معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی

معرفی 14 مورد از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بازار

شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند در پرچمداران خود از اسپیکرهای دوگانه با توانایی تولید صدای استریوی با کیفیت استفاده می‌کنند، اما آیا حجم صدای این گوشی‌ها برای فضای باز و استفاده در سفرها کفایت می‌کند؟ البته که نه، و اینجاست که اسپیکرهای بلوتوثی وارد عمل می‌شوند، دستگاه‌هایی که می‌توانند نیاز شما به صدای با کیفیت و بلند را برآورده کنند. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بپردازیم تا بتوانید انتخاب صحیح و مناسبی بین محصولات این گروه داشته باشید.

پیدا کردن بهترین اسپیکر بلوتوثی که بتواند تمام نیازهای شما را برطرف کند، با توجه به گزینه‌های متعددی که در بازار وجود دارد کار آسانی نیست. این دستگاه‌ها در اشکال، ابعاد و قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند و هر یک، نیازهای متفاوتی را هدف قرار داده‌اند. اگر شما هم به دنبال خرید یک اسپیکر بلوتوثی هستید ولی نمی‌دانید چه محصولی را انتخاب کنید، در ادامه با راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی سایمان دیجیتال همراه باشید.

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل مناسب استفاده خانگی یا سفر

اسپیکر LG XBOOM 360

قیمت: ۲۹۶ دلار

اسپیکر LG XBOOM 360 – بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بازار

اسپیکرهای بلوتوثی زیادی در بازار وجود دارد و پیدا کردن بهترین گزینه در بین آن‌ها بسیار دشوار است. اما اگر مشکلی بابت بودجه ندارید، اسپیکر LG XBOOM 360 می‌تواند بهترین اسپیکر بلوتوثی باشد که به بازار عرضه شده است. این دستگاه غول پیکر که شبیه یک فانوس دریایی است، از نورپردازی پیشرفته بهره می‌برد و به معنای واقعی کلمه می‌تواند میلیون‌ها رنگ را به نمایش بگذارد.

اولین موضوع مهمی که باید در مورد این اسپیکر بدانید، وزن بالای نزدیک به ۶ کیلوگرمی آن است. این وزن زیاد به خاطر ابعاد بزرگ درایورها و یک باتری بزرگ است که می‌تواند شارژدهی شگفت‌انگیزی را ارائه کند. بنابراین این وزن ارزشش را دارد. البته ال جی یک دسته فلزی را هم روی این دستگاه تعبیه کرده تا حمل آن را آسان‌تر کند.

اما علی‌رغم وزن زیاد و ابعاد بزرگ، استفاده از اسپیکر بلوتوثی ال جی XBOOM 360 بسیار ساده است. وقتی آن را روشن می‌کنید صدای روشن شدن دلپذیری به گوش شما می‌رسد و چراغ آن روشن خواهد شد. دکمه‌های کنترلی این اسپیکر روی آن قرار گرفته‌اند و فهمیدن عملکرد آن‌ها نیز دشوار نیست. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور دارای خط بریل مخصوص نابینایان هستند، در حالی که روی دیگر دکمه‌ها نشانگرهای نوری LED به کار رفته است. شما همچنین می‌توانید علاوه بر اپلیکیشن موبایلی، حالت رقص نور این اسپیکر را توسط دکمه‌ای که روی صفحه‌ی بالایی آن قرار دارد هم تنظیم کنید. شما می‌توانید از بین ۱۶.۸ میلیون رنگ، رنگ مورد علاقه‌ی خودتان را انتخاب کنید و از حالت‌های مختلف نور چشمک‌زن استفاده کنید.

نقاط قوت و ضعف

نقاط قوتنقاط ضعف
حالت‌های مختلف نورپردازیوزن زیاد
کیفیت صدای ۳۶۰ درجه‌ایفاقد ویژگی ضد آب
طراحی جذاب
کنترل جامع از طریق اپلیکیشن

جدول مشخصات فنی

ابعاد۲۴.۸۹ در ۲۴.۸۹ در ۵۰.۸ سانتی‌متر
وزن۵.۸ کیلوگرم
نوع اتصالبی‌سیم بلوتوثی
نسخه بلوتوث۵.۱
درگاه‌هاUSB و AUX
باتری۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت
مدت زمان پخش۱۰ ساعت
مدت زمان شارژ۵ ساعت
فرکانس پاسخگویی۶۳ هرتز – ۲۰ کیلوهرتز
توان خروجی۲۰ وات
سایر قابلیت‌هاضد آب، اتصال به یک اسپیکر دیگر با Stereo Mode

اسپیکر JBL Pulse 5

قیمت: ۲۴۹ دلار

اسپیکر JBL Pulse 5 – بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بازار

یکی دیگر از گزینه‌های فهرست بهترین اسپیکر بلوتوثی بازار نیز متعلق به کمپانی JBL است. پنجمین نسل اسپیکر Pulse برند جی بی ال هم مثل پیشینیان خودش ضد آب است. این یعنی بدون مشکل می‌توانید آن را در محیط‌های مرطوبی مثل کنار استخر و یا زیر بارش باران استفاده کنید. طراحی خاص این اسپیکر، باعث متمایز شدن آن از سایر اسپیکرهای بلوتوثی بازار شده است. این اسپیکر می‌تواند صدای فراگیر ۳۶۰ درجه‌ای را به ارمغان بیاورد که با رقص نور LED جذابیت دوچندانی پیدا خواهد کرد.

شما با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل می‌توانید انتخاب کنید که چه رنگ‌ها و جلوه‌های نوری روی این اسپیکر پخش شوند. چراغ‌های LED روی بدنه‌ی این اسپیکر هماهنگی فوق‌العاده‌ای با موسیقی در حال پخش دارند؛ اما در کنار این رقص نور زیبا، شما می‌توانید با هر بار شارژ کامل تا ۱۲ ساعت از آن استفاده کنید که با توجه به این ویژگی‌ها مدت زمان مناسبی خواهد بود.

کاربران می‌توانند با ۲ گوشی یا تبلت به صورت همزمان به این اسپیکر متصل شوند و از فناوری صوتی با اصالت JBL لذت ببرند. علاوه بر این، با استفاده از فناوری JBL PartyBoost می‌توانید Pulse 5 را به یک اسپیکر دیگر متصل کنید تا صدای قدرتمندتر و رسا‌تری را دریافت کنید.

نقاط قوت و ضعف

نقاط قوتنقاط ضعف
رقص نور LEDسرعت شارژ پایین
تنظیم نورپردازی با موبایل
اتصال نامحدود به اسپیکرهای JBL
صدای ۳۶۰ درجه‌ای

جدول مشخصات فنی

ابعاد
وزن
نوع اتصالبی‌سیم بلوتوثی
نسخه بلوتوث۵.۳
درگاه‌هاUSB-C
باتری
مدت زمان پخش۱۲ ساعت
مدت زمان شارژ۳ ساعت و نیم
فرکانس پاسخگویی۷۰ هرتز – ۲۰ کیلوهرتز
توان خروجی
سایر قابلیت‌هاضد آب، صدای ۳۶۰ درجه‌ای فناوری JBL PartyBoost برای اتصال چند اسپیکر به هم بدون محدودیت، رقص نور LED با قابلیت تنظیم

اسپیکر JBL Charge 5

قیمت: ۱۷۹ دلار

اسپیکر JBL Charge 5 – بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بازار

اگر به اسپیکری نیاز دارید که ابعاد مناسبی داشته باشد تا حمل آن شما را به دردسر نیندازد و در عین حال صدای تنومندی داشته باشد و شارژدهی آن هم بالا باشد، ما به شما خرید اسپیکر بلوتوثی JBL Charge 5 را پیشنهاد می‌کنیم. این اسپیکر بلوتوثی از یک درایور بهینه، یک توییتر مستقل و رادیاتورهای بیس دوگانه مجهز است که همگی به لطف فناوری صوتی با اصالت JBL Pro Sound می‌توانند صدایی غنی و شفاف را به گوش شما برسانند. عملکرد این اسپیکر حتی در محیط‌های خارج از منزل هم عالی است.

این اسپیکر را با خود به هر کجا که می‌خواهید ببرید. به لطف گواهی IP67 کاملاً ضد آب است و می‌توانید از این اسپیکر چه در داخل منزل، چه در کنار استخر و چه زیر بارش باران استفاده کنید. اسپیکر جی بی ال شارژ ۵ عمر باتری ۲۰ ساعته دارد. این یعنی شاید شارژ گوشی شما تمام شود، ولی شارژ اسپیکر به این راحتی‌ها تمام نخواهد شد. اگر هم گوشی شما که به اسپیکر وصل است و از طریق آن موزیک‌ها پخش می‌شود خودش به شارژ نیاز داشت و شما به پریز برق دسترسی نداشتید، می‌توانید از پاوربانک داخلی این اسپیکر برای شارژ مجدد گوشی خود استفاده کنید. یکی دیگر از امکانات جذاب اسپیکر بلوتوثی جی بی ال، قابلیتی به نام PartyBoost است که به کاربر اجازه می‌دهد دو اسپیکر JBL را به یکدیگر متصل کند و از آن‌ها یک پیکربندی صوتی اسپیکر بسازد.

نقاط قوت و ضعف

نقاط قوتنقاط ضعف
صدایی رسا با جزئیاتی غنیفاقد پشتیبانی از میکروفون
ضد آبابعاد بزرگ
امکان شارژ گوشی شما
اتصال چند اسپیکری

جدول مشخصات فنی

ابعاد۲۲ در ۹.۶ در ۹.۳ سانتی‌متر
وزن۹۶۰ گرم
نوع اتصالبی‌سیم بلوتوثی
نسخه بلوتوث۵.۱
درگاه‌هاUSB-C
باتری۷۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
مدت زمان پخش۲۰ ساعت
مدت زمان شارژ۲ ساعت و نیم
فرکانس پاسخگویی۶۰ هرتز – ۲۰ کیلوهرتز
توان خروجی۴۰ وات
سایر قابلیت‌هاضد آب، فناوری JBL PartyBoost برای اتصال چند اسپیکر به هم بدون محدودیت، پاوربانک داخلی

اسپیکر JBL FLIP 6

قیمت: ۱۲۹ دلار

اسپیکر JBL Flip 6 – بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بازار

اگر به دنبال خرید اسپیکر بلوتوثی باکیفیت و در عین حال با قابلیت حمل آسان هستید، ما به شما اسپیکر JBL Flip 6 را پیشنهاد می‌کنیم. این اسپیکر که ساخت شرکت پرآوازه جی بی ال است، دوام بسیار بالایی دارد تا بدون نگرانی بتوانید از آن در فضای آزاد هم استفاده کنید. بدنه‌ی آن از گواهی IPX7 بهره می‌برد که به معنای مقاومت آن در برابر نفوذ آب، گرد و غبار است. این یعنی حتی اگر در یک روز گرم تابستانی که این اسپیکر را با خود به کنار استخر برده‌اید تا حین شنا کردن به آهنگ‌های مورد علاقه‌تان هم گوش دهید و به یک باره اسپیکر داخل آب غلتید، هیچ آسیبی به آن وارد نشود.

تنوع رنگی این اسپیکر بالا است و سازنده آن را در رنگ‌های متنوعی از جمله قرمز، آبی، مشکی و سفید عرضه می‌کند. در پشت دستگاه یک پورت تایپ C به USB حضور دارد و در جلو هم لوگوی JBL دیده می‌شود. تغییراتی نیز در داخل قاب این اسپیکر ایجاد شده که باعث افزایش کیفیت آن نسبت به نسل گذشته شده است. عملکرد فنی اسپیکر جی بی ال کاملاً خوب و دلنواز است. پیکربندی صوتی آن شامل دو رادیاتور منفعل، یک ووفر قدرتمند و یک توییتر مستقل می‌شود که به کمک آن‌ها می‌تواند موسیقی را با جزئیاتی خیره کننده و بیس توانمند به گوش مخاطبانش برساند.

شرکت JBL این اسپیکر بلوتوثی را به فناوری بلوتوث ۵.۱ مجهز کرده که برتری‌های محسوسی نسبت به نسخه ۴ بلوتوث از جمله افزایش پوشش منطقه اتصال و همچنین اتصال پایدارتر دارد. با یک بار شارژ کامل، شما می‌توانید ۱۲ ساعت بدون وقفه از این اسپیکر استفاده کنید و در صورت نیاز، شارژ مجدد آن از طریق یک پورت USB-C که در پشت دستگاه جای گرفته فقط ۲ ساعت و نیم طول خواهد کشید. اگرچه این اسپیکر فاقد خروجی برای اتصال میکروفون است، اما در عوض قابلیتی به نام Stereo Mode را در اختیار کاربران می‌گذارد که به لطف آن می‌توانند دو اسپیکر را به یکدیگر متصل کرده و صدای وسیع‌تری را ایجاد کنند.

نقاط قوت و ضعف

نقاط قوتنقاط ضعف
جفت‌سازی آسان بلوتوثیفاقد پورت میکروفون
صدای وسیع خروجیکار کردن حالت Stereo Mode فقط با اسپیکرهای بلوتوثی JBL هم نسل
شارژ از طریق USB-C
ضد آب به لطف گواهی IP67
مستحکم و مقاوم

جدول مشخصات فنی

ابعاد۱۷.۸ در ۶.۸ در ۷.۲ سانتی‌متر
وزن۵۵۰ گرم
نوع اتصالبی‌سیم بلوتوثی
نسخه بلوتوث۵.۱
درگاه‌هاUSB-C
باتری۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت
مدت زمان پخش۱۲ ساعت
مدت زمان شارژ۲ ساعت و نیم
فرکانس پاسخگویی۶۳ هرتز – ۲۰ کیلوهرتز
توان خروجی۲۰ وات
سایر قابلیت‌هاضد آب، اتصال به یک اسپیکر دیگر با Stereo Mode

اسپیکر دور گردنی Sony SRS-NB10

قیمت: ۱۲۵ دلار

اسپیکر Sony SRS-NB10 – بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بازار

کمپانی پر آوازه سونی در اقدامی نوآورانه، یک اسپیکر دورگردنی به نام Sony SRS-NB10 را مختص کاربرانی طراحی کرده است که می‌خواهند همیشه و همه جا به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش کنند، در عین حال علاقه‌ای به استفاده از هدفون نداشته و یا امکان حمل اسپیکرهای بلوتوثی را ندارند. اسپیکر دور گردنی Sony SRS-NB10 یک گزینه ایده‌آل برای کاربرانی است که دوست دارند در مترو، کوچه و خیابان و یا حتی استادیوم‌های ورزشی بدون آنکه مزاحمتی برای کسی ایجاد کنند، به موسیقی گوش کنند. این اسپیکر حتی برای زنان خانه‌دار هم گزینه‌ی جذابی است. فقط کافیست آن را دور گردن خود بیاندازید و هنگام آشپزی یا مرتب کردن منزل، از طریق میکروفون به کار رفته روی این دستگاه، به مکالمه‌ی صوتی نیز بپردازید.

در این اسپیکر شاهد استفاده از یک رادیاتور منفعل هستیم که به تقویت بیس کمک می‌کند. پشتیبانی از بلوتوث ۵.۱ و کدک‌های SBC و AAC، فناوری Voice Pickup برای ضبط صدای فراگیر و پورت USB-C از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر دور گردنی قابل حمل محسوب می‌شود. هر بار هم که این  اسپیکر سبک ۱۱۳ گرمی را شارژ کامل کنید، می‌تواند ۲۰ ساعت شارژدهی داشته باشد. این اسپیکر حتی گواهی ضد پاشش آب IPX4 را هم ارائه می‌کند؛ هرچند کاملاً در برابر نفوذ آب مقاوم نیست.

نقاط قوت و ضعف

نقاط قوتنقاط ضعف
راحتی محض در استفادهکیفیت صدای نه چندان عالی
یک جایگزین مبتکرانه برای هدفون‌ها/ اسپیکرهای بی‌سیم
کیفیت بالای میکروفون
عمر باتری طولانی
شارژ سریع

جدول مشخصات فنی

ابعاد۱۹۱ در ۴۹ در ۱۸۵ میلی‌متر
وزن۱۱۳ گرم
نوع اتصالبی‌سیم بلوتوثی
نسخه بلوتوث۵.۱
درگاه‌هاUSB-C
باتری۶۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت
مدت زمان پخش۲۰ ساعت
مدت زمان شارژ
فرکانس پاسخگویی۲۰ هرتز – ۲۰ کیلوهرتز
توان خروجی
سایر قابلیت‌هاضد پاشش آب، ۱۰ دقیقه شارژ سریع برای ۱ ساعت استفاده

اسپیکر Anker Soundcore 3

قیمت: ۵۹ دلار

اسپیکر Anker Soundcore 3 – بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بازار

اگر در این فهرست به دنبال بهترین اسپیکر بلوتوثی ارزان قیمت ولی در عین حال جذاب و باکیفیت هستید، اسپیکر انکر مدل Soundcore 3 می‌تواند گزینه‌ی جذابی برای شما باشد. این اسپیکر را با توجه به وزن بسیار کمی که دارد می‌توانید یک دستی حمل کنید. اما سازنده برای حمل آسان‌تر، یک بند دستی جداشدنی را نیز روی آن تعبیه کرده است تا هر کجایی که می‌روید، این اسپیکر را کنار خود داشته باشید و از صدای باکیفیت آن لذت ببرید.

اسپیکر بلوتوثی اقتصادی برند انکر از درایورهای ۱۰۰ درصد تیتانیومی استفاده می‌کند که استحکام بسیار بالایی دارد. نتیجه‌ی استفاده از این جنس باکیفیت، صدایی بسیار رسا و وضوح مثال زدنی است. علاوه بر این برند انکر از رادیاورهای منفعل دوگانه به همراه فناوری انحصاری BassUp نیز در این اسپیکر استفاده کرده که می‌تواند بیس را حتی در صداهای کم، در لحظه تقویت کند. اگر عادت دارید اسپیکر خود را به محیط‌های مرطوبی مثل کنار استخر یا لب دریا ببرید، خبر خوب اینکه اسپیکر بلوتوثی Soundcore 3 انکر دارای گواهی ضد آب IPX7 است. این یعنی قطعات آن کاملاً در مقابل آب مقاوم هستند.

این دستگاه از طریق بلوتوث نسخه ۵ به انواع دستگاه‌های شما متصل می‌شود. نسل جدید بلوتوث می‌تواند اتصال پایدارتری را فراهم کند. شما همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن موبایل Soundcore کنترل این اسپیکر را در دست بگیرید و از چهار حالت EQ استفاده کنید یا آنکه خودتان EQ مورد نظر خودتان را بسازید. شارژدهی این دستگاه نیز ۲۴ ساعته است و از طریق یک پورت USB-C مجدداً شارژ می‌شود. در نهایت باید به فناوری PartyCast اشاره کرد که به شما اجازه می‌دهد بیش از ۱۰۰ اسپیکر را به یکدیگر متصل کنید.

نقاط قوت و ضعف

نقاط قوتنقاط ضعف
تنظیم گرافیکی اکولایزرسرعت شارژ پایین
گواهی ضد آب IPX7
قابلیت حمل آسان

جدول مشخصات فنی

ابعاد۱۷.۵ در ۶.۱ در ۵.۵۹ سانتی‌متر
وزن۵۰۰ گرم
نوع اتصالبی‌سیم بلوتوثی
نسخه بلوتوث۵.۳
درگاه‌هاUSB-C
باتری۶۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت
مدت زمان پخش۲۴ ساعت
مدت زمان شارژحدود ۴ ساعت
فرکانس پاسخگویی۷۰ هرتز – ۱۷ کیلوهرتز
توان خروجی۱۶ وات
سایر قابلیت‌هاضد آب، اتصال به بیش از ۱۰۰ اسپیکر دیگر

اسپیکر LG PL7 XBOOM

قیمت: ۱۰۰ دلار

اسپیکر LG PL7 XBOOM در معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی
اسپیکر LG PL7 XBOOM – معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی

شرکت ال‌جی نیازی به معرفی نداشته و همه‌ی ما آن را به خاطر لوازم خانگی و صوتی و تصویری با کیفیتش می‌شناسیم. اسپیکر PL7 XBOOM هم محصولی از این شرکت کره‌ای است که ۱.۴۵ کیلوگرم وزن داشته و توان خروجی ۳۰ وات دارد و می‌تواند صدای استریوی با کیفیت و بلند ایجاد کند، صدایی که به لطف استفاده از Passive Radiators دوگانه از باس قوی هم برخوردار است.

این محصول از تکنولوژی Meridian استفاده می‌کند که به گفته شرکت ال‌جی باعث می‌شود در نهایت ولوم هم کیفیت صدا کاهشی پیدا نکند. این دستگاه که از گواهی IPX5 بهره‌ می‌برد، قادر است تا ۲۴ ساعت به طور مدام به پخش موسیقی بپردازد. این اسپیکر امکان اتصال به محصولات مشابه برای تولید صدای بلند‌تر و همچنین برخی مدل از تلویزیون‌های الجی را داراست.

از مشخصه‌های دیگر PL7 XBOOM می‌توان به چراغ LED هماهنگ با ریتم موسیقی و بلوتوث نسخه ۵ اشاره کرد.

نقاط قوت و ضعف

نقاط قوتنقاط ضعف
ظاهر زیباسرعت شارژ پایین
کیفیت صدای خوب نسبت به قیمت
عمر باتری ۲۴ ساعته
گواهی ضد آب IPX5

جدول مشخصات فنی

ابعاد۲۴.۶ در ۹.۹ در ۹.۹ سانتی‌متر
وزن۱.۸ کیلوگرم
نوع اتصالبی‌سیم بلوتوثی
نسخه بلوتوث۵
درگاه‌هاUSB-C و AUX
باتری۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت
مدت زمان پخش۲۴ ساعت
مدت زمان شارژ۵ ساعت
فرکانس پاسخگویینامشخص
توان خروجی۳۰ وات
سایر قابلیت‌هاضد آب، اتصال به بیش از ۱۰۰ اسپیکر دیگر

اسپیکر LG PL5 XBOOM

قیمت: ۷۰ دلار

اسپیکر LG PL5 XBOOM در معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی
اسپیکر LG PL5 XBOOM – معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی

اگر قیمت مدل PL7 برای شما زیاد است ولی همچنان به دنبال اسپیکری باکیفیت از ال‌جی هستید، باید نگاهی به PL5 xboom داشته باشید، اسپیکری که الجی در آن برای کاهش هزینه‌ها توان خروجی را از ۳۰ به ۲۰ کاهش داده و عمر باتری هم از ۲۴ ساعت به ۱۸ ساعت کاهش پیدا کرده است و به لطف همین موضوع شاهد کاهش وزن و رسیدن آن به ۶۳۵ گرم هستیم که این محصول را به گزینه بهتری برای حمل کردن بدل می‌کند.

غیر از این دو مورد این محصول در دیگر مشخصات با برادر بزرگ‌تر خود یکسان بوده و از گواهی IPX5، چراغ LED هماهنگ با ریتم موسیقی، باس دوگانه Passive Radiators، تکنولوژی Meridian و … بهره می‌برد.

نقاط قوت و ضعف

نقاط قوتنقاط ضعف
رقص نور LED هماهنگ با موسیقیسرعت شارژ پایین
گواهی ضد آب IPX5
قابلیت حمل آسان

جدول مشخصات فنی

ابعاد۲۰ در ۷.۸ در ۷.۸ سانتی‌متر
وزن۶۳۵ گرم
نوع اتصالبی‌سیم بلوتوثی
نسخه بلوتوث۵
درگاه‌هاUSB-C و AUX
باتری۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت
مدت زمان پخش۱۸ ساعت
مدت زمان شارژحدود ۴ ساعت
فرکانس پاسخگویینامشخص
توان خروجی۲۰ وات
سایر قابلیت‌هاضد آب، تغییر رنگ LED، امکان اتصال به ۱۰۰ اسپیکر ال جی

اسپیکر ANKER FLARE 2

اسپیکر ANKER FLARE 2 در معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی
اسپیکر ANKER FLARE 2 – معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی

انکر شرکت چینی تولید لوازم جانبی گوشی و کامپیوتر است که وسایلی مانند پاوربانک، سیم شارژر، شارژر، اسپیکر و … تولید می‌کند. اسپیکر Flare 2 محصولی از همین شرکت است که صدای ۳۶۰ درجه‌ای با توان خروجی ۲۰ داشته و با برخورداری از باس دوگانه passive radiators داشتن صدا با باس قوی را تضمین می‌کند.

این محصول که به دو ردیف چراغ LED در بالا و پایین مجهز شده با استفاده از یک باتری ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌تواند تا ۱۲ ساعت مدام به پخش موسیقی بپردازد. اسپیکر Flare 2 توانایی اتصال به چندین مدل مشابه را داراست تا هم صدا بسیار بلند‌تر شود و هم این که با هماهنگی چراغ‌های LED فضای زیباتری به وجود بیاید.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به گواهی IPX7، زمان شارژ ۳.۵ ساعته و وزن سبک ۵۸۵ گرمی اشاره کرد.

نقاط قوت و ضعف

نقاط قوتنقاط ضعف
کیفیت صدای عالینبود جک ۳.۵ میلی‌متری AUX
امکان مکالمه با گوشی
گواهی ضد آب IPX7

جدول مشخصات فنی

ابعاد۱۷.۵ در ۶.۱ در ۵.۵۹ سانتی‌متر
وزن۷۰۰ گرم
نوع اتصالبی‌سیم بلوتوثی
نسخه بلوتوث۵
درگاه‌هاUSB
باتری۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت
مدت زمان پخش۲۴ ساعت
مدت زمان شارژ۳ ساعت و نیم
فرکانس پاسخگویی۷۳ هرتز – ۲۰ کیلوهرتز
توان خروجی۲۰ وات
سایر قابلیت‌هاضد آب، صدای ۳۶۰ درجه‌ای

اسپیکر ANKER SOUNDCORE BOOST

قیمت: ۶۰ دلار

اسپیکر ANKER SOUNDCORE BOOST در معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی
اسپیکر ANKER SOUNDCORE BOOST – معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی

به اسپیکری با قیمت مناسب و مقاوم در برابر نفوذ آب نیاز دارید که بتواند باس زیادی تولید کرده و همچنین در مواقع ضروری گوشی هوشمندتان را هم شارژ کند؟ پس بهتر است نگاهی ویژه به این مدل از انکر داشته باشید که با داشتن توان خروجی ۲۰ وات و باتری ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعتی نه تنها می‌تواند پخش ۱۲ ساعته موسقی را تضمین کند بلکه می‌تواند در مواقع لازم گوشی شما را هم شارژ کند تا در سفرها و محیط‌های باز مشکلی از بابت تمام شدن باتری نداشته باشید.

این اسپیکر ۵۹۰ گرمی از میکروفون داخلی هم برخوردار است تا بتوانید به تماس‌های دریافتی از طریق آن پاسخ دهید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به طراحی ساده و رومیزی و دکمه bussUp برای افزایش باس تولیدی اشاره کرد.

نقاط قوت و ضعف

نقاط قوتنقاط ضعف
تقویت کننده بیسعمر باتری کوتاه‌تر از رقبا
گواهی ضد آب IPX5
کیفیت صدای خوب

جدول مشخصات فنی

ابعاد۲۰.۴ در ۷.۲ در ۶.۹ سانتی‌متر
وزن۵۸۵ گرم
نوع اتصالبی‌سیم بلوتوثی
نسخه بلوتوث۴.۲
درگاه‌هاUSB
باتری۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت
مدت زمان پخش۱۲ ساعت
مدت زمان شارژ۴ تا ۶ساعت
فرکانس پاسخگویی۷۰ هرتز – ۲۰ کیلوهرتز
توان خروجی۲۰ وات
سایر قابلیت‌هاضد آب، استفاده به عنوان پاوربانک گوشی

اسپیکر SONY SRS-XB43

قیمت: ۱۵۰ دلار

اسپیکر SONY SRS-XB43 در معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی
اسپیکر SONY SRS-XB43 – معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی

اسپیکر SRS-XB43 محصولیست که به ادعای شرکت سونی در بخش‌های مختلف بهینه شده تا بهترین تجربه گوش دادن به موسیقی را برای شما به ارمغان بیاورد. این اسپیکر از بلندگوهایی با تکنولوژی X-Balanced استفاده کرده که به گفته‌ی سونی باعث ایجاد صدایی بلند، شفاف و فراگیر می‌شود. همچنین در این دستگاه شاهد حضور passive radiators های دوگانه برای تولید باس بیشتر و قوی‌تر هستیم.

سونی در این اسپیکر از فناوری LIVE SOUND هم استفاده کرده است که با روشن کردن دکمه‌ی مربوط به آن روی بدنه‌ی دستگاه، اسپیکر صدایی ۳۶۰ درجه‌ای تولید کرده و برای شما حس حضور در کنسرت‌های زنده را تداعی می‌کند. این محصول که حدود ۳ کیلو گرم وزن دارد از گواهی IP67 پشتیبانی کرده و با داشتن این گواهی مقاومت دستگاه در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار را تضمین می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های SRS-XB43 می‌توان به شارژ دهی ۲۴ ساعته (۱۴ ساعت در صورت استفاده از باس اضافه)، چراغ‌های LED دو طرف اسپیکر، امکان اتصال به چندین مدل مشابه، زمان شارژ حدود ۵ ساعته و امکان شارژ گوشی‌های هوشمند در نقش یک پاوربانک اشاره کرد.

نقاط قوت و ضعف

نقاط قوتنقاط ضعف
کیفیت صدای خوببزرگ
بیس قدرتمند با تقویت بیس
شارژدهی طولانی
گواهی ضد آب IPX7

جدول مشخصات فنی

ابعاد۳۲.۵ در ۱۲.۳ در ۱۱.۷ سانتی‌متر
وزن۲.۹۵ گرم
نوع اتصالبی‌سیم بلوتوثی
نسخه بلوتوث۵
درگاه‌هاUSB-C و AUX
باترینامشخص
مدت زمان پخش۲۴ ساعت
مدت زمان شارژحدود ۵ ساعت
فرکانس پاسخگویی۲۰ هرتز – ۲۰ کیلوهرتز
توان خروجینامشخص
سایر قابلیت‌هاضد آب، تقویت کننده بیس

بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مناسب دورهمی‌ها و فضاهای بزرگ

لزوماً تمام اسپیکرهای بلوتوثی قابلیت حمل آسانی ندارند. برخی از آن‌ها به قدری سنگین هستند که نتوانید به راحتی آن‌ها را با خود به این طرف و آن طرف ببرید، در کلاس درس از آن استفاده کنید یا در خیابان هنگام قدم زدن آن را دور گردن خود بیاندازید و به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش کنید. در ادامه مطلب راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی قصد داریم به معرفی بهترین اسپیکر بلوتوثی غیر قابل حمل بازار بپردازیم.

اسپیکر JBL PartyBox 1000

قیمت: ۱۳۰۰ دلار

اسپیکر JBL PartyBox 1000 – بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بازار

اگر برای مهمانی‌های خانوادگی یا جمع‌های دوستانه خود به دنبال خرید یک اسپیکر بلوتوثی قدرتمند و باکیفیت هستید و محدودیتی در هزینه ندارید، به شما خرید اسپیکر JBL PartyBox 1000 را پیشنهاد می‌کنیم. این یک اسپیکر غول پیکر ۳۴ کیلوگرمی است که یک دسته چمدانی در بالا و دو چرخ در جلوی آن تعبیه شده تا بتوانید بدون نیاز به بلند کردن، آن را جابجا کنید. در جلوی این بلندگوی بلوتوثی یک پنل نوری LED بسیار بزرگ قرار گرفته که ضد ضربه است. نورهای رنگارنگی روی این پنل به نمایش درمی‌آیند، در حالی که رقص نور هم کاملاً هماهنگ با موسیقی در حال پخش، شما را سرگرم خواهد کرد.

این اسپیکر که از برق شهری انرژی خودش را دریافت می‌کند، با یک درایور ۱۲ اینچی ساب ووفر، ۲ اسپیکر ۷ اینچی مید رنج و ۱ درایور فشرده‌سازی می‌تواند کیفیت صوتی خارق‌العاده‌‌ای را ارائه کند. در پشت این دستگاه ورودی‌های متنوعی از جمله RCA L/R، پورت USB، جک ۳.۵ میلی‌متری دوگانه میکروفون/ گیتار و یک جک AUX مستقل تعبیه شده است. یک خروجی RCA L/R نیز در این قسمت تعبیه شده که برای اتصال دو اسپیکر پارتی باکس ۱۰۰۰ به یکدیگر می‌توانید از آن استفاده کنید.

این پورت‌ها یعنی به جز بلوتوث، می‌توانید با یک فلش درایو USB نیز روی این اسپیکر آهنگ پخش کنید یا یک میکروفون و گیتار را به آن متصل کنید و کارائوکه خانوادگی راه بیندازید. در بالای این دستگاه هم یک پد DJ حرفه‌ای قرار گرفته است که می‌توانید با استفاده از آن آهنگ‌هایتان را پشت سر هم میکس کرده و یک مهمانی را به خوبی بگردانید.

نقاط قوت و ضعف

نقاط قوتنقاط ضعف
اسپیکر فوق‌العاده قدرتمند برای مهمانی‌های داخلی و خارج از خانهوزن زیاد و سختی حمل و نقل
رقص نور جذاب هماهنگ با موسیقی در حال پخشفاقد باتری و کار فقط با خروجی برق شهری
پد DJ حرفه‌ای
اتصال میکروفون و گیتار
حالت کارائوکه

جدول مشخصات فنی

ابعاد۱۰۵ در ۳۹ در ۳۹.۷ سانتی‌متر
وزن۳۴.۷ کیلوگرم
نوع اتصالبی‌سیم بلوتوثی و باسیم
نسخه بلوتوث۵.۱
درگاه‌هاUSB، پورت AUX، جک میکروفون/ گیتار، خروجی و ورودی RCA
باتریفاقد باتری
مدت زمان پخشنامحدود
مدت زمان شارژفاقد باتری
فرکانس پاسخگویی۳۰ هرتز – ۲۰ کیلوهرتز
توان خروجی۱۱۰۰ وات
سایر قابلیت‌هاضد آب، پد DJ، ورودی میکروفون و گیتار، سیستم کارائوکه، شارژ دیگر دستگاه‌ها

اسپیکر JBL PartyBox 310

قیمت: ۵۵۰ دلار

اسپیکر JBL Party 310 – بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بازار

یکی دیگر از اسپیکرهای بلوتوثی غیر قابل حمل جی بی ال، اسپیکر PartyBox 310 است که اگرچه امکانات و توان کمتری نسبت به مدل قبلی دارد، اما در عوض به یک باتری داخلی مجهز است و می‌تواند بدون نیاز به برق شهری هم از آن استفاده کرد. در جلوی اسپیکر دو درایور قرار گرفته که نورهای LED رنگی با شکل دایره‌ای دور آن‌ها را گرفته‌اند. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن موبایل JBL رنگ این نورها را تغییر دهید. و اگر چه وزن ۱۷ کیلو و نیمی این اسپیکر زیاد است، اما شما می‌توانید با استفاده از یک دسته چمدانی و دو چرخ که در زیر بدنه آن قرار گرفته، اسپیکر را با خود به این طرف و آن طرف ببرید.

این اسپیکر از طریق بلوتوث نسخه ۵.۱ به گوشی، تبلت یا کامپیوتر شما متصل می‌شود، در حالی که می‌توانید به صورت همزمان دو دستگاه را نیز به آن وصل کنید. پورت‌های روی این اسپیکر شامل جک مستقل میکروفون، جک مشترک میکروفون/ گیتار، ورودی AUX، ورودی USB و همچنین ورودی و خروجی RCA می‌شود. در پنل بالایی JBL PartyBox 310 دکمه‌های کنترلی مختلفی تعبیه شده، در حالی که یک مکان مخصوص قرارگیری گوشی نیز در اختیار شما قرار دارد. سازنده یک باتری در زیر قاب این اسپیکر به کار برده که عمر باتری ۱۸ ساعته دارد. شارژ مجدد دستگاه هم در کمتر از ۳ ساعت انجام می‌شود. 

نقاط قوت و ضعف

نقاط قوتنقاط ضعف
شارژدهی ۱۸ ساعتهبیس نه چندان غنی در ولوم بالا
رقص نور جذاب هماهنگ با موسیقی در حال پخش
پد دکمه‌های کنترلی
اتصال میکروفون و گیتار
حالت کارائوکه

جدول مشخصات فنی

ابعاد۳۶.۸ در ۳۲.۶ در ۶۸.۸ سانتی‌متر
وزن۱۷.۴۲ کیلوگرم
نوع اتصالبی‌سیم بلوتوثی و باسیم
نسخه بلوتوث۵.۱
درگاه‌هاUSB، پورت AUX، جک میکروفون/ گیتار، خروجی و ورودی RCA
باتریلیتیوم یون ۷۲ وات ساعت
مدت زمان پخش۱۸ ساعت
مدت زمان شارژحدود ۳ ساعت و نیم
فرکانس پاسخگویی۴۵ هرتز – ۲۰ کیلوهرتز
توان خروجی۲۴۰ وات
سایر قابلیت‌هاضد پاشش آب، پد دکمه‌های کنترلی، ورودی میکروفون و گیتار، سیستم کارائوکه

اسپیکر JBL PartyBox 100

قیمت: ۲۹۹ دلار

اسپیکر JBL PartyBox 100 – بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بازار

اگر بودجه‌ی کمتری برای خرید یک اسپیکر بلوتوثی غیرمتحرک و قدرتمند دارید، JBL برای شما مدل دیگری به نام JBL PartyBox 100 را ارائه کرده که علی‌رغم قدرت بالا در تولید صدا، قیمت کمتری دارد.

فقط کافیست گوشی، تبلت یا کامپیوتر خود را از طریق بلوتوث به این دستگاه وصل کنید و مهمانی‌تان را با آهنگ‌هایی که دوستشان دارید، دلپذیر کنید. یا اینکه با استفاده از یک پورت روی پشت قاب آن، میکروفون و گیتار خود را به پارتی باکس ۱۰۰ وصل کنید و در جمع دوستانه خود بنوازید. اگر هم می‌خواهید آهنگ‌های مورد علاقه خودتان را به داخل یک فلش درایو USB انتقال دهید و با وصل کردن آن به اسپیکر، آن‌ها را پخش کنید.

یک پارتی باکس ۱۰۰ برای شما کافی نیست؟ شما می‌توانید کاملاً بدون سیم و بلوتوثی دو پارتی باکس را به یکدیگر متصل کنید تا صدایی که تولید می‌شود ۲ برابر شود. این اسپیکر با باتری خودش می‌تواند ۱۲ ساعت شارژدهی داشته باشد. اگرچه مدت زمان شارژی که لازم دارد ۶ ساعت است که زیاد به نظر می‌رسد.

نقاط قوت و ضعف

نقاط قوتنقاط ضعف
وسعت صدای زیادبیس نه چندان غنی در ولوم بالا
خروجی میکروفون و گیتار
حمل آسان
طراحی شیک و جذاب

جدول مشخصات فنی

ابعاد۳۵.۶ در ۳۵.۲ در ۶۶.۴ سانتی‌متر
وزن۱۱.۳ کیلوگرم
نوع اتصالبی‌سیم بلوتوثی و باسیم
نسخه بلوتوث۵.۱
درگاه‌هاUSB، پورت AUX، جک میکروفون/ گیتار، خروجی و ورودی RCA
باتری۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
مدت زمان پخش۱۲ ساعت
مدت زمان شارژ۶ ساعت
فرکانس پاسخگویی۴۵ هرتز – ۱۸ کیلوهرتز
توان خروجی۱۶۰ وات
سایر قابلیت‌هاضد پاشش آب، پد دکمه‌های کنترلی، ورودی میکروفون و گیتار، سیستم کارائوکه

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

راهنمای خرید هولدر موبایل برای ماشین در تمامی رده‌های قیمتی (دی 1401)

"از هر چهار تصادف رانندگی یکی از آن‌ها به دلیل استفاده از گوشی هوشمند توسط راننده است." این...

پویا علیمی time-alt ۳۰ آذر ۱۴۰۱

چگونه تنظیمات VPN را از آیفون خود حذف کنیم؟

درحالی که سرویس های VPN راهکارهای راحتی را برای تنظیم کردن پروفایل بر روی آیفون ارائه می کنند،...

سارا صباح پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۱

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی ویدیویی مچ بند سلامتی شیائومی Smart Band 7

 سری می‌بند به دلیل ارائه امکانات بی‌شمار در کنار قیمتی مناسب طرفداران بسیاری در سراسر جهان و...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

مقایسه دوربین سامسونگ گلکسی S21 اولترا، آیفون 13 پرومکس و P50 هواوی

کیفیت دوربین یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های هوشمند است و برای بعضی‌ها مهمترین معیار برای خرید...

پویا علیمی time-alt ۸ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱