جعبه گشایی گلکسی تب S7 FE

جعبه گشایی گلکسی تب S7 FE

گلکسی تب S7 FE جزو جدیدترین تبلت‌های سامسونگ به شمار می‌آید که نسخه ارزان‌قیمت و اقتصادی گلکسی تب S7 است. این تبلت که با پسوند FE نام‌گذاری شده است، امکانات مهم و کاربردی نسخه اصلی را دارد و فقط برخی از امکانات در آن به نفع قیمت کمتر حذف شده‌اند. در این مطلب نگاهی اجمالی به مشخصات فنی و ظاهری این تبلت خواهیم داشت و پس از آن ویدیو جعبه گشایی گلکسی تب S7 FE را توسط تیم سایمان دیجیتال برای شما آماده کرده‌ایم.

گلکسی تب S7 FE، از نظر ظاهری همانند دیگر اعضای خانواده گلکسی تب S7 است و با همان بدنه آلومینیومی و ضخامت کم شناخته می‌شود. این تبلت میان‌رده ابعادی در حدود ۲۸۴.۸×۱۸۵×۶.۳  میلی‌متر دارد که با وجود بدنه‌ای کاملاً آلومینیومی، وزن آن به ۶۰۸ گرم رسیده است. در لبه راستی گلکسی تب S7 FE، درگاه سیم‌کارت (سیم‌کارت و کارت حافظه microSD) به همراه دکمه‌های تنظیم صدا و پاور جای گرفته‌اند. سامسونگ برای نسخه فن ادیشن گلکسی تب S7 چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، سبز و صورتی را در نظر گرفته است که با قیمت ۶۰۰ یورو قابل خرید هستند.

از نکات مهم در مورد این تبلت، پشتیبانی آن از قلم سامسونگ است که می‌تواند برای نت‌برداری و طراحی بسیار کارآمد باشد. در پنل پشتی و در فضای زیر دوربین این تبلت، یک قسمت مغناطیسی برای اتصال و نگهداری این قلم وجود دارد. علاوه بر این، در لبه سمت چپ این تبلت هم چند آهن‌ربا برای اتصال کیبورد وجود دارند.

یک جفت اسپیکر AKG با پشتیبانی از دالبی‌اتموس نیز از دیگر موارد حائز اهمیت این تبلت اقتصادی به شمار می‌آیند.

صفحه نمایش گلکسی تب اس ۷ اف ای، ۱۲.۴ اینچی با پنل TFT است که در حدود ۸۵ درصد از فضای جلویی این تبلت را به خود اختصاص داده است. تصاویر در این صفحه نمایش با رزولوشن ۱۶۰۰×۲۵۶۰ پیکسل (تراکم پیکسلی ۲۴۳ پیکسل بر اینچ) و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ به نمایش در می‌آیند. حداکثر روشنایی پنل این نمایشگر هم ۵۲۲ نیت است.

مرکز فرماندهی این تبلت سامسونگ، تراشه اسنپدراگون ۷۵۰جی است. این تراشه ۸ نانومتری در ساختار خود از یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای (دو هسته‌ی ۲.۲ گیگاهرتز Kryo 570 و شش هسته‌ی ۱.۸ گیگاهرتزKryo 570) به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 619 بهره می‌برد. گلکسی تب S7 FE دو نسخه با حافظه داخلی و رم متفاوت دارد که شامل مدل‌هایی با حافظه‌های داخلی ۶۴، ۱۲۸ و رم‌های ۴، ۶ گیگابایتی هستند. البته از نظر حافظه داخلی نگرانی خاصی در خرید نباید داشته باشید، زیرا این تبلت از کارت حافظه با ظرفیت ۱ ترابایتی نیز پشتیبانی می‌کند.

برای ثبت تصاویر با استفاده از گلکسی تب S7 FE، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9‌ و لنز ۲۸ میلی‌متری در سمت چپ پنل پشتی قرار دارد. این دوربین قابلیت فوکوس خودکار نیز دارد که کار عکاسی را راحت‌تر می‌کند. البته باید به یاد داشته باشید که این تبلت فلش ندارد و در تاریکی و هنگام شب، عملاً عکاسی با آن بی‌فایده است. در پنل جلویی و در حاشیه مشکی اطراف صفحه نمایش هم یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و استفاده در هنگام تماس‌های ویدیویی قرار دارد. این دوربین سلفی قابلیت Stay in the center نیز دارد که به واسطه این فناوری و با تغییر هوشمند زاویه دوربین سلفی، تصویر شما تا وقتی که در میدان دید دوربین حاضر هستید، در مرکز صفحه نمایش دیده می‌شود.

گلکسی تب S7 FE به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1.1 عرضه می‌شود. از جمله مهم‌ترین موارد در رابطه با سیستم نرم‌افزاری این تبلت، قابلیت سامسونگ DeX است که تبلت اندرویدی شما را به حالت یک کامپیوتر شخصی در می‌آورد. همچنین با وجود پشتیبانی از قلم و کیبورد در گلکسی تب S7 FE، این حالت بسیار کاربردی‌تر از قبل شده است.

انرژی‌رسانی به تراشه و صفحه نمایش گلکسی تب S7 FE توسط یک باتری ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپری لیتیوم-پلیمری انجام می‌شود. باتری این تبلت از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی بهره می‌برد و در مدت ۱۹۰ دقیقه به شارژ کامل می‌رسد. البته آداپتور ۱۵ واتی در جعبه تبلت وجود دارد و آداپتور ۴۵ واتی به صورت جداگانه به فروش می‌رسد. مدت‌زمان شارژدهی باتری این تبلت نیز مناسب است و می‌تواند در حدود ۱۲ ساعت را با یک بار شارژ کامل دوام بیاورد.

محتویات داخل جعبه:

  • دفترچه راهنما و سوزن سیم‌کارت
  • گلکسی تب S7 FE
  • آداپتور شارژر ۱۵ واتی
  • قلم S Pen
  • کابل شارژ USB-C

در ویدیو زیر از آپارات می‌توانید جعبه گشایی گلکسی تب S7 FE را توسط تیم سایمان دیجیتال مشاهده کنید.

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

جعبه گشایی شیائومی ۱۱ تی

با جعبه گشایی گوشی شیائومی ۱۱ تی در ادامه‌ی این مطلب، با شما همراه خواهیم بود تا بیشتر با ظاهر...

مهدی حیدری time-alt ۱۶ آذر ۱۴۰۰

جعبه‌گشایی اپل واچ 7

اپل واچ ۷، جدیدترین و بهترین ساعت هوشمند اپل است که در سپتامبر ۲۰۲۱ به همراه سری آیفون‌های ۱۳...

مهدی حیدری time-alt ۷ آذر ۱۴۰۰

جعبه گشایی نوا ۸

پس از اعمال تحریم‌های امریکا علیه شرکت هواوی، فعالیت‌های این شرکت کمی تحت شعاع قرار گرفت و...

صدرا علی‌پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۰

جعبه گشایی آیفون ۱۳ پرو مکس

شرکت پرآوازه‌ی اپل با معرفی آیفون ۱۳، پرقدرت‌تر از همیشه به صحنه‌ی رقابت دنیای گوشی‌های...

آریا مقدم time-alt ۲۵ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی نوکیا G20

همه ما به خوبی برند نوکیا که زمانی یکه‌تاز صنایع مخابراتی و تولید گوشی بود را می‌شناسیم. نوکیا...

صدرا علی‌پور time-alt ۲۱ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی گلکسی زد فولد ۳

غول کره‌ای صنعت گوشی‌های هوشمند، عرضه گوشی‌های تاشو را در برنامه سالانه خود گنجانده است. پیرو...

صدرا علی‌پور time-alt ۲۰ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی پوکو X3 GT

پوکو اخیراً سری جدیدی از گوشی‌ها را با پسوند GT روانه بازار کرده است تا سبد محصولات میان‌رده...

صدرا علی‌پور time-alt ۱۹ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی گلکسی زد فلیپ ۳

گلکسی زد فلیپ ۳ جدیدترین عضو از سری تاشو‌های کوچک سامسونگ است که با بهبودهای بسیاری نسبت به...

صدرا علی‌پور time-alt ۱۰ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی بیتس استودیو بادز

شرکت بیتس که از زیرمجموعه‌های برند اپل به حساب می‌آید، چند ماه پیش از هدفون بی‌سیم جدید خود با...

صدرا علی‌پور time-alt ۷ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی گلکسی بادز ۲

سامسونگ در رویداد Galaxy UNPACKED 2021 که ماه پیش برگزار شد، از آخرین مدل ایربادهای خود با نام...

صدرا علی‌پور time-alt ۲۳ شهریور ۱۴۰۰