جعبه گشایی گلکسی زد فولد ۳

جعبه گشایی گلکسی زد فولد ۳

غول کره‌ای صنعت گوشی‌های هوشمند، عرضه گوشی‌های تاشو را در برنامه سالانه خود گنجانده است. پیرو همین روال امسال نیز گلکسی زد فولد ۳، سومین و جدیدترین نسل از پرچمدار تاشو خود را به بازار عرضه کرده است.

پشتیبانی از قلم S Pen، گواهی مقاومتی IPX8، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین سلفی زیر صفحه نمایش از مهم‌ترین مشخصه‌های این تاشوی ۱۸۰۰ یورویی هستند. در این مطلب توضیح و بررسی مختصری درباره ویژگی‌های ظاهری و فنی این گوشی خواهیم داشت و پس از آن ویدیوی جعبه گشایی گلکسی زد فولد ۳ توسط سایمان دیجیتال را تماشا خواهیم کرد.

(توجه گردد که محتویات درون جعبه، بنا به موجودی روز و منطقه هر موجودی می‌تواند متفاوت باشد).

در بخش طراحی، مهندسان کره‌ای تغییرات ظاهری زیادی را اعمال نکرده‌اند و همان طراحی همیشگی را شاهد هستیم. اما در بطن طراحی این گوشی ماجرا متفاوت است. گلکسی زد فولد ۳ با وجود تاشو بودن، توانسته است گواهی IPX8 را کسب کند. این بدین معناست که این گوشی می‌تواند مدت ۳۰ دقیقه را در عمق ۱.۵ متری زیر آب دوام بیاورد. این تاشوی ضد آب در حالت بسته در حدود ۱۴.۶ میلی‌متر ضخامت دارد. در حالت کاملاً باز ضخامت آن به ۶.۴ میلی‌متر می‌رسد.

وزن این تاشوی غول‌پیکر ۲۷۱ گرم اندازه‌گیری شده است. لازم به ذکر است که در بخش کناری فریم آلومینیومی با آلیاژ جدید و در پشت و روی گوشی، پوشش گوریلا گلس ویکتوس از گلکسی زد فولد ۳ در برابر ضربه و خط و خش محافظت می‌کنند.

هر دو صفحه نمایش زد فولد ۳ از نوع Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی پویای ۱۲۰ هرتز هستند. صفحه نمایش کاور این گوشی ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۸۳۲×۲۲۶۸ و نسبت تصویر ۲۵:۹ است. صفحه نمایش بزرگ‌تر که در حالت باز شده به آن دسترسی خواهید داشت، ۷.۶ اینچی بوده که حدود ۸۹ درصد از بدنه را به خود اختصاص داده است. رزولوشن تصاویر در این صفحه نمایش ۱۷۶۸×۲۲۰۸ با تراکم پیکسلی ۳۷۴ پیکسل بر اینچ می‌باشد. پشتیبانی از استاندارد HDR10+ و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت، از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش ۷.۶ اینچی این گوشی هستند.

سامسونگ از سه سنسور ۱۲ مگاپیکسل به عنوان دوربین‌های اصلی زد فولد ۳ استفاده کرده است. یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی 1/1.76 اینچی با لنز عریض ۲۶ میلی‌متری و دیافراگم f/1.8، نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند. این دوربین از لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس خودکار با تشخیص فاز استفاده می‌کند. دومین سنسور ۱۲ مگاپیکسلی همراه با لنز فوق عریض و دیافراگم f/2.2 می‌باشد. این دوربین فوق عریض، زاویه دید ۱۲۳ درجه‌ای از محیط را ارائه می‌دهد. آخرین دوربین این گوشی هم دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز ۵۲ میلی‌متری تله‌فوتو است. با استفاده از این دوربین می‌توانید زوم اپتیکال ۲ برابری را در اختیار داشته باشید.

گلکسی زد فولد ۳ از دو دوربین برای عکاسی سلفی بهره می‌برد. یکی از این دوربین‌ها داخل پانچ‌هول صفحه نمایش کاور قرار گرفته است. دوربین تعبیه شده در این بخش، ۱۰ مگاپیکسلی با لنز عریض و دیافراگم f/2.2‌ است. دومین دوربین سلفی هم زیر نمایشگر تاشو این گوشی جای گرفته است. این دوربین ۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 می‌باشد.

گلکسی زد فولد ۳، گوشی تاشوی پرچمدار سامسونگ است و به واسطه همین لقب از تراشه پرچمدار نیز باید استفاده کند. تراشه موجود در این گوشی اسنپدراگون ۸۸۸ با لیتوگرافی ۵ نانومتری است. پردازنده مرکزی این تراشه از یک هسته ۲.۸۴ گیگاهرتزی Cortex-X1، سه هسته ۲.۴۲ گیگاهرتزی Cortex-A78 و چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی  Cortex-A55 قدرت می‌گیرد. واحد Adreno 660 هم به عنوان پردازنده گرافیکی این تراشه ایفای نقش می‌کند. سامسونگ برای گلکسی زد فولد ۳ دو نسخه با حافظه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت در نظر گرفته است. هر دو مدل به همراه رم ۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شوند.

منبع تأمین انرژی این پرچمدار تاشو، باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری آن است. این باتری لیتیوم-پلمیری از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. استفاده از شارژ سریع بی‌سیم ۱۱ واتی هم دیگر طریقه شارژ کردن باتری این گوشی است. علاوه بر این موارد، باتری گلکسی زد فولد ۳ قابلیت شارژ بی‌سیم دیگر دستگاه‌ها را با توان ۴.۵ وات دارد.

اقلام موجود در جعبه:

  • سوزن سیم‌کارت
  • دفترچه راهنما
  • کابل Type-C
  • گلکسی زد فولد ۳

در ویدیوی زیر از آپارات می‌توانید جعبه گشایی گلکسی زد فولد ۳ را توسط تیم سایمان دیجیتال مشاهده کنید.

مشاهده ویدیو در یوتیوب:

https://www.youtube.com/watch?v=Y0dXewukPcU

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

جعبه گشایی شیائومی ۱۱ تی

با جعبه گشایی گوشی شیائومی ۱۱ تی در ادامه‌ی این مطلب، با شما همراه خواهیم بود تا بیشتر با ظاهر...

مهدی حیدری time-alt ۱۶ آذر ۱۴۰۰

جعبه‌گشایی اپل واچ 7

اپل واچ ۷، جدیدترین و بهترین ساعت هوشمند اپل است که در سپتامبر ۲۰۲۱ به همراه سری آیفون‌های ۱۳...

مهدی حیدری time-alt ۷ آذر ۱۴۰۰

جعبه گشایی نوا ۸

پس از اعمال تحریم‌های امریکا علیه شرکت هواوی، فعالیت‌های این شرکت کمی تحت شعاع قرار گرفت و...

صدرا علی‌پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۰

جعبه گشایی آیفون ۱۳ پرو مکس

شرکت پرآوازه‌ی اپل با معرفی آیفون ۱۳، پرقدرت‌تر از همیشه به صحنه‌ی رقابت دنیای گوشی‌های...

آریا مقدم time-alt ۲۵ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی نوکیا G20

همه ما به خوبی برند نوکیا که زمانی یکه‌تاز صنایع مخابراتی و تولید گوشی بود را می‌شناسیم. نوکیا...

صدرا علی‌پور time-alt ۲۱ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی پوکو X3 GT

پوکو اخیراً سری جدیدی از گوشی‌ها را با پسوند GT روانه بازار کرده است تا سبد محصولات میان‌رده...

صدرا علی‌پور time-alt ۱۹ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی گلکسی زد فلیپ ۳

گلکسی زد فلیپ ۳ جدیدترین عضو از سری تاشو‌های کوچک سامسونگ است که با بهبودهای بسیاری نسبت به...

صدرا علی‌پور time-alt ۱۰ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی بیتس استودیو بادز

شرکت بیتس که از زیرمجموعه‌های برند اپل به حساب می‌آید، چند ماه پیش از هدفون بی‌سیم جدید خود با...

صدرا علی‌پور time-alt ۷ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی گلکسی تب S7 FE

گلکسی تب S7 FE جزو جدیدترین تبلت‌های سامسونگ به شمار می‌آید که نسخه ارزان‌قیمت و اقتصادی گلکسی...

صدرا علی‌پور time-alt ۲ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی گلکسی بادز ۲

سامسونگ در رویداد Galaxy UNPACKED 2021 که ماه پیش برگزار شد، از آخرین مدل ایربادهای خود با نام...

صدرا علی‌پور time-alt ۲۳ شهریور ۱۴۰۰