گوشی های 2019

بهترین گوشی های 2019 که در انتظار آن ها هستیم

کدامیک از گوشی های جدید در سال 2019 معرفی خواهند شد؟ چه ویژگی های جدیدی را از آن ها انتظار داریم؟ همانطور که به سال 2019 نزدیک تر می شویم، شایعات مربوط به گوشی های 2019 نیز زیادتر می شود. از این رو می خواهیم با نگاهی به این گوشی ها، بدانیم چه ویژگی های جدیدی را برای ما معرفی خواهند نمود.

یکی از مهم ترین موضوعات که گوشی های 2019 به آن توجه خواهند نمود؛ بریدگی صفحه نمایش ها و همچنین نمایشگرهای بدون حاشیه تمام عیار می باشد. در واقع برخی از آن ها تنها با قرار دادن یک حفره در صفحه نمایش و برخی دیگر با مکانیزه کردن، به فناوری های صفحه نمایش بدون حاشیه دسترسی خواهند یافت. از دیگر مواردی که در گوشی های 2019 مشاهده خواهد شد، بهبود دوربین، ارتقا عملکرد و… می باشد. برای اطلاع از مشخصات این گوشی ها، ما را در ادامه همراهی نمایید.

گوشی های نیمه اول 2019

  1. سامسونگ گلکسی اس 10
  2. سامسونگ فلکس
  3. ال جی جی 8 تینکیو
  4. سونی اکسپریا XZ4
  5. نوکیا 9
  6. هواوی پی 30 و پی 30 پرو
  7. وان پلاس 7
  8. بلک بری کی
  9. 3

گوشی های نیمه دوم 2019

  1. سامسونگ گلکسی نوت 10
  2. شیائومی پوکوفون اف 2
  3. موتورولا موتو زد4
  4. گوشی های آیفون سری 2019
  5. گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال
  6. وان پلاس 7 تی
  7. ال جی وی 50 تینکیو
  8. هواوی میت 30 پرو و میت 30
  9. ریزر فون 3
  10. شیائومی می میکس 4

گوشی های نیمه اول 2019

سری سامسونگ گلکسی اس 10

بنابر شایعات، سامسونگ امسال سه مدل مختلف از گلکسی اس 10 را معرفی خواهد نمود که هر سه مدل از نام های جدید، تراشه قدرتمند 7 نانومتری بهره مند خواهند شد. در واقع این گوشی های 2019 سامسونگ نسبت به پرچمداران 2018 پر سرعت تر عمل خواهند کرد.

نقدو بررسی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

گوشی مقرون به صرفه گلکسی اس 10، نام کد “Beyond 0”

  • صفحه نمایش 5.8 اینچ
  • حسگر اثر انگشت در کناره گوشی
  • دوربین تک گانه
  • دوربین سلفی تک گانه

گوشی گلکسی اس 10، نام کد “Beyond 1”

  • صفحه نمایش اینفینتی 6.1 اینچ
  • حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر
  • دوربین اصلی دوگانه
  • دوربین سلفی تک گانه

گوشی گلکسی اس 10 پلاس، نام کد “Beyond 2”

  • صفحه نمایش اینفینتی 6.44 اینچ
  • حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر
  • دوربین اصلی سه گانه
  • دوربین سلفی دوگانه

سامسونگ گلکسی فلکس

گلکسی Flex اولین گوشی خم دنیا می باشد که سامسونگ آن را در کنفرانس توسعه دهندگان خود رونمایی نمود. جالب است بدانید که سامسونگ این گوشی فقط معرفی نمود و اطلاعاتی درباره مشخصات آن ارائه نکرد.

طراحی بسیار ضخیم گلکسی فلکس آن را از گوشی های نسل جدید متفاوت کرده است. اما صفحه نمایش مستطیلی شکل آن را شبیه به گوشی های سنتی نموده است.

ال جی جی 8 تینکیو

با وجود این که مشخصات زیادی از آن لو نرفته است، به جرات می توان گفت این گوشی یکی از بهترین گوشی های 2019 خواهد بود. فرض ها بر این است که الجی جی 8 تینکیو به صفحه نمایش تمام صفحه تنها با بریدگی هایی دوربین سلفی مجهز گردد. چنین طراحی فوق العاده مدرن، مطمئنا توجه بسیاری از تولید کنندگان گوشی را به خود جذب خواهد کرد. اما هیچ تضمینی وجود ندارد که ثبت اختراع این فناوری انحصارا برای G8 باشد.

نقد و بررسی ال جی Q6

همچنین انتظار می رود جی 8 همانند گوشی الجی وی 40 که در اواخر سال 2018 معرفی شد، مجهز به سه دوربین با لنز معمولی ، تله فوتو و واید گردد. طول عمر باتری یکی از نقاط ضعیف در گوشی های الجی به حساب می آید. بنابراین امیدواریم این موضوع را در گوشی های 2019 خود برطرف نماید.

سونی اکسپریا XZ4

کمپانی سونی از برنامه تهاجمی برای معرفی گوشی های خود برخوردار است. به طوری که این کمپانی گوشی های بالارده خود را هر 6 ماه یکبار عرضه می نماید که از برنامه معمول یکساله سایر شرکت ها برای معرفی گوشی ها، زودتر می باشد. بنابراین تعجبی نخواهیم کرد از اینکه گوشی جدید XZ4 را در کنفرانس MWC 2019 مشاهده کنیم. جالب است بدانید معمولا مدت زمان عرضه گوشی های معرفی شده سونی در کنفرانس MWC 2019 طولانی می شود. از این رو احتمالا سونی اکسپریا ایکس زد 4 در ماه های می و ژون وارد بازار گردد.

انتظارات ما از ایکس زد 4 چیست؟ قدرتمند تر شدن عملکر گوشی به کمک تراشه جدید اسنپدراگون 845 که کوالکام به تازگی از آن رونمایی نموده است، دوربین پیشرفته تر و در نهایت  اضافه شدن نویگیشن جسچر که جای خالی آن در گوشی های 2018 سونی بسیار احساس می شد.

نوکیا 9

تصویر مفهومی یک گوشی با دوربین های زیاد در پنل عقب، احتمالا در گوشی نوکیا 9 به واقعیت تبدیل گردد. همچنین ممکن است انتظار طولانی مدت برای بازگشت نام تجاری Pure View و گوشی پرچمدار نوکیا با تمرکز بر دوربین در سال 2019 به پایان برسد.

به نظر می رسد نوکیا، از مدت ها قبل بر روی ایده تولید گوشی با تمرکز بر دوربین کار می کند و از طرف دیگر که تراشه جدید 7 نانومتری کوالکام معرفی شد، این فرصت را برای شرکت نوکیا فراهم می کند تا هرچه سریع تر به اهداف بلند پروازنه خود در زمینه دوربین دسترسی پیدا کند.

هواوی پی 30 و پی 30 پرو

باتوجه به اینکه کمپانی چینی تبار هواوی ممنوع به فروش محصولات خود در آمریکا می باشد. اما به سرعت در حال رشد در سطح جهانی است. گوشی های پی 30 و پی 30 پرو همانند سری پی 20 از موفقیت زیادی برخوردار خواهند بود و همچنین از آن ها انتظار می رود که قابلیت های سیستم تشخیص چهره جدید، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و بهبود های بیشتر در زمینه دوربین را همانند میت 20 پرو در خود داشته باشد.

وان پلاس 7

وان پلاس، کمپانی مورد علاقه طرفداران اندرویدی سخت گیر است که به عملکرد و سرعت اهمیت بالایی می دهند. این کمپانی چینی، گروه متخصصی را انتخاب کرده است تا صرفا لگ های میلی ثانیه ای را اصلاح کنند تا تجربه کارکرد سریع و نرم از گوشی را برای شما فراهم نمایند.

گوشی های وان پلاس در زمینه دوربین کمی از رقیبان خود عقب مانده است بنابراین امیدواریم در گوشی های 2019 خود، در این زمینه بهتر عمل نماید.

بلک بری کی 3

اینطور که به نظر می رسد، نسل گوشی های کیبورد دار در سال 2019 نیز ادامه خواهد یافت و به احتمال بسیار زیاد بلک بری با معرفی گوشی جدید خود یعنی کی 3 از ادامه دهندگان این راه خواهد بود. این گوشی می تواند با مجهز شدن به تراشه قدرتمند و دوربین پیشرفته در بین گوشی های پرچمدار 2019 قرار بگیرد.

گوشی های نیمه دوم 2019

سامسونگ گلکسی نوت 10

بعد از فاجعه منفجر شدن باتری نوت 7، سامسونگ با تکان دادن گردو غبار از شانه های خود، ما را با گوشی های نوت 8 و  نوت 9 آشنا نمود. مهم ترین ویژگی این گوشی های پرچمدار سامسونگ، طول عمر باتری 4000 میلی آمپر می باشد که ما امیدواریم این موضوع در نوت 10 پررنگ تر گردد تا سامسونگ را در زمینه بهترین باتری به برتریت برساند. علاوه بر این انتظار داریم؛ عملکرد بهتر و سریع تر، امکانات پیشرفته S Pen و دوربین عالی تری را در این گوشی پر ادعا سامسونگ مشاهده کنیم.

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی نوت 9

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی نوت 8

گوشی شیائومی پوکوفون اف 2

گوشی شیائومی پوکوفون اف 1 یکی از گوشی های قدرتمند در سال 2018 می باشد؛ گوشی با قیمت فوق العاده ارزان، پردازنده پرچمدار ، باتری بزرگ و عملکرد بسیار عالی. امیدوار هستیم نسخه جدید این گوشی یعنی پوکوفون اف 2 همانند نسل قبلی خود از قیمت بسیار پایین برخوردار باشد. احتمال دارد که این گوشی در ماه آگوست معرفی شود.

نقد و بررسی پوکوفون اف وان

گوشی موتورولا موتو زد 4

حتما با سری موتو زد موتورولا آشنایی دارید که با وصل شدن ماژول های متفاوت بروی آن ها، کاربردهای مختلفی از گوشی برای شما فراهم می شود. شاید آن زمان این قابلیت طرفدار بسیار زیادی داشت، اما دیگر برای سال 2019 از این کمپانی انتظار می رود که گوشی پرچمدار موتو زد 4 خود را در سه زمینه عملکرد،دوربین و طول عمر باتری بهبود ببخشد.

نگاهی به ماژول های موتو زد

گوشی های 2019 اپل

بد نیست بدانید که در حال حاضر گوشی های آیفون فروش خوبی در سال 2018 دارند.

هنوز بسیار زود خواهد بود که درباره ویژگی هایی گوشی های 2019 اپل صحبت کرد. اما می توان انتظار داشت که این کمپانی سه مدل گوشی را ارائه خواهد کرد که دو نسخه از آن با قیمت بالا و سومی با قیمت مقرون به صرفه است.

همانطور که می دانید اپل یکی از بزرگترین تولید کننده های سریع ترین پردازنده گوشی می باشد که انتظار میرود به همین روال خود در سال 2019 ادامه دهد. همچنین از تولید پردازنده گرافیکی اختصاصی اپل و عینک واقعیت مجازی هیجان زده نخواهیم شد. زیرا اطلاعات مربوط به این عینک اخیرا فاش شده است. از مواردی که اپل بایستی در گوشی مقرون به صرفه 2019 خود توجه نماید، حاشیه های صفحه نمایش می باشد که امیدواریم در باریک تر گردد.

گوشی پیکسل 4 و 4 ایکس ال

ماه اکتبر 2019 نیز همانند 2018 پربار خواهد بود. به طوری که گوشی سری پیکسل 4 به عنوان درخشان ترین محصول در این ماه خودنمایی خواهد کرد. سری پیکسل یکی از بهترین گوشی ها در زمینه دوربین می باشد که امیدواریم در سال 2019 پیشرفت های زیادتر را در این زمینه شاهد باشیم. همچنین گوگل لازم است در زمینه طراحی گوشی های جدید خود تجدیدنظر کند. زیرا طراحی پیکسل 3 ایکس ال انتقادهای بسیار زیادی را در زمینه ناچ به همراه داشت.

مقایسه دوربین پیکسل 3 ایکس ال با آیفون 10 اس مکس

گوشی وان پلاس 7T

وان پلاس 7 تی پنج ماه بعد از وان پلاس 7 معرفی خواهد شد و انتظار می رود که کمپانی وان پلاس دوباره با این گوشی پرسرعت خود سایر پرچمداران 2019 را به چالش بکشد.

خرید گوشی وان پلاس 6 تی

گوشی ال جی وی 50 تینکیو

دومین گوشی مهم ال جی که در نیمه دوم 2019 معرفی خواهد شد احتمالا ال جی وی 50 تینکیو قدرتمند خواهد بود که از پرچمدار نیمه اول 2019 ال جی یعنی جی 8 الهام خواهد گرفت. با وجود اینکه اطلاعات زیادی درباره مشخصات V50 در دسترس نیست، اما احتمالا این گوشی به دوربین سه گانه مجهز گردد و تمرکز بیشتری را در بخش موسیقی و رابط کاربری دوربین داشته باشد.

گوشی هواوی میت 30 پرو و میت 30

لازم است بدانید که اطلاعاتی زیادی درباره گوشی های سری میت 30 فاش نشده است اما مطمئنا این گوشی ها همانند سایر گوشی های پرچمدار هواوی موفق خواهند بود. بنابراین انتظار داریم که در بخش دوربین گوشی های 2019 هواوی، تغییرات اساسی صورت بگیرد.

گوشی ریزفون 3

از آنجاییکه گوشی های گیمینگ طرفداران زیادی را در سال 2018 به خود جذب کرد، مشاهده آن ها در سال 2019 جای تعجب نخواهد داشت. بنابراین انتظار داریم ریزفون یکی از برندهای محبوب در زمینه تولید گوشی های گیمینگ با معرفی گوشی جدید خود یعنی ریز فون 3 بیش از پیش طرفدارداران خود را هیجان زده کند. لازم است که این گوشی در سایر زمینه ها به جز عملکرد، پیشرفت هایی را داشته باشد. برای مثال دوربین ریزرفون قابل مقایسه با سایر پرچمداران نمی باشد.بنابراین بایستی راهکارهای لازم برای بهبود دوربین گوشی ریزفون 3 پیدا کند در حالی که طول عمر بالا باتری و عملکرد سریع را حفظ می کند.

گوشی شیائومی می میکس 4

شیائومی همیشه پیشتاز در تولید گوشی های مدرن می باشد و سری می میکس یکی از نمونه های بارز این گوشی ها است. گوشی های دارای صفحه نمایش تمام صفحه و حاشیه بسیار کم بایستی عضو جدیدی را در اواخر سال 2019 در خانواده خود آشنا شوند که به عملکرد سریع تر، حاشیه نازک تر و دوربین پیشرفته مجهز خواهد شد.

منبع:PHONEARENA

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

اپل، آیفون ۱۳ را اواسط شهریور معرفی خواهد کرد؛ وجود نسخه 1 ترابایتی در مدل‌های پرو و لایدار برای همه مدل‌ها

ظاهراً اپل قصد دارد پرچمداران جدیدش، سری آیفون 13 را در هفته سوم سپتامبر، یعنی اواسط تا اواخر...

مهدی حیدری time-alt ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

مشخصات گلکسی A52s فاش شدند؛ مشخصات کامل به همراه رندر و رنگ‌بندی

ماه گذشته طبق گزارشی، افشا شد که سامسونگ در حال کار بر روی نسخه‌ی جدیدی از گلکسی A52 5G است که...

مهدی حیدری time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

گوشی های جدید ایسوس (گیمینگ) با پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس معرفی شدند

اوایل سال 2021 میلادی ایسوس از گوشی گیمینگ راگ فون 5 خود پرده برداشت که دارای مشخصات شاخصی...

حسین هاشمی time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

رونمایی از محصولات جدید سامسونگ در رویداد Galaxy UNPACKED 2021

امروز، چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، رأس ساعت ۱۸:۳۰ شاهد برگزاري رويداد Galaxy UNPACKED 2021 بوديم....

صدرا علی‌پور time-alt ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

اولین گوشی شیائومی با دوربین زیر نمایشگر به همراه تبلت‌های پرچمدارش معرفی شدند

یکی از بزرگ‌ترین مراسم‌های 2021 شیائومی امروز در چین برگزار شد که طی آن این شرکت از گوشی Mi...

مهدی حیدری time-alt ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

مشخصات ردمی 10 شیائومی فاش شدند؛ بهبودهای قابل توجه نسبت به ردمی 9؟

مشخصات ردمی 10 شیائومی به صورت آنلاین فاش شده است که نشان از دو ارتقای خوب در بخش سخت‌افزاری...

مهدی حیدری time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

طراحی می میکس 4 شیائومی لو رفت؛ بدنه سرامیکی + اسنپدراگون 888 پلاس

با اینکه احتمال عرضه Mi MIX4 شیائومی به این زودی‌ها را کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند، اما...

مهدی حیدری time-alt ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

گوگل از مشخصات و ظاهر نهایی پرچمدارانش رونمایی کرد؛ اولین تراشه اختصاصی گوگل با نام Tensor

اواخر روز گذشته گوگل امکان دیدن ظاهر اولیه Pixel 6 و Pixel 6 Pro که پرچمداران جدید شرکت خواهند...

مهدی حیدری time-alt ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

عرضه Mi MIX 4 شیائومی با MIUI 12.5 قطعی شد؛ احتمال رونمایی این گوشی در همین ماه

به نظر می‌رسد شیائومی سخت مشغول کار بر روی یکی از گوشی‌های پرچمدار خود تحت عنوان Mi MIX 4 برای...

مهدی حیدری time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

پرچمداران جدید هواوی معرفی شدند

Huawei P50 Pro و Huawei P50، جدیدترین سری از پرچمداران شرکت هواوی، امروز ساعت ۱۶ طی مراسمی در...

صدرا علی‌پور time-alt ۷ مرداد ۱۴۰۰