جعبه گشایی از گلکسی S21 Ultra

در مراسم Unpacked شرکت سامسونگ به معرفی سری جدید پرچمداران خود در قالب سه گوشی به نام‌های S21، S21 Plus و S21 Ultra پرداخت که طی مطالب مقایسه باتری گلکسی S21 Ultra با سایر گوشی‌های پرچمدار و مقایسه دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس با گلکسی s21 اولترا به جنبه‌هایی از بزرگ‌ترین و گران‌ترین عضو خانواده کهکشانی‌های شرکت کره‌ای پرداختیم.

با ورود این محصول دوست داشتنی به بازار کشور در این مطلب قصد داریم به جعبه گشایی از گلکسی S21 Ultra پرداخته و همچنین مروری مختصر بر مشخصات و ویژگی‌های اصلی آن داشته باشیم.

در بخش طراحی شاهد ظاهری نو در این پرچمدار نسبت به نسل قبل هستیم، چرا که فریم آلومینیومی اطراف گوشی تا قاب پشتی شیشه‌ای کشیده شده و دوربین‌های پر تعداد این کهکشانی در آن قرار گرفته‌اند تا این دستگاه جدید، ظاهری زیبا و نو داشته باشد.

شیشه‌ی قاب پشتی و همچنین شیشه‌ی نمایشگر به وسیله‌ی گوریلاگلس Victus محافظت می‌شود تا مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش داشته باشد. این محصول 229 گرمی که 8.9 میلی متر هم ضخامت دارد به واسطه‌ی بهره‌وری از گواهی IP68 می‌تواند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاومت کند.

سطح جلویی گوشی از یک نمایشگر 6.8 اینچی از نوع Dynamic AMOLED با نسبت صفحه به بدنه حدود 90 درصدی میزبانی می‌کند که برای آن رزولوشن QHD+ در نظر گرفته شده تا در هر اینچ از آن 515 پیکسل قرار بگیرد. پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی، روشنایی 1500 نیت و همچنین HDR10+ باعث می‌شود که بدانیم قطع به یقین با یکی از بهترین نمایشگرهای دنیای گوشی‌های هوشمند سر و کار داریم، تازه اگر نگوییم بهترین!

طبق معمول هر سال گلکسی S21 Ultra نیز در دو نسخه متفاوت با تراشه‌ی اگزینوس و اسنپدراگون ساخته شده است. نسخه اسنپدراگون 888 به بازار آمریکا و چین تعلق دارد و دیگر بازارها از جمله بازار کشور نسخه دارای تراشه‌ی اگزینوس 2100 را دریافت می‌کنند. مطلبی در وبلاگ سایمان دیجیتال به مقایسه این دو تراشه پرداخته‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم آن را مطالعه کنید. این مجموعه سخت افزاری را 12 یا 16 گیگابایت حافظه رم و 128، 256 و یا 512 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند تا کهکشانی جدید یک هیولای به تمام معنا باشد. متاسفانه البته امکان پشتیبانی از کارت حافظه جانبی برای این محصول وجود ندارد.

بخش دوربین S21 Ultra جایی است که سامسونگ در آن به معنای واقعی قدرت نمایی کرده و از ترکیب چهار دوربین و یک سنسور فوکوس لیزری بهره برده است. دوربین اصلی این محصول سنسوری 108 مگاپیکسلی دارد و دو دوربین تله فوتو با سنسورهای 10 مگاپیکسلی و امکان زوم اپتیکال 3 و 10 برابری و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی این کهکشانی نیز درون حفره کوچک بالای نمایشگر قرار گرفته است.

سامسونگ S21 Ultra را به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات مجهز کرده است. شارژ بی‌سیم سریع 15 واتی و همچنین شارژ معکوس 4.5 واتی نیز برای این پرچمدار در نظر گرفته شده است، اما خب همان طور که احتمالا می‌دانید درون جعبه خبری از آداپتور نیست و باید آن را جداگانه تهیه کنید.

از سایر مشخصات این دستگاه می‌‌توان به پشتیبانی از قلم s-pen، اندروید 11، One Ui 3.1، اسپیکر استریو، حسگر اثرانگشت اولترا سونیک زیر نمایشگر، فیلم‌برداری 8k 24fps، پشتیبانی از 5G و پشتیبانی از سامسونگ دکس اشاره کرد.

محتویات جعبه:

  • گلکسی S21 Ultra
  • سوزن سیم‌کارت‌
  • دفترچه راهنما
  • سیم USB-C به USB-C

در زیر شاهد ویدئو جعبه گشایی از گلکسی S21 Ultra توسط تیم سایمان دیجیتال هستیم.

یک دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

رسول جهانگیری
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۸:۰۸

باسلام
ببخشید دلیل نداشتن آداپتور برای شارژ گوشی چیه اینکه خیلی بدمیشه چونکه خریدار نمیدونه دقیقا کدوم آداپتور برای این گوشی خوبه وبدردش میخوره فروشنده ها خیلیاشون اطلاع دقیقی راجع به مشخصات گوشی که میفروشن ندارن چه برسه به گوشی که تازه وارد هست به بازار واون جنسی که داخل مغازه داره را به مشتری میگه اصلی هست وهمین به دردش میخوره ومشتریم مجبوربه خریدن میشه وبعدمشکلاتی برا گوشی بوجود میاد کاش یه فکری براش میشد یا نوع خاصی رابراش معرفی میکردن یاداخل کشورمون یه آداپتور اصلی بهش اضافه میکردن وهمراه باگوشی بفروش میرسید که مشتری دغدغه نداشته باشه

مطالب بیشتر

جعبه گشایی شیائومی ۱۱ تی

با جعبه گشایی گوشی شیائومی ۱۱ تی در ادامه‌ی این مطلب، با شما همراه خواهیم بود تا بیشتر با ظاهر...

مهدی حیدری time-alt ۱۶ آذر ۱۴۰۰

جعبه‌گشایی اپل واچ 7

اپل واچ ۷، جدیدترین و بهترین ساعت هوشمند اپل است که در سپتامبر ۲۰۲۱ به همراه سری آیفون‌های ۱۳...

مهدی حیدری time-alt ۷ آذر ۱۴۰۰

جعبه گشایی نوا ۸

پس از اعمال تحریم‌های امریکا علیه شرکت هواوی، فعالیت‌های این شرکت کمی تحت شعاع قرار گرفت و...

صدرا علی‌پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۰

جعبه گشایی آیفون ۱۳ پرو مکس

شرکت پرآوازه‌ی اپل با معرفی آیفون ۱۳، پرقدرت‌تر از همیشه به صحنه‌ی رقابت دنیای گوشی‌های...

آریا مقدم time-alt ۲۵ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی نوکیا G20

همه ما به خوبی برند نوکیا که زمانی یکه‌تاز صنایع مخابراتی و تولید گوشی بود را می‌شناسیم. نوکیا...

صدرا علی‌پور time-alt ۲۱ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی گلکسی زد فولد ۳

غول کره‌ای صنعت گوشی‌های هوشمند، عرضه گوشی‌های تاشو را در برنامه سالانه خود گنجانده است. پیرو...

صدرا علی‌پور time-alt ۲۰ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی پوکو X3 GT

پوکو اخیراً سری جدیدی از گوشی‌ها را با پسوند GT روانه بازار کرده است تا سبد محصولات میان‌رده...

صدرا علی‌پور time-alt ۱۹ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی گلکسی زد فلیپ ۳

گلکسی زد فلیپ ۳ جدیدترین عضو از سری تاشو‌های کوچک سامسونگ است که با بهبودهای بسیاری نسبت به...

صدرا علی‌پور time-alt ۱۰ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی بیتس استودیو بادز

شرکت بیتس که از زیرمجموعه‌های برند اپل به حساب می‌آید، چند ماه پیش از هدفون بی‌سیم جدید خود با...

صدرا علی‌پور time-alt ۷ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی گلکسی تب S7 FE

گلکسی تب S7 FE جزو جدیدترین تبلت‌های سامسونگ به شمار می‌آید که نسخه ارزان‌قیمت و اقتصادی گلکسی...

صدرا علی‌پور time-alt ۲ مهر ۱۴۰۰