گوشی های سامسونگ 2018

جدیدترین گوشی های سامسونگ در سال 2018

وقتی صحبت از گوشی های سامسونگ می شود، لازم است که یادآور شویم، سامسونگ قدم های بسیار بزرگی را در راستای تولید گوشی های پرچمدار، میان رده و اخیرا گوشی های مقرون به صرفه، بر می دارد. برای اینکه مطمئن شویم شما درباره گوشی های سامسونگ به روز هستید، در اینجا لیستی از جدیدترین گوشی های سامسونگ در سال 2018 را برای شما ارائه می نماییم.

گوشی هایی که انتظار معرفی آن ها را داریم:

سامسونگ گلکسی نوت 9

 

بنابر شایعات، سامسونگ قصد دارد در ماه آگوست امسال، از پرچمدار 2018 خود (سامسونگ گلکسی نوت 9) رونمایی نماید. شایعات منتشر شده حاکی از این است که گوشی نوت9 از طراحی مشابه نوت 8 برخوردار خواهد بود و شاید تنها تفاوت آن نسبت به نسل قبلی، پنل پشتی، حسگر اثر انگشت و دوربین دوگانه باشد.

همچنین خبرها مدعی این امر هستند، به دلیل وجود مشکلات باتری نوت 7، سامسونگ مجبور شد، میزان ظرفیت باتری را در نوت 8 کاهش دهد. اکنون انتظار این وجود دارد که سامسونگ ظرفیت باتری نوت 9 را به بیشتر از 4000 میلی آمپر افزایش دهد. قیمت گلکسی نوت 9 هنور به طور رسمی تایید نشده است اما از اینکه قیمت آن فراتر از 1000 دلار برود، تعجب نکنید.

گوشی های سامسونگ که منتشر شده است:

سامسونگ گلکسی اس9 و اس 9 پلاس

 

گوشی های اس 9 و اس 9 پلاس در ماه فوریه 2018 معرفی شدند و هر دو گوشی شباهت های بسیاری به گوشی های سری اس 8 دارند و همچنین جزو بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2108 هستند که شما می توانید آن ها را خریداری نمایید.

نقد و بررسی جامع گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

از مشخصات برجسته گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس می توان به صفحه نمایش امولد، اسنپدراگون 845 و دوربین کاملا پیشرفته اشاره نمود. هر دو گوشی مجهز به فناوری جدید دریچه دیافراگم متغیر می باشد که کمک فوق العاده ای برای ثبت عکس در محیط کم نور می نماید. تنها تفاوت گلکسی اس 9 با اس 9 پلاس مربوط به دوربین دوم گلکسی اس 9 پلاس می باشد.

مشخصات، قیمت و خرید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

سامسونگ گلکسی A6 و A6 پلاس

 

همانطور که در قسمت اول مطلب،اشاره کردیم، سامسونگ در زمینه تولید گوشی های میان رده نیز موفق بوده است. این کمپانی علاوه بر معرفی گوشی های پرچمدار 2018 خود از گوشی های میان رده A6 و A6 پلاس نیز رونمایی کرده است. این گوشی های سامسونگ از قیمت مناسب تری نسبت به اس 9 و اس 9 پلاس، برخودار هستند و همچنین مجهز به مشخصات نسبتا عالی می باشند.

هردوگوشی از صفحه نمایش اینفینیتی با نسبت تصویر 18:9 برخوردارند و همچنین رزولوشن در نظر گرفته شده برای A6 و A6 پلاس به ترتیب HD پلاس و FHD پلاس می باشد. گوشی A6 پلاس مجهز به دوربین دوگانه 16+5 مگاپیکسل و باتری با ظرفیت 35000 میلی آمپری می باشد در حالی گوشی گلکسی A6 از دوربین 16 مگاپیکسل و باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر برخوردار است. این دو گوشی هردو در کشور هندوستان به فروش می رسند و قیمت ‘گلکسی A6 برابر 325 دلار و A6 پلاس چیزی حدود 385 دلار می باشد.

سامسونگ گلکسی جی 6 و جی 8

گلکسی جی 6 و جی 8 در کنار گوشی های A6/A6 Plus معرفی شدند که نسبت به همتای خود یعنی سری گلکسی A از محبوبیت کمنر برخوردار می باشد. از مشخصات گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ می توان به صفحه نمایش امولد و رزواوشن HD پلاس اشاره کرد. دوربین اصلی گلکسی J6 مجهز به سنسور 13 مگاپیکسل می باشد و  گلکسی J8 از دوربین دوگانه 16+5 مگاپیکسل بهره مند است. همچنین هردو گوشی های سامسونگ مجهز به اندروید اوریو می باشند.

قیمت گلکسی جی 6 تقریبا از 207 دلار شروع می شود ولی گلکسی جی 8 نسب به آن گرانتر می باشد و قیمت ان حدودا 281 دلار است.

سامسونگ گلکسی جی 7 و جی 3

 

گوشی ارزان قیمت گلکسی جی 3 از صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ دی، دوربین 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل برخوردار می باشد. همچنین همه مشخصات بالا را در گلکسی جی 7 می توان به جز دوربین اصلی و سلفی 13 مگاپیکسل مشاهده نمود. از دیگر مشخصات جی 3 می توان به تراشه اگزینوس 7570، رم 2 گیگ،حافظه داخلی 16 گیگابایت،اندروید 8 اوریو و باتری با ظرفیت 2600 میلی آمپر اشاره کرد. قیمت گلکسی J3 برابر با 209 دلار می باشد.

سامسونگ گلکسی جی 4

گوشی سامسونگ گلکسی جی 4 در اوایل این ماه (ژوئن) معرفی شد که یکیدیگر از گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ به حساب می آید. از مشخصات قابل توجه این گوشی می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچ اچ دی با نسبت تصویر 16:9، تراشه اگزینوس 7570، رم 2 گیگ و حافظه داخلی 16 گیگابایت اشاره کرد. البته نسخه گرانتر گلکسی J4 با رم 3 گیگ و حافظه داخلی 32 گیگابایت عرضه می شود. در بخش دوربین این محصول، سنسور اصلی آن 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل را مشاهده می کنیم و همچنین وظیفه تامین انرژی بر عهده باتری 3000 میلی آمپر می باشد.

سامسونگ گلکسی اس لایت لاکچری

گوشی گلکسی اس لایت لاکچری همان نسخه Lit گلکسی اس 8 می باشد. این گوشی جدید از نظر طراحی ظاهری شباهت بسیار نزدیک با اس 8 دارد. به طوری که از صفحه نمایش 5.8 اینچ سوپر امولد با نسبت تصویر 18:5.9 به همراه رزولوشن فول اچ دی پلاس برخوردار می باشد. پنل پشتی گلکسی S light لاکچری از جنس شیشه است و همچنین سنسور اثر انگشت را می توان در سمت راست دوربین مشاهده نمود.

در بخش سخت افزار ای گوشی، سامسونگ مشخصات بالا رده ی اس 8 را به میان رده تغییر داده است. ازجمله این مشخصات می توان به تراشه اسنپدراگون 660، رم 4 گیگ، حافظه داخلی 64 گیگ اشاره کرد و دوربین های آن به ترتیت 16 و 8 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. باتری 3000 میلی آمپر، امتیاز IP68 و شارژ وایرلس از دیگر ویژگی های گوشی اس لایت لاکچری می باشد.

قیمت اس لایت لاکچری در چین برابر با 626 دلار می باشد.

سامسونگ گلکسی A9 استار و A9 استار لایت

 

آخرین گوشی های سامسونگ در لیست ارائه شده مربوط به سری گلکسی A9 استار می باشد. گلکسی A9 استار و A9 استار لایت در کشور چین معرفی شدند. این امر در حالی است که A9 استار لایت همان نسخه چینی گلکسی A6 پلاس می باشد و A9 استار یک گوشی با مشخصات متفاوت می باشد.

A9 استار ازهمه آنچه که شما از یگ گوشی میان رده 2018 انتظار دارید، برخوردار می باشد. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.3 اینچ سوپر امولد با کیفیت فول اچ دی پلاس، دوربین دوگانه 16+24 ، اسنپدراگون 660، رم 4 گیگ و باتری 3700 میلی آمپر می باشد. لازم است بدانید که طراحی ظاهری A9 Star کمی با سایر گوشی های 2018 متفاوت می باشد. به طوری که دوربین آن در گوشه چپ و سنسور اثر انگشت در قسمت پشت پنل پشتی قرار گرفته است.

قیمت گلکسی A9 استار حدودا 570 دلار و A9 استار لایت 310 دلار می باشد.

منبع:androidcentral

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

اپل، آیفون ۱۳ را اواسط شهریور معرفی خواهد کرد؛ وجود نسخه 1 ترابایتی در مدل‌های پرو و لایدار برای همه مدل‌ها

ظاهراً اپل قصد دارد پرچمداران جدیدش، سری آیفون 13 را در هفته سوم سپتامبر، یعنی اواسط تا اواخر...

مهدی حیدری time-alt ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

مشخصات گلکسی A52s فاش شدند؛ مشخصات کامل به همراه رندر و رنگ‌بندی

ماه گذشته طبق گزارشی، افشا شد که سامسونگ در حال کار بر روی نسخه‌ی جدیدی از گلکسی A52 5G است که...

مهدی حیدری time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

گوشی های جدید ایسوس (گیمینگ) با پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس معرفی شدند

اوایل سال 2021 میلادی ایسوس از گوشی گیمینگ راگ فون 5 خود پرده برداشت که دارای مشخصات شاخصی...

حسین هاشمی time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

رونمایی از محصولات جدید سامسونگ در رویداد Galaxy UNPACKED 2021

امروز، چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، رأس ساعت ۱۸:۳۰ شاهد برگزاري رويداد Galaxy UNPACKED 2021 بوديم....

صدرا علی‌پور time-alt ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

اولین گوشی شیائومی با دوربین زیر نمایشگر به همراه تبلت‌های پرچمدارش معرفی شدند

یکی از بزرگ‌ترین مراسم‌های 2021 شیائومی امروز در چین برگزار شد که طی آن این شرکت از گوشی Mi...

مهدی حیدری time-alt ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

مشخصات ردمی 10 شیائومی فاش شدند؛ بهبودهای قابل توجه نسبت به ردمی 9؟

مشخصات ردمی 10 شیائومی به صورت آنلاین فاش شده است که نشان از دو ارتقای خوب در بخش سخت‌افزاری...

مهدی حیدری time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

طراحی می میکس 4 شیائومی لو رفت؛ بدنه سرامیکی + اسنپدراگون 888 پلاس

با اینکه احتمال عرضه Mi MIX4 شیائومی به این زودی‌ها را کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند، اما...

مهدی حیدری time-alt ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

گوگل از مشخصات و ظاهر نهایی پرچمدارانش رونمایی کرد؛ اولین تراشه اختصاصی گوگل با نام Tensor

اواخر روز گذشته گوگل امکان دیدن ظاهر اولیه Pixel 6 و Pixel 6 Pro که پرچمداران جدید شرکت خواهند...

مهدی حیدری time-alt ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

عرضه Mi MIX 4 شیائومی با MIUI 12.5 قطعی شد؛ احتمال رونمایی این گوشی در همین ماه

به نظر می‌رسد شیائومی سخت مشغول کار بر روی یکی از گوشی‌های پرچمدار خود تحت عنوان Mi MIX 4 برای...

مهدی حیدری time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

پرچمداران جدید هواوی معرفی شدند

Huawei P50 Pro و Huawei P50، جدیدترین سری از پرچمداران شرکت هواوی، امروز ساعت ۱۶ طی مراسمی در...

صدرا علی‌پور time-alt ۷ مرداد ۱۴۰۰