۱۶ راه برای تزئین کاور گوشی و جذاب‌تر کردن ظاهر گوشی

خرید کاور اولین کاری است که بسیاری از ما پس از خرید گوشی انجام می‌دهیم. اگرچه در بسیاری از موارد برخلاف میل باطنی خود این کار را انجام می‌دهیم، اما برای این که از گوشی خود مراقبت کنیم، در خرید آن‌ها تعلل نمی‌کنیم.

کاورهایی که در بازار موجود هستند، اغلب از جذابیت کافی برخوردار نیستند. شما می‌توانید بازار را زیر و رو کنید تا کاور محبوب خود را پیدا کنید، اما ما پیشنهاد می‌کنیم قبل از این کار، نگاهی به تکنیک‌های زیر بیندازید. شاید با یکی از این روش‌ها توانستید کاور فعلی خود را به یک کاور زیبا تبدیل کنید.

۱) اسپری‌کردن رنگ روی توری

اسپری‌کردن رنگ روی توری
اسپری‌کردن رنگ روی توری

یکی از طراحی‌های جذاب که برای کاور گوشی می‌توانید در نظر داشته باشید، اسپری‌کردن رنگ روی توری است. تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید، یک کاور گوشی است. این کاور می‌تواند از مدل‌های ارزان‌قیمت هم باشد. سپس رنگ سیاه را باید بر روی آن کاور اسپری کنید و پس از خشک‌شدن آن، توری را روی آن قرار داده و رنگ طلایی یا نقره‌ای را اسپری نمایید. پس از خشک‌شدن رنگ دوم، کاور ارزان‌قیمت شما به یک کاور شیک و لوکس تبدیل خواهد شد.

۲) چسباندن تکه‌های فلزی دارای رنگ نئونی

چسباندن تکه‌های فلزی دارای رنگ نئونی
چسباندن تکه‌های فلزی دارای رنگ نئونی

رنگ‌های نئونی مانند فسفری، جلوه خاصی دارند و اگر در پشت تلفن همراه شما قرار گیرند، می‌توانند برای تزئین کاور گوشی کارساز باشند. تنها کاری که نیاز است تهیه تکه‌های فلزی یا پلاستیکی دارای این رنگ‌ها است. سپس می‌توانید با طرح‌ها و مدل‌های مورد نظر خود، آن‌ها را به کاور گوشی بچسبانی و از ظاهر جذاب کاور لذت ببرید.

۳) کاور گوشی ستاره‌ای

کاور گوشی ستاره‌ای
کاور گوشی ستاره‌ای

شاید نام این نوع تزئین کاور گوشی برای‌تان جذاب باشد. در واقع اگر به‌دنبال کاور گوشی ستاره‌ای برای خرید آن باشید، چنین چیزی پیدا نخواهید کرد! این نوع کاور توسط خود شما باید درست شود. باید از ستاره‌های کوچک در این کار بهترین استفاده را بکنید.

این ستاره‌ها معمولا برای تزئین لباس‌های بانوان استفاده می‌شوند و می‌توانید از فروشگاه‌های فروشنده چنین لوازمی آن‌ها را پیدا کنید. در نهایت، باید این ستاره‌ها را با طرح دلخواه خود به پشت کاور گوشی بچسبانید. هم می‌توانید از همه‌جا پست کاور گوشی برای چسباندن این ستاره‌ها استفاده کنید و هم می‌توانید قسمتی خاص از پشت کاور را انتخاب کرده و به چسباندن ستاره‌ها در آن‌جا بپردازید.

۴) چسباندن گلوله‌های فلزی

چسباندن گلوله‌های فلزی
چسباندن گلوله‌های فلزی

در همان فروشگاه‌هایی که ستاره‌ها را تهیه کردید، می‌توانید به دنبال گلوله‌های فلزی خوش‌رنگ و اشیای فلزی زیبا هم باشید. برخی از آن‌ها را برای تزئین کاور گوشی در پست کاور قرار دهید و زیبایی صدچندان به گوشی و کاور آن دهید.

۵) زر، اساسی‌ترین تزئین‌کننده

زر روی کاور گوشی
زر روی کاور گوشی

همان‌طور که می‌دانید برای هر نوع تزئینی زر کاربرد ویژه‌ای دارد. در کار تزئین کاور گوشی هم، زر می‌تواند کارایی جذابی داشته باشد. برای این کار پشت کاور گوشی را با چسب بی‌رنگ بپوشانید و سپس آن را در ظرفی پر از زر (رنگ زر با توجه به سلیقه خودتان دلخواه است) فرو ببرید. با این‌کار پشت کاور گوشی پر از زر می‌شود و گوشی شما را مانند ستاره‌ای در دل شب نورانی می‌کند.

۶) چسباندن نشان جواهرمانند بر پشت کاور

چسباندن نشان جواهرمانند بر پشت کاور
چسباندن نشان جواهرمانند بر پشت کاور

با گشت‌وگذار در بازار می توانید نشان‌ها و تکه‌های کوچکی بیابید که با قراردادن آن‌ها در پشت کاور گوشی، جذابیت آن چند برابر می‌شود. با استفاده از این حالت برای تزئین کاور گوشی ، حالت سه بعدی به گوشی و کاور آن می‌دهید. حتی با چسباندن این نشان‌ها در پشت کاور گوشی، نگهداری گوشی در دست نیز راحت‌تر از قبل می‌شود.

۷) تهیه کلاژی از مجلات

تهیه کلاژی از مجلات برای کاور گوشی
تهیه کلاژی از مجلات برای کاور گوشی

با دقت در مجلات جذاب مورد علاقه خود، می‌توانید یک سری عکس از آن‌ها انتخاب کرده و با برش آن‌ها، کلاژی جذاب درست کنید. این کلاژ را می‌توانید با چسب به پشت کاور گوشی بچسبانید و در تزئین کاور گوشی قدم بزرگی بردارید. پس از چسباندن این کلاژ روی کاور، می‌توانید از پوششی برای محافظت از کلاژ در برابر عوامل محیطی استفاده کنید.

۸) ترفند مادربزرگ‌گونه

استفاده از ترفندهای هنری قدیمی برای کاور گوشی
استفاده از ترفندهای هنری قدیمی برای کاور گوشی

شاید شما در دست مادربزرگان خود الیافی را دیده باشید که با استفاده از دو میله، آن‌ها را با طرح‌هایی خاص در هم فرو می‌بردند و به بافت لباس و سایر انواع بافت‌ها می‌پرداختند. در مبحث تزئین کاور گوشی نیز از این تکنیک می‌توانید استفاده کنید. می‌توانید تکه‌ای از این نوع بافت‌ها را خودتان درست کنید و به پشت کاور گوشی بچسبانید. البته این نوع بافت‌های تکه‌ای در بازار هم موجود هستند که می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. جذابیت این حالت در این است که در کنار زیبایی خاص، می‌توانید حالت نوستالژیکی را نیز به شما القا کند.

۹) نقشه گنج!

استفاده از نقشه روی کاور گوشی
استفاده از نقشه روی کاور گوشی

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که به نقشه‌ها و جهان‌گردی علاقمند هستند، این گزینه بهترین راه برای تزئین کاور گوشی تان است. یک نقشه را به اندازه پشت کاور گوشی‌تان قیچی کنید و آن را به کاورتان بچسبانید. به همین سادگی.

۱۰) چسباندن برش‌هایی از تصاویر آبرنگی

چسباندن برش‌هایی از تصاویر آبرنگی
چسباندن برش‌هایی از تصاویر آبرنگی

نقاشی آبرنگ نوعی نقاشی است که در عین سادگی جذابیت خارق‌العاده‌ای دارد. البته لازم نیست در اینجا آن‌چنان در نقاشی حرفه‌ای باشید. می‌توانید با آبرنگ‌های معمولی طرح‌های مورد نظر خود را روی کاغذ بکشید و سپس آن را به پشت کاور گوشی خود بچسبانید. در این حین، می‌توانید از تکنیک‌های دیگر نقاشی نیز برای افزایش جذابیت آن استفاده کنید.

۱۱) توری‌های بریده‌شده به شکل نواری

استفاده از توری‌های بریده‌شده در کاور گوشی
استفاده از توری‌های بریده‌شده در کاور گوشی

راه راه بودن طرح‌های نقاشی یا معماری، باعث افزایش زیبایی آن‌ها می‌شود. از این جذابیت می‌توان در تزئین کاور گوشی نیز استفاده کرد. برای این‌کار، می‌توانید توری‌های دارای رنگ‌های متفاوت (یا حتی پارچه‌های معمولی دارای رنگ‌های متفاوت) را انتخاب کنید، به شکل راه راه برش دهید و به پشت کاور گوشی بچسبانید.

۱۲) کاور مرواریدی

کاور مرواریدی
کاور مرواریدی

شاید یکی از جذاب‌ترین چیزهایی که بشر در عمر خود با آن روبرو شده است، مروارید‌ها هستند. از مروارید‌ها حتی می‌توانید در تزئین کاور گوشی نیز استفاده کنید. می‌توانید مروارید‌ها را با طرحی خاصی و مورد علاقه خود به پشت کاور گوشی چسبانده و از زیبایی گوشی بهره‌مند شوید.

۱۳) استفاده از استیکرهای دهه ۶۰ای

استفاده از استیکرهای دهه ۶۰ای در کاور گوشی
استفاده از استیکرهای دهه ۶۰ای در کاور گوشی

اگر با افراد میانسال صحبت کنید، خواهید دید که در زمان جوانی آن‌ها، استیکرهای خاصی وجود داشتند که امروزه نیز به‌خاطر جذابیت خاص آن‌ها، دوباره تولید می‌شوند. این استیکرها قابلیت نصب در پشت کاور گوشی را نیز دارند و می‌توانند جلوه جذابی به تلفن همراه‌تان بدهند.

۱۴) گل‌های جذاب، گره‌گشای مشکل زیبایی

گل‌های زیبا روی کاور گوشی
گل‌های زیبا روی کاور گوشی

استفاده از گل‌ها در تزئین کاور گوشی نیز کارا است. برای این کار باید کاور سفید رنگی را انتخاب کنید و سپس گل‌های پرس‌شده خود را روی آن بچسبانید. به‌جای چسباندن می‌توانید آن‌ها را روی کاور گوشی قرار دهید و سپس با لایه‌ای نایلونی یا پارچه‌ای آن را پوشش دهید.

۱۵) پاشش رنگ

پاشش رنگ روی کاور گوشی
پاشش رنگ روی کاور گوشی

برای این کار باید کاوری سیاه یا سفید رنگ داشته باشید. این کاور را در محیطی قرار دهید که با پاشش رنگ در آن‌جا مشکلی پیش نیاید. کاور را با سیم یا طنابی از سقف آویزان کنید و در نهایت رنگ‌های متفاوت را با طرحی که دوست دارید روی آن بپاشید. در نظر داشته باشید که می‌توانید از بی‌نظم‌بودن رنگ‌ها در این‌جا بهترین استفاده را بکنید و زیبایی خاصی به کاور دهید.

۱۶) صدف، فن آخر استاد

استفاده از صدف در تزئین کاور گوشی
استفاده از صدف در تزئین کاور گوشی

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که دوست دارید از لوازم جانبی قلمبه سلمبه استفاده کنید، می‌توانید از صدف‌ها برای تزئین کاور گوشی خود استفاده کنید. مهم‌ترین کاری که باید در این راستا انجام دهید، یافتن صدف‌ها با اندازه‌ها و رنگ‌های گوناگون است. سپس آن‌ها را روی کاور گوشی چسبانده و از زر برای زیبایی بیشتر آن استفاده کنید.

اگر شما هم راه‌حلی غیر از راه‌حل‌های ارائه‌شده برای تزئین کاور گوشی در نظر دارید، می‌توانید در بخش نظرات همین پست با ما در میان بگذارید.

منبع: Storypick

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

راهنمای خرید هولدر موبایل برای ماشین در تمامی رده‌های قیمتی (دی 1401)

"از هر چهار تصادف رانندگی یکی از آن‌ها به دلیل استفاده از گوشی هوشمند توسط راننده است." این...

پویا علیمی time-alt ۳۰ آذر ۱۴۰۱

چگونه تنظیمات VPN را از آیفون خود حذف کنیم؟

درحالی که سرویس های VPN راهکارهای راحتی را برای تنظیم کردن پروفایل بر روی آیفون ارائه می کنند،...

سارا صباح پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۱

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی ویدیویی مچ بند سلامتی شیائومی Smart Band 7

 سری می‌بند به دلیل ارائه امکانات بی‌شمار در کنار قیمتی مناسب طرفداران بسیاری در سراسر جهان و...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

مقایسه دوربین سامسونگ گلکسی S21 اولترا، آیفون 13 پرومکس و P50 هواوی

کیفیت دوربین یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های هوشمند است و برای بعضی‌ها مهمترین معیار برای خرید...

پویا علیمی time-alt ۸ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱