معرفی 10 اپلیکیشن برتر ویرایشگر ویدئو برای اندروید

معرفی 10 اپلیکیشن برتر ویرایشگر ویدئو برای اندروید

ویرایش ویدئو یکی از سنگین ترین وظایفی است که هر دستگاهی می تواند انجام دهد. رایانه های شخصی برای اجرای برنامه های ویرایشگر ویدئو ، به مقدار زیادی حافظه رم و حافظه داخلی نیاز دارند و از طرف دیگر استفاده از برنامه های ویرایشگر ویدئو در رایانه های شخصی، نیازمند آموزش راه و روش هایی است. از این رو می توان نتیجه گرفت که وظیفه ویرایش ویدئو برای گوشی های هوشمند بسیار سخت تر است. تلفن های هوشمند، سخت افزار یا قدرت لازم برای اجرای برنامه هایی چون Final Cut pro و Adobe premier ندارند و برای پلتفرم موبایل، شما هیچ برنامه ای پیدا نخواهید کرد که تجربه ای مانند این دو برنامه یا حتی نزدیک به آن ها، در اختیار بگذارد. با این حال برنامه هایی وجود دارند که می توانند به خوبی از پس اعمال تغییرات کلی و پایه روی ویدئو ها بر آیند. در ادامه تعدادی از بهترین اپلیکیشن های ویرایگشر ویدئو برای سیستم عامل اندروید را معرفی خواهیم کرد.

اپلیکیشن های برتر ویرایشگر ویدئو : ActionDirector Video Editor

ActionDirector یکی از محبوب ترین برنامه های ویرایشگر ویدئو در کامپیوتر است. این برنامه برای سیستم عامل اندروید نیز موجود است. استفاده از این برنامه بسیار آسان می باشد. از ویژگی هایی که این برنامه در اختیار می گذارد، می توان به افزودن موزیک، افزودن متن، بریدن ویدئو، کاهش یا افزایش سرعت ویدئو و … اشاره کرد. این برنامه در دسته ویرایشگر هایی قرار می گیرد که از ویدئوهای 4K نیز پشتیبانی می کند. این برنامه به صورت مکرر بروزرسانی هایی را دریافت می کند؛ با این حال قبل از نصب برنامه باید از سازگاری آن با دستگاهتان مطلع شوید.

اپلیکیشن های برتر ویرایشگر ویدئو : Adobe Premiere Clip

Adobe Premiere clip یکی از نام های بزرگی است که در میان ویرایشگر های ویدئو وجود دارد. این برنامه دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله توانایی فیلم سازی خودکار به وسیله تصاویر و ویدئوهای موجود در گالری شما می باشد. همچنین می توانید ویدئو های خود را به وسیله ابزار های مختلف از جمله جلوه های ویژه، موزیک و … ویرایش کنید. این برنامه امکان استفاده از موسیقی های شخصی را نیز در اختیار می گذارد اما برخی از کاربران از مشکل بودن روند این کار خبر داده اند. در ادامه می توانید این برنامه را برای گوشی خود دانلود نمایید.

اپلیکیشن های برتر ویرایشگر ویدئو : Filmora Go

Filmora Go

 Filmora Go برنامه ای است که توسط Wondershare طراحی و توسعه داده شده است. این برنامه به راحتی در بین بهترین برنامه های ویرایشگر ویدئو قرار می گیرد. این برنامه از ویژگی های پایه مانند برش دادن، رندر کردن و … گرفته تا ویژگی های بیشتر مانند توانایی پخش برعکس ویدئو ها، تغییر اندازه برای اینستاگرام یا یوتیوب، پشتیبانی از تغییر سرعت ویدئو، پوسته ها، موسیقی و … را در اختیار می گذارد. نسخه پولی این برنامه به قدرت آن می افزاید اما بیشتر ویژگی های به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اپلیکیشن های برتر ویرایشگر ویدئو : Funimate

Funimate یکی از برنامه هایی است که به طور شگفت انگیزی محبوب شده است، با این حال ویرایشگر چندان قدرتمندی به شمار نمی آید. این برنامه خود را یک گزینه عالی برای ساخت موزیک ویدئو یا ویدئوهای ساده با استفاده از فایل های موجود در گالری کاربران می داند. 15 فیلتر متفاوت برای ساخت ویدئو ها وجود دارد و استفاده از این برنامه آسان می باشد. Funimate برای ساخت ویدئوهای جدی یا رسمی مناسب نمی باشد و توصیه می شود از آن برای ساخت ویدئو هایی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته خواهند شد، استفاده شود. با این حال می توانید این برنامه را به صورت رایگان دانلود کرده و ویژگی های آن را امتحان کنید.

اپلیکیشن های برتر ویرایشگر ویدئو : KineMaster

KineMaster یکی از قدرتمندترین برنامه های ویرایشگر ویدئو است که در دسترس می باشد. این برنامه امکانات پایه ای را که تمام ویرایشگر های دیگر در اختیار می گذارند را دارا می باشد. با این حال، این برنامه دارای لایه های مختلف برای عکس، ویدئو و موزیک است. علاوه بر این، فیلتر های صوتی، کلید رنگ، افکت های ویدئویی و … از ویژگی های دیگر این برنامه می باشد. KineMaster همانند ویرایشگر های کامپیوتری نمی باشد اما بیشتر از رقبای دیگر به نمونه های کامپیوتری نزدیک است. شما می توانید برای مدتی به صورت رایگان از امکانات آن استفاده نمایید. اما برای دائمی کردن امکانات آن باید ماهانه 4.99 دلار پرداخت شود.

اپلیکیشن های برتر ویرایشگر ویدئو : Movie Maker Filmmaker

Movie Maker Filmmaker نیز یکی از بهترین برنامه های ویرایشگر ویدئو است که به صورت رایگان در دسترس است. با این برنامه می توانید ویدئوهای خود را مرتب سازی کنید، برش دهید و محتوای آن را مجددا تنظیم نمایید. این برنامه فیلتر های ویدئویی متنوعی را در اختیار می گذارد و شما می توانید افکت های شخصی برای خود بسازید؛ هر چند که این ویژگی چندان قدرتمند نمی باشد. بقیه امکانات پایه مانند افزدودن موسیقی هم وجود دارد. این برنامه بعد از تغییرات گسترده ای که در زمینه طراحی به خود دیده است، با مشکلات ریز و درشتی رو به رو است، با این حال همچنان هم می توان آن را یکی از بهترین ویرایشگر های ویدئو دانست. MovieMaker Filmmaker کاملا رایگان است که البته تبلیغات درون برنامه ای دارد.

اپلیکیشن های برتر ویرایشگر ویدئو : PowerDirector

PowerDirector یکی از جامع ترین ویرایشگر های ویدئویی است که در این لیست قرار گرفته است. این برنامه ویژگی های متعددی مانند ویرایش سریع، جلوه های مختلف، کلاژ، پشتیبانی از صحنه آهسته و … را در اختیار می گذارد. رابط کاربری آن طراحی نسبتا ساده ای دارد که استفاده از آن را راحت می کند و بر اساس جدول زمانی دسته بندی می شود. این برنامه برای دانلود و استفاده رایگان است؛ اما برای این که امکانات بیشتری در اختیار بگذارد، باید هزینه ای در حدود 6 دلار پرداخت کرد.

اپلیکیشن های برتر ویرایشگر ویدئو : Quick

quick

Quick در دسته نسل جدید ویرایشگر های ویدئو قرار می گیرد. اگر به دنبال برنامه ساده ای هستید، این برنامه می تواند نسبتا مناسب باشد. روش کار این برنامه به این گونه است که می توانید تا 50 عکس یا فیلم را در آن قرار دهید تا Quick آن ها را تجزیه تحلیل کرده و ویدئوی کوتاهی بسازد. این برنامه شامل حدود 24 نوع ویرایش است که می توانید قبل از نهایی کردن، مطابق علاقه خود شخصی سازی نمایید. Quick به اندازه برنامه هایی چون Adobe Premiere یا PowerDirector قدرتمند نیست اما می تواند برای برخی از افراد کاربردی باشد. این برنامه کاملا رایگان است و هیچگونه پرداخت درون برنامه ای ندارد.

اپلیکیشن های برتر ویرایشگر ویدئو : VivaVideo

vivavideo یکی دیگر از برنامه های ویرایشگر ویدئو است که فوق العاده محبوب می باشد. اما در عمل می توان آن را در رده برنامه های متوسط به بالا دانست. این برنامه برای ساخت ویدئو کلیپ های کوتاه و برای ساخت ویدئوهایی برای شبکه های اجتماعی بسیار مناسب است. ویوا ویدئو از روش داستانی برای ویرایش ویدئو ها استفاده می کند؛ به طوری بعد از آپلود ویدئو، آن را به اندازه مورد نیاز برش داده سپس متن، آهنگ و فیلتری برای آن انتخاب می کنند. این برنامه شامل بیش از 200 افکت ویدئویی، انواع فونت ها، پشتیبانی از کاهش یا افزایش سرعت ویدئو و … می باشد. Vivavideo دارای نسخه رایگانی می باشد که لوگوی خود را در گوشه تمام ویدئو ها حک می کند. برای حذف این لوگو باید هزینه ی جداگانه ای پرداخت کرد.

اپلیکیشن های برتر ویرایشگر ویدئو : VideoShow

videoshow video editor یکی از محبوب ترین برنامه های ویرایش ویدئو است. این یک برنامه ساده است که امکانات پایه برای ویرایش ویدئو مانند برش، افزودن موزیک و … را در اختیار می گذارد. همچنین برای جالب کردن ویدئو ها می توان توسط این برنامه، متن، ایموجی و فیلتر های مختلفی را به آن ها اضافه کرد. videoshow برای ساخت ویدئوهایی جهت بارگزاری در فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و … عالی است اما برای پروژه های بزرگتر، چندان قدرتمند نیست. این برنامه رایگان بوده و برخی از امکانات اضافی آن پولی می باشد.

از نظر شما چه برنامه های دیگری می توانست در این لیست قرار گیرد؟

منبع: androidauthority

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

آموزش نصب سوپر والپیپرهای شیائومی روی گوشی

یکی از قابلیت‌های بسیار جذابی که شیائومی همراه Miui 12 معرفی کرد و مدت زمان زیادی هم در مراسم...

احسان نیک‌پی time-alt ۱۸ تیر ۱۴۰۰

بهترین لانچر های اندرویدی 2021

تکنولوژی ما را به سمتی برده که حالا بخش زیادی از زمان خود را با گوشی‌های هوشمندمان سپری...

احسان نیک‌پی time-alt ۲ تیر ۱۴۰۰

اپلیکیشن‌ Good Lock سامسونگ و افزونه های آن

اپلیکیشن‌ Good Lock یک برنامه بسیار کاربردی از سامسونگ برای کهکشانی‌های خود است که به شما این...

احسان نیک‌پی time-alt ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

معرفی و راهنمای استفاده از اپلیکیشن سلامتی adidas Training

با پاندمی کرونا، بسیاری به اپلیکیشن‌های ورزشی و سلامتی روی آوردند. یکی از این اپلیکیشن‌ها که...

پارسا جهانبانی time-alt ۶ خرداد ۱۴۰۰

همه‌ی آنچه باید در مورد کیف پول بیت کوین برای اندروید بدانید

با پیشرفت تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند سیستم بانکی در جهان به طور کلی دگرگون شد. سیستمی که تا...

احسان نیک‌پی time-alt ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

معرفی اپلیکیشن های پرورش و مراقبت از گل و گیاه

پرورش و نگهداری از گیاهان برای بسیاری از مردم آرامش بخش است، اما شاید آن‌طور که به نظر می‌رسد،...

پارسا جهانبانی time-alt ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

معرفی اپ های کنترل کننده میزان استفاده از گوشی

وابستگی شدیدی به گوشی هوشمند خود دارید؟ شاید استفاده از یک اپلیکیشن برای کنترل زمان استفاده از...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۷ فروردین ۱۴۰۰

آیا کلاب هاوس به میزان کافی امن هست؟

به احتمال بسیار زیاد اسم کلاب هاوس به گوش‌تان خورده است و حداقل هیاهویی که این برنامه در چند...

احسان نیک‌پی time-alt ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

۶ موردی که iOS 15 می‌تواند از اندروید 12 الگوبرداری کند

نسخه بتای iOS 14.5 اپل اخیرا آماده عرضه شده‌است. گرچه این نسخه پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به نسخه...

مهدی حیدری time-alt ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

برنامه های جانبی اینستاگرام ؛ ابزارهایی که برای ارتقاء کیفیت پیج خود نیاز دارید

اینستاگرام با یک میلیارد کاربر ماهانه تبدیل به بخشی از زندگی روزمره روی این کره خاکی (آبی ?)...

پارسا جهانبانی time-alt ۱۶ آذر ۱۳۹۹