محصولات جدید مرداد

رخدادهای مرداد ۹۹

همانند سال‌های گذشته، مرداد امسال هم پر از اتفاقات خاص و هیجان‌انگیز در دنیای تکنولوژی بود. رویداد آنپکد سامسونگ، معرفی گوشی‌های گیمینگ جدید و اتفاقات انقلابی در زمینه‌ی شارژ سریع از جمله‌ی مهم‌ترین خبرهای این ماه محسوب می‌شد. با این‌که خبرهای کوتاه هر کدام از این اتفاقات در کانال تلگرام سایمان دیجیتال پوشش داده شد، اما در ادامه‌ی این متن نیز می‌توانید تمامی این رخدادها و محصولات جدید مرداد ماه را به صورت یک‌جا مشاهده نمایید.

۱) رونمایی از ایسوس راگ فون ۳

ایسوس معمولا در گوشی‌های راگ فون خود بر ارائه‌ی قابلیت‌های گیمینگ تمرکز دارد و راگ فون ۳ نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. راگ فون ۳ از سیستم سخت‌افزاری و خنک‌کننده‌ی بسیار قدرتمند بهره می‌برد. باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به همراه شارژ ۳۰ واتی، صفحه‌ی نمایش ۶.۶ اینچی و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی از دیگر ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شود.

۲) لنوو لیجن دوئل

دومین گوشی گیمینگی که طی ماه اخیر توسط لنوو معرفی شد، گوشی گیمینگ سری لیجن بود. این گوشی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵، شارژ سریع ۹۰ واتی و سخت‌افزار قدرتمند جزو گوشی‌های پرچمدار بازار محسوب می‌شود.

لنوو لیجن دوئل

۳) ویوو Y51s

در اوایل مرداد ویوو از گوشی میان‌رده‌ی خود با عنوان ویوو وای ۵۱ اس رونمایی کرد. این گوشی از لحاظ مشخصات فنی با گوشی وای ۷۰ اس چندان تفاوتی ندارد. بهره‌گیری از نمایشگر ۶.۵۳ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، چیپست اگزینوس ۸۸۰ ۵ جی و باتری غول پیکر ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از ویژگی‌های اصلی وای ۵۱ اس محسوب می‌شوند.

۴) گلکسی M01 کور

گلکسی M01 کور گوشی اقتصادی جدید سامسونگ است که در لیست محصولات جدید مرداد قرار گرفته است. این گوشی از صفحه‌ی نمایش ۵.۳ اینچی، صفحه‌ی نمایش ال سی دی و سیستم عامل اندروید گو بهره می‌برد.

۵) ریلمی C15

ریلمی نیز در ماه اخیر از دو گوشی مشابه از سری سی خود رونمایی کرد. سی ۱۵ از تراشه‌ی هلیو جی ۳۵، پنل ال سی دی ۶.۵ اینچی، دوربین چهارگانه (با سنسورهای ۱۳، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی)، رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره‌مند است.

ریلمی سی ۱۵

۶) شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس کورنینگ

اوایل مرداد شرکت کورنینگ از شیشه محافظ جدید خود با عنوان ویکتوس رونمایی کرد و حتی در برخی از محصولات عرضه‌ی شده‌ی این ماه نیز شاهد آن هستیم.

ویکتوس یکی از مقاوم‌ترین شیشه‌هایی است که تاکنون توسط کورنینگ ساخته شده است. این شیشه در برابر سقوط از ارتفاع و خراشیده شدن مقاومت بسیار بهتری نسبت به رقبا و نسل‌های پیشین خود دارد.

۷) شارژ سریع کوالکام (۵۰ درصد شارژ در ۵ دقیقه)

معرفی شارژ سریع کوالکام یکی از مهم‌ترین اتفاقات مرداد ماه امسال بود. تا جایی که بسیاری از وب‌سایت‌های خبری این اتفاق را یکی از انقلابی‌ترین خبرهای اخیر معرفی کردند.

با استفاده از این فناوری، گوشی‌ها قابلیت این را پیدا می‌کنند که با شارژ ۱۰۰ واتی در عرض ۵ دقیقه ۵۰ درصد شارژ شوند.

۸) فری بادز 3i هواوی

اوایل مرداد ماه، هواوی از هدفون استریوی تمام بی سیم خود با عنوان فری بادز ۳ رونمایی کرد. این هدفون که از باتری ۳۷ میلی آمپر ساعتی بهره می‌گیرد، از فناوری حذف نویز فعال پیشتیبانی می‌کند، اما برای بازار هند معرفی شده است و مشخص نیست که در بازارهای دیگر نیز عرضه شود یا نه؟

۹) ردمی K30 اولترا

یکی دیگر از محصولات جدید مرداد ماه مربوط به گوشی ردمی کی ۳۰ اولترا از برند شیائومی است که از ویژگی‌های بسیار ارزشمندی برخوردار است. نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، شارژ سریع ۳۳ واتی، تراشه‌ی پرچم‌دار مدیاتک، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین چهارگانه، صفحه‌ی نمایش ۱۲۰ هرتزی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی از جمله‌ی این ویژگی‌ها محسوب می‌شود.

براساس گزارشاتی که منتشر شده است، این گوشی مختص بازار چین است و به احتمال زیاد در سایر مناطق عرضه نخواهند شد.

۱۰) رونمایی از می ۱۰ اولترا

می 10 اولترا شیائومی با شارژ ۱۲۰ واتی، زوم ۱۲۰ برابری و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی یکی دیگر از محصولات محبوب طرفداران شیائومی است که در ماه اخیر رونمایی شد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوربین پریسکوپی آن اشاره کرد که سوژه‌ها را تا ۱۲۰ برابر بزرگ‌نمایی می‌کرد.

این گوشی هم همانند کی ۳۰ اولترا در انحصار چین می‌باشد.

۱۱) معرفی گلکسی نوت ۲۰

برگزاری رویداد آنپکد سامسونگ باعث شد که مرداد ۹۹ از لحاظ نوآوری غنی‌تر از ماه‌‌های گذشته باشد. گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا همانند نسخه‌های قبلی خود توانستند سر و صدای بسیاری ایجاد کنند.

از جمله ویژگی‌های گلکسی نوت ۲۰ می‌توان به قاب پلی کربنات، نمایشگر سوپرآمولد پلاس، نمایشگر ۶.۷ اینچی، تراشه‌ی اگزینوس ۹۹۰، دوربین سه‌گانه (با حسگرهای ۱۲، ۶۴ و ۱۲ مگاپیکسلی) و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد.

گلکسی نوت ۲۰

۱۲) معرفی گلکسی نوت ۲۰ اولترا

نمایشگر خم، حاشیه‌های بسیار ظریف، دوربین سلفی حفره‌دار و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مشخصات مربوط به قسمت جلو این پرچمدار ۲۰۲ سامسونگ را تشکیل می‌دهند.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به بدنه‌ی شیشه‌ای، نمایشگر ۶.۹ اینچی با فناوری داینامیک آمولد 2X، نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتزی، دوربین سه گانه، تراشه‌ی اگزینوس ۹۹۰ و ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد.

نوت ۲۰ اولترا در ظرفیت‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت به بازار عرضه می‌شود.

۱۳) معرفی گلکسی بادز لایو

گلکسی بادز لایو یکی دیگر از محصولات جذابی بود که در طی مراسم گلکسی آنپکد رونمایی شد. این بار سامسونگ از طراحی کاملا متفاوتی برای این محصول خود بهره برده است. به گفته‌ی سامسونگ طراحی بادز لایو، که اکثرا به آن مدل لوبیایی نیز گفته می‌شود، به گونه‌ای است که کاملا داخل انحنای گوش قرار گیرد و برای افرادی که مدت زمان طولانی از هدفون استفاده می‌کنند، مناسب است.

این هدفون‌ها از درایور ۱۲ میلی‌متری، ۳ میکروفون و نگهداری باتری به مدت ۶ ساعت بهره می‌گیرند.

اطلاعات بیشتر در مورد گلکسی بادز لایو

۱۴) معرفی گلکسی واچ ۳

گلکسی واچ ۳ نیز در رویداد آنپکد سامسونگ در دو نسخه‌ی (۴۱ و ۴۵ میلی‌متری) معرفی شد.

از امکانات این ساعت می‌توان به استفاده از GPS داخلی، سنسور ضربان قلب، اندازه‌گیری فشار خون، ECG، امتیازدهی به کیفیت خواب و عمل کردن به عنوان مربی ورزشی شخصی با برنامه‌ ورزشی کاملا شخصی‌سازی شده اشاره کرد.

جزئیات کامل در مورد گلکسی واچ ۳

۱۵) معرفی گلکسی تب اس ۷ و اس ۷ پلاس

کره‌ای‌ها در مراسم آنپکد ۲۰۲۰، دو نسخه از تب اس ۷ را رونمایی کردند که ویژگی مشترک آن‌ها به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، قلم اس پن، دوربین دوگانه، تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و رابط‌کاربری با ویژگی‌های جدید باز می‌گردد.

گلکسی تب اس ۷ پلاس با ضخامت ۵.۷ میلی‌متر، به عنوان باریک‌ترین تبلت حال حاضر شناخته می‌شود. با این حال جالب است بدانید که در داخل این بدنه باریک، باتری بزرگ ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار دارد.

اطلاعات بیشتر در مورد گلکسی تب اس ۷ و تب اس ۷ پلاس

۱۶) معرفی گلکسی زد فولد ۲

این گوشی که جدیدترین گوشی تاشدنی سامسونگ و خاص‌ترین محصول فعلی بازار تلفن‌های همراه محسوب می‌شود، در همان رویداد آنپکد سامسونگ معرفی شد.

تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، صفحه‌ی نمایش ۷.۶ اینچی و ۵ دوربین از ویژگی‌های اصلی این گوشی محسوب می‌شود.

گلکسی زد فولد ۲

۱۷) اینجوی تبلت ۲

تبلت مقرون به صرفه‌ی هواوی که طی ماه اخیر معرفی شد در دو مدل ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.
نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰، تراکم پیکسلی ۲۲۴ پیکسل در هر اینچ، تراشه‌ی کرین ۷۱۰A، پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G51 و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی از ویژگی‌های اصلی این تبلت محسوب می‌شوند.

۱۸) معرفی گوشی نوکیا سی ۳ (C3)

نوکیا C۳ گوشی میان‌رده‌ی اقتصادی جدید نوکیا است و جزو محصولات جدید مرداد محسوب می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۹۹ اینچی و باتری ۳۰۴۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد.

این گوشی از رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابتی بهره‌مند است و از لحاظ دوربین نیز دارای دوربینی دوگانه با حسگرهای ۸ و ۵ مگاپیکسلی است.

۱۹) پیکسل ۴ ای

گوگل دیگر برند مطرح بازار بود که گوشی پیکسل ۴ ای را معرفی کرد. این گوشی که از دیگر گوشی‌های مقرون به صرفه‌ی معرفی شده در بازار محسوب می‌شود، از ویژگی‌هایی هم‌چون تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۰، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای، صفحه‌ی نمایش اولد و دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسلی برخوردار است.

اطلاعات بیشتر در مورد گوگل پیکسل ۴ ای

گوگل پیکسل ۴ ای

۲۰) گلکسی M31s

ام ۳۱ اس عضو جدید سری ام سامسونگ است که از مشخصات فنی ارزشمندی هم‌چون دوربین چهارگانه‌ی ۶۴ مگاپیکسلی، صفحه‌ی نمایش سوپر آمولد و باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپری بهره می‌گیرد.

این گوشی از اگزینوس ۹۶۱۱ استفاده خواهد کرد. نکته‌ی جالب این‌جاست که این گوشی با قیمت اقتصادی (۲۷۰-۳۰۰ دلار) عرضه خواهد شد.

گلکسی m31s

۲۱) اوپو رینو ۴ پرو

رینو ۴ گوشی میان‌رده‌ی اوپو است که از ویژگی‌های خاصی هم‌چون باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی، حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی برخوردار است.

دوربین اصلی این گوشی به سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی مونوکروم مجهز شده و دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسلی است.

اوپو رینو ۴ پرو

۲۲) تبلت میت پد ۱۰.۸

میت پد هواوی دیگر تبلت معرفی شده توسط هواوی است که از نمایشگر ۱۰.۸ اینچی، قلم استایلوس، تراشه‌ی کرین ۹۹۰، باتری ۷۵۰۰ میلی آمپرساعتی و رابط کاربری EMUI ۱۰.۱ بهره می‌برد.

میت پد ۱۰.۸

۲۵) بلک شارک ۳s

گوشی‌های بلک شارک شیائومی اغلب دارای ویژگی‌های گیمینگ هستند. این برند زیر مجموعه‌ی شیائومی طی ماه اخیر گوشی جدید خود را معرفی کرد.

بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵، نمایشگر ۶.۶۷ اینچی و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی از جمله ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شود.

بلک شارک ۳ اس

۲۶) هدفون گیمینگ ریزر بلک شارک V2

بلک شارک وی ۲ هدفون گیمینگ جدید ریزر است که در لیست محصولات جدید مرداد قرار گرفته است. به گفته‌ی ریزر این هدفون از روش‌های حذف نویز از فناوری‌های مختلف بهره می‌گیرد تا بهترین تجربه‌ی کاربری را در اختیار مصرف کنندگانش قرار دهد.

هدفون گیمینگ v2

۲۷) ویوو S7 فایوجی

ویوو اس ۷ یکی از محصولات جدید است که در لیست گوشی‌های فایوجی قرار می‌گیرد. این گوشی از صفحه‌ی نمایش آمولد ۶.۴۴ اینچی، نرخ بازسازی ۶۰ هرتزی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، جک ۳.۵ میلی متری، تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ جی و یک دوربین سه گانه بهره می‌برد.

ویوو اس ۷

۲۸) ریلمی سی ۱۲

ریلمی سی ۱۲ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، تراشه‌ی هلیو جی ۳۵ و دوربین سه‌گانه طی ماه اخیر معرفی شد. ریلمی پس از معرفی سی ۱۵، تصمیم گرفت تا یک گوشی مشابه، اما با قیمت مقرون به صرفه‌تری را به بازار عرضه کند.

از جمله ویژگی‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع ال سی دی، با وضوح اچ دی پلاس، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و تراشه‌ی هلیو جی ۳۵ اشاره کرد.

تفاوت اصلی ریلمی سی ۱۲ با ریلمی سی ۱۵ در بخش دوربین آن‌هاست. ریلمی سی ۱۲ از دو دوربین کمکی با سنسورهای ۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. علاوه بر این، این گوشی از یک دوربین سلفی با سنسور ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد که در گوشی سی ۱۵ این سنسور ۸ مگاپیکسلی است.

ریلمی سی ۱۲

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

راهنمای خرید هولدر موبایل برای ماشین در تمامی رده‌های قیمتی (دی 1401)

"از هر چهار تصادف رانندگی یکی از آن‌ها به دلیل استفاده از گوشی هوشمند توسط راننده است." این...

پویا علیمی time-alt ۳۰ آذر ۱۴۰۱

چگونه تنظیمات VPN را از آیفون خود حذف کنیم؟

درحالی که سرویس های VPN راهکارهای راحتی را برای تنظیم کردن پروفایل بر روی آیفون ارائه می کنند،...

سارا صباح پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۱

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی ویدیویی مچ بند سلامتی شیائومی Smart Band 7

 سری می‌بند به دلیل ارائه امکانات بی‌شمار در کنار قیمتی مناسب طرفداران بسیاری در سراسر جهان و...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

مقایسه دوربین سامسونگ گلکسی S21 اولترا، آیفون 13 پرومکس و P50 هواوی

کیفیت دوربین یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های هوشمند است و برای بعضی‌ها مهمترین معیار برای خرید...

پویا علیمی time-alt ۸ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱