نوکیا 220

کمپانی HMD دو گوشی نوکیا 220 و نوکیا 105 2019 را معرفی کرد

HMD Global امروز دو گوشی جدید نوکیا را معرفی کرد. با توجه به نحوه نامگذاری آنها می توان حدس زد که با گوشی های هوشمند رو به رو نیستیم. ولی این گوشی ها برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند و برای برخی افراد حتی بهتر از گوشی های هوشمند کارایی دارند. دو گوشی مذکور نوکیا 220 و نسخه 2019 نوکیا 105 می باشد که در ادامه به معرفی ویژگی های آنها می پردازیم.

نوکیا 220

نوکیا 220

نوکیا 220 یک نسخه مدرن از نسل قبلی خود می باشد که در سال 2014 عرضه شده بود. اما در ظاهر تفاوت های فاحشی با نسل قبلی خود دارد. بدنه پلی کربنات نوکیا 220 جدید از انحنای خاصی بهره می برد که استفاده طولانی مدت آن را در دست راحت تر می کند.

همانند نسل قبلی، این گوشی نیز از نمایشگر 2.4 اینچی QQVGA استفاده می کند. حافظه رم استفاده شده در این گوشی 16 مگابایت می باشد که با 24 مگابایت حافظه داخلی همراه شده است. از قابلیت های نوکیا 220 می توان به قابلیت پخش کننده MP3، رادیو FM که بدون اتصال هرگونه هدفون کار می کند و پشتیبانی از نسخه 4.2 بولوتوث و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد.

اما نکته جالب این گوشی پشتیبانی آن از نسل 4 ام اینترنت همراه می باشد. اما امکان برقراری تماس از طریق آن در اختیار نمی باشد. علاوه بر این، نوکیا 220 از شبکه 3 جی نیز پشتیبانی نکرده و در صورت عدم آنتن دهی 4 جی از شبکه قدیمی 2 جی بهره خواهد برد.

نوکیا 220 از باتری 1200 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که برای یک گوشی ساده عدد بسیار بالایی محسوب می شود. به گفته نوکیا این گوشی می تواند در حالت استندبای تا 27 روز شارژدهی نماید و یا 6 ساعت مکالمه را برایتان فراهم نماید.

نوکیا 220

نوکیا 105 2019

نسخه 2019 نوکیا 105 چهارمین نسخه از سری گوشی های 105 این شرکت می باشد. این گوشی بهبود هایی فاحشی نسبت به نسل های قبلی خود داشته است، به طوری که جنس بدنه آن از نوعی پلی کربنات خاص ساخته شده است تا در هنگام افتادن هیچ گونه آسیبی به گوشی وارد نشود.

نمایشگر آن نیز از نوع 1.77 اینچی QQVGA است و از 4 مگابایت رم در کنار 4 مگابایت حافظه داخلی استفاده می کند. از قابلیت های آن هم می توان به پشتیبانی از رادیو FM و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد.

در نهایت باید بگویم این گوشی نیز همانند نسخه 220 از باتری بی نظیری استفاده می کند. اما ظرفیت آن کمی کاهش یافته و به 800 میلی آمپر ساعت رسیده است. با این حال نبود قابلیت هایی مثل 4 جی باعث می شود نوکیا 105 نیز بتواند تا 26 روز شارژدهی داشته و در صورت مکالمه بتواند 14 ساعت کاربر را یاری نماید.

منبع: Gizmochina

۲ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به هیچ وجه این گوشی نوکیا 105 مدل 2019 رو تهیه نکنید من چندین مدل گوشی ساده نوکیا داشتم ولی این مدل ضعیف ترین هست از اساس مشکلاتی داره که گوشی های قبلی نوکیا نداشتن.

کیفیت بدنه و تصویر خیلی پائینه

اگر بخواهید شارژ بخرین یا انتقال وجه یا از کدهای دستوری استفاده کنین حتما باید زبان گوشی و منو انگلیسی باشه فارسی باشه قبول نمیکنه یعنی در عمل حتما باید گوشی انگلیسی باشه برای مورادی که نیاز به کد دستوری و … هست .

فونت ها مخصوصا فونت فارسیش خیلی کوچیکه به طوری که تشخیص عدد 2 و 3 خیلی سخته و انگار به زور فارسی شده بشدت بد نوشته ها رو میشه دید.تشخیص ت و ث و … و اعداد و حروف نزدیک به هم واقعا سخته.و یه مشکل خنده دار دیگه اینکه اگر بخوای اس ام اس فارسی بدی دکمه صفر که باید فاصله بندازه نقطه میندازه یعنی نمیشه تو تایپ فارسی فاصله داد.

من کد حفاظتی رو فعال کردم بعد زیان رو فارسی کردم بعد ک قفل شد دیگه با اعداد فارسی باز نمیشه هر چی رمز رو وارد میکنی مینویسه اشتباه و در واقع باید گوشی رو بدی بیرون که سیکوریتی کد رو برداره.

توضیح آخر اینکه اصلا نخرید کارایی و کار باهاش خیلی بده .یا 106یا همین مدل 2017 رو بخرید .من که خیلی پشیمونم این گوشی از اساس دارای مشکل هست هیچوقت نخرید.

من نسخه نوکیا 105 2019 را تهیه کردم این مشکلاتی که شما نام بردید نداشت چه فارسی چه انگلیسی قبول میکنه کیفیت تصویر بالا تر از نسخه های قبلی بوده است لطفاً در هنگام نظر توجه بیشتری داشته باشید
ممنون

مطالب بیشتر

آن‌چه که تاکنون از آیفون 13 می‌دانیم؛ بررسی شایعات و احتمالات پرچمداران ۲۰۲۱ اپل

خانواده آیفون 13، فردا، سه‌شنبه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران معرفی خواهند شد؛ پس بررسی دوباره...

مهدی حیدری time-alt ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

مشخصات ردمی 10 شیائومی فاش شدند؛ بهبودهای قابل توجه نسبت به ردمی 9؟

مشخصات ردمی 10 شیائومی به صورت آنلاین فاش شده است که نشان از دو ارتقای خوب در بخش سخت‌افزاری...

مهدی حیدری time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

طراحی می میکس 4 شیائومی لو رفت؛ بدنه سرامیکی + اسنپدراگون 888 پلاس

با اینکه احتمال عرضه Mi MIX4 شیائومی به این زودی‌ها را کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند، اما...

مهدی حیدری time-alt ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

عرضه Mi MIX 4 شیائومی با MIUI 12.5 قطعی شد؛ احتمال رونمایی این گوشی در همین ماه

به نظر می‌رسد شیائومی سخت مشغول کار بر روی یکی از گوشی‌های پرچمدار خود تحت عنوان Mi MIX 4 برای...

مهدی حیدری time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ در تصاویری واقعی دیده شد

طبق انتظارات، سامسونگ قرار است از دو ساعت هوشمندش با نام‌های Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 4...

مهدی حیدری time-alt ۹ مرداد ۱۴۰۰

مشکل بازتاب نور در دوربین آیفون های سری 12

حدود یک سال پیش قبل از رونمایی آیفون‌های سری 12 شایعاتی پیرامون تامین و مشکل دوربین آیفون‌های...

حسین هاشمی time-alt ۷ مرداد ۱۴۰۰

اپل بیش از 100 میلیون تراشه A15 برای سری آیفون ۱۳ سفارش داد

همچنان که به تاریخ رونمایی و عرضه سری آیفون 13 در اوایل پاییز نزدیک می‌شویم، شایعات و صحبت‌های...

مهدی حیدری time-alt ۴ مرداد ۱۴۰۰

وجود شارژر 67 واتی در پوکو X3 GT تأیید شد!

اخیراً کمپانی پوکو خبر از حضور تراشه دایمنسیتی 1100 در گوشی POCO X3 GT داده بود و حالا خبر...

مهدی حیدری time-alt ۳ مرداد ۱۴۰۰

مشخصات کلیدی و قیمت آنر مجیک 3 و آنر مجیک 3 پرو فاش شدند!

اخیراً شرکت آنر خبر برگزاری یک رویداد جهانی را در روز 12 آگوست، یعنی کمتر از یک ماه دیگر،...

مهدی حیدری time-alt ۲۷ تیر ۱۴۰۰

اولین گوشی تاشوی گوگل، با نام پیکسل فولد تا پایان 2021 عرضه خواهد شد

همانطور که می‌دانید، سامسونگ تا چند هفته دیگر از دو گوشی تاشوی گلکسی Z Fold3 و گلکسی Z Flip 3...

مهدی حیدری time-alt ۲۶ تیر ۱۴۰۰