معرفی ۱۰ بازی آفلاین و سرگرم‌کننده اندروید + لینک دانلود

آیا برای شما هم پیش آمده است که به خاطر هزینه‌های بالای بسته‌های اینترنتی، نتوانید از بازی‌های آنلاین خود استفاده کنید و به بازی کردن مشغول شوید؟ برای چنین حالت‌هایی بهترین گزینه، انجام بازی‌های آفلاین سرگرم‌کننده است. با انجام این بازی‌ها می‌توانید بدون پرداخت هزینه اینترنت به بازی کردن بپردازید و وقت خود را به نحو احسن بگذرانید. در این مقاله سعی داریم ۱۰ بازی بسیار جذاب را معرفی کنیم که در عین سرگرم‌کننده بودن، آفلاین هم هستند و می‌توانند در شرایط نبود اینترنت پاسخگو پلیرهای موبایلی و کاربران باشند.

۱) کندی کراش (Candy Crush)

بازی کندی کراش
بازی کندی کراش

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که با این بازی آشنایی نداشته باشد، چون حتی اگر خود شما این بازی را انجام نداده باشید، حتما کسی را در اطراف خود داشته‌اید که عاشق این بازی باشد. کندی کراش یکی از جذاب‌ترین بازی‌های فعلی است. علاوه بر جذابیت، به خاطر آفلاین بودن، در همه جا امکان بازی کردن با آن فراهم است. کندی کراش بازی پازلی محسوب شده و کاربران باید با در کنار هم قرار دادن حداقل ۳ آبنبات‌، آن‌ها را نابود کنند. لازم به ذکر است که آبنبات‌ها عنصر اصلی تشکیل‌دهنده بازی هستند و به وفور در این بازی یافت می‌شوند.

کندی کراش به دلیل فانتزی بودن و نداشتن هرگونه جنگ و خشونت، محبوبیت بسیاری در بین کاربران دارد و می‌تواند برای ساعت‌های طولانی آن‌ها را مشغول به بازی کند. این بازی موبایلی جزو پرطرفدارترین بازی‌های اندرویدی است و برای همین هم در لیست بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار می‌گیرد.

این بازی رایگان، در ۴ نسخه متفاوت در دسترس کاربران قرار گرفته است: کندی کراش ساگا، کندی کراش سودا، کندی کراش جلی و کندی کراش فرندز ساگا. 

برای دانلود بازی Candy Crush Saga کلیک کنید.

برای دانلود بازی Candy Crush Soda کلیک کنید.

برای دانلود بازی Candy Crush Jelly کلیک کنید.

برای دانلود بازی Candy Crush Friends Saga کلیک کنید.

۲) دره یادبود ۱ و ۲ (Monument Valley1, Monument Valley 2)

بازی دره یادبود ۲
بازی دره یادبود ۲

بازی پازلی دره یادبود که در دو نسخه ۱ و ۲ برای بازی کردن آماده است، از جمله بازی‌های بسیار جذاب و درگیرکننده اندرویدی است. این بازی رایگان نیست و برای تجربه نسخه اول آن باید هزینه ۳.۹۹ دلار و برای تجربه نسخه دوم آن ۴.۹۹ دلار پرداخت نمایید.

این بازی در سال ۲۰۱۴ جایزه طراحی برتر اپل را برنده شد و در همان سال هم به عنوان بهترین بازی آی‌پد معرفی شد.

نسخه اول این بازی دارای تعدادی آیتم قابل خرید نیز است که در صورت علاقه به داشتن آن‌ها، باید هزینه ۱.۹۹ دلار اضافی نیز پرداخت نمایید. در حالت کلی، این بازی با آرامش خاصی که به پلیر القا می‌کند، می‌تواند او را برای ساعت‌های طولانی مشغول کند و ذهن او را درگیر خود نماید.

در سری بازی‌های دره یادبود، شما به عنوان بازیکن بازی، باید موانع را از راه شخصیت اصلی داستان بردارید تا او بتواند به هدف خود در انتهای بازی دست یابد.

برای دانلود بازی Monument Valley 1 از گوگل پلی کلیک کنید.

برای دانلود بازی Monument Valley 2 از گوگل پلی کلیک کنید.

۳) ماین‌کرفت (Minecraft)

بازی میان‌کرفت
بازی میان‌کرفت

ماین‌کرفت یا دنیای ساخت‌وساز و تا حدی زندگی مجازی، یکی از بازی‌هایی است که از دیرباز در تمام پلتفرم‌ها قابل بازی بوده و نظر مخاطبین را به خود جلب کرده است. در این بازی پلیرها باید برای خود ملک شخصی درست کنند، در داخل آن، شروع به ساخت‌وساز نمایند و کسب‌وکار خود را توسعه دهند. کار در معدن و یافتن طلا، مهم‌ترین فعالیت درآمدزا این بازی محسوب می‌شود.

این بازی اندرویدی، بازی جهان‌باز است و بازیکنان آن برای ادامه حیات خود و پیشرفت خود، باید تلاش کنند و از سد بازیکنان رقیب عبور کنند.

ماین‌کرفت بازی پولی است و برای تجربه آن باید ۶.۹۹ دلار پول پرداخت کنید، ولی مطمئننا پس از پرداخت این مبلغ، از کار خود پشیمان نخواهید بود و به مقدار زیادی از آن لذت خواهید برد.

برای دانلود بازی ماین‌کرفت از گوگل پلی گلیک کنید.

۴) گیاهان در مقابل زامبی‌ها ۲ (Plants VS. Zombies)

بازی گیاهان در مقابل زامبی‌ها
بازی گیاهان در مقابل زامبی‌ها

وقتی زامبی‌ها به خانه شما حمله‌ور شوند، چه کاری از دست شما بر می‌آید؟ باید با هر آنچه که در دست دارید به محافظت از زندگی خود بپردازید!

پس از معرفی سه بازی در لیست بازی های آفلاین اندروید ، نوبت به معرفی بازی گیاهان در مقابل زامبی‌ها می‌رسد. در این بازی شما به عنوان پلیر بازی، در نقش صاحب خانه‌ای هستید که باید از خانه خود در مقابل زامبی‌ها محافظت نماید. شما گیاهانی را در دسترس دارید که هر کدام از آن‌ها ویژگی خاصی دارد. یکی از آن‌ها می‌تواند دانه‌های گیاهی را به شکل اسلحه‌وار به سمت زامبی‌ها شوت کند. دیگری توانایی کاهش سرعت زامبی‌ها را با دانه‌های گیاهی مخصوص دارد.

در این بازی، کلی گیاه با حالت تدافعی وجود دارند که می‌توانید با کمک آن‌ها از خود و خانه خود محافظت کنید. با از بین بردن هر زامبی و گذراندن هر مرحله، جایزه‌ای می‌گیرید و به غول مرحله آخر، نزدیک‌تر می‌شود. رفته رفته و با پیشروی بازی، زامبی‌ها جان‌سخت‌تر شده و دفاع از خانه در مقابل آن‌ها سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.

این بازی هم دارای نسخه پولی و هم نسخه رایگان است و کاربران موبایل‌های اندرویدی می‌توانند با بازی آن‌ها ساعت‌های طولانی را مشغول شوند. گیاهان در مقابل زامبی‌ها دارای نسخه‌های قدیمی‌تری نیز هست که ما در این متن نسخه رایگان نسخه ۲  آن را برای دانلود در اختیار شما قرار می‌دهیم.

برای دانلود بازی گیاهان در مقابل زامبی‌ها ۲ از گوگل پلی کلیک کنید.

۵) ستاره‌های فوتبالی (Soccer Stars)

بازی ستاره‌های فوتبالی
بازی ستاره‌های فوتبالی

پس از بررسی بازی‌های پازلی و جهان‌باز، بهتر است به معرفی بورد گیم‌ها نیز بپردازیم. اغلب این بازی‌ها در بین بازی های آفلاین اندروید قرار می‌گیرند و می‌توانند برای مدت‌ها شما را از درگیری‌های دنیا رهایی بخشند. در این بین، بازی ستاره‌های فوتبالی یا Soccer Stars یکی از بهترین بورد گیم‌ها است.

در این بازی که شما هم می‌توانید به شکل آنلاین به بازی آن بپردازید و هم به شکل آفلاین، کنترل یک تیم چهار نفره فوتبالی بر عهده شماست؛ با این تفاوت که به جای نفرات، مهره‌ها قرار می‌گیرند و شما باید با کشیدن انگشت‌تان روی آن‌ها، آن‌ها را جابجا کنید. هدف از این بازی، برخورد مهره‌ها یا همان بازیکن‌ها به توپ و در نهایت گل زدن است.

این بازی رایگان بوده ولی اگر می‌خواهید برخی از آیتم‌های جذاب را در داخل بازی داشته باشید، باید هزینه آن‌ها را پرداخت نمایید.

برای دانلود بازی Soccer Stars از گوگل پلی کلیک کنید.

۶) آسفالت ۹ (Asphalt 9)

بازی آسفالت ۹
بازی آسفالت ۹

آیا دوست دارید در تلفن همراه‌تان هم بتوانید رانندگی کنید؟ اگر جواب‌تان بله است، بهترین انتخاب برای شما، بازی آفلاین اندروید آسفالت ۹ است. این بازی امکان رانندگی در شرایط جوی متنوع مانند باران و برف را برای‌تان فراهم می‌کند و می‌توانید با استفاده از ماشین‌های گران‌قیمت و زیبا و حتی موتورسیکلت به مسابقه رانندگی بپردازید.

این بازی، بازی سنگینی محسوب می‌شود و برای اجرای مناسب آن، بهتر است از دستگاه‌های موبایلی با سخت‌افزار باکیفیت و سطح بالا استفاده کنید. پس از دانلود بازی از لینکی که در اختیارتان قرار می‌دهیم، نیاز به دانلود دیتای آن نیز خواهید داشت که پس از اتمام دانلود آن، بازی برای‌تان قابل بازی کردن خواهد بود.

برای دانلود بازی آسفالت ۹ از گوگل پلی کلیک کنید.

۷) بازی نینجای میوه‌ها (Fruit Ninja)

بازی نینجای میوه‌ها
بازی نینجای میوه‌ها

در لیست بازی های آفلاین اندروید ، اگر بخواهیم یکی از جذاب‌ترین و فانتزی‌ترین بازی‌ها را انتخاب کنیم، چاره‌ای جز انتخاب نینجای میوه‌ها نخواهیم داشت. این بازی که از دیرباز در گوشی‌های اندرویدی یافت می‌شود و بین کاربران موبایلی بسیار محبوب است، از نخستین نسخه‌های اندروید، در دسترس پلیرها قرار گرفته است.

در این بازی شما ماموریت دارید تا میوه‌هایی که از قسمت پاین صفحه نمایش روانه‌ی قسمت بالای آن می‌شوند را برش دهید و نگذارید که این میوه‌ها به جایی که از آنجا آمده‌اند، برگردند.

باید سعی کنید میوه‌ها را به صورت چندتایی برش دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید. این بازی برای مشغول کردن دو نفر در کنار هم کاربرد دارد و می‌توانید آن را با دوستی که در کنارتان است نیز بازی کنید. در چنین حالتی، صفحه نمایش تلفن همراه به دو قسمت تقسیم می‌شود و برای هر فرد، میوه‌های مخصوص به او ارسال می‌گردد. در نهایت، هر کسی که امتیاز بیشتری کسب کند، برنده میدان نبرد نینجایی خواهد بود.

برای دانلود بازی Fruit Ninja از گوگل پلی کلیک کنید.

۸) فرار از معبد (Temple Run)

بازی فرار از معبد ۲
بازی فرار از معبد ۲

آیا فرار کردن از دشمنانی که از پشت به شما در حال نزدیک شدن هستند منطقی است یا فرار نکردن از آن‌ها؟ اگر فرار نکنید، صدمه‌های جدی شامل شما خواهد شد یا حتی توسط آن‌ها خورده خواهید شد. این دشمنان دشمنانی ماوراالطبیعه هستند که تا ابد باید از آن‌ها فرار کنید. حتی اگر لحظه‌ای بایستید، آن‌ها شما را خواهند خورد.

در این بازی، شما در نقش فردی هستید که در حال فرار از معبدی است. در حین فرار از معبد، موجوداتی مجهول‌الهویه، به دنبال شما می‌افتند و باید تا جایی که پاهای‌تان توان دویدن دارند، از دست آن‌ها فرار کنید.

علاوه بر این موجودات، مسیر فرار هم دارای سختی‌های مخصوص به خود نیز می‌باشد.در این راه، موانعی مانند پستی و بلندی، دره و پیچ نیز وجود دارند که باید به آن‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید.

این بازی در دو نسخه ۱ و ۲ در دسترس دارندگان اسمارت فون‌های اندرویدی قرار گرفته است و به خاطر ساختار جذاب خود، توانسته است در لیست بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار گیرد.

برای دانلود بازی Temple Run 1 از گوگل پلی کلیک کنید.

برای دانلود بازی Temple Run 2 از گوگل پلی کلیک کنید.

۹) بازی موج‌سواران مسیر مترو (Subway Surfers)

بازی موج‌سواران مسیر مترو
بازی موج‌سواران مسیر مترو

این طبیعی است که اگر قوانین جامعه را رعایت نکنید، پلیس دنبال‌تان خواهد افتاد و سعی در گرفتار کردن شما خواهد داشت. کاراکتر بازی موج‌سواران مسیر مترو نیز از این جمله افراد است. در حین نقاشی روی مترو‌ها و قطارهای شهری، پلیس متوجه کار او می‌شود و به دنبال کارکتر بازی می‌افتد.

تا انتهای بازی باید خود را با استفاده از اسکیت‌بوردی که دارید، از دست این پلیس فراری دهید و از برخورد با موانع موجود در مسیر نیز خودداری کنید. سرعت بازی رفته رفته زیاد شده و سختی بازی چند برابر می‌شود.

این بازی از جمله بازی های آفلاین اندروید است و سبکی مانند سبک بازی فرار از معبد دارد.

برای دانلود بازی Subway Surfers از گوگل پلی کلیک کنید.

۱۰) پرندگان خشمگین(Angry Birds)

بازی پرندگان خشمگین
بازی پرندگان خشمگین

در انتهای لیست بازی های آفلاین اندروید ، باید به یکی از پرطرفدارین بازی های آفلاین اندروید یعنی پرندگان خشمگین اشاره کنیم. این بازی که تقریبا با به روی کار آمدن سیستم عامل اندروید عرضه شد، طرفداران خاصی در کل دنیا، به خصوص در ایران دارد. پرندگان خشمگین در دسته بازی‌های پازلی قرار می‌گیرند و می‌توانند اوقات خوشی را برای‌تان رقم بزنند.

در این بازی شما ماموریت دارید تا با پرتاب کردن پرندگان خشمگین، خوک‌های آزارگر را از بین ببرید و زندگی آن‌ها را خراب کنید. پرندگان موجود در این بازی، تنوع نسبتا زیادی دارند و هر کدام می‌توانند کار خاصی انجام دهند. به عنوان مثال، پرنده‌ای که به رنگ سیاه است و اندازه بزرگی دارد، به شکل بمب عمل کرده و می‌تواند پس از برخورد بر هدف، بترکد و اهداف زیادی را نابود کند.

این بازی رایگان و دارای مراحل متنوع و زیادی است.

برای دانلود بازی Angry Birds از گوگل پلی کلیک کنید.

علاوه بر بازی های آفلاین اندروید ، می‌توانید با مراجعه به این لینک با سایر بازی‌های جذاب اندروید که شامل بازی‌های آنلاین و آفلاین هستند، نیز آشنا شوید.

اگر شما هم بازی های آفلاین اندروید دیگری را نیز می‌شناسید، در بخش نظرات همین مطلب، با ما در میان بگذارید. 

۳ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عزیزم آسفالت ۹ نیاز به اتصال دائم نت داره لطفا اگر قصد راهنمایی دارید ،درست اینکارو انجام بدید.

مزخرف

همه این بازی ها رو میشناسن لطفا بازی جدید معرفی کنین .

مطالب بیشتر

هدفون گیمینگ چیست و بهترین هدست های گیمینگ بازار کدامند؟

لوازم جانبی اهمیت زیادی برای گیمرها دارد. این لوازم به بازیکن کمک می‌کنند تجربه گیمینگ بهتری...

معین کریمی time-alt ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

گوشی های جدید ایسوس (گیمینگ) با پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس معرفی شدند

اوایل سال 2021 میلادی ایسوس از گوشی گیمینگ راگ فون 5 خود پرده برداشت که دارای مشخصات شاخصی...

حسین هاشمی time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

آموزش نصب سوپر والپیپرهای شیائومی روی گوشی

یکی از قابلیت‌های بسیار جذابی که شیائومی همراه Miui 12 معرفی کرد و مدت زمان زیادی هم در مراسم...

احسان نیک‌پی time-alt ۱۸ تیر ۱۴۰۰

بهترین لانچر های اندرویدی 2021

تکنولوژی ما را به سمتی برده که حالا بخش زیادی از زمان خود را با گوشی‌های هوشمندمان سپری...

احسان نیک‌پی time-alt ۲ تیر ۱۴۰۰

بهترین بازی های فوتبالی 2021

اگر به خاطر داشته باشید، در ابتدا که خبری از گوشی‌های هوشمند یا حتی کامپیوتر و کنسول‌های پلی...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

اپلیکیشن‌ Good Lock سامسونگ و افزونه های آن

اپلیکیشن‌ Good Lock یک برنامه بسیار کاربردی از سامسونگ برای کهکشانی‌های خود است که به شما این...

احسان نیک‌پی time-alt ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

بهترین بازی های رایگان 2021

از جهان‌های فانتزی و به یادماندنی Genshin Impact, Dota 2 و League of Legends گرفته تا گیم پلی...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۱ خرداد ۱۴۰۰

معرفی و راهنمای استفاده از اپلیکیشن سلامتی adidas Training

با پاندمی کرونا، بسیاری به اپلیکیشن‌های ورزشی و سلامتی روی آوردند. یکی از این اپلیکیشن‌ها که...

پارسا جهانبانی time-alt ۶ خرداد ۱۴۰۰

همه‌ی آنچه باید در مورد کیف پول بیت کوین برای اندروید بدانید

با پیشرفت تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند سیستم بانکی در جهان به طور کلی دگرگون شد. سیستمی که تا...

احسان نیک‌پی time-alt ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

۹ مورد از برترین اپ های انحصاری آیفون

اپل همواره از توسعه‌دهندگان پلتفرم‌های خود بهترین را می‌خواهد و همین باعث شده است که گاهی اپ...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰