جعبه گشایی از Mi 11

جعبه گشایی از Mi 11

می 11 مدل پایه‌ای پرچمداران امسال شیائومی به حساب می‌آید و زودتر از دو برادر بزرگ‌تر خود به بازار کشور وارد شده است. این محصول به تمام ویژگی‌هایی که یک پرچمدار تمام عیار باید داشته باشد مجهز شده و در واقع مدل‌های پرو و اولترا برای کاربران حرفه‌‌ای‌تر در نظر گرفته شده است.

در این مطلب ما قصد داریم به جعبه گشایی از Mi 11 بپردازیم و مشخصات این پرچمدار جدید را مختصرا با هم مرور کنیم در نهایت هم نگاهی به داخل جعبه و محتویات آن داشته باشیم.

می 11 گوشی زیبایی است. این دستگاه 196 گرمی در دو مدل با دو نوع جنس بدنه راهی بازار شده است که در یک مدل از شیشه بهره می‌برد و در مدل دیگر به چرم مجهز شده است که ضخامت این دو مدل به ترتیب 81. و 8.6 میلی متر می‌باشد. شیشه‌ی جلویی از گوریلاگلس ویکتوس برخوردار است و شیشه پشتی به گوریلاگلس 5 مجهز شده است. فریم Mi 11 در هر دو مدل از جنس آلومینیوم بوده و جنس چرم این گوشی نیز سازگار با محیط زیست است.

نمایشگر می ۱۱ به معنای واقعی کلمه عالی است. این گوشی از یک صفحه نمایش 6.81 اینچی از نوع آمولد بهره می‌برد که رزولوشن بسیار خوب QHD+ برای آن در نظر گرفته شده و به همین واسطه تراکم پیکسلی عالی 515 را ارائه می‌کند. این پنل که 91.4 درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص داده نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد و از HDR10+ و گستره‌ی یک میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. بد نیست بدانید که روشنایی این پنل در حالت حداکثری تا 1500 نیت قابل افزایش است.

در بخش سخت افزاری از یک پرچمدار چه انتظاری دارید؟ پاسخ شما به این سوال هرچه می‌خواهد باشد، این گوشی در تمام کارها تمام قد همراه شما خواهد بود و در هیچ کاری نیاز به قدرت بیشتر نخواهید داشت، چرا که می 11 به قوی‌ترین تراشه‌ی اندرویدی موجود در بازار مجهز شده است. این تراشه اسنپدراگون 888 5G است که معماری 5 نانومتری دارد و از هشت هسته پردازنده مرکزی (1×2.84 GHz Kryo 680 & 3×2.42 GHz Kryo 680 & 4×1.80 GHz Kryo 680) و پردازنده گرافیکی Adreno 660 بهره می‌برد.

این مجموعه سخت افزاری را 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم همراهی می‌کند تا با یک پرچمدار تمام عیار مواجه باشیم. در نظر داشته باشید که این دستگاه از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند و به همین دلیل باید نسخه‌ی متناسب با نیاز خود را خریداری کنید تا با کمبود حافظه داخلی مواجه نشوید.

دوربین‌های Mi 11 بسیار خوب هستند، اما اگر یکی از دلایل اصلی خرید پرچمدار برای شما بخش دوربین آن است شاید بهتر باشد به سراغ مدل پرو و اولترا همین می 11 یا برندهای دیگر مانند اس 21 اولترا بروید. دلیل این موضوع این است که می ۱۱ فاقد لنز تله فوتو می‌باشد و اگر نیاز به ثبت عکس از سوژه‌های موجود در دوردست دارید تقریبا نا امید خواهید شد، چون تمام چیزی که نصیب‌تان می‌شود، زوم دیجیتالی است.

حال به سراغ اعداد و ارقام دوربین‌ها برویم، جایی که لنز عریض سنسوری 108 مگاپیکسلی دارد و دو لنز فوق عریض و ماکرو با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی نیز با برخورداری از یک سنسور 20 مگاپیکسلی درون یک پانچ هول کوچک در بالا سمت چپ نمایشگر جای گرفته است. این دستگاه قادر است تا نهایت کیفیت 8K 30fps به ثبت ویدئو بپردازد.

در نهایت هم یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی وظیفه دارد تا انرژی مورد نیاز برای این گوشی را تأمین کند. از دیگر مشخصات کلیدی می ۱۱ می‌توان به حسگر اثرانگشت اپتیکال زیر نمایشگر، اسپیکر استریو، شارژ سریع 55 واتی، شارژ سریع بی‌سیم 50 واتی، شارژ معکوس 10 واتی و Miui 12.5 بر مبنای اندروید 11 اشاره کرد.

محتویات جعبه:

  • دفترچه راهنما
  • سوزن سیم‌کارت
  • مبدل Type C به جک 3.5 میلی متری صدا
  • می 11
  • قاب ژله‌ای
  • آداپتور
  • سیم USB-A به USB-C

در ویدئو زیر از آپارات شاهد جعبه گشایی از Mi 11 توسط تیم سایمان دیجیتال هستید.

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

جعبه گشایی شیائومی ۱۱ تی

با جعبه گشایی گوشی شیائومی ۱۱ تی در ادامه‌ی این مطلب، با شما همراه خواهیم بود تا بیشتر با ظاهر...

مهدی حیدری time-alt ۱۶ آذر ۱۴۰۰

جعبه‌گشایی اپل واچ 7

اپل واچ ۷، جدیدترین و بهترین ساعت هوشمند اپل است که در سپتامبر ۲۰۲۱ به همراه سری آیفون‌های ۱۳...

مهدی حیدری time-alt ۷ آذر ۱۴۰۰

جعبه گشایی نوا ۸

پس از اعمال تحریم‌های امریکا علیه شرکت هواوی، فعالیت‌های این شرکت کمی تحت شعاع قرار گرفت و...

صدرا علی‌پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۰

جعبه گشایی آیفون ۱۳ پرو مکس

شرکت پرآوازه‌ی اپل با معرفی آیفون ۱۳، پرقدرت‌تر از همیشه به صحنه‌ی رقابت دنیای گوشی‌های...

آریا مقدم time-alt ۲۵ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی نوکیا G20

همه ما به خوبی برند نوکیا که زمانی یکه‌تاز صنایع مخابراتی و تولید گوشی بود را می‌شناسیم. نوکیا...

صدرا علی‌پور time-alt ۲۱ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی گلکسی زد فولد ۳

غول کره‌ای صنعت گوشی‌های هوشمند، عرضه گوشی‌های تاشو را در برنامه سالانه خود گنجانده است. پیرو...

صدرا علی‌پور time-alt ۲۰ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی پوکو X3 GT

پوکو اخیراً سری جدیدی از گوشی‌ها را با پسوند GT روانه بازار کرده است تا سبد محصولات میان‌رده...

صدرا علی‌پور time-alt ۱۹ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی گلکسی زد فلیپ ۳

گلکسی زد فلیپ ۳ جدیدترین عضو از سری تاشو‌های کوچک سامسونگ است که با بهبودهای بسیاری نسبت به...

صدرا علی‌پور time-alt ۱۰ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی بیتس استودیو بادز

شرکت بیتس که از زیرمجموعه‌های برند اپل به حساب می‌آید، چند ماه پیش از هدفون بی‌سیم جدید خود با...

صدرا علی‌پور time-alt ۷ مهر ۱۴۰۰

جعبه گشایی گلکسی تب S7 FE

گلکسی تب S7 FE جزو جدیدترین تبلت‌های سامسونگ به شمار می‌آید که نسخه ارزان‌قیمت و اقتصادی گلکسی...

صدرا علی‌پور time-alt ۲ مهر ۱۴۰۰