اتوبخار شیائومی

معرفی اتوبخار چند منظوره شیائومی

کمپانی معروف شیائومی طبق معمول تلاش در ارائه‌ی محصولی مقرون به‌صرفه و کاربردی دارد و این دفعه به سراغ کسانی آمده است که می‌خواهند لباس‌شان بهترین ظاهر ممکن را داشته باشد. شرکت درما (Deerma) با تولید لوازم خانگی باکیفیت غریبه نیست و شیائومی را هم که می‌شناسید. اتوبخار شیائومی درما مدل HS218، حاصل همکاری این دو برند چینی، از همه لحاظ تجربه دلنشینی ارائه می‌دهد اما بیشتر از هر چیز، به‌دلیل چند منظوره و سیار بودنش یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار محسوب می‌شود.

ابعاد200*100*70 میلی‌متر
مقدار بخار11 الی 19 گرم بر دقیقه
ظرفیت مخزن آب110 میلی‌لیتر
حداکثر زمان استفاده با مخزن پر از آب10 دقیقه
توان مصرفی1000 وات
ولتاژ ورودی برق220 ولت
وزن اتوبخار به تنهایی0.9900 کیلوگرم
وزن کلی بسته بندی1.8410 کیلوگرم
مشخصات کلیدی اتوبخار شیائومی مدل DEM-HS218

طراحی شیک و سبک

همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، کار کاربر به دلیل طراحی هوشمندانه دستگاه بسیار راحت است. اتوبخار شیائومی مدل HS218 وزن کم و حس دوست داشتنی در دست کاربر دارد. برای انتخاب میان دو روش اتو کشیدن باید قسمت قرمز رنگ اتو به آرامی چرخانده شود.

اتوبخار شیائومی

بدین ترتیب دسته‌ی نگهدارنده اتوبخار جدا می‌شود و از آن به صورت سیار برای بخار گرفتن روی لباس‌ها می‌توان استفاده کرد. برای بازگشت به حالت تخت نیز کافی است مرحله قبل را برعکس طی کنید تا دسته‌ی اتو سرجای خود روی کفی قرار گیرد.

در ساخت این اتو از پلاستیک ABS استفاده شده است. برتری این نوع جنس پلاستیکیِ رایج، قیمت ارزان ولی در عین حال مقاوت بسیار بالا در مقابل ضربه و مواد شیمیایی مخرب آن به حساب می‌آید. همچنین برای سلامت انسان مضر نیست چرا که هیچ عامل سرطان‌زا و سمی در ساختار آن وجود ندارد پس خیالتان از این جهت راحت باشد. جنس کفی اتوبخار سرامیک است که زیر بدنه آلومینیومی قرار گرفته است. همانطور که می‌دانید، سرامیک به دلیل استحکام بالا، ضدخش بودن و انتقال خوب گرما، گزینه بسیار خوبی برای یک اتو به خصوص در دراز مدت به شمار می‌رود.

کفی سرامیکی

خوشبختانه استفاده از این اتوبخار شیائومی هم در خانه و هم در سفر بسیار راحت و بی‌دغدغه است. این اتوبخار شیائومی ابعاد 200*100*70 میلی‌متر دارد. همچنین درون جعبه‌ای نسبتا سبک قرار می‌گیرد که مقاومت بالایی دارد و کار حمل و نقل آن را راحت می‌کند. این جعبه از دسته، سیم و کفی محافظت می‌کند. دسته بخار تنها 250 گرم وزن دارد که با کفی به یک کیلوگرم می‌رسد.

حجم مخزن آب

مخزن آب این اتوبخار 110 میلی‌لیتر گنجایش دارد و می‌تواند بین شش تا ده دقیقه با یک بار پر کردن مخزن، کار کند. این اعداد شگفت آور نیستند. اما اتوبخار شیائومی با هدف سیار بودن طراحی شده و به نوعی حجم مخزن قربانی رسیدن به این مهم شده است. بهتر است آب (البته، مقطر و پاک) همراه داشته باشید؛ خصوصاً اگر تعداد لباس‌ها زیاد است.

چرخش ۳۶۰ درجه

همانطور که از طراحی خاص این محصول بر می‌آید، امکان چرخش ۳۶۰ درجه را دارد. به راحتی می‌توانید کفی را با حرکت دست خود تنظیم کنید و به نتیجه‌ای که می‌خواهید برسید. گره خوردن سیم اتو هنگام چرخش از مشکلاتی است که با این اتوبخار نخواهید داشت.

اتوبخار شیائومی

ایمنی بالا

اتوبخار شیائومی درما مدل HS218 مجهز به سیستم امنیتیِ هوشمند است که کمک می‌کند سلامت دستگاه برای مدت طولانی‌تری حفظ شود و از آسیب به لباس‌های شما پرهیز می‌کند. در صورت عبور دمای اتو بخار شیائومی از حد ایمن و همچنین در صورت خالی شدن آب درون تانک هنگام اتو کشیدن، به‌صورت خودکار خاموش می‌شود تا به ترتیب از سوخته شدن دستگاه و اتوی خشک پرهیز شود.

علاوه بر آن، پمپ آب تنها در صورتی شروع به فعالیت می‌کند که پیش از آن به مدت حداقل 25 ثانیه گرم شده باشد. این کار موجب پرهیز از تراکم بخار آب به شکل قطره‌ی آب و در نتیجه، خیس شدن لباس می‌شود.

چراغ LED به وضعیت اتو اشاره می‌کند

در این زمان با ویروس کرونا، نگرانی از نشستن ویروس روی لباس و جاهای مختلف ممکن است سوالاتی را در حوزه سلامت و باتری و ویروس‌های روی لباس ایجاد کرده باشد. جالب است بدانید اتوبخار مذکور با بخار 180 درجه سانتی‌گراد تا 99 درصد پارچه را ضدعفونی نیز می‌کند.

توان مصرفی پایین، بهینگی بالا

با توان مصرفی تنها هزار وات، اتوبخار شیائومی درما HS218 یکی از بهینه‌ترین و کم‌مصرف‌ترین اتوبخارهای بازار، در هر شکل و نوعی است. مصرف پایین در دراز مدت هم به کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند و هم آسیب کمتری به محیط زیست وارد خواهد کرد.

توجه داشته باشید که این توان کم، به هیچ عنوان بیانگر قدرت گرمایش کم دستگاه نیست و صرفاً مهندسی پیشرفته شرکت درما و شیائومی را نشان می‌دهد. اتو بخار شیائومی هم دوست‌دار خانه اول ما، زمین است و هم محصولی قدرتمند برای انجام امور خانه.

سیستم ضدچکه هوشمند

یکی از بدترین اتفاقاتی که هنگام اتو کشیدن می‌تواند رخ دهد، چکه کردن آب و مواجه شدن با لکه پس از اتوکشی است. همانطور که پیش‌تر گفتیم، اتوبخار شیائومی ابتدا ۲۵ ثانیه به گرم شدن می‌پردازد. نتیجه این است که پمب تنها زمانی آغاز به کار می‌کند که آب کاملا بخار شده باشد و به این شکل، تنها بخار خشک از دریچه‌ها خارج شود و هیچ نوع چکه‌ای صورت نگیرد.

دریچه تبخیر دو کاناله

سیستم تبخیر دو کاناله در اتوبخار شیائومی درما HS218 باعث می‌شود مقدار زیادی بخار در زمان کمی از اتو خارج شود. این دقیقا عکس اتوهای یک کاناله است که مقدار کمتری بخار را در زمان طولانی‌تری خارج می‌کنند. این حالت باعث شده است که اتوبخار درما HS218 با وجود وزن کم و حفظ ویژگی سیار بودن، بتواند خروجی بخار خوب ۱۹ گرم در هر دقیقه را داشته باشد.

پس با دمای خروجی تا 180 درجه سانتی‌گراد و فشار بسیار قوی، تجربه استفاده از این اتوبخار نسبت به محصولات دیگر متفاوت خواهد بود. اما در عین حال هیچ عوارضی در استفاده ندارد. نه آسیبی به لباس وارد می‌کند و نه خطری برای سلامت کاربر دارد. پس از استفاده از این اتوبخار شیائومی، چین و چروک‌ها از بین خواهند رفت.

اتوبخار چند منظوره

دسته سبک و سیار این اتو بخار، به عنوان بخارگر یا اتوبخار ایستاده عمل می‌کند. هم به صورت ایستاده و هم با استفاده از کفی، هر دو چین و چروک را از بین می‌برند. اما تفاوت‌هایی بین این دو روش وجود دارد. دانستن این تفاوت‌ها باعث می‌شود بهترین انتخاب را برای هر لباس داشته باشید؛ و اتوبخار چند منظوره شیائومی در هر دو حالت جوابگو خواهد بود.

یک اتوبخار به دلیل وزن بالایی که دارد، روی لباس خط می‌اندازد. این حالت ایده‌آلی است که برای پیراهن و شلوار مردانه می‌خواهید. از طرفی، به دلیل برخورد و لمس مستقیم، اتوبخار ممکن است باعث سوختن لباس‌های ابریشمی یا پلی‌استری که مقاومت کمتری در مقابل گرما دارند، شود. جای دیگری که اتوبخارها ممکن است کم بیاورند، لباس‌های طرح/چاپ‌دار و یا سرآستین و یقه لباس است. همه می‌دانیم اتوی سرآستین و یقه پیراهن می‌تواند سخت باشد.

اتوبخار شیائومی

بخارگرها به فاصله کمی از لباس در حالت ایستاده/آویزان گرفته می‌شوند. نحوه کار آن‌ها به این صورت است که با خارج کردن بخار داغ، شروع به نرم کردن یا به اصطلاح ریلکس کردن بافت‌های لباس می‌کنند. در نتیجه، چروک لباس از بین می‌رود. این حالت برای کت و پالتو، ژاکت و هر لباس نرم و پارچه حساسی ایده‌آل است. اما باید توجه داشته باشید که بخارگر خط اتو نمی‌اندازد. پس برای پیراهن و شلوار مردانه بهتر است از اتو استفاده کنید.

خوش‌بختانه با اتوبخار چند منظوره شیائومی، هم به بخارگر و هم به اتو دسترسی دارید.

جمع بندی؛ چرا اتوبخار شیائومی؟

این اتوبخار می‌تواند نیاز‌های پوشاک‌تان را به طور کامل برطرف کند. دومنظوره بودن آن باعث می‌شود از خرید جداگانه اتو و بخارگر بی‌نیاز شوید. آن هم در محصولی که بسیار قابل حمل‌تر است تا دو دستگاه اتوبخار و بخارگر. مصرف آن از کمترین‌های بازار است و با این وجود تنها ۲۵ ثانیه نیاز به گرم شدن دارد. پس از آن تا ده دقیقه می‌توانید از بخار قوی آن استفاده کنید.

برای آشنایی با دیگر محصولات و لوازم خانگی شیائومی، مطالب زیر را برای مطالعه پیشنهاد می‌کنیم:

معرفی دستیار صوتی شیائومی می اسمارت، معرفی دستگاه تصفیه هوا شیائومی، معرفی روتر پرچمدار شیائومی

نقاط مثبت

  • توان مصرفی بسیار کم
  • طراحی ارگونومیک و سبک و زیبا
  • ایمنی بالا
  • دو منظوره
  • قیمت مناسب
  • سیستم ضد چکه هوشمند
  • کفی سرامیکی

نقاط منفی

  • گنجایش کم مخزن آب

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی ردمی نوت ۱۱ و نوت ۱۱ اس شیائومی

شیائومی با گوشی‌های دو برند Redmi و Poco می‌خواهد به ما یادآوری کند که لزوماً نیازی نیست همه...

معین کریمی time-alt ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

نقد و بررسی شیائومی 11 تی + [ویدئو]

در نقد و بررسی گوشی شیائومی 11 تی به جوانب مختلف این گوشی خواهیم پرداخت و مشخصات جذاب روی کاغذ...

مهدی حیدری time-alt ۲۱ آذر ۱۴۰۰

جعبه گشایی شیائومی ۱۱ تی

با جعبه گشایی گوشی شیائومی ۱۱ تی در ادامه‌ی این مطلب، با شما همراه خواهیم بود تا بیشتر با ظاهر...

مهدی حیدری time-alt ۱۶ آذر ۱۴۰۰

نقد و بررسی پوکو M3 پرو فایوجی؛ گوشی اقتصادی 5G

اگر به دنبال گوشی‌های اقتصادی و خوش‌قیمت باشید، حتماً نام محصولات برند پوکو را شنیده‌اید. پوکو...

صدرا علی‌پور time-alt ۲۴ شهریور ۱۴۰۰

بررسی ویدئویی Mi 11 Ultra؛ آیا ادعاهای شیائومی در مورد بهترین گوشی هوشمندش درست است؟

می ۱۱ اولترا قوی‌ترین پرچمدار شیائومی در سال 2021 است که در این ویدئو به‌طور اختصاصی به بررسی...

مهدی حیدری time-alt ۱۸ شهریور ۱۴۰۰

اولین گوشی شیائومی با دوربین زیر نمایشگر به همراه تبلت‌های پرچمدارش معرفی شدند

یکی از بزرگ‌ترین مراسم‌های 2021 شیائومی امروز در چین برگزار شد که طی آن این شرکت از گوشی Mi...

مهدی حیدری time-alt ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

مشخصات ردمی 10 شیائومی فاش شدند؛ بهبودهای قابل توجه نسبت به ردمی 9؟

مشخصات ردمی 10 شیائومی به صورت آنلاین فاش شده است که نشان از دو ارتقای خوب در بخش سخت‌افزاری...

مهدی حیدری time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

طراحی می میکس 4 شیائومی لو رفت؛ بدنه سرامیکی + اسنپدراگون 888 پلاس

با اینکه احتمال عرضه Mi MIX4 شیائومی به این زودی‌ها را کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند، اما...

مهدی حیدری time-alt ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

عرضه Mi MIX 4 شیائومی با MIUI 12.5 قطعی شد؛ احتمال رونمایی این گوشی در همین ماه

به نظر می‌رسد شیائومی سخت مشغول کار بر روی یکی از گوشی‌های پرچمدار خود تحت عنوان Mi MIX 4 برای...

مهدی حیدری time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۰