بهترین گوشی های 2018 از نظر مقاومت

همانطور که به خاطر دارید، لیستی از بهترین گوشی های 2018 را برای شما فراهم نمودیم. اکنون می خواهیم بهترین گوشی های 2018 از لحاظ مقاومت را برای شما معرفی نماییم. لازم است بدانید که این ویدئو توسط یوتیوبر معروف JerryRig تهیه شده است که تمامی گوشی ها را از نظر مقاومت در برابر فشار، خراش و حرارت مورد آزمایش قرار می دهد. بنابراین با دسته بندی گوشی ها در گروه های مختلف بهترین های هر گروه را انتخاب می کند.

بهترین گوشی 2018 از لحاظ تعمیرپذیری آسان: نوکیا 7 پلاس و نوکیا 6.1

جالب است بدانید سال 2018 یکی از بدترین سال ها برای تعمیر گوشی ها به حساب می آمد. زیرا در این سال اکثر گوشی به قابلیت ضد آب مجهز شده اند که امکان تعمیر گوشی را به راحتی فراهم نمی کند. از این رو لقب بهترین گوشی از نظر تعمیر پذیری آسان به گوشی های نوکیا 7 پلاس (نقد و بررسی) و نوکیا 6.1 تعلق می گیرد. این دو گوشی راحت از آنچه که فکر می کنید تعمیر می شوند. به طوری که صفحه نمایش آن ها آسیب ببیند، در عرض ده دقیقه می توان آن را تعویض نمود.

اکنون شاید این سوال برای پیش بیاید که کدامیک از گوشی های 2018، قابلیت تعمیرپذیری آسان را نداشته باشند؟ جواب ما برای شما گوشی آیفون 10 اس مکس (خرید) خواهد بود. امکان تعویض صفحه نمایش این گوشی بسیار سخت می باشد. به طوری که بایستی از 4 ابزار مختلف برای تعویض آن استفاده گردد. با این وجود در صورت شکستن صفحه نمایش جای امیدواری برای تعمیر آن وجود دارد. اما شیشه پنل پشتی به هیچ عنوان قابل تعویض نمی باشد و در صورت تعویض بایستی قیمت یک گوشی (599 دلار) را برای آن پرداخت کنید. همچنین هزینه تعویض گلس پنل پشتی برای آیفون 10 آر (بررسی) برابر با 399 دلار است که هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست. در حالی که ، شما می توانید گلس پنل پشتی گوشی اس 9 پلاس را تنها با 17 دلار تعویض نمایید که بسیار به صرفه و معقولانه است.

نوکیا 7 پلاس

بهترین گوشی 2018 از نظر خلاقیت: ویوو نکس اس

سال 2018 میزبان گوشی هایی با طراحی خاص و خلاقانه بود که از میان آن ها می توان به گوشی هایی مانند ریز فون 2، راگ فون، رد هیدروژن وان، Axon M دارای دو صفحه نمایش و نوبیا ایکس دارای صفحه نمایش در پنل پشتی اشاره کرد.

مکانیسم کشویی دوربین سلفی گوشی ها یکی از فناوری های جدیدی است که در گوشی هایی مانند فایند ایکس و ویوو نکس مشاهده می کنیم. لازم است بدانید ویوو نکس اس مجهز به خلاقانه ترین مکانیسم کشویی دوربین سلفی می باشد و به عنوان بهترین گوشی 2018 از نظر خلاقیت انتخاب می گردد. البته مکانیسم کشویی راه حل نهایی برای دستیابی به صفحه نمایش های بدون حاشیه نمی باشد. بلکه در حال حاضر شاهد گوشی هایی با صفحه نمایش حفره دار مانند هواوی نوا 4 ، گلکسی A8s و آنر وی 20 هستیم که امیدواریم در آینده نزدیک با نمونه های پیشرفته تر این نوع صفحه نمایش ها آشنا گردیم.

بهترین گوشی 2018 از نظر طراحی داخلی: پیکسل 3

بهترین گوشی 2018 که از طراحی داخلی بسیار زیبا و شفاف برخوردار است، پیکسل 3 می باشد. همانطور که در ویدئو مشاهده می کنید، اجزای داخلی پیکسل 3 پشت صفحه شفاف قرار گرفته اند و جزئیات آن به خوبی قابل دیدن می باشد. رتبه دوم ویوو نکس اس می باشد که البته بایستی یکسری تغییرات در آن صورت بگیرد. سومین گوشی ریزرفون 2 است که از پوشش مس و مایع در آن استفاده شده تا زمان بازی سایر اجزا خنک نگه داشته شود.

بهترین گوشی 2018 مقرون به صرفه مقاوم: نوکیا 7 پلاس

انتخاب بهترین گوشی مقرون به صرفه مقاوم بسیار سخت می باشد. زیرا اکثر گوشی ها در سال 2018 عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و حتی گوشی های مقرون به صرفه در زمینه مقاومت مانند گوشی های پرچمدار عمل می کنند.لازم است بدانید که جری ریگ بر این موضوع معتقد است گوشی هایی که هر دو پنل آن مجهز به شیشه می باشد نمی توانند در زمینه مقاومت خوب عمل کنند. برای مثال وان پلاس 6 تی (نقد و بررسی) یکی از بهترین گوشی های پرچمدار با قیمت مقرون به صرفه است اما بدلیل شیشه ای بودن هردو پنل آن نمی تواند از مقاومت خوبی برخوردار باشد. همچنین پکوفون اف وان (نقد و بررسی) نیز با داشتن قیمت بسیار مناسب و مشخصات عالی نمی تواند به عنوان بهترین گوشی مقاوم 2018 انتخاب شود.

وان پلاس 6T
پوکوفون اف وان

نوکیا 7 پلاس نه تنها بهترین گوشی در زمینه تعمیر پذیری آسان می باشد، بلکه یکی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه مقاوم است. پنل پشتی این گوشی مجهز به آلومینیوم و پنل جلو از شیشه می باشد و همچنین از طراحی غیر قابل منعطف بهره می برد.

گوشی های هواوی میت 20 پرو و پی 20 پرو از مقاومت پایین نسبت به سایر گوشی ها برخوردار می باشند. زیرا صفحه نمایش آن ها سریعا دچار شکستگی می شود. بنابراین اگر مقاومت گوشی از اولویت های شما برای خرید گوشی می باشد، این دو گوشی نمی توانند گزینه های مناسبی باشند.

بهترین گوشی مقاوم 2018 : کیوسرا DuraForce Pro 2

گوشی کیوسرا DuraForce Pro 2 یکی از گوشی های جدید کمپانی کیوسرا می باشد که با هدف تولید گوشی های هوشمند سرسخت وارد بازار شده است. این گوشی به عنوان بهترین گوشی مقاوم 2018 می باشد که صفحه نمایش آن از جنس شیشه سفایر بهره می برد. به طوری که صفحه نمایش این گوشی در سطح شماره 8 دچار آسیب می شود. در حالی که اکثر گوشی در سطح شماره 7 آسیب می بینند.

منبع: youtube

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

نقد و بررسی همه‌جانبه گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ به همراه ویدیو

گوشی اس ۲۲ اولترا، یک پرچمدار اندرویدی بزرگ، قدرتمند و تأثیرگذار است که از یک قلم هوشمند...

معین کریمی time-alt ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

نقد و بررسی گوشی S21 FE 5G

دو سال پیش سامسونگ در رویکردی متفاوت، نسخه اقتصادی‌تر پرچمداران سری S خودش را با پسوند جدید FE...

معین کریمی time-alt ۲۶ دی ۱۴۰۰

معرفی و بررسی پاوربانک ۶۵ وات بیسوس مدل AMBLIGHT با ظرفیت ۳۰ هزار mAh

در معرفی و بررسی پاوربانک ۳۰ هزار میلی‌آمپرساعت بیسوس مدل ۶۵ وات AMBLIGHT به مزایا و معایب آن...

مهدی حیدری time-alt ۲۷ آذر ۱۴۰۰

جعبه گشایی شیائومی ۱۱ تی

با جعبه گشایی گوشی شیائومی ۱۱ تی در ادامه‌ی این مطلب، با شما همراه خواهیم بود تا بیشتر با ظاهر...

مهدی حیدری time-alt ۱۶ آذر ۱۴۰۰

نقد و بررسی نوا 8 (ویدئویی)

نقد و بررسی گوشی نوا 8 هواوی را به‌صورت ویدئویی در این مطلب می‌توانید مشاهده کنید؛ اما سوال...

مهدی حیدری time-alt ۱۰ آذر ۱۴۰۰

مقایسه بنچمارک آیفون ۱۳ پرو مکس با گلکسی زد فولد ۳؛ بنچمارک های انتاتو، گیک بنچ و 3D مارک به‌همراه تست دما

زمانی که بهترین گوشی های اپل و سامسونگ رونمایی می‌شوند، کاربران علاقه دارند تا علاوه‌بر  انجام...

مهدی حیدری time-alt ۱۱ آبان ۱۴۰۰

بررسی ویدئویی گلکسی زد فلیپ ۳؛ جذاب‌ترین گوشی سامسونگ، آیا ارزش خرید دارد؟

بررسی گلکسی زد فلیپ ۳ نشان می‌دهد که گوشی‌های تاشو پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند و می‌توان به...

مهدی حیدری time-alt ۱ آبان ۱۴۰۰

تست سقوط آیفون ۱۳ پرو مکس و گلکسی اس ۲۱ اولترا

آیفون ۱۳ پرو مکس و گلکسی اس ۲۱ اولترا، دو پرچمدار قدرتمند اپل و سامسونگ که همیشه از لحاظ...

صدرا علی‌پور time-alt ۲۱ مهر ۱۴۰۰

تست مقاومت گلکسی زد فلیپ ۳

از همان ابتدای کار، مقاومت و دوام گوشی‌های هوشمند تاشو همیشه مورد بحث بوده‌ است و بسیاری از...

صدرا علی‌پور time-alt ۱۸ مهر ۱۴۰۰

تست مقاومت آیفون ۱۳ پرو مکس

آیفون ۱۳ پرو مکس جدیدترین و قوی‌ترین گوشی کوپرتینویی‌ها به شمار می‌آید که حدوداً سه هفته پیش...

صدرا علی‌پور time-alt ۱۶ مهر ۱۴۰۰