لوازم جانبی گلکسی نوت ۲۰

لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا: لوازم جانبی‌هایی کارا در عین زیبایی

چند وقتی از معرفی نسل جدید سری نوت سامسونگ در مراسم آنپکد سامسونگ می‌گذرد و با معرفی این نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا، شرکت‌های مختلفی دست به ساخت لوازم جانبی گوناگون برای این دو محصول زده‌اند. برخی از این محصولات فقط به منظور زیبایی و برخی برای کارایی بیشتر این گوشی‌ها کاربرد خواهند داشت. در این متن لوازم جانبی گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا را معرفی خواهیم کرد.

گلکسی واچ ۳

گلکسی واچ ۳
گلکسی واچ ۳

این ساعت هوشمند که به تازگی در کنار خانواده نوت ۲۰ معرفی شد، به عنوان یکی از اساسی‌ترین لوازم جانبی گلکسی نوت ۲۰ مطرح است. 

گلکسی واچ ۳ به عنوان لوازم جانبی گلکسی نوت ۲۰ توانایی حفظ سلامتی بدن شما را دارد و می‌تواند با توصیه‌های ورزشی که به شما می‌کند، بدن شما را در بهترین حالت نگه‌دارد.

این ساعت هوشمند توانایی‌های گسترده‌ای از قبیل اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون دارد و می‌تواند بهترین کارایی را برای کاربران داشته باشد.

یکی از نکات جذاب این ساعت به شناسایی سقوط است. اگر شما به عنوان کاربر گلکسی واچ ۳ در طی ورزش از جایی بلند سقوط کنید، این ساعت فورا یکی از مخاطبین شما را در جریان قرار خواهد داد و موقعیت مکانی شما را با او به اشتراک خواهد گذاشت. 

ساعت هومند گلکسی واچ ۳ در شناسایی شرایط خواب و وضعیت آن نیز کمک‌حال کاربر است و می‌تواند در این مورد نیز اطلاعات مفیدی به اون ارائه دهد. علاوه بر آن، میزان استرس کاربر نیز توسط این اسمارت واچ قابل شناسایی است. با استفاده از راهنمای تنفسی که ساعت به کاربر ارائه می‌دهدف میزان استرس روزانه کاربر نیز می‌تواند کاهش چشمگیری پیدا کند.

GPS تعبیه‌شده در داخل این ساعت هوشمند این امکان را به کاربر می‌دهد که حتی بدون در دست داشتن تلفن همراه نیز به انجام ورزش‌های مورد نظر خود بپردازد. 

گلکسی واچ ۳ تا فشار ۵ اتمسفر ضدآب است و همچنین دارای استاندارد نظامی نیز است. دارابودن این استانداردها، استفاده از این محصول را در شرایط سخت نیز ممکن می‌کند و خیال کاربر را از سلامتی محصول خود آسوده می‌کند. 

گلکسی بادز لایو

گلکسی بادز لایو
گلکسی بادز لایو

گلکسی بادز لایو یا بهتر است بگوییم هدفون بی‌سیم جدید شرکت سامسونگ، از جمله بهترین لوازم جانبی نوت ۲۰ است و می‌تواند تجربه کاربری جذابی را به کاربر عرضه کند. از مزیت‌های این هدفون بی‌سیم می‌توانیم به طراحی ارگونومیک و لوبیا مانند آن اشاره کنیم. این طراحی تا به حال در هیچ هدفونی استفاده نشده بود و از این لحاظ نوآوری جذابی محسوب می‌شود. 

شکل لوبیا مانند این هدفون‌ها باعث می‌شود به‌خوبی در داخل لاله گوشی قرار گیرند و هیچ‌گونه آزار و اذیتی را متحمل کاربر نکنند. علاوه بر آن، طراحی منحصربفرد این محصول، باعث می‌شود حتی حین دویدن و استفاده از این هدفون، کاربر دچار هیچ مشکلی نشود.

از جمله ویژگی‌های بارز گلکسی بادز لایو باید به قابلیت حذف نویز این محصول اشاره کنیم. این قابلیت باعث کاهش قابل توجه نویز محیطی در کنار شنیده‌شدن موسیقی و صدای پخش‌شده از هدفون می‌شود. لازم به ذکر است که این قابلیت تا اندازه ۹۸ درصد نویز محیطی را می‌تواند کاهش دهد. 

صدای تولیدشده توسط درایورهای توسعه داده شده توسط شرکت AKG بسیار واضح و باکیفیت است و می‌تواند فرد سخت‌پسندی را راضی نگه‌دارد. 

شارژدهی این محصول نیز اعجاب‌انگیز است. به گفته سامسونگ با تنها ۵ دقیقه شارژ این هدفون‌ها، توانایی استافده از آن‌ها به اندازه ۱ ساعت برای کاربر فراهم می‌شود. نکته جذاب در مورد شارژ این هدفون‌ها، شارژشدن بی‌سیم به وسیله نوت ۲۰ است. گلکسی بادز لایو می‌تواند به قرارگیری روی فریم پشتی نوت ۲۰، شارژ دریات کند و حتی برای مدت طولانی‌تری نیز برای کاربر کارایی داشته باشد.

در مورد کیفیت صدای استفاده کننده از هدفون در حین تماس باید بگوییم که این هدفون‌ها کارایی خارق‌العاده‌ای دارند. گلکسی بادز لایو در هر هدفون دارای سه میکروفون است که می‌تواند کیفیت صدای ارسالی به مخاطب را بهبود بخشد. در کنار این میکروفون‌ها، می‌توان به تکنولوژی جدیدی به نام Voice Pickup اشاره کرد.

این تکنولوژی به این صورت کار می کند که در حین برقراری تماس حرکت فک کاربر را تشخیص می‌دهد و از آن حرکت داده‌هایی دریافت می‌کند. از این داده‌ها برای بهبود صدای تماس استفاده می‌کند و کیفیت صدا را تا حد امکان بالا می‌برد. این تکنولوژی برای نخستین بار در این هدفون‌ها استفاده شده است.

هر کدام از هدفون‌های گلکسی بادز لایو از فرامین لمسی پشتیبانی می‌کند و این اجازه را به کاربر می‌دهد تا برای کارهای خاصی، فرامین لمسی مورد نظر خود را در نظر بگیرد. به عنوان مثال می‌توان از لمس طولانی مدت هدفون برای پخش موسیقی از اسپاتیفای استفاده کرد.

در نهایت باید به همگام‌بودن دستیار صوتی بیکسبی با این هدفون‌ها اشاره کنیم. بیکسبی با این هدفون‌ها هماهنگ است و می‌توان از این دستیار صوتی در گلکسی بادز لایو استفاده کرد.

گلکسی بادز لایو در هر نوع پلتفرمی قابل از قبیل اندروید، iOS و کامپیوتر شخصی قابل استفاده می‌باشد.

کیس نگهدارنده این هدفون‌ها علاوه بر تامین شارژ هدفون‌ها، دارای زیبایی خاصی است که برای افراد علاقمند به لوکس دیده‌شدن مناسب است. 

این محصول برای افزایش حق انتخاب کاربران در ۳ رنگ برنز، سفید و سیاه طراحی و به بازار عرضه می‌شود. 

کنترلر مگا ایکس پی ۵

کنترلر مگا ایکس پی ۵ گلکسی نوت ۲۰

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا به‌خاطر سخت‌افزار قدرتمندی که دارند، در بین گوشی‌های گیمینگ هم شناخته‌شده هستند. به همین منظور، شرکت سامسونگ برای تسهیل فرآیند بازی‌کردن و جذابیت‌بخشیدن به بازی‌کردن با این محصولات، دست به تولید دسته‌ بازی یا کنترلر بازی زده است.

کنترلر مگا ایکس پی ۵ (MOGA XP5-X+ Controller) دقیقا برای همین منظور ساخته‌شده است و برای ارتباط هر چه بیشتر با سیستم ایکس باکس روانه بازار خواهد شد. لازم به ذکر است که در گوشی‌های سری نوت ۲۰، قابلیت بازی‌کردن بیش از ۱۰۰ بازی ایکس باکس فراهم است و از این رو، این دسته می‌تواند کارایی فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

مگا ایکس پی ۵ با گیره‌ای که در بالای خود دارد گوشی را صاف و متصل‌شده به کنترلر نگه می‌دارد. این دسته بازی باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و هم می‌تواند حین بازی‌کردن با گوشی و با استفاده از دسته کارایی داشته باشد و هم در مواقع نیاز، به عنوان پاوربانک نیز مورد استفاده قرار گیرد.

شارژر بی‌سیم

شارژر بی‌سیم گلکسی نوت ۲۰
شارژر بی‌سیم گلکسی نوت ۲۰

گوشی‌های خانواده نوت ۲۰ از تکنولوژی شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند؛ به همین دلیل هم شارژری بی‌سیم برای این گوشی‌ها توسط سامسونگ تولید شده است.

این شارژر دست کاربران را حین استفاده از آن راحت می‌کند. کاربران می‌توانند گوشی را روی این شارژر هم به صورت ایستاده و هم به صورت خوابیده قرار دهند. در هر دو حالت گوشی با شارژ سریع بی‌سیم ورژن ۲ و تکنولوژی Qi شارژ خواهد شد. حین شارژ، طبیعتا می‌توان از گوشی استفاده کرد و به کارهای روزمره خود رسید.

کاورها

شاید کاور از جمله اولین لوازم جانبی باشد که پس از تهیه گوشی، به فکر خرید آن‌ها می‌افتیم. گوشی‌های سری نوت ۲۰ نیز پس از خریده‌شدن، می‌توانند از این محصولات شیک و تامین‌کننده امنیت گوشی، استفاده کنند. کاورهای نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا که توسط سامسونگ تولیدشده‌اند، به ۸ گروه اصلی تقسیم می‌شوند.

۱) کاور کیف پولی LED

کاور کیف پولی LED
کاور کیف پولی LED

همان‌طور که از نام این محصول هم مشخص است، چراغ‌های LED روی آن تعبیه شده‌اند. این کاور به شکل لپ‌تاپی طراحی شده است. به عبارت ساده‌تر، کاور از قاب پشتی گوشی به گوشی متصل می‌شود. این محصول دارای محافظ صفحه نمایش نیز می‌باشد که کاربر می‌تواند حین استفاده از گوشی، این قسمت از کاور را به پشت گوشی برگرداند.

کیف پولی بودن این محصول علاوه بر اضافه‌کردن محافظت بیشتر از صفحه نمایش و بدنه گوشی، با استفاده از جایگاهی که برای کارت‌های بانکی دارد، این امکان را به کاربر می‌دهد تا کارت بانکی خود را در داخل آن قرار دهد و به‌عنوان کیف پول نیز از آن بهره ببرد.

در نهایت به بخش جذاب LED این کاور می‌رسیم که آن را با سایر لوازم جانبی گلکسی نوت ۲۰ متفاوت می‌کند. نمایشگر LED که روی قسمت جلویی این کاور تعبیه‌شده است، این امکان را به کاربر می‌دهد تا بدون باز‌کردن کاور و مشاهده اطلاعات، از روی کاور نیز به مشاهده اطلاعات و اعلانات صفحه نمایش بپردازد. همچنین از روی قسمت جلویی این محصول، کاربر می‌تواند فرامین لمسی مورد نظر خود را به گوشی دهد و تا حد قابل قبولی از گوشی استفاده کند.

۲) کاور اس ویو

کاور اس ویو گلکسی نوت ۲۰
کاور اس ویو گلکسی نوت ۲۰

کاور اس ویو (S-View Flip Cover) با محافظت از قاب پشتی و صفحه نمایش گوشی‌های خانواده نوت ۲۰ می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کاربران باشد. این کاور در روی قسمت جلویی‌اش نیز قسمتی شیشه مانند دارد که در آن اطلاعات و اعلانات گوشی را به کاربر نشان می‌دهد. با استفاده از این کاور، بدون لمس‌کردن نیز می‌توان از اطلاعات مورد نیاز داخل گوشی، تا حدی آگاه شد.

۳) کاور کوادرات

کاور کوادرات گلکسی نوت ۲۰
کاور کوادرات گلکسی نوت ۲۰

جذابیت این کاور، در بافت‌های نوستالژیک‌گونه و باکیفیت آن است. این محصول ساخته شرکتی اسکاندیناویایی به نام کوادرات است که در جنس آن، از نوعی چرم با کیفیت ساخت بسیار بالا استفاده کرده است.

کاور کوادرات با سادگی و جذابیت ظاهری خود می‌تواند هر چشمی را به سمت خود بکشد. بنابراین، اگر دوست دارید جذابیت ظاهری گوشی خود را چندبرابر کنید، می‌توانید روی این کاور حساب بکنید.

۴) کاور چرمی

کاور چرمی گلکسی نوت ۲۰
کاور چرمی گلکسی نوت ۲۰

اگر دوست دارید حس لوکس‌بودن را با کاور گوشی خود، به زندگی خود به ارمغان بیاورید، کاور چرمی ساخته‌شده توسط سامسونگ به عنوان لوازم جانبی نوت ۲۰ ، گزینه‌ای جذاب برای‌تان است.

این محصول نه تنها محافظت قابل قبولی از گوشی شما دارد، بلکه باعث افزایش ضخامت گوشی به مقدار زیاد نیز نمی‌شود و ظرافت آن را حفظ می‌کند.

۵) کاور محافظ شفاف

کاور محافظ شفاف گلکسی نوت ۲۰
کاور محافظ شفاف گلکسی نوت ۲۰

برای همه‌مان این اتفاق افتاده است که به‌دلیل پنهان‌شدن رنگ اصلی گوشی زیر کاور، کاور گوشی را کنار گذاشته‌ایم. اگر شما هم این دغدغه را در گوشی جدید خود، یعنی گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا دارید، می‌توانید از کاور محافظ شفاف استفاده کنید.

در این کاور، رنگ گوشی مانند مرواریدی در دل دریا، نمایان می‌شود و جذابیتش را به همه نشان می‌دهد. خوشبختانه در کنار زیبایی این کاور، با انجام تست‌های سقوط، محافظت فیزیکی از گوشی با استفاده از این کاور نیز ثابت‌شده است.

۶) کاور محافظ ضخیم

کاور محافظ ضخیم گلکسی نوت ۲۰
کاور محافظ ضخیم گلکسی نوت ۲۰

در متن کاورهای گوشی، به نوع ضخیم کاورهای گوشی اشاره کردیم و خاصیت محافظت صد در صدی از گوشی توسط آن‌ها را ذکر کردیم. در بین لوازم جانبی گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا نیز این کاورها جایگاه ویژه‌ای دارند و می‌توانند روی گوشی، خیال کاربر را از زمین‌افتادن و آسیب‌دیدن گوشی یا افتادن خط‌وخش روی آن، آسوده کنند.

علاوه بر محافظت صد در صدی از گوشی، با دسته‌ای که در پشت کاور قرار داده شده است، می‌توان گوشی را با زوایای ۴۵ یا ۶۰ درجه روی زمین یا میز گذاشت و از تماشای فیلم در صفحه نمایش باکیفیت بالای آن لذت برد.

۷) کاور سیلیکونی

کاور سیلیکونی گلکسی نوت ۲۰
کاور سیلیکونی گلکسی نوت ۲۰

برای اولین بار، در گوشی‌های اپل شاهد به بازار آمدن کاورهایی از جنس سیلیکون بودیم. این کاورها با رنگ‌های جذابی که داشتند و مراقبت نسبی که برای گوشی هدیه می‌داند، توانستند به سرعت جایگاه خود را در بازار پیدا کنند.

کاورهای سیلیکونی، به عنوان لوازم جانبی گلکسی نوت ۲۰ نیز در دسترس هستند و کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

ضخامت این محصولات ۱.۶ میلیمتری است و در عین مراقبت از گوشی، باعث افزایش چشمگیر ضخامت گوشی نیز نمی‌شود. کاورهای سیلیکونی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا هم از پشت گوشی در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کنند و هم از فریم کناری آن. در نهایت می‌توانیم به جنس خوب این کاورها اشاره کنیم که از برجای ماندن اثر انگشت روی کاور خودداری می‌کند.

۸) کاور ایستاده شفاف

کاور ایستاده شفاف گلکسی نوت ۲۰
کاور ایستاده شفاف گلکسی نوت ۲۰

این کاور نیز مانند کاور محافظ شفاف، می‌تواند از گوشی تا حد قابل قبولی مراقبت کند و در عین حال شفافیت آن اجازه می‌دهد از رنگ زیبای نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا خود لذت ببرید. این کاور مانند کاور محافظ ضخیم، دارای دسته‌ای در پشتش است که استفاده از گوشی را روی سطح مسطح راحت‌تر می‌کند.

به نظر شما چه نوع لوازم جانبی گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا برای این گوشی‌ها می‌توانند ضروری‌تر باشند؟

منبع: Samsung

یک دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باسلام، لطفاً قاب و نوت ۲۰ اولترا موجود که شد، به من اطلاع بفرمائید، با سپاس ۰۹۱۲۳۲۸۰۲۸۸

مطالب بیشتر

گواهی MFi اپل در لوازم جانبی چیست و چه اهمیتی دارد؟

اگر صاحب محصولات اپل مثل آیفون یا آیپد باشید، مهم است که از چه لوازم جانبی روی آن‌ها استفاده...

معین کریمی time-alt ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

فناوری های PowerIQ و VoltageBoost در پاوربانک‌های برند انکر چه کاربردی دارند؟

با پیشرفت سریع توسعه گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها، مشتریان به دنبال راه‌هایی سریع‌تر و...

معین کریمی time-alt ۲۷ فروردین ۱۴۰۱

نتایج نظرسنجی در مورد قاب گوشی‌ها

کاور گوشی‌ها را می‌توان از پرفروش‌ترین و پراستفاده‌ترین لوازم جانبی گوشی دانست که به نوعی بر...

صدرا علی‌پور time-alt ۱۸ شهریور ۱۴۰۰

سیلیکون مایع چیست و چرا اپل برای ساخت کاورهایش از این ماده استفاده می‌کند؟

نام شرکت پرآوازه‌ی اپل (Apple) را امروزه همه‌جا می‌توانید ببینید. یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های...

آریا مقدم time-alt ۱۷ شهریور ۱۴۰۰

سهم بازار شارژرهای دیواری از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۷

در بین تمامی اقلامی که همراه با لوازم الکترونیکی خریداری می‌شوند، شارژرها را می‌توان مهم‌ترین...

صدرا علی‌پور time-alt ۱۱ شهریور ۱۴۰۰

راهنمای فعال کردن ایرتگ (AirTag)

جدیدترین محصول جانبی شرکت اپل، ایرتگ است که یک ردیاب هوشمند برای کاربران اپل است. ایرتگ با...

صدرا علی‌پور time-alt ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

کدک های صوتی چه هستند و چرا در انتخاب هدفون اهمیت دارند؟

به احتمال زیاد با فرمت های تصویری یا صوتی متفاوت آشنا هستید یا حداقل نام‌شان به گوش‌تان خورده...

پارسا جهانبانی time-alt ۷ تیر ۱۴۰۰

گالیوم نیترید چیست؟ با آینده‌ی فناوری های شارژ سریع آشنا شوید

گالیوم نیترید یا GaN چیست؟ قبل از اینکه وارد مبحث تاثیر گالیوم نیترید در شارژرها شویم،...

پارسا جهانبانی time-alt ۱ تیر ۱۴۰۰

نحوه تشخیص شارژر اصلی از تقلبی آیفون

درانتهای سال گذشته میلادی ما شاهد یکی از عجیب‌ترین تصمیمات شرکت اپل بودیم. این حرکت مرموز چیزی...

مهدی حیدری time-alt ۳ خرداد ۱۴۰۰

چرا آیفون ۱۳ بدون پورت شارژر ایده جالبی به نظر نمی‌رسد؟

آیفون 13 بدون پورت/درگاه شارژر ایده مزحکی به نظر می‌رسد؟ آیا شایعات بی‌معنا هستند؟ در رابطه با...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۰ فروردین ۱۴۰۰