دانلود اپلیکیشن لاک اسکرین

دانلود اپلیکیشن لاک اسکرین برای گوشی های اندرویدی

لاک اسکرین گوشی های اندرویدی پیشرفت های زیادی را به خود دیده اند. به طوری که هر کدام از کمپانی های معروف برای قفل صفحه نمایش از طراحی متفاوت برخوردار هستند. از انجایی که ممکن است دانلود اپلیکیشن لاک اسکرین در بین هزاران اپلیکیشن برای شما کار طاقت فرسا و دور از حوصله باشد. ما در اینجا سعی نمودیم، لیستی از بهترین اپلیکیشن های لاک اسکرین 2018 را برای شما فراهم نماییم.

دانلود اپلیکیشن لاک اسکرین AcDisplay

AcDisplay یکی از محبوت ترین برنامه در بین اپلیکیشن های لاک اسکرین می باشد. این اپلیکیشن قادر می باشد از قابلیت Always on display گوشی های اس 9 و اس 8 شبیه سازی نماید و شما می توانید بدون اینکه وارد گوش خود شوید، اعلانات خود را مورد بررسی قرار دهید. از دیگر ویژگی های مهم آن می توان به قابلیت شخصی سازی اشاره کرد. برای مثال شما می توانید آن را فقط برای زمان مشخص، تنظیم کنید تا در مصرف شارژ باتری صرفه جویی نمایید.

دانلود اپلیکیشن لاک اسکرین Always On AMOLED

این برنامه فقط یک اپلیکیشن لاک اسکرین نمی باشد،بلکه می تواند دل شبیه سازی شده  از آن باشد. درواقع بیشتر ویژگی های مربوط به قابلیت Always on display تقلید می نماید. این اپلیکیشن ساعت، اعلانات و… برای شما نشان می دهد و همچنین به صورت متحرک بر روی صفحه نمایش عمل می کند. حتی قادر به تشخیص حالت Doze می باشد تا بتواند باتری کمتری را مصرف نماید.

دانلود اپلیکیشن لاک اسکرین CM Locker

این اپلیکیشن لاک اسکرین یکی از اپلیکیشن هایی است که علاوه بر قفل صفحه نمایش، قادر به قفل برنامه های شما می باشد. همچنین این برنامه از ویژگی هایی مانند والیپپر های HD، پشتیبانی از اعلانات و … برخوردار می باشد. لازم است بدانید که این اپلیکیشن دارای تبلیغات درون برنامه ای است و دانلود آن به صورت کاملا رایگان می باشد.

GO دانلود اپلیکیشن لاک اسکرین Locker

این برنامه نیز مانند سایر برنامه های لاک اسکرین از ویژگی های بسیار جالب برخوردار می باشد. شما می توانید به اعلانات خود بدون اینکه گوشی را باز نمایید، دسترسی داشته باشید.برای اینکه مصرف باتری زیادی نداشته باشید، می توانید بعضی از ویژگی های از ان را غیر فعال نمایید.

دانلود اپلیکیشن لاک اسکرین Hi Locker

اپلیکیشن Hi Locker یکی از برنامه های  قفل صفحه نمایش معمولی می باشد و می تواند تمامی اطلاعات مربوط به آب و هوا،اعلانات، مناسب های تقویم و… را نمایش دهد. حتی از  اثر انگشت برای گوشی های دارای این قابلیت ، پشتیبانی می نماید. همچنین شما می توانید والپیپرهای جدید را روزانه از اپلیکیشن Flicker داشته باشید. همچنین یکسری قابلیت های شخصی سازی در این اپلیکیشن لاک اسکرین وجود دارد. برای مثال یکی از آن ها به شما اجازه می دهد، اعلانات یکسری از برنامه های خود را مخفی نمایید.

دانلود اپلیکیشن لاک اسکرین LokLok

اپلیکیشن لاک اسکرین LokLok از سایر برنامه ها قفل صفحه نمایش متفاوت تر است. درواقع این اپلیکیشن چیزی بین برنامه لاک اسکرین و اسنپ چت می باشد. به طوری که با روشن کردن گوشی، دوربین فعال می شود و شما می توانید عکس گرفته و ابزارهایی را برای ویرایش آن استفاده نمایید و در نهایت با دوستان خود به اشتراک بگذارید. (البته بایستی دوستان شما نیز این برنامه را داشته باشند). یکی دیگر از ویژگی های این برنامه، یادآوری کارهای روزانه شما می باشد. لازم است بدانید که این برنامه به صورت کاملا رایگان قابل دانلود است.

دانلود اپلیکیشن لاک اسکرین Next Lock Screen

این برنامه یک اپلیکیشن لاک اسکرین ساده از کمپانی مایکروسافت می باشد. این برنامه از هردو ویژگی پین و الگو برای قفل صفحه برخوردار است و همچنین از اثر انگشت پشتیبانی می نماید. علاوه بر این، می تواند میانبری از مخاطبان، ابزارهای کاربردی مانند چراغ قوه، مناسبت های تقویم،آب وهوا،پخش موسیقی و تنوعی از والپیپرها را نمایش می دهد.

دانلود اپلیکیشن لاک اسکرین Picturesque Lock Screen

این برنامه یکی دیگر از اپلیکیشن های قفل صفحه نمایش مایکروسافت می باشد.این برنامه هر روز والپیپرهای جدیدی را بر روی صفحه نمایش در حالت قفل، ارائه می دهد و همچنین امکان جست و جو سریع برنامه ها و مخاطبان، دسترسی به اعلانات را برای شما فراهم می نماید.

دانلود اپلیکیشن لاک اسکرین Solo Locker

اپلیکیشن لاک اسکرین Solo Locker یکی از شخصی سازی ترین برنامه ها می باشد. شما می توانید به دسته ای از ویژگی های شخصی سازی و ابزارهای قفل صفحه نمایش دسترسی داشته باشید. این برنامه به شما اجازه می دهد که صفحه نمایش قفل خود را آنطور که می خواهید شخص سازی نمایید. به طوری که می توانید از روش های گوناگون، والپیپرها و حتی ابزارک ها برای شخص سازی لاک اسکرین استفاده نمایید.

دانلود اپلیکیشن لاک اسکرین Start

این برنامه شباهت بسیار زیادی به اپلیکیشن لاک اسکرین Next مایکروسافت دارد. هدف اصلی این برنامه این است که بدون باز کردن قفل گوشی، به یکسری از کارهای روزانه دسترسی داشته باشید. از جمله ان ها می توان به وب گردی، تنوع نوع قفل صفحه،ابزارک ها، آب و هوا، اخبار و میانبرهای برنامه ها می باشند.

 

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

راهنمای خرید هولدر موبایل برای ماشین در تمامی رده‌های قیمتی (دی 1401)

"از هر چهار تصادف رانندگی یکی از آن‌ها به دلیل استفاده از گوشی هوشمند توسط راننده است." این...

پویا علیمی time-alt ۳۰ آذر ۱۴۰۱

چگونه تنظیمات VPN را از آیفون خود حذف کنیم؟

درحالی که سرویس های VPN راهکارهای راحتی را برای تنظیم کردن پروفایل بر روی آیفون ارائه می کنند،...

سارا صباح پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۱

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی ویدیویی مچ بند سلامتی شیائومی Smart Band 7

 سری می‌بند به دلیل ارائه امکانات بی‌شمار در کنار قیمتی مناسب طرفداران بسیاری در سراسر جهان و...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

مقایسه دوربین سامسونگ گلکسی S21 اولترا، آیفون 13 پرومکس و P50 هواوی

کیفیت دوربین یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های هوشمند است و برای بعضی‌ها مهمترین معیار برای خرید...

پویا علیمی time-alt ۸ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱