پک چین

تفاوت پک گلوبال و پک چین در گوشی های شیائومی

امروزه با گسترده شدن بازار گوشی های هوشمند و تنوع موجود در بین آنها، باعث شده است تا برند های معروفی مثل اپل یا سامسونگ، محبوبیت قبلی را نداشته باشند و شرکت هایی مثل شیائومی یا وان پلاس که هر دو از تولید کنندگان گوشی های هوشمند ارزان قیمت در چین هستند، محصولات خود را در تنوع و پک های مختلف عرضه می کنند. در واقع این شرکت ها به دلیل تحریمات اعمال شده توسط شرکت هایی مثل گوگل، محصولات خود را در پک هایی تحت عنوان جهانی یا چین تولید می کنند که در ادامه قصد داریم تا به تفاوت های این دو نسخه بپردازیم.

بسیاری از گوشی‌ های شیائومی دارای دو نسخه متفاوت هستند که یکی از آنها مخصوص بازار چین و دیگری مخصوص بازار های جهانی است. به عنوان مثال گوشی ردمی K20 که به تازگی معرفی شده است، فقط برای بازار چین می باشد و گوشی Mi 9t نسخه جهانی آن است. علاوه بر این، ممکن است در بعضی گوشی ها چند پک دیگر نیز مانند پک هند یا … وجود داشته باشد که البته ممکن است پک های چینی و گلوبال با پک های دیگر از لحاظ مشخصات سخت افزاری نیز تفاوت هایی داشته باشند، ولی عموما پک های چین و گلوبال از مشخصات داخلی یکسانی بهره می برند.

تفاوت پک ها و رام های چینی و جهانی

در بسته بندی نسخه چینی شاهد دفترچه راهنمایی با زبان چینی هستیم و روی بسته بندی نیز نوشته ها به همین زبان مشاهده می شوند. این پک ها معمولا به دلایلی از جمله تغییر رام به صورت پلمپ به فروش نمیرسد. همچنین، به دلایل مختلفی از جمله بازار رقباتی کشور چین، بسته بندی نسخه چینی از قیمت پایین تری نسبت به پک جهانی برخوردار هستند که فروشندگان را مشتاق به خرید این پک ها تغییر رام آنها می کند.

اما نوع بسته بندی و قیمت تنها تفاوت بین آنها نبوده و در زمینه های دیگر مانند رام نیز تفاوت های بین دو نوع بسته بندی وجود دارد.

در گوشی‌ هایی که نسخه گلوبال آنها به اندروید استوک یا همان اندروید خام مجهز است (اندروید وان)، همواره نسخه چین به ROM کاستوم شیائومی با رابط کاربری MIUI مجهز است و خبری از اندروید خام نیست. افزون بر رابط کاربری MIUI، همواره ROM چین فاقد زبان فارسی است و حتی اگر زبان گوشی را بر روی انگلیسی قرار دهید، باز هم بخش‌هایی از منو های آن به زبان چینی نمایش داده می‌ شود. بدتر اینکه ROM های چین همواره حاوی تعداد زیادی برنامه چینی مزاحم و بلا استفاده هستند.

علاوه بر این، از آنجایی که گوگل در چین فیلتر است ، برنامه های جایگزین گوگل در نسخه چینی نصب می شوند. در واقع نسخه‌ های چین فاقد فروشگاه Play Store هستند و در عوض به فروشگاه چینی MI Market مجهز هستند که قطعاً به کار ما ایرانیان نمی‌ آید. همچنین می تواند تفاوت هایی در شبکه های موبایل قابل پشتیبانی توسط نسخه چین و گلوبال وجود داشته باشد.

اما باید به این نکته نیز اشاره کنیم که برخی فروشندگان ادعا می کنند که تفاوتی بین پک ها وجود ندارد و به راحتی با فلش کردن و عوض کردن رام، می توان نسخه چین را به گلوبال تبدیل کرد. در این مورد باید بگوییم شیائومی روی گوشی های پک چین نوعی قفل به نام بوت لاکر قرار داده که مانع نصب رام گلوبال روی این گوشی ها می شود. ولی فروشندگان بر روی این گوشی‌ ها، ROM کاستوم یا غیر رسمی نصب می‌ کنند که مشکل نداشتن زبان فارسی را برطرف می کند اما معایب بسیار بزرگی دارد. اولین عیب ROM فیک گوشی‌ های شیائومی، غیر قابل آپدیت بودن آنها است، چراکه این ROM ها غیر رسمی هستند و هرگز از سوی شیائومی پشتیبانی نمی‌ شوند. یکی دیگر از مشکلات رام های کاستوم یا فیک، باگ های فراوان آنهاست، به عنوان مثال ممکن است دوربین گوشی کار نکند و یا در هنگام استفاده از برخی قابلیت ها شاهد هنگ کردن گوشی باشیم.

تا اینجا متوجه شدیم که عوض کردن رام گوشی کار آسانی نیست و باید بوت لودر گوشی آنلاک شود. در ادامه گفته ها، باید اضافه کنیم که حتی نصب کاستوم رام ها نیز نیاز به آنلاک کردن بوت لودر دارد، اما شاید این سوال برایتان پیش آید که ایراد این کار چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که Boot Loader گوشی‌ های مجهز به ROM فیک به روش‌ های غیر رسمی آنلاک شده و تلاش برای بارگذاری ROM اصلی یا آپدیت کردن گوشی و نصب یک ROM کاستوم جدید تر می‌ تواند به Brick شدن و غیر قابل استفاده شدن گوشی منجر شود و برای نصب مجدد رام اصلی گوشی نیاز به آنلاک کردن رسمی بوت لودر است که هر کسی از عهده انجام دادن آن بر نمی آید.

با آنلاک شدن بوت لودر، هنگام راه اندازی گوشی با این نوشته رو به رو خواهید شد

توصیه می‌شود هرگز نسخه چین گوشی‌های شیائومی که به ROM فیک با پشتیبانی از زبان فارسی مجهز هستند را خریداری نکنید!! شما می‌توانید به آسانی با بررسی وجود زبان فارسی و همچنین عدم وجود برنامه‌های چینی، متوجه این موضوع شوید. اما ممکن است برخی فروشندگان بتوانند به هر طریقی رام رسمی گلوبال را روی گوشی های با پک چین نصب کنند، با این حال خرید پک چین باز هم توصیه نمی‌ شود؛ چراکه شیائومی خود مخالف این کار است و در تازه‌ ترین نگارش از ROM گوشی‌ های خود مانع این کار شده است. بنابراین ممکن است با خرید پک چین با مشکلاتی چون دریافت نکردن آپدیت‌ها، Brick شدن پس از آپدیت رو به رو شوید.

در کلام آخر باید بگوییم که اگر خواهان استفاده از گوشی های با پک چین ولی با رام گلوبال یا کاستوم رام هستید، باید خطرات آنلاک شدن بوت لودر را در نظر بگیرد. همچنین، شیائومی در سایت خود (Xiaomi.eu) برخی کاستوم رام ها را قرار داده است که می توانید با نصب آنها حداقل خیالتان از بابت بریک نشدن گوشی آسوده باشد و اینکه رام های موجود در خود سایت شیائومی قابلیت آپدیت شدن را نیز دارند.

۸۷ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام. من یک گوشی شیائومی مکس سه نسخه چینی دارم. آیا قابلیت تبدیل به نسخه گلوبال رو داره و آیا مرکزی رو میشناسید که به نسخه گلوبال رسمی تبدیلش کنه؟

سایمان دیجیتال
۱۱ دی ۱۴۰۲ در ۱۱:۳۰

درود
دوست عزیز به مراکز خدماتی شهرتون مراجعه کنید، عمومن از نظطر نرم افزاری این امکان وجود دارد.
متشکریم

سلام من گوشی شیایومی MI 10T(SJDEUTF) دارم نمیتونم MIUI رو به 14 اپدیت کنم این مال کدوم کشور هستش

سلام لطفآ بیگین پگ چین هم گرانتی شرکتی دارد یا خیر

پک چین هم گارنتی و هم بیمه داره و رجیستر شده هست. توی ایران رام رو شرکت وارد کننده عوض میکنه.

بزرگترین مشکل گوشی های پک چین ساپورت نکردن فرکانس های 4G ایران است اگر مشخصات گوشی پک چین را بررسی کنید می بینید فرکانس باند 7 ایران رو ساپورت نمی کنند به خاطر همین گوشی های پک چین عملا 4g های آنها در ایران قابل استفاده نیست ضمنا کیفیت گوشی های پک چین پایین تر از پک گلوبال می باشد و بیشتر خرابی های گوشی شیائومی برای این گوشی ها می باشد ضمنا گوشی های پک چین استاندارد CE اروپا را نیز ندارند

سلام.
تفاوت RKPMIMX با SKPMIMX تو شیائومی چیه؟ و اگه اولی باشی و skp رو نصب کنیم به مشکل میخوریم؟؟؟

R اول معنی اندروید یازده میده و S معنی اندروید دوازده پس فقط اپدیت اومده برات مشکلی نیست فقط حروف اخرش باید یکی باشه

سلام فرق نسخه گلوبال با اروپا چی هست؟

سلام خسته نباشید اخر ما نفهمیدیم پکو ایکس 3 پرو کدامش بگیریم نمسخه چینی یا گروبال تو ایران مشکل هست که ممکن نسخه گروبال رم 8 حافظه 256 نباشه بعضی گوشی ها نیست تو گروبال ولی نسخه چینی هست ولی مشکل هایی هست که بهش اشاره کردین و برای گیم پابجی یا کالاف کدام بهتر موندم گروبال یا چینی کدام بهتر که تیک تیک یا لگ نزنه تو بازی مخصوصلا موقع گرم کردن سپیو پردازش یا بین بازی صحفه سیاه بشه این مشکل ها تو گوشی ردمی نوت 8 معمولی داشتم رم 6 حافظه 128ولی مال هند بود اشتباه کردم هند گرفتم باز چنی بهتر هند بود نمی خوام باز تکرار بشه برای همین تعریف از پکو استری3 گفتم برای گیم عالی ولی باز نمیدونم نسبت به گوشی دیگه در رده مقابل سامسونک.a51.a80.galexe.not10.a71یا هانرx9یاایکس 10 اگه امده باشه فرق عملکرد با گوشی پکوایکستری پرو چقدر کدام بهتر راهنمایی کنیید ممنون میشم به این جمیل پیام دادم جواب بهم بگین

گلوبال بهترینه بخصوص برای گیم زدن و اینا poco x3 pro عالیه .

الان من پک گلوبال خریدم ولی زیرش نوشتهrjdeuvf
ساخت کدوم کشوره

الان من پک گلوبال خریدم ولی زیرش نوشتهrjdeuvf
این الان ساخت کدوم کشوره

سلام من گوشی می نوت LET دارم که رام چین بوده ولی به رام گلوبال تغییر دادن اندروید ۴.۴.۴ هست میخوام به اندروید ۶ ارتقاء بدم چون به صورت دستی رام اون گلوبال شده آپدیت رسمی نمیاد لطفاً راهنمایی کنید چیکار کنم چون الان خیلی مشکل داره خاموش شدن یا بیرون اومدن از برنامه ومشکلات دیگه

سلام،خسته نباشید،گوشی رام گلوبال که برایش بروزرسانی نیامده را به شکل دستی میشود آپدیت کرد ضمنا گوشی من لیگوs10

سلام ممنون میشم جواب بدید
بین گوشی نوت 9پرو 64،،،،و پوکو ایکس 3 64

کدوم رو بگیرم از نظر تمام کارایی ها بهتره..و اینکه آیا پوکو نسخه گلوبال داره

با سلام و خسته نباشید بنده یک گوشی ردمی ۹ تی می خوام بگیرم ولی گفتند پک چین هستش و رام گلوبال آیا مشکلی پیش می آید چون گفتند دارای گارانتی هم هستش ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

هیچ ایردای نداره.. گرانتی هم داره من ازش استفاده کردم ‌.فقط چون باتریش قوی هست ینی ۶۰۰۰ ممکنکه خاموش بشه

سلام من می‌خوام نوت ۹اس بخرم این گوشی هم پک گلوبال داره یا نه فقط پک چین اگه داره کدوم رو بخرم

سلام
اول اینکه حتما گوشی پک گلوبال بگیرین که می تونین آپدیت کنین و از چینی خیلی بهتره و اونایی که میگن من گرفتم آپدیت نمیشه برنامه ها چون برادر اولا در اول برنامه ها آخرین نسخه هستن و گلوبال ربطی به آپدیت برنامه نداره ربط اون به رم و این چیزاست و از نظرم من note 8pro که خودم هم قصد خریدش رو دارم یکی از بهترین گوشی های شیائومی هست ولی اگه پول بیشتری دارین سامسونگ a71 بگیرین ولی اگه بازی می کنین همون نوت 8 پرو کافیه

سلام دوستان گوشی میخاین بخرین پک گلوبال بخرین
گلوبال
گلوبال
گلوبال
گلوبال
گلوبال
گلوبال
گلوبال
گلوبال
گلوبال
گلوبال
گلوبال

علی زبیدی نسب
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۲۰:۵۴

سلام میخام گوشی شیائمی نوت8 Pro بگیرم میشه بگید چجوری بفهمم گوشی که میخرم نسخه‌ی اصلیه یا اون بده و بعد توش موندم گلوبال اصلیه یا نه اون نسخه‌ اصلی اسمش چیه…… ممنون میشم اگه جواب بدید

علی زبیدی نسب
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۳:۴۳

سلام من میخوام نوت8 Pro بگیرم توش موندم چجوری تشخیص بدم چینی یا گلوبال بعد کدوم نسخه‌ی اصلی هست چینی یا گلوبال

علی زبیدی نسب
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۳:۴۵

منظورم کدوم نسخه‌ی اصلی هست همون که مشکل نداره و هنگ نمیکنه

ببین عزیزم نسخه گلوبال نسخه جهانیه و پک چینی همون بدس تو میخوای بخری رو بسته بندی و روی جعبه گوشی به زبان چینی نوشته ولی نسخه گلوبال به زبان انگلیسیه و خود گوشیو ک روشن کنی میبینی زبانش چینیه نسخه چینیشه گلوبال زبان فارسی رو پشتیبانی می‌کنه .بعضیا رو نسخه چینی زبان فارسی میزارن که اونجا باید از رو نوشته های روی جعبه تشخیص بدی ک چینی هست یا ن

سلام من سه روزه پوکو ایکس ۳ خریدم خیلی از برنامه های ایرانی رو باز نمیکنه باید با فیلتر شکن باز کنم مشکل از کجاس
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۲۳:۰۵

سلام من سه روزه پوکو ایکس ۳ خریدم خیلی از برنامه های ایرانی رو باز نمیکنه باید با فیلتر شکن باز کنم مشکل از کجاس

سلام دوست عزیز برو تو قسمت شبکه اینترنت سیم‌کارت یه شبکه جدید تعریف کن منم دقیقا همین مشکلم داشتم درست شد

شما باید به تنظیمات شبکه مراجعه کرده و APN جدید تعریف کنی.
مشکل باید برطرف بشه.

ببخشین میدونین الان پک گلوبال قیمتش در چه حدوده؟
ممنون میشم

سلام مثلا قیمت ردمی 8 تو ایران 64GB با رم 4 نزدیک به 5 تومن اما پک چین 3 تومن که خیلی وسوسه کننده اما ارزش این مشکلات مطرح شده نداره

گوشی های هواوی هم کاش پک گلوبال داشتن

گوشی من ردمی نوتی ۸ گلوبال است ولی هنوز miui12براش نیومده چکار کنم
لطفا راهنمای کنید

من ردمی نوت هشت خریدم ی فامیلم دارم اون قبل از من خرید ولی شبکه اینترنت من 4G هست مال اون4G+

ببین بستگی داره که چه انتنی بدع من خودم نوت 8پرو دارم بعضی وقتها 4.5gمیشه بعضی وقت ها 4gمعمولی میشه

سلام بله درسته بعضی نقاط 4G+5 پشتیبانی میشه و هر گاه هرنقطه ای پشتیبانی واقعی انجام بشه توسط اپراتور گوشی نشان رو بالای صفحه به نشون میده . مشکل از گوشی شما نیست که نداری مشکل از اپراتور هستش ایرانسل بعضی نقاط رو پوشش داده .

من ۲ماه نوت 8پرو خریدم واقعا راضیم تو بعضی از بازی ها داغ میکنه که طبیعیه همه گوشی ها داغ میکنن ولی با اینکه خیلی بهش توجه کردم تو بازی های گرافیکی دیگر اصلا داغ نمیکند واقعا ازش راضیم خیلی گوشیه خوبیه نسبت به همه چیش

محسن ابراهیم زاده
۲۲ مهر ۱۳۹۹ در ۰۸:۴۰

الان برای من یه سوال پیش اومد که پک گلوبال خوبه یا پک چینی. ممنون میشم جواب بدید

معلومه ک گلوبال چک چین تحریمه و گوگل و سرویس گوگل نداره

شما متن رو خوندی بالا دوست عزیز . بخونید حساب دستت میاد . پک گلوبال درایران بهتر و خیلی بهتره عامیانه گفتم

این نسخه جدید نوت هشت خیلی مزخرفه نه ضبط مکالمه داره نه تو پیامها اگه شماره برامون بفرستن میتونیم از اونجا زنگ بزنیم باید کپی کنیم بیایم روی صحفه کلید پیست کنیم بعد تماس بگیریم اصلا خیلی مزخرفه اون نسخه دیگه ش عالیه آیا این مشکلاتش حل کیشه؟

سلام خسته نباشید
من به تازگی نوت ۸ پرو گرفتم و بعد خواندن مقاله شما به شک افتادم که آیا پک گوشی من چین هست یا گلوبال ولی به اسم گلوبال بهم فروخته شده ، رو پاکت کامل انگلیسی نوشته شده و کلمه گلوبال قید شد ، در تنظیمات گوشی زده ورژن گلوبال MIUI global 0.3.0 stable (PGGEUXM) زده شده با تحقیقات که کردم چرا برای برادم آپدیت شده به 11.0.6.0 متوجه شدم برای من آپدیت نمیشه و در نت سرچ کردم در برنامه ام ای کامیونتی یکی از کاربران گفت واسه شما ورژن اورپا هست هنوز آپدیت نیومده اگه بخواهی اپدیت کنن باید انلاک کنی, حالا باتوجه به اینکه گوشی گارنتی شرکتی داره چیکار کنم؟ایا گوشی رم گلوبال هست یا دستکاری شده؟ ممنونم و شرمنده که طولانی شد تشکر

خیر دستکاری نشده پک شما گلوبال هستش

سلام بابت سایتتون ممنونم مطالب خوبی بود اما یه سوال دارم اگه جواب بدید ممنون میشم من مدتیه که دنبال گوشی میگردم اما یک گوشی mi as شیائومی نظرم رو جلب کرد بنظر شما آیا این برند شیائومی برند خوبی هستش و همچنین گوشی mi a3 گوشی خوبیه بخرم یا نَه اگرم این گوشی خوب نیست پیشنهادتون چیه

سلام
من چند ماهه دارم
خیلی عالیه
ولی اگه امکان داره mi9t یا Note 8 پرو بگیر

سلام . اگر اهل بازی یا گیم هستی فقط نت هشت پرو . سراغ هر مدل غیر این بری پشیمون میشی . اگر گیمر نیستی ازادی هر مدلی دوست دارید بخرید

سلام گوشی شیائومی دارم که پک چینی هستش میخواستم بدونم ایا این امکان وجود داره که پک گلوبال روش نصب شه؟ و اینکه کجا باید ببرم در تهران؟

سلام ، حدود ۳ ماه است که رد می نوت ۸ پرو خریدم ۶/۱۲۸ ، Rom چینی هست و دوست دارم Rom گلوبال روش نصب کنم ایا کسی هست اینکارا انجام بده فقط زبان انگلیسی باشه و کیبردش قابلیت زبان فارسی/عربی باشد ،، چقدر هزینه دارد و چقدر طول میکشد ،،،ممنون

سلام اگه بخوایم گوشی شیائومی بخریم چجوری فرق پک چین و با گلوبال تشخیص بدیم؟؟؟؟

از طریق ضبط مکالمه اون اگه ضبط مکالمه داشت و تو پیامها شماره رو آبی نشون داد اون نسخشو بخر این نسخه مسخره جدیدشو نخری

سلام ببخشید من گوشیم نوت۹پرو هستش مخاطبین و برنامه مسیج و تماسش برای خدمات گوگل هستش امکان داره عوضش کنم به نسخه اصلی شیائومی و آیا چجوری بفهمم پک گلوبال هستش مال من ؟ اگه آپدیت ۱۲.۵ MIUI بیاد و آپدیت کنیم برنامه‌های خدمات گوگل حذف میشن و نمیتونیم نصبشون کنیم ؟ ممنون میشم پاسخ بدین … در ضمن مال من گوشیم ضبط تماس نداره یعنی گلوبال نیست ؟ ?

سلام ببخشید میخواستم گوشی redmi note 8 رام 6 بخرم
رام 6 نسخه گلوبال داره یا نه
چون فروشنده میگفت گلوباله

سلام . بله رام 6 نخسه گلوبال داره همین الان دارم واست کامنت میزارم

سلام
من گوشیه ردمی نوت هشت خریدم تا حالا بهش توجه نکرده بودم ولی پشت کارتون گوشیم هیچ نوشته ای نیست یجا دیدم پشتشون مشخصات گوشیو داره با کشور سازندش اما از من سفیده هیچ مشکلیم ندارم اپدیتم سره موقع براش میاد زبانشم فارسیه

سلام ردمی نت ۸پرو گرفتم ساخت هند مشکلی نداره نسبت به‌نسخه چینی

سایمان دیجیتال7
۸ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۲:۰۴

درود
دوست عزیز، کشور سازنده تفاوتی در کیفیت محصول ایجاد نمی کند چرا که محصول در کلیه ی کشورها دارای خط تولید یکسان و کاملا مشابه می باشد.
سپاس از شما

چرا فرق داره .
Packs a hefty gaming punch
Helio G90T gaming processor
Cortex-A76 architecture
In comparison to Snapdragon 712
واسه سیستم هندی
Helio G90T gaming processor
Cortex-A76 architecture
Greater performance compare to Snapdragon 710*
واسه سیستم جهانی
نبود NFC در گوشی هندی

سلام دوستان
فرقشون:
نسخه جهانی: Helio G90T gaming processor
Cortex-A76 architecture
Greater performance compare to Snapdragon 710*
نسخه هندی:Packs a hefty gaming punch
Helio G90T gaming processor
Cortex-A76 architecture
In comparison to Snapdragon 712
در ضمن نسخه هند NFC ندارد

ینی الان نسخه هند بهتر؟

سلام دوستان
نوت8پرو شیاومی گرفتم،با اینکه در منو گلوبال زده،اما هیچ برنامه خوده گوشی آپدیت نمیشه،در گوگل پلی هم برنامه ها آپدیت نمیشن
ممنون میشم راهنمایی کنید
در ضمن زبان فارسی پشتیبانی میکنه

در ضمن رو کارتن گوشی ساخت هند زدهmad in india

سلام دوستان،نوت8پرو گرفتم،ولی از گوگل پلی هیچ برنامه ای را نمی توانم نه بگیرم نه آپدیت کنم،برنامه خودگوشی هم آپدیت نمیشه،با اینکه رام آن گلوباله و زبان فارسی و گوگل پلی هم داره ولی هرچی تلاش کردم بی فایده س

ساخت هند هست؟

سلام ببخشید من یه گوشی هواوی پی 8 لایت دارم با رام چین و تو ایران انتن فورجی بالا نمیاره ایا راهی برای حل این مشکل هست و اینکه میشه روش رام گلوبال نصب کرد؟ممنون

سلام من میخوام یدونه ردمی k20بگیرم از کجا بدونم پک گلوباله یا چین

دوست عزیز برای اینکه بفهمی چینه یا گولبال فقط کافیه ب نوشته های روی کارتن دقت کنی

اسم گلوبال گوشی Xiaomi k20 ، به نام Xiaomi mi 9tهستش و روی جعبه نسخه گلوبال آن این نام نوشته شده

دوستان عزیز برای فهمیدن پک گوبال هس یا نه تو تنظیمات خود بروید و درباره تلفن بروید زده نسخه امنیتی گوشی که مال من ۱۱ هسه پیش نوشته Pak gobal

سلام میخوانم گوشی cc9 pro شیائومی بگیرم از چین. واقعا در مورد زبان فارسی نصب کردن اطلاع ندارم. که آیا راحت برنامه فارسی نصب میشه یانه؟ و دیگه در مورد نرم افزارهای بانکی؟

سلام من شیاومیa3گرفتم چطورمیشه تشخیص دادپک گلوبال؟

سلام من میخواستم یه شیاعومی نوت ۸ بخرم از چندجا پرسیدم ۲۶۵۰ تا ۳۲۰۰ قیمت گذاشتن از کجا مطمعن بشم که پک گلوبال با رم اصلی خریداری میکنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنین.

سایمان دیجیتال7
۱۴ دی ۱۳۹۸ در ۱۲:۱۳

درود خدمت شما
دوست عزیز، از زبان نوشته بر روی جعبه محصول می توان تشخیص نمود. با تشکر

من یکی که هر گوشی ای از هر شرکتی بگیرم روز اول انلاک میکنم و کاستوم رام میریزم!… رام هیچ شرکتی بدرد نمیخوره حتی بهترین شرکتها مثل الجی و شیاومی

سلام
من گوشی رد می نوت ۷ پرو گرفتم از کجا بفهمم پک چینه یا گلوباله
برنامه های گوگل روهم باز نمیکنه
زبان فارسیم نداره چه کنم؟
ولی درکل گوشی خوبیه

سلام کلا گوشیه ردمی نوت هفت پرو نسخه گلوبال نداره فقط و فقط با نسخه چین تولید شده پس مطمئن باش چینه

درود بر شما،
تو ایران، همه کار میکنن، گنجشک رو رنگ میکنن و بجای قناری میفروشن،
و در جواب اون دوستمون(امین) که میفرمایین کارم نرم افزار، و روی تمام مدلها میتونم گلوبال نصب کنم، آدرست به ما بده تا بیایم برای گوشی بنده که ردمی ۶ پرو گلوبال نصب کن،
متشکرم،

مقاله شما فقط به خاطر این هست که بگید مال ما که پک گلوباله بهتره نه خیر همچین چیزی نیست من خودم نرم افزارکارم و رام گلوبال رو به راحتی روی تمام مدل های شیاومی نصب میکنم و کوچکترین مشکلی تا حالا بهم نگفتن و خیلی راحت آپدیت میشه و عین پک گلوبال کار می‌کنه توی سایت شیاومی هم من چیزی در مورد نصب نکردن رام گلوبال ندیدم اگه لینکی دارید در مقاله قرار بدید وگرنه وقتی از طرف خودتون حرف میزنید به منبع خاصی ارتباط ندید خواهشاً چون باعث میشه دیگر مقالات شما که اغلب خوب و به درد بخور هستند ارزش خودشون رو از دست بدن
ممنونم از تیم سایمان سربلند باشید

سلام داداش ب منم می نه به اسم پک گلوبال دادن ولی الان ک مقایسه میکنم میبینم ک خود گوشی پک چین هست ب نظر الان موندم چیکار کنم.پک چینی مشکلی ایجاد نمیکنه از لحاظ سخت و نرم افزار؟

سلام . گوشی من mix3 رام گلوبال هستش میشه جدیدترین رام نسخه miu12 روش نصب کرد ولی این رام برای منطقه چین هستش

درود بر همه..
من خارج ایران از نمایندگی شیائومی ، مدل ردمی7 پرو گرفتم بهم نسخه چین داده اما رام گلوبال داره.. همچیش عالیه آپدیت هم خیلی راحت شد و هیچ برنامه مزاحمی هم نداره..

ممنون جالب بود

سلام وخسته نباشید
مقاله ی بسیار جالب ومفیدی بود،دوهفته قبل قراربود یه Mi 8 se بخرم خداراشکر نخریدم.نسخه ی چین بود با رام کاستوم.
تشکر از شمابخاطر این مقاله ی بسیار جالب ومفید

خیلی متاسفم ! باید میخریدی چون الان ناموجوده ! و باید بگم رام گلوبال اگه باشه از طرف نمایندگی نصب و قابلیت آپدیت و اصلی هست – من خودم قبلا سفارش دادم یک موبایل از چین و خیلی راضیم – به مکان خریدتون بستگی داره

سلام نظرات رو خوندم میخواستم از چین گوش ردمی نوت 8 بخرم زدم روی رام گلوبال باشه و نوشت روی گوشی نصب می شود ولی پک چین هست کسایی که از چین گوشی خریدن با پک چین ولی رام گلوبال آیا تا حالا از گوشی به مشکلی برخوردد کردید چون نمی‌دونم بخرم یا نخرم

سلام مبین میخواستم بفهمم که از چین که گوشی خریدی آیا با مشکل بر نخوردی آپدیت گوشی میاورد یا آپدیت برنامه های گوشی بعد از کدوم سایت خریدی لطفا راهنمایی کن

قصد خرید ردمی نوت8 دارم طی تحقیقاتم شک به تفاوت قیمت باعث متوجه شدن گلوبال یا چینی بودن شد.توی ایران فقط به این شکل بازارو میتونی ببینی که واقعا سردرگم میشی.با خواندن مقاله و تاکید روی اشکال چینی و نظرهای دوستان که تجربی و عملی ابراز دارن هیچگونه مشکلی نداشتن با پک چینی..این اختلاف نظرها باعث تردیدم شده..آیا منبعی وجود داره بتونه گزینه بهترو ثابت کنه؟؟

بلاخره کدوم بهترچین یا گلوبال یا هند ؟ لطفا کمک کنین ممنون

از چین گوشی سفارش دادم شیائومی ! خود نمایندگی آنلاک کرده و رام گلوبال روش نصب کرده – هنگام روشن کردن آپدیت هم اومد و هیچ لگی احساس نمیکنم ! خواهشا نگید رام فیک نصب میکنن !

مطالب بیشتر

چگونه تنظیمات VPN را از آیفون خود حذف کنیم؟

درحالی که سرویس های VPN راهکارهای راحتی را برای تنظیم کردن پروفایل بر روی آیفون ارائه می کنند،...

سارا صباح پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۱

گواهی MFi اپل در لوازم جانبی چیست و چه اهمیتی دارد؟

اگر صاحب محصولات اپل مثل آیفون یا آیپد باشید، مهم است که از چه لوازم جانبی روی آن‌ها استفاده...

معین کریمی time-alt ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

فناوری های PowerIQ و VoltageBoost در پاوربانک‌های برند انکر چه کاربردی دارند؟

با پیشرفت سریع توسعه گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها، مشتریان به دنبال راه‌هایی سریع‌تر و...

معین کریمی time-alt ۲۷ فروردین ۱۴۰۱

فست شارژ چیست؟ معرفی استانداردها و تجهیزات لازم برای فست شارژ

همین سه چهار سال گذشته بود که باتری‌های کم ظرفیت گوشی‌های هوشمند با سرعت کمی شارژ شده و صد در...

پویا علیمی time-alt ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

استاندارد USB پاور دلیوری چیست و چگونه کار می‌کند؟ تمام آنچه که از یو اس بی پاور دلیوری باید بدانید

فناوری شارژ USB پاور دلیوری تبدیل به یکی از پرکاربردترین و بهترین استانداردهای شارژ گوشی‌های...

مهدی حیدری time-alt ۲ آبان ۱۴۰۰

شارژ وایرلس چیست و چگونه عمل می‌کند؟

استفاده از فناوری شارژ بی سیم بسیار گسترده‌تر از سالیان گذشته شده است و تولیدکنندگان گوشی...

مهدی حیدری time-alt ۲۴ مهر ۱۴۰۰

بهترین گوشی‌های قاتل پرچمدار تا ۱۶ میلیون تومان (مهر ۱۴۰۰)

با توجه به قیمت بسیار بالای محصولات دیجیتال و به‌ویژه گوشی‌های هوشمند، دیگر امکان خرید...

صدرا علی‌پور time-alt ۲۱ مهر ۱۴۰۰

جاروبرقی رباتیک چه مزایا و معایبی دارد؟

جاروبرقی‌‌‌ها سال‌هاست که به جزئی جدایی‌ناپذیر از لوازم خانه و محل کار ما تبدیل شده‌اند....

آریا مقدم time-alt ۱۹ مهر ۱۴۰۰

مقایسه iOS 15 با iOS 14؛ به iOS 15 سوییچ کنیم یا نه؟

آیا حتماً باید گوشی خود را به آی او اس 15 به‌روزرسانی کنیم؟ اگر همچنان از آی او اس 14 استفاده...

مهدی حیدری time-alt ۷ مهر ۱۴۰۰

HFR به چه معناست و چه تاثیری بر گیمینگ دارد؟

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی در سال‌های اخیر، تحولات عظیمی در زمینه‌ی کیفیت تصویر رخ داده است....

آریا مقدم time-alt ۲۲ شهریور ۱۴۰۰