جعبه گشایی گلکسی زد فلیپ ۳

جعبه گشایی گلکسی زد فلیپ ۳

گلکسی زد فلیپ ۳ جدیدترین عضو از سری تاشو‌های کوچک سامسونگ است که با بهبودهای بسیاری نسبت به نسل قبل عرضه شده است. این گوشی تاشو جمع‌و‌جور در رویداد آنپکد ۲۰۲۱ رونمایی شد و پس از چند هفته با برچسب قیمتی ۱۰۰۰ دلاری در قفسه فروشگاه‌ها قرار گرفت. با وجود قیمت بسیار مناسب و مشخصات فنی مشابه پرچمدارها، گلکسی زد فلیپ ۳ از ارزش خرید بالایی برخوردار است. در این مطلب نگاهی کوتاه و اجمالی به این گوشی تاشو خواهیم انداخت و پس از آن ویدیو جعبه گشایی گلکسی زد فلیپ ۳ توسط تیم سایمان دیجیتال را به تماشا خواهیم نشست.

(توجه گردد که محتویات درون جعبه، بنا به موجودی روز و منطقه هر موجودی می‌تواند متفاوت باشد).

در نگاه اول تغییرات چندانی بین این گوشی و نسل‌های قبلی این مدل دیده نمی‌شود و طراحان کره‌ای همان زبان طراحی قبل را با برخی جزئیات بیشتر بر روی این گوشی پیاده کرده‌اند. فریم و لولاهای زد فلیپ ۳ از جنس آلومینیوم با آلیاژی جدید هستند که مقاومت بالایی دارند. به لطف این آلیاژ سبک و مقاوم، وزن این گوشی با ابعاد ۶.۹×۷۲.۲×۱۶۶ در حدود ۱۸۳ گرم اندازه‌گیری شده است که به نسبت دیگر گوشی‌های تاشو سبک و خوش دست به حساب می‌آید.

سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ ۳ از رنگ‌بندی بسیار متنوعی استفاده کرده است. این گوشی در هفت رنگ مشکی، سبز، بنفش، کرم، سفید، صورتی و خاکستری تولید می‌شود. رنگ‌های خاکستری، سفید و صورتی به صورت سفارشی قابل خرید هستند.

یکی از مهم‌ترین بهبودهایی که این گوشی نسبت به مدل‌های قبلی خود تجربه کرده است، مقاومت آن در برابر نفوذ آب است. گلکسی زد فلیپ ۳ قادر به کسب گواهی IPX8 شده است. به واسطه این گواهی، زد فلیپ ۳ می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری زیر آب دوام بیاورد.

سامسونگ در صفحه نمایش ۶.۷ اینچی این گوشی از پنل Dynamic AMOLED 2X بهره برده است. تصاویر در این صفحه نمایش با رزولوشن ۲۶۴۰×۱۰۸۰ و تراکم پیکسلی ۴۲۶ پیکسل بر اینچ به نمایش در می‌آیند. برای محافظت هرچه بیشتر از این گوشی، سامسونگ از پوشش گوریلا گلس ویکتوس بر روی این صفحه نمایش استفاده کرده است. صفحه نمایش اصلی گلکسی زد فولد ۳ با وجود قابلیت‌هایی نظیر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، پشتیبانی از HDR10+ و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیتی جزو بهترین نمایشگرهای موجود در بازار است.

بر روی نیمه بالایی پنل پشتی و در کنار دوربین‌های این گوشی، یک نمایشگر کاور ۱.۹ اینچی نیز تعبیه شده است. پنل این نمایشگر سوپرآمولد با رزولوشن ۲۶۰×۵۱۲ پیکسل است. این نمایشگر کاور برای جلوگیری از باز و بسته شدن اضافی این گوشی تعبیه شده است. اطلاعاتی نظیر ساعت، اعلان‌ها و برخی ویجت‌ها بر روی آن قابلیت نمایش دارند.

قلب تپنده گلکسی زد فلیپ ۳ تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ است. یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای (یک هسته ۲.۸۴ گیگاهرتزی، سه هسته ۲.۴۲ گیگاهرتزی و چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی) به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 660 و مودم فایوجی بر روی این تراشه ۵ نانومتری جای گرفته‌اند. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این گوشی به دو میزان ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است. هر دو نسخه با رم ۸ گیگابایتی همراه هستند.

گلکسی زد فلیپ ۳ بر پایه سیستم عامل اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. رابط کاربری سوار شده بر روی این سیستم عامل، One UI 3.1.1 است که نسخه بهینه شده رابط کاربری سامسونگ برای گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود.

در پانچ هول نمایشگر اصلی گلکسی زد فلیپ ۳، یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است. حسگر ۱۰ مگاپیکسلی این دوربین در پس لنزی عریض با گشودگی دیافراگم f/2.4 جای گرفته است. دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی گلکسی زد فولد ۳، نقش دوربین اصلی این گوشی را بازی می‌کنند. حسگری که به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌شود، لنز عریض و دیافراگم f/1.8 دارد. این دوربین از فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز و لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد که عکاسی را دل‌چسب‌تر از همیشه می‌کنند. حسگر دوم هم با وجود لنز فوق عریض در آن به عنوان دوربین فوق عریض استفاده می‌شود. این دوربین قابلیت پوشش ۱۲۳ درجه‌ای از محیط را دارد.

گلکسی زد فلیپ ۳ از همان باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری نسل‌های قبل به عنوان منبع تأمین انرژی استفاده می‌کند. این باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری لیتیوم-پلیمری از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند و با شارژری با این توان در مدت زمان حدوداً یک و نیم ساعت کامل شارژ می‌شود. گلکسی زد فلیپ ۳ با شارژرهای بی‌سیم با توان ۱۰ وات نیز می‌تواند شارژ شود. علاوه بر این با باتری زد فلیپ ۳ می‌توان دستگاه‌های دیگر را به صورت بی‌سیم و با توان ۴.۵ وات شارژ کرد.

اقلام موجود در جعبه:

  •  دفترچه راهنما
  • سوزن سیم کارت
  •  گلکسی زد فلیپ ۳
  • کابل USB-C 

در ویدیو زیر از آپارات می‌توانید جعبه گشایی گلکسی زد فلیپ ۳ را توسط تیم سایمان دیجیتال مشاهده کنید.

مشاهده ویدیو در یوتیوب:

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

جعبه گشایی شیائومی ۱۱ تی

با جعبه گشایی گوشی شیائومی ۱۱ تی در ادامه‌ی این مطلب، با شما همراه خواهیم بود تا بیشتر با ظاهر...

مهدی حیدری time-alt ۱۶ آذر ۱۴۰۰

جعبه‌گشایی اپل واچ 7

اپل واچ ۷، جدیدترین و بهترین ساعت هوشمند اپل است که در سپتامبر ۲۰۲۱ به همراه سری آیفون‌های ۱۳...

مهدی حیدری time-alt ۷ آذر ۱۴۰۰

جعبه گشایی نوا ۸

پس از اعمال تحریم‌های امریکا علیه شرکت هواوی، فعالیت‌های این شرکت کمی تحت شعاع قرار گرفت و...

صدرا علی‌پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۰

جعبه گشایی آیفون ۱۳ پرو مکس

شرکت پرآوازه‌ی اپل با معرفی آیفون ۱۳، پرقدرت‌تر از همیشه به صحنه‌ی رقابت دنیای گوشی‌های...

آریا مقدم time-alt ۲۵ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی نوکیا G20

همه ما به خوبی برند نوکیا که زمانی یکه‌تاز صنایع مخابراتی و تولید گوشی بود را می‌شناسیم. نوکیا...

صدرا علی‌پور time-alt ۲۱ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی گلکسی زد فولد ۳

غول کره‌ای صنعت گوشی‌های هوشمند، عرضه گوشی‌های تاشو را در برنامه سالانه خود گنجانده است. پیرو...

صدرا علی‌پور time-alt ۲۰ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی پوکو X3 GT

پوکو اخیراً سری جدیدی از گوشی‌ها را با پسوند GT روانه بازار کرده است تا سبد محصولات میان‌رده...

صدرا علی‌پور time-alt ۱۹ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی بیتس استودیو بادز

شرکت بیتس که از زیرمجموعه‌های برند اپل به حساب می‌آید، چند ماه پیش از هدفون بی‌سیم جدید خود با...

صدرا علی‌پور time-alt ۷ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی گلکسی تب S7 FE

گلکسی تب S7 FE جزو جدیدترین تبلت‌های سامسونگ به شمار می‌آید که نسخه ارزان‌قیمت و اقتصادی گلکسی...

صدرا علی‌پور time-alt ۲ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی گلکسی بادز ۲

سامسونگ در رویداد Galaxy UNPACKED 2021 که ماه پیش برگزار شد، از آخرین مدل ایربادهای خود با نام...

صدرا علی‌پور time-alt ۲۳ شهریور ۱۴۰۰