اپلیکیشن برتر اندرویدی سال 2017

معرفی 10 اپلیکیشن برتر اندرویدی سال 2017

سال 2017، سال بزرگی برای اپلکیشن های اندرویدی بود. در این سال برنامه های زیادی معرفی شدند و فناوری های زیادی وارد دنیای دیجیتال شد. برخی از شرکت ها هم داشته های خود را تقویت کردند و به رفع اشکالات آن ها پرداختند. به عبارت دیگر نه تنها امسال شاهد معرفی چیزهای جدیدی در عرصه تکنولوژی بودیم؛ بلکه موارد قدیمی نیز تقویت شدند تا کار آمد تر از گذشته باشند. در زمینه اپلیکیشن ها، گرایش سال 2017 بیشتر به سمت مواردی همچون استریم ویدئو، ارائه خدمات تلفیقی، اپلیکیشن های آب و هوا و … بود و از طرفی گوگل همچنان به منتشر نکردن لانچر گوشی های پیکسل خود اصرار داشت. در ادامه با معرفی 10 اپلیکیشن برتر اندرویدی سال 2017 یا به عبارت دیگر 10 اپلیکیشن برتری که در سال 2017 منتشر شده اند، با ما همراه باشید.

اپلیکیشن برتر اندرویدی سال 2017: 1) ADW launcher 2

نسخه اول اپلیکیشن ADW launcher یکی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه های اندرویدی بود. این برنامه برای مدت زیادی آپدیتی دریافت نکرد تا این که نسخه دوم آن از راه رسید. ADW launcher 2 یک بازگشت بزرگ برای توسعه دهندگان این برنامه بود. نسخه آخر این برنامه شامل ویژگی های جدید، ظاهر جدید و عناصر جدید می باشد. از ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت های شخصی سازی، پشتیبانی از ژست های حرکتی، افزونه ها، آیکون های سفارشی، ویجت ساز و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. نسخه حرفه ای این برنامه قیمتی در حدود 3.5 دلار دارد که قیمت معقولی به نظر می رسد و امیدواریم این قیمت برای مدت زیادی پا برجا باشد.

اپلیکیشن برتر اندرویدی سال 2017: 2) GlassWire

glasswire در دسته برنامه های امنیتی قرار میگیرد که حوالی ماه مارس 2017 معرفی شد. این اپلیکیشن مصرف اینترنت برنامه ها را چه در هنگام متصل بودن به وای وای و چه در زمان استفاده از داده موبایل، نشان می دهد. درست است که این ایده، ایده ی جدیدی نمی باشد؛ اما نحوه ی انجام این کار توسط برنامه glasswire دوست داشتنی است. با این برنامه می توان مصرف اینترنت هر تعداد از برنامه را در زمان دلخواه مشاهده کرد. همچنین اگر محدودیت مصرف داده ای تعریف کرده باشید، این برنامه هنگام نزدیک شدن به آن، هشدار می دهد. این برنامه در زمینه امنیتی هم گزینه عالی می باشد؛ چرا که نشان می دهد هر برنامه در چه زمانی از چه چیزهایی استفاده می کند. این برنامه همانند بیشتر برنامه های دیگر، در ماه های اول با اشکالاتی رو به رو بود که رفته رفته بهبود یافت. نسخه حرفه ای این برنامه قیمتی برابر با 0.99 دلار دارد.

اپلیکیشن برتر اندرویدی سال 2017: 3) Lawnchair Launcher

کمپانی گوگل امسال 2 کار انجام داده است که شاید خوشایند بسیاری از کاربران نبود. این شرکت رابط کاربری گوشی های جدید خود را منتشر نکرده است و از طرفی اپلیکیشن Google Now Launcher هم به کار خود پایان داده است. (بروز رسانی نمی شود). بنابراین نبود رابط کاربری خام گوگل در دنیای برنامه های اندرویدی، کمبود بزرگی به حساب می آید که Lawnchair Launcher قصد دارد به نوعی این کمبود را جبران کند. این لانچر ظاهری شبیه به رابط کاربری گوشی های پیکسل دارد که به نوعی با google now launcher ادغام شده است. براخی از ویژگی های اندروید 8 همچون میانبر ها و نحوه نمایش نوتیفیکیشن های برنامه ها در این لانچر وجود دارد و علاوه بر این ها می توان ظاهر، اندازه و چینش اپلیکیشن ها را به دلخواه تنظیم کرد. این اپلیکیشن در حال حاضر رایگان بوده و فاقد تبلیغات آزار دهنده می باشد. گفتنی است که لانچر های زیاد دیگری با این شکل و شمایل وجود دارند؛ اما به نظر می رسد که Lawnchair Launcher ظاهر مینیمال تری دارد. ناگفته نماند که این برنامه در حال حاضر در فاز بتا قرار دارد و نسخه نهایی آن منتشر نشده است.

اپلیکیشن برتر اندرویدی سال 2017: 4) Microsoft Edge

مایکروسافت با منتشر کردن اپلیکیشن اج برای اکو سیستم اندروید، شگفتی خوبی برای کاربران در نظر گرفته است. نسخه اندرویدی مرورگر مایکروسافت اج، تغییرات زیادی را در ارتباطات به وجود آورده است. این برنامه همگام سازی بین دو پلتفرم موبایل و دسکتاپ را فراهم کرده است؛ کاری که پیش از این مرورگر های اپرا، گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس انجام می دادند. علاوه بر این، مایکروسافت با تولید این برنامه، دو مورد از محبوب ترین سیسم عامل های دنیا (اندروید و ویندوز) را بیشتر به هم نزدیک کرده است. این برنامه در حال حاضر مرورگری است با امکانات پایه که البته باگذشت زمان پیشرفت های زیادی به خود خواهد دید. این برنامه رایگان بوده و بیش از یک میلیون بار دانلود شده است.

اپلیکیشن برتر اندرویدی سال 2017: 5) Socratic

Socratic به راحتی می تواند بهترین اپلیکشن آموزشی سال 2017 انتخاب شود. این برنامه در دسته برنامه های کمکی قرار می گیرد. با این برنامه می توان از تکالیف خانگی عکس گرفت؛ سپس از طریق هوش مصنوعی، مواردی که برای حل کردن تکالیف لازم است آموخته شود، به نمایش گذاشته می شود. این برنامه در زمینه های مختلف همچون، ریاضی، تاریخ، زبان و اقتصاد کاربرد دارد. در سرویس این برنامه بیش از 100 میلیون سوال مختلف وجود دارد. Socratic اپلیکیشن رایگانی است و ویژگی های دیگری نیز دارد.

اپلیکیشن برتر اندرویدی سال 2017: 6) Today Weather

اپلیکیشن today weather پس از منتشر شدن مورد تحسین قرار گرفت. حتی گوگل این برنامه را در لیست برترین برنامه های سال 2017 قرار داده است. این اپلیکیشن طراحی مدرن و ساده‌ای دارد که باعث می شود با این که برنامه اطلاعات زیادی را در اختیار می گذارد؛ اما به هم ریخته و نابسامان به نظر نرسد. today weather شامل آب و هوای حال حاضر، پیش بینی آب و هوای آینده، نقشه های هوایی چندکاربردی، ویجت ها، هشدار ها و پیش بینی ساعتی از 5 منبع مختلف است. در نهایت لازم به ذکر است که این اپلیکیشن یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه های آب و هوایی می باشد.

اپلیکیشن برتر اندرویدی سال 2017: 7) VRV

VRV در حقیقت متعلق به اواخر سال 206 می باشد؛ اما به اندازه ای خوب بوده است که ترجیح داده شده تا در این لیست نیز حضور داشته باشد؛ چرا که یکی از بهترین برنامه های استریم انیمیشن به شمار می آید. در این اپلیکیشن، محتواهای متنوع و جذابی وجود دارند و علاقه مندان به انیمیشن بدون شک باید اقدام به نصب آن نمایند.

اپلیکیشن برتر اندرویدی سال 2017: 8) What the Forecast

what the forecast یکی دیگر از برنامه های جذاب آب و هوایی می باشد. ویژگی جالب این برنامه این است که و ضعیت آب هوایی را به طور هوشمندانه و با زبان طنز، نمایش می دهد. از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به پیش بینی آب و هوای فعلی، نمایش دمای واقعی هوا، پیش بینی هفت روزه، واژه نامه آب و هوایی و … اشاره کرد. علاوه بر این ها، 6600 اصطلاح متفاوت برای شرایط آب و هوایی وجود دارد که باعث می شود این برنامه نه تنها کاربردی بلکه سرگرم کننده نیز باشد.

اپلیکیشن برتر اندرویدی سال 2017: 9) YouTube TV

YouTube TV همانند palystation vue و single TV یکی دیگر از تلوزیون های اینترنتی می باشد. اما این برنامه در واقع بزرگترین تلوزیون اینترنتی به شمار می آید. از ویژگی های آن می توان به وجود بیش از 40 کانال، فضای DVR و پشتیبانی از 6 حساب مختلف برای هر خانواده، اشاره کرد. هرچند که اینگونه سرویس ها در حال حاضر به طور عمومی توسعه نیافته اند و در شهرهای کمی در دسترس می باشند؛ اما به احتمال زیاد تلوزیون های کابلی در آینده جای خود را به تلوزیون های اینترنتی خواهند داد.

اپلیکیشن برتر اندرویدی سال 2017: 10) Movies Anywhere

movies anywhere به عنوان برترین اپلیکیشن سال 2017 در این لیست قرار گرفته است. در دنیای امروزی، فناوری قصد دارد ما را به یک اکوسیستم محدود کند. برای مثال چیزهایی که برای یک پلتفرم خریداری می کنید، مجبور به استفاده از آن ها در همان پلتفرم هستید. اپلیکیشن movies anywhere اما داستان متفاوتی دارد؛ چرا که این برنامه از خرید آنلاین از فروشگاه های آمازون، گوگل پلی، iTunes، Anywhere و Vudu پشتیبانی می کند. بنابراین شما دست و بال بازی در هنگام خرید فیلم خواهید داشت. این برنامه در حال حاضر دارای مشکلات فنی است که مطمئنا در آپدیت های بعدی حل خواهد شد. همچنین در آینده می توانیم شاهد قسمت های مختلف همچون دانلود کتاب، بازی، موسیقی و … در این برنامه باشیم.

از نظر شما چه برنامه های دیگری می توانست در این لیست قرار داشته باشد؟

منبع: androidauthority

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

راهنمای خرید هولدر موبایل برای ماشین در تمامی رده‌های قیمتی (دی 1401)

"از هر چهار تصادف رانندگی یکی از آن‌ها به دلیل استفاده از گوشی هوشمند توسط راننده است." این...

پویا علیمی time-alt ۳۰ آذر ۱۴۰۱

تمیز کردن اتو با ۱۰ ترفند ساده و موثر

بعد از انتخاب و خرید اتو نوبت به نحوه‌ی نگهداری صحیح از آن می‌رسد. این روزها که قیمت اتو در...

آریا مقدم time-alt ۱۵ شهریور ۱۴۰۰

گوشی های جدید ایسوس (گیمینگ) با پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس معرفی شدند

اوایل سال 2021 میلادی ایسوس از گوشی گیمینگ راگ فون 5 خود پرده برداشت که دارای مشخصات شاخصی...

حسین هاشمی time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

محتوای صوتی با وضوح بالا (High Resolution Audio) چیست؟

با پيشرفت روزافزون تكنولوژي و رشد سريعي كه اين صنعت در سال‌هاي اخير تجربه كرده است، شاهد...

صدرا علی‌پور time-alt ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

سیستم هشدار زمین لرزه اندروید، در فیلیپین به خوبی کار کرد!

گوگل سیستم هشدار زمین لرزه اندروید را که قرار است به صورت رسمی حدود یک سال دیگر عرضه شود، ماه...

مهدی حیدری time-alt ۳ مرداد ۱۴۰۰

نگاهی به مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می میکس 4 شیائومی

اگرچه شیائومی بعد از عرضه می میکس 3، می میکس 4 را برای مدت نسبتاً طولانی عرضه نکرد، سرانجام...

مهدی حیدری time-alt ۲۰ تیر ۱۴۰۰

آموزش نصب سوپر والپیپرهای شیائومی روی گوشی

یکی از قابلیت‌های بسیار جذابی که شیائومی همراه Miui 12 معرفی کرد و مدت زمان زیادی هم در مراسم...

احسان نیک‌پی time-alt ۱۸ تیر ۱۴۰۰

تاریخ عرضه تبلت جدید شیائومی Mi pad 5 لو رفت

طبق انتظارات شرکت شیائومی قرار بود چند محصول مختلف از جمله MIUI 13 را در نیمه دوم 2021 معرفی...

مهدی حیدری time-alt ۱۴ تیر ۱۴۰۰

آپدیت اندروید 12 برای چه گوشی‌هایی از شیائومی عرضه خواهد شد؟

شیائومی جزو شرکت‌هایی است که برنامه چندان مشخصی برای عرضه به‌روزرسانی‌های اساسی و حتی جزئی...

مهدی حیدری time-alt ۱۳ تیر ۱۴۰۰

One UI 4.0 بر پایه اندروید 12 زودتر از موعد مقرر عرضه خواهد شد

احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا گوگل نسخه پایدار به‌روزرسانی اندروید 12 را برای بسیاری از...

مهدی حیدری time-alt ۶ تیر ۱۴۰۰