معرفی بهترین اپلیکیشن های video chat

معرفی بهترین اپلیکیشن های video chat

video chat امروزه به یکی از ساده ترین روش های مکالمه تبدیل شده است. مکالمه ویدئویی به راحتی از طریق کامپیوتر ها، گوشی ها و تبلت ها صورت می گیرد. این ویژگی به قدری گسترش یافته و محبوب شده است که اکنون گزینه های متعددی برای video chat وجود دارد. نرم افزار های زیادی بر مکالمه تصویری وجود دارد که می توانید آن ها را به دوستاو آشنایتان معرفی کنید و از آن ها استفاده کنید. در این مقاله سعی داریم چند مورد از بهترین اپلیکیشن های video chat برای پلتفرم موبایل را معرفی کرده باشیم.

بهترین اپلیکیشن های video chat: فیسبوک مسنجر

بهترین اپلیکیشن های video chat

فیسبوک مسنجر یکی از محبوب ترین برنامه های مکالمه تصویری روی کره زمین است. هرچند که مردم زیادی وجود دارند که این برنامه را نمی پسندند و شکی نیست که این برنامه نیازمند بهبود هایی می باشد. با این حال، افرادی که از برنامه فیسبوک استفاده می کنند، قطعا استفاده از فیسبوک مسنجر را نیز دوست خواهند داشت. فیسبوک مسنجر تجربه خوبی از Video Chat در اختیار می گذارد و یکی از ویژگی های خوب آن، این است که به راحتی می توانید دوستان و آشنایان موجود در فیسبوک خود را به استفاده از این برنامه دعوت نمایید. فیسبوک مسنجر مطمئنا اپلیکیشن کاملی نمی باشد؛ اما یکی از مناسب ترین برنامه هایی است که برای ویدئو چت در لیست این مطلب قرار گرفته است. ناگفته نماند که این اپلیکیشن رایگان می باشد.

بهترین اپلیکیشن های video chat: گوگل Duo

google duo را اساسا می توان پاسخ گوگل به فیس تایم اپل دانست. این برنامه هم یکی از ساده ترین برنامه هایی است که در زمینه Video Chat وجود دارد. عضویت در این برنامه به سادگی و با وارد کردن شماره تلفن، انجام می گیرد. با این برنامه شما می توانید با کسان دیگری که از Google duo استفاده می کنند، به سادگی تماس ویدئویی برقرار کنید. (به سادگی تماس تلفنی معمولی). این برنامه ویژگی خوبی به نام knock knock دارد که به شما اجازه می دهد قبل از پاسخ دادن به تماس ورودی، شخصی که تماس گرفته است را مشاهده کنید. این برنامه دو پلتفرمه است و می تواند بین سیستم عامل های اندروید و ios به کار گرفته شود. شایعاتی هم وجود دارند که از آماده شدن نسخه وب google duo برای کاربران کامپیوتر، خبر می‌دهند. در نهایت می توان گفت که این برنامه یکی از ساده ترین و بهترین اپلیکیشن هایی است که در زمینه Video Chat می توان از آن استفاده کرد.

بهترین اپلیکیشن های video chat: گوگل Duo

Google Hangouts مدت ها به عنوان بهترین پیام رسان گوگل شناخته می شد. استفاده از این برنامه وابسته به حساب گوگل افراد است. شما می توانید از طریق ایمیل خود، افراد مختلف را به استفاده از این برنامه دعوت نمایید. این برنامه شامل مکالمه متنی، صوتی و ویدئویی می باشد و می توان به صورت همزمان در یک گروه 10 نفره به مکالمه ویدئویی پرداخت. رابط کاربری این برنامه مدرن است و استفاده از آن، نسبتا آسان می باشد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که Google Hangouts برای استفاده در کسب و کار مناسب تر است و برنامه اصلی گوگل برای مکالمه ویدئویی، Google Duo می باشد. Google hangouts برنامه رایگانی است و می توانید از لینک های زیر آن را دانلود نمایید.

بهترین اپلیکیشن های video chat: ایمو

imo یک برنامه ساده چت و مکالمه تصویری است. این برنامه با شبکه های 2G / 3G / 4G و LTE سازگار می باشد که برای استفاده در محیط هایی با اتصال شبکه نامناسب، خوب به نظر می رسد. ایمو با اندروید و آی او اس سازگار است و به غیر از مکالمه متنی و تصویری، چیز اضافی و مزاحمی در آن دیده نمی شود که تجربه سادگی را از بین ببرد. این برنامه رایگان می‌باشد و تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید، تبلیغات درون برنامه ای آن است.

بهترین اپلیکیشن های video chat: جاست تاک

just talk یکی از برنامه های Video chat می باشد که کمتر شناخته شده است. با این حال این برنامه یکی از مناسب ترین برنامه های مکالمه تصویری است. شما می توانید برای اپلیکیشن خود تم در نظر بگیرید. در هنگام تماس تصویری هم می توان نقاشی کرد که به جذابیت های این برنامه می افزاید. همچنین در این برنامه امکان ایجاد گروه و رمز گذاری وجود دارد و این اپلیکیشن نیز از هر دو پلتفرم محبوب موبایل، پشتیبانی می کند. استفاده از این برنامه رایگان می باشد. البته پرداخت درون برنامه ای وجود دارد که فقط برای مواردی چون تم ها و موارد شخصی سازی دیگر می باشد و پرداخت هزینه تاثیری در عملکرد اصلی برنامه نخواهد داشت.

بهترین اپلیکیشن های video chat: اسکایپ

اسکایپ یکی دیگر از محبوب ترین برنامه هایی است که در زمینه مکالمه تصویری برای هر پلتفرمی وجود دارد. این برنامه در پلتفرم ویندوز یکی از بهترین برنامه هایی است که رابطه دسکتاپ و موبایل را به هم نزدیک می کند. نسخه اندروید این برنامه را نمی توان کامل دانست اما به هر حال وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد. در این برنامه امکان تماس ویدئویی با 25 نفر، فراهم می باشد. همچین با داشتن حساب مایکروسافت یا فیسبوک، می توان از بخش مکالمه متنی این برنامه استفاده کرد. در مجموع می توان گفت که برنامه اسکایپ نیازمند کار بیشتری است اما همچنان هم خدمات خوبی را ارائه می دهد.

بهترین اپلیکیشن های video chat: تانگو

تانگو یکی از قدیمی ترین برنامه های video chat در اندروید است. سال ها پیش، این برنامه جزو برنامه های ویدئو چتی بود که حتی با اتصال نامناسب اینترنت، به کار خود ادامه می داد. از آن زمان، تانگو توانست به یک شبکه اجتماعی خوب در بین مردم تبدیل شود. با این برنامه می توان مکالمه متنی و تصویری با دوستان و خانواده داشت. همچنین می توان افراد دیگری با ویژگی های مشابه خود را در این برنامه پیدا کرد. در این برنامه امکان ایجاد گروه وجود دارد و امکانات سرگرم کننده ای هم برای مکالمه ویدئویی در نظر گرفته شده است. این برنامه کاملا رایگان است و پرداخت درون برنامه ای فقط برای موارد شخصی سازی می باشد.

بهترین اپلیکیشن های video chat: وایبر

وایبر کار خود را به عنوان یک برنامه برای مکالمه صوتی آغاز کرد. هنوز هم می توان با این برنامه به تماس صوتی پرداخت، اما اکنون امکان مکالمه متنی و ویدئویی نیز به آن اضافه شده است. در این برنامه می توانید ویدئوها، متن ها و صداهای خود را رمزگذاری کنید. از ویژگی های دیگر وایبر می توان به چت های مخفی، بازی ها و … اشاره کرد. تماس صوتی، متنی و ویدئویی از وایبر به وایبر کاملا رایگان است.

بهترین اپلیکیشن های video chat: واتس اپ

WhatsApp یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی است که تاکنون وجود داشته است. این برنامه جزو معدود برنامه هایی است که بیش از یک میلیارد کاربر فعال داشته است. این برنامه قبل از اینکه توسط فیسبوک خریداری شود، فقط یک پیام رسان متنی بود؛ اما بعد از آن، تماس صوتی، ویدئویی و چند ویژگی دیگر به آن اضافه شد. تماس ویدئویی به خوبی کار می کند و مشکلی در این زمینه به چشم نمی خورد. اگر به دنبال برنامه ی پیام رسانی برای video chat هستید که عملکرد پایدار و خوبی داشته باشد، واتس اپ می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد.

از نظر شما چه موارد دیگری می تاونست در لیست بهترین اپلیکیشن های video chat قرار گیرد؟

منبع : androidauthority

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

چگونه تنظیمات VPN را از آیفون خود حذف کنیم؟

درحالی که سرویس های VPN راهکارهای راحتی را برای تنظیم کردن پروفایل بر روی آیفون ارائه می کنند،...

سارا صباح پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۱

مقایسه iOS 15 با iOS 14؛ به iOS 15 سوییچ کنیم یا نه؟

آیا حتماً باید گوشی خود را به آی او اس 15 به‌روزرسانی کنیم؟ اگر همچنان از آی او اس 14 استفاده...

مهدی حیدری time-alt ۷ مهر ۱۴۰۰

تمیز کردن اتو با ۱۰ ترفند ساده و موثر

بعد از انتخاب و خرید اتو نوبت به نحوه‌ی نگهداری صحیح از آن می‌رسد. این روزها که قیمت اتو در...

آریا مقدم time-alt ۱۵ شهریور ۱۴۰۰

گوشی های جدید ایسوس (گیمینگ) با پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس معرفی شدند

اوایل سال 2021 میلادی ایسوس از گوشی گیمینگ راگ فون 5 خود پرده برداشت که دارای مشخصات شاخصی...

حسین هاشمی time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

آموزش نصب سوپر والپیپرهای شیائومی روی گوشی

یکی از قابلیت‌های بسیار جذابی که شیائومی همراه Miui 12 معرفی کرد و مدت زمان زیادی هم در مراسم...

احسان نیک‌پی time-alt ۱۸ تیر ۱۴۰۰

معرفی Lossless اپل موزیک

اگر از گوشی‌های اپل یا دیگر محصولات این شرکت مانند آیپد و ... استفاده کرده باشید به احتمال...

احسان نیک‌پی time-alt ۱۶ تیر ۱۴۰۰

بهترین لانچر های اندرویدی 2021

تکنولوژی ما را به سمتی برده که حالا بخش زیادی از زمان خود را با گوشی‌های هوشمندمان سپری...

احسان نیک‌پی time-alt ۲ تیر ۱۴۰۰

اپلیکیشن‌ Good Lock سامسونگ و افزونه های آن

اپلیکیشن‌ Good Lock یک برنامه بسیار کاربردی از سامسونگ برای کهکشانی‌های خود است که به شما این...

احسان نیک‌پی time-alt ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

هر آنچه باید درمورد تغییر فونت در اینستاگرام بدانید

بنظر نمی‌رسد فیس‌بوک قصد اضافه کردن ویژگی‌های شخصی‌سازی بیشتر به محبوب‌ترین اپلیکیشن سوشال...

پارسا جهانبانی time-alt ۷ خرداد ۱۴۰۰

معرفی و راهنمای استفاده از اپلیکیشن سلامتی adidas Training

با پاندمی کرونا، بسیاری به اپلیکیشن‌های ورزشی و سلامتی روی آوردند. یکی از این اپلیکیشن‌ها که...

پارسا جهانبانی time-alt ۶ خرداد ۱۴۰۰