جدیدترین گوشی ها

مروری بر رخدادهای تیر ماه ۹۹

در تیر ماه ۹۹ شاهد اتفاقات بسیار هیجان انگیز در حوزه‌ی لوازم تکنولوژیک نبودیم، اما در همین روند رایج نیز محصولات جالبی وارد بازار شدند که در ادامه‌ی این مطلب شاهد لیست این محصولات هستیم. برخلاف همیشه که شاهد سیل عظیم جدیدترین گوشی ها از شیائومی و سامسونگ بودیم، این ماه برندهایی هم‌چون ریلمی، اوپو و موتورولا فعال‌تر شده‌اند.

معرفی آنر تبلت ۶ و ایکس ۶

در اواخر ماه برند آنر که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت هواوی است از دو تبلت خود با عنوان آنر ۶ و آنر ایکس ۶ رونمایی کرد. این تبلت‌ها که اصطلاح مقرون به صرفه را به خود اختصاص داده‌اند، از مشخصات فنی خوبی هم‌چون تراشه کرین ۷۱۰A، باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی، نمایشگر ۱۰.۱ اینچی ال سی دی و دوربین ۵ مگاپیکسلی برخوردار است.

تبلت آنر ۶ با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۱۸۵ دلار و آنر تبلت ایکس ۶ به قیمت ۱۵۷ دلار به فروش خواهد رسید. البته این‌ها مدل وای فای هستند و برای مدل‌های LTE قیمت‌های مجزایی تعیین شده است که مقداری از این مدل‌ها گران‌تر هستند.

رونمایی از گلکسی M01s

ماه گذشته از رونمایی سامسونگ از گوشی اقتصادی M01 خبر دادیم، اما نسخه‌ی بهبودیافته‌تری از آن در این ماه و با عنوان M01s وارد بازار شده است. گوشی M01s از تراشه‌ی هلیو پی ۲۲ مدیاتک بهره می‌برد که اندکی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۹ در گوشی M01 قدرتمندتر است، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و مجهز به یک دوربین دوگانه در پنل پشتی خود است.

سامسونگ این گوشی را در یک مدل با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد کرد، با این حال، امکان استفاده از حافظه‌ی میکرو اس دی برای ارتقا آن فراهم خواهد بود. این گوشی در هند عرضه خواهد شد و هنوز مشخص نیست که به سایر بازارها نیز وارد شود یا نه؟

گوشی M01s دارای دو رنگ خاکستری و آبی خواهد بود به قیمت ۱۳۳ دلار به فروش خواهد رسید.

عرضه می بند ۵

می بند ۵ ساعت هوشمند برند شیائومی است که نسبت به ساعت‌های قبلی آن، تفاوت‌های بسیار زیادی را شاهد بوده است.
نمایشگر ‍‍۱.۲ اینچی، ۵ حالت ورزشی جدید، ۵۰٪ دقت بیشتر در سنجش ضربان قلب، قابلیت اتصال به کابل بدون نیاز به درآوردن ساعت و ۱۴ روز نگهداری باتری اشاره کرد.

از جمله‌ سنسورهای می بند ۵ شیائومی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد: سنسور شتاب سنج، سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب، فشار سنج و ژیروسکوپ.

می بند 5 شیائومی
می بند 5 شیائومی

ایرفون تمام بی سیم می بیسیک

ایرفون تماما بی سیم می بیسیک محصول دیگری از برند شیائومی است که اخیرا از آن رونمایی شد. این ایرفون دارای بدنه‌ای حساس به لمس است و کاربر با لمس آن، برخی از فرامین را اجرایی می‌کند. قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است. برای مدت زمان نگهداری شارژ این ایرفون‌ها هم می‌توان به ۵ ساعت اشاره کرد.

فناوری‌های شارژ سریع

شارژ سریع شدت جریان الکتریکی ارسال شده به باتری را افزایش می‌دهد تا شارژ گوشی در مدت زمان کمتری انجام شود.
در تیر ماه اوپو از فناوری شارژ سریع ۱۲۵ واتی و برند آیکو ویوو از شارژ سریع ۱۲۰ واتی خود رونمایی کردند.

رونمایی از جدیدترین گوشی اوپو A12s

علاوه بر سامسونگ، اوپو نیز دارای یک سری از گوشی‌های A است. در تیر ماه ۹۹، این برند از گوشی جدید خود با عنوان A12s که نسخه‌ی بهبودیافته‌تری از A12 بود، رونمایی کرد.

این گوشی از تراشه‌ی هلیو پی ۳۵ مدیاتک، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و صفحه‌ی نمایش ۶.۲ اینچی بهره می‌برد. باتری ۴۲۳۰ میلی‌آمپرساعتی به‌همراه درگاه میکرو USB، وای‌فای، GPS، قابلیت تشخیص چهره و برخورداری از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون از دیگر ویژگی‌های گوشی اقتصادی A12s اوپو به‌حساب می‌آید.

معرفی ساعت‌های جدید گارمین

گارمین اخیرا از ساعت‌های هوشمند جدید خود رونمایی کرد، ساعت‌های هوشمندی که مهم‌ترین ویژگی آن‌ها شارژ از طریق پنل‌های خورشیدی است. مزیت این باتری‌ها در اینست که طول عمر بیشتری دارند.

ساعت جدید گارمین قابلیت‌هایی هم‌چون اتصال به وای فای، جی پی اس، پیگیری خواب و NFC دارد.

معرفی ویوو آیکو زد وان ایکس 5G

آیکو زد وان ایکس فایوجی که در اواخر تیر از آن رونمایی شد، محصول برند ویوو است و یکی از بهترین گوشی‌های مقرون‌به صرفه‌ی بازار است. از ویژگی‌های فنی این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، اسنپدراگون ۷۶۵ جی، قابلیت اتصال فایوجی، نمایشگر ۶.۵۷ اینچی و دوربین سه گانه با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی واید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق اشاره کرد.

رونمایی از موتو جی فایوجی پلاس

یکی دیگر از محصولات مقرون به صرفه‌ی جدید که طی ماه اخیر به بازار عرضه شد، موتو جی فایو جی پلاس است.
از جمله مشخصات فنی موتوجی فایوجی پلاس می‌توان به نمایشگر ۶.۷ اینچی، پنل ال سی دی، وزن ۲۰۷ گرمی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین ۴ گانه‌ی ۴۸ مگاپیکسلی عریض، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج اشاره کرد.

موتو جی فایوجی

معرفی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس

کوالکام به تازگی از اولین تراشه موبایل رونمایی کرده است که سرعت پردازشی هسته‌های آن از ۳ گیگاهرتز عبور کرده است. این تراشه ( اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس) به عنوان جانشین اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس شناخته می‌شود که سال گذشته با حداکثر فرکانس کاری ۲.۶ گیگاهرتز در گوشی‌هایی مثل ایسوس راگ فون ۲ به کار رفته بود.

اسنپدراگون 865 پلاس

برای بررسی جزئیات بیشتر در مورد این تراشه کلیک کنید.

معرفی پوکو M2 پرو

پوکو یکی از زیربرندهای شیائومی است که محصولات آن اغلب جزو محصولاتی هستند که از ارزش خرید بالایی برخوردارند. این برند طی ماه اخیر از جدیدترین گوشی خود با عنوان پوکو M2 پرو با باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین چهارگانه رونمایی کرد.

از ویژگی‌های فنی پوکو M2 پرو می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز به فناوری شارژ سریع ۳۳ وات، ضد آب بودن، ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین چهارگانه رسما اشاره کرد. این گوشی از برند شیائومی ۱۸۵ دلار قیمت دارد.

معرفی وان فیوژن موتورولا

در اواخر خرداد ماه، برند وان‌ پلاس از جدیدترین گوشی خود با عنوان وان فیوژن پلاس رونمایی کرده بود. اخیرا نیز از نسخه‌ی ضعیف‌تر آن گوشی با عنوان وان فیوژن رونمایی کرده است.

از ویژگی‌های فنی این گوشی می‌توان به برخورداری از اسنپدراگون ۷۱۰، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، رم ۴ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و دوربین ۴گانه‌ با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. هنوز قیمت مشخصی برای این گوشی عنوان نشده است، اما انتظار می‌رود با قیمتی کمتر از ۳۳۹ دلار که فیوژن موتورولا عرضه می‌شد، به فروش برسد.

معرفی آنر ایکس ۱۰ مکس فایو جی

در سوم جولای ۲۰۲۰ مصادف با ۱۳ تیر، آنر گوشی جدید خود با نام آنر ایکس ۱۰ مکس فایوجی را معرفی کرد. از جمله مشخصات فنی این گوشی می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۷.۰۹ اینچی، ۲۳۲ گرم وزن، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی، صفحه‌ی نمایش لمسی خازنی، دوربین دوگانه‌ با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

معرفی آنر ۳۰ لایت (یوث)

آنر ۳۰ لایت نیز همزمان با آنر ایکس ۱۰ مکس معرفی شد. از ویژگی‌های فنی این گوشی می‌توان به تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۰۰ مدیاتک، حافظه‌ی رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، صفحه‌ی نمایش ۶.۵ اینچی،دوربین سه‌گانه‌ با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی اشاره کرد.

معرفی جدیدترین گوشی ریلمی C11

سی ۱۱ یکی از گوشی‌های اقتصادی ریلمی است که دهم تیر ماه از آن رونمایی شد. این گوشی از تراشه‌ی هلیو جی ۳۵ مدیاتک استفاده می‌کند، نمایشگر ۶.۵ اینچی دارد و به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است. از جمله دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین دوگانه‌ با سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. این گوشی ۱۹۶ گرم وزن دارد و قرار است به قیمتی حدود ۹۰ یورو در بازار عرضه شود.

معرفی ردمی 9A و ردمی 9c

ردمی ۹ ای و ردمی ۹ سی طی ماه گذشته وارد بازار شدند و از جمله‌ی گوشی‌های شیائومی با قیمت بسیار مناسب محسوب می‌شوند.

این گوشی‌ها از تراشه‌ی هلیو جی ۲۵ و هلیو جی ۳۵ مدیا تک استفاده می‌کنند. ردمی ۹ ای با قیمت ۸۳ دلار وارد بازار می‌شود و ردمی ۹ سی نیز به قیمت ۱۱۶ دلار به فروش خواهد رسید.

معرفی ریلمی ایکس ۳

اواخر خرداد ماه از معرفی گوشی ریلمی ایکس ۳ سوپر زوم خبر دادیم، طی ماه اخیر نیز این برند به معرفی و رونمایی از ریلمی نسخه‌ی استاندارد این گوشی پرداخت.

از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۶.۶ اینچی، ساختار ترکیبی شیشه‌ و پلاستیک، باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین ۴گانه‌ با سنسورهای ۶۴ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

ریلمی ایکس ۳

معرفی بلو جی ۸۰ و جی ۹۰

بلو (‌Blu) یکی از شرکت‌های تولیدکننده‌ی تلفن‌همراه آمریکایی است که اغلب به تولید گوشی‌های اقتصادی می‌پردازد. در طی روزهای گذشته این برند از جدیدترین گوشی ها ی خود با عنوان بلو جی ۸۰ و بلو جی ۹۰ رونمایی کرد. بلو جی ۹۰ از نمایشگر ۶.۵ اینچی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین سه‌گانه (با سنسورهای ۱۶ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی)، تراشه‌ی هلیو A۲۵ مدیا تک و ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. قیمت این گوشی حدود ۱۵۰ دلار در نظر گرفته شده است.

از مشخصات فنی بلو جی ۸۰ نیز می‌توان به تراشه‌ی هلیو پی ۲۳ مدیاتک و دوربین تک‌گانه‌ ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.

بلو جی ۸۰ و ۹۰

رونمایی از آی او اس ۱۴

اپل در رویداد مشهور خود با عنوان WWDC که اوایل تیر ماه برگزار شد، از آی او اس ۱۴ رونمایی کرد و از تفاوت‌های چشمگیر این سیستم عامل با نسخه‌های قدیمی‌تر گفت. این تفاوت‌ها عبارت بودند از:

  • اپ لایبرری (App Library)
  • نمایش فهرست‌وار اپلیکیشن‌ها
  • ویجت‌های جدید و باز طراحی‌شده
  • حالت تصویر در تصویر
  • بروزرسانی‌های دستیار صوتی سیری
  • اپلیکیشن جدید ترنسلیت
  • قابلیت‌های جدید در اپلیکیشن مسیجز
  • افزودن ابزارهایی جدید به بخش میموجی‌ها
  • بک تپ (back tap)
  • بهبود اپل مپس (Apple maps)
  • کار پلی (Car play)
  • اپ کلیپ (App Clip)

برای بررسی جزئی‌تر این موارد کلیک کنید.

گلکسی A01 Core

گلکسی A01 کور مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی جدید سامسونگ است که در روز آخر تیر ماه معرفی شد. از جمله ویژگی‌های فنی این گوشی می‌توان به نمایشگر ۵.۳ اینچی TFT، دوربین تک‌گانه‌ی ۸ مگاپیکسلی، تراشه‌ی MT۶۷۳۹ww مدیاتک و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این گوشی با قیمت ۸۰ یورو عرضه خواهد شد.

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

راهنمای خرید هولدر موبایل برای ماشین در تمامی رده‌های قیمتی (دی 1401)

"از هر چهار تصادف رانندگی یکی از آن‌ها به دلیل استفاده از گوشی هوشمند توسط راننده است." این...

پویا علیمی time-alt ۳۰ آذر ۱۴۰۱

چگونه تنظیمات VPN را از آیفون خود حذف کنیم؟

درحالی که سرویس های VPN راهکارهای راحتی را برای تنظیم کردن پروفایل بر روی آیفون ارائه می کنند،...

سارا صباح پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۱

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی ویدیویی مچ بند سلامتی شیائومی Smart Band 7

 سری می‌بند به دلیل ارائه امکانات بی‌شمار در کنار قیمتی مناسب طرفداران بسیاری در سراسر جهان و...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

مقایسه دوربین سامسونگ گلکسی S21 اولترا، آیفون 13 پرومکس و P50 هواوی

کیفیت دوربین یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های هوشمند است و برای بعضی‌ها مهمترین معیار برای خرید...

پویا علیمی time-alt ۸ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱