملکرد بسیار رضایت بخشی از خود به نمایش می‌گذارد. در حالت عادی، تصاویر ثبت شده با این دوربین، جزئیات چندان زیادی ندارند؛ اما الگوریتم‌های کاهش نویز هم باعث نرم شدن جزئیات نمی‌شود. گذشته از این مورد، رنگ‌ها همچنان زنده هستند و رنج داینامیکی مطلوب ارزیابی می‌شود.

روشن کردن حالت شب اما تاثیر بسزایی روی کیفیت تصاویر دارد و استفاده از آن در بیشتر موارد توصیه می‌شود. تصاویر ثبت شده در این حالت، به طور کلی روشن‌تر هستند و رنج داینامیکی آن‌ها وسیع‌تر می‌باشد. علاوه بر این، در این تصویر جزئیات وضوح نسبتا بیشتری دارند و نویز آن‌ها به صورت بهتری کنترل می‌شود.

دوربین فوق عریض اما در محیط‌های کم‌نور، عملکرد ضعیفی از خود به نمایش می‌گذارد. تصویر ثبت شده با این دوربین دارای نویز زیاد و جزئیات پایین هستند و به دلیل دیافراگم تاریک‌تر، تصاویر روشنایی لازم را ندارند و متاسفانه حالت شبی برای این دوربین در نظر گرفته نشده است.

در پایان بخش دوربین، لازم است نگاهی به عملکرد دوربین سلفی داشته باشیم. POCO X3 از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی بهره می‌برد که فاقد فوکوس خودکار بوده و در پس لنزی با ضریب اف 2.2 قرار گرفته است. این دوربین در محیط‌های روشن، عکس‌هایی با رنگ‌های خوب و کنتراست عالی ثبت می‌کند؛ اما میزان جزئیات این عکس‌ها را نمی‌توان در حد و اندازه سنسور 20 مگاپیکسلی دانست. در محیط‌های کم نور هم مطابق انتظار از میزان جزئیات کاسته شده و به نویز آن‌ها افزوده می‌شود؛ با این حال، استفاده از حالت شب تا حدودی می‌تواند در تولید تصاویر بهتر، موثر باشد.

نرم‌افزار

گوشی پوکو ایکس 3 به طور پیش‌فرض با اندروید 10 روانه بازار شده است که نسخه دوازدهم رابط‌کاربری MIUI روی آن نصب می‌باشد. چون با محصول پوکو سر و کار داریم، طبیعی است که برای آن پوسته پوکو لانچر (لینک دانلود) در نظر گرفته شده باشد.

ایده نهفته شده در پشت پوکولانچر، نزدیک سازی ظاهر رابط کاربری به اندروید خالص می‌باشد و شیائومی با این ترفند می‌تواند امکانات بیشتر نرم افزاری را در اختیار علاقه‌مندان به رابط کاربری اندروید خالص قرار دهد. مزیت اصلی پوکو لانچر در مقایسه با رابط کاربری اصلی شیائومی، وجود منوی جداگانه برای اپلیکیشن‌ها است که با کشیدن انگشت از قسمت پایین در اختیار قرار می‌گیرد.

بررسی POCO X3 NFC

جالب است بدانید که این منو به صورت خودکار، تمام اپلیکیشن‌ها را دسته بندی می‌کند و این موضوع پیدا کردن اپلیکیشن‌ها را تا حدودی آسان‌تر می‌کند. به عنوان مثال، برنامه‌های پیام رسان و شبکه اجتماعی در اسلاید جداگانه قابل دسترسی هستند و گیم‌های مختلف نیز در اسلاید دیگری قرار گرفته‌اند. گذشته از این، امکان دسته بندی اپلیکیشن‌ها بر اساس رنگ آیکون آن‌ها نیز وجود دارد.

در نهایت باید بگوییم که پوکو لانچر، تجربه کاربری لذت بخشی در اختیار می‌گذارد؛ اما شباهت برخی قسمت‌ها به اکوسیستم اندروید و پیروی زبان طراحی برخی قسمت‌های دیگر از ios باعث شده است تا بین بخش‌های مختلف رابط کاربری، هماهنگی بالایی وجود نداشته باشد.

سخت‌افزار POCO X3

گوشی POCO X3 از تراشه اسنپدراگون 732G استفاده می‌کند که به گفته پوکو، قدرمندترین تراشه4G سری 700 کوالکام است :)) این تراشه مشخصات سخت‌افزاری بسیار نزدیک به اسنپدراگون 730 و 730G دارد و تنها تفاوت آن‌ها، در فرکانس کاری برخی هسته‌ها می‌باشد.

پردازنده مرکزی این تراشه دارای هشت هسته می‌باشد که در دو کلاستر متفاوت، پردازش می‌کنند. کلاستر قدرتمند این پردازنده، دارای دو هسته قدرتمند Cortex-A76 می‌باشد که فرکانس کاری آن‌ها 2.3 گیگاهرتز است و کلاستر کم مصرف، از 6 هسته Cortex-A55 با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده است. بنابراین تا به اینجای کار می‌توان گفت که در مقایسه با اسنپدراگون 730، فرکانس کاری هسته‌های Cortex-A76، حدود 100 مگاهرتز افزایش پیدا کرده است.

اسنپدراگون 732G همانند همانند تمام تراشه‌های سری 730، از پردازنده گرافیکی آدرنو 618 بهره می‌برد؛ اما بد نیست بدانید که عملکرد این تراشه در زمینه گرافیکی، حدود 15 درصد بهتر خواهد بود. چراکه فرکانس کاری پردازنده گرافیکی آن، از 575 مگاهرتز در اسنپدراگون 730G، به 800 مگاهرتز افزایش داشته است. این موضوع در کنار پشتیبانی از رزولوشن‌های بالاتر و WiFi بهبود یافته، تجربه بهتر در زمینه گیمینگ را در پی خواهد داشت. علاوه بر این جالب است بدانید که به لطف این ارتقا، این تراشه قادر به فیمبرداری اچ‌دی با نرخ فریم 960fps می‌باشد.

بررسی POCO X3 NFC

گفتنی است که این تراشه با لیتوگرافی 8 نانومتری سامسونگ، به تولید انبوه رسیده و از سایر ویژگی‌های آن می‌توان به مودم کوالکام X15، پشتیبانی از حافظه رم LDDR4X، پردازنده سیگنال تصویر Spectra 350 و USB 3.1 اشاره کرد. همچنین، گوشی پوکو ایکس 3 ان‌اف‌سی در دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگ روانه بازار شده است که حافظه رم هر دوی آن‌ها، 6 گیگابایت خواهد بود.

بنچمارک‌های گرفته شده از POCO X3 نشان می‌دهند که این گوشی در رده قیمتی خود، جزو قدرتمندترین‌های بازار می‌باشد که امتیاز آن در بخش‌های مختلف، کمی پایین‌تر از اسنپدراگون 765G است. قدرت پردازشی این گوشی برای انجام کارهای روزمره کاملا کافی بوده و این گوشی قادر به اجرای اکثر بازی‌ها با کیفیت مطلوب است. با این حال باید در نظر داشته باشید که اکثر بازی‌ها از نرخ فریم بالای 60 پشتیبانی نمی‌کنند و در صورت پشتیبانی هم، تراشه پوکو ایکس 3، قادر به هماهنگ‌سازی نرخ فریم بازی با نمایشگر 120 هرتزی نخواهد بود.

در زمینه کنترل حرارت هم باید بگوییم که POCO X3 از سیستم حرارتی دوگانه متشکل از محفظه بخار و گرافیت چندلایه بهره می‌برد که یکی از آن‌ها در زیر نمایشگر بوده و دیگر در زیر پنل پشتی قرار دارد. استفاده از این سیستم باعث شده تا این گوشی عملکرد بسیار خوبی در زمینه کنترل حرارت داشته باشد و در استفاده سنگین، شاهد افزایش دما به صورت غیر طبیعی نباشیم.

باتری POCO X3

گوشی پوکو ایکس نسخه NFC دارای باتری 5160 میلی‌آمپر ساعتی می‌باشد؛ این در حالی است که برای نسخه فاقد NFC باتری بزرگ‌تر 6000 می‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است! این باتری حجیم در آزمایش پخش مداوم ویدئو، حدود 15 ساعت دوام می‌آورد که البته در هنگام پخش فیلم، نرخ تازه‌سازی نمایشگر روی 60 هرتز قرار می‌گیرد. بنابراین می‌توان گفت که شارژدهی پوکو ایکس در سطح بسیار مطلوبی قرار می‌گیرد و مطمئنا بیشتر کاربران را راضی خواهد کرد.

بررسی POCO X3 NFC

از این موارد که بگذریم برای شارژ باتری POCO X3، آداپتور 33 واتی به همراه کابل 3 آمپری در نظر گرفته شده است که به وسیله آن‌ها می‌توان در عرض 30 دقیقه، حدود 55% درصد از باتری را شارژ کرد. شارژ کامل دستگاه هم حدود 1 ساعت و 15 دقیقه زمان نیاز خواهد داشت که با توجه به رده قیمتی و ظرفیت باتری، رقم بسیار خوبی ارزیابی می‌شود.

8.5
پوکو ایکس 3 در یک نگاه
نمایشگر
8.7
طراحی
8
دوربین
8.2
سخت افزار
8.6
نرم افزار
8
باتری
9
ارزش خرید
9
مزایا
  • استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر پاشش قطرات آب
  • نمایشگر 120 هرتزی
  • شارژدهی بسیار خوب باتری
  • پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات
  • کیفیت خوب تصاویر دوربین اصلی
  • قدرت پردازشی بسیار خوب
  • اسپیکر استریو
  • قیمت مناسب
معایب
  • وزن و ضخامت زیاد
  • برآمدگی دوربین
  • نبود حالت شب برای دوربین فوق عریض
  • وجود تبلیغات در رابط کاربری
456
147
20
25
28

۲۰۲ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با سلام .آیا پوکو x3 NFC با حافظه 128 توانایی ضبط مکالمه داره یا نه ؟؟ممنون میشم پاسخ بدین .تشکر

ببخشید میخواستم بدون گوشی Poco X3 از فضای دوم پشتیبانی میکنه لطفآ یکی زودجواب بده ممنون

اره پشتیبانی‌ میکنه برای فهمیدن درباره کارکردش تو نت فضای دوم و سرچ کن

پوکو ایکس تری انفسی کالاف با بالاترین گرافیک چطوری میاره؟؟؟رو ۱۲۰ هرتزی

عالیست

عالی بود مرسی

سلام وقت بخیر من poco m3 دارم کسی زنگ بزنه یا پیام بده چراغ آلارم نداره باید حتما قفل گوشی رو باز کنم خواستم ببینم مدل x3 اینجوره ??

من میخوام گوشی پوکو ایکس ۳ پرو بخرم میشه یه راهنمایی کنید کدوم رنگ بر دارم

من الان پوکو ایکس تری حافظه ۶۴گرفتم میخواستم بدونم اونایی که این گوشی رو دارن این گوشی هنگ میکنه یان اخه خیلی میترسم هنگ کنه

داداچ چیپست این اسنپدراگون۸۶۰ هس ها نه ۷۳۲ جی اونی که تو میگی مال پوکو ایکس ۳ معمولی هس نه پوکو ایکس ۳ پرو

سایمان دیجیتال
۲۸ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۲

سلام
دوست عزیز دقیقا همین موردی که گفتید درسته! ولی شما در حال مطالعه نقد و بررسی پوکو ایکس ۳ هستید.

سلام دوستان عزیز قدرت اپلود گوشی من پایین هست مدلش پوکو ایکس تری پرو هست چیکار میتونم بکنم؟برا کلاسای انلاین و هنگام استفاده از میکروفن همیشه صدام مشکل داره در حالی که انتن هم ۴/۵g هست لطفا اگه کسی میدونه چه تنظیماتی باید انجام بدم راهنماییم کنه. برا کلاسام واقعا موندم هیچ راهی پیدا نم
یکنم

سلام من به پوکوx3pro دسته Xbox one s وصل میکنم جوی استیک های دسته کار نمیکنه داخل بازی کالاف خیلی بده که بازی با گرافیک خوب داری اما دسته وصل نمیشه کسی راه حل داره بگه,
از برنامه های گیم پد هم استفاده کردم جواب نگرفتم
شماره هم می‌ذاریم بزرگواری راه حل داشت پیام بده قدردان لطفش میشم

سلام پوکو x3nfcدارم این گوشی وقتی آهنگ میذاری اول از بلندگوی بالا میخونه ولی مثلا یکم تکون میدی یهو می‌ره رو بلندگوی پایینش و صداش هم دوبرابر میشه من الان چجوری میتونم تنظیم کنم همیشه از پایین بخونه چون که از بالا به باند آسیب میزنه وصدا کمتره و همینطور سخته تا بره باند پایین

گوشی پوکوx3 نو خریدم، یکبار به وای‌فای خونه وصل شد، واسه بار دوم دیگه وای‌فایو پیدا نمیکنه، هرکار میکنم وصل نمیشه، نمی‌دونم چکارکنم، لطفاً راهنمایی کنید، ممنون

گوشیم پوکوx3 تازه خریدم بروزرسانی داره هر چقدر میزنم داده تلفن دان نمیکنه ولی توسط وای فای دان‌میشه تنظیماتش هم انداختم رو داده گوشی وای باز جواب نمیده لطفاً راهنمایم کنید باتشکر….

من همین پوکو ایکس ۳ ان اف سی دارم این گوشی تمیز کننده بلند گوی گوشی هم داره دو تنظیمات ؟و سوال دیگه این بود که اگه این گوشی تو آب به عمق ۱ متر به مدت ۳۰ دقیقه فرو بره میسوزه یا نه؟

من گوشی قبلیم سامسونگ بوده و این نظرمو میدم که گوشی پوکو گوشی خوبیه یه سری ایرادات کوچیک داره 1.موقع پخش صدا پشت گوشی میلرزه.2.هندزفری نداره همین .وگرنه از همه لحاظ گوشی خوبیه

سلام و وقت بخیر آیا روی پوکو ایکس تری بصورت پیش فرض بازی نصب هست؟؟

سلام عزیزان وقتتون بخیر!بنده میخواستم a51 بخرم دیدم دوربین فیلمبرداری x3NFC خیلی خوبه و۶۴ پیگسلی هست؟ضمنا فیلمبرداری از وایتبرد که ویدیو پرژکتور میخوره خواهم کرد؟ آیا به نظرشما x3بهتره یاa51.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

ببخشید گوشی poco x3 nfc بهتره یا redmi note 9 s؟

سلام
کسایی که pocox3pro
دارن در هنگام بخش آهنگ قاب پشتی گوشی لرزش داره یا فقط ماله من اینطوریه؟
لطفا جواب بدید

گوشی پوکو ایکس خریدم داخل دوربینش احساس می کنم خاک میره.
یعنی وقتی نور میندازم معلوم میشه قشنگ.چکار کنم؟؟؟؟

سلام من گوشی پوکو x3 دارم از ۱۱شب سیاه سفید میشه خودکار بعضی وقتا تا ۱۲شب بعضی وقتا تا ۷ صب و می‌ره رو حالت ماه ،کسی می‌دونه باید چی و بزنم اوکی شه؟

سلام من یک گیمر هستم و بهم گفتن که پوکو x 3 پرو برای گیم خیلی عالیه و من خریدمش و در گیم خیلی ازش راضیم خواستم اینو بگم من وقتی گوشیم ۱۰۰ درصد میشه وارد گیم پابجی میشم و در ۴/۵ الی ۵ ساعت یک سره به ۱۵..۲۰ درصد میرسه میخواستم بدونم یک چیز عادیه یا باتریش مشکل داره.
مرسی

سلام دوستان من میخام این گوشی رو بخریم یه نفر نضر داده بود در خرید اینتر نت و دادن رمز پویا مشکل داره اونایی که گوشی رو دارن لطفا راهنمایی کنن چون من زیاد استفاده میکنم از رمز دوم و صفحه پرداخت ممنون

سلام دوست گرامی ببین من الان دوماهی میشه که خریدم هیچ مشکلی باهاش نداشتم و ندارم ازش خیلی راضی هستم ظاهرا شارژ وایرلس هم داره

سلام رفقا میخواستم بدونم اینکه من یه پنج ساعت کلاس اینترنتی دارم یه چهار ساعت هم تو شبکه های اجتماعی ام یه روزه شارژ پوکو ایکس سه ام تموم میشه و در حالت آماده به کار در حالت پرواز سه چهار درصد شارژ کم می‌کنه طبیعیه یه هفته خریدم لطفاً پاسخ بدین مخصوصا کارشناس سایت؟؟؟؟؟؟

سلام دوست عزیز.
مال منم دقیقا همینجوریه
منم یکم نگران بودم ولی مثل اینکه مال شما هم همینه!
البته من رو حالت ۱۲۰ فریم استفاده میکنم. و با این چیزا که شما گفتین شارژم میرسه به ۲۰ درصد مثلا.
حالا بازم اگه کس دیگه ای داره ممنون میشم راهنمایی کنه.

سلام مجدد البته رفیق عزیز من در حالت ۶۰ هرتز نه ۱۲۰ هرتز آنقدر مصرف داره دقیقا برام همینش تعجبه؟؟

سلام ببخشید من تازه این گوشیو‌خریدم چرا نتش 4G و نیم نیست
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۹:۲۳

سلام ببخشید من تازه این گوشیو‌خریدم چرا نتش 4G و نیم نیست

مشکل از آنتن دهی خونتون است، مال من ۴.۵g است چون خونمون انتن دهی قویی داره

سلام. متاسفانه چند نرم افزار مهم رو حذف کردم که کلا بهم ریخته و نمیدونم اسمشون چی بود که دانلودشون کنم . الان پیغام ارتباط با miقطع است چه کنم?

سلام
ببخشین بعضیا میگن این گوشی آنتنش زیاد خوب نیس و موقع وصل ب وای فای یا اینترنت همراه خیلی خوب وصل نمیشه یا کار نمیکنه مخصوصا با ایرانسل
لطفا راهنمایی کنید راسته؟
ممنون?

سلام از نظر من گوشی خوبی است و انتن دهی وای فای هم خوبه و از سرعت پردازشی بالا ای هم بر خوردار است

سلام
میشه یکی که از این گوشی داره استفاده میکنه بگه چجوریه؟!
من قصد دارم بخرمش ولی خب بعضی ها یه سری ایرادهایی گفتن ک یکم شک دارم بخرم یا ن…
لطفا هر کی خریده تجربه شو بگه مرسیییی♥︎

انتن دهی خوب ولی اکثر مواقع اتومات بهwifiوصل نمی شود وباید از قسمت تنظیمات روی wifi کلیک کرده تا نصب شود.
سنسور مجاورت عملکرد خوبی ندارد بعضی مواقع حین تماس صفحه روشن وباعث تماس لمسی با صفحه ویا اینکه بعد از تماس تا چند ثانیه صفحه خاموش می ماند.
باطری و سرعت شارژ شدن عالی
در حالت ۱۲۰ هرتز مصرف بالا که باید در حالت ۶۰هرتز تنظیم شود

عملکردنه چندان خوب سنسوراثرانگشت، باگ پراکسیمیتی سنسور حین تماس، ضخامت وسنگینی گوسی، ازنظرمن این معایبی هستش که میشه بهشون اشاره کرد

این گوشی عالیهههههههه من پیشنهاد میکنم بخری پشیمون نمیشی من ۱ ماه دارم خیلی خوبه حالا به روز رسانی هم بشه سیستمش خیلی خیلی بهتر میشه

خدایی بهترین گوشی که خیلی راضیم از همه لحاظ خوبه

عالیه

سلام من این گوشی رو دارم از لحاظ ظاهری که سلیقه ای هستش خودم خیلی اولش خوشم نیومد بخاطر دوربینش ولی کم کم عادت کردم و بنظرم خیلی قشنگ . تقریبا سنگین ولی عادت میکنید بهش با اینکه سنگینه ولی تقریبا خوش دسته ولی تک دست نمی‌تونید باهاش کار کنید. دوربین هم بیرون زدگی زیادی داره که حتما یه جلد خوب و محافظ لنز نیاز داره . از لحاظ دوربین که به لطف لنز سونی که بهترین دوربین هارو داره کیفیت عالی و رنگ ها خیلی قشنگ هستن موقع فیلم داری هم عالی هستش و لرزیشگیر هم داره که معمولی هستش ولی با این حال خوبه دوربین های دیگه هم خوبن و عکس پرتره هم عالی میگیره. دوربین سلفی هم خوبه ولی عالی نیست. صفحه نمایش گوشی نسبت به گوشی های دیگه یکم زرد میزنه تو رنگ سفید که بنظرم خیلی کیفیت رو موقع بازی فیلم بهتر می‌کنه. باتری گوشی عالی ‌‌و شارژ رو خوب نگه میداره حتی موقع بازی . و با توجه به فست شارژ ۳۳ واتی هم زود شارژ میشه . اسپیکر استریو داره که صداش زیاده و کیفیتش خوبه و اگه حتی صدا کم هم باشه خیلی خیلی کم لرزشی پشت گوشی حس میشه و اگه از ۸۰ به بالا بره میلرزه و کاملا مشخصه نه اینکه مثل ویبره باشه فقط پشتش میلرزه مخصوصا اگه صدا تا آخر باشه که اشکالی نداره حالا نمیدونم چرا اینقدر میگن که میلرزه من خودم از این لرزش موقع بازی خیلی خوشم میاد.
هر امکاناتی که داره درست کار می‌کنه مثل (مادون قرمز) . از گوشی مشکل نرم افزاری ندیدم فقط یکم رابط کاربری بعضی وقتا لگ توش دیده میشه که معمولا برای همه گوشی های شیائومی هست اصلا هم مشخص نمیشه مگر اینکه شما خیلی حساس باشی . بعضی ها هم میگن موقع جواب دادن تلفن مشکل دارند که برای من اینطوری نیست . در مورد هر چیز دیگه هم که توضیح ندادم عالی هستن و مشکلی نداره . و اما تنها مشکل این گوشی اینه که به شدت داغ میشه فقط کافیه یکم تو دوربین باشین دمای گوشی به ۳۸ میرسه اگه فیلم برداری کنید سریع به ۴۰ میرسه و موقع شارژ هم خیلی تو شارژ باشه به ۴۴ میرسه و موقع بازی توی ۱۲ دقیقه به ۴۰ و چند دقیقه بیشتر به ۴۵ میرسه که متأسفانه اسنپدراگون داره ولی نمی‌تونید ازش استفاده کنید چون هم تراشه و هم باتری خراب میشه من الان چند وقت که دارم استفاده میکنم تازگی تو بازی کالاف لگ داره خیلی بد و سریع هم داغ میشه که فکر کنم بخاطر این داغی زیاده که تازگی داره لگ میزنه چون قبلا مشکلی نداشت

سلام.من حدود دو ماه هست این گوشی رو دارم گوشی خیلی خوبیه موقع بازی یکم داغ می‌کنه که اونم خیلی زیاد نیست و بنظرم طبیعیه وزن گوشی هم یه خورده زیاده که اگر شما خانم هستید زیاد پیشنهاد نمیشه از نظر صدا هم بسیار عالیه باطری بسیار شگفت انگیزی هم داره که خیلی هم سریع شارژ میشه

یکی بگه بلاخره این گوشی رو بخرم یا ن؟؟
یه تعدادی میگن عالیه یه تعدادی میگن خوب نی
چ کنم؟!

نخر

بخر حتما عالیه اصلی هم بخر

بخر

گوشی زیر ده تومان انتخاب خوبیه

سلام
من ددباره این گوشی خیلی ویدیو دیدم و ب نظرم مشکلی نداشت ولی الان نظرات بعضیاتونو خوندم ک میگفتین صداش بلنده موقع حرف زدن و داغ میکنع و بعد چند روز باتریش زود خالی میشه
ب نظر شما سامسونگ بخرم یا همینو؟؟
خیلی دچار تردید شدم…

همین پوکو ایکس ۳ را بخر حتما عالیه پشیمون نمیشی

سلام. گوشی من موقع تلفن جپاب دادن بعضی وقتا به صورت خودکار روی پخش میره، بعضی وقتا هم صدای طرف میاد ولی اون صدای منو نمیشنوه و قطع میشه.

ببینید من یه گوشی فروشی در شیراز دارم
این گوشی رو خودم ور داشتم
هندزفری رو هیچ کدوم شیائومی ها نیست
داغ کردن تو کار گوشی نیست مگه اینکه گوشی رو بهتون بندازن

یا پوکو ساده رو بخرید که خنک‌کننده ندارع

گوشیش خیلی خوبه دوربین اش عالیه هنگی ندارع

شارژ هم عالیی

خیلیم خوبه

سلام جناب.من یه هفته هست این گوشی رو خریدم .اما هم موقع شارژ کردن داغ می‌کنه .هم موقع تماس تصویری داغ میشه به حدی که توی دست گرمایش قشنگ حس میشه .بردم به فروشنده گفتم یه فلش کرد ولی اصلا تغییر نکرده.بشدت ناراحتم و نمی‌دونم باید چکار کنم؟بنظرتون مشکلی داره این گوشی یا طبیعیه ؟

سلام گوشیه من شب تا صبح ۸درصد شارژ خالی می کنه علت چیه لطفاً بهم بگید

سلام علت آن ۱۲۰ هرتز بودن نمایشگر است

خیلی عالیه که شب تا صبح همش ۸ درصد چرا ناراحتی عالیه که

سلام و عرض ادب برای کسانی که گوشی توی بازی های سنگین داغ میکنه باید بدونید که گوشی ۱۲۰ هرتزی هست که واقعا فشار میاره و شما باید اون رو روی ۶۰ بزارید

گوشی بدی نیست ولی موقع بازی سبک یا سنگین داغ می‌کنه من کانتر رو گوشی سامسونگ جی ۴ پلاس که یک گوشی پایین رده هست گوشی اصلا داغ نمی‌کرد ولی این گوشی با این امکانات با سیستم خنک کننده دما باتری موقع بازی به ۴۳ میرسه این دما هم به باتری آسیب می‌رسونه فرقی هم نمیکنه که رو ۱۲۰ هرتز باشه یا رو ۶۰ هرتز دوتاش داغ می‌کنه

سلام، من حدودا ۵۰ روزه پوکو ایکس تری خریدم، اول اینکه حین شارژ داغ میکنه، اما چند روزه اطراف دوربینش هم حین کار با گوشی داغ میکنه، مشکلی پیدا کرده گوشیم؟؟؟

سلام دوستان من میخوام پوکو بخرم اما نظرهای شما دوستان رو که خوندم یکم دودل شدم بخاطر این صداش که میگید موقع صحبت کردن اطرافیان میتونن بشنون و باطریش و از این چیزا نمی‌دونم چیکار کنم و البته من اصلا با گوشی بازی نمیگم اصلا هیچ بازیی… به نظرتون چیطوریه ؟چکار کنم ؟بخرم یا ن؟

دوست عزیز منم مثل شما دودل بودم اما دل زدم به دریا ایکس تری ان اف سی گرفتم عالی کالاف میزنم رو ۶۰هرتز و ۱۲۰عالی داغ و لگی نداره فقط به تلویزیون متصل نمیشه گزینه داره اما وصل نمیشه همین .بقیش عالی

سلام دوست عزیز ابتدا میری تنظیمات بیشتر و سپس منطقه را به کشور عند تبدیل می کنید همین سپس در پنجره میانبر گزینه کانون داغ را جسجو کنی تا تلویزیون شما را شناسایی کنه …

حیف پول که برای این گوشی هزینه کنید ، تاچش ضعیف ، آنتن دهی افتضاح، من میخواسم سامسونگ بخرم یکی بچا نذاشت باطریشش زود خالی میکنه .

گوشی خوبی است و میتوانی از دکمه کم و زیاد صدا گوشی کمک بگیرید برای شنیدن اطراف، نکته مهم: سعی کن از هندزفری استفاده کنید چون سارقان گوشی انگشتشان بخورد به گوشی؟ کلاغ پر گوشی پر.

دوست عزیز زیاد به نظرات اعتنا نکن چون از رویه بی تجربگیه .برو جعبه گشایی و بررسی کارشناسیشو ببین

نه

سلام . کسانی که این گوشی رو دارند موقع بازی گوشی داغ نمیکنه؟؟؟ لطفا جواب بدین ممنون?

دوستان خواهشا یه هندزفری معرفی کنید برا poco x3 اصلا تو پاپجی صدا پا ضعیفه،کمک کنید مرسی

من از باطری نا رازیم و تک سیم بودنش ک بدتر از همش باطری فقط ۸ ساعت پاسخگوه خاک تو سرش

دوستان من اصلا بازی نمیکنم فقط با اینستا زیاد کار میکنم من شنیدم میگن گوشی بعد ی مدت داغ میکنه یا زود شارژ خالی میکنه این درسته؟؟ چون میخوام بخرم نمیخوام بعدا پشیمون بشم خواهشا راهنمایی کنید برا منی ک با اینستا کار میکنم این گوشی خوبه بخرم بعدا خراب نمیشه ؟؟ این داغ کردن و باطری خالی کردن زود واقعیت داره یا ن؟؟

بله
متاسفانه مشکل داغ شدن اطراف دوربین را داره ولی نمیدونم تو عمر دستگاه تاثیری داشته باشه یا نه

نه اصلا

اصلا به نظرات توجه نکن چون از رویه بی تجربگیه برو نظرات کارشناسیشو ببین …گوشیه خوبیه

عاااااااااااالی

سلام دوستان من ۱ماهی هست گوشی poco x3 رو خریدم و گاهی اوقات با دوربین آلتراواید که میخوام فیلمبرداری کنم گوشی هنگ میکنه و مجبورم برا استفاده از دوربین آلتراواید گوشی را ری‌استارت کنم.
اگه کسی میدونه مشکل چیه،ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام گوشی منم همین مشکل و داره یع موقع هایی موقع فیلمبرداری هنگ می‌کنه که مجبور میشم گوشیو ریست کنم تا اوکی شه برا چن نفر دیگه هم دیدم این مشکل و داشتن احتمالا مشکل نرم افزاره که باید صبر کنیم یه آپدیت بیاد اوکی شه بعید می‌دونم سخت افزار باشه

کسانی که میگن دوربین اولترا ولید هنگ می‌کنه در فیلم برداری برای من که این گونه نیست
ولی بهتر هست با fps,60 فیلم برداری کنید ن با 30 که. خیلی روون و عالی فیلم میگیره

والا گوشی خوبی هست و دوربین آلتراواید رو باید تنظیم کنید که خوب برداره

گوشیتو آپدیت کن درست میشه

سلام من تازه این گوشی رو خریدم تا امروز با کشیدن صفحه اصلی به سمت چپ یک صفحه گوگل باز می شد ولی الان نمی شه. دوستان کسی می دونه چی کار باید بکنم تا دوباره بیاد؟

من هم همین مشکل را دارم

سلام لطفا جواب منو بدید من این گوشی رو حدودا یک ماهه گرفتم ک احساس میکنم رو ۶۰ هرتز یکم کند شده چیکار

پانیذ پسندیده
۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۲۲:۳۷

سلام من یک ماهه این گوشیو خریدم از روز اول که میخوام تصویر زمینشو عوض کنم دوباره به تصویر زمینه قبلیه خودش برمیگرده بعد ۲ ساعت خود به خود عوض میشه میشه بگید مشکلش چیه؟

سلام دوستان ..اگر باطری گوشی خراب بشه باید چیکار کنیم؟گوشی را بندازیم دور؟

سلام وقت بخیر
من Poco x3 nfc رو یه هفته اس که خریدم و الان حس میکنم مشکل باتری دارم نمی‌دونم شایدم الکی حساس شدم خیلیا میگن کالیبره کن باتری رو خیلیا هم رد میکنن این قضیه رو دو روزه اول با وب گردی و اینستا و … استفاده های روزمره واقعا خوب نگه می‌داشت در حد همون ۱/۵ روز اما الان حس میکنم خیلی زود داره خالی میشه
همیشه هم بین ۲۰ تا ۹۰ ۹۵ میزنم به شارژ
توروخدا کمک کنید بگید باید چیکار کنم خیلی این مسئله داره اذیتم می‌کنه

هیچ مشکلی نیست
۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۰۵:۱۰

حساس شدی

منم دقیقا همین مشکل رو دارم
یه شب تا صبح بدون استفاده و همه برنامه ها بسته ۵ درصدش میپره!

طبیعیه هر گوشی حتی اگه تمام برنامه ها بسته باشه مصرف داره . برای پوکو یکم زیادی شب تا صبح پنج درصد نهایتن تویه هشت ساعت دو تا سه درصد خالی کنه من خودم پوکو ایکس۳دارم

من این گوشی رو گرفتم .حس میکنم زود خالی می‌کنه.مثلا دو ساعت شش درصد .یا در طول روز به یه روز نمی‌کشه نهایت ۱۷

همه دوستانی که مشکل باتری دارن صفحه نمایش رو از حالت 120 هرتز دربیارید و روی 60 هرتز بزارید مشکلتون برطرف میشه صفحه نمایش این گوشی واقعا عالی

نور صفحه در مصرف باطری خیلی تاثیر دارد بهتر است از نورکمتر استفاده کنید، با توجه به نور محیط.

سلام ببخشید چجوری باید کشوی برنامه این گوشی رو غیر فعال کرد؟
۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۰۳:۱۵

چجوری باید کشوی برنامه این گوشی رو غیر فعال کرد

سلام دوستان من دو روزه خریدم متوجه شدم وقتی موزیک می‌زارم پشت گوشی میلرزه ، خیلی خورد تو ذوقم
راه حلش چیه ؟ کسی این ایرادو داشته ؟

تمام گوشیهای پوکو همینجور هستند و زمانی که صدا بلند باشه پشت گوشی زیر دوربین لرزش داره، بعضیها زیر قاب محافظ یه دستمال کاغذی میزارن تا این لرزش رو نداشته باشن

سلام من دو ماهی هست که این گوشی رو دارم وقتی شبها رو حالت پرواز میزارم صبح وای فای رو تشخیص نمیده وباید ریجن رو عوض کنم این مشکل رو با نوت۹پرو هم داشتم گاهی هم تو تماسها صدای مخاطب نمیاد باید گوشی رو ریستارت کنم میدونین مشکل چیه؟

دوستان سلام.من یه هفتست گوشی پوکو ایکس ۳ گرفتم که متوجه یه چیزی شدم.وقتی گوشیمو زمین میزارم تاچ پایین دوربین سلفی رو به پایین به اندازه ۲ سانت کار نمیکنه.شاید از ده بار سه بار کار کنه واسه کشیدن صفحه.بعد وقتی انگشتمو بزارم جلو اسپیکر بالا بدون ایراده.تو دستم هم ایرادی نداره.به نظرتون مشکل خاصیه؟؟اگه دارید امتحان کنید

داداش بیشتر گوشی ها اینطوری هستن نترس

سلام وقت به خیر من گوشی پوکو ایکس ۳ خریدم و بازتاباندن را فعال میکنم میخوام به تلویزیون ال جی وصل بشم میگه که قابلیت وصل شدن ندارد و روی همون تلویزیون نوت ۹ اس وصل میشه و همچنین گوشی سامسونگ هر مدلی که امکانش باشه آیا یا کسی میتونه کمکم کنه تو این مورد با تشکر

من یه هفته دارم فقط صدای بلندش اذیتم می‌کنه که همه صدای مکالمه من رو میشنون اول میخواستم سامسونگ A51,بگیرم ولی پوکو گرفتم به نظرتون عوضش کنم؟ سامسونگ بهتره؟

منم دقیقا همین مشکل و دارم خیلی بده فقط باید هندزفری استفادهذکنی

آقا روزی ۵ ساعت پابجی بزنم اومم رو حال ۹۰ fps افت فریم نمیکنه؟

دوستانی که poco x3 nfc خریداری کردند از دوربینش راضیند؟ عکس در شبش چطوره؟

سلام من چند روزی هست که این گوشی رو گرفتم باید بگم که از همه لحاظ خوبه ولی کسانی که خیلی با گوشی بازی میکنند این گوشی رو توصیه نمیکنم چون که تو اگه کمتر از یک ساعت با این گوشی بازی کنی بخاطر چیپست اسنپدراگون که خیلی قدرتمنده همینطور هم داغ می‌کنه تا حدی که دوربین هم داغ میشه و بیشتر از همه بالای نمایشگر داغ میشه بجای این گوشی میتونید ردمی نوت ۸ پرو نوت ۹ پرو ، نوا ۷آی یا نوا ۵ تی بگیرید که اونا فکر نکنم به اندازه این داغ کنن البته این گوشی رو برا کسانی که بازی سنگین نمیکنن توصیه میکنم .

دوست عزیز من خودم الان دارم و ۴ ساعت مداوم پابجی رو با فایل 90 fps بازی میکنم و داغ نمیکنه
فقط گرم میشه

اگه برای تو بیش از حد داغ میکنه باید از نرم افزار گیم که موقع بازی میاد خنک کننده رو روشن بزاری

دوست دلیل اینکه گوشی تو موقع بازی کردن داغ نمیکنه اینه که تو با گوشیت پاپجی بازی میکنی ولی من کالاف دیوتی بازی میکنم و اصلا هم بدرد بازی های سنگین نمیخوره چون لگ و هنگ زیادی می‌کنه

من هم کالاف بازی میکنم هم پابجی کل روز تو باریم داغ نمیکنه گوشی شما مشکل داره

صداش توی پابجی با هدفون و هنزفری کم نیست؟؟

دقیقا

سعید،من هدفون و هدست هم گرفتم ولی تو پاپجی صداش کمه ،نمیدونم چیکار کنم ،

میشه اسم برنامشو بگی

توربو گیم رو روشن بزار هم روان تر میشه هم داغ نمیشه

کاملا موافقم
به نظرم مشکل اصلی این گوشی داغ کردنش هست.
خیلی رو اعصابه

سلام وقت بخیر.من کمتر از یک هفته هست poco x3 nfc رو خریدم.اول اینکه صدای گوشی هنگام مکالمه تلفنی خیلی بلنده و صدای مخاطب پشت خط کامل پخش میشه دوم اینکه شارژ باطری فقط روز اول عالی بود الان سریع باتری خالی میکنه.بقیه مشخصاتش خوبه.من از خریدم راضی نیست.مخصوصا بخاطر دونا عیبی که داره مدوستان راه حلی اگر داره خواهشا راهنمایی کنید که این نقص ها رو چطور باید رفع کرد؟ و ایکنه این آپدیتها و بروز رسانیها چطوریه؟

روز اول آب بندی کردی زیاد زدی به برق تایمش هرچه بیشتر به برق باشه به صرفه تره و دوامش بیشتره یک ساعت پر میشه ولی اگه یک ساعت و نیم بزنی شارژ بیشتر دوام میاره

دوستان آیا پوکو ایکس قابلیت ضبط تماس داره

نه قابلیت ضبط تماس نداره باید با برنامه های متفرقه ظبط تماس انجام بدی

بله داره فقط باید فعال کنی

کسی رو سراغ ندارید که فقط Gloria glass pocox3 عوض کنه هرجا می برم میگن کل گلس و LCD باید عوض بشه

سلام دوستان
من این گوشی یه مدته خریدم اما الان تازه متوجه شدم ورژن nfc هست تفاوتش با غیر nfc چیه؟
زیاد دوربین سلفیشو دوست ندارم

غیر nfcفک کنم برا هنده با سیم ایران مشکل داره

Nfc برای نسخه غیر هند هستش و نهایت تا 4G پشتیبانی میکنه اما با نسخهNfc میشه از4G+ رو هم که در ایران هستش استفاده کرد،کلا با سیستم مخابرات واینترنت ایران هم سازتر هستش

nfcباطریش 5000 میلیامپره معمولی 6000 میلی امپر بعد عملکرد دوربین تو nfcیه مقدار کمی ضعیف تره

سلام دوستان ، هنگام ورود به برخی سایت ها نور صفحه کم میشه تقریبا مثل حالت مطالعه علتش چیه؟؟

من سه هفته هست این گوشی رو خریدم ولی بطرز عجیب و غیر معقولی مصرف اینترنتم بالا رفته در حالی که دانلود و اپدیت اتومات رو بستم و کاربردم از اپلیکیشنها نسبت به گوشی قبلی افزایش نداشته . کسی دلیلش رو میدونه ؟

سلام دوستان.قسمت گالری چند تا عکس فوق مهم و رو انتخاب کردم ک داخل ب آلبوم جدا بذارم .دیدم آلبوم خصوصی داره گذاشتم داخل آلبوم خصوصی و رمز خواست ک دادم .حالا میخوام برم از رو عکسا اطلاعاتی دارم ک بردارم هر کاری میکنم آلبوم خصوصی رو پیدا نمیکنم .لطفا راهنمایی منید

سلام برو قسمت البوم دوبار سریع صفحه به سمت پایین بکش میات بالا

گوشی خیلی جذاب و دلنشینه.کاربردهای فراوان داره ..فقط ی سوال من تو گالری تو آلبوم خصوصی عکسا رو ذخیره کردم هر کار میکنم نمیتونم پیداشون کنم میشه لطفاً راهنماییم کنید

دوستان من این گوشی را دارم رم میخوره و یک سیم کارت الان یعنی مشکل داره؟؟؟؟؟؟

نه اسلات سیم کارت دوم با مموری مشترکه یعنی تو میتونی گوشی رو دوسیم کارته بدون مموی کارت استفاده کنی یا یک سیم کارته با مموری کارت

سلام یعنی نمیشه دوستم کارت و رم هم داخلش باشه خب به چه دردی میخوره اگراینطورباشه

بالای 95 درصد گوشیها جدید همینجور هستند یا دو تا سیمکارت میتونید بزارید یا یه سیمکارت و یه کارت حافظه، به همین دلیل هستش که گوشیها رو با حافظه بالا درست میکنند،هواوی تقریباً تمام مدلهاش همینجورن،سامسونگ اکثریت مدلهاش به همین طریق هستن و……

داداش من گوشیم a7 2018 512 گیگ رم میخوره دو سیم کارتشم با هم هست فکر کنم گوشیای شیائومی اینجوری باشه

سلام دوستان در خرید این گوشی شک نکنید در استفاده سنگین بلع گرم میشه ولی نه خیلی غیر طبیعی و ازار دهنده دلیلش معلوم بخاطر سیستم خنک کنندشه که گرما رو به بیرون انتقال میده من خودم روزی ۷ ۸ ساعت کالاف موبایل پلی میدم بعد از دو ساعت گرماشو حس میکنم خیلی راحت ۶۰fpsرو بدونه کاستی میگیرع حتی موقعیم که گرم میشه افت فرم (اصلا)پیدا نمیکنه در طول باری ۳۰ الی ۴۰ درصد سی پی یو کار میکنه و پردازنده گرافیکیم ۱۵ الی ۳۰ درصد کار میکنه و خیالتون از بازی راحت باشه که در استفاده طولانی هیچ افت فرمی رو نمیبینید و از بازی لذت میبرید
دوربین اصلی واقعا خیلی خوبه خیلی بقیه دوربین ها زیاد جالب نیستن
باطری بسیار عالی ۱ ساعته شارژ میشه و با ۸ ۹ ساعت بازی خالی میشه و در استفاده سبک ۱روز بیشتر تاکید میکنم اگه گیمر هستید گوشی ارزان تر مناسب گیم پیدا نمیکنید

سلام
من تازه پوکو ایکس ۳ خریدم تو چه جوری کالاف بازی می‌کنی باهاش مال من بعد سه تا دست بازی کردن صفحه سیاه میشه باید تو در بیام و دوباره برم تو بازی رو هر کیفیتی هم که میذارم فرقی نمیکنه تا گوشی گرم میشه صفحه وسط بازی سیاه میشه

سلام دوستان در خریدش شک نکنید من خودم یک هفته خریدم و روزی ۷ ۸ ساعت کالاف موبایل پلی میدم بعد از ۲ ساعت تا گرمای گوشیو حس میکنید خیلیم غیر طبیعی نیست گرماش چون سیستم خنک کنندش گرما رو انتقال میده به بیرون و گرماش زیاد ازار دهنده نیست شاید برا اونا که تازه میخرن یکم آزار دهنده باشه ولی خوب عادت میکنید حتی موقعیم که گرم میشه اصلا لگ نمیزنه ۶۰fps رو در کالاف بدون کم و زیاد شدن میگیره حتی در زمانی که موبایل گرم میشع گوشی ارزون تر از این برای گیم پیدا نمیکیند در خریدش شک نکنید

سلام
چقدر میگیرید انقدر تبلیغ میکنید؟

منم ازش راضی نیستم
نمی‌دونم چرا دوستان اینقدر تعریف الکی میکنن ازش

سلام فیلم برداری تایم لپس پشتیبانی میکنه یا نه

بله

سلام میخواستم بدونم تفاوت 64گیگ با 128چی هست که یک میلیون گرونتر هست

سلام
تفاوتش اینکه شما ۱۲۸ گیگ فضا داری تا هرچی میخوای بریزی و در ۶۴ گیگ ۶۴ گیگ حافظه داری این مموریشه

سلام دوستان من گوشی نوتی9پرو دارم می خوام برم با پوکوx3nfc معاوضش کنم آیا این کار را بکنم یا نه لطفاً راهنمایی کنین

pouyafatahi579@gmail.com
۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۷:۵۳

اره انجامش بده حرف ندارن پوکو 3

هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه وگرنه پوکو ایکس 3 ضعفهایی از جمله درب پشت پلاستیکی داغ شدن هنگام بازی داره

اصلا اینکار رو نکنید
منم این اشتباه رو کردم

البته

مجید حیدری پور
۶ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۵:۲۴

سلام من از طریق اینترنت همراه نمیتونم با گوشیم متصل بشم لطفا راهنمایی کنین

برو تو تنظیمات پروکسی پاک کن

ببخشید من میخواستم بدونم این گوشی قابلیت شارژ بیسیم داره

سایمان دیجیتال
۵ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۴:۴۰

سلام دوست عزیز
پوکو ایکس ۳ از قابلیت مورد نظر شما پشتیبانی نمی‌کنه.

سلام من پوکو ایکس تری خریدن چند روزه واقعا گوشیه خوبیه مخصوص شارژ نگه داشتنو سریع شارژ شدنش ف
۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۰۲:۳۳

سلام تو گوشی پوکو ایکس تری نقطه اتصال داره چون هرجی میکردم پیدا نمیکنم

نقطه اتصالش همون کافه داغه

ببین برای جستجوی وای فای و فعال شدن کلی امکانات دیگه گوشیتو روی هند بزار ن ایران .

چطوری بزارم رو هند

سلام من پوکو ایکس تری خریدن چند روزه واقعا گوشیه خوبیه مخصوص شارژ نگه داشتنو سریع شارژ شدنش ف
۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۰۱:۵۲

سلام من پوکو ایکس تری خریدم چند روزه واقعا گوشیه خوبیه مخصوص شارژ نگه داشتن و سریع شارژ شدنش فقط یه مشکل دارم اینکه نقطه اتصال به اینترنت پیدا نمیکنم لطفاً ککممکک کنید

رو گزینه کانون داغ بزن

میشه یک راهنمایی بکنید مشکلی که من مواجه هستم یک نوع باگ تو واتساب هستم وقتی یک ویس را میخواهم گوش بدم صدا از اسپیکر پخش میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام وقتتون بخیر
میشه بگین چجوری صداشو کم کنم؟چون وقتی با کسی درحال مکالمه ام اطرافیانم صدامو میشنون

سلام یکی به من بگه صدای مکالمه این گوشی pocoرو چطورکم کنم بدجور رومخم رفته گوشی آشغالیه جی پی اسش اصلا خوب کارنمیکنه صدای مکالمه ۱۰متر اونورمیشنون آشغالترن گوشیه گوشی فقط آیفون بعدش سامسونگ

برای گوشی poco x3
Nfc دار بخریم یا بدون nfc کدوم راهنمایی کنید بیزحمت

فرق خاصی نداره این فناوری در ایران کارایی نداره

سلام یه سوال . زمانی که با این گوشی صحبت میکنم صداشو کم میکنم ولی اطرافیان صحبت های طرف مقابل رو میشنون .باید چیکار کنم

این گوشی توی قیمت خودش بهترینه با نوت ۹ پرو یا نوت ۹ اس قابل مقایسه نیست چون همه ی ویژگی هاش از اون هابالاتره
داغ هم زیاد میکنه و این بخاطر سیستم خنک سازیش هست که گرمارو به بیرون گوشی انتقال میده که به داخلی گوشی اسیب نرسه از این نظر مشکلی نداره و عالیه
از نظر گیمینگ خیلی خوبه توی هیچ کدوم گیم ها لگ اصن نداره کسایی که میگن توی پابجی لگ داره از قند شکن هست و سرعت اینترنت و از نظر گرافیکی مشکلی نداره
من خودم حدود ۱ ماه هست دارم روزی ۸ ساعت باهاش گیم پلی میدم بیشتر هم فورتنایت و واقعا مشکلی نداشته و ازش راضی بودم
اگر کسی خواست گوشیبخره اینو بهش پیشنهاد میکنم بجای نوت ۹ پرو ونوت ۹ اس

میخوای گوشی پیشنهاد بدی حداقل اطلاعات غلط نده سیستم خنک کننده کارش اینکه نذاره گوشی گرم شه نه اینکه وقتی زیاد گرم میشه داره گرما رو به بیرون انتقال میده این حرفهای خنده دارو از کجا میارید بعدم برادر من همچین نوشتی قابله مقایسه با نوت ۹ پرو نیست انگار نوت ۹ پرو سطح پایینه این چه اخلاقی هست که وقتی یه گوشی رو میخرید باقی رو تخریب میکنید

دوست عزیز فرای دفاع از این گوشی میخوام از اشتباه در بیایی عزیزم، ما علمی داریم به اسم فیزیک و مبحثی به اسم انتقال حرارت، حرارت هم از جسم با دمای بیشتر به جسم با دمای کمتر انتقال پیدا میکنه، حالا حرارت گوشی از کجا تولید میشه؟ اساس وجود سیستم خنک کننده چی هست؟ قطعا حرارت از سیستم های پردازنده موبایل ایجاد میشه و فلسفه سیستم خنک کننده این هست که با حداکثر ظرفیت گرمایی، حرارت ایجاد شده بهش منتقل بشه تا از اسب رسیدن به پردازنده های موبایل جلوگیری بشه، خب بعدش باید چه اتفاقی بیفته؟ قورتش که نمیتونه بده اون سیستم خنک کننده هم با توجه به ظرفیت گرماییش باید حرارت رو به محیط بیرونی منتقل کنه تا کاراییش حفظ بشه
ضمنا در نظر داشته باشید یک گوشی میان رده دارید میخرید انتظار یک سیستم خنک کننده گران نداشته باشید

با پوکو x3 روزی ۵ ساعت پابجی بزنی اونم رو حالت ۹۰ fps گوشی افت فریم نمیکنه؟

مگه. تو پابجی 90fes میکشه

گوشی poco x3 هندزفری ندارد توپ جعبش ایا??

سلام!
نه. کلا شیائومی توی گوشیاش هندزفری نمیذاره

برای بازی پابجی موبایل چجوریه؟؟

ایا این بهتره یا ردمی نوت 9 پرو

با ان اف سی بگیرم یا بدونش؟

سلام من بیشتر برای گیم میخام

ایا برای بازی پابجی موبایل گوشی خوبی هست؟؟

چی گوشی پیشنهاد میکنن بگیرم

شک نکن تو رنج قیمتی که پول میدی بی نظیره از لحاظ بازی، مخصوصا با سخت افزار متوسط رو به بالا و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی

,سلام بازی کالاف نصب کردم ولی هنگام بازی هنگ می‌کنه یا لکه داره دلیلش چیه؟کسی به این مشکل برخورده؟

منم همین مشکل دارم لطفا یکی بگه داستان چیه

سلام این مشکل مال کالاف هست و چند تا گوشی دیگر هم دارن و خود کالاف گفته در آپدیت بعدی درست میشه

منظورت اینه از بازی خارج میشی سایه میندازه؟؟؟اگه اونه که سریع بده گارانتی و عوضش کن

سلام. خسته نباشید. می خواستم بدونم واقعا درسته که میگن حین بازی باتریش داغ میکنه. حتی به اصطلاح میگن میشه روش تخم مرغ پخت

سلام ،،،این درسته که میشه اسپیکر دوم رو خاموش کرد تا لرزش پشت گوشی کم بشه

پکو x3 چقدر داغ میکند ؟بعضی ها که دارن استفده میکنن میگن داغ میکنه

سلام من بین poco x 3 و note9 pro موندم و اینکه در قسمت نظرات برخی سایت ها . مشتری ها از poco x3 راضی نبودن و خیلی ها میگفتن صداش ببنده هنگ میکنه توی بازی ها لگ داره و باتریش زمان 120هرتز زود تموم میشه !درسته؟ بخرم یا نه ؟

با سلام.آیا پوکو x3nfc از اینترنت ۴جی پلاس بهره و ساپورت میکنه؟
۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۹:۱۹

ممنونم

سلام لطف کنید بگید که پوکو ایکس 3حافظه 64 میشه روش مموری یا حافظه اضافه کرد؟
واین که آیا اینترنتش 4/5G هست؟

بلهذکارت حافظه میشه استفاده کرد ب شرط استفاده کردن از یک سیمکارت و 4 جی هم هست

سلام
فرق گوشی poco x3 NFC با اونکه NFC نیست چیه؟

سلام. اونیکه NFC نداره باطریش 6000 و اونیکه NFC داره 5100

ببخشید این که در بخش کاربری گفتید فقط مختص سری پوکو نیست روی تمام سریهای شیائومی که miui ۱۲ رو گرفتن ایجاد شده در واقع مختص خود رابط کاربری هست

سلام کسی این گوشیو خرید کرده لطفا راهنماییی کنه
۲۸ دی ۱۳۹۹ در ۲۳:۵۷

کمک

سلامم خسته نباشید
آیا گوشی پوکوف ایکس 3
اینترنت فورجی پلاس پشتیبانی میکنه؟
لطفا پاسخ دهید زورتر چون می خوام این گوشیو بگیرم

بله 4G+ پشتیبانی میکنه. من دیشب خریدم و از دیشب همین فورجی پلاس هست

سلام من میخوام پوکو ایکس اس بخرم
کسانی ک خریدن رازی هستن؟

حسین صالحی
۲۷ دی ۱۳۹۹ در ۲۲:۲۵

ممنون از بررسی خوبتون

سلام من میخوام موبایل بخرم وبین پوکوX3NFCوردمی نوت۹پرو موندم

سلام دوست عزیز
اگه دوربین واستون مهمه note 9 pro گزینه بهتری میتونه واستون باشه
اما اگه باتری و پردازنده واستون مهمه قطعا poco x3 رو انتخاب کنین

ایا میشه که اسپیکر دوم که رو غیر فعال کرد

ایا گوشی پوکو x3 nfc ارزش خرید داره یا نه ؟؟

سلام من این گوشی رو تازه خریدم قبلش ایفون۶داشتم از وقتی که دستم گرفتم حس خوبی بهتون میده واقعا خیلی خیلی گوشی خوبیه شارژ هم عالی

سلام مدل m2007 چ فرقی با بقیه داره؟ این مدل ایکس ۳ چند سری داره؟

فرق نسخه NFC و بدون NFC به جز باتری چیه؟

نسخه nfc مایع خنک کننده داره در حالی که نسخه بدون ان اف سی نداره.
نسخه nfc باتریش 5160 آمپر اما بدون ان اف سی 6000 آمپره.
نسخه nfc در مقابل پاشش و قطران آب مقاومه اما بدون ان اف سی نه.

سلام و عرض خسته نباشید

این که می فرمایید: باید در نظر داشته باشید که اکثر بازی‌ها از نرخ فریم بالای 60 پشتیبانی نمی‌کنند و در صورت پشتیبانی هم، تراشه پوکو ایکس 3، قادر به هماهنگ‌سازی نرخ فریم بازی با نمایشگر 120 هرتزی نخواهد بود.

میشه توضیح بدین و با اینکه این سی پی یو حتی از نرخ 90 فریم هم پشتیبانی میکنه.

سلام دوست عزیز. من در مورد این گوشی خیلی تحقیق کردم . متاسفانه بررسی اشتباه بعضی کارشناسان مشکل تو ذهن ما خربداران ایجاد میکنن. این گوشی با بازی های 120 کیلو هرتز کاملا هم خوانی داره . ی سرچ بزنید میتونید ویدئو مربوط به همین تست رو مشاهده کنید

از تیم سایمان دیجیتال جهت بررسی دقیق تشکر میکنم. موفق باشید

مطالب بیشتر

نقد و بررسی ویدیویی مچ بند سلامتی شیائومی Smart Band 7

 سری می‌بند به دلیل ارائه امکانات بی‌شمار در کنار قیمتی مناسب طرفداران بسیاری در سراسر جهان و...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

جعبه گشایی و نقد و بررسی ویدیویی گوشی P50 Pro / پرچمدار فضایی هواوی

سری P هواوی محبوب‌ترین گوشی های این برند شناخته می‌شوند که در این ویدئو آخرین و بهترین مدل آن...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ تیر ۱۴۰۱

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی A33 / یک میان‌رده خوب برای چند سال استفاده

امسال هم مثل سالیان اخیر، گوشی‌های سری A سامسونگ بروز شدند و نسل جدید آن‌ها نیز مدتی است که...

معین کریمی time-alt ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی گلکسی A23 سامسونگ به همراه ویدیو

سامسونگ با هر بودجه‌ای که داشته باشید برای شما یک مدل گوشی دارد. اگر در هزینه کردن مشکلی...

معین کریمی time-alt ۹ خرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی ویدیویی نوکیا G21 / چشیدن طعم اندروید خام با یک گوشی ارزان قیمت

نوکیا که با ظهور گوشی‌های هوشمند مدت‌ها از بازار موبایل فاصله گرفته بود، حالا چند سالی است که...

معین کریمی time-alt ۲ خرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی گلکسی A13 سامسونگ / یک محصول اقتصادی همه‌کاره

گلکسی ‌A13 یکی از جدیدترین گوشی‌های رده ابتدایی و ارزان قیمت سری A سامسونگ است. البته این گوشی...

معین کریمی time-alt ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

نقد و بررسی ردمی نوت ۱۱ پرو 5G به همراه ویدیو؛ فرمانروای جدید گوشی‌های میان‌رده

شیائومی مدت‌هاست ثابت کرده که یکی از برترین تولیدکنندگان گوشی‌های مقرون به صرفه است و امکانات...

معین کریمی time-alt ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

نقد و بررسی همه‌جانبه گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ به همراه ویدیو

گوشی اس ۲۲ اولترا، یک پرچمدار اندرویدی بزرگ، قدرتمند و تأثیرگذار است که از یک قلم هوشمند...

معین کریمی time-alt ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

نقد و بررسی جامع گلکسی A53 5G سامسونگ

گلکسی A53 یکی از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده خانواده A سامسونگ است که با یک نمایشگر بزرگ، باتری...

معین کریمی time-alt ۲۲ فروردین ۱۴۰۱

نقد و بررسی ردمی نوت ۱۱ و نوت ۱۱ اس شیائومی

شیائومی با گوشی‌های دو برند Redmi و Poco می‌خواهد به ما یادآوری کند که لزوماً نیازی نیست همه...

معین کریمی time-alt ۲۵ اسفند ۱۴۰۰