چشم انداز برند

چشم انداز برند های محبوب تکنولوژی | پشت رفتارهای برندها چه اهدافی وجود دارد؟

در مورد برندهایی که بارها و بارها از آن‌ها خرید کرده‌اید، فکر کنید. چرا آن‌ها را انتخاب می‌کنید؟ یا چرا محصولات برخی از برندها را با این‌که گران‌تر هم هستند، به بقیه ترجیح می‌دهید؟

آیا معمولا با یک هواپیمای خاص پرواز می‌کنید؟ آیا هر روز صبح قهوه‌ی خود را از یک مکان خریداری می‌کنید؟ آیا همواره یک رستوران خاص را به دوستان خود توصیه می‌کنید؟ خوب! شاید دلیل خاصی پشت این رفتارها وجود داشته باشد.

دلیل وفادار ماندن ما به برخی برندها به دلیل چشم‌انداز و ارزش‌هایی است که ارائه می‌کنند. بهترین برندها تلاش می‌کنند عناصر و المان‌های فیزیکی و عاطفی را به فعالیت‌های خود دخیل کنند. المان‌هایی که کاربران برای آن‌ها ارزش بسیاری قائل هستند.

چشم انداز برند نه تنها دلیل وجودی یک برند را نشان می‌دهد بلکه به برند کمک می‌کند که در تصمیم‌گیری‌های آتی درست و به موقع رفتار کند. کسب‌وکارهایی که برای خود چشم‌انداز مشخصی طراحی کرده‌اند، از رقبا متمایز می‌شوند، برای خود شخصیت و هویت خاصی دارند، مخاطبان هدف خود را می‌شناسند و به ارزش‌ها و قواعد خاصی پایبند هستند.

بسیاری از مواقع افرادی را مشاهده می‌کنیم که طرفدار پر و پا قرص یک برند هستند، این افراد نه تنها کاربر این برند بوده، بلکه عاشق دلیل وجودی آن هستند. برندهای بزرگ دنیای تکنولوژی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و هر یک چشم‌انداز مشخصی برای برند خود دارند که از تک تک رفتارهای آن‌ها مشخص است. در ادامه نگاهی به چشم‌انداز برخی از محبوب‌ترین برندهای فعلی می‌اندازیم.

چشم انداز برند اپل

این روزها کمتر کسی را می‌توانید ببینید که برند اپل را نشناسد و یا محصولات آن را تحسین نکند. اپل یک شرکت چندملیتی آمریکایی است که در زمینه‌ی طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۷۱ متولد شد و اکنون پس از ۴۹ سال افتخارات بسیار زیادی را به دست آورده و طرفداران بسیاری دارد.

اپل چشم‌انداز خود را روی طراحی بهترین محصولات متمرکز کرده است و در این سال‌ها نیز تلاش کرده تا همواره در این مسیر حرکت کند.

ما روی زمین هستیم تا بهترین محصولات را در اختیار کاربران قرار دهیم و این ویژن هرگز تغییر نخواهد کرد.

چشم انداز برند سامسونگ

سامسونگ یکی از شرکت‌های چندملیتی و خوشه‌ای واقع در کره‌ی جنوبی است و محصولات آن طی سال‌های گذشته با محبوبیت بسیار بالایی مواجه بوده است. سامسونگ در طی فعالیت‌های خود در سال‌های گذشته نشان داده که نوآوری و حرکت به سمت دنیای ناشناخته برای آن‌ها در اولویت قرار دارد، دقیقا چیزی که با خواندن چشم‌انداز برند آن‌ها متوجهش می‌شویم.

الهام‌بخشی به جهان با تکنولوژی‌ها، محصولات و طراحی‌های نوآورانه در جهت رسیدن به رفاه اجتماعی.

چشم انداز برند شیائومی

شیائومی که این روزها به یکی از پرفروش‌ترین برندهای تولید کننده تلفن‌همراه تبدیل شده است و مابین کاربران ایرانی نیز محبوبیت بالایی به دست آورده است، در سال ۲۰۱۰ بنا نهاده شده است. مقر اصلی این برند در شهر پکن چین قرار دارد.

براساس تعریف ویکی پدیا این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. از ابتدای انتشار اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، شیائومی سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع‌تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد.

شیائومی راحتی و علاقه‌ی کاربران و مخاطبان هدفش را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار می‌دهد. به عنوان مثال، بسیاری از افراد معتقدند که رابط کاربری شیائومی مشابه با رابط کاربری اپل است و شیائومی در جواب آن می‌گوید، بله! چون که رابط کاربری اپل در بین کاربران ما بسیار محبوب است.

ما دوست کاربران‌مان هستیم و همواره تلاش می‌کنیم در قلب آن‌ها باشیم.

چشم‌انداز برند هواوی

شرکت فناوری واوی یا همان هواوی مشهور یک شرکت دیگر در زمینه‌ی شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است. این شرکت در سال ۱۹۸۷ بنا نهاده شده است و مقر اصلی آن در شهر شنژن چین قرار دارد. هواوی همواره تلاش کرده است که محصولات باکیفیتی را با کمترین هزینه تولید کند، همان‌طور که در چشم‌اندازش می‌گوید، هواوی تلاش می‌کند تا دنیای دیجیتال برای هر کسی در دسترس قرار دهد.

ما به دنبال دیجیتالی کردن انسان‌ها، خانه‌ها و سازمان‌ها هستیم تا در نهایت دنیایی هوشمند بسازیم.

چشم انداز برند نوکیا

نوکیا قدیمی‌ترین شرکت تولیدکننده موبایل در جهان است، این شرکت در سال ۱۸۷۱ متولد شده و طی سال‌های مختلف همواره توانسته در برابر رقبای جدیدی که پا به میدان می‌گذارند، قد علم کند. چیزی که هم‌اکنون ما به عنوان نوکیا می‌شناسیم، در سال ۱۸۶۵ به عنوان یک شرکت تبدیل چوپ به ورقه‌های کاغذ تأسیس شد. اما بعدها به سمت حوزه‌های مخابراتی، ارتباطات راه دور و در نهایت تلفن همراه کشیده شد. نوکیا همواره بر این باور بوده است که اگرچه دنیا بسیار وسیع است، اما می‌توان با تکیه بر دنیای دیجیتال آن را به یک دهکده‌ی کوچک جهانی تبدیل کرد که همه در آن به هم متصل باشند.

تبدیل دنیا به یک دهکده‌ی جهانی کوچک که در‌ آن همه به هم متصل هستند.

چشم‌انداز برند اوپو

اوپو تولیدکننده وسایل الکترونیکی چینی می‌باشد و محصولات عمده خط تولید این شرکت عبارتند از: ام پی ۳ پلیر، مدیا پلیرهای قابل حمل، ال‌سی‌دی تلویزیون‌ها، کتاب خوان‌های الکترونیکی، پخش‌کننده دی‌وی‌دی و گوشی‌های هوشمند. این شرکت در سال ۲۰۰۴ تأسیس شده است و در نقاط زیادی از جهان با نام برند اوپو شناخته می‌شود.

شرکت اوپو در چشم‌انداز خود این‌گونه بیان کرده است: برای این‌که کاربران ما بتوانند از زیبایی‌های فناوری لذت ببرند، ما تلاش می‌کنیم تا به یک شرکت سالم‌تر و پایدارتر تبدیل شویم. آن‌ها کاربرگرا بودن، تلاش برای کمال و نتیجه‌گرایی را به عنوان ارزش‌های اصلی برند خود انتخاب کرده‌اند.

تلاش برای تبدیل شدن به یک شرکت سالم و پایدار

چشم‌انداز برند وان پلاس

وان‌پلاس یکی دیگر از شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های تلفن همراه است که از سال ۲۰۱۳ کار خود را آغاز کرده است. براساس آن‌چه که در ویکی‌پدیا آورده شده است: بر اساس اسناد ثبت شده در سازمان نظارت بر بازار شهرداری شنژن در دولت چین اعلام شد وان‌پلاس یکی از شرکت‌های تابعه اوپو است، اما مسئولان وان‌پلاس اعلام کردند که علناً از شرکت اوپو جدا شده‌اند.

به اشتراک گذاری بهترین تکنولوژی‌ها، دست در دست مشتریان. ما برای ساخت نرم‌افزارهایی بدون ایراد، سخت‌افزارهایی قدرتمند و محصولات تضمینی تمرکز داریم.

یک دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام روز بخیر متن کوتاهی بود.میتونست بیشتر از این هم باشه و توضیحات کاملتر باشه.و اینکه بجر آیفون و سامسونگ به نظر من بقیه هنوز نتونستند کامل برند بشند.خیلی راه مونده تا به سامسونگ و آیفون برسند.مطلب جالبی بود ممنون

مطالب بیشتر

راهنمای خرید هولدر موبایل برای ماشین در تمامی رده‌های قیمتی (دی 1401)

"از هر چهار تصادف رانندگی یکی از آن‌ها به دلیل استفاده از گوشی هوشمند توسط راننده است." این...

پویا علیمی time-alt ۳۰ آذر ۱۴۰۱

چگونه تنظیمات VPN را از آیفون خود حذف کنیم؟

درحالی که سرویس های VPN راهکارهای راحتی را برای تنظیم کردن پروفایل بر روی آیفون ارائه می کنند،...

سارا صباح پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۱

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی ویدیویی مچ بند سلامتی شیائومی Smart Band 7

 سری می‌بند به دلیل ارائه امکانات بی‌شمار در کنار قیمتی مناسب طرفداران بسیاری در سراسر جهان و...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

مقایسه دوربین سامسونگ گلکسی S21 اولترا، آیفون 13 پرومکس و P50 هواوی

کیفیت دوربین یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های هوشمند است و برای بعضی‌ها مهمترین معیار برای خرید...

پویا علیمی time-alt ۸ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱