برترین اپلیکیشن های ورزش

آیفون خود را به عنوان مربی ورزش در همه جا داشته باشید

ما به این موضوع عادت کرده ایم که از آیفون خود به عنوان یک منبع سرگرم کننده استفاده کنیم به طوری که این منبع می‌تواند شامل اطلاع رسانی اخبار، کتاب ها و ارتباطات باشد. اما سوال این است که آیا می توان از این دستگاه هوشمند به عنوان مربی ورزش نیز استفاده کرد؟ در ادامه با بهترین اپلیکیشن های ورزش برای ios آشنا خواهید شد.

بهترین اپلیکیشن های ورزش برای ios

اگر شما تصمیم گرفتید که در سال ۲۰۱۶ زندگی سالم تری داشته باشید، به احتمال بسیار زیاد نگاهی به باشگاه های ورزشی و برنامه های ورزشی داشته اید. شاید شما متوجه این موضوع نبوده اید که آیفون شما می تواند قدم بزرگی در رسیدن به اهداف ورزشی شما، بردارد. به طوری که این کمک از اپلیکیشن های آموزش تناسب اندام و نحوه ورزش کردن گرفته تا اپلیکیشن هایی همچون برنامه رژیم غذایی، تناسب اندام و مربی ورزش منحصر به هر فرد را شامل می شود.

این لیست بر روی بهترین اپلیکیشن های ورزش برای آیفون متمرکز شده است. برخی از این اپلیکیشن ها به شما کمک خواهد کرد که شروع به دویدن کنید حتی اگر می خواهید برای اولین بار این کار را انجام دهید. برخی دیگر از این اپلیکیشن ها به شما کمک می کند تا از صرف هزینه برای کلاس های ورزشی جلوگیری نمایید تا بتوانید با آن ها به هدف مورد نظر خود بهتر و راحت تر برسید.

اپلیکیشن !Zombies, Run (آیتونز)

قیمت: رایگان

امتیاز برنامه در اپ استور: 5 ستاره

این اپلیکیشن !Zombies, Run یک بازی هوشمندانه واقعیت افزوده برای آیفون شما است که شما را در کفش های یک شخصیت قرار می دهد. به طوری که او در جهانی گیر کرده است که بشریت علیه شیوع بیماری زامبی مبارزه می کند. اگر  شما جزو افرادی هستید که کلمه زامبی برایتان تازگی دارد ممکن است این اپلیکیشن برای شما ترسناک باشد و دویدن برای شما دلهره آور شود. اما نگران نباشید می توانید به راحتی بر روی تردمیل پیاده روی کنید  و از ماجرای های سرگرم کننده، لذت خود را ببرید. این برنامه به صورت رایگان ارائه می گردد ولی در نهایت اگر شما بخواهید به قسمت های دیگر این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید، بایستی پک های آن را که از قیمت 2 و 18 دلار برخوردار است، خریداری نمایید. یکی دیگر از راهکارهای راحت برای دسترسی به قسمت های بیشتر این برنامه، ثبت نام کردن به عنوان عضو می باشد که قیمت آن ماهیانه 3 دلار و سالیانه 20 دلار است. جالب است بدانید که شما می توانید این اپلیکیشن را در اپل واچ خود نیز استفاده کنید.

zombi,run!screenshots

اپلیکیشن Fitocracy (آیتونز)

قیمت: رایگان

امتیاز برنامه در اپ استور: 4.5 ستاره

اپلیکیشن Fitocracy یکی از اپلیکیشن های بسیار پرطرفدار که هم برای علاقه مندان تناسب اندام و عاشقان ورزش است. تفاوت کلیدی آن تصویر سازی تناسب اندام و ورزش است. شما می توانید به طور پیش فرض به قسمت “تمرینات ساخته توسط متخصصان” دسترسی داشته باشید و یا تمرینات خود را در آنجا آپلود کنید. شما حتی می توانید بر اساس هدف خود همه چیز را دسته بندی نمایید. این برنامه هر دفعه که شما ورزش می کنید به شما امتیاز می دهد که این امتیاز اعتماد به نفس شما را بالا خواهد برد و یا مدالهایی را برای شما در نظر می گیرد. یکی از بهترین ویژگی های این برنامه این است که شما می توانید به مربیان با تجربه بپیوندید.

در این برنامه شما می توانید پروفایل سایر افراد را نیز ببینید و از برنامه های ورزشی آن ها با خبر گردید و حتی می توانید به صورت خصوصی با افراد گفت گو کنید. می توانید برنامه های ورزشی را ذخیره کنید(پیش فرض تعداد آن 8 است). جالب است بدانید که شما قادر هستید برای دوئل با سایر کاربران خود را آماده کنید. هزینه این برنامه سالیانه 45 دلار و هزینه ماهیانه 5 دلار می باشد.

Fitocracy-screenshots

اپلیکیشن C25K (آیتونز)

قیمت: رایگان

امتیاز برنامه در اپ استور: 5 ستاره

اگر شما عملا زمان خود را در اینترنت برای پیدا کردن برنامه های ورزش در خانه صرف می کنید، باید به شما بگوییم که چاره ای به جز کنار آمدن با اپلیکیشن C25K ندارید. به طوری که لازم است بدانید اختصار آن Couch to 5K است. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که شما را از مبل راحتی بلند و تا جایی پیش می برد که بتوانید در یک مدت زمان معقولانه به مسافت 5 کیلومتر بدوید. برنامه کامل این اپلیکیشن برای 8 هفته طراحی شده است. به طوری که هر روز به شما یک مقدار بیشتر نسبت به دیروز تمرین می دهد.

زمانی که به این برنامه فکر می کنیم به این نتیجه می رسیم که بهترین روش برای ورزش کردن را انتخاب کردیم. این اپلیکیشن رایگان ورزش را برای شما مانند آب خوردن راحت می کند به طوری که در حین ورزش به شما اطلاع می دهد که چه زمانی بدویید و چه زمانی پیاده روی کنید. قسمت پولی این برنامه فقط 2 دلار برای حذف تبلیغات می باشد. بنابراین اصلا نگران این نباشید که چون پول زیادی پرداخت نکرده اید از عملکرد کامل این اپلکیشن بهره مند نخواهید شد. اگر شما توسط این اپلیکیشن فارغ التحصیل شوید، توسعه دهنگان برنامه به شما این بار به جای 5 کلیلومتر پیشنهاد 10 کیلومتر را خواهند داد.

C25K-screenshots

اگر شما هم اپلیکیشنی درباره ورزش استفاده می کنید ما را از نظرات خود بی بهره نگذارید.

برای معرفی سایر اپلیکیشن های رایگان با سایمان دیجیتال همراه باشید.

منبع: Drippler

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

چگونه تنظیمات VPN را از آیفون خود حذف کنیم؟

درحالی که سرویس های VPN راهکارهای راحتی را برای تنظیم کردن پروفایل بر روی آیفون ارائه می کنند،...

سارا صباح پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۱

مقایسه iOS 15 با iOS 14؛ به iOS 15 سوییچ کنیم یا نه؟

آیا حتماً باید گوشی خود را به آی او اس 15 به‌روزرسانی کنیم؟ اگر همچنان از آی او اس 14 استفاده...

مهدی حیدری time-alt ۷ مهر ۱۴۰۰

معرفی Lossless اپل موزیک

اگر از گوشی‌های اپل یا دیگر محصولات این شرکت مانند آیپد و ... استفاده کرده باشید به احتمال...

احسان نیک‌پی time-alt ۱۶ تیر ۱۴۰۰

اپ های آیفون روی مک‌بوک

اپل برای خلق اکوسیستمی قدرتمند به خود می‌بالد و از به رخ کشیدن آن هم واهمه‌ای ندارد. تنها چیزی...

پارسا جهانبانی time-alt ۲ خرداد ۱۴۰۰

چگونه دسترسی برنامه‌هایی که اطلاعات شما را ردیابی می‌کنند، متوقف کنید

اپل سرانجام ویژگی بحث برانگیز شفافیت ردیابی برنامه را عرضه کرد. این ویژگی به کاربران آیفون و...

مهدی حیدری time-alt ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

۶ موردی که iOS 15 می‌تواند از اندروید 12 الگوبرداری کند

نسخه بتای iOS 14.5 اپل اخیرا آماده عرضه شده‌است. گرچه این نسخه پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به نسخه...

مهدی حیدری time-alt ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

بررسی کامل ios14: بالاخره اپل هم کوتاه آمد!

اپل در تاریخ ۲ تیرماه در مراسم wwdc20 از جدیدترین نسخه سیستم عامل محبوب خود یعنی ios14 رونمایی...

احسان نیک‌پی time-alt ۴ مهر ۱۳۹۹

iOS14 : این سیستم عامل، برای چه گوشی‌هایی قابل استفاده است؟

نسخه جدید سیستم عامل iOS در تاریخ ۲۲ ژوئن سال ۲۰۲۰ در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان یا WWDC 2020...

فرهاد سعادت time-alt ۱۰ تیر ۱۳۹۹

ios14: نسخه جدید سیستم عامل گوشی‌های آیفون و تفاوت آن با سایر نسخه‌ها

سیستم عامل تلفن‌های همراه شرکت اپل (آیفون) سیستم عامل قدرتمندی است که با هر آپدیت، قدرت و...

فرهاد سعادت time-alt ۳ تیر ۱۳۹۹

چگونه دقت سنسور اثر انگشت گوشی خود را افزایش دهیم؟

سنسور اثر انگشت در گوشی های هوشمند امروزی، نه تنها باعث افزایش امنیت آن ها شده، بلکه اگر در...

هادی غنی‌زادگان time-alt ۲۴ تیر ۱۳۹۷