بهترین گوشی های قلم دار

با 11 گوشی قلم دار و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید

گوشی‌های قلم‌دار یکی از محبوب‌ترین نوع گوشی ها هستند. انجام‌ سریع، بهتر و کاربردی‌تر کارها باعث می‌شود که کاربرانی که گوشی‌های قلم‌دار را امتحان کرده‌اند، آن‌ را با هیچ چیز دیگری عوض نکنند. اگر شما هم می‌خواهید از بین گوشی‌های قلم‌دار، بهترین گزینه را انتخاب کنید، در ادامه چند مورد از بهترین گوشی های قلم دار را در رنج قیمتی مختلف معرفی می‌کنیم.

تاریخچه‌ی کوتاهی از شکل‌گیری گوشی‌های قلم‌دار

قلم‌هایی که در اسمارت فون‌ها استفاده می‌شوند، برخلاف دیدگاه عموم، برای بار اول در سری تلفن‌های هوشمند گلکسی نوت سامسونگ عرضه نشده‌اند. به طور مثال، این قلم‌ها برای اولین بار در گوشی‌های ویندوز تحت عنوان “وین پد” استفاده می‌شد. ارائه‌ی چنین سخت افزاری خارج از انتظارات مردم بود و به همین خاطر هم باعث حیرت آن‌ها شد.

این قلم‌ها تحت عنوان استایلوس پن یا قلم لمسی شناخته می‌شوند. به طور مثال، برای دانشجویان استفاده از چنین قلمی می‌تواند برای نوت برداری سر کلاس مفید باشد یا برای مهندسان نقشه‌کش، برای کمک به کارشان، این قلم‌ها اثرگذار هستند. در زیر به بررسی بهترین گوشی های قلم دار پرداخته و ۱۱ گوشی قلم دار را با بررسی ویژگی‌های آن‌ها معرفی خواهیم کرد.

۱) گلکسی S22 Ultra

در سال 2021 سامسونگ تنها سری S خود را معرفی کرد و خبری از سری محبوب Note نبود و به باور بسیاری از کارشناسان طراحی سری نوت به طور کامل متوقف شده بود. اما در همان سال 2021 سامسونگ مهمترین ویژگی سری Note یعنی پشتیبانی از قلم آن را به پرچمدار خود Galaxy S21 Ultra اضافه کرد. البته قلم برای این گوشی باید جداگانه تهیه می‌شد و تمام ویژگی‌های قلم سری نوت را نداشت. در سال 2022 اما سامسونگ با معرفی S22 Ultra نشان داده که از این سری تنها نامش باقی مانده و طراحی پرچمدار جدید سامسونگ شباهت غیر قابل انکاری با Note 20 Ultra که در سال 2020 معرفی شد دارد. علاوه‌برآن قلم محبوب سری نوت هم در S22 Ultra پشتیبانی می‌شود و برخلاف پارسال این قلم در بدنه قرار داشته و تمامی امکانات قلم سری نوت را دارد.

بهترین گوشی های قلم دار

تاخیر قلم در نوت 20 اولترا تنها 9 میلی‌ثانیه بود که رقم فوق‌العاده‌ای به شمار می‌رفت اما سامسونگ این مقدار را کمتر کرده و تاخیر قلم در S22 Ultra به 2.8 میلی‌ثانیه رسیده که واقعا تحسین برانگیز است. این تاخیر کم باعث می‌شود که کار کردن با S Pen مانند کار با یک قلم معمولی باشد و اثر قلم پس از لمس صفحه بلافاصله قابل ملاحظه است.

سامسونگ در زمینه‌های دیگر هم همه جوره پرچمدار خود را مجهز کرده است. صفحه نمایش 6.8 اینچی داینامیک آمولد 120 هرتزی با رزولوشن QHD، پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ 45 وات تنها بخشی از امکانات پادشاه جدید گوشی‌های اندروید به شمار می‌رود. ترکیب دوربین‌ها با اینکه نسبت به سال قبل ثابت مانده اما کیفیت تصاویر گرفته شده بهبود چشم گیری نسبت به S21 Ultra یافته و تصاویر در نور کم نیز در بین تمام گوشی‌ها بی‌نظیر است.

Microsoft Duo 2 (۲

مایکروسافت یکی از کمپانی‌هایی هست که همه ما آن را برای تولید محصولات نرم افزاری می‌شناسیم. البته این کمپانی محصولات سخت‌افزاری مانند ایکس باکس نیز تولید می‌کند اما شاید خیلی‌ها ندانند که مایکروسافت به در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند نیز فعال بوده است. با این حال مایکروسافت از سال 2016 به بعد گوشی جدیدی معرفی نکرد و پس از چهار سال بار دیگر یک گوشی کاملا متفاوت نسبت به قبل را تولید کرد. Microsoft Duo که در سال 2020 معرفی شد یک گوشی تاشو بود که برخلاف گوشی‌های قبلی مایکروسافت به سیستم عامل اندروید مجهز شده بود.

بهترین گوشی های قلم دار

در 22 سپتامبر 2021 مایکروسافت نسل جدید این گوشی را با نام Microsoft Duo 2 معرفی کرد که از قلم نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی به دو صفحه نمایش 5.8 اینچی مجهز شده که در کنار هم یک صفحه نمایش 8.3 اینچی را تشکیل می‌دهند. به دلیل داشتن صفحه نمایش بزرگ، قلم کاربرد زیادی داشته و قابلیت‌های زیادی را به گوشی اضافه کرده است. البته مایکروسافت در بخش‌های دیگر این گوشی 1100 دلاری کم نگذاشته و با قرار دادن پردازنده اسنپدراگون 888، دو دوربین 12 و یک دوربین 16 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 90 هرتزی آمولد نشان داده که می‌تواند رقیب قدری برای برندهای معروفی مانند سامسونگ باشد.

۳) سامسونگ گلکسی Z Fold 3

Samsung Galaxy Z Fold 3، یکی از جدیدترین گوشی‌های موجود در این لیست است که قیمت آن چیزی در حدود 2000 دلار بوده و از گران‌ترین گوشی‌های حال حاضر بازار به شمار می‌آید. شهرت گوشی‌های سری Z Fold به دلیل قابلیت تاشدن‌ آن‌هاست. با این وجود دلایل بسیار دیگری به جز این قابلیت وجود دارند که باعث می‌شوند Z Fold 3، ارزش پول شما را داشته باشد.

مطمئناً یکی از دلایلی که باعث محبوبیت سری نوت سامسونگ شده، قلم آن است. بر این اساس، سامسونگ با تولید قلم‌های S Pen، تصمیم گرفته قلم‌های هوشمند را در سری‌های دیگرش هم به کار گیرد. بدین طریق افراد بیشتری ‌می‌توانند از این تکنولوژی بهره بگیرند و تجربه‌ی کامل‌تری از یک گوشی هوشمند داشته باشند.

با خرید Z Fold 3 هم می‌‌توانید از این قلم هوشمند استفاده کنید. تقریباً هر کاری را که می‌توانید در سری نوت با قلم خود انجام دهید، در Z Fold 3 نیز توانایی انجام آن را خواهید داشت. صفحه‌ی تاشوی این گوشی در حالت باز، فضایی بسیار مناسب را برای کار با قلم در اختیارتان قرار می‌دهد. هم‌چنین وضوح رنگ عالی و کیفیت تصویر بالای نمایشگر Z Fold 3، تجربه‌ی استفاده از قلم را واقعاً لذت‌بخش می‌کند.

این گوشی یکی از بهترین محصولات شرکت سامسونگ در بازار است. در قبال پولی که می‌پردازید، صاحب یک گوشی کامل می‌شوید که تقریباً از تمام تکنولوژی‌های روز دنیا بهره می‌برد. پردازنده‌ی اسنپ دراگون 888، دوربینی بی‌نظیر، 12 گیگ رم و 256 الی 512 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، تنها گوشه‌ای از قدرت سخت‌افزاری این گوشی هستند. Z Fold 3 تمام انتظارات شما را از یک گوشی هوشمند برآورده خواهد کرد.

۴) سامسونگ گلکسی S21 اولترا

از گزینه‌های گران‌تر این لیست، می‌توانیم به گلکسی S21 اولترا اشاره کنیم. این گوشی که در اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه شده، می‌تواند انتخابی خوب برای کسانی باشد که یک گوشی کامل و با قابلیت‌های فراوان می‌خواهند. قیمت این گوشی چیزی حدود 1000 الی 1200 دلار است و از قلم‌های هوشمند جدید سامسونگ نیز پشتیبانی می‌کند.

متاسفانه سامسونگ در بسته‌بندی S21 اولترا، قلمی قرار نداده است. بنابراین، اگر دوست دارید از قلم‌های مخصوص سامسونگ در این گوشی استفاده کنید، باید هزینه‌ای جداگانه برای خرید آن در نظر بگیرید. S21 اولترا هر نیازی که از یک گوشی قلم‌دار دارید را برآورده می‌کند. می‌توان گفت این گوشی، چیزی از سری نوت کم ندارد و با خرید یک قلم هوشمند، دقیقاً انگار با یکی از مدل‌های این سری طرف هستید. صفحه‌ی 6.8 اینچی این گوشی، کار را برای استفاده از قلم بسیار آسان می‌کند و فضای کافی را برای به چالش کشیدن پتانسیل‌های S Pen در اختیار شما قرار می‌دهد.

سامسونگ همیشه وسواس خاصی روی گوشی‌های پرچم‌دار خود داشته است. این موضوع باعث شده تا این گوشی‌ها همیشه با کیفیت و کاربرپسند باشند. S21 اولترا نیز از این قاعده مستثنی نیست. پردازنده‌ی قوی، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 8K و نمایشگری بی‌نظیر، خریداران این گوشی را حداقل تا چند سال از خرید هرگونه گوشی جدیدی بی‌نیاز می‌کند.

۵) سامسونگ گلکسی نوت 20

گوشی‌های سری نوت بی‌برو‌برگرد معروف‌ترین و بهترین گوشی‌های قلم‌دار جهان هستند. گلکسی نوت 20 نیز با قابلیت‌های جدیدش بر این موضوع صحه می‌گذارد. این گوشی نیز مانند S21 اولترا، قیمتی حدود 1000 تا 1200 دلار دارد که هزینه‌ای قابل توجه برای خرید یک گوشی هوشمند به حساب می‌آید. البته باید بگویم نوت 20 واقعاً ارزش پولی که برای آن می‌پردازید را دارد و بدون شک یکی از بهترین گزینه‌های موجود در لیست است.

با قلم سبک و خوش‌دست این گوشی می‌توانید یادداشت بردارید، نقاشی کنید یا حتی فایل پاورپوینت خود را به راحتی برای همکاران خود ارائه دهید. تکنولوژی جدید سامسونگ در ساخت قلم این گوشی باعث شده تا استفاده از آن تجربه‌ای بسیار دل‌چسب باشد. اگر دنبال یک تجربه‌ی بی‌نقص هستید، گلکسی نوت 20 گزینه‌ای بسیار مناسب است. نوت 20 با نمایشگر 6.7 اینچی با کیفیت خود، این امکان را به شما می‌دهد تا از امکانات قلم خود، به بهترین نحو ممکن بهره ببرید.

نوت 20 در اکثر نقاط دنیا با پردازنده‌ی Exynos 990، و در آمریکا و چند کشور دیگر با پردازنده‌ی اسنپ دراگون 865 به بازار عرضه می‌شود. این پردازنده‌ی قدرتمند، در کنار دوربین مثال‌زدنی، کیفیت تصویر کم‌نظیر و پشتیبانی از تکنولوژی جدید 5G، دلیل‌هایی کافی برای خرید این گوشی هستند. گلکسی نوت 20، قطعاً یکی از بهترین گوشی‌های قلم‌دار موجود در دنیاست.

۶) سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا

درست مانند گلکسی S21، نوت 20 نیز یک نسخه‌ی اولترا دارد. همان‌طور که از نام آن معلوم است، نوت 20 اولترا قدم را فراتر گذاشته و در جهات مختلفی نسبت به نوت 20 پیشرفت داشته است. البته هر دو گوشی در یک زمان معرفی و به بازار عرضه شده‌اند و در اکثر ویژگی‌ها تقریباً یکسان هستند. با این حال اگر می‌خواهید صاحب یکی از کامل‌ترین گوشی‌های قلم‌دار جهان شوید، بدون شک می‌توانید نوت 20 اولترا را نیز در لیست بررسی خود قرار دهید.

از نظر قابلیت‌های قلم، نوت 20 و نوت 20 اولترا هیچ فرقی با هم ندارند. البته به دلیل سخت افزار قوی‌تری که در نوت 20 اولترا به کار رفته، تاخیر عملکرد قلم در این نسخه به وضوح کمتر است. این بدان معنی است که تجربه‌ی شما از کار با قلم نوت 20 اولترا، تجربه‌ای روان‌تر و سریع‌تر از نوت 20 خواهد بود.

گلکسی نوت 20 اولترا نسخه‌ی کامل‌تر نوت 20 و یکی از کامل‌ترین گوشی‌های قلم‌دار حال حاضر بازار است. تنها تفاوت این گوشی با نوت 20، پیشرفت‌های جزئی سخت‌افزاری و اندازه‌ی آن است. البته ناگفته نماند همین تفاوت‌های جزئی، باعث تفاوت‌ قیمت 100 دلاری دو مدل نیز شده است. روی‌هم‌رفته، نوت 20 اولترا یک گوشی قلم‌دار بی‌نظیر با قابلیت‌های فوق‌العاده بالاست که قطعاً ارزش خرید دارد.

۷) سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس

سری اسمارت فون‌های نوت سامسونگ از جمله اولین گوشی های قلم دار بودند که بر سر زبان‌ها افتادند. گلکسی نوت ۱۰ پلاس در حال حاضر پرچم‌دار سری نوت سامسونگ است و در حال استفاده در سراسر دنیا است.

این گوشی قلم دار در ماه اوت سال ۲۰۱۹ معرفی و به بازار عرضه شد.

سری تلفن‌های همراه نوت سامسونگ دارای قلم هستند و این قلم توانایی انجام بسیاری از کارها را دارد. از جمله این کارها می‌توان به ایجاد نوشته‌ها و نوت‌ها، مشاهده‌ی آن‌ها، رنگ‌آمیزی تصاویر، استفاده از بیکسبی ویژن، ایر کامند(Air Command) ای آر دودل (AR Doodle) ، گلنس (Glance)، پیام‌های زنده یا Live Messages، بزرگنمایی، قابلیت نوشتن روی صفحه نمایش، نوت برداری روی صفحه نمایش خاموش، انتخاب هوشمند بخشی از صفحه نمایش، ترجمه، نوشتن در تقویم و قابلیت کنترل شیوه‌ی ارائه مطلب.

ای آر دودل قابلیتی در گوشی های قلم دار جدید سری نوت است که توسط آن کاربر توانایی کشیدن تصاویر دو بعدی و استفاده از آن‌ها در دوربین و محیط سه بعدی بیرون را دارد. به عنوان مثال، گربه‌ای به شکل دو بعدی در تلفن همراه کشیده می‌شود و همان گربه در نرم افزار دوربین با محیط بیرون ادغام شده و فیلمی واقع گرایانه از محیط به اضافه‌ی گربه ارائه می‌دهد.

ایر کامند قابلیت جذابی در سری نوت ۱۰ است و با استفاده از آن کاربر می‌تواند با انجام حرکت‌های ساده‌ای کارهایی را در تلفن همراه انجام دهد. به عنوان مثال، با بالا و پایین بردن قلم، تغییر صدای تلفن همراه ممکن است.

با استفاده از گلنس، کاربر قادر خواهد بود نرم افزار اجرا شده در اسمارت فون را مینیمایز کرده و در برنامه‌ی دیگری گشت‌وگذار کند. به عنوان مثال، حین تماشای فیلم، این قابلیت وجود خواهد داشت که برنامه را به حالت مینیمایز در آورد و در برنامه‌ی نوت برداری، به نوشتن پرداخت.

با قابلیت پیام‌های زنده کاربر این توانایی را دارد که متنی را نوشته و با افکت‌های خاص گرافیکی آن را به نمایش گذارد. این امکان در هر نرم افزاری از اسمارت فون مانند گالری وجود دارد و کاربر می‌تواند روی تصویر یا فیلمی از گالری این کار را انجام دهد.

۸) سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ در تاریخ اوت ۲۰۱۹ معرفی و به بازار عرضه شد.

Samsung Galaxy Note 10

قلم استفاده شده در نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس دقیقا شبیه هم هستند. به عبارت دیگر، هر قابلیتی که توسط قلم نوت ۱۰ پلاس قابل انجام است، توسط قلم نوت ۱۰ نیز ممکن خواهد بود.

۹) سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت

تاریخ معرفی و ارائه به بازار سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت ژانویه ۲۰۲۰ است.

مشخصات قلم هوشمند نوت ۱۰ لایت، دقیقا مانند نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس است، اما با یک تفاوت کوچک. در نوت ۱۰ لایت، قابلیت کنترل تلفن همراه با حرکات ساده ممکن نیست. به عنوان مثال، حرکت دادن قلم به سمت بالا و پایین، در نوت ۱۰ پلاس و نوت ۱۰ ، باعث بالا و پایین بردن صدای تلفن همراه می‌شود. اما چنین قابلیتی در نوت ۱۰ لایت وجود ندارد.

Samsung Galaxy note 10 Lite
Samsung Galaxy note 10 Lite

به عنوان مثالی دیگر از حرکات ساده‌ی کنترل کننده‌ی تلفن همراه می‌توان به حرکت دادن قلم به سمت چپ یا راست در گالری تلفن همراه گوشی قلم دار اشاره کرد. در چنین حالتی امکان جابجایی بین تصاویر در نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس ممکن خواهد بود. اما در نوت ۱۰ لایت، چنین قابلیتی قابل استفاده نیست.

البته ذکر این نکته هم مهم است که چنین قابلیتی در گوشی قلم دار بیشتر جنبه‌ی تفریحی دارد و قابلیت چندان کاربردی نیست. بنابراین، محروم بودن از آن، اتفاق ناگواری محسوب نمی‌شود.

۱۰) موتو جی استایلوس

با بودجه‌ی حدود 300 دلار، بهترین گزینه‌ای که برای خرید یک گوشی با قلم هوشمند دارید، Moto G Stylus است. معمولاً در این رنج قیمتی نمی‌توان گوشی‌های قلم‌دار باکیفیتی در بازار پیدا کرد، اما این گوشی جزو استثنائات است. موتورولا با این گوشی ثابت کرده که می‌تواند با قیمت کم، گوشی‌هایی با کیفیت بسیار خوب تولید کند. موتو جی استایلوس، یک گوشی قدرتمند و زیباست که با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد.

این گوشی 299 دلاری، در بسته‌بندی خود، یک قلم هوشمند نیز دارد. با این قلم می‌توانید نقاشی کنید، رنگ آمیزی کنید، یادداشت بردارید، یا از آن برای کپی کردن متون استفاده کنید. قلمی که با این گوشی عرضه می‌شود، بسیار سبک و خوش‌دست است. این قلم طوری در کنار گوشی جاسازی شده که به زیبایی ظاهری آن هیچ آسیبی وارد نمی‌کند. نمایشگر 6.8 اینچی و باکیفیت موتو جی استایلوس، فضای کافی را به شما می‎‌دهد تا از پتانسیل‌های قلم آن به راحتی استفاده کنید. کیفیت رنگ این نمایشگر نیز مثال‌زدنی است.

Moto G stylus، با پردازنده‌ی قدرتمند اسنپ دراگون 678، رم 4 گیگابایتی و یک دوربین 48 مگاپیکسلی با کیفیت، بیشتر انتظارات شما را از یک گوشی قوی و باکیفیت برآورده می‌کند.

۱۱) ال جی استایلو 6

با حداقل هزینه نیز می‌توانید صاحب یک گوشی قلم‌دار شوید! ال جی استایلو 6، یکی دیگر از سری گوشی‌های قلم‌دار شرکت LG است که می‌تواند انتظارات شما از یک گوشی قلم‌دار را تا حد خوبی برآورده کند. قیمت این گوشی حدود 270 دلار است و جزو ارزان‌ترین گزینه‌های موجود برای خرید یک گوشی قلم‌دار به حساب می‌آید. قیمت پایین باعث نشده تا LG از استانداردهایش فاصله بگیرد و استایلو 6 نیز یک گوشی باکیفیت و شایسته‌ی نام LG است.

ال جی استایلو 6، نمایشگری 6.8 اینچی دارد که کار با قلم را برای‌تان کاملاً آسان می‌کند. ظاهر مدرن و امکانات خوب این گوشی، باعث می‌شود این گوشی در زمره بهترین گوشی‌های قلم‌دار سال 2021 باشد. البته واضح است که امکانات قلم این گوشی، در مقایسه با گلکسی نوت و حتی LG Q Stylo Plus کمتر است. لذا اگر انتظار امکانات بیشتری از یک قلم هوشمند دارید، بهتر است به فکر خرید گزینه‌های دیگر باشید. اما با اطمینان می‌توان گفت قلم این گوشی نسبت به قیمت مناسبش، شما را ناامید نخواهد کرد.

ال جی استایلو 6، از پردازنده‌ی Mediatek MT6765 Helio P35 استفاده می‌کند که جزو بهترین پردازنده‌ها در گوشی‌های اقتصادی‌ است. دوربین پشت این گوشی 13 و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است که نیازهای اولیه شما را برطرف خواهد کرد. متاسفانه این گوشی از شارژ سریع و 4G نیز پشتیبانی نمی‌کند. ال جی استایلو با رمی 3 گیگابایتی و حافظه‌ای 64 گیگابایتی در بازار موجود است.

۲۴ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قیمت ها خیلی بلنده ولی جنس هم عالیه من غریب در خواب هم نخواهد دیدم

سلام کدام رنگ از گلکسی S22 ultra بهتر است راهنمایی کنید ممنون میشم ؟

سلام. آیا اس ۹ پلاس سامسونگ از اس پن پشتیبانی میکنه؟ چه مدلی از اس پن؟

آیا s21fe از قلم پشتیبانی میکند؟

سلام، من گوشی a21 سامسونگ گلکسی دارم قلم برای این گوشی نیست من تهیه کنم؟

سلام ببخشید موبایل من ردمی ۹a هست قلمی وجود داره که من بتونم تهیه کنم و با گوشی ام کار کنم؟

در کل چ گوشی هایی با قلم سازگارن؟ یعنی روی چ گوشی هایی قلم کار میکنه؟ ب جز گوشی هایی ک خودشون قلم دارن البته

خیر گوشی ها خودشون باید قلم داشته باشن

سلام ببخشید من گوشی شبائومی ردمی نوت 8 دارم میتونم براش قلم تهیه کنم؟

سلام یک سوال داشتم نت ها برای نقاشی دیجیتال کار کردن خوبه؟؟!
۶ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۸:۰۷

نت دوه

من الان گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ بخرم می تونم با قلم باهاش کار کنم

نه فقط تاکسی نوت ها مداد دارن که اینجا بهتریناشون نامبرده شده من الان نوت ۵ دارم مداد داره ولی بابام شیائومی دومی نوت۱۰ داره مداد نداره مداد گوشی منم روش کار نمیکنه

البته باید بگم متاسفانه پیشنهاد های زیر 1 میلیون فقط قابلیت سازگاری با سری نوت را دارند و با گوشی دیگری سازگار نیست برای همین یه پیشنهاد برای اونهایی که قلم زیر 1 میلیون می خوان این قلم لمسی ویوو مدل PENCIL ONE پیشنهاد می کنم که بهترینه این یه قلم دو سره و یه سرش برای خودکار و سر دیگه برای تبلت و گوشی است و برای طراحی و هر کار دیگه ای که یه اسپن می تونه انجام بده عالیه

قلم فقط قلم نوت۲۰ من دارم عالیه

گوشی های قلم دار برای ما که دیجیتال آرت میکشیم عالی هستند و کار ما رو راحت کردن

سلام من یه شیائومی نوت 8 دارم میتونم براش قلم بگیرم؟

سلام.من گوشی سامسونگ a30sدارم میتونم براش قلم بگیرم؟و اگه میتونم باید چه مارکی بگیرم

من گوشی شیاومی نوت ۹ اس دارم میتونم براش قلم تهیه کنم و به نسبت نوت سامسونگ قابل قبول هست

چ قلمی تهیه کردین برای نوت نه اس

چ قلمی تهیه کردین برای نوت نه اس

سلام
می خواستم بدونم آیا میشه با قلم سامسونگ روی گوشی های به غیر از برند خودش مثل شیائومی کار کرد؟

من از قلم نوت ۴ روی سرفیس پرو ۲ دارم استفاده میکنم عالی جواب میده

سلام ممنون بسیار مفید بود

قلم نوت ها واقعا بی نظیر هست کاربرد های بسیار زیادی دارد و در واقع وجود قلم اندازه یک گوشی ارزش دارد که اکثر قابلیت هاشم اینجا گفته شده و اینکه حالا ذره بین روی صفحه نمایش حالت ترجمه درهرجای گوشی در داخل هر برنامه یا تصویری باز کردن قفل گوشی و حساس به فشار مناسب در طراحی ها و کنترل از راه دور در بلوتوث دار ها هم واقعا کاربردیه و ar doodle هم قابلیت بسیار جالب و جذابی هستش که حالا در نوت ۹ و از قبل در نوت ۱۰ هم وجود داشت و میانبرهای یادداشت سریع یا درگ کردن سریع متون و شناسایی بارکد ها با بیکسبی و نوشتن پیام زندخ به شکل جذاب روی عکسا همه و همه قابلیت های فوق العاده قلم هستش که واقعا عالیه

مطالب بیشتر

راهنمای خرید هولدر موبایل برای ماشین در تمامی رده‌های قیمتی (دی 1401)

"از هر چهار تصادف رانندگی یکی از آن‌ها به دلیل استفاده از گوشی هوشمند توسط راننده است." این...

پویا علیمی time-alt ۳۰ آذر ۱۴۰۱

چگونه تنظیمات VPN را از آیفون خود حذف کنیم؟

درحالی که سرویس های VPN راهکارهای راحتی را برای تنظیم کردن پروفایل بر روی آیفون ارائه می کنند،...

سارا صباح پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۱

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی ویدیویی مچ بند سلامتی شیائومی Smart Band 7

 سری می‌بند به دلیل ارائه امکانات بی‌شمار در کنار قیمتی مناسب طرفداران بسیاری در سراسر جهان و...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

مقایسه دوربین سامسونگ گلکسی S21 اولترا، آیفون 13 پرومکس و P50 هواوی

کیفیت دوربین یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های هوشمند است و برای بعضی‌ها مهمترین معیار برای خرید...

پویا علیمی time-alt ۸ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱