اپلیکیشن های عکاسی

معرفی بهترین اپلیکیشن های عکاسی برای اندرویدی ها

در دنیای امروزی، دوربین گوشی های هوشمند، نقش بزرگی را در زنگی افراد بازی می کنند؛ از این رو اپلیکیشن های عکاسی می تواند از اهمیت و جذابیت های بالایی برخوردار باشد. سازندگان مختلف گوشی های هوشمند، تلاش های بسیار خوبی در ساخت دوربین محصول خود داشته و هر یک از آن ها به نوعی بر این باورند که عملکرد دوربین خود را در زمینهه هایی چون محیط های کم نور بهبود داده و ویژگی هایی را که مردم به آن ها نیازمندند را افزوده اند. اپلیکیشن های دوربین گوشی های هوشمند، معمولا به خوبی وظیفه عکاسی و فیلمبرداری را انجام می دهند، اما در این بین افرادی وجود دارند که به استفاده از اپلیکیشن های عکاسی شخص ثالث علاقه داشته و خواهان تجربه متفاوت می باشند. بنابراین در ادامه قصد داریم لیستی از بهترین اپلیکیشن های عکاسی مناسب گوشی های اندرویدی را در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین اپلیکیشن های عکاسی : Camera FV-5

Camera FV-5 یکی از بهترین اپلیکیشن های عکاسی مناسب افرادی است که به تنظیمات دستی، علاقه مند هستند. این اپلیکیشن در واقع با ویژگی های خود، امکانات دوربین های DSLR را شبیه سازی می کند. از تنظیماتی که این اپلیکیشن در اختیار می گذارد می توان به تنظیم سرعت شاتر، تنظیم نور سفید، فوکوس، اندازه گیری نور، ایزو و … اشاره کرد. همچنین Camera FV-5 از فرمت های RAW، JPEG و PNG پشتیبانی کرده و حاوی 30 زبان مختلف دنیا می باشد.

بهترین اپلیکیشن های عکاسی : Camera MX

Camera MX یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین برنامه های دوربین برای گوشی های اندرویدی می باشد. توسعه دهندگان این اپلیکیشن، به طور منظم آن را بروزرسانی می کنند تا عملکرد صحیحی داشته باشد و بهترین عملکرد را در موارد ساده از خود به نمایش بگذارد. Camera MX دارای حالت های مختلف عکسبرداری است و کاربران می توانند از آن برای فیلم برداری نیز استفاده کنند. یک حالت گیف هم وجود دارد که کاربران می توانند گیف های شخصی خود را با آن بسازند و به اشتراک بگذارند. ویرایشگر تصویر این برنامه نیز اصول اولیه را به خوبی انجام می دهد و در مجموع می توان گفت که Camera MX یک برنامه چند منظوره بسیار خوب می باشد.

 

بهترین اپلیکیشن های عکاسی : Camera zoom FX

Camera Zoom FX یکی دیگر از اپلیکیشن های عکاسی قدیمی است که سن و سال خوبی از آن گذشته است. این برنامه تریکیب خوبی از امکانات ساده و حرفه ای بودن می باشد. Camera Zoom FX ویژگی هایی چون تنظیم سرعت شاتر، تغییر نور، تغییر ایزو و … را در اختیار می گذارد و همچنین فیلتر های مختلف عکاسی، حالت HDR و حالت های دیگر نیز وجود دارند. این برنامه شاید از نظر برخی ها به خوبی camera MX نباشد، اما می توان آن را یکی از پر امکانات ترین اپلیکیشن های عکاسی دانست که امکان تنظیم دستی را در اختیار می گذارند.

بهترین اپلیکیشن های عکاسی : Candy Camera

Candy Camera در واقع موج جدیدی از اپلیکیشن های عکاسی یا دوربین است. این برنامه تمرکز ویژه ای روی عکس های سلفی دارد. Candy Camera تعدادی زیادی از فیلتر های عکاسی را در اختیار می گذارد. این برنامه همچنین ویژگی هایی چون روتوش چهره (آرایش)، استیکر ها ساخت کولاژ و … را نیز در اختیار می گذارد. رابط کاربری این برنامه شاید در ابتدا ساده نباشد، اما بعد از مدتی، استفاده از آن ساده تر می شود. Candy Camera برنامه ای برای عکاسی حرفه ای نبوده و بیشتر به درد علاقه مندان به شبکه های اجتماعی خواهد خورد. این برنامه کاملا رایگان بوده و دارای تبلیغات درون برنامه ای می باشد که فعلا راهکاری برای حذف آن ها وجود ندارد.

 

بهترین اپلیکیشن های عکاسی : Cymera

اپلیکیشن Cymera نیز یکی از برنامه های قدیمی و محبوب عکاسی یا دوربین است. این برنامه بیشتر روی ویژگی های اصلی تمرکز دارد؛ بدین معنی که تعداد زیادی فیلتر، استیکر، جلوه های ویژه و … را در اختیار خواهد گذاشت. همچنین دارای حالت Beauty است که چهره افراد را ویرایش می کند. دانلود این برنامه کاملا رایگان بوده و پرداخت هزینه فقط چند ویژگی اضافی به آن می افزاید.

 

بهترین اپلیکیشن های عکاسی : Motion stills

Motion Stills یکی از برنامه های جدید دوربین یا عکاسی است. این برنامه بسیار جالب بوده و عملکرد اصلی آن بدین گونه است که تکه های کوچوکی ویدئو را ظبط می کند. Motion Stills می تواند ویدئو ها را به گیف تبدیل کرده و ویدئوهایی با سرعت بالا به ثبت برساند. در مجموع این برنامه را نمی توان مناسب برای عکاسی دانست اما می توان آن را یکی از برنامه های خوب دوربین تلقی کرد.

 

بهترین اپلیکیشن های عکاسی : Snap Camera HDR

برنامه Snap Camera HDR یک برنامه خوب برای افرادی است که بین عکاسان جدی و عکاسان آماتور قرار می گیرند. پشتیبانی از تنظیم دستی، فیلمبرداری 4K، پشتیبانی از HDR و RAW و گزینه های دیگر برای اندازه فایل، مواردی است که از ویژگی های این برنامه می توان نام برد. در واقع این برنامه را مناسب می دانیم چرا که هم ویژگی های تنظیم دستی خوبی را در اختیار می گذارد و هم ویژگی های جالب همچون فیلتر ها در آن وجود دارد. اما اگر تک تک این موضوع ها مورد نظر شما باشند، قطعا گزینه های بهتری وجود خواهند داشت.

به نظر شما چه اپلیکیشن های دیگری می توانستند در این لیست قرار بگیرند؟

منبع: androidauthrity

یک دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برنامه BACON camera هم هست.
این برنامه تنطیمات دستی بسیار عالی داره. گوشی هایی که میتونیم سرعت شاتر رو دستی انتخاب کنیم ولی محدودیت دارن مثل گوشی های پرچمدار سامسونگ که تا 10 ثانیه باز میشه با این برنامه میشه تا 31 ثانیه باز گذاشت. تنظیمات متنوع بسیار دیگه ایی هم داره. مثل عکاسی با فرمت raw و فرمت های دیگه. توی فیلمبرداری هم میشه بیت ریت و کیفیت صدا رو هم اتنخاب کرد. در کل کار کردن باهاش بسیار راحته و بیشتر از بقیه من این برنامه رو دوست دارم. خوبی بعدیش اینه که کاملا رایگانه.

مطالب بیشتر

بهترین گوشی های حال حاضر از لحاظ دوربین به ترتیب قیمت و نمونه تصاویر گرفته‌شده

با پیشرفت‌های تکنولوژیکی تلفن‌های همراه، دوربین این محصولات نیز به طور گسترده‌ای پیشرفت...

معین کریمی time-alt ۴ بهمن ۱۴۰۰

تمیز کردن اتو با ۱۰ ترفند ساده و موثر

بعد از انتخاب و خرید اتو نوبت به نحوه‌ی نگهداری صحیح از آن می‌رسد. این روزها که قیمت اتو در...

آریا مقدم time-alt ۱۵ شهریور ۱۴۰۰

محتوای صوتی با وضوح بالا (High Resolution Audio) چیست؟

با پيشرفت روزافزون تكنولوژي و رشد سريعي كه اين صنعت در سال‌هاي اخير تجربه كرده است، شاهد...

صدرا علی‌پور time-alt ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

سیستم هشدار زمین لرزه اندروید، در فیلیپین به خوبی کار کرد!

گوگل سیستم هشدار زمین لرزه اندروید را که قرار است به صورت رسمی حدود یک سال دیگر عرضه شود، ماه...

مهدی حیدری time-alt ۳ مرداد ۱۴۰۰

نگاهی به مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می میکس 4 شیائومی

اگرچه شیائومی بعد از عرضه می میکس 3، می میکس 4 را برای مدت نسبتاً طولانی عرضه نکرد، سرانجام...

مهدی حیدری time-alt ۲۰ تیر ۱۴۰۰

تاریخ عرضه تبلت جدید شیائومی Mi pad 5 لو رفت

طبق انتظارات شرکت شیائومی قرار بود چند محصول مختلف از جمله MIUI 13 را در نیمه دوم 2021 معرفی...

مهدی حیدری time-alt ۱۴ تیر ۱۴۰۰

آپدیت اندروید 12 برای چه گوشی‌هایی از شیائومی عرضه خواهد شد؟

شیائومی جزو شرکت‌هایی است که برنامه چندان مشخصی برای عرضه به‌روزرسانی‌های اساسی و حتی جزئی...

مهدی حیدری time-alt ۱۳ تیر ۱۴۰۰

One UI 4.0 بر پایه اندروید 12 زودتر از موعد مقرر عرضه خواهد شد

احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا گوگل نسخه پایدار به‌روزرسانی اندروید 12 را برای بسیاری از...

مهدی حیدری time-alt ۶ تیر ۱۴۰۰

MIUI 13 احتمالاً به همراه Mi Mix 4 تا دو ماه دیگر رونمایی می‌شود

شیائومی در حال کار روی نسخه جدید رابط کاربری‌اش، یعنی MIUI 13 است. این شرکت قصد دارد آن‌را...

مهدی حیدری time-alt ۶ تیر ۱۴۰۰

ردمی نوت 8 پرو و پوکو F2 پرو آپدیت MIUI 12.5 دریافت می‌کنند

شایعه شده است که شیائومی به زودی از نسخه جدید رابط کاربری‌اش یعنی MIUI 13 رونمایی خواهد کرد....

مهدی حیدری time-alt ۳۰ خرداد ۱۴۰۰